بوپرنورفین چیست؟
قرص بوپرنورفین یا b2 چیست؟
۱۳۹۸-۰۳-۲۵
علائم و عوارض مصرف ماری جوانا
عوارض و علائم مصرف ماده مخدر گل یا ماری جوانا
۱۳۹۸-۰۳-۲۵

مرکز ترک اعتیاد آکسون ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون : در مقاله قرص بوپرنورفین یا b2 چیست؟ با داروی بوپرنورفین آشنا شدیم و به نحوه صحیح مصرف این دارو اشاره کردیم. مصرف این شبه مخدر عوارض متعددی را برای مصرف کننده در پی خواهد داشت که در مقاله پیش‌ رو علائم و نشانه‌های مصرف این مخدر  را بررسی میکنیم و به عوارض ترک اعتیاد با این دارو نیز اشاره می‌کنیم:

حتماً مطالعه کنید: قرص بوپرنورفین یا b2 چیست؟

عوارض جانبی قرص ب 2

این دارو نیز مانند دیگر مخدرها می‌تواند موجب کاهش عملکرد دستگاه تنفسی و کندی تنفس شود و حتی خطر مرگ را نیز برای مصرف کننده به دنبال داشته باشد. در صورت مشاهده علائم مسمومیت باید هرچه سریع‌تر به بیمارستان مراجعه کنید:

کلینیک ترک اعتیاد

عوارض مصرف قرص b2

همانطور که گفتیم قرص بوپرنورفین یا b2 دارای عوارض شدید و جبران ناپذیری است، که پیشنهاد میکنیم در صورت بروز هریک از علائم زیر سریعاً به پزشک مراجعه کنید:

کهیر
درد معده
تب خفیف
کاهش اشتها
مشکلات تنفسی
تنفس آرام و سطحی
تورم صورت، لب، زبان و گلو
تهوع، احساس سبکی در سر، ضعف و بی حالی
ادرار تیره رنگ یا به رنگ خاک رس
یرقان (زرد شدن چشم و پوست)
گیجی، رفتار و افکار غیرمعمول

عوارض مصرف قرص بوپرنورفین

عوارض مصرف قرص بوپرنورفین

این عوارض خفیف‌تر هستند ولی احتمال بروز بیشتری دارند مانند:

 سردرد
تعریق
کمردرد
آب ریزش بینی
اختلالات خواب
ضعف و خستگی
اضطراب و افسردگی
احساس گرما و نفس تنگی
تهوع، درد معده، یبوست، استفراغ

مرکز ترک اعتیاد

سردرد از عوارض مصرف قرص b2

به غیر از این موارد، امکان دارد مصرف کننده عوارض دیگری را مشاهده کند، در صورت مشاهده هرگونه علائم غیر طبیعی که باعث ناراحتی شما شده حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

مشاورین و متخصصین  مرکز ترک اعتیاد آکسون همواره به مراجعین خود توصیه میکنند تا علائم را قبل از بروز عارضه جبران ناپذیر جدی بگیرند.

موارد احتیاط مصرف قرص ب 2

در مورد مصرف همزمان این دارو با داروهای دیگر دقت کنید. قرص ب 2 را با داروهای که باعث ایجاد خواب آلودگی می‌شوند مصرف نکنید :

سرماخوردگی
داروهای ضددرد
قرص‌های ضد استرس
ضد افسردگی، ضد تشنج
داروهای شل کننده عضلات

همچنین از مصرف همزمان این دارو با الکل بپرهیزید زیرا باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم اعصاب مرکزی و سیستم تنفسی می‌شود که خطر مرگ برای مصرف کننده در پی خواهد داشت.

مرکز ترک اعتیاد

مصرف همزمان ب2 با الکل

عوارض قرص ب2 بر روی اسپرم

با توجه به مطالعات انجام شده بر روی پارامترهای مایع سمینال، کاهش حرکات اسپرماتوزوئید ها در مردانی که متادون و ب2 مصرف میکنند مشاهده شده است که یکی از دلایل اصلی ناباروری در مردان میباشد. هرچند این عارضه در کسانی که متادون مصرف میکرده اند بیشتر دیده شده است ولی با این حال مصرف قرص ب2 نیز در ایجاد این عارضه بر روی اسپرم تاثیر گذار است.

عوارض قرص b2 بر روی کبد

افرادی که دارای مشکلات کبدی هستند از مصرف این قرص به شدت خودداری نمایند. این قرص برای این دسته از افراد آسیب های دوچندانی ایجاد خواهد کرد. چرا که کبد این افراد قدرت تجزیه و تحلیل کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری دارو در بدنشان بیشتر از سایر افراد است.

مصرف قرص بوپرنورفین در دوران بارداری و شیر دهی

قرص ب 2 برای جنین مضر است می‌تواند باعث ایجاد اعتیاد و بروز نشانه‌های ترک در نوزادی شود که مادرش در زمان بارداری بوپرنورفین مصرف کرده است. در صورت مشکوک بودن یا تصمیم به باردار شدن در زمان درمان با این دارو را دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف ب2 در زمان بارداری

مصرف ب2 در زمان بارداری

تداخل دارويی قرص بوپرنورفین یا ب2

مصرف همزمان قرص بوپرنورفین با مهارکننده‌هاي مونو آمين اکسيداز خطرناک است و همچنین احتمال کلاپس قلبي – عروقي و تنفسي در بيماراني که ديازپام و بوپرنورفين را با مقادير عادي و به طور همزمان دریافت کرده، وجود دارد.

مصرف همزمان با داروهايي که عمدتا در کبد متابوليزه مي‌شوند مانند ريفامپين ، فنيتوئين و ديگوکسين ممکن است باعث جمع شدن بوپرنورفين و افزايش اثرات آن شود.
مصرف اين دارو با فاصله چند ساعت با باربيتورات‌هاي بيهوش‌کننده مانند تيوپنتال، ممکن است باعث ایجاد اثرات اضافي تنفسي و آپنه شود. مصرف همزمان با داروهاي بيهوش‌کننده عمومي نيز ممکن است موجب ضعف شديد عملکرد قلبي – عروقي شود.
بيماراني که به اين دارو اعتیاد پيدا مي‌کنند، در صورت مصرف آنتاگونيست آن، به شدت دچار سندرم قطع مصرف دارو می‌شوند. در اين موارد بايد دارو را با احتياط مصرف و وضع بيمار را به طور مرتب پيگيري نمود.

متاسفانه بسیاری از زنانی که برای ترک اعتیاد به کلینیک ترک اعتیاد آکسون مراجعه می‌کنند بدون مشورت با پزشک و متخصص ترک اعتیاد اقدام قطع مصرف بوپرنورفین، b2 یا ب 2 کرده اند که هم جان خودشان و هم جان نوزاد را به خطر می‌اندازند در صورتی که ترک قرص ب 2 حتما باید تحت نظر  پزشک متخصص و مشاورین ترک اعتیاد انجام بگیرد.

مصرف همزمان بوپرنورفین با تریاک

با توجه به هم خانواده بودن تریاک و بوپرنورفین استفاده همزمان بوپرنورفین با تریاک به دلایلی مانند بالا بردن اثر لذت بخشی تریاک، کاهش اثر منفی آن و منفی کردن تست اعتیاد تریاک انجام میشود. از عوارض مصرف همزمان قرص ب2 و تریاک میتوان به افزایش احتمال مسمومیت دارویی، اوردوز، سخت شدن ترک اعتیاد و افزایش عوارض ناخوشایند جسمی و روحی اشاره کرد.

مصرف همزمان بوپرنورفین با شیشه

از دلایل مصرف همزمان قرص بوپرنورفین با شیشه، کاهش وسوسه مصرف شیشه میباشد. این کار در واقع جزء همان باورهای غلط درباره ترک اعتیاد است که برخی افراد یک ماده مخدر را با یک ماده اعتیاد آور جایگزین میکنند. ولی باید توجه کرد مصرف این قرص بدون تجویز پزشک ممکن است باعث تداخل دارویی و عوارض جبران ناپذیر جسمی شود.

عوارض مصرف همزمان قرص b2 و متادون

با توجه به عملکرد این دو داروی شبه مخدر هم خانواده، مصرف همزمان این دو احتمال اوردوز را افزایش میدهد.

ترک اعتیاد با قرص بوپرنورفین

درمان اعتیاد به غیر از درمان دارویی نیاز به روان درمانی و مداخلات اجتماعی دارد، در دوره درمان اعتیاد جزئیاتی وجود دارد که اگر به آنها توجه نشود درمان چندان اثر بخش نخواهد بود، در درمان اعتیاد مولفه‌های زیر بسیار مهم هستند و نقش دارند:

مهارت پزشک
رابطه خوب درمانگر با بیمار
ایجاد انگیزه خوب برای ادامه درمان اعتیاد
خانواده درمانی
کنترل خشم و هیجان
مشاوره در مواقع بروز بحران
دقت در پیگیری و انجام آزمایش

وجود این مولفه‌ها باعث افزایش اثر بخشی مراحل درمان بوده و توجه کافی و لازم به هرکدام از این جنبه‌ها در درمان اعتیاد ضریب احتمال بهبودی و ترک اعتیاد در فرد را افزایش می‌دهد، همانطور پیش تر گفتیم درمان اعتیاد علاوه بر درمان دارویی نیاز به درمان روانی نیز دازد، در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، تمامی مراحل درمان اعتیاد تحت نظر و مراقبت مشاورین روانشناسی و روانپزشکی و پزشکان ترک اعتیاد انجام میگیرد تا بهترین نتیجه که ترک اعتیاد بدون بازگشت است در کوتاه ترین مدت زمان حاصل شود.

ترک اعتیاد با قرص بوپرنورفین یا b2

ترک اعتیاد با قرص بوپرنورفین یا b2

سم زدایی با قرص ب2

یکی از باورهای غلط درباره قرص ب2 ترک اعتیاد دیگر مواد اعتیاد آور مانند تریاک یا هروئین با این قرص است. استفاده از داروهای جایگزین مانند ب2 یکی از روش های پرطرفدار ولی اشتباه در میان افراد است. قرص ب2 یک ماده مخدر اعتیاد آور است و به تنهایی باعث اعتیاد میشود، به طوریکه ممکن است فرد نه تنها از ماده مخدر قبلی نجات پیدا نکند بلکه به مرور زمان به مصرف قرص ب2 نیز اعتیاد پیدا کند.

سم زدایی یکی از مراحل ترک اعتیاد است که در کلینیک ترک اعتیاد آکسون تحت نظر متخصصین ترک اعتیاد با جدید ترین روش های روز دنیا و بدون استفاده از مواد نگه دارنده همچون ب2 انجام میشود.

ترک قرص بوپرنورفین

همانطور که می‌دانید برخی افراد برای ترک مخدر مصرفی از قرص ب 2 استفاده می‌کنند و به مرور به دلیل مصرف غیر اصولی این قرص به بوپرنورفین اعتیاد پیدا می‌کنند.

به هیچ  وجه برای ترک قرص ب 2 خودسرانه عمل نکنید، و به تنهایی برای ترک این مخدر اقدام نکنید و برای ترک به مراکز درمان اعتیاد مراجعه کنید تا هم از لحاظ روحی و جسمی آماده ترک قرص ب 2 باشید، چرا که اگر اعتیاد به این قرص را باروش‌های غیر اصولی انجام دهید عواقب ناخوشایندی به دنبال خواهد داشت.

ترک بوپرنورفین یا b2

ترک بوپرنورفین یا b2

قرص ب2 در آزمایش اعتیاد

برخی افراد برای منفی کردن آزمایش اعتیاد تریاک اقدام به مصرف قرص ب2 میکنند. ولی این باور اشتباه است چراکه قرص ب2 خود یک ماده مخدر اعتیاد آور است و با پیشرفت آزمایش های اعتیاد تشخیص مصرف این قرص در بدن به راحتی انجام میشود. در خصوص ماندگاری انواع ماده مخدر در بدن مقاله جامعی نوشته شده است که پیشنهاد میشود حتما مطالعه نمایید.

سخن پایانی:

همانطور که در  مقاله گفتیم ، از بوپرنورفین یا b2 بیشتر برای درمان اعتیاد استفاده می‌شود، ولی مصرف قرص ب 2 عوارض و عواقب خطرناکی ممکن است برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. بنابراین به هیچ عنوان خودسرانه از این دارو برای ترک استفاده نکنید یا به هر دلیل اگر مجبور به مصرف این دارو شدید دوز دارو را تغییر نداده و به تنهایی اقدام به ترک نکنید. از بهترین روش‌های ترک قرص ب 2 ترک تدریجی دارو زیر نظر پزشک است.

مرکز ترک اعتیاد آکسون یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک‌‎های ترک اعتیاد است، برنامه ریزی دقیقی برای ترک اعتیاد ارائه می‌دهد که این برنامه باتوجه به شرایط فرد و میزان دوز مصرفی هر شخصی متفاوت خواهد بود. همیچنین کلینیک ترک اعتیاد آکسون با امکانات رفاهی و هتلینگ مناسب مکانی امن و راحت برای مراجعین ایجاد کرده تا با آسودگی خاطر اقدام به ترک کنند و بتوانند از خدمات روانپزشکی و روانشناسی مرکز نیز به راحتی استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول قرص ب2

1آیا قرص ب2 مرفین دارد؟

قرص ب2 از تبائین مشتق شده است و خود تبائین از آلکالوئید های گیاه خشخاش استخراج میشود. در واقع ساختار شیمیایی تبائین شبیه به مرفین و کارکرد قرص ب2 در بدن شبه مرفین است.
2قرص ب2 بهتر است یا متادون؟

هیچکدام. هر دو داروهای مخدر با ویژگی های شدید اعتیاد آور است که برخی افراد به اشتباه از آنها برای ترک اعتیاد یا نگه دارنده استفاده میکنند. هر دو دارو دارای عوارض مشترک و خاص خود هستند.
3آیا قرص ب2 باعث لاغری میشود؟

متاسفانه برخی افراد که دارای اضافه وزن هستند به جای تلاش برای راه درست کاهش وزن اقدام به مصرف داروهای غیر مجاز میکنند که مصرف ب2 نیز در برخی از این افراد شایع است و بعد از مدتی به اعتیاد به قرص ب2 دچار میشوند.

473 Comments

  1. Ebi گفت:

    باعرض سلام
    ..من ۴ سال قرص ب۲ مصرف داشتم الان ۲ یا ۳ هفته هستش که کامل گذاشتمش کنار وروزی ۳ تا میخوردم..من ۱۰۸ کیلو بودم ولی الان که تازه گذاشتمش کنار شدم ۸۰.. ایا دوباره وزنم به حلت اولش بر میگرده؟ایا این عوارض قرص بوده که منو لاغر و نحیف کرده….خواهش میکنم جواب بدید ممنون میشم…با تشکر از اساتید

    • رضا گفت:

      دوست عزيز.بايد علاوه بر اين فضيه كه عوارض قرص هست يا نه.يه بررسي كلي از نظر كاهش وزن بشي.حتما حتما اين كار رو انجام بده.

      • sajad گفت:

        با عرض سلام
        ..من تقریبا دو یا سه ماه میشه دقیق یادم نیس که ب2مصرف میکنم روزی نامعلومه3الی4یا5 بیشترم موقع کار کردن مصرف میکنم روزیم ک مصرف نکنم و کار کنم پاهام زود درد میگیره اصلا حوصله کار کردن ندارم با هیشکی نمیتونمم صحبت کنم الان دگ تصمیمم جدیه میخوام پاک باشم برای همیشه من مجردم و نمیخوامم خانوادم بفهمن یه راهی درمانی فقط بستری نشم خواهش میکنم بهم کمک کنین زندگیم داره میسوزه منتظر جوابتونم

        • مجتبی گفت:

          خوب عزیزم هفته ای یک چهارم از قرص ب ۲ کم کن تدریجی ترکش کن اگه واقعا میخوای
          مثلا روزی ۵عدد میخوری یکی شو به چهار قسمت تقسیم کن برای پقت خواب سه قسمتشو بخور چهارتا هم طول روز همینطور کم کن تا ترک کنی ازیتم نمیشی

          • بهروز رضائی گفت:

            سلام و عرض ادب خدمت شما.بنده از دوم تیرماه ، ۴روز اول از نصف متادون شروع کردم و سپس بعدازآنb2 یکچهارم مصرف میکنم اما نمیتوانم ترکش کنم ، چندروز پیش هم درد عضلانی داشتم و بعد تب ولرز و سردرد تا اینکه بهتر شدم بنا به عوارضی که از b2 خواندم حدس زدم علائم آن باشد. خواهشمندم نسبت به ترک آن و علائم نامبرده راهنمایییم کنید. با تشکر

          • آکسون گفت:

            سلام/ این نوع ترک کردن فقط جایگزین کردن مواد با قرص می باشد/ حتما به پزشک مراجعه کنید و بدون وابستگی به نگهدارنده یا قرص دیگر ترک مصرف کنید

          • رضا گفت:

            مجتبی جان من ۱۰ سال درگیر مصرف تریاک ، شیره و ب۲ بودم و هر بار خواستم ترک کنم بینهایت اذیت میشدم بخاطر دز بالای مصرفم، و الان ۱ ماه که پاک پاک هستم و تنها با مصرف یه کپسول و کم کردن دز اون کپسول و رسوندن به ۲ روز نیمی از این کپسول به راحتی و بدون درد و تنها با کمی آبریزش بینی که اونم خیلی کم بود به راحتی همه چیزو گزاشتم کنار داداش

          • مجید گفت:

            دوست عزیز یهو نزارش کنار.دوزشو بیار پایین اروم اروم.بعد ولش کن.حتما بصورت انلاین یا حضوری با پزشک مخصوص در تماس باش

          • علی اکبر گفت:

            داداش من بااین که چندساله اعتیاد دارم روزی یک چهارم مصرف میکنم ی بارگذاشتم کنارتا15روزدردش ولم نمیکردحالا دوباره میخوام ترک کنم ولی باید حتما برم سرکارمیشه با ی کمکی گیاهی چیزی راحت ترکرد کارو؟ممنون میشم جواب بدین

        • یاسرم گفت:

          دوست عزیز تازه شروع کردی توروبخدا ادامه نده،اولش خوبه خوشع بعدامیفهمی بدترازاون نیست. سرکاربیحال میشی حتی شده کاروتعطیل کن بخواب خونه ولی ادامه نده
          منم بخاطر کارلعنتی گرفتارشدم. بیکارباشی ولی گرفتاراین چیزانباشی خیلی بهتره

          • سحر خاکسار گفت:

            سلام چه کپسولی مصرف کردین لطفا اسمشو بهم بگین من چند روز له خاطر ترک شیره ب۲ میخورم صورتم جوش زده ؛ولی نمیتونم بزارم کنار چون باید از یه بچه معلول هم نگهداری کنم وبا دردو خماری نمیتونم؛اگه ابن کپیول اینقد خوبه :منم شاید بتونم باهاش ترک کنم مرسی

          • ارش گفت:

            سلام اسمه کپسول چیه مرسی

          • فاطمه گفت:

            آفرین باریک الله ????

          • سعید گفت:

            سلام من وقتی قرص ب۲ مصرف میکنم خارش شدید بدن میگریم بشدت موهام ریزش پیدا کرده خارش عجیبی که گاهی قطع نمیشه باید چکار کنیم

          • نصیری گفت:

            سلام دوستان من هم هم تقریبا نزدیک به ده سال بی دو مصرف میکنم ولی الان دو سالی هست که عوارض سر درد تهوع بهم دست داده کمکم کنید تر ک کنم روزی یک دوم مصرف دارم

        • سرام خسته نباشید.
          من 3سال پاکی تریاک وشیرت دارم.
          ولی دراین مدت قرص ب استفاده کردم روزی پنج تا بوده تاالان که شده 1عدد واز امروز کردم سه درچهارم.
          میخوام کم کم بزارمش کنار.
          تو چهار روز از دوتا کردمش زیر یک عدد.

          • Haman گفت:

            سلام دوستان،منم بعد از کلی اعتیاد به مواد بیش از ۱۰سال اول با تریاک وشیره واین سه ۴ سال اخر هروئین تصمیم جدی گرفتم ک ترک کنم والان ۲۱ روزه هیچی نکشیدم اون ۵روز اول با متادون وبعد اومدم روی ب۲ روزی ۱عدد و الان بعد از ۲۳روز ترک مواد روزی نصف ب۲ میخورم چون کار میکنم،میخورم ک پاهام شل نشه و …،بعضی از دوستان پیامهاشونو خوندم نمیدونم چرا قرص رو جایگذین میکنن،باید با کمک قرص ترک کرد و بعد از نهایتا یک ماه همون قرصم نخوری اگه میخای جایگذین کنی همون مواد بهتره،نگذارید تایم قرص خوردنتون زیاد طول بکشه که همون قرص توی بدنتون بشینه،برای ترک نهایتا باید یکماه با قرص خماری خودتون رو خرد کنید که قابل تحمل باشه وبعد از یکماه قطع کردن قرص مطمعا باشید دو یا ۳ روز یه خماریه خفیف داشته باشه ولی بعدش یک عمر اذاد میشی،البته یادتون باشه ترک کردن سخت نیست پای ترک بودن وپاک بودن سخت تره،فقط اراده قوی خود طرف میتونه کمک کنه وگرنه خدا ب دادش برسه،به امید خدا توی هفته اینده همین نصف ب ۲ رو هم کمتر میکنم ودر پایان قطع مصرفش،خدا کمکمون کنه

          • رابین گفت:

            ایول پس شما جاذبه ی ترک خوبیو دارین..مسیرتونو ادامه بدین?

        • محمد گفت:

          سلام دوست عزیز.
          من حدود 20سال تخریب سنتی و صنعتی داشتم. و هربار هم که خواستم ترک کنم یا درگیر ماده دیگه ای شدم یا بعد مدتی بیشتر شد. تازمانی که تونستم اعتیادم رو درمان کنم. بدون ازکارافتادگی بطوریکه الان حدود 6ساله نه وسوسه ای دارم و نه عوارض جسمی.
          بهترین روش درمان استفاده از همون ماده مخدر و کم کردنش بصورت تدریجی. بهترین زمان 10ماهه. والبته زیر نظر پزشک متخصص.

          • کامی گفت:

            آقا محمد توروخدا به منم کمک کنید ک بتونم یجوری ترک کنم وسوسه نشم چیکار باید بکنم

          • علی اکبر گفت:

            داداش من بااین که چندساله اعتیاد دارم روزی یک چهارم مصرف میکنم ی بارگذاشتم کنارتا15روزدردش ولم نمیکردحالا دوباره میخوام ترک کنم ولی باید حتما برم سرکارمیشه با ی کمکی گیاهی چیزی راحت ترکرد کارو؟ممنون میشم جواب بدین

        • Amir گفت:

          داداش امیدوارم که الان این پیامو میزارم پاک شده باشی گفتی سه ماه شروع کردی ۵تا قرص پشمام ریخت من ۳سالیا یمقدار کمتر دارم مصرف میکنم 38سالمه قبلش فقط تریاک با بافور میکشیدم فقطم اینجوری بهم لذت میداد که حدوده ۳ساله پیش زنم فهمید طاقت شکست شخصیتشو نیاوردم پناه آوردم به بی2 یادمه ساله اول من قرصو چهار قسمت میکردم روزی یک چهرمشو خوردم دلخوشم بودم که خوب دارم مصرف میکنم خودمو گول میزدم همیشه صبح تا بعدازظهرو طاقت میاوردم ساعت از ۳میگذشت یکچهارم قرصو میخوردم شب منفجر میشد میخوابیدم تا فرداش…
          ولی بدبختیم از سال دوم شروع شد دیگه از صبح تا ظهر طاقت نداشتم یکچهارم صبح کردم یکچهارم غروب یکسالم اینجوری گذشت چشمت روز بد نبینه که الان تو ساله سومم از صبح زود قرصام چهار قسمتی شدن درست ولی تو روز هر دو ساعت یکچهارم دارم میزارم زیره زبونم از اولم زیره زبون مصرف کردم ولی کامل از تریاک زده شدم و زندگیم بهم نریخته الان که بروزی 3تا رسیده احساس خطر کردم یکهفتس ترک الاغی کردم دارم میبینم اصلا درد پاهام رو هفتروز کم نشده هیچ امروز ک روز هشتممه کلیهام درد گرفته پاهام داره میترکه از درد تو هفت شبم هنوز ۲ساعت خواب راحت ندارم فقط تنها چیزی که بهم انگیزه داده مسمم وایسم عشق به زنو بچه هامه که واقعا خیلی کمک کنندس زنم هفت شبه هر چند ساعت خواب نداره باهم همش پاهامو داره ماساژ میده گفتنش درست نیست اینو نوشتم شاید خانواده ای بخونه بفهمه چقدر از خودگذشتگی میتونه ب بیمار کمک کنه تا نگاه منفی کاری که مادرم شاید نکنه بخاطر سنتی بودنش ولی الان که این مطالبو خوندم فهمیدم اشتباهه اینکارمم حداقل اگه پزشکم نمیریم خودمون که میدونیم مصرفمونو من طبق حرفام ک زدم الانو که ساعت یک ظهره طاقت یکچهارم خوردم که بدنم یهو متلاشی نشه از فردا هم روزو که سرم گرمه هدفمم مشخصأ ترک تاغروب که میام خونه شامو خوردم بعد شام یکچهارم تا خوابم کیفیتش بره بالا دردمم اون موقع بیشتر میشه طاقت فرسا نباشه تا به امید حق دیگه یشب در میون میکنم یا ساعت زیاد میکنم تا از این نکبتم خلاص بشم سرتونو درد آوردم ولی تورقرآن بخودتون رحم کنید امروز هیچکی دلش برایه کسی نسوخته خودتم هوایه خودتو نداشته باشی بدبختی میاره بخودمون رحم کنیم روزی ۵تا قرص دو ماهه یعنی سرطان کبد چیزایه دیگه 2ساله در آخر بعنوانه یه داداش تنها حرفم کم کردن و خوردنه آب زیاد آب زیاد آب زیییییاد همین…
          یا علی مدد

          • محسن گفت:

            سلام امیر جان ب۲ یک شبه مورفین هست که از آلکالوئیدهای خشخاش بصورت صنعتی تولید میشه وداخلش هزار کوفت زهر مار دیگه هم داره .من دوستی داشتم که روزی ۱۰ تا ب۲ مصرف میکرد رفت پیش دکتر بهش گفت باید ۶ ماه بستری بشی .نمیخوام بترسونمتون ولی خودم مصرف کردم ودر زمان مصرف یک شب سرماخوردم داروهای سرماخوردگی و مسکن قوی و دیفن هیدرامین خوردم تداخل داد تا صبح نزدیک بود بمیرم .دستام داغ میشد باز یخ میکرد .خواهشا دل خوش نباشین که مواد نمیزنین و بی ۲ مصرف میکنین و پاک شدین !!!!
            این قرص اگه از ۲۱ روز بیشتر بشه از هروئین بدتره .فقط بسته به میزان مصرف مواد قبلتون باید مصرف کنید تا اون مواد دفع کنه و بدن پاک بشه .اگه ادامه بدین خودش میشهه مشکل و بدبختی چون خودم مصرف داشتم قبلا.

          • درود بر شما دوست عزیز
            برای بی خوابی از کلونازپام استفاده بکن فقط برای یه هفته، که خوابت تنظیم بشه
            خودم همین کارو کردم
            فقط یه اراده میخواد و بس
            هرچه زمانش بیشتر بشه، ترکش سخت تر میشه
            خودم 15 سال اول مصرف الکل داشتم،
            بعداز الکل 7سال مصرف تریاک و شیره داشتم
            بعداز تریاک 3سال مصرف b2 داشتم
            بعداز مصرف به b2، ده سال مصرف متادون،
            هم قرص و هم شربت متادون
            الان 2سال، 2روز پاکی دارم
            فقط و فقط یه اراده قوی میخواد
            از خدا میخوام که هیچ آدمی گرفتار اعتیاد نشه چه دوست و چه دشمن
            به امید پاکی های بیشتر

          • Hasan گفت:

            سلام کاملا باهات موافق هستم. اون بنده خدا غلو کرد مگه میشه بعد 2 ماه مصرف ب2 روزی 3 چهارتا خورد صدرصد بالا میاری یا اوردوز میکنی. من 7 سال مصرف تریاک شیره داشتم دقیقا عین خودت زن و زندگیم رو هوا بود و یکی دوسال دیگه همه خبر داشتن که اعتیاد دارم ولی خوب چون بخودم خیلی میرسیدم تو عام تابلو نبودم که شایدم توهم بوده و بخاطر جوونیم بوده الان 31 سالمه و از فروردین 1401 تریاک نکشیدم و روزی یک چهارم ب2 خوردم. دو مرتبه اومدم دیگه نخورم که خدای من شاهده ترک همین یک چهارم ب2 از ترک روزی 2 گرم تریاک برام سختتره و بدن درد شدیدی میگیرم.

          • علی اکبر گفت:

            داداش دونوع ب 2داریم تویسرکان واون یکی یادم نیست تویسرکان خیلی ضعیفه ولی بازم پنج تااصلا قابل هضم نیست من خودم برادوسه سال مصرف یک چهارمو قسطی میخورم 😂

          • حسین گفت:

            سلام بخداقسم خطرناکترین مواددنیاب2هست تروخدانخورید بخداتریاک خیلی سالمتره

          • Mostafa az khorasan گفت:

            داداش دمتگرم که انقدر دلسوزانه نظرتو گفتی از حرفات مشخصه چقد عاشق هموطنانت هستی ..من بیستوپنج سالمه از شونزده سالگی تا بیستو سه شیره ی تریاک مصرف میکردم اخیرا یکساله روزی یک عدد بی۲ استفاده میکنم ولی دیگه خسته شدم دلم میخواد از این اسارت خلاص شم ولی نمیتونم وقتی نمیخورم بدنم به قدری خالی از انرژی میشه ک حتی نمیتونم بخوابم…دمتگرم برامون دعا کردی منم دعا میکنم همیشه شاد و خوش سلامت باشی سایت از سر خانوادت کم نشه و همه دوربریات به وجودت افتخار کنن

        • Amir گفت:

          داداش امیدوارم که الان این پیامو میزارم پاک شده باشی گفتی سه ماه شروع کردی ۵تا قرص پشمام ریخت من ۳سالیا یمقدار کمتر دارم مصرف میکنم 38سالمه قبلش فقط تریاک با بافور میکشیدم فقطم اینجوری بهم لذت میداد که حدوده ۳ساله پیش زنم فهمید طاقت شکست شخصیتشو نیاوردم پناه آوردم به بی2 یادمه ساله اول من قرصو چهار قسمت میکردم روزی یک چهرمشو خوردم دلخوشم بودم که خوب دارم مصرف میکنم خودمو گول میزدم همیشه صبح تا بعدازظهرو طاقت میاوردم ساعت از ۳میگذشت یکچهارم قرصو میخوردم شب منفجر میشد میخوابیدم تا فرداش…
          ولی بدبختیم از سال دوم شروع شد دیگه از صبح تا ظهر طاقت نداشتم یکچهارم صبح کردم یکچهارم غروب یکسالم اینجوری گذشت چشمت روز بد نبینه که الان تو ساله سومم از صبح زود قرصام چهار قسمتی شدن درست ولی تو روز هر دو ساعت یکچهارم دارم میزارم زیره زبونم از اولم زیره زبون مصرف کردم ولی کامل از تریاک زده شدم و زندگیم بهم نریخته الان که بروزی 3تا رسیده احساس خطر کردم یکهفتس ترک الاغی کردم دارم میبینم اصلا درد پاهام رو هفتروز کم نشده هیچ امروز ک روز هشتممه کلیهام درد گرفته پاهام داره میترکه از درد تو هفت شبم هنوز ۲ساعت خواب راحت ندارم فقط تنها چیزی که بهم انگیزه داده مسمم وایسم عشق به زنو بچه هامه که واقعا خیلی کمک کنندس زنم هفت شبه هر چند ساعت خواب نداره باهم همش پاهامو داره ماساژ میده گفتنش درست نیست اینو نوشتم شاید خانواده ای بخونه بفهمه چقدر از خودگذشتگی میتونه ب بیمار کمک کنه تا نگاه منفی کاری که مادرم شاید نکنه بخاطر سنتی بودنش ولی الان که این مطالبو خوندم فهمیدم اشتباهه اینکارمم حداقل اگه پزشکم نمیریم خودمون که میدونیم مصرفمونو من طبق حرفام ک زدم الانو که ساعت یک ظهره طاقت یکچهارم خوردم که بدنم یهو متلاشی نشه از فردا هم روزو که سرم گرمه هدفمم مشخصأ ترک تاغروب که میام خونه شامو خوردم بعد شام یکچهارم تا خوابم کیفیتش بره بالا دردمم اون موقع بیشتر میشه طاقت فرسا نباشه تا به امید حق دیگه یشب در میون میکنم یا ساعت زیاد میکنم تا از این نکبتم خلاص بشم سرتونو درد آوردم ولی تورقرآن بخودتون رحم کنید امروز هیچکی دلش برایه کسی نسوخته خودتم هوایه خودتو نداشته باشی بدبختی میاره بخودمون رحم کنیم روزی ۵تا قرص دو ماهه یعنی سرطان کبد چیزایه دیگه 2ساله در آخر بعنوانه یه داداش تنها حرفم کم کردن و خوردنه آب زیاد آب زیاد آب زیییییاد همین…
          یا علی مدد

          • هومان گفت:

            خیلیا با همین قرص تونستن ترک کنن و به زندگی برگردن،این حرفا یا از رو احساسه یا زیادی خمار هستین،شما قانون کم کردن دارو را بلد نیستین و این روش جز ازار روح و جسم و برگشتن به نقطه اول با حجم بیشتر مصرف هیچ نفعی نداره
            کم کردن مصرف به صورت ۲۱ روز یا ۴۲ روز میباشد و هر بار مصرف در ۸/. ضرب میشه و مابقی به صورت جزئی کم میشه
            خواهشا به کسی استرس وارد نکنید

          • کامی گفت:

            آقا محمد توروخدا به منم کمک کنید ک بتونم یجوری ترک کنم وسوسه نشم چیکار باید بکنم

        • دکتر گفت:

          اب بخورید.من پزشکم بیمار داشتم روزی ده تا قرص یه بسته کامل مصرف داشته.در مدتی که دوز دارو رو کم میکنید سعی کنید اب بخورید.اگه تشنتون نمیشه ورزش کنید که اب بتونید بخورید.بهترین سم زداس برای بدن.دوستان مصرف کننده البته دوز بالا الان روزی یه لیوانم اب نمیخورید.چه جور میخوای دفع شه

          • محمد گفت:

            سلام آقای دکتر خسته‌ نباشید من پنج ماهی هست ب۲ استفاده میکنم الان یه هفته میشه استفاده نکردم روز اول سرم گیج میرف الان فقط شبا از درد بدن پاهام و دستام نمیتونم بخوام همش تو آب میزارم صبحها همیشه فشارم میفته خیلی حالم بد میشه روزی نصف قرص استفاده می‌کردم سه سال هم تریاک کشیدم ولی وسطهاش نکشیدم یکی دوماه و این که دوهفته پیش خون دادم و هفته پیش هم حجامت گردم نمیدونم فشارم از خون دادن که پاینه یا از ترک ب۲ کمکم کنید

          • مجتبی گفت:

            سلام دوستان عزیز من ده ساله مصرف دارم ولی نزاشتم زیادشه.روزی نصف قرص بعضی وقتام یک چهارم.اما ترکش تا روز سوم هیچی جز خمیازه ندارم.اما بعدش دست بیقرار و بیخابی داغونم میکنه.بنظرتون پماد ویکس یا پماد درد اثر داره بمالم تا درد دستم بهترشه؟

      • Ali گفت:

        سلام خدمت شما
        من سه سال است ب2 مصرف میکنم و از سال دوم به بعد ریزش مو گرفتم.از نظر خودم ریزش مویی که دارم از مصرف این قرص است

        آیا شما نظر بنده را تأیید میکنید؟؟!!

        با سپاس ممنون میشم جواب بدید

        • Morteza گفت:

          سلام علی من هم دقیقا ریزش مو گرفتم اگه چیزی فهمیدی به منم بگو

          • حامد گفت:

            سلام من متادون مصرف میکردم و مشکلی نداشتم الان پنج سال دارم ب دو مصرف میکنم. و موهای سر شروع به ریزش کرد. به نظر من متادون خیلی بهتر از ب دو هستش چون تنگی نفس هم اومد سراغم. لطفا منو راهنمایی کنین. میخوام دوباره به متادون با نظر پزشک برگردم. از نظر من ب دو خیلی داروی خطرناکی مثل روباه میمونه که از درون همه جارو خراب میکنه.

          • بابک گفت:

            دوست عزیز مصرف قرص بی دو باعث میشه نسبت به خوردن اب بی میل بشی ووقتی اب کم بخوری تاثیر مستقیم روی ریزش موی سرت داره

        • M I r گفت:

          دوست عزیز بی دو خودش اندازه داره یعنی یدونه بخوری. چه ده تا بخوری به همون اندازه بهت کمک میکنه یعنی اگر پنجتا در روز بخوری چه یدونه. پس سعی بکن هر روز ازش کم بکن تا به دو روزی یک چهارم قرص برسه بعدش یک چهارم هم نصف کن سه روز در میون. و همیطوری پیش برو. موفق باشی. هیچی بهتر از پاکی نیست

          • فاطمه گفت:

            همسرم مدت هاست مخفیانه b2 مصرف می کنه خیلی زیاد لاغر شده پوست و استخون شده
            خبر نداره که من می دونم داره مصرف می کنه
            قبلا اعتیاد داشته
            البته نمی دونم الانم اعتیاد داره به مواد یا نه
            نمی دونم چیکار کنم مدت زیادی داره قرص می خوره من امروز!تازه متوجه شدم چه قرصیه

          • محمد گفت:

            سلام عوارض قرص ب 2 در طولانی مدت خیلی خطرناک هست و ریزش مو و تخریب کبد رو به همراه داره پس سعی کنید کنارش بزارید و نخورید و آدم عاقل خودشو با عوارض این قرص تا عمر داره درگیر نمیکنه… به امید سلامتی همه ای عزیزان

        • سلام دوست عزیز بله درست می‌فرماید چون خودم شاهد بودم چون دوستم سه ساله مصرف داشت و ریزش مو گرفت و دکترشم تایید کرد، و همون باعث شد به طور کلی ترک کرد و الان 1سال و نیم‌ پاکه،، انشاء الله همه از این بیماری اعتیاد راهی پیدا کنن و به زندگی عادی خودشون ادامه‌ دهند،، آمین یارب العالمین

        • ahmad گفت:

          سلام دوستان هرچی مطلب میخونم درباره قرص ب2همه خوردنه تا جای که من میدونم قرصب2خوزدنی نیست مال زیر زبونه بعدم اوفش کنی دارید چکار میکنید با خودتون والا من با یه بسته ده سال مصرف مداوممو کنار گذاشتم نکنید اینکارارو ب2ازهمه بدتره اگه بصورت خوراکی مصرف بشه

        • آراد گفت:

          سلام. من 33 سالمه و کارمند هستم. نزدیک به 5 ساله که روزا سر کار کرخت و بی رمق میشم و شدیدا خوابم میگیره و چرت میزنم به طوریکه کلا هوشیاریمو از دست میدم و نمیفهمم دور و برم چی میگذره و شاید یهو دو ساعت بخوابم اما شبا نمیتونم بخوابم و صبحا به سختی از خواب بیدار میشم. خستگی مزمن دارم و احساس میکنم بدنم مثه یه پیرمرد 70 سالس چون به راحتی نمیتونم خم و راست بشم و همه جام درد میکنه. دکتر هم رفتم و آزمایش گرفتن گفتن چیزی نیست. چند باری به مدت کوتاه قرص ب2 یا ترامادول مصرف کردم که واقعا کمکم کرد البته اگه از عوارضش چشم پوشی کنم. یعنی بعد از مصرف، سر کار انرژی دارم و راحت از خواب بیدار میشم ولی در هر صورت به خاطر ترس از وابستگی بعد از یکی دو هفته گذاشتمش کنار ولی متاسفانه بعدش همون حالات قبلی بسیار اذیتم میکنه. نمیدونم چیکار کنم؟ ، کلا انگیزه زندگی کردنو از دست دادم. آیا روش درمانی موثر یا داروی بدون عوارضی وجود داره که من سمت این مواد شیمیایی نرم و مثل یه آدم عادی و سرحال زندگی کنم؟؟

          • محمدجواد فرضی گفت:

            خودتو بیچاره نکنیا بهت بگم اگه دنبال اینا بری با مرگ فرقی نمیکنه یعنی بمیری خیلی شرف داره تا با اینا زندگی کنی .برو دکتر ،دکتر متخصص باشه .دکتر معمولی سر در نمیاره .بهت میگه چیکار کنی . من بخاطر سکس با ترومادول شروع کردم الان نزدیک ۸ ساله بی۲ با ترومادول مثرف میکنم چند بارم خواستم ترک کنم نتونستم

          • ساهو گفت:

            سلام دوست من برای این حالت اول حجامت برو بعد اگه امکانش بود حتما برو مرکز ماساژ و تمام بدتتو ماساژ بده و در آخر آمپول نوربین خارجی که شامل ویتامین های مختلف میشه بزن
            بهت قول می دم ۹۰درصد مشکلاتت حل بشه

          • افشین گفت:

            سلام
            زود بخواب، بخاطر دیر خوابیدنه که روزها چرت میزنی، سراغ قرص نرو که بیچارت میکنه، بقول دوستمون حجامت خیلی موثره.
            با آرزوی سلامتی برای همه شما

          • علی گفت:

            دکتر اعصاب برو چون اختلال خواب داری. اگر حتی کل عمرت داروی خواب بخوری بهتر از ب ۲ هست. خود درمانی نکن

          • مهدی گفت:

            سلام داداش جینسینگ استفاده کن بسیار قدرتمندی

          • محمد گفت:

            سلام آرادعزیز شماقرص فارماتون بخورهرروزصبح اول صبح که بیدارمیشی یدونه بخورببین حالت چقدرخوب میشه این قرص نزدیک 15تاویتامین دریک کپسول یجورایی انرژیزاهستش بنظرم شماکم خونی وکمبودویتامین داری 30عدد90تومان

          • مجتبی گفت:

            سلام . دوست گل ام ممکنه افسردگی داشته باشی حتما برو روانشناس و تا میتونی ورزش کن . پایدار باشید

        • امین گفت:

          ریزش مو مربوط به ب2 نیست ریزش مو دلیل عصبی داره وقتی ترک میکنی فشار عصبی روی بدن خیلی شدیده برادر جان

        • امیرعلی گفت:

          من ۱۵ سال ب۲ مصرف میکنم اول که اومد ب۴ و ب۸ هم داشت که بعدش تولید نشد من هیچ وقت مواد مصرف نکردم از روز اول مصرف ترامادول داشتم روزی یک خشاب که دست و پاهام بی اختیار تکان های شدید میخورد و حالت تشنج داشتم تا دکتر رفتم و بهم همین ب۲ رو داد از روز اول نصف این قرص رو مصرف میکردم الان با گذشت ۱۵سال هنوزم همون نصف قرص در ضمن اگر شما ۳تا قرص رو هم همزمان مصرف کنی کافی بعدش خوراکی بخوری بلافاصله اثر دارو از بین میره اما عوارض این دارو بدون استثناء بر روی کبد فرد و سیستم تنفسی و در صورت مسمومیت کاهش ضربان قلب و افت شدید فشار خواهد بود همچنین از عوارض کمتر این قرص ضعیف شدن و ریزش مو هم هست امیدوارم هیچ فردی خودش رو گرفتار این مصیبت نکنه

          • احمد گفت:

            سلام امیرعلی جان.
            خواستم بدونم چطور ۱۵ ساله همون نصف قرص برات جواب میده؟
            یعنی واقعا میشه دوزش را برای چند سال ثابت نگهداشت

      • رضا 52 گفت:

        دوستان بهتریننننن روشنچ ترک ب 2 اینه که اول از همه تصمیم مصمم به ترک بگیری من 3 سال روزی 3 عدد میخوردم یک هفته 3 عدد بخورو روز هشتم یک چهارم کم کن 3 روز به همین ترتیب و روز دهم برای سه روز باز یک چهارم کم کن به همین ترتیب هر 3 روز یک چهارم کم کن و وقتی به یکعدد رسیدی باز یک چهارم کم کن و در نهایت یک چهارم اخر روبا 4 قسمت ریز کن در طول این مدت اب و مواد مقوی زیاد بخور و اگر این روشن زیرنظر یک مشاور ترک یا کلینیک باشه برا گرفتن مشاور و سوالات بدون جواب خودت عالی عالی پیش میری

      • احمدکلایی گفت:

        سلام آیا خارش کل بدن ازعلایم ترک قرص 1هست؟

      • محسن گفت:

        بعضی دوستان میگن روزی پنج تا بی 2 مصرف کردن مگه چه خبره، من چهار ساله بی 2 روزی یک دوم مصرف میکنم، هیچ مشکلی هم ندارم

        • علی گفت:

          بابا اینا معلوم نیست چه مشکلات دیگه ای دارن که از ب2 هیولا میسازن من خودم ده ساله دارم مصرف میکنم نه اینکه بگم خوبه اتفاقا بده ولی این چیزایی که اینا میگن درست نیست من روی یک عدد میخورم اونم تقسیم میکنم صبح وشب به عوارضی داره مثلا تنگی نفس و ریزش مو اگر مصرف رو کم کنی اتفاقی نمیفته من بازم خدا رو. شکر میکنم که ب۲ مصرف میکنم خیلی شرف داره به مواد اگه خدا بخدا دارم کمش میکنم روزی نصف بشه و بعد یک چهارم ولی نمیشه دوز رو سریع کم کرد خیلی اهسته که بهش عادت کنی موفق باشید

          • امین گفت:

            آره منم سه سال مصرف کردم ب2 رو بعد طی دو ماه کم کردم الان یکساله پاکم بیست سال هم تریاکی بودم من نمیدونم خب قطعا ب2 خوب نیست ولی از اعتیاد و عوارض وحشتناکی که داره خیلی بهتره

    • سعید گفت:

      باباجان اینکه از۱۰۸رسوندت به ۸۰ اسمش عوارض نیست محاسنه!!!!
      بعدشم میگی کامل ترک کردم بازمیگی روزی ۳تا قرص میخورم
      مگه قبلا روزی ۳۰تامیخوردی که روزی۳تا رو ترک کامل حساب کردی؟!!!

      • پیمان گفت:

        سلام یکی از عوارض های این قرص ایجاد فشار خون بالاست که خیلیا نمیدونن ودر افراد مستعد فشار خون باعث فشار بالا و کما می‌گردد

        • علی گفت:

          اره داداش . منم فشارمو بد جور میبرد بالا . نا ۲۰ هم برده بود . گذتشتمش کنار .

          • یاسر گفت:

            باسلام:برای ترک تریاک رفتم مرکز ترک اعتیاد متادون بهم دادند ۱۰ساله متادون {شربت}مصرف کردم..روزی حدوداً ۶قاشق میخوردم اما دیگه جواب نمیداد و ۲ساعت بعدش عرق وحشتناک و چرب و بدبویی میکردم…تصمیم به ترک گرفتم چون واقعاً اذیت میشدم..امسال از اول فروردین چون بیکار بودم چند روز یکدفعه گذاشتم کنار..البته وحشتناک اذیت شدم ولی مقاومت کردم..روز ۴رم دیگه واقعاً تحملم تمام شد..به توصیه یکی از دوستان دوتا بی۲ خوردم..حالا حدود دوسه هفته هست روزی ۵دانه بی۲میخورم..البته هنوز بدنم خوب آلوده نشده..چکار کنم اینو هم بذارم کنار واز شر این خلاص بشوم؟لطفا کمکم کنیدوراهکار بهم۹بدبد؟سپاس…..

          • الی ام گفت:

            به حق علی این نظرات موجب بشه که منم ترک کنم روزی دوتا با آب میخورم قبل اون ترا میخوردم ترا دیگه نیس ب دو به ناچار میخورم یک ساله میخورم الان دیگه یهو بدنم گرم میشه قلبم تند تند میزنه احساس میکنم میخوام تشنج کنم.الان با این که خیلی سرم شلوغه و خونوادم نمیخوام بدونن کمش کردم .خدا کنه همین فرمون برم ترک کنم

        • Mpm گفت:

          هيچگاه ندانسته الکی حرف نزن قرص ب۲ فشار خون را به شدت پائین میاره نه بالا

          • علی گفت:

            خیلی دارویه عجیبیه دوست من، در هر کس یک رفتاری داره، ضمنا دامنه عوارض هیچ دارویی به اندازه ی بپرونوروفین نیست

          • محمد گفت:

            عزیز قرص ب۲ زیر زبانی است اگر بخوری هیچ اثری نداره اثراتی که میگی مربوط به اینه که انگا شما هیچ چیزی نمی خوری

          • احمدرضا گفت:

            متفاوته رو افراد ممکنه بالا یا پایین بیاره..

      • باقر گفت:

        بنده خدا گفت روزی ۳تا میخوردم

        • Vahid گفت:

          دوستان نیاز به کمک دارم لطفن دریغ نکنید

          • هومن جعفری گفت:

            طریقه مصرفش چجوریه من ک میذارم زیر زیونم آبشم قورت میدم ولی دوستم میگه باید توف کنی قورت ندی میشه راهنمایی کنین

        • بدترین قرصی که روی مو تاثیر مستقیم داره بخاطر جنس بدرد نخور همین قرص که شرکتای شیمیای دارن اونو به جوونا میدن تا همه رو بدبخت کنن قرص جدید توی بازار باعث کچلی همه مصرف کننده ها میشود بدون هیچ تاخیری ترکش کنید بقران همه رو کچل میکنه تمام مراجعین از ریزش توسط این قرص میرنجند ریزش سکه ای و کچلی مطلق نصیب شما خواهد شد مطمین باشید

          • Ali گفت:

            سلام آقا.راهی هست با ریزش موی این قرص مقابله کرد.مثلا با قرص ضد ریزش مویی فیناستراید زینکی چیزی.اگه اینو ول کنی نخوایی ترک کنی میری سراغ یه چیز دیگه که بازم بی فایدس.پس حداقل اگه راهی هست بگید که جلوی ریزش مو رو با مصرف این قرص چجوری بگیریم لطفا.چون همین ریزش مو اعتماد بنفسو کم میکنه و باعث میشه آدم بیشتر مصرف کنه مخدرو

      • Mansour.blue گفت:

        سلام.دوستان این طوری فایده نداره از این مواد به اون مواد از این قرص به اون قرص راه اساسی رو پیدا کنین .همه ترک ها چه با قرص چی بی قرص درود و بی قراری داره .پس کلینیک بهترین جا هست که اگه ی موقعه هم تشنجی چیزی کردین کسی بفهمه چیکار کنه .به امیده پاکی

        • ابوالفضل گفت:

          سلام من ابوالفضل هستم حدود ۵ساله ب۲ مصرف میکنم البته مصرفم هر دوسه روزی یک چهارم قرص بوده که الان یک سالی هست رسیده به روز در میان نصف قرص مشکلی که هست الان روزهایی که مصرف میکنم شب صرفه خلط دار دارم ووقتی دراز میکشم نفس کشیدن همراه با خس خس میشه .میخاستم ببینم این از عوارض قرص هست ویا مصرف قرص منجر بخ عفونت ریه میشه یا نه راهنمایی بفرمائید ممنون میشم

          • حسن گفت:

            سلام دوست عزیز دیقیقا همین عوارض رو من هم دارم

          • ارش گفت:

            سلام اين به خاطره سيگاره زياده كه خلت مياره و سينه خس خس ميكنه
            اگه كسي واقعا ميخواد ترك كنه اينكه از مورفين بياد رو بي ٢ يا از اين به متادون يا حتي از اينا به مشروب همش اشتباهه فقط و فقط يه راه هست اينكه لذت نئشگي رو كنار بذاره ادم و كم كم دوزه مصرف اون دارويي كه ميزنه رو بياره پايين و بذاره كنار همين

          • امیر علی گفت:

            سلام دوست عزیز دقیق این عوارضو منم دارم

          • دیوید گفت:

            منم همین عوارض رو دارم ولی با عوارض و چاشنی اضافه

      • ehssn گفت:

        اشتباه متوجه شدی
        گفته بود روزی ۳ تا میخورده

    • سعید گفت:

      علت اضافه وزن شما به خاطر اشتهای کاذبی بود که این قرص بتون میداده و پرخوری میکردید
      وزنتون کم شده چون خوردو خوراکتون به روال عادی برگشته و نگران چیزی نباشید
      و خدارو شکر کنید که از بند این قرص آشغال رها شدید

      • سعید گفت:

        با عرض سلام بنده مصرف کننده موادمخدرهستم.هروئین.میخوام آزمایش عدم اعتیادبدم.میخوام بدونم که قرص بی ۲ روچندروز باید مصرف کردتاجواب آزمایش من منفی دربیاد .من امروزمصرف داشتم اگه قرص بی۲امروزوفردابخورم جواب من منفی درمیاد

        • مهران گفت:

          بله منفی میزنه بعد 48ساعت

          • یاسر گفت:

            آقا سعید اگر مصرف مواد و هرویین و…داشته باشید و بعدش بی۲مصرف کنید درجا یعنی مرگ..این اشتباه را نکنید..حداقل باید ۳روز از مصرف مخدرات بگذرد بعدب۲مصرف کنید….

          • مژگان گفت:

            نه منفی نمیزنه شوهر من بعد یک هفته استفاده قرص رفت بازم اعتیاد زد با اینکه ترک کرده

        • A گفت:

          سلام
          بچه هامن ۳سالی هست تریاک وشیره مصرف میکنم.تواین مدت هم چندباری ترک کردم.اوایل ۲روز اذیت میشدم ولی بارآخر خیلی اذیت شدم که این بارترسیدم بدون هیچ ترک کنم و تصمیم گرفتم ب۲بخورم.روز اول دوم وسوم نصف خوردم اونم موقع خواب.الان روز یازدهم هستم و روزچهارم به بعدیک هشتم خوردم والان شب دوم هست که یک دهم میخورم
          اطلاعات درستی ندارم ازین به بعد باید چکار کنم
          دمتون گرم راهنماییم کنین که گرفتار ب۲نشم
          فدااااای همتون

    • Vahid گفت:

      سلام خوبی دوست عزیز منم چهر سال دوتا قرص هشت میخورم میشه شانزده میل در روز نمیدونم چطور ترکش کنم شما الان راحتی چقدر سختی کشیدی لطفن به ما هم بگو کمک شه

      • آرش گفت:

        هر بدنى در قبال هر دارويى ممكنه واكنش متفاوتى نشون بده قطعا اونايى كه براى اولين بار قرص شروع ميكنن راحتر بدنشون جواب ميده اما اگر شما بارها و بارها طى سال هاى متمادى هى مصرف كردى هى قرص خوردى هى مصرف كردى و گاهى هم مصرف كردى هم قرص خوردى ، بدنت مقاومه و حتما بايد براى يكبار جدى تصميم بگيرى و زير نطر پزشك ترك كنى اما عوارض در طولانى مدت افزايش فشار يا كاهش فشار تب و لرز آبريزش لرزش شديد بدن. خالى كردن بدن حالت تهوه اسهال تپش قلب تنگى نفس و … پس سعى كنيد تصميم جدى بگيريد و تمام روش ها و داروها ، روش كم كردن است اگر بدن تحملش خوب باشه كم كردن دوره كوتاه ترى دارد اگر بدن تحملش كم باشه و ضعيف دوره كوتاه كردن طولانى تر خواهد شد فقط از اين قرص به اين قرص يا مواد نكنيد و حتما شده تلفنى با يك متخصص مشورت كنيد تا عوارض كمترى داشته باشيد ، كاش در ايم موارد به مردم آگاهى ميدادن كه خيلى ها به سادگى گرفتارش نشن . موفق باشيد

    • سیدهادی گفت:

      صد در صد خوب میشی و به وزنت برمیگردی. ما خودم هر جور قرصی ره خوردم ترا متا. ولی 6 ماه طول میکشه تا خوب شی

    • سجاد گفت:

      باسلام
      بنده دوسال مواد مخدره از نوع شیشه،شیره،انواع قرص،شربت متادون و …مصرف کردم فقط یه روز اراده قوی کردم که کلا بزارم کنار..گفتم یا مرگ یا زندگی چون موقع مصرف که از مرده بدتری.
      خداشاهده فقط دو روز کلا بدنتان درد میکنه نمیتونید بخوابید بعد دو روز،دو روز هم ملایم خفیف بدن درد دارید یعنی کلا تنگی و دردوافسزدگی و …کلا چهار روزه.
      بعد چهار روز انگار تازه متولد میشید.نمیدانم اینb2 یا ترامادوله یا اصلا جایگزین نکنید چهار روز مرد باش تموم کلینیک ملینیک هم نرید چون خیلی طول میکشه اونوقت

      • مهدی گفت:

        بگو دیگه چی مصرف نکردی

      • Binam گفت:

        سجاد منم مثل توبودم داداشا ابجیا همتون گوش کنین بخدا گریم میگیره وقتی میخام تایپ کنم وقتی میبینم همه میخان ترک کنن میترسن من خودم 2سال تراوبی 2مصرف کردم مجرد بودم قلیون نمیکشیدم چه برسه این چرت پرتا مجردمیگفتم من اصلا سیگارنمیخام بکشم قلیون نمیکشم چه برسه مواد ازدواج کردم اولش ترا بعدش بی2شد2سال مصرف کردم الان حدودا 5روزهست گذاشتم کنارسجاد راست میگه 2روزاولش پام دردکرد سرفه میکردم یکمم ابریزش بینی داشتم 2روزگذشت کمترکمترشدالان انگارنه انگار اون ادمم انشالا پاکی همه

        • احمدرضا گفت:

          دوست عزیز.. شما و نفر بالایی که نظر دادن چون کلا دو سال مصرف کردین اعتیاد شدید نداشتین و به همین دلیل بوده چند روزه خلاص شدین.. اعتیاد شدید بعد از سه سال شکل میگیره که دیگه ترکش عذاب اوره و این شامل همه چی میشه حتی کدئین.

      • جبران خسارت گفت:

        بى خيال آقا سجاد شما تخريب نداشتى! مگه پفك نمكيه كه دو روز پا درد و دو روز هم كم خوابى و خلاص!؟ شما فك ميكردى عمل دارى درحالى كه تخريبت اونقدر نبوده كه بفهمى عمل و تركش چى هست؟ دو روز فيزيكى!؟😂 من ده سال هروئين كشيدم و پنج سال هم متادون و هروئين با هم ميزدم و به جايى رسيده بودم كه ديگه آرزو ميكردم سرنگ رو كه فرو ميكنم اوور شم و خلاص! رگ ديگه برام نمونده بود! گفتنش ننگه نه افتخار اما ميگم تا بلكه تجربه و عبرتى واس جووناى گل هموطنم بشه؛ به مولا كه بيست روز توى اين دنيا نبودم و شبا كه هوش ميومدم تا صبح با كله راه ميرفتم! التماس ميكردم بتونم فقط يك ساعت بخوابم نه برم توى خلسه! تازه مثلأ مامان درمانى ميكردم (مادر ندارم و اصطلاحه!) و روزى يه سرو و كلى تقويتى توى سرم برام ميزدن… بعد از يك ماه و نيم چهار دست و پا مثل نوزاد تا سرويس ميتونستم برم و سرتون رو درد نيارم، به خدا رسيدم تا تونستم قطع مصرف كنم. جون عزيزتون، عمر و جوونى نازنينتون رو واس يكى دو ساعت لذت مواد كه اولش بهتون قدرت ميده نابود نكنيد. مواد لعنتى سه شماره توى بدنتون جا باز ميكنه و يه عمر بايد دنبال حال روز اول بدويد و عمرأ هم بهش نميرسيد و عين همون سال هايى كه تخريب داشتيد رو بايد جبران خسارت كنيد. اينطورى نيست كه ده سال بزنى و يه هفته اى خسارت ده ساله رو ماليده كنى بره! هميشه از همون يه دود بترسيد و فكر نكنيد شش ماهه پاك شديد حالا يه دود بزنى يا يه كفى برى خيالى نيست! سرتون رو درد آوردم… اميدوارم حتى دشمن آدم هم گرفتار مواد نشه كه اى كاش خسارت مالى داشته باشه… همه كس و كارت رو ازت ميگيره و تدريجى آدمو ميكشه. پاك باشيد و پاك بمونيد

    • امین گفت:

      سلام میشه بگید بعد از دوهفته دیگه کامل خماریتون رفع شد؟خماریش چطور بود؟چقد طول کشید ؟

    • رضا گفت:

      سلام .تبریک میگم ک قرص ب ۲ روترک‌کردین ‌‌میشه بمن بگین چطوری ترک کردین منم ۸ساله میخورم روزی ۲تا ولی اصلانمیتونم ترکش کنم تروخداراهنماییم کن

    • علی گفت:

      یک چهارم و حتی یک دونه قرص ب 2 چیزی نیست که بترسی . متاسفانه بچه هایی که درگیر میشن .. نمیخان کسی بفهمه . بخاطر همین اروم میزارن زیر زبان و فکر میکنند زرنگی میکنند . در صورتی که اگ ادامه بدی نابود میشی …آرام آرام کمش کن مثلا اگر روزی یک دونه میخوری سعی کن روزانه ازش کم کنی مثلا روز اول سه چهارمش رو بخور . اون یک چهارمش روبنداز بره … روز بعد یک ذره کمترش کن و همینطوری ادامه بده … سعی کن نوی ده پانزده روز تمومش کنی….
      قهوه فوری سوپریم )دکتر بیز) پودر مخلوط قهوه فوری حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ است و دمنوش بادرنجبویه داخل همه ی عطاری ها و مغازه ها گیر میاد .. بخر و صبح و ظهر و شام نیم ساعت قبل از غذا بخور ..روزی دو سه وعده حموم سر بگیر. آمپول نوروبیون تقویتی هفته ای یکی بزن . ماست و لبنیات نخور . سکس تعطیل کن. غذاهای تقویتی و میوه بخور… کار تمومه…

    • peyman گفت:

      سلام عرض ادب،ببخشید من چندسالی هست ب ۲ مصرف میکنم بخاطر ترک ترامادول و خیلی وابسته شدم بهش خیلی دوست دارم ترکش کنم ولی حس افسردگی و استرس سخت کرده برام،سوالم اینه این اواخر ریزش موهام زیاد شدن،ته سرم مشخصه ولی انقدم نه،ایا به این قرص مربوطه؟البته چای و سیگارهم زیاد اشتفاده میکنم بخاطر همین قرص مزخرف

    • حسین گفت:

      قرص بی2 باعث کاهش وزن می‌شود،. با کنار گذاشتن بی 2. دوباره چاق میشین

    • Iman گفت:

      یه سر به کامنت های جدید اخر صفحه بزنید

    • تنها گفت:

      سلام خسته نباشید یه انسان مجردم ۳۴سال سن دارم از ۲۱سالگی با ترامادول شروع کردم اون هم ازدست رفقای ناباب قبلش حتی اسمشم نمیدونستم رفته رفته دوزش بسیاربالا رفت وروزی ۶عدد ۲۰۰مصرف می کردم هفته ای چندبار تشنج شدیدمیکردم ۳سال درگیرش بودم وبابدبختی ترک کردم ولی ۲سال بعد دوباره بهش روآوردم ترک کردم و و و و الان یک سال پشت هم هست بنابردلایلی برای سرکوب احساساتم روزی ۲عدد ب۲ مصرف میکنم داغون و شکسته شدم آرزو دارم ترک کنم ولی نمیشه فکر ومشغله ی کاری نمیزاره ترا به خدایی که میپرستید اگه بدترین چیزها هم سراغتون اومد به این هیولا رو نیاورید فقط میتونم بگم خدایا کمکم کن امید واعتماد به نفس بالا بهم بده تاازاین جهنم بیرون بیام

    • حمید گفت:

      کی میگه با کم کردن ب۲ میشه کامل ترکش کرد،،من روزی ۲تا مصرف میکنم،،وقتی کمش میکنم اصلا نمیتونم از جام پاشم،،خمیازه در حد قفل شدن،فک،،توهم شدید،،حالا تا مرحله بدن درد نرفتم،ولی ظاهرا خیلی سخته،،تنها راه ترک آسونش تو بیمارستان،بستری شدنه،،ک اگرم خمارشدر،،بیکار باشی،،تا ده روز و تزریق آمپپول مرفین،،کامل،ترک کردی،،منتها بیما ستان قبول نمیکنخ

  2. Saeed گفت:

    باسلام
    بنده چند سالی است بی ۲ مصرف میکنم یعنی تریاک رو با قرص بی ۲ ترک کردم وحدود ۳ ساله استفاده میکنم .بجز چند روز اول ترک ک مجبور بودم دوسه تا مصرف کنم بعد ان مدت مصرف م رو ب نصف قرص رساندم و نزدیک ۶ ماهه روزی یک چهارم بی دو مصرفمه ..ولی باز این یک چهام قرص برام ی هیولا شده ونمیتونم ترک کنم لطفا راهنمایی کنید واقعا خسته شدم از کسالت و سرخوشی های کاذب این مواد …کمک کنی چجوری از دامش رها شم. با تشکر از شما

    • مهران گفت:

      سلام. قرصِ بی دو، رو باید هر ۱۲ ساعت یکبار مصرف کنی، هر هفته قرصت رو تقلیل بده تا برسه به وعده ای یک چهارمِ قرص. بعد تایمِ مصرف رو بیشتر کن، مثلا هر ۱۳ ساعت یک چهارمِ قرص… هفته یِ بعد زمان رو بیشتر کن، یعنی هر ۱۴ ساعت یک چهارمِ قرص… وقتی این تایم به حدودِ ۲۴ ساعتی یک بار برسه، راحت میتونی بزاریش کنار. فقط بعد از اینکه کامل گذاشتیش کنار ممکنه شبها بیخوابی و کمی دردِ پا بهت دست بده. برای اینکار روزی یکی دوتا قرصِ بروفن بخور برای دردت. و تا حدودِ ۱۰ شب، شبها قرصِ خواب مصرف کن برای بی خوابیت. نگران نباش. با وجودِ مصرفِ قرصِ خواب،روزها زود بیدار میشی. بعد قرصِ خوابتو نصف کن و بعد از هفت هشت روز اونم دیگه نخور. روزی ام یکساعتی ورزش کن و سعی کن ذهنت رو با دیدنِ فیلم و بازی ps4 و … سرگرم کنی تا زیاد به این مساله فکر نکنی. این تجربه ی شخصیم بود که با دوستان به اشتراک گذاشتم. موفق و پیروز باشید

      • رضا گفت:

        سلام آقا مهران، ممنونم ازتون که به خوبی توضیح دادین من الان ۳ شبانه روز ترک کردم اما کمی بی‌قرارم و بی خواب چه قدر زمان می‌بره که کامل پاک بشم و از این شرایط راحت بشم؟؟

        • رح گفت:

          سلام دوستان بنده ده ساله بعد از مصرف چند روز تریاک وشیره که هوس می‌کنم وقتی به شهرستان میرم چند روز b2حداکثر یک عدد درروزمصرف وبعدم ترک کامل فقط سعی کنید b2نداشته باشیدوالا الکی وسوسه میشید وترکb2برای کسانی که طی شبانه روز یکی مصرف می‌کردند بسیار راحت وساده است مادر وجدوابادهمه بدبختی‌ها بیکاری بیکاری بیکاری است وهیچ ترک کنی روز به روز حالت بهتر میشه به حرف کسی گوش نکنید وفقط در پاک ماندن خودتان را مشغول کنید

      • اهورا گفت:

        خدا خیرت بده بهترین راه بنظرم. یک دنیا سپاس داداشم

      • سعید گفت:

        بهترین راهنمایی و بهترین روش ترک که خواندم ایول آقا مهران
        واقعا اگه این راه کاری که آقا مهران گفتن رو انجام بدید بدون بدن درد و جنگ اعصاب ترک کردید
        فقط مرد عمل میخواد نه

    • محمدرضا گفت:

      اگه امروز رو هروئینت ب۲ بخوری دیگه نیازی به ازمایش دادن نیست فاتحه
      برادرا خواهرا
      هرکس برای ترک میخواد از ب۲ استفاده کنه اول باید دقت داشته باشه ۲۴ساعت مورفین نباید مصرف کرده باشه و برای بار اول اگر مصرفتون تریاک شیره هست باید یک چهارم به صورت زیر زبانی استفاده کنید و اگر هروئین مصرف میکنید بعد از ۲۴ساعت با حداکثر نصف قرص زیر زبانی شروع کنید
      اینم مد نظر داشته باشید اونایی که تریاک شیره مصرف میکنن یدونه قرص رو به ۵قسمت تقسیم کنید و موقع خماری استفاده کنید
      هیچ موقع بعد از تمام شدن یک قرص سراغ قرص دوم نرید که عواض ب۲ بیشتر از مواده و فقط برای ترک کردن یک عدد برای ۵روز کافیه

      • مهدی گفت:

        برادر گرامی معلوم میشه چیزی زدی حالت خوب نیست چطور برای من یا هرمعتاد دیگری میگی یک قرص برای 5روز برای شروع دوست عزیز خود دکتر هم بهم گفت که از نصف شروع کن واکه جوابت نداد یکی کامل بذار وبعد از چند روز تیکه تیکه کن تا به 4تیکه برسه ودر آخر قابل توجه دوستان قرص ب2برعکس متادون وشیره وتریاک اصلا نشعگی نداره وفقط سیستم مغزرا فعال ویجورایی مغز را گول میزنه درد را دربدنت احساس نکنی والسلام 1399/11/16

      • میلاد گفت:

        آیا میشه از این قرص به عنوان مسکن قوی استفاده کرد!؟ پدرم میگه مدتیه برای دردکمربه عنوان مخدرمصرفش می کنم آیا احتمال داره به مواد مخدر اعتیاد داشته باشه؟

    • elias گفت:

      خخخخخخ امروز کشیدی فردا میخوای تست بدی؟ خدا قوت پهلوان

    • محمد گفت:

      سلام
      سعید جان
      من هم مشکل شمارو دارم ۶ماهه قرصb2 مصرف میکنم رسوندم به یک چهارم قرص نمیدونم چجوری ترکش کنم مثل هیولا شده برای من هم
      اگه راهی پیدا کردی ممنون میشم به من هم خبربدی
      سپاس

      • علی گفت:

        محمد جان سلام…داداش دلیل اینکه نمیتونی اون یک چهارم رو هم ترک کنی اینه که خودت دوست نداری کله خالی بمونی والسلام…چون رسیده به یک چهارم خیلی راحت اگه فقط یه روز نخوری تمومه

        • مملی گفت:

          احسنت منم همین مشکل رو دارم

        • احسان گفت:

          نه علی جان
          من هم همین مشگل رو دارم
          من ۲سال هستش که از هروئین به بی ۲ اومدم
          من از اولش هم کم میخوردم (باور کنید تا حالا ۱قرص رو کامل نخوردم)
          من رسوندمش به وعده ای یک هشتم (هر ۱۲ساعت یک هشتم میخورم)
          اما اگه همین یک هشتم رو نخورم اینهو یه ادم عمل بالا زجر میکشم،استخونام جوری درد میگیرش که دلم میخواد بشکنمشون
          منم از قرص خوردن خسته شدم با پزشکه کلینیک هم درمیان میذارم بهم میگه بیا کنگره شربت اوپیوم بخور تا ترکت بدم
          میترسم بخوام برم اوپیوم بخورم
          اگه کسی واقعا راه حلی داره لطفا با جزئیات در اختیار ما بیماران قرار بده
          خدا خیرش بده

    • P گفت:

      فردی که برای بار اول ترک میکنه خیلی راحت تره براش تا شخصی که برای بار چندم ترک میکنه در واقع هر دفعه از دفعه قبل سخت تر میشه من چند سال ب۲ مصرف میکردم تصمیم گرفتم دیگه ایم اشغالو ترک کنم با حشیش جایگزینش کردم یکی دوماه بشدت اذیت شدم ولی ترک ب۲ شروع اعتیادم به حشیش شد ۱سال حشیش کشیدم و از قبل هم بدتر و افسرده تر شدم تا جایی که ازش خسته شدم و دوباره به همون ب۲ روی اوردم الان که چند ماه از مصرفم میگذره حالم از خودم به هم میخوره وچون ۱سال پاکی ب۲ داشتم اینو مینویسم تا کسانی که با من همدردند استفاده کنند اول از همه این که هیچ موادی رو با مواد دیگه نخواید ترک کنید ودوم اینکه تنها راه کم کردن دوز و زیاد کردن فاصله بین زمان های مصرفتونه و برای درد و بی خوابی نوافن و کدئن و کلونازپام مصرف کنید هر چقدر کم تر بهتر

    • علی گفت:

      سلام سعید جان…داداش یک چهارم چیزی نیس میتونی راحت نخوری فقط ماها بدبختیمون اینه نمیتونیم کله خالی بمونیم باید به یه نحوی بالا باشیم…دلیلش اینه که نمیشه

    • علی گفت:

      دادا با استامینوین کدئین ترکش کن، روزی یک چهارم چیزی نیست که. با استامینوین راحت گذاشتم کنار و بعد 5 روز استامینوفن هم نخوردم دیگه

    • zahara گفت:

      سلام من احساس میکنم نامزدم. ب2مصرف میکنه خیلی میترسم نمیدونم. چیکار کنم سه ساله باهاش دوست بودم بعد سه سال نامزد شدم
      زیاد میخابه پیشونیش عرق میکنه اشتهانداره لاغر میشه رنگ هی زدو گچی میشه
      تپ جیبش یبار پیدا کردم گردن نگرفت تورو خدا کمک کنید من چیکار کنم اون گردن نمیگیره خانوادمم نمیتونم چیزی بگم میگن بعد سه سال نشناختیش

      • احسان گفت:

        سلام خواهر من شما نمیتونی کاری بکنی مگر اینکه خودش بخواد بشینید منطقی باهاش حرف بزنید و بهش بگید کمکش می‌کنید تا ترک‌کنه تا زمانی که خودش نخواد هیچ اقدامی نمیشه کرد

    • سالار گفت:

      سلام. شماروزی یک چهارم میخوری حالت خوب میشه خداروشکر کن که نه عوارض خاصی داره نه هزينه ای من حدود ۱۵ ساله به عنوان ترک تریاک روزی سه الی ۴ تا بی،۲ به صورت زیر زبانی مصرف میکنم وتا حالا هیچ عوارضی هم واسم نداشته وهر سال آزمایش کبد میدم ومشکلی ندارم وقصد دارم تا آخر عمر بخورم این بی،۲ از بهترین داروهاست ریزش مو هم ندارم فقط یه خورده نسبت به دیگران بیشتر احساس گرما داری حتی من درکنارش داروی ضد افسردگی هم میخورم با تجویض پزشک به نظرم سگش شرف داره به مواد دیگر ومطمئن باش هیچ مشکلی برات پیش نمیاد باخیال راحت استفاده کن

  3. سعید گفت:

    سلام مدت شش ساله که بی ۲ مصرف میکنم بدون اعتیاد به هرگونه مواد مخدر روزی تقریبا دو یا سه عدد مصرف میکنم خواهش میکنم اگه ممکنه کمکم کنید تا از این بیشتر نابود نشدم

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      برای کسب اطلاعات در رابطه ترک بی 2 با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

      • سلام خسته نباشید. من 23 سالمه.. یک سال قرص متادون مصرف میکردم که بعد از یه مدت دیدم دوز مصرفیم بالا رفته. حدود 2 ماهه ب 2 مصرف میکنم..روزی نصف. یک. چهارم صبح یک چهارم شب.. ماه اول مشکلی نداشتم ولی الان یه ماه هست تپش قلب دارم موقع خواب و تنگی نفس بهم دست میده.. بنظرتون از ب2هست؟؟؟؟ با بیماری جدید کرونا چه کار کنم وقتی ب 2 مورفین بدنو میکشه. الان سیستم ایمنی بدنم در برابر این ویروس ممکنه دچار مشکل بشه؟؟؟؟؟؟ تورو خدا جواب بدید..

        • گمنام گفت:

          سلام.دوست عزیز،تنگی نفس و ضربان قلبت از همین قرصه.اگه به اصرار به مصرفت ادامه بدی دچار التاب مفاصل و روده میشی.تمام راههای تنفسیت از دماغت تا ته ریه ملتهب میشه.همه این بلاها سرم اومده.العان که نزدیک چهار ماهه ترک کردم قرص ب۲رو،ولی هنوز بی قراری ودرد دارم

          • Payam. گفت:

            دوستان لطفا هنگام ترک ورزش کنید.ورزش نرم و ملایم .تنها ورزش مناسب هنگام ترک سه روز در هفته بدنسازی با فشار بسیار ملایم و نرمشی و سه روز هفته پیاده روی و کم کم ورزش دو (تاکید میکنم با شیب ملایم: یعنی ابتدا دوی آرام و بمرور زمان سریعتر) ورزش بهمراه کم کردن تدریجی قرص. ورزش باعث میشه روند ترک سریعتر بشه. مخصوصا زمانیکه مصرف به صفر رسید باید فشار تمرینات ورزشی رو دوباره کم کنید. و بمرور زیاد. ورزش را هرگز ترک نکنید.جزو زندگیتان باشد. تا دوباره وسوسه نشوید. موفق باشید.

          • ایمان گفت:

            سلام دوست عزیز من جوشهای زیر پوستی زیادی زدم ومشکل روده تنفس ومعده کمک وراهنایی میکنی منو خدا خیرت بده

          • امیر گفت:

            سلام.چند مدت مصرف داشتین که بعد چهار ماه هنوز درد و بی قراری دارین.
            من سرجمع ۴یا پنج قرص مصرف کردم تا تریاک و ترک کنم .بی قراری عقلمو ازم گرفته.
            برای منم ک مصرفم کم بود مثل شما طولانی میشه درد و بی قراریش؟

          • عباس گبرمیخ گفت:

            حیرانم چه گورمو بکنم برای ترک اعتیاد مرکز بهم متادون داد بعد بهشون گفتم میخوام ترک کنم بهم ب2 دادن بعد چند ماه مصرف ب2 تپش قلب شدید گرفتم و نفس تنگی و هرشب بینیم کیپ میشد رفتم بیمارستان ضربان قلب 160 و فشار خون 16 الان به این نتیجه رسیدن باید شربت تریاک بخورم حیرون موندم چه خاکی بسرم بریزم. الان فهمیدم این مراکز ترک خودشونم نمیفهمن دارن چکار میکنن بهترین راه اینه خودمو از پشت بوم پرت کنم پایین

      • Mo گفت:

        سلام وقت بخیر
        بنده آزمایش عدم اعتیاد دارم میخواستم بدونم ب۲ در آزمایش مشخص میشود یا خیر؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        • یاس گفت:

          سلام دوست عزیز،نه خوشبختانه تو ازمایشات نشون نمیده،من خودم چندین سال راننده اتوبوس هستم و روزانه ۲ تا ۵عدد مصرف میکنم و همیشه ازم تست میگرن ولی چیزی تا حالا نشون نداده

        • محمدرضا گفت:

          خسته نباشید من بجا تریاک کشیدن قرص b2میخورم روزی یک صبح و نصفی شب میخورم بیشتر وقتا صدای نبض رو تو گوشم احساس میکنم چرا اینطور میشم راهنمایی کنید چکار کنم و چه قرصی همراهش بخورم که بتونم ظرفیت ام رو کمتر کنم

        • مجتبی گفت:

          سلام بله دوست عزیز نشون میده کیت مخصوص b2 آومده که کاملا نشان میدهد.

        • mlika.hajyzadeh89@gmail.com گفت:

          سلام نه مشخص نمیشه.البته کسیم مصرف مخدر داشته باشه حداقل باید هفت روز قرص بی دو مصرف کنه ایندفعه ازمایش منفی در میاد

    • رضا گفت:

      دوست عزيز b2 خودش مواد مخدر هست يه جورايي.و بايد زير نظر پزشك كمش كني كم كم و بعد قطع كني.

    • مجتبی گفت:

      خوب عزیزم هفته ای یک چهارم از قرص ب ۲ کم کن تدریجی ترکش کن اگه واقعا میخوای
      مثلا روزی ۵عدد میخوری یکی شو به چهار قسمت تقسیم کن برای پقت خواب سه قسمتشو بخور چهارتا هم طول روز همینطور کم کن تا ترک کنی ازیتم نمیشی

    • یونس گفت:

      سلام شمااعتیادکه داری ازهمشون بدتره حتمادرموردترک کردنش فکرکن

      • فرشید گفت:

        سلام فرشیدهستم ۲۲ ساله همدان دوستان شیش ماه گرفتار این شدم قسع خودکشی دارم نمیدونم چمه تروخدا یه راه بدین ترک کنم سختمه خانواده نمیدونن مصرف زیاد دا رم روزی پنج ملیون قرص میخورم

        • رسول گفت:

          فرشيد جان داداش تو اصلأ عمل ندارى! هيچكى شش ماهه معتاد نشده كه تو دوميش باشى! سه سال مصرف مداوم مواد داشته باشى تازه ميفهمى اگه مصرف نكنى خمارى چى هست؟
          داداش گلم شما بهتره تلقين رو كنار بذارى و از همين لحظه قطع مصرف كنى و درمورد مشكلت با روانپزشك مشورت كنى.
          شاد و سلامت باشى

  4. Bagheri گفت:

    باسلام بنده مصرفم روزی ۱دونه b2 هس میخام برای ترک،ترامادول جایگزینش کنم چون سوء‌مصرف ترامادول کمتره و زودتر بدنم سم‌زدایی میشه،آیا درسته؟
    لطف کنین جواب بدین،باتشکر

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      این روش کاملا غیر اصولی است و شما تنها نوع مخدر را تغییر می دهید
      B2 بسیار اعتیادآور است و ترک غیر اصولی آن میتواند عوارض جبران ناپذیری برای شما داشته باشد
      بهترین راه درمان مراجعه به کلینیک می باشد تا بدون جایگزین کردن مخدری دیگر، مصرف را کاملا قطع کنید.

      • Matin گفت:

        سلام.
        سوالی داشتم!!از اونجایی که میگن ب ۲ مرفین نیست و شبیه مرفین هست آیا ترک اون مثله ترکه قرص متادون که قویتر هست و مرفین به حساب میاید هست؟؟؟
        یعنی بدن درد و کلافگی شدید عضلات داره؟؟؟
        ممنون میشم جواب بدید
        لطفا

        • آکسون گفت:

          سلام/ قطعا ترک هر مواد و قرصی عوارضی مانند بدن درد و کلافگی دارد ولی تمام این عوارض اگر زیر نظر پزشک باشید به حداقل خواهد رسید

        • مهران گفت:

          ترکِ متادون خییییلی سخت تر از قرصِ بی دو ست. لطفا به تجربه یِ شخصی و دیدگاهِ بنده نیز در کامنتهای اخیر نظری بیفکنید. با تشکر.

        • P گفت:

          ب۲ از متادون قویتره و ترکش هم به مراتب سخت تر ولی کار نشد نداره فقط یکجا ترک نکن دوزتو کم کن جوری که نئشه نشی فقط خمار نباشی وقتی دوزت به حداقل رسید زمانبندی رو شروع کن مثلا اگه امروز بعد مصرف ده ساعت بعد دوباره مصرف کردی فردا یکی دوساعت بهش اضافه کن و با همین روال جلو برو موفق باشی

    • کیوان گفت:

      داداش ترامادول خیلی خفن تر از ب۲ هست اون تشنجش خیلیارو کشته ب۲ خیلی ضررش کمتر از ترامادوله فقط ترکش سختره

    • گمنام گفت:

      اصلالااااااااااا ترا تشنج خالیه بشدت اعتیاد اور

    • الف گفت:

      عزیزان به هیچ وجه ترامادول سمتش نرید از هر کوفته دیگه اعتیادش بیشتره و بدتر از همش تشنج و یوبوست شدید داره بنده یه سال ترامادول مصرف کردم دوبار تشنج کردم و باره دوم کاره خدا بود که به زندگی برگشتم. بهترین راهکارای ترک برای وسوسه ها(موزیک،غذا، سیگار،فیلم، آب و مایعات زیاد بخورید کمکتون میکنه سموم زودتر از بدنتون خارج بشه،پیاده روی،یا حتی بازی های کامپیوتری و موبایلی باحال که سرگرمتون کنه و اون حالت ترک یادتون بره) اگه بتونین خوراکی های طبیعی مثل میوه زیاد بخورید بیشتر کمکتون میکنه.. ایناها راهکار هایی بود که به بنده خیلی کمک کردن به خصوص اینکه خانواده هم نمیدونستن معتادم و بدون اینکه بفهمن با این راهکارا ترک کردم

      • ایرج گفت:

        واقعا دمت گرم

      • کامران گفت:

        آفرین من روزی یک چهارم ب 2 میحورم نمیتونم ترک کنم. البته ساعت نداره هروقت ضهف و بیحالی دارم میخورم

        • گمنام گفت:

          منم برای ترک تریاک روزی یک چهارم ب۲ میزارم زیر زبونم ، دیروز ۵ روز شد الان مشکل تنفسی و تپش قلب و بی خوابی و ورم معده و درد کلیه گرفتم ، دیگه نمیخوام مصرف کنم خسته شدم ، بدتر این دردها اضافه شد بهم ، یه تجربه از قبل و یه راهنمایی اگه میخواید ترک کنید اگه وضع مالیتون خوبه برید کلینیک اگه وصع مالی خوب نیست بهترین راه ببخشید ترک یابوییه من خودم قبلا یابویی ترک کردم و با اشتباه بعد از مدتها دوباره گرفتار شدم

      • خلیل گفت:

        دمت گرم رفیق

        • سلام من مصرف شربت متادون روزی ۵۰ سی سی و نیم گرم شیشه داشتم رفتم کمپ ده روز موندم بدون اینکه چیزی مصرف کنم .امدم خونه پنج روز هم موندم خونه شبها نمیتونستم بخوابم اصلا دردی در بدنم احساس نمکردم فقط موقع خوابیدن تپش قلب میگرفتم دیگه تحمل نداشتم رفتم سراغ قرص بی۲ الان یک ماهه روزی ۳ عدد مصرف دارم لطفا راهنمایم کنید تا اینم بزارم کنار ممنون.

    • بهنام گفت:

      داداش من روزی ۱ورق ترامادول ۲۲۵میخوردم الان دو ساله ب۲مصرف میکنم و کردم روزی ۳چهارم و میخوام کمش کنم تا بزارم کنار خدا لعنت ترامادول رو اصلا اینکارو نکن اصلا

    • باقری گفت:

      ب۲ رو برای اولین بار مصرف نکنید چون باعث افتادن فشار حالت تهوع و سردرد می باشد من نصف قرص مصرف کردم کارم به بیمارستان کشید در صورتی که قبلا ترامادول ،متادون ،شیره ،تریاک مصرف کرده بودم تجربه بسیار بد وحشتناکی برایم بود

    • ارش گفت:

      اصن فكرشو نكن كه اسيرش ميشي
      بابا از چاله تو چاه افتادن راه ترك نيست ادم مبشناسم ٧ سال ترياك ميكشيد با ١ عدد بي٢ تو چند روز گذاشت كنار
      راه ترك فقط اينه كه با نئشگي خداحافظي كنين بي٢ رو واسه نئشه شدن نخورين واسه عادي شدن بخورين كسي كه هنوز دنباله نئشگيه نميتونه ترك كنه كسي كه واقعا بخواد ترك كنه (دنباله نئشگي نباشه) فقط بخواد اذيت نشه با ١/٤ بي٢ بعد ٢ روز ١/٨ و همينطور… راحته راحت ترك ميكنه

  5. خاطره گفت:

    سلام خسته نباشید شوهرم ۳ ساله که قرص بی دو مصرف میکنه . وخیلی تلاش کردم ترک کنه ولی متاسفانه نمیتونه کنار بذاره چیکار کنم که بتونم کمکش کنم بتونه ترک کنه. ممنون میشم راهنمایی کنید ؟؟

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      با مشاورین مجموعه تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.

    • محمد گفت:

      خواهرم فقط باید هفته ای یک چهارم از مصرفش کم کنه تا در آخر که چند ماهی طول می کشه فقط مصرفش یک چهارم باشه و حالا چند جلسه کلاس بره و مشاوره روانشناسی بشه با کمترین هزینه ترک میکنه شما باید همه جوره در کنارش باشین چون نبود مسائل عاطفی راه برگشت و پناه بردن دوباره به اعتیاد رو باز میکنه امیدوارم پاک بشن ایشون

    • مجید گفت:

      سلام من 6 سال متادون مصرف میکردم بعد با ب2 متادون رو ترک کردم ولی متاسفانه مصرفش رفت بالا تا وزی 5 6 تا
      الانم همین دیروز بعد 20 روزه از کمپ ترک اعتیاد اومدم بیرون الان 17 روزه کاملا پاکم
      ولی خیلی بی قرارم الان 13 شبه اصلا نخوابیدم
      میخواستم بدونم تا کی ادامه داره این حالتم
      ممنون میشم جوابم بدین

      • آکسون گفت:

        سلام. حتما به یک روانپزشک مراجعه کنید تمامی این موارد که اعلام کردید با دارو قابل کنترل می باشد

        • علی گفت:

          سلام من چند سالی متادون مصرف میکردم و واسه ترکش به ب 2 روی آوردم نزدیک به 20 روزه ،شبی یک عدد میزارم زیر زبان و آب که میشه قورتش میدم ولی الان 5 شبانه روزه پلک رو هم نزاشتم ،تنگی نفس ،سردرد شدید ،و قسمت چپ سینه ام درد دارم هر مسکنی چه قرص چه آمپول که مصرف میکنم هیچ دردی ازم کم نمیکنه راهنماییم کنید ممنون

      • عابد گفت:

        عزیزم حالا که پاک شدی برو جلسات شرکت کن
        بهت قول میدم هیچ وقت پشیمان نمیشی

      • هم درد گفت:

        سلام داداش ماشالا انشاءالله که خدا بهت کمک کنه بتونه پاکیتو نگه داری فقط برو جلسه .بهترین دارو برای توست به جلسه برو یه مدت رد شه دیگه تموم میشه انشاءالله به امید روزهای خوب

  6. سعید گفت:

    سلام من قرص b2خوردم تپش قلب گرفتم نمیتونم نفس بکشم

    • آکسون گفت:

      سلام. به پزشک مراجعه نمایید. تا زمانیکه شرایط جسمانی شما چک نشود ما نمی توانیم بصورت اینترنتی به شما درمانی پیشنهاد کنیم

      • پسر طبیعت گفت:

        هیچ چیز مثل اراده قوی نمیتونه باعث ترک مواد بشه البته همراه با ورزش من خودم ۱۰سال همه جور مواد زدم پایه خلافمم گل بود که بعده مدتی به سمت مرفین و روانگردان هایی از قبیل تریاک،هرویین،و شیشه و قرص و کمیکال بود یجوری بگم بهتون همه چی ولی یروز تصمیم گرفتم همرو بزارم کنار ۱هفته رفتم بیرون شهر ۳روز اول با قرص متادون که روز اول با نصف و بقیه روزا ۱چهارم بود اینم بگم شبا درد داشتم ولی با اب سرد روی پاهام یا با حرفای انرژی بخش به خودم امید دادم دوستان اینو باز بهتون میگم باید اول بخوای بعد اراده قوی باید داشته باشی باید از دلگیری هایی که از خماری پیش میاد نترسی اونوقت پاک میشی ورزش خیلی میتونه کمک کنه البته اینم بگم که عمل من بیشتر بعدازظهر را یا شبا بود ولی اگر عمل شما خیلی سنگین هست خیلی سنگین هست بازم تاکیید میکنم به دکتر کلینیک مراجع کنید بازم با اراده قوی باید یرید جلو

        • فاطیماه گفت:

          سلام اقا مهران بهتون تبریک میگم برااینکه تشنج نگیری ودرد نداشته باشی از کپسول گاباپنتین استفاده کن فقط موقع اذان مغرب شبی یکی مطمن باش حالت خوب وراحت میتونی کنار بذاری ضمنا ورزش ومصرف میوه وسبزی بیشتر یادت نره انشاالله هر چه زودتر سلامتی کامل وبدست بیاری وبعد از ترک دنبال دوستای معتاد نرو با افراد معتاد نگرد که دوباره بیچاره میشی

    • میلاد ارمان خواه گفت:

      سلام میخام بدونم b2مثبتی داره و مصرف زیادش توهم میزنه مرسی

    • Me گفت:

      اره راست میگی منم بد جور گرفتم تپش قلب

  7. کیارش گفت:

    دکتر عزیز خواهش میکنم من رو هم راهنمایی کنید واقعا به راهنماییتون احتیاج دارم من روزی یه دونه قرص ب دو مصرف میکنم نصف صبح و یک چهارم ظهر و یک چهارم هم عصر ولی گاهی هیچ مشکل خاصی ندارم ولی گاهی چنان فشارم میفته و سردرد وحشتناک میگیرم رو مرگ رو به چشمم میبینم و با چندین و چند فنجون قهوه و زنجبیل بعد از چند ساعت از اون حالت وحشتناک فشار پایین در میام خواهش میکنم راهنماییم کنید که من چرا اینطوری میشم

  8. Ahmad گفت:

    سلام. من تقریبا ۲۰ روزه که تریاک رو ترک کردم. الان تقریبا ۳۵ ساعتی یک چهارم قرص بی ۲ مصرف میکنم. میترسم از این که الان گرفتار مصرف بی دو بشم. اگ استفاده نکنم . درد میکشم. به نظرتون این درد از خماری تریاکه‌ . یا بی ۲ لطفا راهنمایی کنید؟؟

    • آکسون گفت:

      سلام ترياك همونطور كه خودتون در جريان هستين جز مخدر ( مورفين) محسوب ميشه و حدود ١ هفته از بدن پاك ميشه
      اما شما به جاي ترك از داروي جايگزين استفاده كردين و وابستگي خودتون رو از ترياك به B2 منتقل كردين.
      عدم مصرف B2 باعث بي قراري ، كلافتگي و گاهي بدن درد ميشه .
      بدن درد شما ناشي از B2 هستش كه بهتون پيشنهاد ميكنيم قبل از اينكه مصرف شما بيشتر بشه براي ترك به كلينك مراجعه كنيد.

    • داوود گفت:

      به نظر من اون کسی که یک چهارم قرص رو مصرف میکنه و تصمیم به ترک داره در ساعات مشخص مصرف نکنه میبایست در ساعات مختلف استفاده کنه و بهترین کمک اراده هستش که به خودش قول بده که دیگه استفاده نکنه.همین که فکر ترک کردن داره خودش باعث میشه کم و کم وکمتر بشه تا انشاالله دیگه روزی برسه که دیگه پاک پاک بشه

    • Saeed گفت:

      سلام .قرص بی ۲ تا یک هفته الی ۱۰ روز بهش عادت نمیکنی ..باید ادامشندی. من چند بار با بی ۲ ترک کردم اونم با ۶ قرص. در طول یک هفته

      • سجاد گفت:

        دقیقا داداش راست میگی اولا انشالله همه نجات پیدا کنن دوما دوستان بخدا همه اینا تو افکار مایه من خودم ۸ سال مصرف کننده شیره بودم با ب۲ ترک کردم هر وقت وسوسه میشدم میرفتم انجمن یا الکی خودمو درگیر میکردم الان پاک شدم تازه معنی زندگی فهمیدم اراده کنیم همه این نالوتی اعتیاد کنار بزاریم به امید جهان بدون اعتیاد

    • عابد گفت:

      بی حالی و خماری ک حس میکنی از تریاکه. این لامصب خیلی دیر از بدن بیرون میره ولی خوبیش اینه که دردش قابل تحمله و میشه باهاش کنار اومد. بهترین روش کم کردن فشار خماری دوش آب سرده، که برای بی خوابی هم خیلی خوبه

  9. امیر گفت:

    سلام.من قرص گاباپنتین300صبح چهارتا و شب چهارتا مصرف داشتم که ترکش سخته میخوام ببینم مبشه با دوز کم بی۲کنار گذاشت

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      سلام خیر.
      با این کار تنها نوع ماده مصرفی را تغییر می دهید.
      برای درمان کامل حتما به کلینیک مراجعه کنید.

      • داود گفت:

        سلام،من دوسال تریاک مصرف میکردم البته هرروز فوقش نیم گرم اما بعددیدم داره مصرفم زیاد میشه تصمیم به ترک گرفتم ،تنها مشکلی که داشتم پای بیقرار و داخل کف پام انگار مورچه راه میرف وسوزن سوزن میشد شب سوم دیگه کم موندم از تب پا وسندروم واقعا بمیرم یکی ب۲معرفی کرد روزی یک چهارم میخوردم حدود۵ماه اما جدیدا شده روزی یک دوم ،تا میخامم استفاده نکنم ناک اوت میشم اینو من چطوری ترک کنم آیادرترک ب۲هم مثل تریاک تب پا و اون حالت شدید سوزن سوزن شدن پا رخ میده بهم؟

    • Akbar گفت:

      سلام.۴ساله که قرص ترامادول مصرف میکردم به طوریکه در اواخر مصرفم روزی ۲.۵ورق۲۰۰بود…شکر خدا الان نزدیکه۸۵روزه پاکم و روزی یه قرصb2میخورم.البته پزشک گفته که استفاده نکنم ولی هر وقت که استفاده نمیکنم سردرد و تهوع ولم نمیکنه.میخواستم بپرسم که چجور میتونم کنارش بذارم؟از دوستانم خواهش میکنم هرکی قرص ترامادول مصرف میکنه بذارن کنار بخدا آخرش یا مرگه یا بدبختی.قبول دارم سخته ولی ته هر سختی آسانیه.باتشکر

      • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

        باسلام
        ضمن تبریک برای اراده بالا و تصمیم شما برای عدم مصرف ترامادول
        توجه داشته باشید در صورت استفاده از قرص های ب2 برای ترک ترامادول شما تنها نوع مخدر مصرفی خودتان را تغییر داده و سلامتی کامل را بدست نمی آورید.
        به همین جهت بهتر است به کلینیک مراجعه کرده و مراحل درمان را تحت نظر مشاورین و پزشکان متخصص طی کنید تا بدون استفاده از هیچگونه شبه مخدر مصرف را کنارگذاشته و سلامتی کامل چه نظر روانی و چه از نظر جسمی بدست آورید.

      • حمید گفت:

        داداش شما فقط جنست و عوض کردی، پاکی کجا بود

      • گمنام هستم یک معتاد گفت:

        روی صحبتم با کسایی هستش که معتاد هستن اما جلو خانواده هاشون امام زاده
        اره
        توهم ی معتادی
        مثل من معتااااد. مریییییض
        منم معتاد ترامادول بودم دقت کن بووووودم
        روزی ک تشنج کردم شهر خودمون نبودم
        نه اینکه بخوایی فک کنی دوز مصرفی رو زیاد کردم نه دوز مصرفی من ۳ تا قرص ۲۲۵ میلی ترامادول صبح بود سه تا شب
        من مسافرت بودم همون دوز رو هم مصرف کردم
        تشنج کردم
        ی مغازه دار منو جمع کرد فقط ب خودم اومدم دیدم تو امبولانس دارم میرم فقط یه حرف زدم به مامور چ میدونم دکتر امبولانس گفتم من زندگیم از هم میپاچه کسی بفهمه خندید گف نترس نمیگیم ولی قول بده بزاری کنار

        من از این قضیه ک دارم میگم الان حدود ۳ سال میگذره با اون دکتر امبولانس رفت و امد داریم خانوادگی

        هر موقع منو میبینه ی کیت ازمایش دستشه

        از بحث اصلی دور نشم
        خیلی هم اذیت نشدم دروغ هم نگم اذیت شدم ولی قابل تحمل بود
        بکن بنداز دور این دندون لق رو
        فقط خودت باش
        ببین هیچ کس مثل خودت نمیتونه خودتو نجات بده
        حتی زنت مادرت پدرت
        فقط خودت باش

  10. محفوظ گفت:

    سلام خدمت کارشناسان محترم سایت
    بنده 43 ساله هستم -مدت 6سال b2 مصرف میکنم -دو سال اخیر روزانه 7-8 عدد واقعا نمیدونم شاید 10 عدد من 100 تا 100 تا خرید میکردم و طی 10 تا 14 روز تمام میشد.
    در طول زمان مصرف تنگ نفس نداشتم هیچ هر روز 40-45 دقیقه روی تردمیل ورزش میکردم -الان 25 روزه که کلا کنار گذاشتم -هفته اول تمام صورتم سرخ و بدنم داغ داغ بود و نفسم کندشده هنوزم بعد از 25 روز تنگی نفس دارم -یه بار خواستم یه کم مشروب بخورم چنان فشاری به سینه ام اومد که نزدیک بود بمیرم -چرا این عوارض بعد از ترک اومده ؟ میخاستم به دکتر مراجعه کنم ولی ترجیح میدم بمیرم ولی دیگه b2 نخورم .چرا بعد از 25 روز هنوز حالم خوب نمیشه
    نه خواب دارم -نه حوصله دارم-نه جسمی و جنسی میتونم زندگی کنم ؟
    تو این مدت خانمم خیلی کمک کرد -مولتی ویتامین -دم کرده -عسل و زنجبیل -….
    از هیچی نمیترسم و تحمل میکنم شبی یکساعت میخابم ولی میخام ترک کنم فقط نگرانیم بابت تنگی نفسه -آیا امکان داره این همیشگی بشه؟

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      ترک غیر اصولی ب2 میتواند عوارض گوناگون و جبران ناپذیری بر سلامت فرد داشته باشد
      به همین جهت بهتر است برای جلوگیری از بروز این عوارض و درمان اصولی به کلینیک مراجعه بفرمایید.

      • محمد گفت:

        سلام من ۵۶ سالمه از ۱۴ سالگی سیگار کشیدم از ۲۸ سالگی تریاک ومشروب تا ۴۵ سالگی یک سال شیشه کشیدم وتریاک بعدش تا ۵۰ بی ۲ مصرف میکردم نصف ۵ صبح نصف هم عصر قرص رو یکی از دوستام برام می آورد یه باریه دونه داشتم که زنگ زدم بیاره گفت کلینیک تایک هفته تعطیله باور کنید با اون یه دونه من الان چند ساله دیگه هیچی مصرف نکردم تا یک هفته همون یه قرص رو هر وقت بدنم داغ میشد یه زره میذاشتم زیر زبانم ۳ روز آخر دیگه مصرف نکرده بودم که برام آورد ۵ تا برداشتم وگفتم نمیخوام مصرف کنم چون ۳ روز بود مصرف نکرده بودم ولی روز پنجم یه کمی بی قراری وکشش عضلات داشتم بعد ورم معده چند روزی اذیت کرد که ناشتا سیاه دانه وعسل یه قاشق چایی خوری میخوردم بی خوابی وبی قراری هم کمی داشتم یه چند روزی ولی همش تمام شد ۱۵ روز نشد که تقریبا نرمال شدم تا به امروز هم دیگه هیچ قرصی یا موادی مصرف نکردم ولی همزمان سیگار رو هم ترک کردم چون بیشتر سیگار میل به مصرف ایجاد میکرد اول سیگار رو ترک کنید خیلی راحت تر میشه همه مواد رو ترک کرد مادر تمام موادها سیگاره چون اکسیژن بدن رو میگیره وبدن شل میشه و فکر میکنید خمار مواد شدید لطفا اول سیگار رو ترک کنید یه ذره اراده وغیرت میخواد وگرنه ترک سنگینترین مواد ۲۰ روزه تموم میشه .ورزش وخود مشغولی که خسته بشید تا شب خوابتون ببره .انشاالله روزی برسه هیچ موادی وهیچ مصرف کننده ای در کشور نداشته باشیم بجاش وابسته به خانواده باشیم به امید پاک بودن همتون انشاالله موفق باشید

        • گمنام ۶۷ گفت:

          سلام
          من حدود ۶ ماه قرص مصرف کردم انواع قرصها ک شب اول خوردم ب مدت ۳ شبانه روز ب کل خواب بودم وبعد ۳ شبانه روز بیدار شدم اونم با تعجب ، و بعد ۶ ماه مصرف اخرین شب ک خوردم ۱۰ ورق قرص کلوناز ۲ رو ب مدت یک ساعت کم کم خوردم فردای اون شب ساعت ۸ صبح بیدار شدم ک دیگه قرصها روی بدنم بی تاثیر شده بود ک از اون روز ب بعد دیگه مصرف نکردم تا پاییز سال قبل ۹ سال میگذشت و از پاییز تا الان
          B2 مصرف میکنم در ۲۴ ساعت ۱ عدد و کم کردم ب یک چهارم و حالا
          این لعنطی رو نمیدونم چکار کنم ؟؟؟؟؟
          لطفا راهنمایی کنید
          سپاس ب دردم گوش دادید

        • علی گفت:

          دکت گرم خدا سلامتی بده« من بعد ۳۰ سال سیگار کشیدن ۳۰ بهمن ترک کردم کلا یهو ظهر بد رفتیم سیگار انداختم توی اب و نکشیدم… البته قبلش کم کردم ولی الان مشکلم ترشح پشت حلق که خیلی داغونم کرده

        • مجتبي گفت:

          آقا من چهار ساعته دارم پيام هارو ميخونم،چون اراده كردم تا مصرفم رو قطع كنم،هيچكدوم از پيام ها به اندازه پيام شما كه گرمو سرد چشيده ي روزگاري واسم دلگرمي و انگيزه نداشت!واقعا هيچكي به سيگار اشاره نكرد كه باعث و باني همه اين گرفتاري هاست!دمت گرم سلطان

  11. وحید گفت:

    سلام عرض ادب خدمت شما و همکاران عزیزتون.

    حدود سه روز هستش که مصرف پنج عدد ترامادول در روز رو در خانه کنار گذاشتم.
    و امروز نسبت به دو روز قبل حالم بهتره .بنده الان برای ادامه درمان به b2 نیاز دارم یا خوردنش رو شروع نکنم.

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      با استفاده از ب2 تنها نوع مخدر مصرفی را تغییر داده اید و به ب2 وابستگی پیدا میکند.
      بهتر است به کلینیک مراجعه کرده تا بدون استفاده از هیچگونه شبه مخدر اقدام به ترک بفرمایید.

      • مهدی گفت:

        سلام من الان هم موادمصرف میکنم هم بی2 صبح بی2عصرموادچجوری ترک کنم واقعاخسته شدم به نظرتون پوست صورت راهم بی2خراب میکنه لکه هایی روی صورتم آمده ازبی2هست

      • فرهاد گفت:

        سلام،فرهاد شیرازی هستم،حدود یازده ساله که متادون مصرف میکنم،از هشتاد میلی گرم در بیست و چهار ساعت الان رسوندمش به پنج میلی گرم یه هفته ای هست که رسوندمش به پنج میل البته تدریجی این دو. رو کم کردم میخواستم بدونم چجوری میشه همین پنج میلی گرم رو هم ترکش کرد،مرسی

  12. علیرضا والی جم گفت:

    با سلام دوستان عزیز من از شما درخواست میکنم قبل اینکه کلن زندگیتون پاشیده شه و بمیرید چه یک چهارم چه روزی ده تا قبل از اینکه کاملن بپاشید بچتون بدون سرپرست بمونه زنتون بره زندگیتون متلاشی شه خواهش میکنم ترک کنید، من این رو نوشتم اینجا شاید پیامی باشه برای کسایی که میخان ترک کنن اراده کردن ترک کنن دوستان من همه این راه هارو رفتم بخدا قسم هروئین تریاک شیشه سگش میرزه به قرص بدو قرص بدو قرصی هست که تو زندان صدهزارتومن معامله میشه خیلی قرص وحشتناکی هست و هرسری مصرف برابر 5گرم هروئین هست من به شما توصیه میکنم خیلی مواظب خودتون باشید یا علی

    • میلاد گفت:

      علیرضا جان برادر گلم هیچی و هیچی وهیچی بدتر از هرویین وشیشه نیست البته متادونم واقعا بده ب۲ شرف داره به اونا ترکشم خیلی یعنی صدبرابر راحتتر از اوناست اگه اونارو چندسال یا حتی چند ماه مصرف کنی اونموقع میفهمی این هیچی نیست فقط یکم اراده میخواد .یاعلی با آرزوی پاکی همه

      • Ali Bvr گفت:

        سلام دوست عزیز .
        من با نظر علیرضا موافقم. چون من خودمم حدودا ۲۰ ساله که از کراک اومدم رو هروئین و در انتها بخاطر اینکه بتونم خماری هروئین و جمع و جور کنم ب ۲ مصرف میکنم و این و بگم با روزی ۳ یا ۴ گرم مصرف هروئین چرت نمیزدم ولی بیشتر اوقات با ربع یا نصف ب۲ چرت میزنم.
        درکل که ب ۲ بدترین مخدرهاس
        هرچند که همشون مزخرفن
        ایشالا روزی برسه که تمام معتادین سرزمینم پاک و بدون وابستگی به هیچگونه مخدری به زندگیشون ادامه بدن و در کنار خانواده لذت ببرن از پاکیشون

      • شیرکو گفت:

        من ۲۰ سال مصرف کننده بودم اول از تریاک بعد شیشه و بعد شد هروئین خانوادم هیچ وقت بهم شک نکردن تا اینکه به مدت ۶ماه قرص خوردم تو اون شیش ماه کارایی کردم و عجزهایی به بار آوردم که هیچ‌ وقت فکر نمیکردم‌ همچین اتفاقهایی برای من بیفته و بجز اون حمله مغزی کردم، میدونم تمام موادها همه تهش یک چیزه تباهی و نابودیی زندگی‌ خودت و اطرافیانت فقط فرق شون باهم این که مدت زمان رسیدن به اون خط آخر بعضی ها شون خیلی سریع تر و هر نوع قرص شبهه موادی خیلی خطرناک تر از خود مواد هست اونم اولا بخاطر اینکه چون بهش میگن داروی ترک اعتیاد ترسی از زیاد مصرف کردنش نیست دوما از هر موادی خیلی سریع تر دوز مصرفت تساعدی میشه سوما وابستگی و اعتیاد بهشون خیلی سریع چهارما کاملا شیمیایی هستن و درصد اوردوز کردن شون خیلی بالاتر و درصد حمله های مغزی و قلبی در کسایی که یکسال به بالا مصرف قرص دارن خیلی شایعه.

    • rezs گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما که همه این راه هارو رفتی چه باید کرد ‌‌!
      راه درست چیه
      میشه راهنمایی بفرمایید

  13. اکبری گفت:

    س من دو ماهی هست فقط b2مصرف میکنم میخواستم بدونم آیا تست اعتیاد به موادمخدر مثبت میشه

  14. محمد گفت:

    سلام،بنده تریاک مصرف میکنم،چند وقتی هست که معدم درد داره،ایا از کبد ممکنه باشه؟واسه ترکش میخوام رو بیارم به ب2،ایا خطرش واسه کبد و ریه بیشتر هستش،راهنمایی کنین،ممنون

    • آکسون گفت:

      سلام. قطعا نمی شود در این مورد اظهار نظر کرد باید آزمایش انجام شود/به هیچ عنوان از ب 2 استفاده نکنید/ در صورت نیاز می توانید با بخش مشاوره آکسون تماس حاصل نمایید.

  15. سلام من ۹ سال پاکی داشتم الان مدت یکسال است به طرف بی ۲ رفتم صبح بیدار میشم نصفی میخورم تا ساعت ۴ بعداظهر بعداظهر نصفی خیلی رو اعصابمه فقط میخوام سرحال باشم کارم سنگینه لطفا کمک کنید

  16. حسین گفت:

    سلام ببخشید من ازمایش دارم وشنیدم ب2 مشخص نمیشع ایا واقعا درستع این نظریه برام خیلی مهمه امکان داره کارمو از دست بدم خواهش میکنم جواب بدید

    • آکسون گفت:

      سلام. بستگی دارد/ اگر آزمایش عدم اعتیاد خیر نشان نمی دهد غیر از اینکه کارفرما درخواست آزمایش کامل داده باشد که در آن 100 درصد مشخص می شود

      • Haman گفت:

        سلام دکتر قرصی هست که کمی از داغی کف پاها ،یا بی حالی کمتر کنه غیر از ب۲،یه قرصی رو که نهایت ۲ هفته مصرفش کنم چون کار میکنم وشرایط جوریه ک نمیتونم مراجعه کنم،جواب بدید ممنون میشم

    • فرزاد گفت:

      B2 نشون داده نمیشه در ازمایش . هیچ کیتی b2 رو نمیگیره

  17. علی کریمی گفت:

    در مورد ارتباط بی 2 با تیرویید میخواستم بدونم از هر دکتر غددی سوال کردم اطلاعی نداره ولی در بورشور خود دارو نوشته احتیاط کنید مصرفم روز یک چهارمه ولی بعد از 3سال دچار اختلال تیرویید شدم کم کاری البته حال ضربان قلب میتونه مال تیرویید باشه یا عوارض دارو

    • آکسون گفت:

      اصولا قرص B2 نمیتونه اختلالات تیروییدی رو باعث بشه .
      پر کاری تیروئید میتونه باعت تپش قلب بشه اما کم کاری نه.
      تپش قلب شما ممکنه به علت مصرف B2 باشه، چون B2 یک داروی استیمولیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه. یعنی محرک هستش پس تپش قلب میتونه از عوارض مصرفش باشه.
      اما از اونجایی که شما ۱/۴ هستش شاید علت تپش قلب شما استرس و اضطراب باشه .

    • ایمان گفت:

      سلام علایم ت چیه

    • ایمان گفت:

      سلام دوستان تورو خدا اگر کسی این علایم داره جوابم بده جوشهای زیر پوستی زیاد قسمت چپ شکمم برآمدگی

  18. rezs گفت:

    سلام
    چه باید کرد

  19. فرشید گفت:

    سلام لطفاً کمکم کنید و راهنمایی کنید????

    من روزی ۳ تا ۴ تا B۲ اسنیف یا دماغی می‌زدم الان یکدفگی گذاشتم کنار خیلی حالم بده و افسرده شدم بعضی وقتا تو خلوت گریه میکنم شبا خواب ندارم و….هزارتامشکل دیکه…..شرایط اینو ندارم برم پیش پزشک یا مراکز ترک اعتیاد،،،چون پول ندارم سنم کمه وکسی رو ندارم کمک کنه یا بهم برسه چون تو ترکم الان ۲ روزه استفاده نکردم و یکدفعه گذاشتم کنار و نمی‌دونم ترکش تا چند روز طول می‌کشه و باید چکار کنم از شما خواهشمندم هر اطلاعاتی دارین بگین ممنون.

    • آکسون گفت:

      با شماره 22226222 تماس بگیرید و شماره دریافت کنید

    • حامد گفت:

      داداش منم مثل توبودمصرفم،کلابی خوابی وبی قراریش بعداز۱۰روزکم کم ازبین میره،فقط یه حسه ریزی داری تواین مدت ی چی تومایه های افسردگی ،روآرنج دستتم ی جوری میشی انگارمورچه گاهی داره راه میره،ک اونم بعداز۱۰روزازبین میره،اصلاخودتونترسون،بعداز۱۰روزایشالاه روبه راه میشی

      • Mehdi گفت:

        با سلام خدمت دوستان گرامی من نزدیک به یک ماه بود که روزی یک قرص ب۲ مصرف میکردم الان چهار روزه که کنار گذاشتم اما بی خوابی امان بریده یکمی هم درد عضلانی دارم و کلافگی ک اونم با مشغول کردن خودم فراموش میشه اما الان چهار روزه که یه ساعت خوابم ندارم کسی میشه راهنمایی کنه شبا رو چیکار کنم با تشکر…

    • حمید گفت:

      سلام فرشید جان انشاءالله موفق و پاک باشی.

  20. میثم گفت:

    سلام.اگه بهم پاسخ مشهصی از طرف سایت یا کاربرا داده بشه خیلی ممنون میشم.من واقعابه خاطر شغلم نمیتونم هیچ مرکزی برم، من پنج یا شش روز یکبار حدود ۳ گرم تریاک با پافور مصرف میکنم، در فاصله این شش روز هر ۲۴ ساعت نیاز به مصرف پیدا میکنم و علائم خماری میاد سراغم، بخاطر اینکه خانوادم نفهمن هرموقع خمار میشم نصف b2 نصرف میکنم. الان هر ۲۴ ساعت نصف b2 وروز ششم تریاک ، ۲۴ ساعت بعد از تریاک مجبور میشم ب دو رو بخورم.دوست دارم برگردم به زمانی که هفته ای یکبار برای عشق و حال وافور میکشیدم. الان همش خوابم یا درحال چرت، همیشه تب دارم، در روز فقط در ساعات نشئگی سرحالم‌. توروخدا لطفا بگین چکار کنم؟! بگین الان وضعم خیلی بده یا نه؟!

  21. محمد گفت:

    ی سوال دارم، از وقتی این دارو رو گذاشتم کنار معده درد بدی پیدا کردم، آیا عوارض دارو بوده و اینکه برا معده دردم چه دارویی تجویز میکنید

  22. سمیرا گفت:

    سلام چندماه فهمیدم شوهرم ب2 مصرف میکنه سه سال پیش براثر قرص ترامادول تشنج کردازاون موقع اعصابش کلابهم ریخته طوری که دیگه هیچی توزندگیش مهم نیس میگه ب2 روبخاطرسوزش ادرار مصرف میکنم توروخداراهنماییم کنین یه بچه چهار ساله دارم زندگیمون داره ازهم میپاشه ایا اعصابش به ب2 ربط داره وایاب2برای سوزش ادرار میتونه مصرف شه لطفاج بدین

    • . Hadi_najafyan گفت:

      این ب2خیلی موادبدیه من خودم مصرف کردم ومیکنم همه چیزم ازدست رفت والانم مصرف میکنم که یه شب بمیرم خیلی خسته ام ولی اونایی که اراده کردن ترک کنن ترک کنن سلامتی تمام پاکی ها یاعلی

  23. رضا گفت:

    بنده ۶سال ب۲ مصرف میکنم تقریبا در روز نصف و روزای پور فشار کاریم یک عدد یک بار از ایران رفتم ترکیه ترک کنم و کردم اونجا پای چپ من بی حس شد و لنگ لنگان شدم شبها ۱۰روز نخابیدم ۱۲عدد قرص کولاناز پامپ میخوردم یک جا که بتونم بخابم به نحوی ترک کردم بدترین حالتی که داشتم دراز که میکشیدم پای خودم و کتفم به خود مختار بالاپایین میپرید گریه میکردم و شرایط وخیم بود الان دیگه خسته شدم .میل جنسی ندارم .میل به کار ندارن افسردگی شدید پیدا کردم چی کار کنم خلاص بشم از این کابوس لعنتی

    • محمد گفت:

      خير خانم من 6 سال مصرف مي كردم به هيچ عنوان اين دليل همسرتون بي خود هست و ب 2 درمان سوزش ادرار نيست. يه چيزي هم بگم راحتترين چيز براي معتادها آوردن بهانه هاي واهي هست.

    • رهگذر گفت:

      دم غیرتت گرم. فقط به جلو نگاه کن و با این عشق کن که زدیش زمین. تا الان دیگه تموم شده به امید خدا

  24. مجید گفت:

    سلام من تا امروز صبح هرئیون مصرف میکردم ولی از بعد عضر قصد ترک دارم والان یه b2خوردم بنظرتون میشه گذاشت کنار هرئیوینو

  25. نیما.۳۸ساله گفت:

    سلام به شمایی که معمولن بهترین ها هستید و این مشکل از روحیات ما سرچشمه گرفته . ضمن عرض احترام به اساتید و پزشکانی که با حق و حقیقت قصد خدمت دارند (که متاسفانه اکثر جاها تبدیل شدن به مواد فروشی های مجاز) ، خواستم تجربه خودم رو بگم شاید به درد کسی بخوره.
    من بعد از ۱۵ سال مصرف تریاک رو ترک کردم؛ و میگم چجوری.
    دوستان اگر به هر شکل برای ترک ، احساس قدرت و اعتماد به نفس کافی رو در خودتون نمی بینید ، ولی باید ترک کنید ، حتمن از طریق کلینیک های معتبر اقدام کنید و کمک بگیرید؛ اما ترک وقتی اتفاق میوفته که شما دلیلتون محکم باشه ، و ذهنتون کاملن از همون روز اول خالی بشه از اون مواد ، تا بتونید با بدن کنار بیاید. قبل از هر چیز ، اینو بدونید ، به خصوص اگه اعتیاد مواد سنتی دارید ، هزاران بار شرف داره به هر نوع از داروها ، حذر کنید شدیدن ، از هر کدومش ، اگر روی دارو هستید ، اول برگردید روی همون مواد سنتی، حتی ترک نکنید هم کمتر نابود میشه بدنتون ، چه برسه که بعدش ترک کنید که فبها . دارو رو تنهایی ترک کردن صد بار سخت تر و بسیار خطرناکه.
    خیلی طولانی میشه پس جزئیات نمیگم ، ولی تجربه کردم که میگم . دسته آخر اینکه من ترک کردم تریاک رو با یه روش خنده دار که اما بسیار نتیجه دار هست اگر درست جلو برید .
    من از روز اول تا پنجم با قرص دیفنونکسیلات(قرص اسهال) گذروندم ، روز اول ۵ تا قرص تا روز پنجم که یک قرص خوردم ، روز ششم به بعد فقط ویتامین و آهن و … الان سی چهل روز شده ، روز نمیشمرم من
    هشیار باشید که از هر قرص و دارویی که برای ترک استفاده کنید ، اگر به موقع ،(نهایتن بعد از چند روز) قطعش نکنید ، اون میشه اعتیاد جدید شما که توصیف به حق ِ از چاله به چاه هست.
    اون سه تا پنج روزی که هیچ دارویی حتی یک صدم قرص ، مصرف نکنید ، اون جاست که بدن شما فرصت و دلیل برای تعمیر پیدا میکنه و بعدش هر روز بهتر از دیروز میشید . تا دو هفته صبوری لازمه تو ترک. ولی بدن درد و رعشه و اینا مال فیلماست ، یا مال ترس خود شماست و روانی هست! و یا مال ترک دارو . که خیلی بده.
    ترک آسون نیست ، اما مغرور و محکم باشیم و بهش باج ندیم و ازش نترسیم. دور از جون یه تصادف میکنه طرف دو ماه رو تخت می مونه. این که دیگه چیزی نیست.
    باور کنیم که شدنیه. اما اگه موقع ِترک ذهنتون دنبال اون مواد هست ، یعنی هنوز جیگرشو نداری ! هوس کردی تمومه ! برو دلیلت رو محکم کن.
    خدا کمک همه مون باشه.
    نمیدونم ثبت میشه یا نه!
    اگه کلامی به خطا بود ، اساتید درستش رو میگن.

    نیما.۳۸ ساله

  26. مصطفی گفت:

    با سلام خدمت همه ی دوستان بنده ۲۸ سالمه سه سال ترامادول مصرف کردم بعد از اون رفتم سراغ ب۲ سه سال هم هست ک ب۲ روزی دوتا یک چهارم مصرف میکردم یک چهارم صب و یک چهارم شب بخاطر اینکه خسته شده بودم و زندگیم بهم ریخته بود تصمیم گرفتم به خانوادم بگم وقتی هم گفتم کمکم کردن ک بزارمش کنار به لطف خدا و کمک خانوادم الان شش روزه ک یدفه گذاشتم کنار خیلی کار سختی نیست فقط دو روز اول سختی داره بعد بهتر میشه فقط شبا بی خوابی داری ک اونم قابل تحمله به پاکیتون می ارزه فقط خواستم بگم ک من بدون هیچ دارویی و مسکنی گذاشتم کنار هر چ زودتر خودتون رو از دست این لعنتی خلاص کنید ک اخرو عاقبت خوبی نداره زندگیتونو بهم میریزه موفق باشید دوستان یا علی

  27. مصطفی گفت:

    با سلام میخواستم بدونم بعد از ترک ب۲ نیاز به سم زدایی هم هست یا ن ممنون میشم جواب بدین

  28. بی نام گفت:

    سلام خانمی 50ساله هستم 6ساله که b2استفاده میکنم 1/4فقط صبح ها وشب ها مواد مخدر استفاده میکنم وتمام مدت سردرد دارم لطفا کمکم کنید

    • آکسون گفت:

      سلام. برای سم زدایی به کلینیک مراجعه کنید/ با توجه به میزان مصرف شما اگر بستری شوید طی 2 شب و 3 روز سم زدایی فوق سریع می شود

  29. سعید گفت:

    با سلام بنده ۳سال مصرف ب۲ داشتم اول کم بود ولی تا به ۲هفته پیش روزی ۱۲یا ۱۳عدد استفاده میکردم الانم خوبم فقط بی اشتها شدم با بیخوابی یکم هم کمرم درد میکنه ولی ارزش داره اقا کنید خیلی بدرد نخوره این قرص این آخریا دوچار تنگی نفس شده بودم گذاشتم کنار خوب شدم سخت هست ولی شدنیه هیچ مشکلی بزرگ تر از این قرص نیست درکل بنده این کارو کردم نمیدونم درست یا قلط ولی کردم اگر اشتباه میکنم بگین ممنون

  30. شهاب الدین گفت:

    من تریاک با بافور روزی یک بار مصرف می کردم ولی الان حدود 2 ساله که b2 مصرف می کنم و اصلا از تریاک و اینا بدم اومده و الان کردم روزی نصفی b2 . الان می خواهم b2 رو ترک کنم و خیلی هم پیشرفت کردم به روزی یک چهارم رسوندم ولی یک باره یک مشکل کاری یا مسئله فکری پیش میاد و برای تسلی و تسکین یک باره زیادش میکنم مثلا روزی 1 و نصفی . حالا می خواهم b2 رو ترک کنم . قرص خوبی هست خیلی بهتر از متادونه ولی عوارضش یکی کم کردن قوای جنسی است . یکی دیگه هم یبوست و اضافه وزن. لطفا راهنمایی کنید

  31. Moslem گفت:

    سلام .حدود ۵ سال ترامادول مصرف کردم از روزی نصف قرص ۱۰۰ شروع شد لازم به ذکره که بگم اکثر اکثر ما جوونها در اثر رابطه هایی که داشتیم تو این مخمصه افتادیم به خاطر لذت و دیر انزالی خودم که اینجور بود .خلاصه بعد که رسید روزی ۴یا ۵ عدد قرص ۲۰۰.دو سال پیش برج ۸ ترک کردم خودم تو خونه با ترک تدریجی به مرور کم کردنش چون خیلی جاها پرسیدمو تحقیق کردم بهم گفتن همونجور که دوز مصرفت رفت بالا همونجور بیار پایین .الان یه ۳ ماهی میشه ب۲ مصرف میکنم البته حدود ۸روزه مصرفو اوردم یک چهارم و امروز هم اولین روز کاملا قطع کردنش بود چیزی که خیلی اذیتم میکنه بی خوابیه فقط.کسی کی یه بار ترک میکنه و میخواد دوباره شروع کنه فقط دردهای زمان ترک رو به یاد خودش بیاره کافیه .ممنونم از اطلاعات خوبی که گذاشتین .اخر همش چیزی جز نابودی خودتون خانواده نیست پس از همین الان شروع کنین به ترک اعتیاد حالا هر اعتیادی هست .به خدا قسم ۱ ساعت خواب سالم می ارزه به ۱ روز خواب با حال نئشگی و خماری .یا علی

  32. Payam گفت:

    سلام
    خواهش میکنم جوابم بنده رو‌ بدین
    این قرص بی۲ ها باهم فرق دارن؟یه هفته خوبه یه هفته بد.یه‌بار میگن‌فاران هست یه بار میگن کیش دارو هست.وقتی کیفیتش بد حالم بدمیشه ابریزش بینی و‌بیحالی میاد سراغم.قبلا قرص زرد رنگ بود الان میگن دیگه نیست.زرد رنگ هم بی۲ بود یا یه قرص‌دیگه؟روش هیچی ننوشته بود.ممنون میشم پاسخ بدین
    یاعلی

  33. Meysam گفت:

    با سلام خدمت همه ی معتادان،من۵ساله ب۲مصرف میکردم،اوایل روزی۲تا میخوردم،اواخر روزی۱دونه میخوردم،الان یک هفتس پاکم،این شیره و تریاک نیست که بعده۳روز فیزیکیت خوب بشه،ولی الان روزه۷ هستم حالم بهتره،دیگه هرکی خربزه میخوره باید پایه لرزش هم بشینه،نقل و نبات که نمیخوردم یا نمیخوردین،اگه واقعا خسته شدی و مردی دستتو دراز کن واسه خدا خداهم دستتو میگیره،اگه میخواین واقعا سالم زندگی کنین همین الان وقتشه

  34. امیرعباس گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من نزدیک 3 ساله شیره تریاک مصرف میکردم کلا نمیکشیدم میخوردم تقریبا 30 ساعت نشانه های خماری رو داشتم.بعد نصف قرصB2مصرف کردم.میشه بعد از مصرف حدودا 3 عدد قرص که نصفش میکنم میشه 6 وعده.کلا هم تریاک و هم قرص رو بزارم کنار.بعو با قرص خواب خودمو اروم کنم یا نه لطفا اگه پاسخ بدین ممنون میشم.متشکرم

  35. Mo گفت:

    سلام دوستان آیا مصرف ب۲ تو آزمایش ازدواج نشون میده یا خیر ممنون میشم جواب بدید استرس بدی دارم نمیدونم چکار کنم ن میشه ترک کرد ن میشه مصرف کرد حال و روز خوبی ندارم لطفا راهنمایی کنید

    • رضا گفت:

      با سلام در ازمايش اعتياد ازدواج اكثرا متادون و بي دو رو نميگيرن اما روي تابلو زده درصورت درخواست بصورت جداگانه انجام ميشود. بهترين كار براي ازمايش ازدواج اينه كه پس از اخذ نامه دفترخونه به چندتا ازمايشگاه كه توي نامه معرفي نامه محضر هست بريد و اطلاعاتي بصورت ناشناس كسب كنيد. روي تابلوهاشون توضيحات رو نوشتن و حتي ميتونيد از كارمنداي اونجا اطلاعات دقيقي بگيريد.
      بنده همين ديروز ازمايش دادم و بي دو و متادون جزو ازمايش نبود، فقط نوشته بود مرفين(ترياك) امفتامين و مت امفتامين…

  36. پ گفت:

    سلام
    من چندساله که تریاک میکشم،2سال است که ب2رامیشناسم وگهگاهی برای ترک تریاک ازآن استفاده کردم ازروزاول1قرص کامل ودرطول2تا3هفته مصرف رابه یک دهم قرص وحتی خیلی کمترمیارم اماهرکاری میکنم آن یک ذره رانمیتونم بذارم کنار،وبه محض اینکه میزارم کنار،دوباره سراغ تریاک میرم.نمیدونم چکارکنم.ازهردوتاش خسته شدم.خلاصه بایدکمی دردهم بکشیم.پفک نمکی که نخوردیم… کافیه اراده کنی و روزهای آخرکه مصرف قرص را به کمترین حدممکن مثلا یک دهم یا یک بیستم آوردیم یکی دوروز درد هم تحمل کنیم. لذتی که درپاکی هست درهیچ چیزی تجربه نمیشه.پاکی بالاترین هدیه خداوند است که از مال دنیا وزن وبچه و… هرچی که فکرشو بکنی بالاتره،حتیذاز آزادی… پاکی=آزادی وآزادی=لذت از زندگی ولذت دادن به خانواده… خدایا کمکمان کن … دوست هم درد شما

    • علی گفت:

      دادا توضیح میدی چجوری b2 رو به بیست قسمت تقسیم میکردی
      والا من یک چهارم هم نمیتونم بکنم و کوچیک و بزرگ میشه
      اوایل خوب بود و کم کم میزاشتمش کنار و چند روزی استامینوفن کدئین میخوردم و حل میشد اما الان وقتی میخو م سرگیج و سبکی سر و تپش قلب و قار و قور معده و تنگی نفس میگیرم. نمیدونم چیکار کنم این لامصب رو

  37. میثم گفت:

    10 سال تخریب … 5 سال پیش برای ترک رفتم سراغ بی دو از اون موقع تا الان نفهمیدم 5 سال گذشته و روزی 3 تا 7 بی دو میزدم … الان 20 روز گذشته و سقوط آزاد گذاشتم کنار … عرق سرد از همه بدتر بود که یک هفته اول تموم شد … یک کم بیحالی و درد شیرین داره و یه بی خوابی که با کتاب و موزیک میشه فرصت … 10 روز سختی دارید بعدش هر روز بهتر از دیروز …

  38. Ali jalali گفت:

    سلام ایاقرصb2 توازمایش نشون میده اگه نشون میده چندروز باید مصرف نکنیم تاپاک بشیم واصلا تاحالاتریاک مصرف نکردم

  39. محمد گفت:

    سلام من چهارسال b2 مصرف میکردم اونم روزی سه چهارم یک قرص باورکنید بعضی شبها فکر میکردم که میمیرم نفسم به حدی تنگ میشد که می ترسیدم بخوابم و دیگه بیدار نشم چندبارترک کردم اماباز رفتم سراغش الان دوماه ترک کردم دیگه بمیرمم سمتش نمیرم بعد ترک سرفه کردن افتاده به سرم چندتا دکتر رفتم همه میگن حساسیت شدید ریه گرفتم تو رو خدا سمت این مواد شیمیایی نریدسگ مواد سنتی به اینا شرف داره

  40. سبز گفت:

    باسلام خدمت همه دوستان فقط این را بدانید ب۲ ایرانی خودش شدیدترین ماده مخدر است فرق دارن با ب۲ خارجی ۱۸سال پیش . از اکسون میخوام یه راهنمایی بکنه بنده تیروئید ندارم بعلت سرطان و اسپوندلیت آنکلوزانت شدید دارم این قرص ب۲ عوارض میده برام روزی ۱/4مصرفمه ۲ماهه ترک تریاک دارم لطفا قرص جایگزین یا راهنمایی فرمایید

  41. Azita گفت:

    سلام چندسالی میشدهمسرم ترامادول استفاده میکرد.برای ترکش روآوردبهB2.امابعدازمدتی به همینB2اعتیادپیداکرد.بعدازمدتی کمش کرداما ترک نکرد.الان3ساله مصرف میکنه.به تازگی متوجه شدم روزی 2تا ترامادول200 به همراه 1عددb2 استفاده میکنه.میخواستم بپرسم چرااینجوری شده وعوارضش چیه؟وقتی به روش میارم قبول نمیکنه وهزارتابهونه میاره .چیکارکنم

  42. Azita گفت:

    سلام.همسرم چندسال بودترامادول مصرف میکرد.برای ترکش b2 روشروع کرد.امااونونتونست ترک کنه.الان 3ساله که مصرف میکنه چون فکرمیکنه من نمیدونم واسه همین مقدارِمصرفشونمیدونم ولی بتارگی دکماهی میشه که متوجه شدم ترامادوا200روزی دوتا به همراهِ 1دونهb2استفاده میکنه.ولی هنوزبه روش نیاوردم چون انکارمیکنه.میخواستم بدونم چرادوتاشوباهم مصرف میکنه.عوارضش چی میتونه باشه..خوابش که خیلی وقته بهم ریخته عرق هم میکنه کمردردهم داره.

  43. امیرعلی گفت:

    سلام دکتر عزیز و دوستان….من یه سال بود معتاد ترامادول شده بودم تا جایی که روزی شیش تا قرص میخوردم، اما الان خداروشکر رسوندمش به روزی یدونه یعنی دوز 200 اما الان هر کار میکنم از این مقدار نمیتونم به صفر برسونمش حتی هیچ حالت سرخوشی یا نئشه بودن هم ندارم وقتی مصرف میکنم فقط میخوام بزارمش کنار بی زحمت بگین چقدر طول میکشه اثارش تو بدن به طور کامل از بین بره بعد از اخرین مصرف؟؟؟؟ خیلی ممنون میشم

  44. یه ایرانی گفت:

    سلام
    من همین امروز متوجه شدم برادرم قرص b2 مصرف میکنه… دوهفته ایی بود که همش صورتش پف داشت ازش می‌پرسیدم میگفت بد خوابیدم… کبدم چربه… اما امروز متوجه شدیمb2اونم بیش از 2 سه تا… واینکه قرص دیگه ایی بود که اسمشو نمیدونم…. چکار کنم… چطوری کمکش کنم.. برادرم از زنش طلاق گرفته 3 سال پیش…. کلا از اونموقع بهم ریخته بود اما با خانواده همیشه خوب بود الان عصبیه… فقط تو رفتارش که دست کردم قرص که مصرف میکنه ملایم و مهربون میشه. اماسلامتیشبرای همه ما مهمه… چکار کنم کمک کنید.

  45. مهدی گفت:

    سلام قرص بی2 صورت رالاغرمیکنه

  46. پولاد گفت:

    سلام من روزی یک ششم قرص ب دو مصرف میکنم و بازه از ترکش می ترسم چکار کنم

  47. حسین گفت:

    آقا تورو خدا بی دو مصرف نکنید زندگی تون نابود میشه در سنین جوانی پیر میشید من هروئین مصرف کردم کراک مصرف کردم تریاک مصرف کردم به خدا هیچ کدوم مثل بی دو نابودم نکرد پیرم نکرد زندگی مو تباه نکرد داغونم نکرد اگه دیر ترک کنی یا مصرفش میکشت یا قطع مصرفش من شیش سال مصرف کردم

  48. گمنام گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان
    لطفا اگه میتونین راهنماییم کنین چون واقعا دیگه کلافه شدم
    من از سال ۸۹ تا ۹۳ قرص ترامادول مصرف کردم (باور کنین از آوردن اسمش هم تنم میلرزه). یه بار جلوی چشمای خونواده م تشنج کردم. هنوزم بخاطر اون روزایی که واسه مادرم ساخته بودم از خودم شرم میکنم.
    بخاطر اعتیاد، همسرم ک واقعا عاشقش بودم ترکم کرد. کسب و کاری که با زحمت شروع کرده بودم از دستم رفت. خلاصه نیست و نابود شدم. واقعیتش من اون قرص لعنتی رو بخاطر رابطه جنسی مصرف میکردم چون شدیدا زودانزالی دارم. الان از سال ۹۳ قرص ب۲ مصرف میکنم و روزی ۷الی ۸ عدد مصرف دارم. باور کنین من فقط و فقط بخاطر زودانزالی معتاد شدم وگرنه من تا دیپلم شاگرد اول منطقه بودم 🙁 از دوستان و کارشناسانی ک میتونن منو راهنمایی کنن تمنا میکنم اطلاع بدن که من بخاطر زودانزالی کجا مراجعه کنم که واقعا درمان بشم. خداروشکر الان وضعیت مالیم خوبه و خونواده م اصرار میکنن که دوباره ازدواج کنم ولی میترسم دوباره به اون قرص لعنتی روی بیارم و اینبار دیگه بمیرم. خواهش میکنم کمکم کنین

  49. Mo گفت:

    با سلام من حدود 10سال تفریحی تریاک مصرف میکردم که به خاطر یه سری مشکلات روی به مصرف b2 آوردم اولای کار روزی 1چهارم مصرف میکردم حدود 1ساله که دارم روزی نصف قرص میخرم وحدود 3ماه که خیلی لاغر شدم وقبافه ام به هم ریخته وتابلو شدم طوری که هر کسی میبینه میگه چرا داغون شدی واین خیلی آزارم میداد تصمیم به ترک گرفتم الان 4روزه که حدود 1سر سوزن میخرم و بی‌خوابی گرفتم و1سوال که این لاغزیم مربوط به مصرف هست یا نه ودر آخر به خاطر آینده بچه هامون بیایم سالم زندگی کنیم یا حق

  50. شهرام گفت:

    در آزمایش عدم اعتیاد برای ازدواج آیا متادون و بوپرونورفین چک می‌شود؟!

  51. سالاری گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من شوهرم دوسه سال تریاک مصرف کرده و الان دو هفته ای میشه که با میل خودش پیش دکتر ترک اعتیاد رفته .دکتر قرص زیرزبانی بهش داده که به چهار قسمت تقسیم میکنه و روزی سه چهارمش رو میخوره .خودش که میگه مصرف قرص صدبرابر بدتر از تریاکه و آدم رو عصبی میکنه. الآنم با خواندن پیام و نظرات شما نگران شدم آیا مصرف قرص اعتیاد آوره.
    با کجا باید تماس بگیرم تا جواب سوالمو بگیرم و کمکم کنن
    لطفاً و خواهشا راهنمایی کنید.

    • آکسون گفت:

      سلام. اگر قرص ب 2 به ایشان داده است قطعا مصرف بی رویه و بدون پزشک ان برای ایشان وابستگی ایجاد می کند و اعتیاد آور است. اگر زیر نظر پزشک مصرف می کند با پزشک ایشان مشورت کنید

  52. شیرکو گفت:

    سلام عرض میکنم
    حدود ۱۵سال هروئین مصرف کردم بعد که میخواستم فیلتر عوض کنم یکی دوماه متادون میخوردم تا به هر دو اعتیاد پیدا کردم، تا اینکه دو ماه پیش واقعا به عجز رسیدم هروئین رو قطع کردم و با دو ماه مصرف متادون‌ رو به ۲cc رسوندم و از ۵روز پیش مصرف متادون رو هم قطع کردم ولی امروز انقدر دردم شدید شد رفتم b2 گرفتم اول یک چهارم خوردم هیچ تاثیری رو تسکین دردم نداشت تا کردمش دو قرص کامل بازم تاثیری در کاهش درد بدن نداره چرا؟ اگر لطف کنید و راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم، با تشکر.

    • آکسون گفت:

      سلام. شما نباید از یک مواد به مواد دیگر شیفت می کنید و مکرر جایگزین می کنید. به دکتر مراجعه کنید برای خماری و درد برای شما دارو تجویز خواهد کرد

    • هادی گفت:

      باید خمار کامل متادون یا هرچه قبل مصرف میکردید بشید تا ب2 اثر کنه والا کار اولیه ب2 اینکه میره مواد قبلی رو بی اثر کنه اونوقت که بشدت خمار میشید و ب2 فایده نداره .اگه خمار کامل بشید اثر میزاره یعنی چیزی از متادون تو بدنت نباشه.عین واقعیته

  53. راحیل گفت:

    باسلام من۳۵سالمه و چندماهه که تریاک وشیره مصرف میکنم ومیخوام که باقرص b2ترک کنم .من مشکل قلبی وکلسترول دارم .بدون دارو چندبارسعی کردم امانتونستم دردوتحمل کنم لطفاراهنمایی کنید ممنون

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      استفاده از شبه مخدرها مثل ب2 کمکی به ترک نمیکند و تنها باعث می شود به ب2 نیز اعتیاد پیدا کنید.
      بهترین روش برای درمان مراجعه به مرکز ترک اعتیاد می باشد.

      • کوروش گفت:

        از همه چیز بدتر همین قرصهاست دوز قرص هرچی باشه بیشتر از تریاک وشیره هست همه ما یا میخایم ترک کنیم مثلاً قرص میخوریم که بعد میوفتیم توش یا حالا بخاطر مکان نداشتن، وقت، و هزینه . بنظر من اگه میخای تریاک یا شیره و بزاری کنار به قرص رجوع نکن برادر اگه شیره میزنی برو روی تریاک تریاک و کم کم کمش کن بهرحال خماری باید بکشی ولی خماری تریاک بهتر میشه تحمل کرد تا قرص

    • آکسون گفت:

      سلام. از ب 2 برای ترک استفاده نکنید چون قرص ب 2 خود اعتیاد آور است و مواد را با قرص جایگزین نکنید. به پزشک مراجعه کنید و زیر نظر پزشک اقدام به ترک کنید

  54. سجاد گفت:

    من ۷ ساله ب۲ مصرف میکنم همیشه هم حواسم به مصرف بوده این هفت سال روزی یه دونه البته به غیر از سال اول امثال کردمش روزی نصف
    و الان میام یه قرصو تو۱۰ سی سی اب میجوشونم یه کم نمک بهش میزنم که نگنده میریزم تو ظرف قطره چشمی هر وقت که وقتشه چند قطره میریزم کرم کشی میکنم الان چند روزه یه دونه قرص رو چند روز مصرف میکنم …اینم یه روشه
    انشاالا که روزی برسه یه نفرمون وابسته هیچی نباشیم و یاد این روزا بیفتیم با خودمون بگیم دیدی تونستم

  55. محمد گفت:

    سلام.خسته نباشی.
    من حدود ۳سال بود که تریاک مصرف میکردم،
    اماباb2گذاشتم کنار.
    اما متاسفانه معتاد بهb2شدم.
    الان ۲ساله روزی یه دونه مصرف میکنم
    امابه هیچ عنوان گرسنم نمیشه،
    یعنی تا۱۰روز هم گرسنم نمیشه.لاغرشدم.جون ندارم همیشه احساس ضعف دارم.همیشه نالانم.
    میخواستم بدونم این از عوارض قرصه؟
    ممنون‌میشم جواب بدید

    • آکسون گفت:

      سلام/ بله می تواند از عوارض مصرف ب 2 باشد ولی حتما به پزشک مراجعه کنید

    • Ahmad گفت:

      سلام دوستان من همه نظرات روخوندم امایک نفرنگفت بامصرف ازراه بینی چیکارکنیم.من قرص بی دو رویاخوردمیکنم یاهمینجورنصفه یایک چهارم از راه بینی مصرف میکنم.جون مادراتون یکی بگه فرق مصرف ازراه بینی وزیرزبونی چه عوارضی داره یا فرق ترک کردنش روبگین

  56. شاهین فدایی گفت:

    سلام
    من حدود ۳ ساله که قرص ب۲ مصرف میکنم از روزی ۶تا به ۲تا و ۳ تا و بعضی روزا به ۱ عدد رسوندم ولی متاسفانه همچنان نوسان داره مصرفم بین ۱ و ۳ عدد تغییر میکنه خسته شدم نمیدونم چطور ترکش کنم بخصوص حالا که اکثرا قرصها بی اثر و بی کیفیت شده و البته گرونتر.
    ممنون ? متشکر

    • آکسون گفت:

      سلام. اگر مشکل مالی دارید و نمی توانید در کلینیک های ترک اعتیاد بستری شوید به یک روانپزشک مراجعه کنید و ترک خود را زیر نظر پزشک انجام دهید

      • سعید گفت:

        سلام
        کل هزینه بستری تو کلینیک شما چقده و مدت زمانش چقدر هستش؟
        من حدود 6 ساله ک مصرف ب 2 دارم و در حال حاضر روزی 1 تا یک و نصفی مصرف میکنم و دیگه میخام ترکش کنم… دیگه بسمه…
        خاستم بدونم چطوریه؟

  57. ابراهیم گفت:

    من موقع ترک استخون درد پا میگیرم به نحوی که حاضرم پاهام ببرن وهمین مساله باعث شده نتونم ترک کنم چندین سال شیره میخوردم متادون اومد افتادم داخلش به سختی ترکش کردم البته ت کمپ ولی یکنفر ب2 رو معرفی کرد منم افتادم داخلش چندین بار کلینیک رفتم ترک کردم و سم زدایی شدم باورمیکنید بعد ده روز توی کلینیک که بهم نالتراکسون دادن منو بستن به تخت چون استخون درد شدیدی گرفتم چندماهی هم پاک بودم ولی بخاطر کارم مجبور بودم شب قرص کلوناز بخورم تا بخوابم الان چندروزه از چند عدد ب2 نصفی میخورم میخوام یک چارم فردا بخورم آیا اذیت میشم 57

    • آکسون گفت:

      قرص ب 2 مصرف کنید اعتیاد شما به قرص ب 2 خواهد شد. به هیچ عنوان در زمان مصرف نالتراکسون، قرص ب2 استفاده نکنید/ برای درد هم به پزشک خود مراجعه کنید با تجویز یکسری دارو، قابل کنترل می باشد

  58. ارسلان گفت:

    سلام. من سه سال هستش b2 استفاده میکنم، روزی یک عدد قرصوبه چهار یا پنچ قسمت تقسیم میکنم در طول شبانه روز مصرف میکنم. چند وقتی هست خیلی چرت میزنم، خواب آلودگی دارم. باید چیکار کنم. اینها عوارض همین قرص هستش

  59. غلام گفت:

    آیا مصرف یک چهارم قرص b2در روز هم در آزمایش تشخیص b2مشخص میشه یا نه لطفا جواب دهید

    • آکسون گفت:

      بله/ مشخص می شود

    • آرش نوری گفت:

      من ۲ سال ب۲ مصرف میکردم یه روز به خودم گفتم دیگه استفاده نکنم روز اول خیلی خیلی سخت بود هر روز که می گذشت سختتر میشد تا هفته اول هفته دوم به خورده بهتر شد و رو آوردم به ورزش ورزش خیلی کمکم کرد تا درد را کمتر احساس کنم به خودم میگفتم درد پام از ورزش هست یه جورایی خودمو قول میزدم تا گذاشتمش کنار شما هم میتونید به خدا قسم میتونید درد داره خیلی هم داره فقط یه یا علی میخادش یاعلی

  60. علی گفت:

    سلام . توروخدا جوابمو بدین من یک ساله ب ۲ مصرف میکنم روزی نصف قرص . یک ماهه آخر رو روزی یک دونه کرده بودم . خسته شدم و تصمیم گرفتم ترکش کنم و الان ۴ روزه که کردمش یک چهارم ک فقط صبح میخورم …. هیچ درد فیزیکی و جسمانی ندارم ولی بجاش بی اشتهای زیاد … حالت تهوع از صبح ک شروع میشه تا شب همرامه خعلی شدید … اضطراب جونمو در آورده طوری ک انگاری یچیزی تو گلومه و حالت تهوع رو بیشتر میکنه برام .
    ازتون میخام ..توروخدا جان بچتون بگید برای رفع این اضطراب لعنتی و حالت تهوع چیکار کنم پشیمونم خودمو داغون کردم من نایب قهرمان کشور توی رشته پرس سینه بودم الان دور بازوم شده دوره مچ ی آدم معمولی پشیمونم بخدا پشیمون

  61. ابی گفت:

    باسلام من ازمصرف چند عدد قرص ب2 درروز رسیدم الان یک هفته هست یک چهارم استفاده میکنم آیا میتونم باکلونیدن این یک چهارم رو کنار بزارم البته استخوان درد که دارم

  62. محمد گفت:

    دوست عزیز تمام تریاک وارداتی به ایران ۷۵ درصدش سرب خالصه که محلول در حنای هندی با تریاک مخلوط میشه عوارض اولیش درد و گرفتگی شدید روده هاست عوارض تا مرگ پیش میره ناتوانی در دفع ادرار تشنج های شدید و کما

  63. بلوچی گفت:

    سلام
    الان مصرف نصف ب۲میخورم جهت ترک ارشادکنید بیست سال سابقه تریاک داشتم پنج روز اول دوقرص صبح پنج میلی متادون دوتاشب بعدش نصف ب دو فقط صبح ویک نصف شب میخورم
    الان اذیت نیستم ارشادکنید

  64. رضا گفت:

    سلام خستنه باشین ایا قرص ب2عوراضی همچون لاغر شدن صورت و بدن داره ممنون میشم جوابمو بدین

  65. فرانک گفت:

    سلام من یه خانم ۵۶ ساله هستم روزی ۲‌ تا‌b2 در پایین ترین دوز میخورم..دکترم میگه اصلا نگران نباش عوارض خیلی بدی نداره ومثه داروهای دیگه برای درد بدنت‌خوبه.ولی خیلی خواب آلود و گوشه گیر شدم یعنی میتونه مال مصرف ب۲ باشه..دکترم دکتر ترک اعتیاده…واقعا چیکار کنم

  66. محمد گفت:

    با سلام.
    مصرف قرص ب۲ خواه نا خواه بر روی قلب اثر داره و باعث پرفشاری خون میشه خصوصا اگر فرد سیگار هم مصرف کنه.
    بعد از مصرف ب۲ به مدت ۴ماه شما با مشکل اساسی مواجه هستین و حتما باید با کم کردن قرص و عوامل کمکی سعی کنید بدنتون به حالت عادی برگرده به قول خودمون غده مرفین کم کم توی مغز بیدار بشه و بتونه مرفین لازم برای قلب را تامین کنه…
    من به شخصه دیدم۹۹٪ افرادی که ب۲ مصرف میکنند با مشکلات قلبی و باید تحت نظرمتخصص قلب عروق و ازمایشات اکو باشند…پرفشاری خون و فشار به قلب حتما با مصرف این‌قرص ایجاد میشه خصوصا سیگارهم بکشید شکی توش نیست!
    سعی کنید تدریجی کمش کنید و غده مرفین بیدارش کنید!
    البته روانشناس خبره هم میتونه با قرصهای کمکی که وابستگی ندارند کم کم به ترشح طبیعی مرفین بدن برای قلب کمک کنه.
    قدر این نعمت اساسی بدن را داشته باشین.

  67. امیر گفت:

    سلام من 20 سالمع یک سالی تریاک مصرف میکرذم الان دو ماهی هست ب2 می خورم الان خیلی احساس ضعف بی حالی دارم از جام نمی تونم بلند شم بخاطر چی هس بنظرتون چیکار بایذ بکنم برای این کسالت ///

    • منصور گفت:

      سلام
      وقتی کامنتها رو میخونم به خودم امیدوار می‌شود، من 7 سال تریاک مصرف کردم و بعد ترک بعداز 4 ماه چون هنوز عوارض ترک داشتم زدم به متادون و روزی یک بیست در دو وعده هر وعده نصفی میخوردم تا با ب 2 آشنا شدم و با روزی نصف، یک چهارم صبح یک چهارم عصر شروع کردم و الان بعد ده سال از ترکم که می‌گذرد و حدود 7 سال از ب 2 خوردن هنوز نتونستم اون روزی نصفی رو بگذارم کنار….
      روزي 3 تا یا 5 تا ی 2 خوردن سم است و اگه من یکی کامل تو یک وعده بذارم زیر زبونم قطعا مسموم میشوم.
      در پایان میخوام بگم واسه ترک باید واقعا خواست و ترک کرد نه مدل نعشگی را عوض کرد.
      خیلی تلاش می‌کنم این روزی نصفی رو بکنم یک چهارم ولی چون کار میکنم نمیشه….

  68. نیما گفت:

    داداش چجوری b2 رو گذاشتی کنار که هنوز روزی 3 تا میخوری ؟

  69. محمدرضا گفت:

    خسته نباشید من بجا تریاک کشیدن قرص b2میخورم روزی یک صبح و نصفی شب میخورم بیشتر وقتا صدای نبض رو تو گوشم احساس میکنم چرا اینطور میشم راهنمایی کنید چکار کنم و چه قرصی همراهش بخورم که بتونم ظرفیت ام رو کمتر کنم

  70. امید یاسینی گفت:

    سلام وقت بخیر همسرم مدتی میشه قرص متادون مصرف میکنه الان قصد ترک رو داره و بهش پیشنهاد شده قرص ب ۲مصرف کنه اما من خواستم تا حرفه ای تر این مسئله رو حل کنیم برای همین پیام براتون گذاشتم لطفا منو راهنمایی کنید ممنون میشم از لطف تون

    • آکسون گفت:

      سلام. این که شما بجای متادون از ب 2 مصرف کنید که درمان نمی شود. ایشان را بستری کنید تا بدون استفاده از جایگزین اقدام به ترک کند

  71. بینام گفت:

    سلام ایا مصرف کردن تفریحی تریاک بمدت بیست سال ومصرف قرص بی 2 بمدت چند سال بیماری وز وز گوش مبتلا میکنه؟

    • آکسون گفت:

      این مورد باید توسط پزشک متخصص معاینه شود تا مشخص شود از نوع ذهنی می باشد یا عینی

      • وحید گفت:

        سلام من36روز بود شیره و ترانادول رو ترک کرده بودم پریروز یکم لغزش کردم شیره مصرف کردم آخرین شیره ای که مصرف کردم ساعت 1شب بود حالا بخوام به درمان ادامه بدم چن ساعت باید از آخرین مصرفم بگذره که دوباره b2 مصرف کنم اگه راهنمایم کنید ممنون میشم

  72. بینام گفت:

    سلام ایا مصرف کردن تفریحی تریاک بمدت بیست سال ومصرف قرص بی 2 بمدت چند سال بیماری وز وز گوش مبتلا میکنه؟ ایا وزوز گوش هام از قرص بی 2 هست؟ ترک گنم خوب میشه؟

  73. مییییییییممممم گفت:

    سلام .
    من ۲۶ سالمه و سربازم ۳ ساله پیش با متادون از طریق ی دوست از خدا بیخبری آشنا شدم دقیقا دو سال مصرف داشتم ۲ بار برای ترکش اقدام کردم ب صورت یکباره و موفق هم شدم با اون همه رنجی ک کشیدم خلاصه باره دوم ک ترک کردم دوماه پاک بودم ولی ایندفعه رفتم سراغ ب۲ الان یک ساله دارم مصرف میکنم قبلا روزی یک دونه . خلاصه سرم خورد ب سنگ و کم کردم و الان از روزی یک دونه رسوندمش به روزی یک چهارم قرص ک همون یک چهارم رو هم دو بخشش میکنم و یک بخشش صبح و یک بخشش هم بعد ظهر مصرف میشه. این کم کردنم دقیقا یک ماه طول کشیده ۳۰ روز.. تصمیم گرفتم از فردا دیگ همون مقدار کم رو هم نخورم و کلکش رو بکنم . قسم خوردم ک اگ ایندفعه پاک بشم دیگ حتی فکرشم نکنم چون وقتی میبینم ک صبح میخوردمش بعد ی ده دیقه ک حسش بهم دست میداد خوب بود ولی همین ک دو ساعت میگذشت از مصرفم دیگ چُرتکی میشدم و باید داخله اتاق چُرت میزدم خعلی خعلی عذاب آور بود .
    الان ک کم کردمش برام چندتا مشکل پیش اومده اگ کسی میدونه همینجا جوابمو بده ممنون میشم.
    الان یک هفته ک بینیم و اصرافش صورتم کیپ میشه و میخاره این خارش ب چشمامم سرایت کرده در حدی ک امونمو بریده و همش دستم ب صورتمو و چشمامه با بینیم از بس میخارن … امونمو بریدن دیگ از این خارشای بیش از حد ???.
    گاهی اوقاتم استرس و اضطراب میگیرم با حالت تهوع های نرمال دلیلش چیه؟؟ و چیکار کنم تا خلاصشم از اینا؟؟

  74. دکتر بهنام گفت:

    سلام این مطالب برای راهنمایی شما دوستان میباشد.
    در زمان مصرف ب۲ سعی کنید در ساعات اولیه مصرف سیگار نکشید الکل نخورید مواد غذایی که طبع سرد دارن نخورید به هیچ عنوان قرص دیگری نخورید .
    حتما سعی کنید صبح بعد از صبحانه ،بعد از ناهار و بعد از ظهر قبل از ساعت ۸ شب میل کنید چون فشار خون پایین میاد و ضعف میکنید در ضمن این قرص کم خوابی میاره دیر وقت مصرف نکنید .
    حتما سعی کنید مقدار مصرف کم کنید بهترین روش قرص دو هفته اول ۱/۴ کرده و روزی سه بار بعد ۱/۵ کرده به همین صورت کم کنید هر زمان مقدار قرص از روز قبل بیشتر شود بر عکس مواد مخدر دیگه حس خوبی به شما نمیدهد و فشار خون وحتی صدای صحبت کردنتون هم تغییر میکند.

    • سسس گفت:

      دادش اگه راهی پیدا کردی خواهشن به منم بگو دیونه شدم از خارش جوش کمر ریزش مو منم بعد ترک خارشم زیاد شده نمیدونم چکار کنم دارم دیونه میشه کلافه شدم

      • داوودم گفت:

        دلیل خارش بخاطر ترک ب 2 هست چون تو بدن پیش از حد داره هیستامین ترشح میشه.با دستور پزشک به نظر بنده آنتی هیستامین مصرف کنید تا از عوارضش خلاص بشید

  75. امین گفت:

    سلام به رفقای هم درد خودم من پنج سال متادون میخوردم روزی ۴۰ سیسی ترک کردم تازه فهمیدم توچه منجلابی گیرکردم تابیست روزنخوردم ولی حالت روحی روانیم ودردنابودم کرد بعدرو آوردم ب۲ یه یه هفته ازیکی شروع کردم که درآخر یه قرص رو مینداختم تویه قطره چشمی روزی ده تاقطره میریختم زیرزبونم وتاده روزاون قطره منوکنترل میکرد بعدش مصرفم کم شد راحت گذاشتم کنار امتحان کنید اصلا ضررنمیکنید به هیچ وجه نمیتونیدباخودقرص کمش کنید تنها راحش قطره ای کردن قرصه

  76. پیمان گفت:

    چندتا قرص رو توی یه ظرف قطره چشمی حل میکنی برادرم؟

  77. mehdi گفت:

    سلام
    کسی میدونه آزمایش 6 گانه چیا هستن؟؟؟؟؟

  78. حسن.م گفت:

    سلام من ۵۰سالمه و۲۵ساله تریاک وشیره مصرف کردم و ۲هفته است رفتم کلنیک و قرص ب۲گرفتم و الان روزی ۱بار یه بست شیره و غروب هم یک چهارم ب۲ مصرف میکنم خواستم راهنمایی کنید خداوکیلی کدومش کم خطرتر است تریاک یا ب۲؟ودیگه اینکه ترک کدومش راحت تره؟

  79. بهروز گفت:

    من ترياك ميكشيدم، بعدش به خاطر اينكه ترياك ها خيلي آشغال داشتن ، زدم تو كار شيره ،بعد قرار شد براي چند ماه برم خارج از ايران، مجبور شدم ٤٥ عدد قرص بي ٢ با خودم ببرم. روزي سه چهارم قرص رو مصرف ميكردم، خيلي سرخوشي خوبي داشت و پشتش سيگار شديد حال ميداد، بعد از ٢ ماه قرص ها تموم شد، بعدش استخوونهاي پام درد گرفت، بعد ميزد به ساق و مچ پام، در آخر هم زد به كمرم كه واقعا ٢٠ روز زجر كشيدم، سيگار هم تعطيل شد حتي. قرص بي ٢ اونقدر وحشتناكه كه من ٢٠ روز خماري ٤٥ تا قرص و كشيدم

  80. سلامتی گفت:

    سلام دوستان من ب مدت ۱ماه ۴۰ روز b2 مصرف کردم با فاصله زمانی حداقل ۲روز ب مقدار یک پنجم قرص ولی بازم بعد این مدت بدنم وابسته ب این قرص شد . اولش خیلی ترسیدم تا حالا نمیدونستم خماری این شکلیه ولی بازم تحملش کردم و بعد ۳ روز دیگه ازش خبری نبود تا این ک ۲۰ روز بعدش یک قرص مسکن ساده کدوئین خوردم و دوباره خماریش شرو شد ولی این دفه یک ماه بیشتر طول کشید تا کامل خماریش بپره ک دو هفته اول خیلی سخت بود بازم این دوره تموم شد فک میکردم تموم شده ولی بعد دوهفته ی جایی رفتم ک تریاک میکشیدن و من از این ک توی اون اتاق بودم و بدون مصرف دوباره احساس خماری ب سراغم اومده . خواهش میکنم بگید دلیلش چیه و اصلا مربوط ب بوی تریاکه یا این کلا خماریش دوره داره .من واقعا میتونم خماریشو تحمل کنم ولی این فکرا اذیتم میکنه .ممنون

  81. Karim گفت:

    سلام باسلام خدمت دوستان عزیز بنده مدت ۳ساله بصورت بمبی شیره تریاک مصرف میکنم الان یه هفته میشه اصلا استفاده نکردم بجاش قرص ب۲ مصرف میکنم دوسه روز اول روزی ۳تا مصرف کردم الان هروعده یک چهارم مصرف میکنم درطول شبانه روز میشه سه چهارم یک قرص با اینکه خیلی اذیت میشم ولی چاره ای ندارم نمیخوام خانوادم بفهمن یااز کار اخراج بشم بنظر شما این کار تاچه حد میتونه برام مشکل مشکل ایجاد کنه وازلحاظ بدنی برام خطرناک باشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    • سلامتی گفت:

      دوستان سلام،من به مدت ۳سال میشه قرص b2مصرف میکردم روزی ۳/۴والان اقدام به ترک کردم ۶روز میشه نخوردم والان کل سیستم بدنم ریخته بهم نفسم که به سختی بالا میاد، ،ضربان قلب بالا،روزی ۱۵دفعه عطسه دارم،پادرد بدن درد،کلافگی شدید،……..،و تواین ۶روز اصلا نتونستم بخوابم، دوستان این بی خوابی چندروز ادامه خواهد داشت؟؟؟؟سرکارم میرم و خیلی اذیت میشم راهی هست زودتر و سریع تر این دوره تموم بشه؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید. (ممنون)

  82. A.m گفت:

    سلام من سی سالمه و حدود یک ماه و‌نیمه که روزانه ۵تا b2مصرف‌ میکنم واسه ترکش‌ باید چیکار کنم ک بستری نشم و زیادم اذیت هم نشم؟؟؟؟؟؟

    • ذضا گفت:

      سلام..شمارو بقران جواب بدین.. تویه روستا هستم..نمیتونم بیام کمپ وکلینیک..همه متوجه میشن هیچکسم نمیدونه….حدود دوسال روزی یه عدد ترامادول میخوردم…ولی بعدش کمتراز ۱۰روز ترک کردم..اگرچه درد پا وبیحالی داشتم..اما بعد حدود یسال که بدنم پاک بود..با ب۲ اشنا شدم..وحدود دوساله..روزی یکم چهارم مصرف میکنم….حدودد ۴ روزه..به یک هشتم رسوندم..این چندروز هم بیخوابی ودرد دارم…میخوام تحمل کنم…..اما یسوال خیلی مهم برام پیش اومده..توراقران جواب بدین..اگه میدونین ترک ترامادول راحتتره.بهترنیست یماهی ترامادول مصرف کنم وبعد ترکش کنم…عرض کردم…خودم ترامادولو خیلی راحت ترک کردم..ولی این ب ۲ بااینکه مصرفشو به یک هشتم رسوندم..امانمو بریده

      • سلامتی گفت:

        دوستان سلام،لطفا راهنماییم کنید??حدود 3سال میشه b2استفاده میکنم روزی 4/3. باکم کردن دوز اقدام به ترک کردم و الان 6روز میشه اصلا نخوردم، خماریش امونمو بریده مخصوصا اینکه تواین 6روز نتونستم چشم رو هم بذارم،ازفردا هم باید برم سرکار مشکل مالی دارم،واینکه باخانومم درمیون گذاشتم،میخواستم بدونم راهی هست این دوره زودتر به اتمام برسه؟؟؟؟؟و اینکه این بیخوابی و این خماری ها چند روز ادامه خواهد داشت،(لطفاً راهنماییم کنید)

  83. احسان گفت:

    سلام من ۴ ماهه ب۲ مصرف میکنم از روزی یک چهارم شروع کردم و الان روزی یک عدد ینی هر دوازده ساعت نصف قرص میخورم. حدود ۲ سال پیش سابقه یک سال مصرف تریاک داشتم که ترک کردم بدون دارو . دلیل رو اوردنم به ب۲ این بود که دوس داشتم دوباره نعشگی رو تجربه کنم ینی متداول ترین علت بازگشت چون امکان مصرف تریاک رو بدلیل حضور خانواده نداشتم . میخوام ترک کنم به خاطر خانوادم نه بخاطر خودم . راهنمایی کنید لطفا چطور به صفر برسونم مصرف روزی یک قرص رو .چون باید حتما در منزل بزارم کنار که خونوادم متوجه نشن . سپاس

  84. sama گفت:

    سلام.همسرم6ماهه براترک موادb2میخوره .اوایل ترک فقط قرص میخورد ولی الان صبح وظهرقرص میخوره ولی شبها موادمیکشه.میخام بدونم داره چه موادی میزنه.یعنی با b2 چه موادی میتونه بزنه.؟

  85. مجتبی گفت:

    سلام 3روزه با ب 2یک چهارم صبح و یک چهارم شب تریاک رو گذاشتم کنار از دیشب نه ب2خوردم نه تریاک کشیدم

  86. رضا شهابی گفت:

    سلام من تریاک و شیره میکشیدم یک ماه کشیدم و حالا قرص میندازم یک ماهه برای ترکش روزی یک چهارم میندازم حالا اینو چجوری ترک کنم

  87. رضا شهابی گفت:

    سلام من تریاک و شیره میکشیدم یک ماه کشیدم و حالا قرص میندازم یک ماهه برای ترکش روزی یک چهارم میندازم حالا اینو چجوری ترک کنم وقتیم نندازم بدنم درد می‌کنه بی حال میشم حوصله هیچ چیو ندارم

  88. فرهاد گفت:

    با سلام.من 4سال بی دو مصرف داشتم روزی یکچهارم . گاهی وقتام یکچهارم.یه روز تصمیم گرفتم نخورم از فرداش آبجو خوردم به مدت ده روز.نتیجه این شد که یکهفته فقط شبا اذیت شده و از روز هشتم عالی و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.فقط باید اراده کرد و شروع کرد و تاوان لذتهای چند ساله رو در یکهفته داد خداییشم زیاد نیس یکهفته

  89. هوران گفت:

    میشه بگید کسی که شیره یا ب۲ مصرف می کنه ممکنه علایمی نداشته باشه؟ هم شیره و هم قرص رو بارها از شوهرم دیدم اما علایمی نداره برای همین همیشه حاشا می کنه که مال خودش نیست. وزنش کم نشده، صورتش پره، دندون و موهاش خوبه، کم خواب هم نیست. زود می خوابه صبح خیلی زود هم بیدار میشه. پس عوارض اینها کجا میره؟

  90. علی گفت:

    یک واقعیت: دارو ابتدا برای پول درست می شوند سپس برای بیماری. بی ۲ اعتیاد را درمان نمی کند فقط نوع مصرف عوض می شود. به عنوان کسی ۳ سال روزی ۳ عدد قرص مصرف کرده و ترک کرده ام به شما می گویم این قرص آرام آرام اختیار جسم ذهن و روح شما را بنده خود می کند. برای ترک باید روحتان بیدار شود و ذهنتان کنترل. به دلیل عوارض جانبی جسمی پیشنهاد میکنم هر هفته ۱۵ درصد از مصرفتان را کم کنید تا به یک چهارم مصرف اولیه برسید. سپس قطع کنید باور کنید آزادی یک قدم جلوتر از ترس شماست. حداقل امتحان کنید!!! عوارض جسمی مانند درد پا عطسه زیاد و کلافه گی به سرعت در عرض چند روز ناپدید می شود. خودتان را به خدا بسپارید تا آرام شوید. ورزش سبک مانند یوگا و حرکات کشششی و پیاده روی بسیار موثر است. شما لیاقت زندگی سالم را دارید به شرطی که واقعا بخواهید. من دو ماهه ترک کردم و الان زندگی بسیار لذت بخش است.

  91. سفیر گفت:

    سلام من ۱۲ساله که b2مصرف میکنم از رورزی دوتا شروع کردم الان هر ۸ساعت یکچهارم زیرزبان مصرف دارم .که مشکلات زیادی مثل نفس تنگه،تعرق، بی حوصلگی … دارم .هربارهم که به پزشک کلینیکی که باهاش ترک شیره رو از۱۲سال پیش شروع کردم میگم که کمکم کن که اینم ترک کنم میگه شدنی نیست و افسردگی برات میاره.الان مدتیه که میل جنسیم خیلی کم شده و توی زندگیم داره تاثیر میذاره .آیا واقعا از علائم این قرصه یا تلقین میکنم؟ درضمن ۴۰سالمه.ممنون

  92. برنا گفت:

    با عرض پوزش من سابقه ترک یابویی ، متادون ، ب دو ، درمان تدریجی ده روزه با نالتروکسان در کلینیک رشت رو دارم
    متادون بهیچ عنوان قرص ترک اعتیاد نیست امکان نداره بدون درد و خماری بتوانید از شر متادون خلاص شوید
    اما ب دو تنها قرص است که اگر بخواهید میتوانید بدون درد و خماری اعتاد خود را ترک کنید تغریبا هر هشت روز میتوانید یک چهارم قرص رو کم کنید و ب قرص ب یک چهارم دز برسید و آن هم هر هشت روز یک چهارم کم کنید روی یک چهارم این دوز بعد از مدتی یک روزی میرسه که خوردن و نخوردن آن تاثیری در حال شما نداره امکان پذیر است ولی پرسه درمانی آن بین چهار تا پنج ماه طول میکشه ولی من خودم دوبار ترک گردم ب راحتی آب خوردن مصرف هرویین رو فقط باید بیست و چهار ساعت از آخرین مصرف هرویین گذشته باشه تا مصرف ب دو رو شروع کنید
    اما درمان با نالتروکسان ، نالتروکسان هیچ تاثیری در کم کردن درد خماری ندارد تنها بعد از ترک کمک میکند که انسان پاک بماند و با خوردن کپسول پنجاه نالتروکسان در هر روز تمام گیرنده های مورفین بلاک میشود.

  93. Shahen گفت:

    سلام دوستان من ۴سال تریاک و شیره مصرف کردم روزی یک وعده یک بس الان ۳ ماه هستش که با ب۲ ترک کردم از روزی نصف قرص شروع کردم الان به دو روز یک چهارم رسیدم میخوام اینم ترک کنم لطفاً راهنمایی کنید با تشکر

    • Borna.irani@yahoo.in گفت:

      یک قرص بوپرنورفین کوچیکتر با دز یک چهارم ب 2 هم وجود داره
      از همون کلینیک ترک اعتیاد قرص کوچیکتر بوپرنو فین رو بگیر هر چهارتا قرص این کوچیکتره میشه یک قرص ب2
      شما الان که ب یک چهارم ب 2 رسیدی یعنی ب یک عدد این قرص کوچیک رسیدی
      این قرس هم هر هشت روز یک چهارمش رو کم کن
      تا برسی ب یک چهارم این قرص
      بعد از ده پانزده روز که روی یکچهارم دوز این قرص کوچیک موندی تصمیم بگیر یک روز صبح دیگه نخوری هیچ درد و خماری و عوارضی نخواهی داشت
      تا اینجا خیلی خوب کم کردی

  94. بی نام گفت:

    من کلا یک و نصف قرص بی دو برای ترک خوردم کلا شد یک هفته بعدم ولش کردم این‌همه بلا سرم امد نخورید این قرص رو برید دکتر حتما از مواد بدتره

  95. مریم گفت:

    سلام. من چند روزپیش توی لباس داداشم قرص ب۲ دیدم خیلی نگرانم از جایمم ک توی آزمایش نشون نمیده به روشم بزنم میزنه زیرش میدونم حتی اگه قرص نشونش بدم تو رو قران یکی جواب بده خیلی نگرانم کمک کنید نمیدونم باید چیکار کنم

    • Borna گفت:

      آزمایش مخصوص ب 2 داریم
      برید بگید آزمایش برای تشخیص ب2 رو میخواین بگیرد
      برای متادون و ب 2 آزمایش جدا از مورفین وجود دارد

  96. مرتضی گفت:

    سلام
    من به اختلالات بسیار شدید خواب دچار شدم
    طوری که کلینیک تخصصی خواب هم نتونستن درمانم کنن.
    B2 مصرف میکنم تا بتونم بخوابم.
    ولی خستم کرده نمیخوام مصرف کنم.

    یعنی از b2 هست این بی خوابی که اگه مصرف نکنم میاد سراغم؟؟؟؟
    نخورم دهنم خشک میشه،پاهام رو به هم میکشم،یا مدام پاهام رو باید تکون بدم،خوابم نمیبره حتی تا ۴۸ ساعت.هر بارم که خوابم میبره بعد چند دیقه با کلافگی بیدار میشم.

  97. مرتضی گفت:

    حتی شده یک هفته من b2 مصرف نکردم و سعی کردم مشگل خوابم رو با قرص های خواب حل کنم ولی اثری نداره،با قرص های خواب ،گیج خواب میشم یا برای زمانی کوتاه خوابم میبره ولی زودی از خواب بیدار میشم.
    به دکترم نگفتم b2 مصرف میکنم.
    یعنی این خماریه b2 هست؟
    یا عوارضش هست؟
    گیر افتادم به خدا نه راه پس دارم نه پیش

  98. سید.... گفت:

    سلام دوستان آنهایی که به یک چهارم رسانده اند همان طور که اساتید خوب و محترم راه کارهای مفید ارائه دادند اول اینکه باز هم کمتر کنید دوم روزی یک ساعت بهش اضافه کنید سوم روز خودتان سرگرم کنید و خواب روز را تعطیل کنید پنجم روز ها اگر در توان دارید کار سنگین بدنی انجام دهید ششم اگر شب هنگام باز هم درد عضله داشته باشید دوش آب گرم و می تواند به شما کمک کند.
    مهمترین آنها آمادگی روانی ذهنی و کار سنگین و نخوابیدن در روز است.
    خواستن ، توانستن است به شرط دانستن.
    موفق و پیروز باشید
    با سپاس از کلینیک اکسون

  99. Vahid گفت:

    کمک کنید

  100. OmiD گفت:

    سلام دوستان.من واقعا باورم نمیشه میگن 30 تا 13 تا.واقعا چجوری مصرف میکردی؟آب میخوری میره از زیر زبان.حرف میزنی میره.من روزی یک چهارم میخورم سردرد میگیرم.ولی عوارض داره.ریزش مو هست.سردرد.کندی تنفس.چه کردید با خودتون ولی ناراحت نباشید کمش کنید.خیلی راحت میشه کمش کرد.من تا نیم هم خوردم ولی خردش کردم.نصف و بعد تکه های ریزتر.تا بگذارید کنار.برای درد از قرص های درد استفاده کنید.اگه نمیدونید از چی استفاده کنید از دکتر بپرسید.ترکش راحته.مسئله اینه که آدم میاد برای ترک اعتیاد از این استفاده کنه ولی خود این از مواد بدتره.ولی کم کردن این راحتتره.من از خواب مواد فراریم.ولی خداروشکر این قرص مثل اون نمیخوابونه
    حرف آخرم.کمش کنید چیزی نمیشه.نترسید.همه ما تو زندگی چیزهایی دیدیم یا رنجهایی کشیدیم که درد ترک این پیشش چیزی نیست.یه چیزی.با خانواده یا رییس تون درمیان بگذارید.نترسید.کمکتون میگنن.افکارتونو درست کنید.همیشه خدا رو بالا سرتون ببینید.از خدا بخواهید کمکتون کنه.واقعا از ته دل بخواهید کمک میکنه.خانواده بزرگترین نعمت خداست.برگردید به آغوش خانواده و عبادت کنید.نماز بخونید.و دوستان معتادتونو بگذارید کنار.با سالم ها بگردید.برای خودتون زندگی کنید.برای خودتون ارزش قائل باشید.بهترین هارو برای خودتون بخرید حتی اگه وضع مالی خوبی ندارید.مطمئن باشید دوباره احترام و اعتبارتون برمیگرده.با جمع خانواده و فامیل بیشتر وقت بگذرانید.
    منم یکی مثل شمام ولی تونستم

  101. محسن گفت:

    سلام من.تریاک مصرف میکردم سال ۹۵ قبل ازعقدم واس خاطراین که خونواده خانمم وخودخانمم خیلی حساس بودنوخبرنداشتن واس این که نفهمن معتادم وخودم میخاستم دیگه میخاسم زندگی جدیدشروع کنم وپاک بشم ولی بدون بستری که کسی متوجه نشه مجبورشدم رواوردم به ب۲ وتا الان مصرف میکنم تا دوسال اول خیلی خوب بود حتی به یک چهارم رسیده بود ولی یه نامردی بهم گفت تومث بیمارناراحتی قلبی که تا اخرعمرش قرصشومیخوره توهم بایدتااخرعمربخوری واصلاضررنداره الان روزی ۵تا۷قرص درروزمیخورم اصلا مث نخودوکشمش شده برام واصلا دیگه منواونجورکه میخام اوکی نمیکنه حتی معده درمیشم همش دندونای جلوم پوسیده ومث کریستالی هاشدم اشتهامم که صفرشده همش بیحالی وسردردواصلا خوب نیستم توروخودا جون عزیزترین کسانتون کمکم کنید.

    • فاطمه گفت:

      سلام
      من ۵۴ سالمه و ریتالین مصرف میکنم البته یک دز ثابت نه، روزایی که کار دارم و باید به موقع انجام بدم و یا انگیزه ندارم نصف و بعضی وقتا یه دونه میخورم ،البته فقط یک بار در روز صبح ها
      فقط از اینکه بعد از خوردن قرص حالم خوب میشه و تازه میشم مثل بقیه خیلی ناراحتم دلم میخواد راهی پیدا کنم که اونقد انگیزه برای زندگی روزمره داشته باشم که نیازی به خوردن ریتالین نداشته باشم .
      اگر کسی تجربه ای در این زمینه داره لطفأ راهنماییم کنه

  102. Borna گفت:

    اونهای که ب یک چهارم دوز قرص ب 2 رسیدن بدونند برای کم کردن بیشتر یک قرص بوپرنورفین با دزو یکچهارم ب 2 و با اندازه کمی کوچکتر هم وجود دارد
    یعنی هر چهارتا قرص این کوچیکتره میشه یک دونه ب2
    یعنی اونهایی که خواستند ترک بکنند و ب یک چهارم ب2 رسیدن
    از این دوز یک چهام ب 2 به یک قرص کامل کوچیکتر بروند
    این قرص کوچیکتره هم همانطور هر هشت تا ده روز یک چهارمش رو کم کنند
    تا ب یکچهارم این قرص کوچیکه برسن بعد هشت ده روز اینم یکچهارم رو میتونید ب راحتی کنار بگذارید

  103. Borna گفت:

    سم زدایی با نالتروکسان معجزه قرن حاضر برای سرکوب وسوسه و مطمئن شدن از عدم برگشت ب اعتیاد است.

    من هر بار ترک کردم بنا ب دلایلی هر بار بعد از گذشته یک ماه یا دوماه برگشتم
    اما الان بالای دوسال هست ترک کردم و هیچ وسوسه ای ندارم ب کمک یک کلینیک هم تراز آکسون اما در شهر و استان دیگه
    سم زدایی با نالتروکسان معجزه قرن حاضر برای سرکوب وسوسه و مطمئن شدن از عدم برگشت ب اعتیاد است
    بشرطی که تا مدتی که دکتر مشخص میکنه که برای من چون خیلی وسوسه شدید کشیدن هرویین داشتم تا جایی که خواب کشیدن میدیدم یک سال خورده ای نالتروکسان رو خوردم ب هیچ عنوان نالترکسان اعتیاد نداره تنها کمک میکنه شما ب هیچ عنوان نتوانید مواد مصرف کنید
    و امروز چقدر خوشحال و راضی هستم از زندگیم
    این کلینیک های تخصصی دکتر متخصص اعصاب و روان دارن براحتی میتوانند مشکلات جنسی حاصل از اعتیاد بلند مدت شما رو حل کنند مثل زودانزالی که خودم داشتم و یکی از دلایلی بود که بعد از ترک دوباره بسمت کشیدن مواد میرفتم
    اما باورم نمیشه با تجویز قرص های مخصوص که تاحالا از هیچ دکتری نشنیده بودم با اینکه بارها برای حل این مشکل بعد از ترک اقدام کرده بودم براحتی مشکل زودانزالی من رو حل کرد

    • سعید گفت:

      سلام من۲۸سالمه از تریاک شروع کردم از۱۶یا۱۷سالگی ینی بیشتر از ده سال ک درگیرم.هرموادو قرصیم ک فکرشو کنی تجربه کردم.اللنم ی ساله افتادم ت هرویین ولی هنوز ب ی گرم نرسیده نهایتش نیمی در روز.تا بابام مچمو گرفت آخه پیش هم کار میکنیم.چیزی نگفت ولی اگه میزد بهتر بود خورد شدم خوردشم کردم جلو همکارانش.بدتازه۶ماهه نامزد کردم.نمیخوام جلو خونوادشون سرافکنده شم.بخاطر همون از هفته قبل تصمیم گرفتم مردودونه بزارم کنار ی ماه مرخصی گرفتم خودمو انداختم ت خونه ینی ازجمعه هفته پیش.۲سهروز اول آبریزش بینی چشم عطسه بیخوابی بی‌قراری داشتم ولی درد نداشتم.تا ۴شنبه رفتم کلینیک اونb2تجویز کرد الان ۳روزه میخورم.ولی باز هرچی فک میکنم می‌دیدم راحت دارم میزارم کنار.ولان مطالب دوستانم شنیدم واقن ازب۲ ترسیدم فردام نوبت باز دکتر دارم ک گفت بیا ببینم دوزشو بیشتر کنم یا کمتر.کلافک کنم۶تاشو خوردم.ولی از مرخصیم۲۰روز مونده بنظرتون ادامه بدم یا کلن قطش کنم چون ت خودم میبینم ک میتونم بزارم کنار.بد بخاطر اینک قیافمم از دست ندم قرص دگزام مصرف میکنم ک همینجوری میدم داغون هس ی راهنمایی بکنید.بد اون دارویی ک گفتی و از کجا میشه پیدا کرد داروخونه میده.اخه ب دکتر بگی بهشون برمیخوره ممنون میشم کمکم کنین

  104. فرهاد بدبخت گفت:

    بعد ورشکستگی شش سال پیشم سمت قرص رفتم از ترا مادول به متادون از اون به ب دو باره به تراما و خلاصه … درسته روزی نصف ب ۲ می خورم ولی هر بار خواستم به زندگی برگردم مشکللتم نمی گذاره به ترک فکر کنم . شاید اگر فقط مشکلات کاری و مالی بود امیدی به زندگی داشتم ولی گرفتار قرص شدن تیر خلاصم بود. هر گز سراغ ترامادل نروید هر چند مثل من دلیل برای خودتان ساخه باشید امشب زن و بچه ام را فرستادم خانه پدرش . زندگی هیچ معنایی ندارد برای یک ادم بی اراده و گرفتار مثل من شرمنده زن و بچه ام شدم

  105. محمد گفت:

    سلام من روزی ۲تا کامل میخورم و به چهار قسمت تقسیم میکنم الان ۲سال کارم شده این خسته شدم میخوام منو راهنمایی کنید ممنون میشم ازتون واقعا خسته شدم زندگی آدم خراب میکنه عصبی میکونه خوابالو میکنه

  106. محمد گفت:

    سلام من روزی ۲تا کامل میخورم و به چهار قسمت تقسیم میکنم الان ۲سال کارم شده این خسته شدم میخوام منو راهنمایی کنید ممنون میشم ازتون واقعا خسته شدم زندگی آدم خراب میکنه عصبی میکونه خوابالو میکنه من اصن اعتياد نداشتم نمیدونم چی شد قرصی شدم از مواد بدتره خواهش می‌کنم اصلا سراغش نرید با تشکر از صفحه خوبتون

  107. محمد گفت:

    سلام دوستان من حدود ۲ سال تریاک مصرف کردم و بعد از قرص ب۲ برای مدت ۶ ماه و الان یکسال هست که اگه موقیت جور باشه تریاک و اگر نه یکچهارم ب۲ روزی مصرف میکنم
    ولی از طریق یک پزشک عمومی یک قرص به من داده که روش نوشته TDC ترسیدم ترامادول باشه تو اینترنت سرچ کردم اسم کلونیدین اومد دربارش خوندم نوشته بود برای کاهش علائم خماری در هنگام ترک هست خیلی راحت الان ۶ روز هست با یک قرص ترک کردم البته خماری داشتم ولی کم علاوه بر اون قرص و امپول های ویتامین هم بهم داد و شبی نصف قرص لرازپام برای خواب دوستان اگر کسی درباره قرص کلونیدین میدانه لطفا راهنمایی کنه ایا این قرص خودش اعتیاد داره یا نه

    • میلاد گفت:

      سلام من پسری 19ساله هستم من حدود 4ساله که قرص مصرف میکنم 3سال اولش رو ترامادول بعد 1سال رو ب2ومتادون الان میخوام برم سربازی بیام ازدواج کنم دختری که از جون خودمم هم بیشتر دوس دارم از جریان خبر نداره اگه بفهمه ترکم میکنه لطفا راهنماییم کنین که سر پا ترک کنم الان مصرفم روزی 1/5قرص ب2هستش ماه بعد هم روز 3اعزام به خدمتم لطفا کمک کنید

  108. الله بنده سی گفت:

    با سلام
    آیا سربی که قاطی تریاک میکنند در صورت تبدیل به شیره از بین میرود؟ ضمنا چگونه تشخیص داده میشود که تریاک با سرب قاطی شده است؟ با تشکر

  109. کاظم گفت:

    کثیف ترین چیز و دارو برای ترک همین قرصه از هروئین بدتره ، بعد از ۴ سال استفاده من الان یک ششم یه قرص کوچک که به چشم هم نمیاد رسوندم ولی نمیتونم کامل بزارم کنار ، یعنی یه چیز مسخره ، نمیدونم چکار کنم تا موقع خواب خوبه بعدش چنان بیقراری میاد سراغ آدم تا صبح بیداری ، با قرص خواب و استامینوفن ، برویفن این حرفا هم درست نمیشه ، عوارض پرش پلک ، رعشه و پرش اعضای بدن ، بیقراری ، بیحوصلگی ، کلافه خوابی ولی خوابت نمیره ، وووووو، همه راه رو رفتم ، استخر ، شنا مطالعه ، الکل ، ولی بی پدر نمیشه ، چه عملکردی داره که یه مولکولش باعث میشه همه این داستانها حل بشه ، جل الخالق

  110. علی گفت:

    دوستان من قبلا تریاک استفاده میکردم اونم در روز نیم گرم.حدود ۱۰ ساله رو آوردم به ب ۲ ولی اکنون چند روزیه واقعا حالم خرابه ضعف معده
    .مشکل کبدی وزرد شدن ولاغری اندامم .به این نتیجه رسیدم که قرص ها جدید ب۲ ایراداتی دارد شاید قبلا از خارج وارد میکردن الان داروسازها هراشغالی رو داخل قرص ها میزنن چون قبلا خیلی تحقیق کردم اشکالی ندیدم ولی اکنون!!!.خواهشن اگر جانتان دوست دارید این قرص ها بزارید کنار. تریاک که پر از آدمس وقیره ودیگرآشعالاست .اگر شیره تریاک خوب باشد بد نیست تا از ازین قرصها خلاص بشید من هر سه تا چهار روز یک دونه استفاده میکردم این شد وضعم.واقعا زندگیم با مرگ هیچ فاصله ای نیست.

  111. بنیامین گفت:

    سلام.داداش‌ من چند ساله مصرف کنندس.الان روزی 20 تا قرص 40متادون مصرف میکنه.وزنشم حدود 130 کیلو هستش.میشه با قرص b2 ترکش داد.دارم دیوانه میشم.حتی دست به خودکشیم زده.کمک کنید.نظر بدبد خواهشا

  112. نسل گفت:

    دوستان عزیز = مدت زمان وابستگی به مواد + تعداد دفعات ترک کردن + واکنش متفاوت هر بدن به قطع مصرف از فاکتورهای تعیین کننده سختی ترک هستن.کسی که 20 ساله معتاده با کسی که چند ماهه معتاده و کسی که 20 بار ترک کرده با کسی که دو بار ترک کرده زمین تا آسمون فرق داره ترکشون .
    کاهش تدریجی ب 2 بسیار عملکرد خوبی داره و هر بار کاهش حداقل 3روز یا یک هفته نگه داشته بشه و کاهش بعدی مثال 3 روز بعد انجام بشه .
    شاید باورتون نشه ولی اواخر قطع مصرف موقع کاهش تدریجی حتی وقتی به اندازه مثال یک سوم دم کشمش رسیدم و به سختی دیده میشد باز اثر قرص دیده میشد و عوارض ترک رو به جای یکباره و شدید رد کردن کم کم رد میکنه .
    از خوبیهای دیگه ب2 این بود که کمک کرد کامل هوس رو از ذهنم بیرون کنم.
    ولی اگه به دید وسیله ترک به این دارو نگاه نشه اعتیاد بهش عوارض خاص خودش رو داره و به خاطر اینکه قرص مقام اول مصرف مخفیانه رو داره رعایت زمانبندی کاهش مصرف و نیوفتادن تو دام خود گول زدن و نشِه بازی خیلی مهمه.

  113. ندا گفت:

    باسلام من 33 سالمه و چندساله که تریاک و شیره مصرف میکنم و میخوام که باقرص b2ترک کنم .بدون دارو چندبارسعی کردم امانتونستم بخوابم، موقعی که موقعیت ندارم شیره میخورم اوایل تأثیر داشت اما دیگه هیچ فرقی نداره با نکشیدن…

  114. بی نام گفت:

    سلام
    آیا کسی که ب ۲ مصرف میکنه همه نوع غذا استفاده میکنه؟ مثل شیر ،آبلیمو
    غذایی هست که نتونه بخوره؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنین

  115. رضا گفت:

    سلام دوستان. من بعد 3 سال مصرف قرص متادون یک هفته س دارم مقدارشو کم میکنم که ترک کنم. امروز بهم پیشنهاد دادن اگه میخوای درد کمتری بکشی ب2 بخور. اومدم سرچ کنم در موردش ک ب نظراتتون بر خوردم. اگه کسی نظری داره که بهم کمک کنه ممنون میشم

  116. سعید گفت:

    سلام دوستان
    من مدتی تریاک و۷ماه ب۲ مصرفمه ۷ماه اخر فقط ب۲ و ۳۹ سال هم سنمه
    در زمان مصرفم بیخیال همه چی بودم بندرت به پدر ومادرم تو روستا سر میزدم البته اعتیادم خیلی مخفی بود
    تا اینکه تصمیم به ترک ب۲ گرفتم خیلی مذهبی هستم گفتم یا مرگ یا سلامت وزندگی از ته دل از خدا کمک خواستم بخدا قسم ۳روز گذشت بادرد مشکل نداشتم اما دلم ناجور مادرمو میخواست روز ۴م اگه مادرمو نمیدیدم بیگمان دق میکردم یه موتور سیکلت دارم روشنش کردم از جاده اسفالت نه ازخاکی بیشتر ازیه ساعته رفتم مادرممو ببینم ازشهر رفتم بیرون توجاده فقط گریه میکردم والله الله میگفتم رسیدم جلو خونه رفتم توحیاط مادر اومد بیرون گفتم کرونا دارم مادر جلو نیا فقط وایسا نگات کنم دیگه مابقی داستان رو نمیگم نکنه اطلاعات غلط به کسی بدم
    ولی هر کوفتی رو مصرف میکنید قرص نخورید قرص نخورید

  117. پیمان خسروی گفت:

    دتا مصرف میکنه ک از هروئینم بدتر اصلا استفاده نکنید دست ساز هست همنوع قرص و داروهای اعصاب و….همرو چرخ میکونن میریزن داخلش

  118. احسان گفت:

    سلام من یه جوان ۱۹ساله هستم اهل هیییییچ دود و دمی هم نیستم و دورو ورم هم حتی همچین آدمایی رو ندارم شنیدم قرص b2 واسه تاخیر تو انزال خوبه
    میخواستم ببینم واسه منی ک هیچی مصرف نمیکنم اگه یک چهارمشو بخورم و فقط هم همین یک بار بخورم و دیگه نخورم عوارض داره بازم یا نه؟؟
    لطفا جواب بدید ممنون

    • مسعود گفت:

      سلام دوست من همه این دوستانه که درباره اعتیادشون چه به مواد و چه به قرص دارن اینجا ازدردشون میگن یک روزی مثل شما پاک بودن و فقط به خاطر لذت جویی بود که هر کدومشون گرفتار شدن اینا از اول معتاد به دنیا نیومدن که اولش همه یه آدم عادی مثل شما بودن اولش فقط به خاطر لذت جویی و تأخیر ازش استفاده میکنی ولی جوری از آدم سواری میگیره که متوجه نمیشی چطوری زمین خوردی اصلا حتی بخاطر تجربه و حتی یک بار امتحان کردن هر قرصی و موادی فاجعست من خودم ۱۲ سال تزریق کردم و الان ۱۳ سال که پاک پاکم و یه بدنساز موفق هستم همه ماها از لذت جویی گرفتار این مواد مخدر شدیم

    • مصطفی گفت:

      نه داداش هیچ عنوان مصرفش نکن حتی برای یکبار احتمال اینکه سنکوب کنی خطر مرگ هست چون بدنت پاکه

    • علی گفت:

      سلام، نخوری داداش، نابود میشی. یعنی لذت بار اولش وسوسه ت می کنه و تر ته ش میری ،.فقط از کلا بیرونش کن. تمام.

  119. نریمان گفت:

    با سلام من از سال ۸۴تا ۸۸شیشه و تریاک و حشیش و… هر چی بع دستم میامد مصرف داشتم از سال ۸۹تا ۹۱ پاک پاک بودم مجدد با یک کپصول گیاهی که خدا لعنت کنه به خاطر کمر سفت گنی خوردم و تا ۹۶ بهش اعتیاد پیدا کردم روزی یه سه عدد تا مشکل معده خوردم بعد بهدخاطر که نمیتونسم خماری تحمل کنم شیره و تریاک تا سال ۹۸ کشیدم و چون زن بچه دارم و جای دیگر نبود الان حدود. دوسال هست ب دو مصرف دارم از صبح یک چهارم بعد اظهر یک چهارم و سب یک چهارم .نه زیاد کردم نه کم اما واقعا خسته شدم و نه شرایط دارم کمپ برم و نه بتونم جای بستری بشم اگر کسی تونسته ترک کنهدو راه کاری داره برادرانه لطف کنه کمک من بکنه زندگیم جسم روان همچیم در خال فرو پاشی هست خدا لعنت کنه کسی که روز اول دست من مواد داد من ورزش کار بودم سیگار توذعمرم نکشیده بودم هر غلطی میکردم از این ها متنفر بودم اما الان ۱۰سال در گیر هستم .خدا کمک کنه بهدهمه .اگر کسی از بچه های n a هست کمکم کنه

  120. حامد گفت:

    من هرچی دنبال سوال هم گشتم پیدا نکردم. چکار کنم. من 6 سال به 2 مصرف میکنم از 5 عدد شروع شد و الان به یک دونه رسوندم. ولی من نمیدونستم نفس تنگی میاره. طوری شدم که از این کپسولهای کوچک توفلنجی اسپره میکنم. یکی از دوستانم هم ریه هاش از بالای تنگی نفس آب آورده. و متاسفانه دکتر های ترک اعتیاد اصلا در این زمینه صحبت نمیکنن. الان چند وقتی هست که میخوام برگردم رو متادون. چون ب 2 ضررش ولو یکی بیشتر از متادون به نظر من. آیا به نظر شما کارم درست. لطفا راهنمایی کنین منو. موندم چکار کنم. ممنونم.

  121. ایرج گفت:

    تو رو به سلامتیت قسم میدم استفاده نکن…
    هزارتا روش پزشکی هست که به سادگی میتونی تو اینترنت سرچ کنی و مشکلتو حل کنی
    منم به همین خاطر میخواستم فقط برای یکبار مصرف کنم اما…
    اول سلامتیت رو از دست میدی و بعد اعتبار و دارایی و کار و تا حدی پیش میری که خانوادت هم ازت دور میشن و حتی مادرت***
    بدبخت میشی بیچاره میشی مریض میشی… فقط میخوام یکی از مریضیهامو بهت بگم تنگی نفس شدید تا حدی که 2 بار دست به خودکشی زدم…
    ازت خواهش میکنم هزاران کیلومتر از کسیکه بهت این پیشنهادرو داده و کسیکه میخوای ازش قرص و یا هر کوفتو زهرمار دیگه ای بگیری دور شو…. اونا دوست تو نیستن دشمن خونی تو هستن….

  122. محمد گفت:

    من روزی ۱ چهارم b2 روزی ۲ گرم تریاک اخر شبم یه پیپر گل
    کدومو باید اول بزارم کنار خسته شدم همش باید دنبال تهیه اینا باشم قرص تریاک گل هر کدومش یه روز نباشه واقعا خوابم نمیبره

  123. مصطفی گفت:

    سلام دوستان من یکسالی هست مصرف قرص دارم معمولا نصف قرص b2 نهایتا یک قرص تو روز الان که عوارضشو فهمیدم چندروز دارم ترک میکنم بخدا از هروین شیشه خماریش بدتره دارم جاش تریاک میکشم که دردش کمتر باشه جواب نمیده

  124. داود گفت:

    سلام،من دوسال تریاک مصرف میکردم البته هرروز فوقش نیم گرم اما بعددیدم داره مصرفم زیاد میشه تصمیم به ترک گرفتم ،تنها مشکلی که داشتم پای بیقرار و داخل کف پام انگار مورچه راه میرف وسوزن سوزن میشد شب سوم دیگه کم موندم از تب پا وسندروم واقعا بمیرم یکی ب۲معرفی کرد روزی یک چهارم میخوردم حدود۵ماه اما جدیدا شده روزی یک دوم ،تا میخامم استفاده نکنم ناک اوت میشم اینو من چطوری ترک کنم آیادرترک ب۲هم مثل تریاک تب پا و اون حالت شدید سوزن سوزن شدن پا رخ میده بهم؟

  125. مجید گفت:

    سلام ترک ب۲ کردم ۱۲ روزه تدریجی ترک کردم فقط خمارم و بی اشتها ، خماری و بی اشتهایی چند روز طول میکشه لطفا متخصصین راهنمایی کنند ۵۸ سالمه

  126. حمید گفت:

    با صبر پله ای کم کن تا روزی یک ششم، مشکل خواب پیدا میکنی فقط کلوناز پام موقع خواب 4 یا پنج شب اونم روز اول یکی بعد نصف تا شب چهارم، قرص ناپروکسین خیلی کمک میکنه مولتی ویتامین فارماتون تقویت قوا ، دوش گرفتن ولرم موقع کم کردن، سنا جکوزی، جواب گرفتم بدون کمک داروهای مکمل نمیشه

  127. حمید گفت:

    با سپاس از راهنمایی های شما سروران گرامی واقعا من از این مطالب درس بزرگی یاد گرفتم من الان نزدیک به ۱۰ سال میشه که قرص متادون مصرف میکنم و چندین بار سعی کردم با تغییر دادن متادون به تریاک و بعد از آن به b2 ترک اعتیاد کنم ولی هر بار حالم از قبل هم بدتر شده حالا میفهمم که به حرف هر پزشکی نباید گوش کرد و هر کاری متخصص خودشو داره

  128. محمد 1 گفت:

    دوستان من 4 سال بود که متادون بصورت قرص و 40 میلیگرمی مصرف می کردم.البته اول خیلی کم و در سال آخر 3-4 عدد در روز. الان 17 روزه که پاکم و پیشنهاد میدم از شربت خضرا که در اسدآباد همدان تولید میشه استفاده کنید. برنامه مصرف داره و از روز اول ترک مصرفو کامل میگذارید کنار. من 4 روزه که شربتو نمیخورم و فقط مشکلم بی خوابی و درد و مور مور شدن کف پاهامه که اونم با استامینوفن کدیین و نوافن قابل تحمله. فقط انتظار نداشته باشید طی دو یا سه هفته نرمال بشید. اراده قوی داشته باشید مطمینم کنار میگذارید.

    • Pejman گفت:

      سلام دوستان،،اراده و غیرت واسه ترک کردن فقط ۵۰٪ ماجراست.شرایط کار،شرایط خانواده،آناتومی و ژنتیک بدن و……..
      من ۱۰ سال متادون مصرف کردم،ولی دوزش رو از ۲۰ بیشتر مصرف نکردم.یه دختر ۴ ساله دارم،اختلاف شدید با همسرم داشتم.و بالاخره به غیرتم بر خورد.۹ روزه گذاشتمش کنار،دو روز اول بی۲ زیر زبونی استفاده کردم،ولی ۷ روزه دارم جون میدم.خماری و نسخی و بیقراری شدیدی دارم،کلافگی،اسپاسم عضلات،بی حوصلگی داره شدیدا منو تشویق میکنه به استفاده دوباره..کل نظرات دوستان رو خوندم،کلی تحقیق کردم.فقط باید تحمل کنیم،خودمونو باور کنیم.مشاوره با آدمای کار بلد و مثبت اندیشی دشمن وسوسه مصرفه.فقط باید مغز رو کنترل کنیم،با دارو با ورزش با صحبت کردن با عزیزامون میتونیم این هیولای لامصب رو شکست بدیم
      به امید روزی که هیچ خونواده ای از هم نپاشه….

  129. تاتان گفت:

    والا من B2اسنیف میکردم یعنی ارد میکردم میزدم تو دماغم

  130. بهزاد گفت:

    سلام من روزی دوعددزیززبابی بوپرنورفین مصرف میکنم دکترم میگه دریک جلسه سم زدایی میکنم قرص وبزاری کنارایاراسته یا چرت میگه

  131. امیر عععععع گفت:

    سلام حدوداً ده سال که پاکم اما با قرص بی۲ اویل روزی یکی هم کافی بود به صرار دکترم که گفت روزی ۵ تا بخور تا سه تاشوو بعضی مواقع تا ۴تا هم میخورم اما الان سه سال که دارم کمش میکنم اما توی کشو و قوس مانده بودم حالا از ساله ۱۴۰۰ به بعد که قرص میگرن احساس سنگینی بیشتری میکنم به قرص‌ها امروز یه کم استرس داشتم تا ساعت یک و نیم ظهر حدود ۵یا۶ تاشو البته با هم نه ولی از ساعت ده صبح تا ساعت ۸٫۵ شب خوردم شب تولد همسرم بود رسیدم منزل یه کم یا شاید بیشتر هیجانی بودم که خودم دیدم همسرم نگران است گفتم بریم. داروخانه کیت بگیریم به داروخانه ای هم گفتم آقا آخرین. ورژنشو بده گفته اینا 5 کاره است جلوی چشم خانمم خریدم چون فقط برای من مهمه که اون بدونه من شیشه‌ای نزدم اومدیم در منزل در حضور خودشان آزمایش را انجام دادم و.ن واقعا از خودم مطمئن هستم جواب آزمایش که مشخص شد با ۲ کیت پلمپ پنج کاره همسرم ۵درصد یا شاید کمتر از اینها مطمئن شده در ضمن من قرص سرترالین ۱۰۰ روزی یکی نورتیریپتین ۲۵ شبی دوتا میخورم کلرودیازپکسایذ۱۰ هم شبی یکی میخورم واقعا واقعا
    واقعا لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً این قضیه برام خیلی مهمه که همسرم رو صد در صد ازم مطمئن باشه خیریه ممنون میشم خبرشو زودتر بهم بدهید

  132. ..رضا.. گفت:

    سلام.عوارض قرص بوپرنورفین کمتراز متادونه و احتمال برگشت به سمت مواد مصرفی قبلی بسیار کمتره.متادون حالت سرخوشی کاذبش مانند تریاک یا هروئینه ولی بوپرنورفین بیشتر حالت تسکین بدن و اعصاب رو داره نشئگی نداره.اگر فرص معتاد قرص بی2 رو مصرف کرد و رفت مواد مخدر رو استفاده کرد بی2 نمیذاره مواد مخدر جذب مغز بشه گیرنده های مورفین مغز رو بلوکه میکنه بی2 مثل متادون نیست بی2 رو نباید بلعید و حتما باید زیر زبان قرار داد خیلی بهتر جذب مغز میشه خردنش باعث درد معده میشه.مصرف همزمان بی2 و متادون خطرناکه اوردوز وحتی کمارو مشاهده کردیم.سعی کنید بی2 رو بعداز 10 روز که مخدر قبلی از بدنتون خارج شد فقط روزی یک عدد و شبها برای خواب راحتتر مصرف کنید.مصرف متادون بعداز 1 سال صد در صد باعث بروز الائم کبدی میشود وگاهی افرادی فوت کردن.در امریکا و اروپا قرص بوپرنورفین رو بیشتر پیشنهاد میدن برای ترک مواد مخدر چون عوارض کمتر و برگشت مواد کمتری داره.متادون تا قطع شد شخص برمیگرده روی مخدر قبلیش ولی بی2 نمیذاره برگردی چون حالت تنفر و اگر مصرف کردی نمیذاره حالت نشئگی ایجاد بشه.متادون با مواد شیمیائی ساخته میشه اما بی2 که تمچیزک هم بهش میگن توی ادرار اکثر حیوانات مثل گاو.اسب.گربه و حیوانات دیگر موجوده که بی2 رو صحیح نیست از ادرار گربه کشت کنن از ادرار گاو کشت میکنن ماده طبیعی و بهتریه نسبت به متادون.متاسفانه اکثر دکترهای ترک اعتیاد برای معتادین فقط دارو تجویز میکنن متادون و بوپرنورفین بعداز اینکه دوز روبه حدی رساندن باید توسط داروی نالوکسان سم زدائی بشه که متاسفانه این کارو انجام نمیدن معتاد هم چون نوز اثرات داروی ترک توی بدنشه عوارض ترک رو تجربه میکنه و با مصرف عمل چند برابر برمیگرده روی مواد مخدر قبلی که مصرف میکرده

  133. علی گفت:

    یعنی هیچکس نیست با این قرص حال کنه بی عوارض؟
    من الان سه ساله هر روز نصف استفاده میکنم، نه ریزش مو دارم و نه هیچ مورد دیگه ای، خیلی هم ازش راضی هستم.

    فکر کنم اشتباه میزنید، هر ماده ای قلق خودشو داره.

  134. لیلا گفت:

    سلام لطفا منو راهنمایی کنین
    حدود یک ماه پیش نامزدم مردمک چشماش تنگ شد بی حال بود همش خواب بود به جایی رسید که بردیم بیمارستان و گفتن زنده نمیمونه
    بعد خداروشکر معدشو شستشو دادن و حالش بهتر شد و گفتن توی ادرارش قرص ارامبخش بوده که اسمشو یادم نمیاد ولی b2 نبود یا حداقل خانوادش و خودش بهم نگفتن
    الان دوماه از اون داستان میگذره و توی جیبش قرص b2 دیدم نمیدونم خودش مصرف میکنه یا برای کسی تهیه کرده و میترسم باز همون اتفاق بیوفته و نمیخوام خانوادم چیزی بدونن خواهش میکنم راهنماییم کنین اگه مطمئن شدم که خودش مصرف داره و اگه مسموم شد با این قرص ایا راهی داره که بیمارستان نبرمش و توی خونه به دادش برسم؟ به هر نوع دارو یا پادزهری هم دسترسی دارم
    خواهش میکنم کمکم کنین نمیخوام از دستش بدم یا جلوی خانوادم خار و خفیف شه.

  135. حامد مازندرانی گفت:

    دوستان گلم من حامدم یک معتاد که الان بعد خوردن ۹سال روزیی۸۰ میلی متادون ودوسال اخر مصرف شیشه و هروئین تقریبا یه فوت مونده بود تا زندگیم نابود بشه. دوستان من خواهش میکنم قطع متادون رو دیمی انجام ندین چون ۲۶ روز دردو خماری داره تا ۳روز اول که تو کبد شما هست دردی ندارین اما بعد سه روز نابودی کامل در انتظارتونه که حتی هروئینم جواب دردتو نمیده.هیچ چیزی نیست که بخوای باهاش متادون رو ترک کنی چون با تک تک سلول هات جفت میشه به جان بچه هام بعد ۲۲روز رفتم پیش دکتر معالجم وقتی به چشمام نگاه کرد گفت هنوز تو بدنت متادون هستش . اسم متادون رو هرجا شنیدی با سرعت نور ازش دور شو چون من میدونم این چه هیولایی هستش که تعداد سر هاش رو هنوز کسی ندیده.من فقط یه عوارضشو بهت میگم که هیچ دکتری نمیدونه فقط کسی که مصرف کرده میدونه.برادرهای من مصرف طولانی مدت متادون شمارو عقیم کامل میکنه یعنی تا جایی که یک سال هم نزدیکی نداشته باشین اصلا عین خیالت هم نیست اینو از من یادگاری داشته باش به امید روزی که همه ی معتادا قسمتشون بشه بیان تو این کلینیک ها پاک بشن و پاک بمونن.
    خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه که نمی توانم تغییر دهم شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم.
    آمین

  136. تا ابد گریان گفت:

    سلام
    پیام دادم ک بگم چه این قرص ب۲ و چه متادون خطرات زیادی دارن خصوصا اگر همراه مواد دیگه مصرف بشن. من خودم برادر سی سالمو بعد مدتها پاکی سر همین ازدست دادم.اوردوز کرد و جلوی چشمامون فوت کرد و کل خانواده داغداریم.توی ده دقیقه تموم شد. ای کاش که بهم میگفت. پیام دادم فقط خواستم بگم بخاطر خودتون و عزیزانتون ترک کنید و ازشون کمک بخواید. ما زندگیمون از دست رفت سر این موضوع. خیلی سخته و هیچوقت عادی نمیشه. خواهشا تا دیر نشده اراده کنید.

  137. سعید گفت:

    سلام.من ۲۱سالمه قهرمان بدنسازی بودم .عاشق ورزش و کارکردن بودم تا اینکه حدود۲سال پیش واسه مشکل کمر یه داروگیاهی که خدابراش نسازه b2روبهم معرفی کرد.اوایل فقط هفته ای یکی میخوردم امابعد چندوقت به خودم اومدم دیدم اگه هرروزنباشه خیلی ازیتم میکنه.اولش خیلی بهم حال میدادپرانرژی بودم قیافمم بهم نریخته بود.تا اینکه تاحدودیک ماه پیش که هرکی میدیدم میگفت چرارنگت زرد شده چرا لاغرشدی اینقدر.واقعاحرفای همه برام عذاب بود منی که عاشق ورزش بودم وقتایی که میرفتم باشگاه کل بدنم دردمیکشید تا اینکه به خودم اومدم ودیدم واقعا تواین سن دارم نابودمیشم هرکاری میکردم وزنم بالا نمیرفت شایدباورتون نشه اما اکثرداروای بدنسازی و هورمون های قوی رو زدم که فقط مث قبلاشم اما روز به روز ضعیف ترمیشدم.بالاخره تصمیم جدی گرفتم. ی روز بخودم قول دادم ک دیگه هیچوقت سمتش نرم.چندتاقرص داشتم ریختمش تودسشویی.۵ روز اولش سخت بود کلافه میشدم عرق سردمیکردم اما کم کم بهترشدم الان ۱۶روزه رنگشم به چشمم ندیدم ولی بازم توبدنمه چون روزی ۲۰تاعطسه میزنم و فعلا بدنم کم جون داره و صورتم خیلی لاغرشده اما ارزششو داره چون بالاخره ک کامل ازبدنم بره بازم همه چی عادی میشه.فقط توصیه به عنوان یک دوست به همسنای خودم هیچ رابطه جنسی ارزش زندگی و بدن سالمی ک داریم نداره لطفا لطفاواسه یبارم که شده سمتش نرین.خیلی خیلی خطرناکه تا میای خودت میبینی چندساله ک معتادی

  138. احسان گفت:

    نه علی جان
    من هم همین مشگل رو دارم
    من ۲سال هستش که از هروئین به بی ۲ اومدم
    من از اولش هم کم میخوردم (باور کنید تا حالا ۱قرص رو کامل نخوردم)
    من رسوندمش به وعده ای یک هشتم (هر ۱۲ساعت یک هشتم میخورم)
    اما اگه همین یک هشتم رو نخورم اینهو یه ادم عمل بالا زجر میکشم،استخونام جوری درد میگیرش که دلم میخواد بشکنمشون
    منم از قرص خوردن خسته شدم
    اگه کسی واقعا راه حلی داره لطفا با جزئیات در اختیار ما بیماران قرار بده
    خدا خیرش بده

  139. بهروز گفت:

    سلام دوستان
    ترامادول و متادون رو نرید سمتش و خطرناک تر از ب۲ تا حالا ندیدم
    به هیچ عنوان ب۲ مصرف نکنید
    که از شیشه و هرویین و کراک هم بدتره
    یه بار کم مونده بود ایست قلبی کنم داشتم میمردم سریع خودمو رسوندم بیمارستان
    خیلی خطرناکه

    سه چهار روز بدون مصرف هر قرصی مردونه درد رو تحمل کنید پاک میشید جوری که خودتونم باورتون نمیشه
    از هیچی نترسید دردش رو بذارید به حساب چند سال نشعگی

    • mlika.hajyzadeh89@gmail.com گفت:

      سلام منم یبار اشتباه کردم شربت متادون با قرص بی دو خوردم یک شبانه روز تو ای سیو بودم‌اصلا این دوتا باهم نمیسازن دکتر کلینیک بهم نگفته بود .نزدیک بود برم تو کما.هروقت خواستید از متادون بیایید رو قرص بی دو باید متادون رو به حداقل برسونید.بعد یک هفته شیره سوخته یا تریاک مصرف کنید بعداز یک هفته یک روز هیچی مصرف نکنید روز دوم ایندفعه از یک چهارم بی دو بذارید زیر زبون تا حل بشه.دوباره دوساعت بعدش اگر بهتر نشدید نصفه بذارید ایندفعه چهار ساعت گذشت بهتر نشدید یکی قرص بذارید زیر زبون .امیدوارم هیچکس مخدری نشه هرکس هم سمتشه زود پاک بشه.خودم بی دو مصرف میکنم امیدوارم بتونم اول کمش کنم بعد بذارمش کنار

  140. کاوه گفت:

    سلام .با توجه به اینکه قرصی مثل b2 که باعث اختلال روی دستگاه تنفسی میشه(مثلا اروم شدن تنفس یا تنگی نفس) .تو این اوضاع کرونا .افرادی که مصرف میکنند دقیقا تو چه شرایطی هستند؟یعنی خطرات مصرف یا قطعش در زمانی که به کرونا مبتلا شدند به چه صورت هست ؟

  141. فرهادشمس گفت:

    واقعا خیلی خوبه ک همیشه همه جوره ب بیماران کمک کرد.درود ب شرفتون…

  142. حجت گفت:

    سلام به همگی.اقا من یه ده سالیه گرفتارم ترامادول تریاک شیره اینا رو سه روزه میزاشتم کنار .الان ب۲ ۴ سال یکسر بدون قطع روزی ۴ تا ۵ تا الان روز ۵ هستم داغونم.یه پیشنهاد به آهنگ با صدای بلند تو هنزفری گوش کنید امتحان کنید کلا آروم میشین تا به روز پاکی

  143. Zahra گفت:

    سلام وقتتون بخیر همسرم بعد از مصرف ۲۵ سال تریاک و ۵ سال شیره هم اکنون تصمیم به ترک خودسرانه مواد با مصرف قرص بی دو گرفته اند . خیلی نگران هستم . اصلا قبول نمی‌کنند به مرکز ترک اعتیاد رجوع کنیم خواهش میکنم راهنمایی کنید . سپاس فراوان

    • علی گفت:

      اگر قبول نمیکنه بره دکتر بهش بگید که با ۴ یا ۵ تا قرص ب ۲ شروع کنه. تعدا قرصی که باید بخوره بستگی به حالش داره. باید تعداد قرصی که بخوره را امتحان کنه ببینه چندتا بخوره حالش عادیه. مثلا ۵ تا اگر جواب داد اونوقت باید هر شب فقط یک ذره کوچک از یک قرص را کم کنه. باید حداقل چهل پنجاه روز قرص بخوره تا برسه به جایی که شب های آخر اندازه سر سوزن بخوره. و اگر بی خوابی و ناراحتی جسمی و قلبی داشت حتما بره دکتر تا داروی آرام بخش بهش بده. هفته آخری که ب ۲ رو فقط یه ذره میخوره و چند روز بعد از تمام شدن قرص ها باید مواظب باشید که عصبانی میشه و ممکنه مشکل درست کنه. سعی کنه اونزمان تنها و دور از شما باشه و اصلا تا یکی دو ماه بعد از اتمام قرص ها هم باهاش بحث نکنید که عصبی بشه. چون زمان زیادی مصرف داشته اگه نره دکتر اعصاب کار دستتون میده
      چون دچار مشکل اعصاب و بی خوابی میشه. پس اگر کمپ نمیره حداقل دکتر بره و زیر نظر دکتر باشه

  144. شه بخش گفت:

    با سلام خدمت همه بزرگواران
    من امروز ی قرص ب ۲خریدم
    میخواستم روزی یک چهارم رو
    استفاده کنم تادوروز اما همه
    کامنت ها رو خوندم منصرف
    شدم از مصرفش
    همون دو روز خماری بهتره
    تحمل کنم اما ب۲مصرف
    نکنم۴روزه متادون۵میلی رو
    دو تا شو نصف مصرف کردم امروز ی کم عطسه دارم
    البته ب۲رو یکی از دوستان توصیه کرد.تادوروز اما حالا
    منصرف شدم ازمصرفش
    شما دوستان هم مصرف نکیند بهتره
    من از همه کامنتها اینو متوجه شدم که‌ مصرف ب۲
    مثل اینه که از چاله به چاه خودمونو بندازیم
    همون مصرف نشه بهتره
    به امید روزی که هممون پاک شیم از بلای
    خانمانسوز
    موفق باشید وسربلند

    • علی گفت:

      نگران نباشید.اون دوستان خودشون خواستن مصرف ب ۲ رو ادامه بدن. ب ۲ برای ترک بهتر از متادونه. بجز کسانی که ب ۲ حالشون رو بد میکنه. چون به بعضیا نمیسازه و دلپیچه میگیرن. اگر مدت زیادیه مواد مصرف میکنی سعی کن ب ۲ یا متادون را حداقل دو سه هفته بخوری ولی تمام این مدت باید هر شب یه ذره کم کنی و با یه تیغ یا کارد نوک تیز قرص ها رو ریز کنی.

  145. محمد گفت:

    من۱۰ساله دارم ب۲مصرف میکنم میلیونها پول روی خریدقرص کردم که انبار کنم وکنار داشته باشم بوده روزی یه نصف ولی الان چندسالی هست که روزی۲۰/۳۰تامیخورم هیچکارمم نمیکنه فقط یه عادت شده لطفاکمکم کنید.الان۳روزی هست که کم کردم بیشترشبها میخورم مثلاتا۱۲شب نخوردم ولی بعدش یه۸تاخوردم.میخام بگم میتونم ولی به کمک احتیاج دارم.

    • علی گفت:

      شما حرص و ولع دارید در مصرف. چون میخوای سرخوش بشی ولی بیشتر افراد خودشون رو کنترل میکنن و فقط در حد اینکه حالشون عادی بشه مصرف میکنن. برای رهایی باید برنامه سه چهار ماهه بذاری و هر قرص را تا میتونی خرد کن. مثلا ده قسمت و روزی یک قسمت کوچک کم کن. یعنی اگر ۸ تا میخوری شب بعد ۷ تا کامل و یه دونه که یک دهم ازش کم شده بخور. حساب کن ۸ قرص میشه ۸۰ ذره کوچک . شبی یه ذره کم کن ۸۰ روز بعد پاک میشی. روزهای آخر باید حتی اون ذره یک دهم را هم خرد کنی تا اندازه سر سوزن بشه. به دکتر هم برو چون ممکنه دچار بی خوابی و تپش قلب بشی. اگه مشکلی پیدا کردی ممکنه مدتی لازم باشه داروی آرام بخش و خواب آور بخوری. توی این دو سه ماه هم کم کم ورزش کن تا بعد ترک خوابت خوب بشه

    • وااااااااای وحشتناکه
      من یک ششم میخوردم به مدت ۵ سال
      وقتی خواستم ترک کنم به حد مرگ رسیدم
      داداش کمش کن
      بعد برو کمپ برای یک دوره بخواب
      بابا شونه اش شده ۱۱۰ هزار تومان
      این پول زن و بچته
      پول آینده ته
      چرا باید به ساقی مجرم بدیش

  146. علی گفت:

    من سه سال هست روزی یدونه مصرف میکنم،دوستان این قرص بشدت لاغر میکنه وکم اشتهایی واز همه بدتر عین یه پیرمرد خسته میکنه بدنتون رو ،حال هیچکار نداری وخواب کاذب میاره،پیشنهاد من اینه کلن مصرف نکنین چون داغونتون میکنه

  147. جعفر گفت:

    سلام دوستان رفیقم b2 رو پودر میکنه و به صورت دماغی میکشه یا (اسنیف) میکنه اینکار خطرناک نیس؟ نگرانشم مصرفشم یه دونه در روزه ولی اسنیف…

  148. ب٢ یعنی مرگ تدریجی

    دیدم که میگم
    بهتریت
    ن دوستام با ب۲ رفتند اون دنیا.

    این اشغالو نخورید.
    من بعد از ۱۰ سال مصرف حالا پاک پاکم

    وااااااای چه کردم با خودم

    هییییییئچی نموند برام

    دیر ترک کردم
    ولی خدا پاداش خودشو میده.

    خوووووووواهش می کنم قرررررررررررررررررص نخورید

    برید کمپ بخوابید ولی یابویی ترک نکنید.
    تجربم اینو میگه

  149. متینی گفت:

    سلام ببخشید دوستان من دیروز چنتا ب۲ مصرف کردم به نظرتون امروز متادون بخورم مشکلی برام پیش نمیاد چون ۱ روز گذشته از مصرف ب۲ خواهش میکنم راهنمایی کنید کسی نیست ازش بپرسم تنها زندگی میکنم و غریبم

  150. مجید گفت:

    سلام الان نزدیک چهار و نیم صبح و من بیدارم نزدیک دو هفته است که خماری میکشم دوران بی نهایت بدم تموم شد تجربه سالها ترک رو میخواستم بگم .. من معتاد قرص متادون بودم به تدریج فازمو پایین آوردم و یک هفته آخر فقط تریاک کشیدم اونم شکلی که نعشه نشم فقط دردم قابل تحمل باشه بعد چهار روز ب ۲مصرف کردم و کلا تا الان چیزی جایگزین نکردم اما می‌خوام بگم نهایت مصرف ب۲سه روز هستش مواد به این بی پدری نیست .اگر ترک کنید بهتره و سختی میکشید به جاش زندگی تون رو پس میگیرید لازم اینم بگم که خیلی از دوستان نمی‌دونند که بخاطر ترک مواد بدن شون‌‌ ضعیف میشه عفونت می‌کنه و خماری رو ده برابر می‌کنه اگر کنار ترک مواد حتمن از پزشک بخواید که آمپول تقویتی و ویتامین بنویسه براتون درد خماری دقیقن به نصف کاهش پیدا می‌کنه و خطرات کمتری هم داره سعی نکنید به سمت ب ۲برید و اگر بی حد ناچارید‌‌‌.. به جاش به کلینیک برید یا نهایتن سه روز مصرف داشته باشید اونم اوج ناچاری

  151. سلام من ۳۴ سالمه و طبق دستور پزشک ۶ ساله دارم قرص پوپره نورفین میخورم و اینکه ۲سال قرص b8 میخوردم روزی ۱ عدد و بعدش ۴ساله b2 میخورم روزی ۲تا اول از همه زیر نظر پزشک مصرف کنید دوم قرص بوپره یا b8 یا b2 مصرفش زیر زبانیه نه خوردنی دومم عوارضی که گفتید ریزش مو و لاقری این حرفا بنده بعد ۶سال مصرف زیر نظر پزشک چیزی ندید سوم اینکه دیدم یسری زدید صبح یدونه میخورم عصر یدونه شب ۱ دونه بنده تاحالا چنین چیزی از پزشک نشنیدم اگه قراره روزی ۴تا تجویز بشه همش باید ناشتا یا بعد صبحانه زیر زبانی باشه اینکارارو میکنید سر خورد میخورید بعدم کلی عوارض از خودتون در میارید الکی حرف در نیارید اگه پزشک بهتون تجویز کرد حتی گفت تا اخر عمرتم بخور اینو بدون کم عوارض ترین دارو موجوده و با دستور پزشک مطمعن البته مصرف کن متادون نابود میکنه آدمو با b2 لطفا مقایسش نکنید

  152. فقط یه راه داره. *ترک ناگهانی*. چنان دردی میکشی که دیگه هیچوقت سمتش نمیری. البته قبل ترک خانوادتو در جریان بزاری و ازشون تقاضای کمک کنی. چون تنهایی ترک ب۲ غیر ممکنه

  153. محمد گفت:

    سلام نمیخام نا امیدتون کنم ولی ترک قرص b2واقعا سخته خیلی سخته اگه هم میخای ترک کنی واقعا بعد اینکه دوز و اوردی پایین یه دفعه باید ترک کنی و به خونوادتم باید بگی تا کمکت کنن وگرنه از حالتت میفهمن یا اینکه دو هفته بری جایی که خودت باشی

  154. محمد گفت:

    سلام نمیخام نا امیدتون کنم ولی ترک قرص b2واقعا سخته خیلی سخته اگه هم میخای ترک کنی واقعا بعد اینکه دوز و اوردی پایین یه دفعه باید ترک کنی و به خونوادتم باید بگی تا کمکت کنن وگرنه از حالتت میفهمن یا اینکه دو هفته بری جایی که خودت باشی خواستن توانستن هس راهی و که انتخاب کردی برو کم نیار دوست عزیز

  155. Hamidreza گفت:

    عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز یکی اینکه خیلی متاسفم که جوانان کشورم اینطور وابستگی ها به حالا هر مواد دارند.
    خواستم بگم منم از یکی از شما ها هستم و نزدیک به پانزده سال مصرف تریاک و شیره داشتم.وحال دوماهی هست که در پاکی هستم.ومیخوام روشی که من تونستم پاک بشم رو البته در ادامه میگم تا اگه بدرد هر کس خورد بتونه استفاده کنه..
    اول از هر چیزی شما رو به امام رضا یا به هر کسی که دوستش دارین بیشتر برا کسانی که مصرف تریاک و شیره داشتن ندارند سمت ب۲ومتادون برا ترک تریاک و شیره نرید
    این مثل این میمونه که از چاله خودتون رو به یک چاه عمیق‌تر بندازین.من حدود دوسال پیش هم خواستم شیره رو بزارم کنار و رفتم سمت ب۲ جونم براتون بگه حدود سه ماه مصرف به ب۲داشتم ولی دیگه شیره رو مصرف نمی‌کردم به اینصورت که یک چهارم صبح ویکچهارم شب مصرف میکردم که در نتیجه خواستم همینقدر رو هم بزارم کنار که در ادامه تونستم به شی یک چهارم کنم و لی جونم بهتون بگم که حتی یک چهارم رو هم به دو قسمت کردم ولی بهدی شب ها بیخوابی و در پا داشتم که تصور میکردم که این مواد بیشتر از مواد قبلیم که شیره بود قویتر هستش ودر واقع اشتباه بزرگی کرده بودم در نتیجه برگشتم به روز اولم دوباره سمت شیره و بعد گذشت دو سال که الان دو ماه پاکم وروشی که استفاده کردم رو بگم دوستان این فکر کنید از شیره در بیان و به قرص ها رو ببرین وبخیالتون در ترک هستین اشتباه بزرگی من به این نتیجه رسیدم که تریاک و شیره در برابر تمامی مصارف مخدر پایین‌ترین وسالم ترین هستشودهمچنین گیاهی تا صنعتی و همه هم می‌دونم که صنعتی بسیار ضرر دارد.دوستان از نظر بهتر با هر مواد که گرفتار شدین فقطو فقط با همون مواد بزارید کنار و موارد دیگر فقط براتون جایگزین میشن که حتی ممکنه بدن مثلاً با چند سال با این مواد سازگار شده حالا با مواد جایگزین یک شوک به بدن خودتون میدید که ممکنه سکته وشوک قبلی منجر بشه دوستان روش من به این صورت بود که اومدم ۱۰ گرم تریاک رو باز وصاف کردم و گذاشتم یک ساعت جوشیده شدوفبل اینکه بخواد شیره بشه طوری که هنوز آب داشته باشه در حد
    اینکه با آبش بتونید یک شربت معمولی رو دو سومش رو پر کنید و ازتون می‌خوام هر روز بعد از صبحانه یک قاشق مربا خوری بخورید و همون قاشق رو آب جوش کنید و به شربت اضافه کنید و شب هم بعد شام ویک ساعت قبل خواب یک قاشق مربا خوری بخورید و همون قاشق رو دوباره آب جوش کنید و به شربت اضافه کنیده به اینصورت این پرسه رو ادامه بدین تا جایی دیگه حالا من حدود چهل روز بعد تبدیل به آب خالص شد.به اینصورت با همون مواد میزارین کنار ولی تقاضا دارم دوستان سمت این قرص نرید نرید نرید خواهش میکنم ویک نکته دیگه از نظر من خانواده رو هم در جریان بزارین چون میتونن کمک زیادی بهتون بکنم.دوستان در ضمن بگم در صورتی که از این روش استفاده کردین سعی کنید سمت قرص های حتی کدین و قرصی که مرفین داشته باشه نرید تا این روش با کم شدن مرفین بتونید پا سالم بشید .امیدوارم کمکی تونسته باشم بکنم ولی دوستان عزیزم قبل اینکه خواستین ترک کنید یک ساعت فکر کنید که هدفتون چیه حتما هدف داشته باشین و خواستم توانستند بخدا خیلی بابت کارشون وغیره در این دام افتادن ولی سلامتی برترین سرمایه ای هست که خدا بهمون داده امیدوارم خداوند کمکتون کنه تا همه برادران و خواهران عزیزم سلامتیشون رو بدست بیارن وازش بخوبی نگهداری کنم .

  156. کامران گفت:

    سلام من کامرانم معتاد الان ۲۵ روزه قطع مصرف شیره کردم ولی ازلحاظ روحی کاملا بهم ریختم چون زنم هم ول کرده رفته طلاق میخاد موندم ب دو مصرف کنم یاتحمل کنم

  157. payam گفت:

    سلام دوستان، من پیام هستم، هم دردشما، من تقریبا 8 روزه که ترک کردم، بعداز 12 سال مصرف مداوم قرص، که این 6 سال آخرشو فقط ب2 مصرف میکردم، ولی هیچ وقت نشد بیشتر از 3 عدد بشه، فقط برای یه مراسم یا مسافرت که اونم بعدش بی حال میشدم و مجبور بودم، خداروشکر که تصمیم گرفتم ترک کنم، امروز داشتم از پا درد میمردم، ولی فقط یه ربع کمتر گذاشتم که فقط درد آروم بشه، عاشق این دردش هستم، میخوام بعدا یادم بیاد این دردها، خداروشکر که درد داره، باید اذیت بشی که دیگه نری طرفش، ولی واقعا هیچ سختی نداره بخدا، مخصوصآ اگه کسی کمکت باشه، ولی من واقعا درکنار خانواده هستم، ولی کسی خبر نداره، هر دقیقه یه بهانه میارم که مریضم، خیلی از این بابت سخته، ولی گفتم دیگه تمام باید بشه، فقط دوتا پماد درد عضلانی دارم، یه بسته قرص درد عضلانی، و حمام و پاهامو میشورم با آب، بهترین وقت ترک کردنه العان، بخدا دیگه اون روزها برنمیگرده که چقد ما استفاده نکردیم، بیاین حرف منو گوش بدین، این درد خیلی قشنگه برای روشنایی چشمان خودمان و خانواده هایمان، امیدوارم موفق باشید

  158. payam گفت:

    من خیلی چیزهارو از دست دادم، فقط بخاطر همین قرص لامصب، شاید چیزهایی که اگه بگم هیچ کسی باور نکنه، ولی العان بدون اینکه کسی کمکم باشه، بدون اینکه کسی بیاد و بدونه چمه، دارم تنهایی درد میکشم و عشق میکنم که از دشمن خودم (ب2) دارم فرار میکنم، از کسی که 32 از زندگی منو نابود کرد، موندم یه مرد 32 ساله مجرد، ولی بازم شکر میکنم که به خودم اومدم، و این 8 روز ترک هستم، دوس دارم خیلی درد بکشم که قدر این دردهارو بدونم و طرفش دیگه نرم، عزیزان من، هرکس از طرف خانواده اش حمایت میشه از دستش نده و محکم بچسبه بهشون و کمک بخواد ازشون، بخدا شاید روزی بیاد که نباشن و دیر بشه، هرکسی میتونه بره مرکز ترک اعتیاد خیلی راحتتره، چون دیگه وسوسه نیست و درد نمیاد سراغت، من ده نفر رو بردم کمپ ترک دادم، ولی خودم موندم تا العان، ولی شکر میکنم که این قدرت رو دارم که تنهایی و بدون اینکه کسی بفهمه ترک کنم، از شما میخوام برام دعا کنید، منم براتون دعا میکنم که زودتر به زندگی برگردید، این ساعت و ثانیه ها دیگه برنمیگرده، اینم بدونید هر روزی که فکر کنید فایده نداره ترک کردن، نزارید روزی بیاد که دیگه امیدی برای ترک نباشه و کسی نباشه که کنارش عشق کنید، مثل خدای اول و آخر ما، پدر و مادر و اعضای خانواده ی ما، ممنونم از مرکز ترک اعتیاد اکسین

  159. رضا گفت:

    به نظر من روزی یک کیلو تریاک بکشین ولی مصرف بی دو متادون نه من یک سال مصرف کردم ترک تریاک کنم خاک بر سرم تو این یک سال چه آسیبی نرسوندم به کبد کلیه هام تریاک با خودش ترک کنی بهتره تدریجی تا آخرشه برسه به دوسه پوک قرص بی +مرگ متادون+مرگ به زیانتونه چرا نمیزارین دیگاهمو بگم چرا سایت قبول نمیکنه

  160. hamid گفت:

    سلام هرچی مصرف میکنیدبکنیدولی عادت نکنیدجون دراومدنش فقط کارخداوندبزرگه توی هرچیزی عادت بشه بایدازلحاظ ذهنی خودمونو درمان کنیم البته بایدطرف مقابلی باشه که خبره وزیرکانه بدون اینکه بیمارچیزی بفهمه مغزما رودرمان کنه پس من نتیجه گرفتم 21روزتحمل کنم وتا وقتی که زنده هستم ذهنیتم رو نسبت به دوباره رفتن به سمت موادمخدررو قطع ابدی کنم دوست عزیزشخصی بوده 10سال مصرف داشته وترک کرده وبعداز2سال بازشروع کرده ومن گفتم بعدازترک بایدازطریق روانشناسی مغزدرآرامش کامل به سرببره انشالله شاهدهیچ کسی نباشیم که دردام این موادخانمان سوزگرفتارش بشه فقط اراده محکم وتوکل کنیدبخداوندبزرگ ومهربان.

  161. علیرضا گفت:

    سلام من شصت سال سن دارم .و حدوداً دوازده سال است قرص بوپرنورفین مصرف میکنم سالهای اول روزی یک الی دو عدد . و در حال حاضر حدوداً هشت نه سال است .که یک عدد قرص را پنج قسمت میکنم . و در طول روز دو قسمت آن را مصرف میکنم . در این مدت چند سال از نظر روحی خیلی داغون هستم . سریع عصبی میشوم . کنترل خودم را ندارم . به افسردگی شدید دچار شدم .با مطالعه ای که از سوالات و جوابها داشتم مطمئن هستم .قرص ب ۲ باعث همه بدبختی های من شده آیا واقعاً میشود اعتیاد ب قرص ب۲ را ترک کرد در ضمن من مشکل قلبی دارم و سه بار هم سکته کردم .و دوست دارم بدون اعتیاد به مواد مخدر از این دنیا بروم . لطفاً راهنمایی کنید

  162. Reza12 گفت:

    سلام من شش ماهه تریاکو ترک کردم اولش روزی نصف ب ۲ اونم یک‌چهارم صبح و یک‌چهارم سر شب ولی الان یک‌چهارم حتی کمتر رو پودر میکنم و بصورت توو دماغی میزنم بیشتر وقتا فقط ظهرا میزنم تا ۲۴ ساعت نگه میداره خیلی ام راضی ام از تریاک و شیره بهتره فقط نمی دونم اینجوری عوارضش کمتره یا بزارم زیر زبونم کم کم دارم مقدارش رو کم میکنم تا انشا ا… کلا بزارم کنار دوستان اگه کسی در این رابطه اطلاعات داره ممنون میشم به منم بگه به امید یه زندگی پاک و سالم واسه همتون

  163. ستار گفت:

    سلام بر همگی
    قبل از هر چیز بهت بگم شمایی که الان داری این مطلب رو میخونی تقدیرت این بوده که این مطلب رو بخونی و به زندگی برگردی و خدا خیلی دوستت داره
    حالا واقعا میخوایین ترک کنید برای همیشه
    بدون قرص و با هر چیز دیگری
    صدرصد تضمینی.امتحان کن.اگه براحتی و برای همیشه ترک نکردی .فقط کافیه امتحانش کنی و شاهد معجزه خداوند باشی
    یک هفته قبل از اینکه ترک کنی یعنی داری مصرف میکنی هنوز اینکاری ک میگم رو بدقت انجام بده
    یک کیلو سیر خام حتما سیر سفید همدان باشه چون بیشترین اثر رو داره رنده میکنی و با یک کیلو عسل معمولی مخلوط میکنی و نیم ساعت حسابی بهم میزنی تا اساسی مخلوط بشن ودرمان رو شروع میکنی هر ۶ساعت ی بار ی قاشق غذاخوری ازش قورت میدی نباید بخوری و دوتا لیوان آب هم پشتش میخوری هفته اول که هنوز مواد ترک نکردی هر شش ساعت ی قاشق بعدش دیگه مصرف مواد رو بزار کنار خودت تعجب میکنی بدون کوچکترین درد و خماری موفق به اینکار میشی و بعدش بندت ی هفته هر ۴ساعت ی بار از ترکیب سیر و عسل بخور و هفته سوم هم فقط کافیه هر روز صبح ناشتا و آخر شب یعنی در شبانه روز دو دفعه ی قاشق ازش قورت بدی و تمام .لطفا امتحان کنید و به معجزه خداوند ایمان بیارید .بهتون توصیه میکنم از این ترکیب تا پایان عمر هر روز صب ناشتا روزی ی قاشق قورت بدین و دو لیوان آب پشتش بخورید.و اگه دلتون خواست برا منم دعا کنید

  164. Morad گفت:

    دوستان سلام
    بالاخره بعد سه سال درگیری با اپیوم
    و از ۲۵ سی سی تا دو سی سی روزانه
    در این سه سال!!

    انداختم روی قرص ب ۲

    عوارض اپیوم شدیدا و مخصوصا یک سال گذشته
    زندگی و فعالیتم رو شدیدا تحت تاثیر منفی قرار داد

    بزرگترین عوارض جانبی اپیوم
    یبوست و بی خوابی ست

    که شدیدا لطمات فاجعه باری روی سلامتی داره
    فقط بگم
    که دفع یک سیستم گوارشی سالم باید روزی یکبار صورت بگیره
    در صورتی که گاهی تا یک هفته اجابت مزاج نداشتم

    مدفوع در صورت ماندگاری بیش از یک روز
    سمی و عفونی میشه
    این سموم از روده به کبد منتقل میشن
    و برای بدن ده ها عوارض بسیار خطرناک به بار میاره

    بی خوابی که نیازی به گفتن نیست
    شده تا چندین روز بی خوابی میکشیدم

    به بهانه مورفین خالص
    من که روزی دو سه نخ در حال عادی می کشیدم
    ۱۵ نخ رو دود میکردم
    این سومین مورد منفی اپیوم بود

    تصمیم به ترک گرفتم بارها
    ولی چون سه سال مرتب مصرف میکردم
    و
    توی گوشت و پوستم نفوذ کرده بود
    بسیار مشکل بود

    گفتم فازمو عوض کنم روی ب۲
    تا بعد یک مدت محدود دیگه روی ترک قرص برنامه بذارم

    از ۱۵ سی سی سریعا
    روی نیم قرص شروع کردم
    که همون روز شکست خوردم

    تصمیم گرفتم تا دو سی سی کاهش بدم
    هر روز نیم سی سی و تا رسیدم
    دو سی سی صبح و شب

    با سه نیم ۸ ساعته شروع کردم
    با وجودیکه مقداری سخت بود
    ولی الان یک هفته ست از اپیوم راحت شدم
    _
    قرص ب۲ با وجودیکه دوستان میگن
    ریزش مو و عوارض قلبی میاره
    ولی اگر مصرف کم باشه این عوارض مدتهای طولانی بعد ظاهر میشن
    ولی در عوض الان راحت اجابت مزاج دارم و خوابم هم سریعا به حالت عادی برگشت
    هر چند ریزش مو عارضه بسیار مهمی نیست

    تا چند روز اینده
    هم
    هر ۵ روز یک ربع از نیم ظهر رو حذف میکنم
    تا بعد ده روز
    نیم صبح و نیم شب رو داشته باشم

    • mlika.hajyzadeh89 گفت:

      افرین .منم بی دو مصرف میکنم.میخوم کمش کنم.ولی یبوست هم دارم نمیدونم چجوری برطرفش کنم.جدیدا یخورده سرگیجه وتعادل ندارم.نمیدونم مال بی دو هست یا چیز دیگه.

  165. محسنم گفت:

    سلام دوستان
    من ۲۱ سالمه و تقریبا یکساله که متادون مصرف میکنم اول اینکه من مصرفم از یک چهارم متادون شروع شد تا که یروز به خودم اومدم دیدم مصرفم رسیده به روزی یدونه چهل قبلترش یبار بدلیل اینکه میخواستم ازمایش اعتیاد واسه نامزدیم بدم تصمیم گرفتم بزارمش کنار یهفته شده بود که نخورده بودم بعد از سه روز اول دردام شروع شد همه رو تحمل کردم و گه گاهی با استامینوفن پوشش میدادم خودمو اما بعد از ازمایش مجدد سمتش لغزش کردم اما دوزمو اوردم پایین و مجدد از یک چهارم چهل شروع کردم انگار دیگه نعشگیش واسم مهم نبود فقط میخواستم درد نکشم دیگه دوزمو بالا نبردم تا به الان تا اینکه دوروز پیش تصمیم گرفتم ب دو رو امتحان کنم که اگه بهتره حداقل با این متادونو ترک کنم یدونه گذاشتم زیر زبونم و تا کامل حل شد اما هیچ اثری روم نذاشت اینم بگم که قبل اینکه ب دو مصرف کنم سه روز قبلش رو اصلا متادون نخوردم بعد سه روز حس کردم بدنم میخواد شروع کنه به درد یدونه ب دو رو خوردم خلاصه اینکه یدونه اثر نعشگی واسم نداشت شب که شد یدون دیگه گذاشتم زیر زبونم اونم اثری روم نذاشت فقط فرداش عوارضش رو روم گذاشت بدنم سوزن سوزن شد دهنم قرمز شد یه زخم داخل ذهنم پشت لبم در اومد کلا فهمیدم اگه ب دو رو ادامه بدم نابودم میکنه هزار برابر متادون بدبخت ترم میکنه چون اونجور که داشت پیش میرفت یهفته دیگه نمیشد به روزی ده عدد هم میرسید گذاشتمش کنار گفتم اگه بنا به این باشه که معتاد ب دو بشم همون متادون رو به تدریج کم کنم که ضررش کمتره خلاصه همین امروز رفتم یدونه متادون چهل خریدم بیشتر نخردیم که زود به زود هوسش رو نکنم من تا همین چند روز پیش قبل از ب دو مصرفم رو تا یک چهارم قرص چهل واسه دوروز اورده بودم پایین ینی امروز یک چهارم میخوردم فردا اصلا نمیخوردم پس فردا مجدد یک چهارم بدنمم هیچ مشکلی واسش پیش نمیومد سرتون رو درد اوردم خلاصه اینکه اگه واقعا طالب ترکی یاعلی رو بگو و گرفتار هر قرصی هستی به تدریج کمش کن مطعمن باش اگه هوس نعشگی نکنی همین تدریجی کم کردنش نه از کار میندازتت نه خماری میکشی تا اینکه روزی بزاریش کنار اینا رو همه مو ب مو توضیح دادم که اگه متادون میخوری حداقلش اینکه هیچوقت دیگه به ب دو رو نیار نابود میشی گرفتارترت میکنه دست علی یارتون

  166. محمد گفت:

    سلام دوستان من 3سال روزی 3 بار شیره میخوردم با کمک قرص b2 تونستم ترک کنم و الان یکسال هست چیزی مصرف نمیکنم حالا چجوری خدمتتون عرض میکنم
    اول اینکه باید با خودتون صادق باشید دوم اینکه نترسید! سوم اینکه یادتون باشه این قرص رو برای کمک ترک مواد مصرف میکنید نه برای سرخوشی و…!
    برای شروع ترک مواد با b2 باید 24 ساعت حداقل از مصرف موادتون گذشته باشه!!اولین دز مصرف خیلی مهم هست!!میتونید با نصف قرص شروع کنید!!اگه جواب نداد بعد از نیم ساعت نصف دیگه!!!یادتون باشه قصدتون نعشگی نیست!به یک ثبات که رسیدید همون کفایت میکنه!!میزان دز مصرفیتون رو بدونید!حتی اگه روزی 2 یا 3 قرص!!
    بعد از اینکه متوجه دز مصرفیتون شدید اون رو به هیچ وجه افزایش ندید!!این قسمت خیلی مهم هست!!!
    برای ترک عجله نکنید!!چون عجله احتمال شکست رو افزایش میده!!!بجای عجله یادتون باشه دزتون رو ثابت نگه دارید!!با هر تنش عصبی نرید سروقتش!!
    موضوع مهم برای کاهش دز خلا مصرف به مدت 24 ساعت هست!!یعنی تصمیم گرفتید امروز دز رو کاهش بدید پس 24 ساعت مصرف نکنید!!بعد از 24 ساعت با حداقل دز ممکن جواب خواهد داد!!پس با خودتون صادق باشید!!
    بعد از اینکه از قرص کامل b2 دزش رو تموم کردید(یعنی حداقل یک قرص در روز مصرفتون کمتر شد)حالا میتونید با قرص چهاردهم ادامه مسیر بدید(هر پنج عدد قرص چهردهم مساوی یک قرص کامل b2)
    میتونید از روزی 4 عدد چهاردهم شروع کنید و به طور اهسته در طی یک بازه زمانی مصرف اونرو کم کنید!!(به همون طریقی که گفتم!24ساعت خلا مصرفی)
    خودتون میبینید که وقتی به یک عدد چهاردهم در روز رسید اصلا فراموش میکنید چیزی به عنوان قرص هم هست!!!
    این مسیر ترک یکساله من بود!!
    صداقت و شجاعت اولین قدم هست!البته من تو این یکسال زیر نظر متخصص ترک بودم!!جلسه هم رفتم!!
    من تونستم پس شما هم میتونید!!!پاکی همه رو از خدا میخوام!!

  167. علی گفت:

    اعتیاد به هرچیزی بده. حتی به دوست داشتن بیش از حد اطرافیان. دیگه کلا مواد افیونی که جای خود داره. اما چیزی که میخوام بگم اینه که منم چند سالی هست که b2 مصرف می‌کنم. از همون ابتدا مصرفم روزی نصف قرص بود که نصفش یعنی یک چهارم صبح. و یک چهارم عصر میزارم زیر زبونم. سه سال هم الان میگذره و همین روند مصرف رو دارم. خیلی دوست دارم که دیگه نباشه ولی تا الان تصمیم جدی برای کنار گذاشتن نگرفتم. اما خب تا الان نه موهام ریخته. نه نفس تنگی گرفتم و نه عارضه خاص دیگه ای برام پیش نیومده. شاید خوش شانس بودم البته.
    درکل ریشه تمام اعتیادها منشأ روانی داره که باید اول اون رو درمان کرد وگرنه ترک جسمیش خیلی سخت نیست

  168. امیر گفت:

    دوستان عزیز بنده ۱۵ سال مصرف تریاک داشتم ۵ سال آخر فقط روزی ۳ گرم میخوردم ولی دیدم زندگیم داره نابود میشه یادمه روزی که قصد ترک داشتم با ب ۲ شروع کردم ۳ روز اول روزی ۷ عدد
    ۳ روز دوم روزی ۳ عدد
    ۳ روز سوم روزی ۲ عدد
    تا دوهفته روزی ۱ عدد
    تا یک هفته نصف صبح نصف شب
    یک هفته فقط نصف
    هفته آخر یک روز در میون نصف

  169. آرشی گفت:

    نن ۳۲سالمه قبلا شیشه و هرویین و تریاک و شیره و گل میزدم الان رو ب۲ هستم روزی ۱دوم راضیم چون دکتر رفتم گفت امکان بازگشت به سمت اون مواد داری رو همین بمون فعلا در ضمن من فقط صبح میخورم دیگه نمیخورم چون یدونه ش تا ۲۴ساعت الا ۴۸ساعت تو بدن میمونه بعضیا از سر تفریح میزنن نه داداش من همون یه وعدش کافیه تا نم نم کم کنی یک چهارم یک چهارم و تمام در ضمن من قرص آسنترا هم میخورم صبح و کلونازپام برای خواب شب ۱چهارم جوابه زولپیدمم گاهی کنارش میزدم الان دارم میزارم کنار موهای منم اوایل یکم ریزش گرفت رفتم داروخانه با دکتر صحبت کردم یه شامپو داد مشکل شوره و ریزش حل شد الانم بلند موهام و پرپشت و زیبا خارش دیگه یکی از عوارض گروه داریی مرفین طبیعیه من اوایل فشارم رفت بالا ۱سال قرص خوردم بعد یکم دیابت گرفتم با رژیم و دارو و دستور الان بهتر شدم خدارو شکر اونم رفع شد طبیعی شده الان دارویی نمیخورم برای فشار و دیابت خوب شدم فقط ب۲ هر صبح یکدوم و کلونازپام برای خواب شب یکچهارم آسنترا ۵۰یدونه هر صبح لاغرم نشدم چون قرصای اعصاب یکم ورم میاره باید آب زیاد بخورید تا بدن آپدیت باشه در ضمن روزی یکساعت پیاده روی هم میکنم بدون کمی خستگی صبحم ساعت ۶.۳۰یا ۷ بیدارم من دیگه عادت کردم به امید پاکی هممون.

  170. آرش گفت:

    برای درد پا تو ترک از چسب کمر درد تو داروخانها بخرید بزنید به پاتون داغ داغ میشه پا درد کامل از بین میره

    ۲ نوع داره یخ و داغ برای از بین بردن درد داغش برای درد پام عالی بود

  171. امین گفت:

    سلام خدمت دوستان گلم حتما پیامک بخونید شاید کمکی بشه
    من تو دانشگاه به ب 2 اعتیاد پیدا کردم وخریت کردم وزندگی خودم که رتبه 220کنکور بودم خراب کردم روزی دوازده ساعت سیزده ساعت می‌خوابیدم ولی بازم بدنم خسته بود ومن هیچ وقت از یه دونه قرص ب2 تو سه سال بالاتر نرفتم ولی بااین حال قیافم داشت تابلو میشد زندگی دوستام می‌دیدم غصه می خوردم من همش تو خیال وتوهم بودم تصمیم گرفتم بزارم کنار به مدت دوماه تلاش کردم وبا حوصله هردفعه کم تر کردم مصرفمو تا یه روز دیگه گذاشتم کنار وعهد بستم بمیرمم سمتش نرم الکی گول نزنیم خودمون رو که بزار یه ذره قبل خواب بزارم زیر زبون بخوابم برمیگردیم به مصرف قبلیت حتی بیشتر از قبل!
    جونم براتون بگه یه پماد رزماری گرفتم قبل خواب میزدم ولی مهمتر از پماد اینه بیشتر ماساژ بدی بعضی موقع ها ژلوفن می‌خوردم تا بیست ودو رو دقیقا درد داشتم ولی از دوازده روز به بعد کم کم خوابت بهتر میشه ودردت کمتر!
    بخدا الان مزه زندگی میفهمم ساعت شش صبح بلند شی و سرحال باشی رو میفهمم بهتون میگم به روز بیستم که رسیدی میگی خدایا من با زندگیم چیکار میکردم
    حرف آخرم اینه دوستان از خدا پاکی همتون می‌خوام چون دوتا دنیا متفاوت داره وبعداز چهل روز میفهمین این حرفایی میزدن که سخته آنچنان سخت نبوده اگر بوده هم ارزشش داشته

  172. ی ،ا گفت:

    وقت بخیر دوستان
    راستش من با بی2 والبته با دقت و برنامه ریزی در کم کردن دوز مصرفش خیلی خوب میتونم اعتیاد و خودش رو رو کنار بزارم اما همون طور که میدونید، ترک مواد با استفاده از بی2 با کم شدن وزن و لاغری همراه خواهد بود ، بنظرتون بهترین راهکار برای جلوگیری از لاغرشدن و کاهش وزن در زمان مصرف بی2 چیه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙏

  173. داوود گفت:

    به نظر بنده که علمی نیست تجربه ای هست سیگار عوارض این قرص رو چند برابر میکنه.سه سال سیگار میکشم و 9 ساله ب2 موقعی که سیگار نمیکشیدم عوارض چندانی نداشت ولی از موقعی که سیگار مصرف میکنم تو همه ی عملکرد بدنم تداخل ایجاد کرده از حافظه بگیره تا افسردگی و بی حالی و مشکلات جسمی و نداشتن انگیزه.سیگار خودش یک سمه و ب 2 کارش سم زدایی.ب 2 رو اگه یک مدتی بگزره از حالت سم زدایی میاد بیرون ولی سیگار شما رو تو همون حالت سم زدایی نگه میداره با عوارض وحشتناک انگار در مراحل اول مصرف ب2 هستید.موفق باشید

  174. Milad گفت:

    سلام.من ۱۰سال تریاک مصرف کردم و نزدیک به ۴سال هروئین تصمیم ترک گرفتم به مدت یک ماه روزی ۶سی سی شربت اپیوم خوردم وبعدرسوندم به۳سی سی وبعد به مدت سه الی ۴ روز یک چهارم b۲ مصرف کردم وبعدکلا تعطیل کردم.اگر هم کمی اذیت میشدم قرص الفن ایکس که مخصوص استخوان درده یه دونه میخوردم.الانم یک هفته ای هست که کاملامیزون شدم.ترک مواد سخته ولی باید توان عشق و حال هایی که با مواد کردی رو داد.ودرد و خماری رو هم کمی تحمل کرد بدون درد امکان پذیر نیست.امید به سلامتی همه دوستان شاید تجربه من بدرد کسی خورد.

  175. amir گفت:

    «بهترین روش ترک ب۲»
    اول از همه یک عدد سوهان ناخون بگیرید و هر سری قبل از مصرف یکبار قرصو سوهان بکشید و هر روزی که میگذره بیشتر سوهان بکشید…اینجوری هر روز مصرف کمتر میشه و کمتر اذیت میشید،درسته که این روش طولانی تره ولی واقعا موثره.
    دوستان عزیز بنده تا حالا مصرف نکردم ولی یکی از بهترین دوستام به مدت دو سال مداوم ب۲ مصرف میکرد…
    دیگ به جایی رسیده بود که همه چیزشو از دست داده بود …
    خداروشکر الان با همین روش ترک کرده

  176. احمدرضا گفت:

    عزیزم من لاغر نشدم هیچ ..چاقم شدم..
    مصرف b2 باعث میشه دور ناف و شکم آب جمع بشه اینو متخصص بهم گفت..

  177. احمدرضا گفت:

    سلام و عرض ادب..
    شاید الان که من مینویسم شما دیگ درگیر این مشکل نباشید و امیدوارم ختم به خیر شده باشه…ولی راحت ترین کار اینه رهاش کنی و البته عاشقانه ش اینه منطقی و باهمون عشق و انگیزه ای که بهش میدین بصورت جدی و با برنامه ریزی تدریجی کاهشی ترک انجام بشه.
    هر ترکی درد و خماری و سختی داره و بدون درد هیچکی ترک نمیکنه فقط میتونیم کمترش کنیم که عذاب اور نشه..

  178. دیوید گفت:

    با سلام خدمت کلیه دوستان من دارم از تجربه 10 ساله مصرف این لعنتی براتون می نویسم منم مثل خیلی از دوستان نه مواد مصرف کردم نه سیگار میکشیدم ولی گرفتار این قرص شوم شدم اولا اینکه بدبختی حتما باید حواست باشه که جیره روزانه همراهت باشه خدایی نکرده یه بار مسافرتی جایی بری دسترسی به این قرص نداری روزگارت سیاهه جلوی همسر یا نامزدت یا دوستات آبروت میره دو اینکه مثل روباه می مونه هی باید دوزش رو زیاد کنی سه اینکه بخاطر بی میلی به آب و یه سری تحولات دیکه باعث ریزش مو میشه پس اگه تا الان کچل نشدی قطعا تا سه چهار سال دیگه کچلی رو شاخشه تا الانم باید متوجه ریزش مو شده باشین و بدتر از همه بدترررررررررررررررر از همه باعث کم تحرکی اسپرم و ناباروری میشه اگه تا دوسال استفاده کنی بی شک به طور طبیعی بچه دار نمیشین
    حالا در عوض این همه بدبختی چی گیر آدم میاد با مصرفش یکی دو ساعت انرژی و تمرکز کاذب ارزشش رو نداره به خدا
    راه ترکش چیه فقط اراده ترک اگه چند بار ترک کردی نا امید نشو وقتی به عوارضش فکر کنی قطعا انجامش میدی
    روش ترکش چیه فقط کم کردن به طور تدریجی در عرض یکی دو ماه یهو قطع نکنین باید طاقت بیارین ذره ذره کم کنین تا کلا ولش کنین به هیچ وجه با متادون ترامادول یا به اصطلاح قرص گیاهیای عطاریا نباشین اینا همش بدتر از اون یکیه نبال دمنوش و چیز گیاهی نباشین همش چرته فقط کم کردنش و بعد کنار گذاشتن
    عوارضش تا خیلی مدت روتون میمونه مخصوصا بیخوابی شبانه راهش هم اینه اگه شب خیلی اذیت شدین یک چهارم یا نیم قرص خواب آلپرازولام بخورین
    برای جبران کم بود انرژی تو روز وقتی دوره ترکین فقط مولتی وی تامین
    پاینده باشین دوستان

  179. محمد گفت:

    سلام آقای دکتر خسته‌ نباشید من پنج ماهی هست ب۲ استفاده میکنم الان یه هفته میشه استفاده نکردم روز اول سرم گیج میرف الان فقط شبا از درد بدن پاهام و دستام نمیتونم بخوام همش تو آب میزارم صبحها همیشه فشارم میفته خیلی حالم بد میشه روزی نصف قرص استفاده می‌کردم سه سال هم تریاک کشیدم ولی وسطهاش نکشیدم یکی دوماه و این که دوهفته پیش خون دادم و هفته پیش هم حجامت گردم نمیدونم فشارم از خون دادن که پاینه یا از ترک ب۲ کمکم کنید

  180. Hamed.r گفت:

    سلام من از سال ۹۰ دارم b2مصرف میکنم دقیقا وقتی ۳۶سالم بود الان ۴۸سالمه ولی کم مصرف میکنم قبلا شیره میخوردم روزی ۴ گرم وبا اینکه نمیشد مستقیم با این قرص شروع کنم چند روز دوباره تریاک کشیدم تا اثر خوراکی از بین رفت بعد با روزی سه تاشروع کردم الان ۸ساله روزی نصفی در سه وعده میخورم یعنی همون نصفی را سه قسمت میکنم و سه وعده مصرفش میکنم از لحاظ خوراک اشتهام عالیه ازنظر جنسی هم خداوکیل هیچ مشکلی ندارم فقط گاهی بیخوابی به سراغم میاد که اگر کارم روز سنگین باشه خواب میرم مساله اینه که میوه زیاد میخورم و واقعا از روزی نصفی تو این ۸ سال تجاوز نکردم همه چیز دست خود انسانه تو این ۱۲سالی که شروع کردم دیگه دست به هیچ مواد مخدری نزدم واقعا راحت شدم بنا به شرایط شغلی همه شهرهای کشور میرم با سه تا قرص مجبور بشم ده روز هم میتونم بگذرونم وتجربه ای که کسب کردم ودیدم بعضی هم محفلیهام چه به روز خودشون دادن اول اینکه من ۱۲سال پیش با روزی سه الی ۴ تا b2 شروع کردم و تا چهار سال رسوندمش به نصفی و الان ۸ساله تحت هیچ شرایطی از نصفی تجاوز نکردم گاها شده کمتر مصرف کنم ویادم بره بیشتر مصرف نکردم و دوم اینکه تحت هیچ شرایطی دیگه سمت تریاک و شیره نرفتم سوم کار میکنم و به میوه و خوراکم میرسم مخصوصا مایعات ولی بقیه دوستام بمجرد اینکه یکسال خوردن به امید اینکه پاک شدن لابه لای مصرف قرص تریاک کشیدن و هیچ کدوم دیگه جوابگوشون نیست این اشتباه خیلی فاحش هست و دوم اینکه مصرفدارو را بجای اینکه کم کنند ودر حد پایین نگه دارند زیاد کردند که راحت باشن و اصلا به خوراکشون اهمیت نمیدن که این خیلی مهمه لازم نیست خوراک گران قیمت مصرف کنید همون سیب درختی یا میوه ای که دارین سبزیجات زیاد مصرف کنید تا معده و کبد شسته بشه کلیه ها پاک بشن و اثار دارو را از بین ببرن و تا جایی دارو مصرف کنید که بتوانید از جاتون بلند بشید این دارو را میشه بجایی رسوند روزانه با یه ارزن سرحال بکارت ادامه بدی فقط میانه روی در مصرف و قطع دائم مخدر وتحرک و خورد خوراک سالم دوستان عزیز تبلیغ نمیکنم که مصرف کنید میگم درست و کم مصرف کنید انشالله اعتیاد پاش تو هیچ خانه باز نشود سالم و سلامت باشین

  181. آرین گفت:

    بهترین روش ترک مواد کاهش دادن مقدار مصرفه حالا زیرنظرپزشک باشه بهتره چون خیلیا نمیدون یه سری مریضیا دارن که با ترک یهویی داستان میشه،ولی اول باید خودت بخوای بنا به هردلیلی دوم رفیق مصرفتو باید رابطتو قطع کنی باهاش و سوم تو مکانی خالی و خلوت که فکرتو درگیر میکنه قرار نگیری من خودم 5سال شیره تریاک کشیدم مشکلیم نداشتم خیلیم باهاش حال میکردم ولی دیگه چون گرون شدصرفه اقتصادی نداشت اول ازشیره اومدم روی تریاک چون خماری شیره دردناک تره یه هفته روی تریاک بودم تا بدنم عادت کنه بعد دفعات کشیدن و آوردم پایین و به مرحله ای برسیدم که فقط رفع خماری بشه مثلا صب بیدارمیشدم قبل کارمیزدم از اونور سرکارخودمو سرگرم میکردم تا بیام خونه موقع خواب میزدم به اینجا که رسیدم ب2 گرفتم جایگزین کردم صب یه چهارم شب قبله خواب یه چهارم 3روز اینجوری بود تابدنم ازتریاک پاک شدبعد سعی کردم طاقت بیارم یا بخوابم تا قبله کار یه چهارم میخوردم سرکارم خسته میکردم خودمو میومدم لش میفتادم کمش کردم شد روزی یک هشتم قرص بعدش 2روز یک هشتم خوردم وروزه سوم باشگاه رفتم تا ظهرخواب بودم قبله کار باشگاه و بعدش دوش وسرکار شبم خسته میومدم میخوابیدم راحت یه هفته ادامه دادم بعدم به باشگاه و روزی 1 شات قهوه چسبیدم یه ماه بعدم اوکی شدهمچی نمیگم سخت نیست علائم خماری تا2ماه بعدشم داشتم ولی دیگه گذاشتم کنار،ضمنا تو دوران ترک از ویتامین ب کمپلکس و ویتامین c واینام استفاده داشتم واینکه بعد ترک اشتهازیاد میشه ولی همون پول جنس و میدام میوه وخوراکی و… خیلی سخت نبود انگیزه میخواد فقط منم انگیزم شد باشگاه میرفتم پیشرفتمو میدیدم دلیلی نداشتم که نتونم فقط اول خواستنه خودته

  182. یوسف گفت:

    سلام دوستان . اقا رضا گفتن با یه قرض کپسول بدون درد و خماری گذاشتن کنار . کسی اطلاعی داره چ قرصی بوده ؟ اگه کسی اسم قرصو میدونه لطفا بگه تا شاید با این روش یه نفر ترک کرد . ممنون میشم دوستان برای ترک تریاک و ب۲ راهنمایی کنن . البته بدون مراجعه ب مراکز ترک اعتیاد

  183. Matin گفت:

    سلام خدمت دوستان
    من الان ۹ ساله دارم b2 مصرف میکنم و خداروشکر زندگی عادی دارم البته اینم بگم که با روزی ۳ تا شروع شد و تا ۲ ماه رسید به روزی یک نصفه … هنوز هم مصرفم روزی یک نصفه هستش… بعد از هر وعده غذا ۱/۶ میخورم (یک شیشم) و با حالت عادی زندگی میکنم هیچ مواد دیگه ای هم مصرف نمیکنم
    نعشه نمیکنه فقط نمیزاره که خمار بشی..نگهدارندست… نمیزاره که بی حوصله باشی یا خواب نداشته باشی ضعف پاهم نمیزاره داشته باشی…
    فقط اگر که موادی مصرف میکنید و میخواید با b2 ترک کنید باید ۳ روز گذشته باشه از آخرین مصرفتون…
    خودم اولین بار داشتم سنکوب میکردم…هرچی b2 میخوردم بدتر خمار میشدم….
    ولی بازم میگم تا جایی که میتونید همین b2 رو هم استفاده نکنید
    من چون کارم جوری که باید حوصله داشته باشم بهترین گزینه b2 هستش

    ترک b2 هم تا ۵ روز بی حوصلگی و بی خوابی و ضعف پا داره اصلا هم درد نداره
    با قرص ژلوفن و کلداکس و ناپروکسن و دیاز بوکساید و آلپرازولام تا یک هفته میره کنار …
    البته این قرص ها و شیوه ترک بستگی به سیستم بدنتون هم داره… باید مطمعن بشید که بهتون میسازه باهم بخورید یا نه…
    انشاالله به امید روزی که تریاک آزاد بشه تا همه بتونن جای دارو استفاده کنن که کسی معتاد جنس صنعتی نشه برای درداش….
    یا علی….

  184. محسن گفت:

    سلام دوستان
    من سفر خارج از کشور در پیش دارم کسی می‌دونه برای مدت یک ماه میشه حدود پنج عدد یا یک‌ورق قرص را قاطی بقیه قرص‌ها با خودم ببرم یا نه ؟؟ لطفاً جواب اشتباه ندید بیچاره بشیم بریم به قهقرا اگر نمیشه نهایتا قید این سفر را بزنیم بهتره ممنون میشم از دوستانش که به تازگی تجربه رفتن به سفر را دارند راهنمایی کنید

  185. فرشاد گفت:

    دوستان، من هفتاد ساله هستم و تجyxqربه کردم بهترین لذت در پاک بودن و ورزشه. ورزشکار فوتبالیست و رزمی کار بودم و تفریحی یک کارهایی میکردم که اندکی زدم به خاکی. دکتر برام ب۲ تجویز کرد. بیش از ۱۵ سال ابتدا روزی یکی زیر زبون میذاشتم، اما تصمیم کرفتم وابسته نباشم. از دو سال پیش یک چهارم قرص رو ساعت کوک میکردم یکی دو ساعت قبل از صبحانه بیدار میشدم میذاشتم زیر زبون. خواب عمیق یکساعته میداد میشدم پهلوون(من از بچگی صبحها بد از خواب پا میشدم- طبیعتمه) بعد غروب هم یک چهارم دیگه و یک ساعت خواب عمیق. بتدریج دوتا یک چهارم در روز رو کردم یک بار و اوایل فقط صبح میذاشتم زیر زبون اما بعدا ساعاتش رو تغییر میدادم. وقتی غروب مصرف میکردم، صبح تا بعد از ظهر هر شش ساعت از گاباپنتین ۳۰۰ استفاده میکردم که قرص خیلی خوبیه و داروخونه بی نسخه میده. سرانجام این ب۲ لعنتی را هم ترک کردم و الان از پاکی لذت میبرم. در هفتادسالگی فعال و ورزشکارم، اما چونکه طبیعت بدنم طوریه که ترشح سروتنین و دوپارین و اینچیزاش کمه، روزی یکی دوتا گاباپنتین ۳۰۰ میخورم که میخوام تغییرش بدم به یکی موقع خواب شب. ترک کنید و پاک و آزاد و دور از وابستگی باشید که بهترین نشئگیه. ورزش کنید که ترسح دوپارین و سروتنین و اینجیزای بدن رو افزایش بده که بهترین نشئگی و بهتر از هر نوع سنتی و صنعتیه. موفق باشید.

  186. فرشاد گفت:

    دوستان، من هفتاد ساله هستم و تجربه کردم بهترین لذت در پاک بودن و ورزشه. ورزشکار فوتبالیست و رزمی کار بودم و تفریحی یک کارهایی میکردم که اندکی زدم به خاکی. دکتر برام ب۲ تجویز کرد. بیش از ۱۵ سال ابتدا روزی یکی زیر زبون میذاشتم، اما تصمیم کرفتم وابسته نباشم. از دو سال پیش یک چهارم قرص رو ساعت کوک میکردم یکی دو ساعت قبل از صبحانه بیدار میشدم میذاشتم زیر زبون. خواب عمیق یکساعته میداد میشدم پهلوون(من از بچگی صبحها بد از خواب پا میشدم- طبیعتمه) بعد غروب هم یک چهارم دیگه و یک ساعت خواب عمیق. بتدریج دوتا یک چهارم در روز رو کردم یک بار و اوایل فقط صبح میذاشتم زیر زبون اما بعدا ساعاتش رو تغییر میدادم. وقتی غروب مصرف میکردم، صبح تا بعد از ظهر هر شش ساعت از گاباپنتین ۳۰۰ استفاده میکردم که قرص خیلی خوبیه و داروخونه بی نسخه میده. سرانجام این ب۲ لعنتی را هم ترک کردم و الان از پاکی لذت میبرم. در هفتادسالگی فعال و ورزشکارم، اما چونکه طبیعت بدنم طوریه که ترشح سروتنین و دوپارین و اینچیزاش کمه، روزی یکی دوتا گاباپنتین ۳۰۰ میخورم که میخوام تغییرش بدم به یکی موقع خواب شب. ترک کنید و پاک و آزاد و دور از وابستگی باشید که بهترین نشئگیه. ورزش کنید که ترسح دوپارین و سروتنین و اینجیزای بدن رو افزایش بده که بهترین نشئگی و بهتر از هر نوع سنتی و صنعتیه. موفق باشید.

  187. کوروش گفت:

    از همه چیز بدتر همین قرصهاست دوز قرص هرچی باشه بیشتر از تریاک وشیره هست همه ما یا میخایم ترک کنیم مثلاً قرص میخوریم که بعد میوفتیم توش یا حالا بخاطر مکان نداشتن، وقت، و هزینه . بنظر من اگه میخای تریاک یا شیره و بزاری کنار به قرص رجوع نکن برادر اگه شیره میزنی برو روی تریاک تریاک و کم کم کمش کن بهرحال خماری باید بکشی ولی خماری تریاک بهتر میشه تحمل کرد تا قرص

  188. iman گفت:

    سلام
    من سابقه صد بار ترک کردن دارم و چون توی ترک اخرم این سایت بدردم خورد وظیفه دونستم به سری مسائل رو اینجا برا دوستان بنویسم

    کامنت ها رو خوندم،بعضی ها باورشون نشده بود که طرف روزی پنج تا قرص مصرف میکرده،منم باورم نمیشد ،دو سال متوالی ب دو میذاشتم از یک چهارم شروع شد رسید به روزی دو عدد،ولی کم‌کم به بهانه مسافرت،کار،تفریح چشم باز کردم دیدم دو ماه میشه که دارم روزی هشت تا میذارم.سه تا صبح دو تا ظهر سه تا شب،حوصله صحبت با خانواده هم حتی نداشتم،سردردهای عجیب و کمر درد به صورت دائم داشتم پرخاشگر شده بودم،سر چیزای الکی بحث میکردم،ساعتها عمرم رو توی اکسپلور اینستا و دیدن فیلم هدر میدادم،هیچ لذتی از زندگی نداشتم،کارامو موکول میکردم به فردا و فرداش سرگرم چیزای دیگه،ترس از خماری باعث شده بود تاریخ ترک رو هر هفته موکول میکردم به هفته بعد،مثلا این هفته که عروسی پسر خالمه نمیشه از فردای عروسی و فرداش بهانه بعدی،تا اینکه دیدم من فقط اسم ترک میارم ولی هیچ قصدی ندارم.بعد به مدت تیک چشم کرفتموهر شب هم خواب میدیدم.دیگه گفتم کافیه میدونستم نباید یهویی بذارم کنار و همین یهویی نذاشتن هم باعث بازگشت میشه،اخه حوصله و انگیزه ترک شما توی ماه بعد کمتره تا همون اول کار،پس زیاد هم کشش ندید،قرص رو به چهار قسمت تقسیم کردم و حسابی که خمار میشدم میذاشتم،شاید دو روز اول جواب نده ولی بعدش راه میفته،روزایی که کار نداشتم رو میذاشتم کامل خمار شم و شبش هم قرص خواب .بعد بدنم به روزی یک‌ چهارم اونم تپی یک وعده عادت کرد،شما اگه یک وعده مصرف کنید عملا نصف راه رو رفتید،اوایل خمار میشید ولی بعد از یک هفته بدن عادت میکنه.سعی کنید ساعت مصرف پنج یا شش عصر باشه تا شب رو خوب بخوابیدخلاصه همون یک چهارم هم یابویی گذاشتم کنار،یکماه بعد خیلی خوب بودم،خواب و خوراکم‌خوب شد و صورتمم پر شد.الان بعد شش ماه که پاکم انقدر لذت میبرم حتی از گذاشتن هشت تا قرص بیشتر،من که حوصله کسی رو نداشتم دائم به دیگران سر میزنم ،به موقع و با اشتیاق کارامو انجام میدم،نمیدونم حال خوب الانم رو چجوری بگم،.به هر حال به یه نتیجه رسیدم،تا درد نکشم نمیشه و بهتره اینهمه کیف بودم یکماه هم خمار باشم،هر چیزی تاوان داره،من بعد از صد بار ترک کردن یک نصبحتی دارم براتون.دنبال این نباشید که بدون درد بذارید کنار،به خاطر این تفکر شما الان قرص رو جایگزین مواد سنتی کردید،پس تمومش کنید،بخدا کسی از خماری نمرده تا الان،فقط با پزشک صحبت کنید تا برا شب بهتون قرص بده خیلی تاثیر داره،من نمیتونم اسم قرص خواب خودمو بگم اخه بدن ها با هم متفاوته،چرا انقدر تنبل هستید و اینجا دنبال اسم قرص خواب میکردید،اینهمه قرص خوردید الان بخاطر رهایی ازش یه توک پا برید دکتر،این قرص روی مغز خیلی تاثیر بدی میذاره،تا مثل من تیک چشم نگرفتید سریعا ترکش کنید،اگه کسی سوالی داره پیامم رو ریپلای کنه من سر میزنم جواب میدم
    ممنونم از مدیر این سایت که بهترین اطلاعات رو در مورد مواد میذاره،من دستشو میبوسم،خدا حفظتون کنه

  189. ابوالفضل. رضایی گفت:

    سلام دوستان . من دو ساله پیش ب مدته ۶ ماه هر شب از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صب نشستم پای بساط شیره انا بده ۶ ماه دیدم خیلی بد دارم میپاچم یهو بدونه کم کردن یا چیزی گذاشتمش کنار چون سره کار میرفتم و نمیخاسم خانوادم خبر دار بشن مصرف قرص b2 شروع کردم تا همین چند روزه پیش بده یک سالو شیش ماه مصرف چیزی حس نکرده بودم چن بار خاستم ترک کنم اما حالاته دیوانگی بی اعصابی درد و کلافگی داشتم ک نتونستم ترک کنم ، من ی ادمه احمقم چون ی بار ترکش کردم ب مدته ۲۵ روز کلا استفاده نکردم بدونه درد و عوارض نمیدونم چجوری شد اما ترکش کردم حتی هوسم نکردم بده مدته ۲۵ روز گفتم ترکش راحته دیگ حال میده بندازم ، دوباره شروع کردم بد اون دیگ نتونسم ترکش کنم ،خلاصه الان ب مدته سه روزه درد قفسه سینه امانمو بریده نه حرعت دارم ب خانوادم بگم نه جرات دارم برم دکتر گیر کردم توی ی زندان ک‌ ذره ذره خودم میدونم دارم از داخل نابود میشم

  190. Hermanos گفت:

    سلام سلاطین ، دوستان روش ترک هر فرد با روش ترک یکی دیگه متفاوته و ما هزاران روش برای هزاران فرد داریم که باهاش میتونن ترک کنند. خواستن یعنی چی تو که تو همین سایت داری مطلب منو می‌خونی یعنی میخوای ترک کنی باید ادامه دار باشه . اونایی که تریاک و شیره میزنن با خودش کم کنن و سراغ این ب۲ نرید که کاری بس احمقانه است . تو که سه ساله یا یک ساله یا بیشتر یا کمتر داری مواد می‌کشی خب پله پله رفتی بالا حالا پله پله بیا پایین، روزی یک دود کم کن تا سر ماه نه چیزی متوجه میشی بعد میبینی مصرفت داره قطع میشه. جایگزینی یعنی از چاله به چاه . ترک یکباره ب۲ دوستان ده روز عوارض داره اما قابل تحمل هست . اونایی که فشار خون شون بالای نه هست میتونن از کلونیدین استفاده کنند برای قطع محرومیت تا حدودی نگهمیداره شما رو و قرصی هست که کاهنده یا کاهش دهنده فشار خون محسوب میشه . فشار پایینه نخور داستان میشه برات. خواب نداری من ۱۲ شب به ولله العظیم کلا بیست ساعت نخوابیدم ولی چشمام دردی نداشت عجیب بود برام اما تموم شد بابا تموم میشه. من تو فضای سرد عرق میکردم ، تعریق بی حالی و ضعف بود. سر تونو با یه موسیقی گرم کنید تاثیر خوبی داره میدونید بخاطر حفظ روحیه اس. دوپامین ترشح نمیشه حال مون بد میشه . برای بی خوابی من گاباپنتین صد با ملاتونین می‌خوردم تاثیر داشت بد نبود یک ساعت میتونستم بخوابم. توی ترک یک ساعت خوابیدن حکم پیدا کردن زیرخاکی وسط بیابون رو داره . بازم میگم سمت ب دو نرید برای ترک اگر هم ب دو مصرف دارید اونم کم کم بتراشید کمش کنید. تست ب دو کیت داره برادران . تو گوگل بزنید کیت ب دو بهتون نشون میده یازده دوازده تومنه پورشه. ببخشید اینجوری میگم گول حرف احمقای دور و برتون نخورید. مثبت میشه چجورم. من تجربه ای که داشتم این بود یکدفعه اقدام کردم و شش روز بعد بهتر شدم و ده روز بعد علایم تعطیل شد. گول بازی مغز تونو نخورید . آکسون منتشر کن

  191. محمد گفت:

    بچها خودتون رو گول نزنید بابا این همه نعشه کردید حالشو بردید الانم مگه میشه که شما مثلا 2 ساله داری مصرف میکنی و الان تو ترکی و داری میگی چیکار کنم بدن درد نگیرم خخخخ خوب نمیشه که مشتی تو باید اون بدن درد رو بکشی بیخوابی رو بکشی تا یادت بمونه که با خودت چیکار کردی بخدا همش از ترسه که سمت ترک نمیرید ترس ترس ترس همین به خودت بگو هیچی نیست من میتونم بزارم کنار 1 قرص بزار تو خونت بمونه موقع ترک چند روز نخور بعد از چند روز دیدی داری میمیری یه ریزه خیلی کم بنداز زیر زبونت راحت تا فردا اوکییی باز هینجوری چند روز نخور ببین حالت چطوره اگه میزون بودی که تمومه اگه باز فشار اورد بعد از چند روز باز به تیکه کوچیک دیگه همین درد و خماری هست مشتی مگه میشه نباشه ولی خدا یه دردی رو میده مطمعن باشید توانشم میده خیالتون راحت اون درد هم تموم میشه و ترک میکنی ولی همه کارها زمانی شروع میشه که شما ترک کردی حالا مهمه که بعد از چند ماه باز سراغش نری چون ذهنت هنوز اماده نیست و بهت هی تلنگر میزنه که بزن چیزی نیست دیدی 3سال زدی 10 روزه تموم شد بازم میتونی ترک کنی کاری نداره دفعه های پیش راهش رو بلد نبود الان دیگه راحت میزارم کنار پس حالا یه بس بزنم یا یه کوچولو بوخورم چیزی نمیشه اره دوستان ابنه که مهمه حواستون به اون باشه یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *