ترک مرفین

مرفین چیست؟

مرفین مخدری اپیوئیدی است و از تریاک استخراج میشود و همین باعث میشود تا بر روی دستگاه عصبی مرکزی تاثیرات مخربی بگذارد. مرفین مخدری بسیار اعتیاد آور است و باعث ایجاد وابستگی جسمانی و روانی میشود. مرفین که در سه فرم خوراکی، تریقی و شیاف وجود دارد تنها برای مصارف پزشکی قابل استفاده است و استفاده خارج از دستور پزشک آن میتواند باعث ایجاد وابستگی و اعتیاد شود.

حتما مطالعه کنید: مرفین چیست؟
همانطور که گفتیم مصرف غیراصولی مرفین میتواند باعث ایجاد وابستگی روانی و جسمانی شود و مواردی که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم از عوارض مصرف مرفین می باشند:

عدم تمرکز
عدم هوشیاری
تنبلی و عدم تحرک
اختـلال در فکر کردن
انقباض عضلات روده‌ها
تنگ شدن مردمک چشم

ترک مرفین در خانه

مرفین بسیار اعتیاد آور است و وابستگی روانی و جسمانی شدیدی ایجاد می کند به همین جهت ترک خودسرانه و غیر تخصصی آن می تواند عوارض جبران ناپذیری بر سلامت مصرف کننده داشته باشد که یکی از اصلی ترین این عوارض تشنج می باشد، ترک خودسرانه مرفین می تواند تشنج های مرگباری را به دنبال داشته باشد. همچنین از دیگر عوارض ترک خودسرانه مرفین می توانیم به دردهای عضلانی و استخوانی، آشفتگی و تشنج، رعشه و گرگرفتگی اشاره کنیم.

قطع مصرف خودسرانه، تجربه دردناکی برای مصرف کنندگان پدید می آورد. به همین جهت پیشنهاد می کنیم تا حتما برای ترک مرفین به مرکز ترک اعتیاد مراجعه فرمایید.

درمان بستری ترک اعتیاد

درمان بستری ترک اعتیاد، برنامه ای کلی است که در آن تمامی مراحل تحت نظر کادر درمان با تجربه و مشاورین روانشناسی و روانپزشکی انجام می شود و به بیماران این فرصت را می دهد تا علاوه بر درمان جسمانی به درمان روانی خود نیز بپردازند، جلسات مشاوره ای و روان درمانی به منظور کنترل حالات بیمار و جلوگیری از وسوسه مصرف مجدد بعد از ترخیص نیز ادامه پیدا می کند که این فرصت خود ضامن حفظ سلامت و ترک بدون بازگشت بیماران می باشد.
سم زدایی اعتیاد

خدمات درمان و سم زدایی کلینیک ترک اعتیاد آکسون

خدمات درمان و سم زدایی اعتیاد درکلینیک ترک اعتیاد آکسون به روش زیر می باشد:

درمان بصورت سم زدایی تدریجی با 7 روز بستری و درصورت وجود علائم، با نظر پزشک ممکن زمان بستری افزایش پیدا کند.

درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، تحت نظرمتخصصین ترک اعتیاد، روانشناسان ، روانپزشکان ، متخصصین علوم اعصاب شناختی و پزشکان متخصص قلب، ریه، عفونی با مراقبت شبانه روزی توسط پرستاران انجام میگیرد تا علاوه بر حفظ سلامتی مراجعه کننده بهترین نتیجه که ترک اعتیاد بدون بازگشت است حاصل شود ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون با امکانات بیمارستانی نظیر ICU و تجهیزات پزشکی مدرن ، هتلینگ 5 ستاره و فضای درمانی مجزا برای بانوان با تمامی امکانات رفاهی ، ورزشی و درمانی بهترین و مجهزترین کلینیک ترک اعتیاد ایران و خاورمیانه می باشد.
ترک اعتیاد مرفین

ترک مرفین

مرفین بسیار اعتیادآور است و قطع مصرف آن بصورت خودسرانه حتی در دوزهای بسیار پایین بدون نظارت پزشک میتواند خطرات بسیاری همچون تشنج و مرگ را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.
ترک مرفین تنها باید تحت نظر درمانگران و متخصصین انجام شود چرا که درزمان ترک بیمار با علائم ترک همچون دردهای مفصلی و استخوانی مواجه میشود و حضور متخصصین باعث میشود تا این علائم در بیمار بروز نکند و بیمار بتواند در مرکز ترک اعتیاد به سادگی و بدون هیچگونه درد اقدام بهترک مرفین کند. همانطور که گفتیم مرفین بسیار اعتیاد آور است و استفاده غیراصولی از آن میتواند باعث ایجاد وابستگی روانی و جسمانی شود و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ترک غیراصولی آن میتواند عوارض به مراتب شدیدی داشته باشد، چرا که ترک مرفین باید تحت نظر پزشک و مشاورین روانشناسی و روانپزشکی انجام بگیرد و تا بیمار سلامت جسمانی و روانی خود را بدست آورد.
ترک مرفین در کلینیک ترک اعتیاد آکسون تحت نظارت دائمی پرستاران و مشاورین روانشناسی و روانپزشکی و پزشکان متخصص و کادر باتجربه و مراقبت شبانه روزی انجام میگیرد.