ترک ترامادول
ترک ترامادول
۱۳۹۸-۰۳-۱۸
عوارض مصرف قرص b2
عوارض مصرف قرص بوپرنورفین یا b2 چیست؟
۱۳۹۸-۰۳-۱۸

مرکز ترک اعتیاد آکسون ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون : همانطور که می‌دانید اعتیاد یکی از مهم‌ترین معضلات دنیایی امروز است و به تبع آن ترک اعتیاد نیز یکی از دغدغه‌های جوامع امروز. مصرف بعضی داروها یکی از روش‌های ترک اعتیاد است مانند مصرف ترامادول و متادون  که از داروهای هستند که برای ترک اعتیاد نیز استفاده می‌شوند.

در این مقاله داروی بوپرنورفین یکی از داروهای که بیشتر برای ترک اعتیاد استفاده می‌شود را بررسی میکنیم متاسفانه به دلیل ناآگاهی افراد زیادی برای ترک اعتیادشان از این دارو استفاده می‌کنند ولی در نهایت به این قرص معتاد می‌شوند.

قرص ب 2 یا بوپرنورفین چیست؟

این دارو، ماده مخدری نیمه صنعتی است که از تبائین مشتق شده که خود از آلکالوئید‌های خشخاش بدست می‌آید. در حقیقت این دارو نوعی مسکن قوی و ضد درد است و متاسفانه در بعضی مراکز ترک اعتیاد برای درمان اعتیاد از آن استفاده می‌شود.
قرص ب 2 یک آگونیست نسبی به حساب می‌آید، یعنی هرچند این دارو نوعی مخدر است و مصرف آن عوارض دیگر مخدرها مانند نشئگی و تنگی نفس را پی دارد ولی حداکثر تاثیر آن کمتر از مخدرهای مانند متادون و هروئین است.
در سال 2002، اداره دارو و غذای آمریکا، داروهای هیدروکلراید بوپرنورفین Subutex ، هیدروکلراید بوپرنورفین Suboxone به همراه نالوکسون هیدروکلراید را برای درمان وابستگی به مخدر را تایید کرد. این‌ها داروهای دارای بوپرنورفین که تایید نیز شدند هستند.
کاربرد اصلی این دارو هم مانند مانند متادون برای درمان اعتیاد به صورت سرپایی است. البته باید با دقت از این دارو استفاده کرد زیرا مانند بسیاری از داروهای جایگزین مواد مخدر می‌تواند موجب وابستگی شدید بیمار به این دارو شود.
متخصصین کلینیک ترک اعتیاد آکسون هموراه توصیه می‌کنند افراد برای ترک مواد اعتیاد آور ، خودسرانه از داروهای ترک مانند قرص ب 2 استفاده نکنند زیرا عوارض این داروها بسیار زیان بار خواهد بود. توجه داشته باشید که ترک اعتیاد با این دارو می‌تواند به دلیل لذت ناشی از مصرف این قرص و عوارضی مانند نشئگی بسیار طولاتی مدت شود و شخص مصرف کننده متحمل هزینه‌های گزافی شود که معمولا در این روش ترک اعتیاد، درمان به صورت کامل صورت نمی‌گیرد و فقط شکل وابستگی عوض می‌شود.
بسیاری از افرادی که به مرکز ترک اعتیاد آکسون مراجعه می‌کنند به داروی بوپرنورفین و امثال این داروها معتاد هستند و هرچه تلاش کردند نتوانستند بر مصرف این مخدرها غلبه کنند.

عموماً این افراد در گذشته به مخدرهای دیگری مانند تریاک و هروئین اعتیاد داشتند و به امید ترک اعتیاد شروع به مصرف قرص ب 2 با دوزهای بالاتری کردند و بعد از مدتی با این ماده شبه مخدر اعتیاد پیدا کردند یا بعد از نا امیدی از درمان اعتیاد دوباره به مصرف مخدر قبلی روی می‌آوردند.

این افراد به دلیل نا آگاهی تصور می‌کنند این دارو عوارضی ندارد و می‌توانند طولانی مدت از این دارو استفاده کنند. درحالی که مصرف طولانی مدت و خودسرانه این داروها عوارض زیادی دارد. از آنجایی که در پزشکی نیز از این قرص استفاده می‌شود بهتر است نسبت به روش صحیح مصرف آن و عوراض آن آگاه باشیم.

مرکز ترک اعتیاد

بوپرنورفین چیست؟

نکات مهم درباره مصرف صحیح قرص ب 2

اگر به هردلیلی پزشکتان برای درمان درد و بیماریتان این دارو را تجویز کرد بهتر است با رعایت نکات زیر این قرص را مصرف کنید.

  • از مصرف بیش از مقداری که پزشک تجویز کرده در طولانی مدت خودداری کنید.
  • استفاده ناصحیح و خودسرانه این دارو عوارض زیاد و حتی خطر مرگ به همراه دارد.
  • حل کردن این قرص در آب به منظور تزریق خطرات زیادی دارد و حتی باعث مرگ مصرف کننده می‌شود.
  • افراد خانواده را از مصرف قرص ب 2 مطلع کنید تا در مواقع ضروری بتوانند واکنش مناسبی داشته باشند.
  • قرص را زیر زبان بگذارید و صبر کنید تا کامل حل شوند.
  • مصرف همزمان این دارو با مخدرهای دیگر باعث تشدید عوارض جانبی این دارو خواهد شد. بنابراین این قرص را طبق تجویز پزشک مصرف کنید و خودسرانه دوز مصرفی را تغییر ندهید.
  • برای درمان بیماری یا هر دردی که به پزشک، دندانپزشک یا متخصص بهداشتی که مراجعه می‌کنید اطلاع دهید این دارو را مصرف می‌کنید.
  • از بلعیدن و یا جویدن این قرص بپرهیزید.
مرکز ترک اعتیاد آکسون

از بلعیدن قرص بپرهیزید

  • اگر به تجویز پزشک در هر وعده دو قرص مصرف می‌کنید هر دو قرص را همزمان زیر زبانتان بگذارید تا کاملا حل شوند.
  • اگر به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پیدا کردید، قبل از عمل پزشک جراح را از مصرف این قرص مطلع کنید.
  • احتمال دارد مجبور باشید قبل از جراحی مدت کوتاهی این دارو را مصرف نکنید.
  • بعد از مصرف نسبتا طولانی مدت این دارو ، قطع یک باره آن باعث بروز و نشانه‌های ترک می‌شود.
  • بدون مشورت با پزشکتان و خودسرانه مصرف را قطع نکنید. شاید به تشخیص پزشک نیاز باشد مصرف را به تدریج کم کنید تا به مرحله قطع دارو برسید.
  • در صورت مصرف بیش از اندازه ی این قرص، سریعا شخص را به اورژانس منقل کنید. مصرف این قرص در دوزهای اشتباه می‌تواند خطر مرگ به همراه داشته باشد.
  • اگر یکی از وعده‌های مصرف را فراموش کردید به محض یادآوری مصرف کنید مگر آنکه به وعده بعدی نزدیک باشد در این صورت صبر کنید تا زمان مصرف دارو برسد.
  • به هیچ وجه به خاطر فراموشی یک نوبت مصرف، در نوبت بعدی دوز مصرف را دو برابر نکنید.
  • این دارو باید در دمای اتاق، به دور از گرما و نور آفتاب نگهداری شود.
  • مراقب باشید دارو مورد سوء استفاده سایر افراد قرار نگیرید و آن را دور از دسترس دیگران قرار دهید.
مرکز ترک اعتیاد

قرص ب 2 را دور از دست رس دیگران قرار دهید

  • بهتر است به اندازه مصرف چند وعده یا چند روز در دسترستان باشد و مابقی را دور از دستر سایرین قرار دهید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
  • بعد از پایان درمان باقی مانده قرص‌ها را از بین ببرید مثلا درون چاه توآلت یا سطل آشغال بیندازید.

سخن پایانی:
در این مقاله با قرص ب 2 و عوارض آن آشنا شدیم و مواردی که باید به هنگام مصرف رعایت شود را برشمردیم. گرچه از این دارو برای ترک اعتیاد استفاده می‌شود اما بهترین راه برای ترک اعتیاد نیست.

ترک اعتیاد باید زیر نظر متخصص ترک اعتیا انجام شود. مرکز ترک اعتیاد آکسون با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بستری و ترک اعتیاد بیماران بدون شک از بهترین مراکز ترک اعتیاد در سطح کشور است، هتلینگ مناسب ، مراقبت و پرستاری 24 ساعته، امکان ترک سرپایی تنها بخشی از مزایایی این کلینیک ترک اعتیاد است. برای کسب اطلاع بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرد.

269 Comments

  1. Fatima گفت:

    سلام اقای دکتر من یه خانوم ۳۰ ساله هستم که ۱۰ ساله مصرف کننده تریاک بودم ولی الان تصمیم به ترک ان گرفتم و میخوام تریاکو بزارم کنارم رفتم پیش یه دکتر متخصص و ایشون برای من قرص ب ۲ رو تجویز کرد و من الان یه هفست که دارم قرص ب ۲ میخورم و متوجه شدم که مصرف این قرص هم خیلی خوب نیست و در واقع از مصرف شیره و تریاک بدتره و هم غیر قابل مصرف است و الان بعد یه هفته مصرف قرص ب ۲میخوام دیگه مصرفش نکنم ایا این کار یهوویی ترک قرص مشکل یا عوارضی داره؟؟؟؟ممنون میشم جوابمو حتما بدید تشکر

    • آکسون گفت:

      سلام. لطفا با بخش مشاوره آکسون تماس حاصل نمایید. اطلاعات در صفحه تماس با ما وجود دارد.

      • m گفت:

        نه اشکالی ندارد عوارض ب 2بشدت پایینتر از تمام موارد دیگر است من چهار سال استفاده میکنم بسیار راضی هستم از روزی شش عدد رسیدم به روزی یک عدد

    • مجید گفت:

      سلام فاطمه خانم واقعا این سوال ها رو از دکتر نپرسید این سوالهارو از کسی باید مثل من بپرسی یا هرکسی که سینه سوخته اخر خطی مواد هستش دکتر یه کمو زیادشو میگه فقط ولی مصرف مواد قرص نداشته بدونه چه خبره . میخوای جواب سوالتو بگیری واتساپ یا تلگرام بیا تا بهت بگم چکار کنی . من یه ازمواد برگشته ام .که از مامان درمانی تا انجمنشو رفتم یه معتاد میتونه بهت کمک کنه

      • علی گفت:

        سلام کمک کن ممنون میشم کمک کنید

      • علی فراهانی گفت:

        سلام آقا مجید چند سال پاک هستی هروئین مصرف کردی باب۲ میتونید راهنمایی کنید

        • علیرضا گفت:

          سلام وقت بخیر، داداش بی 2 فقط باید روزی یک وعده مصرف بشه و بهترین موقع مصرفش صبح یا ظهر اگر می‌خواهید زودتر ترک کنید و تحمل خماری کم رو دارید بعد یک هفته شروع کنید دوز مصرف و پایین بیارید مثلا از یه قرص بعد یه هفته به نصف برید و بعد دوباره بعد یک هفته به روزی یک چهارم و بعد دوباره بعد یک هفته یک چهارم را یک روز در میان مصرف کنید و بعد کامل مصرف و رها کنید ولی اگر زمان ترک طولانی تر بشه از نظر روانی هم آرامش کنترل میشه من خودم توصیه میکنم همه مراحل به جای یک هفته بیست روزه باشه و همون پریود(دوره) تکرار بشه. موفق باشید.

        • Farshid گفت:

          سلام دوست عزیز مصرف هرویینه من روزی۱۰گرم شایدم بیشتر بود ولی خب خودم خواستمو یکم با فکارم جنگیدمو قرص بی۲ گرفتم،هر قرصو۴تا کردم تا دوهفته ۱چهارم میخوردم صب و شبا ک بخوابم بعداز اون کردمش ۶قسمت تا دوهفته این روشو ادامه دادم بعدش کردم ۸قسمت دوهفته هم اینحوری رفتم جلو بعدش دیگه مصرف نکردم یه کوچولو کلافه بودم ولی چند روز بیشتر طول نکشید
          خداروشکر الان ۹ماهی هست ک مصرف نمیکنم،سرحال شدم افکار منفیو ازم فاصله گرفتن خلاصه بگم زندگیم عوض شده.
          اون قرصم با تیغ صورت تراشی تقسیم کن شاید بار اول نتونی ولی شدنیه سعی کن زیادم خودتو وابستش نکنی داداش بیشتر رو افکارت کار کن.
          امیدوارم روزی بیاد که دیگه همچین دقدغه هایی نداشته باشیم امین.

          • Mostafa گفت:

            سلام خداقوتت بده داداش ، شما چطوری ب2 به اون ریزی رو 8 قسمت کردی !!!!؟

          • احمد گفت:

            سلام. داداش الان چی میزنی؟ به قول مصطفی ب2 رو کردی 8 قسمت! که نصف کردنش هم مکافاته!! بعد سوال من اینه: چطور از مصرف 10 گرم هرویین با یک چهارم قرص سر کردی؟ اونم شروع ترک! یا معجزه کردی یا توهم زدی!! البته هرکی کشیده باشه احتمال توهم بیشتر میده تا ترک! آرزوی سلامتی و پاکی همه معتادا

          • رهگذر گفت:

            با سلام به همه دوستان، بنده یک گرم تا یکونیم گرم شیره تریاک یا تریاک مصرف داشتم برای جایگزینش دستکم روزی یکونیم تا دوقرص بی 2جوابگو هست، الانم بی 2 استفاده میکنم بعد از چهار ماه نصف قرص، من موندم اون اقای ده گرمی چطور اون لاف بزرگ رو اومد؟ مصرف ده گرم هرویین شوخی نیست به جرات میگم روزهای اول شاید یک بسته هم جوابگو نباشع، آخه دروغ به این بزرگی؟ کسی مجبورت کرده؟

          • داری گلی گفت:

            استاد معذرت می‌خوام من توی عمرم خدارو شکر هرویین از نزدیک ندیدم اما شاید من بی‌تجربه‌ هم متوجه بشم ۱۰ گرم رو باید با آب مخلوط کنی شبیه خمیر که شد کمی بذاری بمونه توی یخچال بعد صافش کنی و بزنی کف تنور بعد پخته شدن با پنیر و گوجه بزنی تا بشه توی یک روز مصرفش کرد آخه خدا روت ده گرم یا بیشتر می‌زدی به همین راحتی ترک کردی؟ من یه هفته تریاک کشیدم یه ماه طول کشید ترکش کنم خدا به سر تو چیز دیگه ام میزنی احتمالا دسترسی اینترنت رو باید محدود کنن برات بدآموزی داری خدایی کوچیک جلوه میدی مواد رو

          • امیر گفت:

            داداش دمت گرم ک تونستی من روزی یک ونیم گرم تقریبا تریاک میکشیدم ولی ده سال کشیدم الان میخام ترک کنم روزی یه دونه قرص ب۲ جواب نمیده چطور با یک چهارم شروع کردی ب ترک؟؟؟؟
            ولی میدونم ب۲ خودش خودشو کم میکنه اگه واقعا بخای ترک کنی و خماری هم بکشی وگرنه جایگزین میکنی فقط ک بدتره….
            ب۲ رو باید اصولی خورد مثلا من بدنم جواب میده دوروز یکی بخورم رکز سوم نصفه قرص جوابه ولی با خماری ک باید تحملش کنی اینو مطمئن باشین ک همینقدر ک شبا از نئشگی تا صبح بیدار بودین و حال میکردین الانم باید دردشو بکشین فقط این قرص کمک میکنه ک کم تر درد بکشین

          • غلامعباس گفت:

            سلام داداش من روزی 3گرم هرویین مصرفمه وبا 4تا قرص نتونستم تحمل سیم کشی ترک و بکنم چطوری با مصزف 10گرم با یک چهارم قزص جواب گرفتی احتمالا همسایه کنار خونتون مصزف میکرده تو بخیال خودت فکر کردی میزنی اونم هرویین .مگه زوره دروغ گفتن

          • علی گفت:

            ده گرم هرویین را کسی باور نمیکنه

      • ااات گفت:

        داداش می تونی کمکم کنی

        • علی گفت:

          روزی ۱۰گرم هروئین!!!!!!آخه مردمو چی حساب کردی عمو. حالا کاری به پولش نداریم ولی اصلا وقت کم میاری بخوای روزی ده گرم بکشی.بعدشم عمل روزی ده گرم و با یه چهارم ب۲کنترل کردی.رو دروغ که وام نمی‌دن عزیزم که داری دروغ میگی????

          • کاکا گفت:

            واقعا من خواستم بگم دیگه شما گفتی،آقا روزی ۵۰۰تمن خرج موادشه بغیر از سیگار،بعد با یک چهارم ب۲ ترک کرده،من خودم نیم گرم هروئین مصرفمه چهار تا ب۲ میخورم هنوز خمارم

          • Omid گفت:

            منم دقیقا به همین فکر میکردم

          • عمو حسن گفت:

            حالا روزی ده گرم هروئین بزا بمونه اون چنتا چسک قرص B2هم به کنار اما داداش شما اصلا بگو میشه یک قرص کوچولوی ۲میلیگرمی رو به ۸ قسمت مساوی یا بیشتر تقصیم کرد.
            نه به اون مصرف ۱۰ گرم هروئینت داداش و نه هم به این مصرف چنتا قرص یک هشتم شدت?

          • کیارش گفت:

            من زمانی که مصرف هروئین داشتم اصلا قرص بی2 جوابم نیمداد شربت متادون میخوردم اونم به مقدار زیاد تا یکمی دهنم بسته بشه نه اینکه رفع خماری.. حالا طرف یه لافی زد10 گرم بعد یک چهارم بی2???

          • ناصر گفت:

            سلام من ۵ سال روزی ۲۰ میلی‌گرم متادون مصرف کردم الان یه هفته میشه روزی یه b2 رو نصف میکنم نصفشو بعد از ظهر نصفشو آخر شب میخورم البته روز اول سه تا نصفه بود یکیشو کم کردم ولی بی خوابی آمانو برید دوستان یه راه حل بهم بگین آخه شاغلم برام خیلی سخته ممنون میشم

        • معتاد گفت:

          داداش سلام ۲۵ سال مصرف کنده هستم تمام ترک کردم باید اول از همه بخواهی بیشتر فکر توپ بازی زمین بازی تعطیل راه عوض خماری با آب سرد دارو براش الکی این شاخه اون شاخه نپره نمیری خیال کن دست پان شکست فک شکست هیچی خیال کنم مواد پیدا نمیشه کرچه این میزنم همه اشغال نشکی نداره کرم داره چرا چون ِلذت جوی دور هم نشست دوست داریم یک دفعه یک یا علی بگو بکن

      • مهران گشتاسبی گفت:

        سلام جواب منو هم بده من سم زدایی رفتم به خاطر مصرف هروئین ولی چون سرکار میرم لغزش کردم الان میخوام به جاش قرص ب2 بخورم طریقه مصرفش رو میدونی یا راه حل دیگه ای داری

      • صالح گفت:

        سلام امکانش هست منو راهنمایی کنین.من ۸ سال متادون مصرف میکردم الام ۸ روزه پاکم امشب ۱/۴ قرص ب۲ خوردم چون دیگه نمیتونستم..خیلیییی داغون بودم

        • علی گفت:

          سلام دوست عزیز من خودم ۱۶ ماه ب ۲ مصرف کردم و بهش وابسته شدم .خدا لعنت کنه کسانیکه به بازار اوردنش .شما همون متادون را میتونی مصرف کنی و هر روز با آب رقیقش کنی و کم کنی تا کامل آب مصرف کنی …

        • مسعود گفت:

          سلام برای ترک بدتر از قرص ب۲ پیدا نخواهید کرد.من روزانه۸عددقرص میخوردم در طی۳ماه رسوندم به روزی ۲عدد اما هرکاری کردم کمتر نشد یکدفعه تصمیم گرفتم دیگه نخورم برای روزچهارم تشنج کردم .دوستان رفتم سم زدایی و کلی پول پیاده شدم باز هم بی فایده بود .برای همین تصمیم نهایی گرفتم و بعد از ۴۰روز تحمل درد و ضعف و رنج بالاخره پاک شدم.ترک کردن درد داره ضعف داره اما تهش شیرین و خیلی خیلی باحاله اما بدون مشورت با پزشک تصمیم به ترک نگیرید .خیلی خطرناکه

          • میلاد گفت:

            با سلام خدمت دوستان و آقا مسعود اقامسعود خوشحالم که مقاومت کردی دمت گرم…دوستان تحت هیچ عنوان طرف متادون نرید چون کبد و کلیه کم کم خراب میشه بماند روی مغز نیز تاثیرمیزاره..و نمی‌تونید لذت زندگی رو ببرید باور کنید .فقط هرچه زودتر به فکر بیفتید وبایداراه کنید و مصمم باشید…و یادتون باشه متادون رو با ب۲ترک کنید اما فقط با نصف شروع کنید حتی با یک چهارم یه خورده درد بکشید به قول اقامسعود بخدا تهش خوشحالیه و لذت زندگی اون موقع معلوم میشه ..در طول ترک تقویت کنید گاپنتین۳۰۰برای رفع کلافگی روزی۳عدد خوردن انبه و آب انبه آب انگور سیب مفیده و اولش با گوشت مرغ تقویت کنید سبزیجات میوه خلاصه معده تونو خیلی سنگین نکنید این توصیه ها رو دوست داشتم بگم دوستان بازم میگم طرف متادون نرین .و بدونین بهترین روش ترک متادون ب۲ و باید حداقل سه یا۴روز متادون نخورید بعدش ب۲روشروع کنید باورکنید۱٫۴هم جواب میده بازم تصمیم با خودتونه اما وقتی ۴یا۵روز متادون نخورید بعدش درمان با ب۲برای من که ۱٫۴جواب داد آمپول تقویتی هم بزنید و تحرکتونو کمترکنید کم کم بدن قوی میشه از دوش آب نیمه سرد هیچ وقت غافل نشید ببخشید پرحرفی کردم …پاینده باشید و مصمم و استوار…مرسی

        • ابی گفت:

          سلام دوستانی که متادون مصرف میکنن و میخوان ب 2 رو جایگزین کنن خیلی خیلی مراقب باشین من اطلاع نداشتم روزی سه تا 40 مصرف میکردم بدون وقفه رفتم رو ب2 و تا دم مرگ رفتم و وقتی ده ساعت بعد بیمارستان به هوش اومدم همه فهمیدن چیکار کردم دکتر بم گفت کارم خیلی خیلی خطرناک بوده از همه خواهش میکنم حداقل یه هفته بعد از قطع مصرف متادون از ب2 استفاده کنین خیلی خیلی مراقب باشین

          • متینی گفت:

            اگه اول ب۲ بخوریم بعد فرداش میشه متادون خورد؟؟

          • محمد شجاعی گفت:

            من چی بگم که ریتالین روبیفن و با هم اسنیف میکنم. بعد هم ۲تا متادون 40 قهوه‌ای صبا میخورم بیدار میشم شب هم دقیقاً همین کارا با 5تا زولپیدم 10 میل و 5 تا آلپرازولام 1 و 3تا کلونازپام2 اونم دایم از خواب بی
            دار میشم

        • Omid گفت:

          داداش منم مثل شما ۸ساله متادون مصرف میکنم ولی بعد ۱۰روز ترک انگار اول روز ه ترکم بود وتشنج گرفتم که دوباره شروع کردم نمیدونم شما چجوری بعد ۶روز تازه احساس داغونی میکنی خوش به حالت

          • احمد گفت:

            امیدجان داداش مصرفت هم زیاده هم طولانی. من چند ماه متادون خوردم. قبلش تریاک و شیره مصرف داشتم… متادون رو کنترل کردم رسید به روزی نصف. بعد یه روز درمیون هم میشد تحمل کرد. گرچه پریشانی، تعریق و افسردگی فکری و روانی داشت ولی خماری وحشتناک نبود و قابل تحمل بود… شما مصرف و وابستگیت زیاده که نتونستی. ایشالا به همین زودی کامل پاک میشی. به امید سلامتی و پاکی همه معتادا

          • یاشار گفت:

            هنوز دنبال برای . با ب۲ ترک کن

      • فاطمه گفت:

        سلام من یک خانم 29ساله هستم و 4ساله که مواد مصرف کردم البته یک سالهو نیم متادون مصرف میکردم .الان 10روزه چیزی مصرف نمیکنم خیلی حالم بده کلا بدم داغه کلا روزی چهار بار میرم دوش اب سرد میگیرم وای فرقی نداره بی اشتها .تهوع واسهال وبدن درد دارم خانوادمم خبر ندارن که مصرف میکردم و نمیدونم چکار کنم خیلی دیگه از این اوضاع خسته شدم کم دارم میارم امروز یک نصف قرص ب2استفاده کردم ار بس خانوادم میگن که بریم دکتر خسته شدم نمیدونم چی بگم .چطوری دیگه خوب شم و با ب2ترک کنم لطفا کمکم کنید چون خیلی حالم بده .

        • پرستار بی نام گفت:

          سلام
          من پرستارم یکسال خرده ایی تو بیمارستان نارکوتیک های بیمارستان رو کم کم مصرف میکردم اولش از یه سرماخوردگی شروع شد که مصرف کردم (نارکوتیک ینی همون مسکن های مخدری)خلاصه کم کم با دوستم تفریحی میزدیم سه چهار روزی یکی مزدیم تا به خودمون اومدمیم یکسال خرده ایی گذشت مجبور بودم روزی ۱۰تا بزنم وزنم به شدت اومد پایین طوری ِلاغر شدم که داشتم لو میرفتم اصلا اشتها نداشتم هر شیفت میزدم تمام ک میشد منتظر بودم فقط شیفت بعدی بیاد به نام بیمار برم بگیرم خلاصه تا شد روزی ۱۰تا امپول در روز دیگه به تنگ اومدم زنم فهمیده بود ناراحت اعصاب خردی وووو خلاصه سرتون درد نیارم خیلی بده اعتیاد نکنین جوانیتون خراب نکنید من قرص ب ۲ شروع کردم با باشگاه دوسه روز اول خیلی بده ولی نترسین نمیمیرین برین باشگاه عرق بریزین که زهرش بره ازبدنتون خداروشکر الان یکماهه گذاشتم کنار دوسه کیلو اضاف شدم روزی یه قرص میزارم زیر زبون ولی خداروشکر دیگع سمتش نمیرم و راحت شدم خواستین میتونم بهتون مشاوره بدم

          • بی نام گفت:

            قرص چی میزاری زیر زبون

          • امیر گفت:

            سلام
            بنده حدود ۲ سال که دارم متادون استفاده میکنم
            قبلش از تریاک و … شروع شد و الان به اینجا رسیده
            الانم پشیمون و کلافه ام
            چن روز پیش به یکباره از متادون رو بردم به ب۲ و نزدیک بود تو خواب تشنج کنم
            قبلا امتحان کردم ترک ب۲ خیلی راحت تر از متادون هست
            ولی الان به متادون وابسته شدم و دست از سرم بر نمیداره و خیلی درد داره
            راحنماییم کنید لطفا میخوام از شر هرچی مواد هست راحت بشم
            تشکر

          • یاشار گفت:

            تحمل کن آب زیاد بخور داره تموم میشه سمومش از بدنت

        • محمد نوری گفت:

          خب چیشد تونستی ترک کنی؟

        • حبیب گفت:

          ده روز هیچی نخودی آخه چرا ب۲ زدی دیگه.تموم میشد بخدا سختشو رد کردی.چراااا

        • Omid گفت:

          منم مثل شما ۱۰روز هیچی مصرف نکردم ولی انگار نه انگار ،دیگه تحمل نکردم زنگ زدم یه کلینیک گفتش که اشتباه کردی باید کم کم ترک میکردی که دوباره شروع کردم ودوزم باز بالارفت ولی شما فکر کنم بتونید با b2ترک کنید چون من تجربه ب۲ ندارم ولی توصیه میکنم همینجوری ترک نکن
          موفق باشی عزیز

        • یاشار گفت:

          تحمل کن آب زیاد بخور داره تموم میشه سمومش از بدنت

      • علی حاجی گفت:

        سلام خسته نباشید من 11ماه قرص بوپرنورفین 4دهم مصرف میکنم چند با گذاشتم کنا ر ولی دوباره شروع کردم چکارکنم چون بعدش معده درد میشم

        • Bahram گفت:

          دوستان کلا ب2 باید روزی یکبار وسرساعت ویک چهارم استفاده بشه یک هفته در هفته دو همون یک چهارم روهم نصف کنید باتیغ وشروع به ورزش کنید متابولیسم بدن بره بالا سر 15 شانزده روز قطع وشروع به مصرف گرمی جات کنید حتما دارو کلمه سورنجان رو سرج کنید بلغم وسردی رو از بدن میکشه بیرون

      • rei گفت:

        سلام میشه منو راهنمایی کنید

      • امیر گفت:

        سلام آقای مجید منم به قرص متادون اعتیاد دارم میشه بنده رو راهنمایی کنی که چطوری ترکش کنم؟

      • سلام آقا مجید من۲۵سال تریاک با وافور مصرف داشتم به هیچ وجه ممکن با سیخ مصرف نداشتم وحدود ۴سال هم بعضی مواقع تریاک وبعضی مواقع شیره تریاک وضمنا بیماری اعصاب وروان هم دارم وداروهای ضد افسردگی وبی خوابی زیر نظر متخصص اعصاب مصرف میکنم وتقریبا ۱۰ماه پیش اول باقرص متادون وبعد از دوماه شربت متادون که تقریبا دوبار درطی یک ماه تشنج کردم وهردوبار به کما رفتم وبا شوک برقی برگشتم ویک غده عفونی هم همزمان در کمرم مشاهده شد که بابستری وگرفتن آنتی بیوتیک ومددتی هم قرص آنتی بیوتیک مصرف میکردم ولی روزبروز حالم بدوبدتر میشدوبستگان وخانواده میگفتن مگرشماجزحافظه ات ضعیف وکم کار شده بودی دیگه این بیماری هانداشتید که بالاخره ماروزبروزضعیفتروهرچه هم آزمایش میرفتیم میگفتن خدا را شکر همه چیز نرمال است تااینکه بعدازسه ماه با اجبار مجدد مواد که تریاک باشد باوافورمصرف کردیم فقط بیماری ام بهترشد ولی دیدم هیچ تغییر روحی و جسمی درمن انجام نمیشه تا اینکه اینسری بازم خودسرانه حدود ۷ماه هست بخاطر ضعف و ناتوانی وریتم خواب واز کارافتادگی درسن ۴۰سالگی برایم خیلی سخت بود همیشه خسته وکسل هستم وناتوان وخستگی مفرط باقرصهای آرام بخش وقرصهای خواب به سختی روزها خوابم میبردبا اینکه مصرف موادم بالا بود باقرص بی۲روزی یک عددتا العان خودسرانه مصرف میکنم ولی پزشک اعصاب وروانم در جریان هست وبهش چندبار گفتم گفته هنوز زود است ولی خودم بخاطر بی خوابی وخانه نشینی وخارش شدید وعطش زیادولاغری وحالت تهوع واستفراغ و کم اشتهایی شدید که الان بهتر شده ام وبهتر غذا میخورم که قبل از مصرف مواد حدود ۹۰کیلو بدون خستگی پرتوان وپرجنب جوش وخستگی ناپذیر به مرور زمان درطی اعتیادم وزنم کمتراز ۶۵کیلو نمیشد تا اینکه حدود ۲سال پیش یک شغل سخت که دائم باید شب روز بیشتربیدارباشم درطی حدود ۷ماه بدوراز خانواده وبه همراه یک داداش کوچکم حتی بندرت با اشخاص دیگه مواجه میشدیم حال علت اون مکان بود یا سختی کاربود یا اینکه غذا باید خودم درست میکردم خیلی ضعیف ولاغرشدم وبعداز اتمام اونکار به خانه برگشتم تقریبا از۵۵کیلو به ۶۵کیلو همیشگی برگشتم که مجدد یکسال بعدش خیلی ضعیف شدم که چندین بار آزمایش دادم که گفتن همه چیز نرمال است وحدود ۲ماه پیش گفتن پرکاری تیروئید درحدنرمال وکم خونی هم درحد نرمال یعنی به موقع متوجه شده ام وحتی گفتن نیاز به دارو نیست که بااصرارازفوق تخصص غدد یکی قرصی در۲۴ساعت ۲عددبرای تیروئید ویک قرص هم برای کم خونی جز این دوبیماری دیسک کمرومشکلات روحی و روانی بخاطر شغلم که در۱۵سال خدمت وبستری های پی درپی دربیمارستانهای اعصاب روان ومصرف دارو پزشکان سازمانم تصمیم به بازنشستگی که هم اکنون ۱۳سال است بازنشسته پزشکی وتقریبا یک سوم آن خانه نشین منزوی شده ام وبعداز مصرف قرص بی ۲که الان نزدیک به ۸ماه هست هم لاغر هم ناتوان هو احساس یاس و ناامیدی وهیچ تصمیمی نمی توانم بگیرم حافظه ام خیلی ضعیف وخیلی فراموش کارشده ام دوست دارم ازاین قرص بی ۲نجات پیدا کنم تا سراغ بیماری اعصاب وروانم بروم تورابه شرفت به من کمک کن من خدمتم جز به خلق خدا چیز دیگری نبوده بدون اسم وشهرت بدون هیچ چشم داشتی فقط فقط برای رضای خدا بسی جانها از اعدام نجات دادم وبسی زندانیان بسیار را آزادکردم وبسی قدمهای خیر دیگر درمسائلهای دیگه برمیداشتم با اینکه هنوز بیمارم درحد توان بازهم قدم خیر برمیدارم که ازحق زن وبچه ام در مسیرکارهای خیروخداپسندانه صرف کردم هیچ نتیجه ای جزبیماری وفلاکت وباختن سلامتی واموالم نصیب نشد بازهم امیدم فقط فقط بخداست خدا تمامی بیماران بالخص بیماران معتاد رانجات دهد یاحق

        • معتاد گفت:

          داداش سلام ۲۵ سال مصرف کنده هستم تمام ترک کردم باید اول از همه بخواهی بیشتر فکر توپ بازی زمین بازی تعطیل راه عوض خماری با آب سرد دارو براش الکی این شاخه اون شاخه نپره نمیری خیال کن دست پان شکست فک شکست هیچی خیال کنم مواد پیدا نمیشه کرچه این میزنم همه اشغال نشکی نداره کرم داره چرا چون ِلذت جوی دور هم نشست دوست داریم یک دفعه یک یا علی بگو بکن

    • بهرام گفت:

      من از سال 80 که 16 ساله بودم شروع به مصرف تریاک کردم تا سال 94 که شیره سوخته وافوری میکشیدم هم ادامه دادم و تصمیم به ترک گرفتم ، البته برادرم که با من همبازی بود و متاهل بود گفت خسته شده و تمام وسالیمو ریخت دور بهم 8 تا قرص بی دو داد روز اول اونقدر بخور که نعشت کنه ولی روزای بعد به اندازه نعشگی نخور خلاصه آخراش که هشتا قرصم تموم شد رسیده بود به یک هشتم قرص که دیگه قرص نداشتم بخورم معتاد استامینوفن کدئین شدم چون همش از دردش میترسیدم هیچ وقت اقدام به ترک نکرده بودم حالا که توش افتاده بودم باید ترک می کردم خلاصه استامینوفن کدئین ها رو هم به یک هشتم کم کردم دیگه شده بود تلقین خلاصه بعد قطع استامینوفن کدئین دو سه شب هم نخوابیدم البته جدولی تو شهر نبود که بهش نزده باشم بد جور کمر آدم شل میشه خلاصه اون یک ماه جون دادم تا گذاشتم کنار تازه اول راه عاشقی شروع شده بود بدن درد نداشتم اما روانم با مواد گره خورده بود اونجا بود که یکی از دوستام که هم بازیم بودو NA می رفت البته هنوز پاکه بهم کمک می کرد از این حرفا که وصوصه حسی هست آنی و گذرا و .. دعای آرامش که همیشه تو جیبم بود خداییشم کمکم میکرد ، جونم برات بگه تا 8 ماه بعد ترکم با کابوس از خواب بیدار میشدم که وافور تو دستمه تو محفل دوستانه و منقلو بخاری هیزمی و کبابو .. با سردرد پا می شدم میدیدم خواب دیدم بعدش کلی ذوق می کردم بعد یک سال شدم آدم عادی البته برا مردا زود ارضایی یادگار میمونه که اونم راه حل داره تو بحث امروز نمی گنجه .. خلاصه شدیم پاک پاک انگار از مادر متولد شدی ، اگه بدونی بوی هوای صبح دم چه لذتی داشت تغییر فصل ها برام معنی پیدا کرده بود ، خخخخ حتی پدر مادرمو یجور دیگه دوست داشتم که گذشتو گذشت بعد سه سالو نیم دوباره از دست همون داداشم که ترکم داده بود آلوده شدم و الان دو ساله مصرف می کنم و دارم براب پاکی دوباره تلاش میکنم. مطمین هستم که بازم میتونم امیدوارم شما هم بتونید فقط به خواستن خودت بستگی داره که بدت اومده باشه یا نه…… good luck

      • علی گفت:

        دمت گرم داداش مطمئنم میتونی بازم پاک بشی
        ماشالله به غیرتت که یکسال کنار گذاشتی

      • محمد گفت:

        سلام آقا بهرام، من حدود ٨ سال تریاک مصرف کردم تازگیا مصرفش رو خیلی کم کردم اما خیلی اذیت میشدم روانم بهم می‌ریخت، ب ٢ گرفتم روزی یک سوم استفاده میکنم، چطوری میتونم همین یک سوم رو هم کنار بذارم؟

      • مجید گفت:

        دوست عزیز خیلی جالب و روان نوشتی و دمت گرم و لعنت خدا بر اون برادرهای بی شرف و حسود که غیرت ندارند و برادرهای خود را آلوده می کنند یا حتی در بعضی اوقات تلاش برای نابودی زندگی برادر خود میکنند فقط بخاطر حسادت و مال دنیا و…
        اما امیدوارم مجددا تصمیم قطعی بگیر و اول برادر خود را کنار بگذار و بعد اقدام به ترک کن و تا زمانی که آنقدر با اراده و محکم نشده بودی در مقابل مواد نزدیک برادر نشو….

      • Omid گفت:

        دمت گرم حلالت باشه

    • Ali گفت:

      سلام من هم مثل شما بي ٢ استفاده ميكنم الان هشت ساله كه بي ٢ مصرف ميكنم از روزي ٨تا امسال كردمش روزي يه دونه خيلي بهتر از ترياكه و نگران عوارضش نباشيد فقط سعي كني دوز كم استفاده كنيد و در ساعت مشخص و دوز مشخص يه برنامه ام براي خود بذار هر دو ماه يكم دوزتو كم كن نگران عوارضشم نباش

      • احمد ب گفت:

        سلام.علی جان منم باهات موافقم ب ۲ خیلی خیلی بهتر از شیره. تریاک ولی باید اینم بدست بگیره ادم زیاده روی توهیچ کاری بدرد نمیخوره دیگ چه برسه به اعتیاد .من الان ۲۶ سالم ازموقعی که یادمه کشیدم الان چن ساله که با ب۲ اشنا شدم خیلی ازش راضیم فقط از ارامش زیادیش ناراحتم که ادم اگه بخوابه دیگ تا ۱۳.۱۴ ساعت راحت راحت خوابی از کارو زندگی میفتی فقط همینه وهمینه .باتشکر

      • روف گفت:

        سلام . داداش چطوری میتونی روزی ۸ تا ب۲ مصرف کنی؟؟!!!!
        من از صبح مینشستم سر بساط تا نصف شب.‌روزی ۷ گرم شیره میکشیدم. فقط رور اول دوم دوتا مصرف کردم بعد یکی تا یه هفته. ۲۰ سال هم اعتیاد داشتم. بخدا اونجوری نیست. خیلی ضرر داره. بزار هروقت خمار شدی یک چهارم بزن. اونم سعی کن کم کنی. حیف میکنی خودتو

    • نهال گفت:

      منم تقریبا ۷ساله شیره مصرف میکنم تصمیم به ترک گرفتم ولی تحمل درد ندارم.دوستم بی۲ پیشنهاد داد که دوزضو کم کنم و قطع کنم
      میگفت ک درد نمیکشی ولی به هر قیمتی باید ترک کنم

      • امید گفت:

        علی جان منم بی 2 مصرفم بود اگه میخوای کنارش بذاری برو به قطره چکانی و سعی کن روزی 1 قطره کم کنی
        اینطوری یه ذره هم اذیت نمیشی

        • Sonia گفت:

          یعنی چی قطره چکانی

        • امیررضا گفت:

          سلام،دوست عزیز میشه روش قطره چکانی رو واسه ما هم بگی،ممنون میشم

        • nima گفت:

          درود خانم هر وقت شروع کنید دیر نیست توکل به خدا بکنید و شروع کنید ولی اگه اراده دارید زیر نظر پزشک ترک کنید چون یه دفعه ترک کردن امکان برگشت داره تو روزهای اول ولی اگه سه هفته را رد کنید چون زجر کشیدید یاد عجزهاتون که بیفتید دیگه امکان برگشت کم هست هیچی بهتر از زندگی سالم نیست خواهرم همه میتونند ترک کنند، بیشتر روی روح و روان کار کنید و رفیق بازی وسیله بازی و محل بازی را کلا بزارید کنار انشاالله روزی بیاد که هیچ معتادی رو کره زمین نباشه با آرزوی موفقیت برای شما و همه هم دردهامون‌.

        • فرشید گفت:

          سلام ببخسید من فرشیدم ۲۲ سالمه شیش ماه مصرف معتادون و بیدو دارم نمیدونم چطور بزارمش کنار تروخدا راهنمای کنید بدجور گرفتارم کرده

      • شاهپسند گفت:

        فقط خودت رو محکم نگه دار،وفقط از خدا کمک بگیر،دردش مثل یه سرماخوردگیه،آگه بخوای خرکی ترک کنی،ولی با دارو درد نداره که،بشرطی که خودت رو وسط کار با وسوسه نبازی و دوباره شروع نکنی..توکلت بخدا باشه،و برای کسی از اطرافیانت تعریف نکن چیکار میکنی،چون تجویزی بیخودی میدن،آخرشم متقاعدت میکنن،برو شیره بکش فقط با خود شیره میتونی ترک کنی خخخخ،دوباره معتادی رو شروع میکنی..پس محکم باش

        • بهزاد گفت:

          سلام دوستان عزيز من ٨سال بود كه ترياك وكراك و خلاصه بغيراز هروءين رو مصرف كردم تا اينكه خسته شدم و رفتم سراغ ترك يابويى خداييش درد فيزيك داره ميدونيد چى ادمو خيلى عذاب ميده فقط بيقرارى و اظطرابى كه توى وجودت ميوفته والا درد اون دردى نيست كه نشه تحملش كرد فقط واسه بيقرارى اگه ميشد يه چيزى پيدا ميكردم خوب بود توى جايى كه بنام كمپ وجود داشت فقط خدارو شكر آب سرد جواب منو ميداد چون تابستون بود وميتونستم توى آب سرد وسط كمپ كه استخر داشت تنمو ميزدم به آب نميدونيد دوستان آب سرد نعمت بزرگيه خيلى خوبه خيلى خبلى خيلى باورتون نميشه

      • امیر گفت:

        به راحتی میتونید با کمک این دارو قطع مصرف کنید ،در این روش دارویی مصرف مواد رو با دارو در دوز مناسب جایگزین میکنن و به تدریج با یک شیب بسیار ملایم دوزاژ دارو رو کم میکنن تا به صفر برسه (اصطلاحاً میگن تیپر کردن ).
        منتها نکته مهم اینه که شخص به تنهایی نمیتونه این کار رو انجام بده چون بُعد روانی اعتیاد به شما این اجازه رو نمیده که نشئه نباشی ، برای همین و همچنین برای تعیین دوز اولیه داروی جایگزین و شیب تیپر کردن دارو ، حتماً حتماً حتماً باید به یک پزشک متخصص در زمینه ترک اعتیاد مراجعه کنید .
        به عنوان یک رهایی یافته اعتیاد تاکید میکنم ، نتیجه ترک مواد مخدر بدون دخالت پزشکی از دوحالت خارج نیست.
        ۱_یا شکست میخورید و بعداز یک مدت دوباره برمیگردین به مواد
        ۲_ یا مثل من باید سالهای سال با عوارض جانبی ناشی از ترک غیر اصولی تا آخر عمرتون دست به گریبان باشید و عذاب بکشید.

        • .... گفت:

          چه پیامدهایی داشته آقاامیر؟من خودم با ترک غیر اصولی مشکل اعصاب گرفته ام شما چه مشکلی پی
          دا کردید؟

      • mohsen گفت:

        ببین هر راحتی یه سختی داره دلتو بسپار به خدا یه هفته تحمل کنی بدنت ول میکنه.پس الکی خودتو گول نزن

      • ابوالفضل گفت:

        سلام نهال منم شیره مصرف میکردم 6سال الان مصرف نمیکنم فقط باید یه کاری بکنی مصرفت بیاد پایین ممنون

      • سرنوشت گفت:

        سلام نهال خانم ب2بهترین راه حله فقط روزای اول آدمو کامل خالی خالی میکنه از همه نظر بعد دوسه روز اوکی میشی
        منم 6سال مصرف تریاک شیره داشتم الان یکماهه رفتم رو ب2
        انشالله شما هم میتونی
        به امید روزی بهتر زندگی بهتر

    • محمد گفت:

      من مصرف کننده تریاک بودم همیشه میخوابیدم خونه نهایتش ۵ روزه ترک میکردم تا رفتم سمت ب۲.از هر روشی واس ترک استفاده کردم نشد.تا ۲۰ روز تو خونه زجر میکشیدم.در کل اگه بدن شما بخاطر مصرف مواد رو به سردی رفته و ترک براتون سخته یک سری دکترها واس ترک هستن که با بیهوشی و پاک کردن خون سمزدایی میکنن.و من این راه و رفتم و فوق العاده راحت شدم.روزی ک اینکارو کردم دیگ اذیت نبودم و تمام شد.ولی چیزهایی با طبع گرم بخورید ببینید چطوری سرپا میشید و دیگ اذیت نمیشید

      • فرهاد م گفت:

        سلام اقا من هرویین مصرف میکنم روزی ۲ گرم تاحالا تو عمرم متادون بی ۲ نخوردن چجوری باید مصرف کنم میگن تنگی نفس میاره خمار میکنه راست میگن البته دکتر بهم گفت روزی ۱ دونه بزار کافیه ۵ تا دونه داد گفت دیگه نخور که وابستش نشی گفت سم زداییی میشی درسته

      • سینا گفت:

        سلام آقا محمد هزینه ی این روش چقد میشه و دقیقا کجاست

    • علی گفت:

      شرکت در جلسات به من کمک کرد لازم نیست ماده رو جایگزین ماده دیگری کنید منم گرفتار ب۲ شدم تجربه بدی بود ولی فقط جلسات رو رفتم و میرم چشم وا کردم دیدم پاکم تو جلسات اون اتفاقی که باید میفته اونجا کلی همدرد هستن که تنهاتون نمیذارن

      • بی نام گفت:

        ۴سال که بی۲مصرف میکردم، همیشه ترس نداشتن و درد کشیدن رو داشتم،یه شب رفتم ۲تاخشاب گرفتم، وقتی قرص رو توی دستم گرفتم یدفعه نمیدونم چی شد از خودم بدم اومد همونجا همه رو ریختم بیرون گفتم دیگه نمیخورم،حتی اگه بمیرم.،ترس خماری همیشه توی زندگیم بود، الان ۱۶روزه مصرف نداشتم، نه میگم آسون، نه اینکه درد نداره. پوستم کنده شد، ولی منتظرم اون روزی که بدون دردو مواد میاد رو ببینم تا لذتشو ببرم. از درد خماری هشکی نمرده، هرچیزی هم تاوان داره. تحمل کنین، همه چیز شدنی. ولی اگه قصد ترک با بی ۲رو دارین، همون مواد خودتون رو مصرف کنین.. یا علی

        • بی نام گفت:

          چن سال بود که ،ترباک و شیره مصرف میکردم، خیلی تابلو شده بودم، رفتم روی مصرف بی ۲ ، خودسر مصزف کردم، کم کم داشت بهم مزه میداد، به خودم اومدم دیدم قرصی شدم، روز به روز داشت هم از نظر جسمی‌ هم روحی بهترم میکرد، جوری که هرکی منو میدید میگفت چرا اینقد خوب شدی. چاق شدی. از این حرفا‌‌.. همین حرفا باعث شد ۴سال مصرف کنم، هیشکی هم متوجه نمیشد اصلا ، خودمم باورم شده بود که دیگه معتاد نیستم، ولی دیدم این زیبایی فقط داره گولم میزنه، یهو ولش کردم.. اینکه میگن یهویی قطع نکنبن،و دوز مواد رو بیارین پایین بنظر من زیاد تواصل موضوع فرقی نمیکنه،، اصل موضوع اراده هست. ، دوستان بخدا یه روز پاکی و بدون مواد به ۱۰۰سال زندگی با مواد ارزش داره، توی این مملکت اگه یک کیلو گوشت بخای بخری باید ۱ساعت راه بری ولی انواع مواد مخدر رو توی ۱دقیقه میتونین پیدا کنین. پس خودتون میفهمین ک چی میگم،.. ارامش عطا کردنی نیس، خودتون باید بدستش بیارین

    • آرش گفت:

      سلام .. من حدود شانزده سال مواد مصرف کردم انواع مواد مخدر از حشیش شروع کردم رسیدم به تریاک و شیره و اخرشم شیشه و هرویین .. یه مدت میومدم با متادون و ب 2 ترک کنم که جایگزین میشد و دست اخر همزمان هم مواد میزدم هم شربت و قرص متادون .. دیگه ب2جوابم نمیداد و خمارترم میکرد .. اخرش به این نتیجه رسیدم برم کمپ و یه بار رفتم کمپ با مصرف همزمان هرویین .. متادون و شیشه و گاها شیره .. همه اینا رو همزمان مصرف میکردم جوری که اگه یکیش نبود اصلا جوابم نمیداد بقیه .. ترک که کردم یه سال موندم گرداننده همون کمپ و خیلی چیزا یاد گرفت و الان دوسال پاکم .. جلسات رو قبول ندارم .. یعنی برای هرکسی یه جور جواب میده .. یکی با جلسات یکی با رفاقت با خانواده .. خود ادم باید کشف کنه چی واسش خوبه … ولی اینو مطمعنم فقط و فقط با کمپ و سم زدایی ترک واقعی صورت میگیره .. بعدش دیگه ادم باید فقط و فقط به خودش فکر کنه و خودش رو دوس داشته باشه و ترکش فقط بخاطر خودش باشه نه هیچ عامل دیگه تا نره سراغش دوباره .. عامل دیگه رفاقت با خانواده هستش ..

    • M گفت:

      ترک کردی اخرش یا درگیری

    • حسن گفت:

      سلام من با این کرونا شروع به مصرف تریاک کردم و الان 6 ماهه هر روز و روزی یک گرم در دو وعده مصرف میکنم البته یه هفته هست که همون مقدار رو یه ذره کمتر کردم یه مرتبه و میخوام این هم نباشه چکار کنم درد زیادی از ساعت 5 عصر میاد سراغم

    • amirparastndh گفت:

      سلام آره‍ یک دفعه نباید ؤل كرد

    • مهدی گفت:

      احتمال سنکوب خفیف داری

    • Hasan گفت:

      میتونی به منم کمک کنی

    • علی گفت:

      بهترین راه قطع مصرف ،خودداری از مصرف در همان بار اول است ،
      اول از همه باید خودت بخوای
      دوم آب درمانی یعنی هروقت درد امد سراغت بری حموم ،حدالامکان اب سرد
      سوم تا چند ماه حبوبات ابپز و کمتر از روغن استفاده کنید
      چهارم صبر،صبر،صبر

    • بینام گفت:

      قرص ب دو رو کامل نخور. تقسیم بر ۴ کن…هر شب موقع خواب یک‌چهارم بخور….که هم خماری بکشی کم کم هم بدنت توصعف و درد نره بتونی بخوابی…ترک بدون‌خماری کشیدن قصه است….۳۰ سال مصرف کردی چند سال باید بجنگی تا پاک‌شی…قرص کامل اندزه ۱۲ گرم تریاک نشگی‌داره..قرص رو فقط در حدی بخوریدکه بتونید بخوابید بعد یک‌روز در میون..بعد کم گم فاصله رو زیاد کنید.نکته مهم اینه هرگز به قرص عادت نکنی و هرگز قرص و مواد رو باهم مصرف نکنی من ۱۰ سال مصرف کننده بودم با ه تا قرص بدو تو مدت ۳ماه گذاشتم کنار

    • حسین گفت:

      سلام
      من مدت ۲ سال اعتیاد به تریاک و شیره داشتم بعدش به مدت ۳ سال قرص متادون میخوردم. الان متادون و تریاک و شیره را ترک کردم. الان به مدت ۱ سال روزی ۱ عدد قرص ب۲ میخورم و حالا میخوام قرص ب ۲ را به کمک متادون کنار بگذارم. البته کلا ۸ روز بیشتر متادون نمی‌خورم. قرص کلونودین هم گرفتم. توکل بر خدا
      سوالم اینه که بجای متادون آیا داروی دیگه ای هست که درد خماری ترک ب۲ را کم کنه؟ از همه شما سپاسگزارم

    • امیر گفت:

      این قرص هم اعتیاد داره …دنبال ترک باش خودت وابسته به هیچ دارویی نکن فقط اراده میخاد

    • Abbas گفت:

      گوش نکن من ۲۸ سالمه ۱۱ ساله دارم ب2 مصرف می‌کنم هیچیمم نشده ولی اگه دلت تریاک میخوادو روت نمیشه جسمتو گول بزنی اون بحثش جداست

  2. zahra گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    همسرمن چندساله که روزی سه تا ترامادول ۲۰۰مصرف میکنه و چندبارخواسته ترک کنه امابخاطره دردبدنی که داشت نتونسته اماالان قصدواقعی به ترکش داره ونمیخوادزیاددردبکشه اگه راهنماییم کنیدتابتونم کمکش کنم ممنون میشم

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      متادون مخدی قوری و بسیار اعتیاد آور است و ترک غیر اصولی آن عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت به همین جهت پیشنهاد میکنیم که به کلینیک مراجعه بفرمایید.

    • امیر گفت:

      سلام من تقریبا ۶ماهه که یک سوم قرص b2مصرف میکنم خودم میتونم قطع مصرف کنم؟

      • آکسون گفت:

        سلام. خیر. حتما زیر نظر پزشک اقدام به ترک کنید.

        • Arash گفت:

          سلام من نزدیک به سه ماه میشه ترک کردم تریاک ومدتی هم شیره مصرف کردم تصمیم به ترک گرفتم با قرص ب2, یک چهارم مصرف میکنم در روز ‌روزبعدش هم اگه مصرف نکنم اذیت نمیشم ولی برای روز بعدش عطسه و تا حدودی درد تب پاهامو دارم می‌خوام اینم بزارم کنار چکار کنم

          • علی گفت:

            ترک با ب دو راحته. فقط بستگی به میزان مصرف تریاک یا اعتیادی که داشتید باید ب دو را با دوزی شروع کنید که کاملا سر حالتون بکنه مثلا اگر با دو تا قرص شروع کردید باید یه کارد تیز برای خورد کردن قرص داشته باشید و حداقل بیست روز تا یک ماه طولش بدید و طوری ذره ذره کم کنید که اصلا احساس خماری نکنید. آخرین شب ها خیلی مهمه حتی اگر شده چهار پنج روز آخر با کوچکترین ذره ممکن ادامه بدید

        • میلاد گفت:

          سلام من حدود ۶ ماه ن هر روز در هفته ۴ بار متادون ۴۰ میخورم الان ۶ روزه نمیخورم .و ۶ روزه دارم هلاک میشم شبا حتی نیم ساعتم نمیتونم بخابم الان موقعی هست که مقدارکمی ب ۲ استفاده کنم ؟

    • علی گفت:

      خوش به حال همسرت که یه فرشته نگهبان کنارش داره. هرکسی درک شما را نداره

    • محمدرضا گفت:

      سه تا ترامادول ۲۰۰ یعنی آخر دیوانگی ، بابا به خودش رحم کنه ترامادول تشنج سنگینی داره و اگه بگیره تمام ، میشه ، بگو بهش بکنتش روز ۲ تا ۱۰۰ و درد تحمل کنه ، بابا سه تا ترامادول ۲۰۰ مگه شوخیه ای بابا ، بخدا تا آدم نخواد و زجر نکشه نمیشه ه ه ه ، والله باید همونقدر که از ناشگی حال کرده یک هزارمش رو که زجر بکشه تا ترک کنه ، ترامادول رو بیاره رو ۱۰۰ ، و بعد چند روز ۲ یا ۳ روز مصرف نکنه و بعد ب ۲ بخوره روزی نصفی فقط تا ترک کنه نکه باز ب۲ رو هم زیاد بکنه ب ۲ هم لذت خودش رو داره خدا رو فراموش نکنه فقط خدا

  3. علی گفت:

    دوستان عزیز ازتون خواهش و التماس میکنم ترامادول مصرف نکنید یکی ازکثیف ترین مواداست بخدا عوارضشو به مرور زمان نشون می‌ده کبد و کلیه هارو ازکارمیندازه

  4. بی نام گفت:

    برای ترک هر مخدری رفتن سراغ یه مخدر دیگه ، ترک نیست، برای ترک باید مصرف رو قطع کرد همین ، فقط اگه مقدار مصرف بالا باشه بهتره قبل از قطع کامل دُز مصرف رو پایین بیاریم

  5. سید احمد گفت:

    سلام.من سه سال و نیمه دارم روزی دو عدد قرص بی دو مصرف میکنم.خواستم بپرسم اگه این قرص را ترک نکنم و همینجور ادامه بدم مشکلی برام پیش نمیاد.لطفا راهنمایی کنید.

  6. علی گفت:

    سه ساله b2 مصرف میکنم چجوری ترک کنم

  7. بهروز گفت:

    سلام ، من روزی یک عدد قرص b2 مصرف میکنم حول هوشه سه ساله مصرف میکنم قبل اون ترامادول و قبل اون هم تریاک مصرف میکردم ، چهل سالم هست ، منتها چون سنگ کلیه دارم و کلیه ام سنگ ساز هست بیشتر بخاطر درد بدنم مصرف میکنم من دنبال سرخوشی اون نیستم فقط بخاطر اینکه سست و درد نداشته باشم مصرف میکنم من هر روز چهار وعده مصرف میکنم یعنی هر وعده یک چهارم ، بعظا میشه از یک عدد هم کمتر مصرف میکنم ، میخواستم بدونم من بخوام تا اخر عمرم اینجوری مصرف کنم ، چه میشود ؟ یا اینکه باید حتما ترک کنم ؟لطفا راهنماییم بکنین ممنونم?

    • مهدی گفت:

      سلام داداش، استرس به خودت وارد نکن شکرخدا سن مناسبی داری یه چند سال دیگه بگذره کم کم این میزان رو هم خودبه خود کم می‌کنی ولی فقط مواظب باش ساعت و مقدار مصرف رو تغییر ندی و سراغ ماده دیگه ای نری بهت قول میدم مشکلی برات پیش نمیاد

  8. آرمین گفت:

    سلام من تقریبا پنج ساله که دارم دارو مصرف میکنم سال اول ترامادول مصرف میکردم و بعد متادون به صورت قرص البته چهار بار ترک کردم دفعه اول پنج ماه ترک کردم ولی مصرفم پایین بود روزی تقریبا یک ششم قرص ۴۰ میلی و دوباره تقریبا سه هفته مصرف نکردم دفعه بعد دوز مصرفم بالا بود روزی دوتا‌ چهل میلی و یک ماه ترک کردم و هربارم دوباره رفتم سمتش اول باهمون ترامادول شروع کردم و تاالان یک سال گذشته که دوز مصرفم روزی ۳ تا قرص چهل میلی با ۳ تا ترامادول هست که تصمیم به ترک گرفتم والان هفت روزه مصرف نکردم فقط تنها مصرفم روزی ۲ قرص کلونیدین مصرفم میکنم و روزی سه بار دوش ولرم میگیرم البته از قرص مولتی ویتامین و ویتامین دی استفاده میکنم ایا اینا برام مشکلی پیش میاره

    • ایمان گفت:

      دمت گرم با همین فرمون برو جلو. غیرتت رو نشون بده. به خودت نشون بده که آیا غیرتی مونده یا نه. ترک باید با زجر باشه. اگر پیری ترک نکن چون سکته میاره،. اگه جوونی باید ترک کنی که شکوفا بشی. تا تازه بفهمی چی هستی و چی میخوای.

    • محسن گفت:

      دمت گرم منم 5 روزه ترکم هیچی ترک یابویی نمیشه فقط بدیش بیخوابی شبه

      • نهال گفت:

        هوووووف تازه تصمیمشو گرفتم منم از دردش میترسم البته دخترم

        • سینا گفت:

          سلام اصلا برای خودت سختش نکن فکرکن آنفولانزاگرفتی دوشب اول یکمی شدیدهست بخدا ترک کردن کاری نداره نهال تو ترک بمونی ودوباره سمتش نری مهم هست من سینا هستم ۳۱سالم هست ۸سال هست پاکی دارم حتی الکل هم مصرف نکردم

        • کورش گفت:

          نهال جون اصلا سخت نیست ودرد نداره به شرطی که بتدریج کمش کنی من تریاک میکشیدم اونم بخاطر دیابت بود. اما تصمیم به ترک گرفتم اومدم شبی پنج سوت ازمصرف کم کردم تا اینکه به ده سوت رسیدم از روزی دوتا b2 شروع کردم تا یک هفته، هفته بعد یه دونه وهفته سوم نصف قرص وجهارم دوروز نصفی و.. تموم شد خیلی حس خوبی دارم اذیتم نشدم اراده کنی وفقط بخوای میشه. شک نکن. درود

        • بیمار گفت:

          سلام چیشد کجای راهیی؟؟

        • امین گفت:

          ببین بیاین سختش نکنیم.
          من پنج شیش سال روزی سه تا میخوردم.شیش ماه تموم با این دکتر اون دکتر رفتن و زور زدن…بخدا سه دونه همون سه دونه بود.تا اینکه ی متخصص مغز و اعصاب رفتم.توی دوماه الان مصرف رسیده ب یک چهارم ی قرص.از راهش برین.هر چیزی یه راهی داره.
          این قرص به گیرنده های مغز میچسبهبرا همینه ک اونی ک هر ماده ای زده و خماره با این قرص علائم خماری مخفی میشه.
          این قرصیه ک از این طریق عمل میکنه.
          حالا بخوای ترک کنی.خب گیرنده های مغزت که این دارو مدت ها بهشون چسبیده تحریک میشن تموم اعصاب بدن رو درگیر میکنه.ولی اگ از راهش برین و ی دکتر مناسب بهتون قول میدم ب نتیحه میرسین.البته ب شرطی ک اشباه شده باشین از لذتش و اعتیاد ب این دارو یا کلا کلمه اعتیاد.
          من برا عادی شدن و طبیعی شدن و زندگی عادی تلاش میکنم.چرا مث ادم عادی نباشم.چرا دردمو چ جسمی ک روحی با ی مسکن مث این ساکت کنم.بعد یکی دوسال بخودت میای تموم دندونا نابود شده.چون اعصاب بدن بخاطر ی قرص ساکت شده و دردی ک باید حسش کنی مث ادمای عادی…حسش نمیکنی…
          ببخشید زیاد حرف زدم.
          زندگیتون بر امید و روشن

        • رئوف گفت:

          نهال عزیز. تو که دختری بخدا با زندگیت بازی میکنی. حیف نکن‌خودتو. از الان ترک کن. هیچ ترس و خطری هم نداره. فقط هم بازیاتو ترک کن هم زمان. هرجا کمک خاستی به هر آدم پاک شده ای بگی کمکت میکنه. هنوز نهالی واست خطر نداره

      • امید گفت:

        من ۱۰بارترکردم ی سال ی سال فقت راهش اینه هردوروزی میل کم کنی راحت ترین راهش اینه امتحان کنیدام

      • یاری گفت:

        سلام من چند سال تریاک مصرف میکردم البته تفننی بعدش ممصرفم زیاد شد و به هفته ای 3بار هم رسید بعدش زدم تو کار متادون اوایل خوب بود مشکلی هم نداشتم تقریبا هر روز یه دونه قرص 20 متادون مصرف میکردم اواخر دیگه متادون جواب نمیداد بعد مصرفش احساس خواب الودگی میکردم و چشمام رو هم بود که زدم تو کار b2که خداییش از متادون خیلی بهتر بود و تقریبا. روزی نصف b2 مصرف میکنم.که انشاالله. همونم میخام بزارم کنار و به ورزشم برسم.ترک از همین امروز شروع میکنم و تجربه ام.رو اینجا میزارم فقط اینو بگم به هیچ عنوان سراغ متادون نرید اصلا و ابدا…

      • رضا گفت:

        ای گفتی الان ساعت 4 صبحه اینارو میخونم اروم میشه روز چهارم ترک یابویی هستم بزارید کنار این لجنارو من 15 ساله مصرف کنندم واقعا خیری توش نیست ابنهمه باهاش سر خوش بودیم بزار دردشم بکشیم ادم باید غیرت داشته باشه برا منم دعا کنید

    • هادی گفت:

      سلام و دروود به همه شما ….بلاخره روزی میرسه که همه ی شما پاک میشید !!!…حالا یا با ارداه یا با قرص یا با شربت یا با کم کردن مصرف یا سقوط آزاد یا همون قطع ناگهانی مصرف آخرش میشه پاکی …اما سوال اینجاست شما سالها تحت تاثیر مصرف رفتار و کردار و آداب و سر کار رفتن ، بیدار شدن ، خوابیدن ، لذت بردن ، ناراحت شدن عوض شده یا به نوعی تحت تاثیر مواد قرار گرفته آیا پاک شدن تنها جسمیه یا روح و روان آدم هم باید به آرامش برسه و به نوعی یه انسان پاک بی ضرر باشیم برا جامعه !!! بله ماا سراغ داریم کسانی که جسمشون پاک شد و به بدترین جنایت ها ناشی از ترک کردن و فعال شدن آتشفشان جنسی دست زدن ….
      پس رووح و روووانم باید پاک باشه و آرام بشه که فقط با کلاس های ترک دسته جمعی از جمله کنگره ۶۰….یا NA…..دوستان ترک اصول داره و باید با اصولش پیش برد …وگرنه بدن انسان رو خدا جوری خلق کرده که مخدر که هیچ سم هم مصرف کنین بعد یهفته همه چی تموم میشه

  9. علی هستم گفت:

    راه و روش درست ترک مواد فقط و فقط یه راه داره اونم اینه که به این نتیجه برسین که کاری که میکنید اشتباه هست و در شآن و مقام شما نیست و مغز رو قانع کنید در این صورت نه خبری از خماری هست نه چیزی مهم اینه که خودتون به شخصه قبول کنید اینو وگرنه بقیه روشها فقط جایگزین کردن مواده خودتون رو گول نزنید و صادق باشین با خودتون.

    • مرتضی سعیدزاده گفت:

      آقای علی میشه چطوری مغزمون را آرامش بدم،یه محیطی کار میکنم که جلو پیشرفتم را بابت یک چهارم قرص بیست متادون گرفتند الان سه روزه دارم جون میکنم خواب تعطیل،پریدن ودرد شدید عضلات دارم،شبها جلو همکاری‌ها به در و دیوار میخورم،ضمن اینکه بین دویست نفر آبرومو میبرند بیا جیش بده،
      بخدا کلافه شدم میگم قید رسمی بودن را بزنم،چون برای تعدادی دارند میزنند،وبمن یک‌ماهه تعهد گرفتند،میترسم ضمن اینکه سکته کردم ،سکته بعدی را بزنم،سنم نزدیک پنجاه است،یکی کمکم کنه،داروی گیاهی که تو آزمایشهای پزشکی قانونی تستش نباشد
      نباشد سراغ دارید،

    • مجید گفت:

      علی عزیز بسیار بسیار عااااالی گفتید و دقیقا اصل مطلب را شما بیان کردید….
      دوستان عزیز و گرفتار من، علی آقا قشنگ ترین و صحیح ترین مطلب را بیان کرد و با خود صادق باشید و خودتان را گول نزنید افرادی که خودشان را گول میزنند و برای خودشان دلیل و ادله میارن هییییچ گاه نمی توانند ترک کنند و پاااااک بمانند…
      قبل از هرچیزی عذرخواهی میکنم که با جزییات و کامل توضیح میدهم از این بابت که به عمق ماجرا و مطلب پی ببرید…
      اولین قدم و مهمترین قدم تصمیم خود فرد است و به اون نتیجه برسد که مصرف مواد جز خااااااری و ذلت و ترس و گرفتاری در راه مشکلات زتدگی همانند در قبال همسر، فرزند و … هیچ چیز دیگری نیست.
      من خودم از سال ۸۸ با مواد تریاک وافوری آشنا شدم و تا سال ۹۳ شاید حداکثر ۱۰ الی ۱۵ بار تجربه کردم و اونم فقط بخاطر افزایش میل جنسی چون متاهل بودم و همسرم را نیط خیلی خیلی خیلی دوست داشتم و دارم اما متأسفانه در سال ۹۲ مشکلات فراوانی از لحاظ خانوادگی با پدر و مادر و برادرها و بخاطر دریافت وام از بانک کل خانواده مشکل پیدا کردیم و بنده تمام کار و درآمد و شرکت و اعتبارم را از لحاظ کاری از دست دادم و شرایط سخت معیشتی داشتیم در صورتیکه قبل از آن شاهانه زندگی میکردیم و بنده یکی از بازرگانان و واردکنندگان مطرح در ایران بودم و زندگی بسیار خوب‌و خوشی داشتم بهمراه همسر و دو فرزندم و حتی مشاجره خالی نیز نداشتیم.
      تا اینکه بخاطر فشار روحی و روانی و از دست دادن کار و سرمایه و شرکت و بخصوص خانواده(پدر و مادر و برادرها) بنده ماندم تک و تنها با زن و بچه و کوهی از مشکلات و بیکااااااری که مهمترین چیز بود.
      در ابتدا خودم را درگیر درس و دانشگاه کردم و برای دومین بار شروع کردم رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و پشتش کارشناسی ارشد عمران را با معدل ۱۹ و با کسب ۴۷ تا نمره ۲۰ تمام کردم بین سال ۹۲ الی ۹۸ اما با تمام این کارها بین سال ۹۳ الی ۹۴ گیر افتادم و حدود ۱۴ ماه اعتیاد پیدا کردم (اما خدایش فقط تریاک بود و تا امروز جرات اینکه سمت مواد دیگری برم را نداشتم)
      چون دیگر برام جنبه لذت نداشت و برای نابودی و لج با اطرافیان اینکار را میکردم… تا اینکه برای اولین و آخرین بار خانمم گیرم انداخت و اون احساس خاااااری که جلوی زن و بچه بهم دست داد و هیچ جوابی نداشتم که بدهم… شد محرک من برای تصمیم گیری و اینکه با چشم خودم دیدم من مجید که کسی جرات نمیکرد روی حرفم حرفی بزنه و سلطنت میکردم… جرات حرف زدن ندارم و بد خااااری رو دیدم و چون دختر داشتم ترسیدم روزی بخاطر اعتیادم نتونم برای حقش دفاع کنم و او یا خودم مجبور شوم سرم را پایین اندازم جرات حرف زدن نداشته باشم اونم از ترس خماری…
      و اینم دومین محرک و این شد که به مواد و خاااری معتاد لعنت فرستادم و از شرش راحت شدم البته با کمک متادن و زیر نظر پزشک و البته الان خیلی راه های بهتری وجود دارد اما اگر می خواهید پااک بمانید حتما زیر نظر پزشک اینکار را انجام دهید به هیییییچ عنوان خماری و درد ندارد… اما حتما اون کسی که براتون از همه عزیز تر است باید در کنارتان باشد و به شما انگیزه دهد و مشوق شما باشد… والسلام
      به امید روزی که هیچ مردی بخاطر اعتیاد مجبور نشه از حق خودش و خانوادش بگذرد و صداش در نیاد…
      خدایا شکرت که مرا همانند گذشته سلامت کردی و امیدوارم تا ابد حامی من باشی…
      یا حق

  10. حمید گفت:

    سلام من23 سالمه و 3 ساله ب2 روزی 4تا مصرف میکردم ولی الان طی بیست روز رسوندم 1 چهارم در روز که طی این مدت کلی بهم فشار اومد و بدنم ب شدت ضعیف شده الانم ی بار قطع کردم ولی تا مرز تشنج رفتم خواستم اگه میشه راهنماییم کنید

  11. رسول گفت:

    سلام به نظر من تنها روش، قطع مصرف می‌باشد.جایگزین کردن قرص و دارو بجای مواد فقط تباهی است و بدبختی و دیگر هیچ. فقط قطع مصرف. خربزه که می‌خوریم باید پای لرزشم بشینیم. باتشکر

  12. محمد گفت:

    سلام. من نزدیک دو سال مصرف روزانه یک ترامادول دویست.تصمیم به ترکش گرفتم و ب2 بهم پیشنهاد شد و الان از اون روز نزدیک چهار سال میگذره، میخوام ترک کنمش،هر سه روز یک قرص ب2 تموم میشه،میشه روزانه یک سوم ب2 ، که این یک سوم رو در سه نوبت استفاده میکنم از عوارضش در اینده میترسم،لطفا راهنمایی کنید ترک کنم.

  13. حمی گفت:

    سلام من ۷ سال متادون میخوردم ۶ماه زندان شدم ۴ماه خماری کشیدم زندان دبی بودم خیلی سخت بود فقط الان از خماریش میترسم واسه همین ماه یه دونه ۳ماه یه دونه میخورم

  14. Syed Ali Haider گفت:

    اطلاعات خوب محتوای عالی

  15. Negin گفت:

    سلام برای درد شدید قاعدگی میتونم این قرص رو مصرف کنم ؟

    • آکسون گفت:

      سلاک. خیر. در مورد درد خود به پزشک مراجعه کنید و اصلا از این قرص استفاده نکنید

      • بهرام گفت:

        دنبالش نرو ، انگشتتو بگیره کمرتو زمین میزنه. خیلی زورش زیاده خیلی ، منو بعد سه سال پاکی ، کشید توش الانم درگیرشم خیلی زورش زیاده بهتره مزشو نچشی ….

      • صادق گفت:

        سلام.من۶ سال اعتیاد به تریاک و شیره داشتم.الان ۲۰ روزی هست با B2 ترک کردم.ولی شبها اگه مصرف نکنم کف پاهام میسوزه.یک پنجم میخورم تا خوابم ببره.ایا سوزش کف پا واسه مصرف کردن هست که B2 آرومش میکنه یا سوزش کف پای من ربطی به اعتیاد نداره؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • آرمان گفت:

      بخدا اگه از درد خدای ناکرده بمیری هم بهتر از اینه که سمت هیچ مخدری بری.اینو از یک برادر درد کشیده از مواد که حالا ترک کرده ولی یک عمر تو جهنم مواد زندگی کرده بشنو و تا آخر عمر آویزه ی گوشت کن وگرنه خوار و ذلیل میشی

    • Arash گفت:

      سلام نه هرگز اینکارو نکنید فقط یه ژلوفن براتون کافیه یا به متخصص زنان مراجعه کنید

    • کردیان گفت:

      نه اصلا نکن بیچاره میشی

    • علی گفت:

      سلام من علی هستم ده سال متادن میخورم اولاش کم میخوردم ولی دو سه سال اخر 50سی سی شربت میخورم الان 4شب نمیخورم حالم خیلی بد شده میتونم بی2بخورم

  16. اسماعیل گفت:

    سلام من روزی یک چهارم ب۲ مصرف میکنم فقط و فقط به خاطر کمر دردی که دارم ولی همینم میخوام بزارم کنار از نظر روحی اصلا اذیت نمیشم واین قرص اولین و تنهاترین چیزی هست که بهش وابسته شدم که فقط بتونم برم سر کار وگرنه برام مهم نیست یه راهنمایی بکنید که بتونم همینم بزارم کنار ممنون

  17. سجاد گفت:

    سلام من الان دوساله که مصرف متادون گرفتم فقط بخاطر اینکه تریاک روترک کنم حالا دوباره ازمتادون افتادم به قرص ب۲روزی ۱عدد میخورم میخوام ترک کنم چه راهی هست واسه ترک ب ۲ممنون میشم راهنمایی کنید

    • علی گفت:

      سجاد جان خیلی اشتباه میکنی b2 مقدار کمی نالترکسون داره و زمانیکه مخدری مثل متادن یا مرفین،ترامادل مصرف کردی باید بعد ۳ الی ۱هفته از قطع مصرف مخدرها بگذره و بعد b2مصرف کنی،خیلی کارت اشتباه و خطرناکه و اینجوری فقط اسیب شدید ب خودت داری میزنی چون میشه گفت ۲ تا چیز ک کاملا مخالف هم عمل میکنند رو مصرف میکنی ،،خطر مرگ خیلی زیاده ،حتما به ۱کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کن و زیر نظر پزشک دارو استفاده کن،بنظر من فقط b2رو استفاده کنی بهتره متادن ترکش سختهه

  18. محمد زجرکش گفت:

    سلام من یروز ۳تا متادون دویست و ۲روز بعدش ۲تا B2 میخورم یکبار هم تشنج کردم . خیلی دوسدارم ترک کنم چیکارکنم بهم بگین???

    • مهدی گفت:

      سلام دوست عزیز مصرف متادون وبعدش زیر زبونی بله که تشنج میاره حتی بعصی وقتا سنگ کوب میکنی کدوم آدم عاقلی بعد مصرف بی2 میزنه دگه نکنی که مرگ حتمیست

  19. javadazad گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من یه بیمارهستم که ۱،۵ میسه وابسته به قرص متادون شدم الان می خوام بزارم کنارممنون میشم راهنماییم کنید.

  20. مجید گفت:

    جان خیلیارو من نجات دادم که تو یک قدمی مرگ بودن حتی کسی که دکتر جوابش کرده پس فردا نهایت من یک سال بعد اون حرف زنده نگه داشتمش .به تمام سوالهاتون پاسخ میدم درهرمرحله ای که هستین یاهرکسی که یه بیمار تو خونه داره امادگی همه چیو رو داشته باشین که چکار کنید ازبین نرن .فدایه همگیتون

    • وحید گفت:

      سلام داداش گلم
      منم تریاک و شیره ی تریاک و متادون و ب2 مصرف میکنم راهی برای ترک میخام که اذیت نشم متاسفانه سه تا دیسک کمر و یه دیسک گردن دارم برای همینه که مصرفم خیلی بالاست.
      بالاتراز چیزی که فکرشو میکنی.

      • فاطمه گفت:

        سلام همسرمن به تریاک وغیره اعتیاد داره والان داره b2مصرف میکنه، علائمش چی باید باشه تا باور کنم،آخه اصلا علائم خماری نداره، میت
        رسم شب ها هنوز تا دیر وقت بیداره،حدود ۴روزه که میگه دارم قرص میخورم

    • رضا گفت:

      من روزی نصف ب۲ استفاده میکردم یهویی از روزش بعدش هرچی میخورم هیچ تاثیری نداره.دلیلش چیه

    • Ahmad گفت:

      سلام خوبی داداش من دارم تو خونه ترک میکنم کمکم کن

  21. اشکان گفت:

    من ی چند سالی هست قرص بی 2 مصرف میکنم و بخاط لذتش بهش وابشته شدم الان میخوام ترکش کنم ب چ شکلی میتوانم این کارو کنم

  22. Farshad گفت:

    سلام
    شما فقط میتونید میزان دوز مصرفی دارو یا موادتون رو بیارید پایین و مصرفشو کم کنین، اگ بخواین ب دکترم مراجعه کنین دکترم داروهایی ک واستون تجویز میکنه ب مرور کمش میکنه من خودم با کم کردن میزان مصرفم تونستم ب راحتی مواد رو بزارم کنار…
    در عرض ۴ هفته کامل گذاشتمش کنار و الان دیگه هیچ دارویی مصرف نمیکنم ولی من زیر نظر پزشک این کار هارو انجام دادم خواهشن خودسرانه کاری انجام ندین…

  23. M.m گفت:

    من ۵ساله متاد ون مصرف میکنم هم تونستم با روزی ۳تا ۵میل سرکنم هم شده ۱دونه ۴۰میل درروز مصرف کنم حالا اگه بخوام ترک کنم با ب۲ که درد نداشته باشم سرکارمم بتونم برم امکان داره یا نه حتما باید توخونه بود لطفا راهنمایی کنید

    • سینا گفت:

      سلام حداقل ۳تا۵روز مرخصی بایدبگیری چون یهوو انرژیت خالی میشه وسست میشه بدنت چون تا هرمون های بدن بخاد به حالت طبیعی برگرده کمی زمان میبره بخاطرهمین متادونتو کم کن کم کم هی کم کن

  24. homan گفت:

    سلام منم ۱ ماهی هس که b2 مصرف می‌کنم اونم روزی نصفش ولی خوب قبلش نزدیک ۵ سال مصرف تریاک داشتم و برا کم کردن دوزش ب ۲ مصرف می‌کنم ولی اونم میخوام کم مصرف کنم تا از بدنم دربیاد ولی ی روز که نمیندازم تپش قلبم تند میشه موندم آخرش چی میشه

  25. فرزاد گفت:

    با سلام خدمت دکتر و دوستان عزیز
    فرزاد هستم جوان ۲۷ ساله ک متاسفانه به واسطه درد شونه سمت راستم شروع به مصرف استامینوفن کدیین کردم اولش روزی یک عدد بود رفته رفته رسید به ردزی ۸ عدد،تقریبا یک سالو نیم مصرف کردم و مصرفمو اوردم به روزی ۳ عدد و تصمیم به ترک قرص کردم،ردزی ک قطع مصرف کدیین کردم ۳ عدد قرص ب ۲ تهیه کردم و روزی نصف قرص رو ظهر تا ظهر مصرف کردم،بعد از اون قرص های دیکلوفناک و گاپاپنتین مصرف کردم الان شش روز است ک ب ۲ رو قطع کردم روز ششم درد عجیبی رو حس کردم انگار روز اولمه،میخوام بدونم ک ایا تا امروز اثر قرص ی ۲ باعث میشد خمار نشم یا نه

  26. Majid گفت:

    سلام. 2روز میشه ب2 میخورم
    روزی 14ساعت سرپا وامیستم اگه قرصی برای پا درد میشناسید بیزحمت اسمشو بگید
    آزمایش اعتیاد قرص ب2 رو نشون میده یا نه؟
    خواهشا هرکس که 100% میدونه جواب بده

  27. محمد گفت:

    سلام دوستان خانم ها و اقایون عزیز
    من اسمم محمد 34 ساله دانشجوی دکتری اهل کرمان جایی ک همه نوع مواد مخدر گیر میاد اونم جنس خوب ولی تا بحال استفاده نکردم فقط دیدم ازنزدیکان و اشنایان خودمم سالمم ولی تازگیا مصرف ترامادول شروع کردم اونم بخاطر سرخوشی خب پیگیر شدم دیدم اعتیاد اور و تشنج زاست اما این فقط نعشگی داشت.
    بعد ترامادول اومدم b2 امتحان کردم اونم یک چهدرم درروز کلا 4 تا قرص به صورت دلخواه اونم 1چهارم گذاشتم و ب این نتیجه رسیدم اولش نعشگی داره سرو سرخوش بعداز نعشگی توهم زاست خیلی بده اراده رو سست میکنه تورو خدا استفاده نکنید مخصوصا افرلر سالم واقعا خطرات و سکته رو بهتون نزدیک میکنه بیاییم تصمیم بگیریم هیچی بهتر از حالت طبیعی نیست قدر سلامتیتون و بدونید.کسانی هم ک اعتیار دارندگوش به حرف دوست و اشنا دو نفر معتاد نکنند اینا رفیق نیستن برید با ی دکتر خداشناسی صحبت کنید اون راهنماییتون میکنه به امید روزی ک همخ افراد پاک پاک باشن تا اخر با پاکی زندگی کنند.یا علی

  28. سهراب گفت:

    سلام.من ۳۰ سالمه.از ۱۶ سالگی ترامادول میخوردم.تا قبل خدمت با کمک دکتر اونم یه هفته قبل خدمت.خیلی اذیت کشیدم اول خدمتم.اونم کرمان.بعد خدمتم باز شروع کردم تا ۵ سال پیش.ب۲ کردم مصرفمو.همش خاستم بزارم کنار از ترس آبرو و دردش نمیتونستم.۲۰ روز پیش پا شدم از خودم بدم اومد.منی که برنامه نویس کامپیوترم.هر جا میرم برام تا کنر راست میشن چرا؟؟؟
    اراده قوی تو خودم دیدم در عرض ۴ روز مصرف روزی نیم قرص کردم ۱/۸.بد با مشورت پزشک دو روز پست هم سرم زد بهم.بهدشم هر ۸ ساعت مسکن.فکر نمیکردم اینقد خوببتونم.فقط اینو میدونم اراده قویم کرد همین.الان تها بیخابی دارم.دکتر نذاشت قرص خاب بخورم.الان از خاب پا میشم با اینکه شبو اصلا نمیخابم اینقد سرحال هستم.همه مشتریام و همکارام میگن چته ابنقد خوشی چیزی خوردی.تو دلم میگم اگه میدونستم نخورم خوشم زودتر میزاشتم کنار.
    مخلص شما

    • طیب حاج عبدا... گفت:

      راهنماییت خداپسندانس عاقبت بخیر باشی

      • سپهر گفت:

        سلام
        من ۹ سال متادون مصرف کردم الان روز ۳۰ که پاکم و فقط بی قراری دارم و میخواستم بدونم اگر یک هفته دیگه طول میکشه میتونم یک قرص ب ۲ بگیرم و لقط برای ۲ شب بخورم
        تا تموم شه تایم این بی قراری توی شب
        چون باعث بیخوابیم شده و باید بخوابم چون روز ها کلی کار دارم و تازه روز که میشه میخوابم
        اومدم بخورم گفتم شاید ادامه متادون باشه ب۲ و شاید شبه همون متادون مرفین داره
        میتونم برای ۲ شب مصرف کنم ب۲؟یا ادامه مصرف همون ماتدون میشه و دوباره ۳۰روز بدبختی بکشم

        • ایمان گفت:

          سلام سپهرجان اگر مصرف نکنی بهتره چون ب2 بدتر از متادون هست و از نظر روانی بیشتر از شیره و متادون وابستگی داره، به یه روانپزشک مراجعه کن، برا بیقراری دمنوش بخور و البته به دکتر بگو داروی بدون مخدر بهت بده،

          • حمید گفت:

            آخه وقتی اطلاع نداری چرا اشتباه راهنمایی میکنی؟کی گفته b2بدتر از متادونه؟؟دوستان مدیونیت و …گردنتون هست اگر بدون اطلاعات علمی و فقط بر اثر برداشت مسخره خودتون دیگران رو راهنمایی کنید!!همه دوستانی که برای این مشکلات و سوالات دنبال جواب هستن فقط یه راه حل هست::یه روانپزشک پیدا کنید و یه جلسه ویزیت بشید!!!اخه این چه کاریه که سوالات تخصصی رو از امثال من بیسواد میپرسید؟؟!!مثل اینه که برای تعمیر موتور ماشین بری از شاگرد کارواش سوال کنی

  29. علی شاد سر خوش گفت:

    عالی نظرات عالی

  30. یوسف گفت:

    سلام، من به مدت هفت سال از تریاک استفاده کردم، هم میکشیدم، وهم مثل قرص استفاده میکردم، رفتم قرص ب ۲ گرفتم در عرض یکسال هم تریاک و هم قرص را به مدت شیش سال ترک کردم، ولی بعلت اسیب نخایی به مدت یکسال هست باز هم از مواد استفاده میکنم، الان دیسک کمرم را عمل کرده ام، باز هم میخام از امروز ترک کنم، فکر کنم دو ماه طول بکشه تا ترکش کنم به امید خدا، اگه قطعا تصمیم بگیرید ترکش راحت هست، روز سه بار موقع گرم شدن بدنتون دوش بگیرید، موجب ترک راحت مواد مغدر میشه، روز خوش یاعلی

  31. حسن گفت:

    من با مصرف روزی دو‌مثقال تریاک بافور ده روز قرص بی دو‌خوردم تو‌جه کنید برای نئشگی نخوردم ده روز قرص خوردم و‌خماری کشیدم روز اول تا سوم‌نصف بی دو خوردم بعدش یک چهارم تا روز هشتم دو‌روز اخرم نصف یک چهارم شد ده روز بعدم یک هفته درد کشیدم بدون قرص تا راحت شدم جوری نخورید که نئشه شوید این قرص از مواد بدتره باید درد کشید تا پاک شد

  32. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدمت شما دوستان و عزیزان. بنده تقریبا الان کمتر از یک قرص ب2 مصرف دارم. و بسیار دارم بخار مصرفش از لحاظ روحی زجر میکشم. اگه کسی دکتر خوب برای ترک این قرص در شیراز سراغ داره ممنون میشم راهنمایی کنید. سپاس. یا حق….

  33. پیام گفت:

    سلام چهلو دوسالمه بعد ازدواج با ترامادول شروع کردم دوسال خوردم روزی دوتا بعد تریاک شروع کردم چاق شدم خیلی یکسال تریاک کشیدم با جایگزین مشروب تریاکو ترک کردم یهو رفتم سمت شیشه چهار سال شیشه کشیدم از صدوبیست کیلو شدم شصت کیلو همه زندگیمو دود کردم تا یکسال پیش شیشه رو گذاشتم کنار بدون اینکه دکتر برم یکماه خوابیدم به کمک قرص B2ترک کردم الان یکساله لب به هیچ موادی نزدم فقط صرفم روزی یک نصف قرصه نمی‌دونم چطور اینو کنار بذارم باشگاه میرم بدنم برگشته رو فرمم وزنم بالای صد کیلو شده قدرت بدنی بالایی دارم از لحاظ جسمی واسه ترک مشکل ندارم فقط از نظر روحی روانی نمیتونم بی حوصله وشل وول میشم لطفاً راهنمایی کنید تا از شرش خلاص بشم تا حالا به هیچ پزشکی مراجعه نکردم وتمام مدت هم از رازم کسی مطلع نبوده و کاملا پنهان بوده کسی اصلا از من انتظار این کارها رو نداره وبهم اعتماد دارن فقط خودم از داخل دارم میپوسم

    • محمدرضا گفت:

      رفیق چی داری میگی واسه تو کاری نداره تو اینهمه خلاف کردی به نصف قرص وابسته ای مرد حسابی چی میگی این واسه تو خاله بازی هست اصلا ، باشگاه رو کم کن برو استخر بجاش و کلاس ان ای ، داداش این اصلا مسخره هست بخدا تو اینهمه چیز سنگین ترک کردی حالا این واست خاله بازی حساب میه فقط شروع کن نترس ، تو ترس تو وجودت نیست شل و ول چیه رفیق ، شل ول بشی اصلا ، ۱۰ روز هست تموم میشه چون بدنت آماده هست ، بخدا خنده داره این واسه تو مثل آب خوردن تعجبم چرا سختش میکنی واسه خودت

  34. گراوند گفت:

    سلام و درود بنده ۳۲سالمه و باید بگم ورزشکار بودم و یکی از اعضای ثابت تو مسابقات بدنسازی شرق تهران چندسال بود عشقی تریاک میکشیدم بیشتر به خاطر اینکه زودانزالی کنترل کنم و الان یک سال نیم افتادم. زندان و دیگه این یک سال نیم دائمی شد کشیدنم و الان تصمیم به ترک گرفتم از انجا که زندانم و هیچ امکاناتی نیس حتی ی قرص واسه ترک به نظرتون باید چجوری ترک کنم که کمتر اذیت بشم البته عملم بالا نیس کنترل کردم میران مصرفمو پنج گرم در طول یک هفته کشیددم اگه امکانش هست کمک کنید ممنون

  35. محمد گفت:

    سلام محمد هستم سم زدا برام دعا کنید

  36. سینا گفت:

    من سیناهستم ۳۱سالم هست همدرد شماعزیزان هستم وتاآخرعمر این بیماری بامن هست وباید خودمراقبتی داشته باشیم وپامون لیزنخوره که دوباره سرخونه اول بریم،من ۸ساله قطع مصرف کردم وقطع نیکوتین والکل هم استفاده نکردم چون باعث وبانی لیزخوردن شما فقط وفقط الکل وهمبازی شماهست ازاین دو فاصله بگیرید هیچوقت بعدازقطع مصرف لغزش نمیکنید ،این رو بدونید لذت چندساعته به ذلت چندروزه نمی ارزه اگرکسی راه کارخواست درخدمت هستم،من خودم قطع کامل مصرف کردم وخودمو تسلیم کردم باورکنید وقتی تسلیم شدم دردم نصف کمترشد ولی کسایی دیگروهم ترک دادم باروش های خودم

    • زهراشریعت گفت:

      سلام اقاسینا.خداروشکرکهالان خوبی وبا اراده قوی توانستی این مشکل وبیماری رو از خودت دور کنی.چطورمیتونمباهاتون صحبت کنم.پسرمن گرفتارشده

    • مصطفی حسینی گفت:

      با سلام و درود من حدود 8 ساله که هروئین و سورچه و شیشه مصرف می‌کنم،البته قبلش 10 سال تریاک مصرف کردم هزار بار ترک کردم ولی از 80 روز بیشتر پاکیم طول نکشید، الان هم چند روزی متادون خوردم یواش یواش کمش کردم تا رسید به نصف قرص 5، بعدش هم شروع کردم b2 می خورم، روزای اول یه دونه الان رسید به یک سوم، به نظر شما همینطوری کمش کنم، تموم میشه این کابوس وحشتناک، کی از این مرگ تدریجی راحت می شم، چون جرأت خودکشی هم ندارم،
      دوستان دعا کنید برام،
      یه راهی جلوم بزارید که پاک بمونم

      • Hamed گفت:

        عزیز دل امید همیشه چاشنیه زندگیه
        ماها معجزه ایم فقط راهی رو کج رفتیم
        ولی الان دنبال راه درست میگردیم
        راهت درسته الان شک نکن
        خدارو شکر کن
        من خوشحال شدم از روندی که داری ادامه میدی
        یه مشاوره هم از دکتر ترک بگیری خوبه
        آرزوی بهترین هارو دارم برا تو و همه

  37. سامان گفت:

    سلام هر نوع مواد و قرصی واقعا خانمان سوز هست اولش خوبه اختیارش دست خودمونه اما کم کم همه چیزمون میشه دست اون کوفتی ها به نظر من درد بکشیم بهتره چون اگر یکروز هواشون به سرمون زد یاد درد هاش میفتیم و نمیریم سمتش البته اگر مصرف بالا باشه یه هویی کنار گذاشتنش خطرناکه اما بدنبال بدون درد و بی خوابی و… نباشیم چون همین ها برامون میشه درس عبرتی که دیگه نریم سمتش من دیشب درد پا و کمر داشتم تا ۴ صبح بیدار بودم خیلی بد بود اما فکر سالم شدنم بهم امید میده

  38. عارف گفت:

    سلام 31سالمه توخدمت ترامادولی شدم 10سال مصرف میکردم ترامادول 200
    پنجتاصبح میخوردم 5تاشب دیگه به جایی رسیدم مثل تریاک میکشیدم سیخ میزدم روقرص بالول میکشیدم اوایلش برای سکس می‌طلبید بعدهاکه گرفتارش شدم زودانزالی کردحالابگذریم ترامادول عوارض بسیاروحشتناکی داره عصبیت میکنه، استرس میده، فازمنفی میده، گوشه گیرت میکنه، بددهن وبی ادبت میکنه، کم تحملت میکنه تشنج بسیاربدی داره واووردوزمیزنی من بعدازترک ترامادول لکنت زبون گرفتم منیکه شعر دکلمه میگفتم جلوکلی آدم شعرو کلمه میگفتم.. الان بخوام جلو20نفرتویک سالن بخوام بخونم شعرحول میشم واسترس بهم دست میده وزبونم میگیره برای همین منی که عاشق شعربودم بخاطرترامادل اعتمادبه نفسم شدصفردرصدصدام دیگه توسالن نمیتونه زیبا دکلمه بگه وفقط ازفضای مجازی درتنهایی خودم میتونم به زیبایی دکلمه بگم توجمع نمیتونم شعربگم وبه پت پت میفتم میشم مسخره عام وخاص توروقران ترامادول نخورید منی که 4ساله پاکم ولی تاوان دادم وبه لکنت زبان افتادم آخه عزیزان من مگه 5روزه معتادش ی؟؟ که بخوای ازبدنت بره بیرون من به قول معروف یابویی گذاشتم کناروکاملااتفاقی ویهویی گذاشتم کنارکه ازقضا پدرومادر رفتن خونه خواهرم خارج ازکشور تصمیم گرفتم به دوسدخترم بگم معتادم که پاشورم کنه وبادستگاه ماساژکمکم کنه ومن بالغ بر25روزخماری کشیدم وبعدازیک ماه هنوزخوابم تنظیم نبودنمیخوام بترسونمتون هرشب بختک روسینم میفتاد خفم می‌کرد که همین موجب شدلکنت زبون بگیرم سخت بودوزجرکشیدم یک ماه هق هق کردم جلوی دوسدخترم زارزاراشک ریختم جلوش حقیروذلیل شدم ازشدت درد عصبانی میشدم 2بارسیلی زدبه صورتم میزد منو خودشم گریه میکردحقارت کشیدم ازیه دخترچک ومشت خوردم بدترین کلمات نثارم کرد.ولی ارزششو اشت عزیزان من موادمخدرادموذلیل میکنه به لجن میرسونه ادموتواجتماع مثل حیوان تشبیهات میکنن اگرمیخوایدترک کنیدواقعااینوفراموش نکنیدخاروذلیل میشید لی بازهم ارزششو آره به فرش میرسی ولی کدوباره به عرش میرسی رفقای گل من یه شعاری دارم ترک کردیدواگروسوسه شدید چشماتونوببندیدبخاطریه چرت زدن فیک وجعلی بخودتون دودوتاچارتاکنید ببینیدایاتحمل دوباره خماری کشیدنوداریدچشماتونوببندیدفقط 10ثانیه بهش فکرکنید بخداقسم اگه سمتش رفتی هرچی خواستی به من بگید به جان عزیزترین کسم مرگوباچشام دیدم
    بخداقسم نمیدونیداین قرص کوچک زورش ازخداهم بیشتره خماریش شوخی نیس والا بلا مثل هیولا میمونه هروئین خماریش یک درصده ترامادول نیست توروقران نخوریدخانمانتونومیسوزونه افکارونگرشتونابودمیکنه چک روانت آن راپریشان میکنه یک کلام شخصیتت ن تغییرمیکنه واینکه شمارو دیوانه خطاب می‌کنند بذاریدکف ترازو ببینید 1ماه در دسنگین تره یایه عمردیونه شدن وذلیل شدن کنه حسین به معجزه اعتقاد آرم توروقران سمتش مریدان لامصب منونابودمیکرد4سال گذشته هنوزدارم میتایپم دستام داره میلرزه تاوانش دادم به لکنت زبان افتادم منیکه شعر دکلمه وادبیات عشقم بودادامه تحصیل ندادم گفتم معلم بشم سره کلاس ادبیات پت پت بیفتم دانش آموزان مسخرم میکنن بگذریم مهم شکست دادن اون هیولای بزرگ بود والامثل هشتپالهم کرده و را دراخرآرزومیکنم همتون پاک بشیدبرای همیشه تااخرعمرتون وازخدابراتون آرزومیکنم هیچوقت شخصیتتون زیره سوال نره آدمایی که حتی توخیابون سگ نگاشون نمیکنه شماروخطاب کنند وصفت انگل وعملی وبوی لجن بوده وهزاران صفت زشت و دردناک مامشروف مخلوقاتم فراموش نکنید شب وروزگارتون خوش معتادان دوست داشتنی وتنها…. بدرود

  39. Mehdi bagheri گفت:

    باسلام من مهدیم ۴۰ سالمه ۲۶ ساله ک تریاک مصرف میکنم همش بخاطرپول زیادبابا بودک ت وجیبم میزاشت میرفتیم بادوستام خرج اوناروهم من میدادم الان پشیمونم ولی راهی نیست غیرت میخواد ک من دیگه تووجودم مرده .فقط باغیرتا میتونن.یاحق.افسوس ک عمرموسوزوندم الان تنهای تنهام ی موقع ای اینقدجذاب وخوشگل بودم ک ی دختره بخاطرم ۳ بارخود کشی کرد مادرزنم همیشه اسپند برام دود میکرد توطایفه هرکی میخواست مثال خوشگای بزنه میگفتن مهدی ولی الان سگ نگام نمیکنه هی بابا ……….

    • مانی گفت:

      نگران نباش رفیق درست میشه کافیه نزد دکتر بری
      منظور کمپ و اینجور چیزها نیست باقیش بسپار بخدا

  40. مانی گفت:

    سلام به همگی دوستان همقطار
    من تا سال 91 تریاک و شیره استفاده میکردم و کلا معتاد شده بودم و خیلی ناراحت بودم ی روز توی خیابان که راه میرفتم و مردم عادی را میدیدم حسودیم شد گفتم من باید بکشم تا اینجوری بشم و خیلی روم تاثیر گذاشتمن اگه اون همه وقتی را که پای مصرف هدر داده بودم کتاب میخوندم الان پورفسور بودم به پزشک رفع اعتیادمراجعه کردم و به من قرص بی2 داد و موفق شدم که با این قرص ترک کردم و الان 8 ساله که پاک و پاکم و اصلا هم بسمتش نرفتم و البته اینو هم بگم هنوز دارم بی 2 را مصرف میکنم ولی با یک چهارم آن هیچ هم ناراحت نیستم این قرص باعث شد تشدید اعتماد بنفسم و قدرت اراده بهم داد و در کارم که حسابداری هست به موفقعیت شغلی خوبی رساند و الان مدیرمالی دو تا کارخانه هستم من نمیدونم چرا بعضی ها میگن قرص خوبی نیست برای من که خیلی خوب بود و اصلا هم به تریاک فکر نمیکنم و خنده ام میگیره که چطور من اینقدر وابسته بودم البته اینو هم بگم با خودم قول دادم که بعد از بازنشستگی دوباره مصرف تریاک شروع کنم . چون نه دیگه غم کار دارم و نه غم بچه و ازدواج چون همه را پشت سر گذاشتم من کمتر از 3 دیگه بازنشست میشم
    برای همگی آرزوی ترک و روزهای خوب را دارم

    • ایمان گفت:

      سلام مانی عزیز اشتباه کردی رفتی سمت ب2، الان هم اعتیاد داری و شدیدتر از قبل، چون ب2تا حدود40برابر قوی‌تر از مورفین هست و ترکش خیلی سخت، تو فقط جای مواد را عوض کردی، در ضمن اگر هم بخوای برگردی به تریاک و شیره دیگه نمیتونی چون بدنت پس میزنه و نئشه نمیشی، اگر هم بشی برا یکی دو روز شاید بد نباشه و بعدش دوباره مجبوری برگردی سمت ب2، حتی متادون هم جوابتو نمیده، هر چه زودتر به صورت قطره چکانی ب2را ترک کن،

  41. حسین گفت:

    سلام بنده سه سی سی متادون مصرف میکنم ولی قصد دارم قرص ب ۲ مصرف کنم چند ساعت از مصرف متادون باید بگذره تا قرص ب ۲ را استفاده کنم آلا ن مرخصی به من نمیدهند تا بیام کلینیک مگر بعداز عید انشاالله لطفا راهنمای کنید تهیه کردن متادون برام عذاب اینجا که من هستم گیر نمیاد ولی قرص ب۲ هست باتشکر

  42. leily گفت:

    سلام وقت بخیر من خانم ۳۳ساله ام هشت ساله شریته متادون مصرف کردم الان مدت دو هفته هست کلا سه بار اندازه. هر بار سه قاشق مربا خوری خوردم اراده کردم بذارم کنار و روزها مسکن میخورم چکار کنم بنظرشما دارویی هست بخورم کمکم کنه

  43. orkide گفت:

    سلام.من یک مادرشیرده هستم که بعلت یک سری مشکلات ۳ماهی هست که رواوردم به شیره میکشم هرشب.چطوری بزارم کنار؟خیلی وسوسه میشم.وارد شیرم میشه؟برای کودک ۱ساله ضرردارد؟
    چندروز نکشم ازشیرم میادبیرون؟

    • مانی گفت:

      سلام این لامذهب شیره خیلی شیرین و بد است و خلاص شدن ازش واقعا مشکل داره من بعنوان کسی که ترک کردم بهترین پیشنهادم اینه که بری دکتر ترک اعتیاد و بعد مدتی خلاص میشی انشالله

  44. امیر گفت:

    اقاون و خانوما یا ترک کنید ب درستی با بکشید ب درستی یا این ور باشین یا اون ور اقا اصل این تریاک و شیره چیه خدای. ۵ سال میکشیدم دیگه از بس تو اون حالم بودم یک دفه حالم ازش بد شد خدا شایده الان ۷ نیم ساله ترک کردم بدونه هچ قرصی اصل دردم نداشتم اصل نفهمیدم خماری چیه مصرفم روز ۱۰۰ هزار بود در روز ۵ سال کم‌نیست الان کسای رو میبینم یک هفته میکشن نمیتونن ترک کنن یا خدا منو خیلی دوس داره با عراتم قوی فقط ۱۰ روز اول مث خری خواب بودم فقط بیدار میشدم یک چبزی میخوردم بعد میرفتمwci بعد خواب بعد مث روز اول شروع ب فعالیت کردم کار ندارم خیلی چیزی بدی هست ادمو گوشه گیر میکنه از زندگیت هچی نمیفهمی دوستان اصل لب نزنید از خماریم مردین بازم ب لب نزنید این راه هست فقط یا حق

    • مانی گفت:

      امیر جان مرسی که تجربه ات گفتی . اینو باید عرض کنم که بدن افراد فرق میکنه ترک کردن در افراد جوان که سرشار از انرژی هستند راحت تر است ولی در افراد مسن قطعا با مشکل است . کسی رو سرزنش نکن و برای همه دعا کن که از این وضعیت خلاص شن

  45. ali گفت:

    سلام من 20 سال سن دارم و از 9 سالگی شروع به مصرف { چسب ، گاز ، بنزین ، گل ، حشیش ، تریاک ، شیره ، ال اس دی و کمیکال } کردم و تمامی موارد رو درزمان بالایی مصرف میکردم
    تا اینکه 4 سال پیش شروع به کار کردم از اونجایی که صبح تا شب کار میکردم وقت کافی برای مصرف مواد و خوشگذرونی نداشتم به همین دلیل به مصرف ترامادول رو اوردم
    از اینکه با ترامادول اشنا شده بودم خیلی خوشحال بودم ولی بعد 4 سال فهمیدم توی چه چاهی افتادم ولی باز هم بروی خودم نمیاوردم و برای نعشگی بیشتر سراغ b2 و متادون و دراگون رفتم ولی باز هم ترامادول رو ترجیح میدادم تا وقتی که تصمیم به ترک گرفتم و به کمک الکل و گل که هر هفته مقدار کمتری مصرف میکردم تونستم ترک کنم
    { البته من هیچگونه جایگزینی رو توصیه نمیکنم فقط میخواستم که گوشه ای از تجربه هام رو با شما قسمت کرده باشم }
    ممنون از شما و یادتون باشه که ما با اعتیاد عزیزانمون هم پایین میکشیم
    با آرزوی موفقییت

    • Ddd گفت:

      انشالله همه خلاص میشن به نکته خوبی اشاره کردید هر ماده ای تو هر فرد و جنس و سن متفاوتی گاها علائم جداگانه نشون میده

  46. مریم معتاد گفت:

    ب۲ با الکل تداخل داره؟؟؟

    • میکائیل گفت:

      شک نکن یهو باعث اوردوزت میشه
      من تا حالا چندین بار اوردوز داشتم
      یکیش رو ب۲ و الکل بوده
      یکیش رو تریاکو الکل
      یکیش رو ترامادول و الکل
      کمیک و الکل
      اسید و حشیش خیلی زیاد
      هر چیزی با الکل روش اوردز داشتم
      کلی بار خوردم و یهو یه بارشو اوردوز کردم
      کار یهویی میشه

    • بهناز گفت:

      سلام
      تا جایی که من اطلاع دارم و مطالعاتی که کردم، بله، تداخل داره و در دوز های بالا میتونه منجر به اوردوز هم بشه

  47. Alireza گفت:

    ،متولد شصت،بلوچستان،مهد مواد مخدر،از سال هفتادو هشت تفریحی شروع کردم تا الان،نمیگم قیافم بده،همیشه خوب خوردم،نوشیدم،ورزش میکنم،ولی یه چیزی منو اذیت میکرد،ده سال قبل تصمیم به ترک گرفتم،میخواستم یه آدم عادی باشم،حقیقت این بود که من از نئشگی سیری نداشتم،دلم میخواست همیشه روی فضا باشم،تریاک شیره میخوردم میکشیدم،خلاصه عشق بازی میکردم،سیستم بدنم بی درده،یعنی وقتی کنار میزارم درد ندارم فقط بی حوصله،لش وآویزون،دراز میکشم،همین آزارم میده،فقط دوست ندارم بیحوصله باشم،بتونم به کارام برسم،بامتادون ترک کردم خیلی راحت،کم کم دز رو کم کردم ولی افکارم مریض بود،چندسال پاک موندم تا اینکه افکارم اون لذت نئشگی همیشه بامن بود،من شیره رو توی نلبکی حل میکردم،سر سرنگ پنبه میزاشتم وتزریق میکردم،اونقدر این ماده لذت داشت که نگو،الان جایی هستم که تریاک و شیره خوب نیست،با قرص خودمو از پا درآوردم،روزی ۸تا متادون چهل ودوبسته از این قرص دوغ که توش شیشه هست میخوردم،وزنم از ۹۹رسید به ۷۰،کفشا ولباسام آویزون شد وقیافم از هم پاشید،الان دوماهه هیچی نمیخورم،همسره صبوری دارم به من کمک زیادی میکنه وانگیزه میده،وزنم۸۳شده،دارم میام بالا،فقط بیحوصلم،از همتون یه خواهش میکنم،طرف قرصای ترک نرید مگر بدید دست یک عزیز که براتون کم کنه راحت خلاص میشید ولی افکار یک معتاد تا لحظه مرگ معتاد میمونه.شاید با هیپنوتیزم درست بشه نمیدونم،فقط اگر کسی قرصی یا راه حلی برای بیحوصلگی داره بگه ممنون میشم

    • Ddd گفت:

      پس مشکل از b2 نیست از الکله داداش من شما این همه با الکل و مواد مصرف کردید بازم هر دوتاش با هم مصرف میکنید یه بار دوبار سه بار چند بار میبینید این جور میشه و به بدنتان سازگار نیست خوب با هم استفاده نکنید زورتون که نکردن

  48. نیاز به کمک گفت:

    سلام. میخواستم بدونم بعد از حدود پنج ماه مصرف شیره، اگر بدون استفاده از داروهای کمکی قطعش کنم، دچار مشکلی نمیشم؟

  49. reza6174 گفت:

    سلام دوستان بنام خالق پاکی ها یه درد کشیده هستم با ۴ سال پاکی . بعد چندوقت یاد روزهای سخت ترک و اضطراب و بی خوابی های ترک متادون افتادم و کامنت هارو خوندم گفتم از تجربه ترکم بگم شاید بدرد کسی خورد و با خودندن تجربه من تونست دوباره آزادی از مواد رو تجربه کنه اگه واقعا قصد ترک دارید و تصمیم گرفتید و هدفتون واقعا ترک باشه قرص ب۲ بهترین راه ولی روش استفاده از این قرص اینجوره که بعد ۷۲ ساعت از اخرین مصرف ۳ روز هر ۸ ساعت ۱/۴ قرص و بعد ۳ روز قرص رو به اندازه کوچکترین تیکه ممکن ولی شما نمیتونید همه رو یک اندازه تقصیم کنید و بعد ۳ روز اون تیکه هارو از بزرگ به کوچیک و هروقت دیگه تحمل خماری رو نداشتید زیرزبونی مصرف کنید ، تاکید میکنم دوستان زمانی که دیگه واقعا تحمل خماری رو نداشتید بهانه و گول زدن خودتون مساوی میشه با شروع مصرف و یا اعتیاد به ب۲ که بدترین نوع اعتیاده چون مثل اسید معده رو به مرور زمان از بین میبره روزه ۱۸ ام باید به کمترین مصرف برسید، شاید در حد خیلی ناچیز، روز ۱۸ باید مصرف ب۲ رو قطع کنید و شاید ۳ روز یه مقدار بی قرار و اضطراب و بی خوابی و اونم بستگی به دوز مصرف اولیه داره و نوع مخدری که مصرف میکردید داره و ۲۱ روز که تمام بشه دیگه یواش یواش شما خواب شیرین و بدون مواد رو تجربه میکنید و سایر علائم خماری از بین میره و مثل یه ادم معمولی میتونید از زندگی لذت ببرید و آزاد و بدون مواد زندگی کنید . واقعا نائشگی چند ساعته ارزش درگیر شدن به اعتیاد و مواد رو نداره .

  50. عباس گفت:

    سلام رفقا امیدوارم حالتون و احساستون خوب باشه سال نوتون مبارک باشه بدناتون پاک و روحتون پاک هر کسی ک اینجور سایتارو دنبال میکنه حتما یجورایی با این مواد لعنتی درگیره و بفکر ترک یا ترک دادنه ک انشالله به خواسته دلش برسه رفقا همدردا حیفم اومد یه نکته ریزو تجربه ای ک کردم و به اشتراک نزارم ک معمولا جایی در مورد ترک گفته نمیشه و اون مسئله غروره یه جا باید غرور داشته باشین و یجا نه یعنی واسه ترک باید یکم غیرت و غرور تو وجود شخص باشه و بعد از ترک نباید غرور پاکی بگیرتت غروور من باعث شد تا با یه دعوا با برادرم و چنتا حرف نیش دار کنار زنش به هفت سال و نیم پاکی برسم اونم تو خونه مردم و زنده شدمم ولی به عمد خواستم جلوشون درد و تحمل کنم و بپاکی برسم البته واقعا هم خسته شده بودمبگذریم اونقد از مواد دور شده بودم ک خودمم باورمم نمیشد روزی مواد میکشیدم جاهایی رفت و آمد میکردم ک گروهی شیشه مصرف میکردن ولی عین خیالم نبود و تو دلم میگفتم خدا نجاتشون بده یا میگفتم این چیه اخه ک نمیتونن بزارن کنار غرور گرفت منو ک الان پایپ بدست و با دل شکسته و غرور شکسته دارم براتون مینویسم یه شیش ماهی هست ک دوباره تو شیشه فرو رفتم خدارو هزار بار شکر حداقل اینبار مرفین جات و استفاده نکردم میدونم یبار استفادش کنم دوباره اونم میره تو پاچم داستان لغزش منم میتونه درس باشه واسه بعضیا راستی رفقا اینم بگم از وسوسه شیطون بدتر وسوسه آدم حسوده از آدمای حسود جدا پرهیز کنید من تو شرکتی شروع بکار کردم یکی از همکارا مصرف کننده بود ازم پرسید چیزی مصرف میکنی یا نه گفتم هفت سال و نیم پاکی دارم چند روز بعد دوباره همین سوال و همون جواب من و باز چند روز بعد همین سوال و همین جواب ک واقعا اعصابم خورد شده بود تا بار چهارم ک اومد گفت با خودم شیشه آووردم وقت ناهارز بریم بزنیم اینو ک گفت تو سرم و دلم و کل وجودم جنگ شدیدی شروع شد انگار وجودم دو تیکه شد ک با هم تو جنگ بودن یکی میگفت عباس نزنیا هفت سال پاکید اون ذلتایی ک کشیدی اون نگاه آشناهات و فامیلات اشکای مادرت خون دل خوردم تا دوباره آبرو جم کنم واسه خودم ولی اون نیمه وجودم فقط یه کلام گفت یبار ک چیزی نیست تو اینهمه سال ترکش کردی کاری نداره ترکش وولی رفقا واقعا کاری داره ترکش دارم آماده سازی میکنم دوباره برای ترک انشاالله ازتون التماس دعا دارم تندرست باشید رفقا خدانگهدار

  51. بهرام اسم رام گفت:

    سلام.B2دارویست که برای درمان استفاده میشود.
    یعنی دقیقا مانندهربیماری که راههای مختلفی برای درمان دارد.معمولابه تشخیص پزشک بایک روش درمان صورت میگیرد.
    لذاافرادیکه به B2به عنوان داروی مخدرنگاه میکننداین افراداسیراعتیادقبل ازمصرف این داروهستند.به عنوان مثال وقتی کسی دندانی راعصب کشی میکند.ازنظرروانی مدام فکرمیکندنکندعصب دندانش خوب ازبین نرفته وممکنه دردکنددوباره.
    برای وابسته نشدن باید دیدگاهتان رادرست هدایت کنید.اگروابستهگی احساس میکنیدبخاطرضعف شناخت شماست.البته منکراعتیادبه یک مطلب خاص رامن ردنمیکنم.چون اگرعادت به حتی عبادت کردن هم بکنید ترکش برایتان سخت است مگرازروی عادت نباشد وباشناخت صورت پذیرد.
    درمورددرمان اول روحتان راارام ومطیع کنید وبعدباتحت کنترل کرفتن اراده تان نسبت به برخوردباموضوع پذیرش واقعیه خودرابالاببرید.یقینا کنارگذاشتن هرچیزی که مستمراستفاده میکنیدبه هردلیل موجه یاناموجه سخت است چون درگیری باخودتان راشروع کردید.بدانیدهیچ کس مثل خودتان شمارانمیشناسد.وتنهاخودتان باخودتان روراست هستید.به باوربرسیدتوکل به خداکنید ووابستگی به هرچه داریدراکم کم وبابرنامه حتی ممکن است زمان طولانی راطی کنید.امایقین داشته باشید.همانگونه که خواستید وابسته شدیدبایدبه درجه ای برسیدکه بخواهیدباهمان شیب ملایم وابستگی راقطع کنید.
    عذرمیخواهم زیادصحبت کردم.

  52. علی گفت:

    اگه بی2مصرف کنم برای 1روز روش تریاک بکشم حال م خوب میشه الان 4روز مصرف نکردم امروز 4تحملم تموم شدبی 2خوردم خوب نشدم بعدش تریا ک کشیدم حالم خراب نمیکنه

  53. صادق گفت:

    سلام.من۶ سال اعتیاد به تریاک و شیره داشتم.الان ۲۰ روزی هست با B2 ترک کردم.ولی شبها اگه مصرف نکنم کف پاهام میسوزه.یک پنجم میخورم تا خوابم ببره.ایا سوزش کف پا واسه مصرف کردن هست که B2 آرومش میکنه یا سوزش کف پای من ربطی به اعتیاد نداره؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • امیرحسین گفت:

      ترک تریاک تا چن ماه سوزش و عرق داره
      فقط جای گرم خودتو نگه ندار جاتو بغل پنجره نگه دار موقع خواب دوش آب خنک بگیر پوماد منتول برا کف دست و پا و خاکشیر برا خنک نگه داشتن بدنت حله تموه خاکشیرو ناشتا بخور که برا یبوست و خشکی هم خوبه هر کار میکنی برنگرد برا برنگشتنم برو جلسه از نشریات و راهنما استفاده کن تا شکوفا شی هیچ چیز ارزش کمک یک معتاد به معتاد دیگر را ندارد

  54. علی گفت:

    من ۱۸ سال تریاک کشیدم . ویکسال طول کشید ترک کردم . و الان ۷ ساله که ترک کرده ام و اصلا هم میلی به بازگشت ندارم . ترک صحیح .
    ۱. تنها بدون دوست مصرف کنی
    ۲. با ترازوی دیجیتال اندازه بگیری هر روز
    ۳. هر سه روز ۱۰۰ سوت از تریاک کم کنی .هر گرم هزار سوته.
    ۴. در این فاصله هیچ ورزشی نکن . هیچ چیز بدی نخور که ببره و مصرفتو بهم بزنه . و با هیشکی نشین که دوزت رو حتما بهم میریزه . و به هیشکی نگو داری ترک میکنی .
    این که گفتم شاه کلید تجارب من است در ترک که بعد از صد بار ترک کردن فهمیدم و توانستم . شاید این کار یکسال طول بکشد ولی مهم نیست . صبر صبر صبر.

  55. سلام من روزی ۲ گرم هرویین مصرف میکنم تاحالا تو عمرم متادون و b2 مصرف نکردم رفتم کیلینیک ۵ تادونه b2 بهم داد گفت روزی ۱ دونه بخور قرصا تموم شد دیگه b2 نخور که بهش وابسته نشی درسته این روش ایا کمر خماریو میشکونه واسه ترک نه جایگزین کردن. و بعد یه سوال دیگه این که میگن تنگی نفس میاره خمار میکنه راسته ایا تو قرص b2 نالترکسون وجود داره

  56. ارزر گفت:

    سلام من چند وقته توی جیب همسرم ب ۲پیدا کردم کلی باهاش دعوا کردم بهم قول داد ترک کنه حالا رفته دکتر و میگه دکتر بهم گفته بجای ب ۲ بوپرنورفین ۰/۴استفادع کنه و گفته دوزش از ب ۲کمتره اما من حرفاشو باور نمیکنم ترروخدا کمکم کنین ینی واقعا داره سعی میکنه ترک کنه یا بهونه میاره دگ به هیچی اعتماد ندارم زندگیم داره از هم میپاشه

    • Hamed at…. گفت:

      سلام خواهر گرامی
      همسرتون درست میگه
      همون قرص رو با دوز پایین تر بهش داده
      یکم طول میکشه
      سنگ صبور باشید براش
      همدردای ما بیشتر از هر موقعی احساساتی هستن

  57. نگار گفت:

    سلام دوستان… من خیلی ناراحتم دیروز تو کیف همسرم 13 عدد قرص b2 دیدم. و گفتم این چیه گفت برا آرامش میخورم. خیلی نگرانم. فهمیدم قرص ترک اعتیاد هست و بهش گفتم اما قبول نمیکنه و الان همه رو ریخت دور. و گفت من دیگه اعصابم هم خورد بشه نمی‌خورم. خیلی میترسم. لطفا منو راهنمایی کنید

    • سلام،اینقدر رو اعصاب طرف مقابلتون نرین این کار وضعیتو بدتر میکنه امکان لغزش به سمت مواد هست،خانمها بجای اینکه گیر بدین،باهاشون خوش رفتاری کنید
      با یه بیمار که بحث و دعوا نمیکنن ،مراعات حالشونو کنید
      بنده خدا داره ترک میکنه حالا شما پوستشونو میکنین
      میکشن جر و بحث و دعواست نمیکشن بازم همینطور ،به فکر چاره باشین

    • مملی گفت:

      سلام.حتما داره چیزی رو ترک میکنی ..بهش فشار نیاز براش اب گوجه بگیر ….

    • حسین رشیدی گفت:

      شک نکن شیره میزنه
      بسپارش دس من تنها زندگی میکنم تا درستش کنم برات چون خودمم ده سال مصرف کننده بودم

  58. ما انسانهایی هستیم که طعم مشکلات و دردو خوب کشیدیم پس درد یه قرص یا یه تیکه مواد نباید چهار ستون بدن مارو بلرزونه،قوی باشیم دنیا که تموم نشده قراره بهتر زندگی کنیم پس نگید درد داره ،نمیشه، میترسم، برای رسیدن به پیروزی باید سختی کشید،پس بدون اینکه به کسی یا چیزی تکیه کنی یا کمک بگیریم با تمام وجود رو چهار ستون بدنتون بایستید غیرت خودتونو نشون بدین
    زمانیکه نعشه بودیم لذت میبردیم،پس حالا از وجودمون خارجش میکنیم
    ما میتونیم یه تیکه قرص و مواد و کنار بزاریم،بی خوابی و درد می ارزه به یه دنیا زندگی سالم و پاک
    ادمهایی هستند که میخوان ما سرمون پایین باشه .پس سرتو بگیر بالا با غیرت باش
    از خویشتن یاری بجوی جز خویشتن یاری نیست

  59. قرص یه تجارت شده برای دشمنان ما جایگزین نکنید،بی دو و متادون در بازه زمانی، باعث از کار افتادن کبد و ایست قلبی میشود،باور کنید خوب نیست نباید بگم مصرف تریاک و شیره بهتر از این قرص هاست ،میخوای از چاله در بیایی بیوفتی تو چاه؟

    • پيمان گفت:

      سلام.مدت 3سال ترياك به مقدار كم مصرف ميكردم.بعدش گفتن با متادون ترك بكني راحت تره اما افتادم توي چاه و حدودا يك ساله روزي يه 20 قرص متادون ميخورم.بخاطر شرايط شغلي و خانوادگي كسي هم از اعتيادم خبر نداره و اين چندسال پنهون كردم.به كسي هم روم نميشه بگم.چي بگم؟ بگم توي 40 سالگي اعتياد به مواد پيدا كردم.والا همين سه چهار سال هم براي خودم عجيبه كه مني كه حتي از بوي ترياك بدم ميومد چطوري بخاطر رفيق بازي و وسوسه نابود كردم خودمو رفتم.مردن هم به نظرم زياده برام.يك بار سعي كردم ترك كنم و درد و عرق و لرز كردنها و هر كوفت ديگه شو تا پنج روز تحمل كرده بودم اما بيخوابي هاي شبونه بخاطر پريدنهاي دست و پا امونمو بريده بود و چون از صبح تا ظهر و عصر تا شب دو شيفت كار ميكنم و به خواب احتياج داشتم مجددا شروع كردم و اين چندروز درد كشيدن هيچ.حالام شديدا پيگيرم و هر لحظه وسوسه ميشم بزارم كنار اما باز ياد اون پريدن دست و پا و بيخوابي هاش ميفتم نميدونم چيكار كنم.نظرات و راهنمائي هاي دوستان رو ميخونم و اميدوار و مسمم ميشم اما باز ميگم من وقتي شرايط سر كار نرفتن رو ندارم و باس هر روز برم و وقتي باس چندروز بيخوابي شديد و اون پريدنهارو بكشم چطور ميخوام كار كنم. بعدش باز نا اميد ميشم.موندم. نميدونم از كي كمك بگيرم. از كي راهنمائي بخوام كه دستمو يجور بگيره و يه راه نشونم بده.

      • ناشناس گفت:

        سلام دوست عزیز.حتما که نباید یکدفگی ترک کنی و بزاری کنار.اینجوری به بدنت شوک وارد میکنی.باید یواش یواش ترکش کنی یعنی هر دو هفته دو هفته مقدارشو کم کنی یعنی مثلا دو هفته اول از قرص 20 یک چهارم کم کن بعد دو هفته بعد نصفش کن بعد یک چهارم تا بدنت عادت کنه.بعد که مقدارش خیلی کم شد یک روز در میان مصرف کن بعد دو روز درمیان مرحله بعدی یک هفته در میان.بعد بزارش کنار اینجوری بدنت عادت میکنه به ترک و مواد مخدری که در بدنت به صورت طبیعی هست{مخدر تریاک} خودشو بازسازی میکنه هر چی مرحله ترک کردنت طولانی تر باشه به نفعته امیدوارم موفق بشی

  60. ایمان رضارشیدی گفت:

    سلام حسین جان،من رضااهل کردستان،بچه که بودم همه میگفتن خداهمش درگیرنقاشی توبوده وبقیه روبه قشنگی تونکشیده،به۲۰سالگی رسیدم رفتم دانشگاه واونموقع بود که فهمیدم این زیبایی که خدا به من عطا کرده درعین اینکه مردانه بود پرازجذابیت برای دخترای جوون هم دانشگاهیام بود،من حالیم نبود که خداوند یه چیزی بخشیده بهم که خیلیا ندارن ولی من قدرش رو اصلا نتونستم ،کمی طولانی اماسرگذشت من ربطی به زیبایی خوش تیپی واین مدرک اون مدرک نداره،سرگذشت من آغشته شده به موادوقرص وهرویین و……هست،وشنیدن ومرورش شایدتلنگری در روح وجون جوونای الان بوجودبیاره که وسوسه موادنشن واگر هم کسی گرفتاره تنها راه رهایی پیوند قلبی خودش با خداونده وهمین برام آرامشبخشه،من دیرفهمیدم ومسیرسخت وغیرقابل انتظاری روبخاطراینکه مصرف کننده بودم باید طی میکردم،،،ایشالا که هیچکس تجربه زندان رفتن رونکنه،وقتی میری داخل حاضری توی قبربخابی ولی اونجانری،من حتی توی خواب ازجلوی کلانتریش هم ردنمیشدم چه برسه زندان، بخودم که اومدم۴۰سالم بودبعداز۴۸ساعت بازداشت درآگاهی وباحال خماروخراب،ورفتن ب دادگاه وبلافاصله زندان» دستبندوپابندزده ازماشین آگاهی پیاده شدم،سردر زندان رونگاه کردم ،فک میکردم فوقش یکماه اون داخل باشم،ولی ۱۰سال طول کشید وپیرشدم ،خیلی پیر،تمام اون صحنه های ورودبه زندان برای پسری که فوق لیسانس حسابداری داشت ،همه تحسینش میکردم ،ومیخاست رییس بانک بشه تا مادرشوخوشحال کنه،همه اش بخاطر مواد کثیف لعنتی به فنا رفت،ارزش وشخصیت ومردی و همه چیزم ،،،این آدم بهترین سالهای عمرش از۲۰تا۳۰سالگی رو غرق در موادباپسرا ودخترا از بهترین خونه توبالاشهر تا موادکشیدن وکارتن خالی زیرپل هاروگذرونده،وخانواده اولین وآخرین کسایی هستن که اونارومیبینی وبایدهی، شرم کنی،ازخودت وهی شرم،ازجزییات پرازغم می‌گذرم ومیرم جلو،واردبندشدم، همه توی راهرو یا کالیدرنشسته بودن،وجلسه انجمن توی بندبود،اونجا جلسات کمی با بیرون فرق داره ومثل بیرون ماساژت بدن وهمراهی وهوات داشته باشن،ازاین خبرانیست،مامورسربازی که منو ب وکیل بندتحویل داد گفت بدبخت ازخماری میلرزه،ازمن خوشش نیومدگفت این تازه واردحق خماری ودردپس دادن نداره،اگه عادی نبود ب من خبرشو میدی،من توی افکارم غرق محیط وزل زدن چندتا از زندانیابودم که وکیل بندازم پرسید جرم؟گفتم:فلان جرم،زدزیرخنده ،گفت تو دماغتو نمیتونی بالا بکشی چه غلطا ،بعدپرسیدخماری؟ گفتم آره»گفت چقدر؟؟؟گفتم خب زیاد!!!کمی دست و پامو سفت کردم
    ولی ۳۰ثانیه نشده که زودشل شدم،پرسید»»» چه موادی بیشترازهمه کشیدی وخوردی،یادم اومدکه پنج ساله اول همه چی بود ولی ۵سال دوم فقط قرص و شربت متادون بود،اونم ۱۰۰سی سی یا روزی یه خشاب ده تای چهل میخوردم،یهو باخنده شوخی وفریاد به اون جمعیت که نشسته بودند گفت راهرو یا کنید ،اقا متادونی وقرصیه ،یکهویکنفرازتوی جمعیت گفت :ما شیشه وکراکیا ماها که دوایی سوزنی بودیم هرکس جدیدمیاد ومیفهمیم متادونیه به اصطلاح مسخره اش میکنن که بریدکنار هرکسی که هرموادی مصرف کرده کناربرید یه قرصی متادونی اومده………. داشتند منو که تازه وارد بندهستم هم دست مینداختن وهم میخواستن حالیم کنن که کجا هستم ،،،من واقعا حالیم نبود،وقفل ایستادم جلوی وکیل بندی که روی صندلیش نشسته،وکاغذوخودکاری هم دستشه،(اسممو پرسیدوگفت اتاق ۴بندسلامت خوش اومدی) گفت الان چند وقته قرص نخوردی؟ گفتم۴۸ساعت»بعدگفت برواتاق پیش مسعول اتاق ،اخرحرفش گفت درضمن اینجامیلیاردرم باشی توی بندمن مواد وقرصی وجودنداره،یامیمیری بازنده و ادامه میدی،من اولش فک کردم میتونم دوام بیارم ولی زودشکستم ودیری نگذشت که فهمیدم چرا متادون زورش اینقدرزیاده،توی سخت تمرین ودردناک ترین حالات روحی و جسمی بعدازگذشت ۲هفته و انزوای کامل ازپوستم بیرون اومدم ،اولین وبزرگترین عامل رهایی ازمواد،،،هرجای این کره خاکی که باشی ،آزاد یا دربندمه باشی ،باهرفکروذهن وظرفیتی که باشی ،آرامش چیزیست که همه ما درپی آنیم،بعداز همه طوفانها ،بدنبالش تلاش و همچنان باتن های خسته و روح بیمار بدنبالش می شتابیم،من همه این حرفا رو زدم که بگم هرکی که میخواد موادو کناربذاره وسیرشده وبغضش گرفته و همه سختی‌ها روبجون خریده ولی نه دلش می‌ترسه ومیدونه چی درانتظارشه ،دنبال شعارنیستم،ولی من بعداز۲هفته خماری هنوز توی اون بندامیدب پیداکردن موادی چیزی داشتم ولی درد بود ونا امیدی ودرد ودرد……ازاین پس خداوند چنان آرامشی به من عطا کرد که دردها بعدازاین زمان کم کم آرام وزخم ها یک به یک التیام بخشیدندو۱۰سالم تمام شدوپاک ماندم وچندسالیست از آن ده سال هم گذشته ……………………..
    بنام خدا»باسلام خدمت همگی وعرض معذرت درجهت طولانی شدن کامنتم »»»دوستان سپاسگذارخداوندم من رضا یک معتاد،هم اکنون ۱۳سال و۷ماه وتقریبا۱۷ساعت پاک……♥️به امید التیام دردهایمان که مشترک است،وطلب آرامش ابدی براهمگان ازخداوندمنان♥️یاحق?

  61. Hamed…. گفت:

    سلام خواهران. برادران
    آرزوی من دیدن زیبایی های هستی برای همه ست
    یکم فکر کردن میتونه احساسات رو تکون بده
    انسان به احساس زندست
    منم همدردم باهاتون
    دوماهه که برای ترک از قرص استفاده میکنم ولی با دوز بسیار پایین
    دارم ادامه میدم کم کردنو
    میخواستم بگم از نظر این رفیقتون اگ قابل باشم دوزتون رو تا جایی که میتونین هر دوهفته یه مقدار کم کنین
    عجله نکنین
    برای کنار گذاشتن باید افکارمون هم اصلاح بشه همزمان باهاش
    دوستتون دارم
    مراقب خودتون باشین

  62. فاطمه گفت:

    سلام خانمی 30سالمه و 5ساله الوده به این مواد لعنتی شدم با تریاک شروع کردم و الان 1ساله نیم هس که متادون روزی 20سی سی شایدم بیشتر بعضی از روزهامصرف میکردم .الان 10روزه چیزی مصرف نمیکنم خانوادم اطلاعی نداشتن که من مواد مصرف میکردم .الان ده روزه تب بدنم خیلی بالاس پا درد .بی قراری دل درد و بی خوابی روزی 4بار دوش تب سرد میگیرم وای برای ده دقیقه خوبه لباسامو خیس میکنم .و شمال هم زندگی میکنم و هوا خیلی شرجیش بالاس و کولر هم نداریم .خیلی خسته شدم چون حانوادم اطلاع ندارن رو مخم خستن و هی میگن بریم دکتر نمیدونن دردمو .وموندم چکار کنم .امروز نصف 2ب استفاده کردم گفتن با 2ب کم کنم چکار کنم تورو خدا کمکم کنید چطوری این کارو کنم و دیگه سمتش نرم چه دارویی استفاده کنم دیگه طاقت ندارم یعنی جونی ندارم …

    • Free گفت:

      عزیز من شما کلا روش ترکتون اشتباهه
      باید پله ای و به مرور کم کنید

      • امین سواری گفت:

        سلام، چندمدت نزدیک یکسال ب2 مصرف کردم ودرجا زدبسرم وترکش کردم حالاکسالت وکم اشتها واسهال وگاهی وقتا آبریزش بینی میشه، شب هم خواب نیس، وچندروز آزمایش ازدواج دارم کسی هست راهنمایی کنه

  63. Sadegh گفت:

    سلام میخوام شیره رو کنار بزارم ب۲مصرف کنم ولی هربار مصرف کردم خماری شدید واصم آورده چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا.

  64. کامران گفت:

    سلام دوستان تنگی نفس بعدازترک قرص خوب میشه؟چون من دچار تنگی نفس هسم باکوچکترین تحرک بدنم خیس ازعرق میشه ونفسم بند میاد عایا این عوارض بعدازترک خوب میشن؟

  65. نیما گفت:

    سلام
    دوست من معتاده یه مشکل براش پیش اومده، ازش نقل قول می کنم لطفا کمکش کنید دوستان:

    من ده ساله مصرف تریاک و شیره و متادون و این آخریه تنتور داشتم. برای ترک گفتن ب 2 بخور، دوازده ساعت خواب بودم بیدار شدم یک قرص ب دو گذاشتم زیر زبون. دیدم اثر نداره و خمارم دومی، سومی چهارمی و نیمه شب پنجمی شم گذاشتم، پاهام به درد افتاد، انگار چند روز بود خمار بودم، علی الخصوص نمی ذاشت بخوابم. این در حالیه که من در روز پنج سیسی تنتور مصرف صبح دارم پنجم عصر، یعنی شیره بکشم فوقش یک و نیم گرم. یا متادون یک و نیم تا چهل یا ده سیسی. حالا یک سوال اگه بخوام به تنتور یا تریاک برگردم چقدر باید صبر کنم؟ الآن شانزده ساعت از آخرین قرص ب 2 گذشته. الانم خمارم می ترسم ب2 بندازم دوباره بدتر شم، یا چیز دیگه بندازم اختلاط دارویی بشه عوارض داشته باشه،

    الآن بعد شانزده ساعت از مصرف ب2 تنتور یا شیره بخورم عیبی نداره؟ برای برگشت می گم

  66. بابک گفت:

    سلام. بابک هستم. تقریبا تمام پست ها را خواندم و با اجازه می خواهم داستان خودم را بگویم که شاید عبرتی باشد. راستش از بچگی تو خانواده ما دایی ها و برادر بزرگترم تریاک مصرف می کردند. اولین بار در سال 73 از دست برادرم! تریاک کشیدم. بعدش تا سال 1382 در دوران دانشجویی (لیسانس، فوق و دکتری) با دوستان تفننی مصرف می کردم. از سال 82 در استان کرمان( خودم بچه تهران هستم) مسغول به کار شدم و چون حقوقم خیلی خوب بود و مجرد بودم متاسفانه معتاد شدم. تا سال 91 که شروع به ترک کردم با متادون. مشکل متادون این است که سطح تاب اوری دارد یعنی هر چی بخوری، بیشتر نعشه می شوی(مثل تریاک). البته انزیم های کبدی من شروع به بالا رفتن کردن. برای همین با توصیه دکتر شروع به مصرف ب2 کردم. قرص ب 2 یک ویژگی خوبی که دارد این است که هر چی کمتر بخوری بیشتر تاثیر دارد یعنی روزی نصف قرص بیشتر از روزی 8 یا 9 قرص تاثیر دارد(این مطلب به ظاهر ساده را بعد از چند سال درگیر بودن فهمیدم) خلاصه بگم که الان متاسفانه حدود 9 سال است که درگیر ب 2 هستم. البته چند بار به روزی نصف قرص رسدم ولی باز به خاطر بی مبالاتی دوباره مقدار مصرفم بالا رفت. یعنی شروع مصرف زیاد مثل سرسره سواری است. اولش می گویی فقط این بار کمی بیشتر می خورم. همین کار مثل حرکت بر روی سرسره است. چشم که باز می کنی می بینی که باز داری روزی چند قرص می خوری. خلاصه یک ماه پیش یک اتفاق برایم افتاد و ان این بود که چون مصرفم بالا رفته بود دو تا قرص از جیبم افتاد و دختر 2 ساله ام نزدیک بود که انها را بخورد که حرکتی مثل معجزه رخ داد و باعث شد که انها را نخورد. این موضوع تلنگری برای من شد و از یک ماه پیش از روزی 8 قرص به نصف قرص رسانده ام. همانطور که دوستان در پست های خود گفتند راز ترک این لعنتی(البته من هنوز کامل پاک نشده ام) داشتن صبر و اراده لازم و به تدریج کم کردن آن است. فقط در کم کردن اصلا نباید فریب خورد و دوز مصرفی را بیشتر نمود که همان حالت سرسره رخ می دهد. ولی این را بگویم که گول افرادی که می گویند تریاک یا شیره بهتر از قرص است را نخورید. درست است که قرص هم بد است اما حداقل دیگر با ساقی و خلافکارها و محیط های جرم خیز کاری ندارید. موفق و پیروز باشید./

  67. علیرضا گفت:

    باعرض سلام خدمت دوستان،من علیرضام و ۳۷ سالمه چندین ساله که متادون میخورم واصلا بخاطر معدم که درد داشت خوردم خوب شدم و بعد همیشگی شد،الان چند روزه که قرص گیاهی میخورم مثل قبلنا اذیت نمیشم یه بسته قرص گیاهی کپسول مانند هستن که عطاری میفروشن الان روز چهارمه و دردی ندارم فقط بعضی وقتا داغ میشه بدنم و شل و بی حوصلم فکرمم تا مشغول میشه به یاد روزایی که میفتم که ادم خوار و ذلیله با مواد همیشه ارادم قوی میشه و اینکه بهرحال متادون کبد و کلیه رو ازکار میندازه امیدوارم همتون بتونید با کمترین درد و وسواس ترک کنید و لذت ببرید از سلامتی و پاکیتون،باور کنید ترک کردن کاری نداره فقط مواظب باشید و فکرتو اصلا جای دیگه مشغول کن

  68. فرهاد گفت:

    سلام عزیزان من الان همه نظراتتون رو خوندم و متوجه شدم که خیلیا از مصرف قرص B2ومتادون رنج میبرن.من نه دکترم نه روانپزشک من یک معتادی بودم که همه نوع قرص و شربت و هروئین و تریاک و حتی شیشه هم مصرف کردم و الان خداروشگر ۹سالو ۵ماه هست که پاک از هرگونه ماده مخدر و محرکم.دوستان توی نظرات خیلی ها اشتباه مشاوره دادن و باعث میشه یک عمر بدبخت بشید و مثل من برای ترک کردن یه ماده به ماده ی دیگه معتاد بشین. پیام بدید تا هرسوالی داشتین بهتون میگم چون همه ی اینارو مصرف کردم.

  69. میلاد گفت:

    سلام دوستان با گریه براتون می‌نویسم ۷سال پیش وقتی به متادون خوردن اعتیاد پیداکردم..فکر میکردم بهترینه توروخدا طرف متادون نرید در دام میفتید یه هوچشم باز میکنید می‌بینید دندوناتون از دست دادید ازندگی کردن افتادید،مهمترین
    چیز اینه که متوجه میشوید از توجه کردن به عزیزانتون هم ناخواسته کوتاهی کردید درسته سرمایه م رفت اما وقتی به خودم اومدم دیدم پدرم بعدش دوسال بعد مادر فوت کرده..الان فکرای زیاد مثل خوره افتاده به جانم که نکنه توی سرخوشی شاید بهشون کمترتوجه کردم ..کلی عذاب بی‌پولی بیکاری به درک…اما این فکرامنو داره دیوونه می‌کنه بعد فکرم این شد که اگه بتونم که میتونم ترک کنم به زندگی سالم برگردم تصمیم قطعی گرفتم بزارم کنارم اول راه هستم …با این تفاسیر ۴روزنخوردم..وبا ب۲ شروع کردم توصیه با نصف بود که من باروزی ۱/۴شروع کردم اما من می‌خوام خودم مدیریت کنم و جلوبرم …دعاکنید برام دیگه خسته شدم..امروز تمام آهنگهای غمگینم پاک کردم و با شاد عوضش کردم …دوستان درسته هنوز اول راهم اما میدونم خدا کمکم می‌کنه و دعای مادرم پدرم پشت سرمه….دوستان چندتا توصیه که به من گفتن روزی سه تا گاباپنتین۳۰۰میلی صبح ظهر شب شروع کردم ب۲ هم که خودم می‌خوام مدیریت کنم .و به توصیه خیلی ها آب انبه یا خوردن خود انبه آب سیب آب انگور مفید ه خوردن گوشت قرمز طی ترک مصرع مایعات فراوان دوش آب سرد خوردن غذاهای سبک‌تر خوردن گوشت مرغ و سبزیجات توصیه شده بهم..وزدن آمپول نوروبیون….دوستان امروز روزپنجمه ..برام دعا کنین و راهنماییم کنین ببخشید پرحرفی کردم..فعلا

    • Farshidنکو گفت:

      ماشاالله داداش
      برو جلو که خدا حواسش بهت هست
      منم با ۱.۴ رم شروع کردم روزی ۱۰گرم دعوا کشیدنو گذاشتم کنار تا به روزی ۱.۸ تم رسیدمو بجایی رسیدم که سرکار دیدم ن ضعفی دارم ن ناخوشی بدنم پاکه پاک شده بود بعدازون و مهمتر فقط افکارته سعی کن افکارتو هدایت کنی به خوبیها ن بدیا
      الانم ۹ماهه لب ب هیچی نزدم حتی کدیین

      از خدامیخوام کمکت کنه هم درد?

  70. Erfan گفت:

    سلام ۲۸ سالمه از ۱۸ سالگی مصرف داشتم تا الان که سال ۱۴۰۰میباشد اول از ترامادول شروع شد روزی یک عدد ۱۰۰ که وقتی اعتیاد اولین حس نئشگی رو بهم هدیه داد دیگه از همه چی غافل شدم ۱۰۰شد ۲۰۰ و بازتا سال ۹۵ ۲۰۰شد روزی ده عدد خدا از حق دوست ناباب و به درد نخورم نگذرد که من را با متادون آشنا کرد اولش سرخوشی و لذت داشت ولی بعدش تبدیل به یه عادت شده بود برام عادتی که ازش تنفر زیادی داشتم وقتی نئشه بودم به خودم قول ترک میدادم ولی خمار که میشدم همه چیز رو فراموش میکردم.الان سال ۱۴۰۰ برج ۷مهر ماه دیگه میخوام دنیا رو رنگی ببینم نه خاکستری.۵روزه که پاکم وتا پاک نشوم دست نمیکشم از خودم.تنها کسی که در ترک اعتیاد میتونه کمکت کنه خود خود خودتی نه هیچکس دیگه….

  71. هومن گفت:

    سلام
    من مردی 50 ساله هستم حدود 7 ساله که قرص متادون مصرف میکنم و در حال حاضر روزی 30 میلیگرم مصرف دارم متاسفانه مصرف متادون باعث میشه همیشه خواب آلود باشم و چرت بزنم دایم توی رانندگی خوابم میبره و برام مشکل پیش میاد ممنون میشم یه دکتر خوب برای ترک بمن معرفی کنید چون امکان بستری شدن به هیچ وجه ندارم خواهش میکنم کمکم کنید
    ممنون

  72. علی گفت:

    سلام دوستان.مطالب شماراخوندم وگفتم منم اعلام بکنم که سه هفته پیش رفتم سم زدایی.مصرفم شیره وتریاک بودوچندین سال بودکه دچاراین بلای خانمان سوزبودم.روزانه یک گرم بیشترهم مصرف نداشتم ولی همین یک گرم منوازپای درآورده بودورفتم سم زدایی وبعددوسه روزدرمان برام دکترچندتاب۲دادکه اگه دردم زیادشدمصرف کنم.سه روزگذشت وبدنم شروع به دردکردومجبورشدم یک چهارم ازقرص روبخورم ودیگه هرروزالان روزی یک چهارم ب۲میخورم تادردهام کمتربشه.میخوام تاچندروزدیگه اینوهم بزارم کناروبه امیدخداپاک پاک بشم واگه دوستان راهی دارن بهم بگن وراهنماییی ام کنن چکارکنم که ازدردبدن خلاص بشم ومجبورنشم طرف قرص ب۲برم.

  73. شهاب گفت:

    سلام واسه ترک شیره و تریاک میتونید از ب2 کمک بگیرید به شرطی که سر خودتون کلاه نذارید 10 سال مصرف روزانه شیره سوخته داشتم و به لطف خداوند دوره چهل روزه ترک کردم به این ترتیب که ::.تایم مصرف که رسید با نصف ب2 شروع کنید 20 دقیقه طول میکشه تا علایم خماریتو بگیره ولی فکرت درگیره تحمل کن تا زمانی که باز خماریت شروع بشه معمولا بالای 12 ساعت خماری رو کنترل میکنه یعنی میشه روزی یه دونه تا یه هفته با همون 12 ساعت نصف جلو برین بعد از یه هفته خود بخود میشه 12 ساعتی یک چهارم بعد از یه هفته 24 ساعتی یک چهارم بعد دو روزی یک چهارم…و به همین ترتیب کم و کمترش کنید تا یک ماه چهل روز میشه هفته یه دونه اونم ذره ذره که درد و بیخوابیتو کمتر کنه…این نیست که درد نکشی ولی خیلی کمتره..تنگ نفس و گز گز پا ..استرس و بقیه دردا که بخاطر لذتی که اون زمان میبردی باید تحمل کنی ولی این قرصه یعنی دارو به حساب میاد و عین بقیه داروها باید مصرف بشه..به هیچ عنوان برنامه مصرف قرص رو زیاد نکنید..ورزش امید فراموش نشه مصرف بالای مایعاتم کمک میکنه توی 10 روز اول رابطه نداشته باشید …با مید سلامتی

  74. رسول گفت:

    سلام دوستان ، سوالی داشتم ، من شاغل هستم قبلاً اعتیاد به شیره و تریاک داشتم الان یکماه که قرص b2مصرف میکنم رسیدم به یک چهارم ولی شرکتی که کار میکنم قصد دارند تست اعتیاد بگیرن ممکنه توی تست مشخص بشه نمی‌دونم چکار کنم آخه دیروز نخوردم حالم خیلی بد شد لطفا کمک کنید

  75. بهزاد گفت:

    با عرض سلام خدمت همه ی دوستان همدرد
    دوستانی میخوان ب دو رو جایگزین متادون کنن و بعد ترک کنن چنتا توصیه دارم براشون
    نخست مراجعه به پزشک
    اگر مقدور نبود یا به هر طریق استطاعت مالی نداشتین راه دوم رو امتحان کنین
    بسته به دوز مصرف و زمان مصرف به عنوان مثال اگر شما یک سال هست که متادون مصرف میکنید باید باید باید برای جایگزین کردن ب دو حداقل چهار تا پنج روز از آخرین مصرف متادونتون گذشته باشه حتما حتما حتما این نکته یادتون نره و یک عدد قرص دو میلی ب دو زیرزبانی استفاده کنیدو اگر جواب نداد تا جایی که علائم ترک از بین بره مصرف کنید سم زدایی با ب دو دوتا فاز داره یک فاز القا دو فاز کاهش دوز
    در مدت یک دوره هشت تا ده روزه شما باید دوز مصرفیتون رو برای سم زدایی حداقل تا هشت میلی گرم تا پنج روز اول روزانه بالا بیارید و در پنج روز دوم تا صفر شدن کاهش دهیدو بعد از اون اگر بازم قادر به ترک نبودید میتونید از یک دوره یک هفته کلونیدین جهت کاهش بیقراری ها استفاده کنید
    بازم میگم مراجعه به پزشک از همه چیز ارجح تره پاک پیروز و سربلند باشید

  76. vahid گفت:

    سلام دوستان عزیز من تجربه مصرف b2 و متادون داشتم
    تنها راه ترک مواد اپیوئیدی (متادون _مرفین _ قرص b2 _کدئین) کم کردن تدریجی مواد هست.
    روش کم کردن قرص :
    هر هفته یک چهارم از مصرفتون رو کم کنید (به فرض مثال کسی که 1 قرص مصرف میکنه تا هفته بعد از مصرفش یک چهارم کم کنه).
    این روال رو هر هفته ادامه بدین و یک چهارم از مصرفتون رو کم کنید، وقتی به مصرف یک چهارم قرص در روز رسیدین مجددا اون یک چهارم قرص رو به قسمت های کوچک تقسیم کنید و هر سه روز یا یک هفته یک قسمت از مصرف قرص رو کم کنید تا جایی که مصرفتون به سر سوزن در روز برسه،،، اون وقت آماده یه ترک لذت بخش و بدون برگشت هستید،، دوستان بهترین روش برای ترک هر ماده افیونی و اپیوئیدی (قرص های صنعتی و شیمیایی) ترک تدریجی هست هیچ قرصی رو جایگزین مواد مصرفیتون نکنید..
    امیدوارم که تونسته باشم کمکی کنم، آرزوی سلامتی برای همه هم دردان عزیز.

  77. محمد گفت:

    سلام خوبین من معتاد نیستم سیگارم تا حالا نکشیدم ولی یکی از دوستام گفت قرص ب ۲ برای جلوگیری از زود انزالی خوبه اگه نصف یک چهارمو بزاری زیر زبونت. میخواستم ببینم تاثیر داره یا نه

    • خسرو گفت:

      سلام محمد اون دوستت خیلی بیجا کرد اگه دوست بود اینو نمی‌گفت ولی برادر من کامنت ها رو بخون ببین همه اینهای که دارن درد و دل میکنن خیلیهاشون به خاطر همین زود انزالی این کارو کردن ولی الان تا منجلاب فرو رفتن ودست وپامیزنن که بیان بیرون ولی سخته رها شدن چند دقیقه طولانی تر شدن رابطه به این حیولا نمی ارزه

  78. زندگی دوباره گفت:

    سلام به دوستای گلم..شمایی که از مصرف مواد خسته شدی و برای تغییر دادن روش زندگی آماده هستی..اصلا و ابدا و به هیچ وجه نترس و با قرص B2 شروع کن..زیر نظر دکتر باش و هر مقدارش که آرومت میکنه مصرف کن..میدونم با این کار از چاه به چاله اومدی..اما مهم این تفاوت بین چاه و چاله هست..مصرف B2 با مصرف مواد از زمین تا آسمون تفاوت داره..بارزترین تفاوتش زمان مصرف هست که نهایت ۱ دقیقه زمان می بره..همچنین تفاوت در روش مصرف، تفاوت در مدل نشئگی بدن، تفاوت در زمان خواب و استراحت بدن، تفاوت در اشتها و غذا خوردن، تفاوت در وضعیت ظاهری اندام و لباس ها و خیلی تفاوت های دیگه..سعی کنید همزمان با شروع مصرف B2، تغییرات بوجود اومده در زندگیت رو یادداشت کن و پس از گذشت چند ماه شروع به خوندن یادداشت هات بکن..این تغییرات تمام لذت ها و قشنگی های بودن که تا قبل از ترک مواد ازشون محروم بودیم..این تغییرات رو همیشه در ذهنت زنده نگهدار و هر لحظه بهشون فکر کن..و اما و اما..بعد از مدتی اگر دوست داشتی می تونی با نظر پزشکت و کم کردن تدریجی مصرف B2 و ورزش کردن و پر کردن وقتت با کار و تفریحات سالم، از مصرف این قرص هم رها بشی..تمام تفریحات قشنگ زندگی رایگان هستن..خندیدن، خندوندن، صحبت کردن با خانواده و عزیزان و دوستان، ورزش کردن، عبادت، تماشاکردن ماه و خورشید و درختان و انسان ها و دیگر آفریده های خدا، کمک کردن به دیگران، و خیلی تفریحات دیگه که همه رایگان هستن..حالا اگر بضاعت مالی هم داشته باشی که تفریحات مادی رو هم انجام بدی که نور علی نور میشه..دوست گلم شک نکن و از همین لحظه شروع کن..B2 دریچه ورود به زندگی دوباره ⚘❤?

  79. امیرعلی گفت:

    آره داداش بزرگترین کمک کننده همسرآدمه کاش منم فرشته ای مثل شما داشتم

  80. Re,a گفت:

    بیشتر بخورین وای خدا همون تریاک بکشین بهتر از این بی دو هست کبد فینیس کلیه فینیس هر موادی رو با خوداش کم کن بزار کنار عزیز بی دو متادون+مرگ

  81. صالح گفت:

    سلام دوستان
    من روزی سی تومن تریاک میکشیدم . عین حقیقت فقط پول میدادم وزنشو نمیدونم . جنساشم همیشه یه طعم داشت بس که توش آشغال داشت . ولی حدودا پنج سالی هست که میکشم . چند بار با ب۲ خواستم ترک کنم ولی فضای کشیدن بس که جذابه نتونستم و دوباره برگشتم پیش رفیقام . بیشتر لذت دور همیش باحال بود تا نعشگیش ولی این آخریها رفیقا هر کی رفت یه طرفی تنها شدم و همون تنها کشیدن و یوتیوب دیدن جذاب شده بود واسم . ولی این آخریها زنمو و مامانم گیر سه پیچ دادن بزارم کنار . مادرم دیگه آغ والدین کرد مجبور شدم ترک کنم . الان چهار روزه گذاشتم کنار سه روزش یه دونه میزاشتم زیر زبون امروز یه نصفشو گذاشتم خدارو شکر خوبه . یه سوال دارم از اساتید . اون آخر آخرش که به اندازه یه سر سوزن میشه رو میخوام کنار بزارم هیچ مدله نمیشه ترک کرد . کسی راه حل واسه اون اتم کوچولو کوچولو که ته تهش باید کنار بزاری نداره? از الان ترس ترک همون چوس مثقالو دارم . دمتون گرم

  82. نیما گفت:

    سلام
    من نیما هستم. حدود ۱۸. سال تریاک و کراک و شیشه و و و۶ سال آخر هم متادون می خوردم روزی ۴ تا ۴۰ یا ۴۰ سی سی شربت ولی هر چند ماه چند وقتی هم باهاش شیشه میزدم، متادون خیلی اذیتم می کرد فقط خمار زیاد نبودم حال کار انجام دادن نداشتم اصلأ . تا اینکه دو هفته روزی ۳۰ سی سی شربت اپیوم خوردم بعدش یهو گذاشتم کنار تا ۴ روز حالم بد نبود ولی بیرون روی شدید گرفتم یهو که و داشتم دیفنوکسیلات خوردم ، روزی یه ورق ولی بازم خوب نمی شدم بعد چند روز صبح تا شب ۲۰ تا دیفنوکسیلات می خوردم ، بیرون روی کامل خوب شده بود ولی صبح ها که بیدار می شدم از خماری دیوونه میشدم تا ۱۰ تا دیفنوکسیلات می خوردم که بهتر شم ، حالا یه ماهه دارم روزی ۲۰ تا دیفنوکسیلات می خورم ، که اگه نخورم حالم بد می شده بد رغم ، به جای دیفنوکسیلات می توانم بی ۲. بخورم ، آخه عواارض دیفنوکسیلات خیلی زیاده . نمی دانم چی کار کنم راستی وسوسه شیشه هم امونم و بریده ، بی ۲ کمکی می کنه ؟ چون خماری دیفنوکسیلات از کراک هم بهتره. لطفاً راهنمایی کنین .ممنونم

  83. شهریار گفت:

    سلام به عنوان کسی که تابحال ۳۰ مرتبه ترک (البته از این مدلهای ۱۰ روز ۲۰ روزه آخرین بار هم ۴۵ روز) کرده میگم بهتون برای ترک کردن این مسائل باس همه باهم جمع بشن:
    ۱- باید یک تغییر بزرگ در زندگیت رخ بده تا ترکت ماندگار باشه. پس اگه پای بساطی و یهو غیظ میکنی من دییییگه ترک میکنم! الکی خودت رو اذیت نکن بکش. این تغییر یا باید اعتقادی باشه، یا مثلاً پذیرش گرفتی از ایران میخوای بری برای همیشه، یا رفیق مصرف پایه‌ت سقط شده یا خانوادت طردت کردن … و آخر از همه اینکه خودت دیگه بدت اومده و میخوای وااااقعا ترک کنی و خسته شدی دیگه اون هم بطور جدی. خلاصه که جو گیر نشده باشی برای ترک.
    ۲- ترک با قرص و … فایده نداره باید یلخی ترک کنی. چون اگه تو روزی ۱ میلیونیوم b2 هم بخوری پس از قطع مصرف همون قرص دقیقااااا اثرات خماری روزی ۵ گرم تریاک کشیدن رو داری.
    ۳- ترک دوران داره. دوران ترک جسمی ۱ تا ۲ ماهه. بیخوابی میکشتت من زمانیکه ۴۵ روز ترک کردم ۲۳ روز نخوابیدم. ۲۳ روز نه که شبها فقط!!! ۲۳ روز و شب نخوابیدم که داشت روانیم میکرد. بعدش کم کم آرومتر میشی و دوران افسردگی میاد سروقتت. گریه‌ت میگیره پرخاشگر میشی این هم تا ۳ ماهی میمونه برات. بعد از اون رو دیگه من خودم تجربه نکردم ببینم چیه بعدش.
    ۴- بقول یکی از دوستان ۷ سال پاک، حرف جالبی میزنه میگه پدر جان پفک که مصرف نمیکردی! مواد میزدی! پس ترکش تبعات داره. خلاصه که باید تبعاتش رو هم بجون بخری. اما بعد ترک میشی انسان سالم اما در این مسیر بیخوابی داره لگدزدن داره (پای من تا صبح بالاپایین میشد از بیقراری درد نبود بگی درد! بیقرار بود) خلاصه با قرص و دارو نمیشه نهایت میمیری دیگه حین ترک که بهتر خانوادت راحت میشن از شرت. اگرم زنده موندی مرررررد میای بیرون.

    سلامتی همه دوستان پاک من میدونم چقدر مررررد هستن که تونستن به این غول غلبه کنن. برای ماهم دعا کنن بتونیم یه روز کاااامل ترک کنیم نه که ۱۰ روز پاک باز ۲۰ روز کشیدن!

  84. مسعود ارشادی گفت:

    من تازه یکسال هروز تریاک یا شیره میگشم دوسه روز یا نهایت روزی نیم‌ساعت خیلی خوشحال کننده نیست ولی بخاطر مشکل جسمی و معلولیت شدید ویگه اعصابم نمیکشید

    قصد دارم کم کنم دوسه روز تا هفته یبار خسته شدم ولی انگیزشو ندارم

  85. رها شدم گفت:

    با سلام.
    من اصالتاسیستانی ام.جایی که تمام مواد مخدر به وفور پیدا میشه.سال ۹۰ شروع استفاده من بود.با تریاک شروع کردم.چند شبی یکبار.تازه ازدواج کرده بودم.واسه سکس تریاک میکشیدم.کار به جایی رسید که دیگه هر شب شده بود.هرشب چهار پنج ساعت میکشیدم.البته تنها نبودم.پایه داشتم.یه شب خیلی کشیدیم.ساعتای دوازده زدیم به سمت خونه.یه جا وایسادیم پرتقال خریدیم خوردیم.نزدیکای خونه حالت تهوع شدید گرفتم.بالا اوردم.از اون شب به بوی تریاک حساس شدم.بوش بهم می‌رسید چنان اون میزدم که دل و روده بالا می‌آمد.روز دوم داشتم میمردم.کارم زیاد بود.شروع کردم به بالا انداختن یا به اصطلاح بمبی کردن.این روند تا سال ۹۹ ادامه داشت.خسته و درمونده پنجاه بار ترک نیمه کاره داشتم.واقعا پنجاه بار‌.شروع کردم به ترامادول خوردن.۳ ماهی خوردم.یواش یواش کمش کردم.رسیدم به بایامادول ۱۰۰.دو سه ماهی خوردم.نصفش کردم.بعد از سه ماه دوباره با دوز کم بمبی کردم.دو سه ماه.بعد دو روزی یه بایا نصف خوردم.حدود دو هفته.بعد ۱۰ تا ب۲ گرفتم.ده تا ب۲ رو یک ماه خوردم.سخت بود.شبا خواب نداشتم.پیاده کیلومترها راه رفتم.میرفتم ماشینم رو میذاشتم ۱۰ کیلومتری خونه .با اسنپ میرفتم خونه از خونه تا جای ماشین پیاده میرفتم.سالن میرفتم فوتبال .شنا میرفتم.پدرم در اومد.ولی از من به شما نصیحت.الان اسنپ هست.هروقت مخمخاش داشت دیوانگان می‌کرد توی خونه نمودید.بزنید بیرون.برید بدوید.برید راه برید.برید بیرون شروع کنید آیت الکرسی بخونید.حمد بخونید.داد بزنید خدا رو صدا کنید.آب پیدا کنید سرتون رو بکنید توی آب.توی خونه نمودید.برید زیر دوش لباس بپوشید بزنید بیرون.سختیش ۷ روزه.این جای اون همه سال نعشگی.به خدا میشه.اول ۱۴۰۱ پاک شدم.فروردین بود.مخمخاش هنوز بود.ولی تحمل کردم.برج دو پاک پاک بودم.از من به شما نصیحت توی دوران ترک اصلا قهوه نخورید.توی خماری دیوانتون میکنه.شیر و پنیر و ماست نخورید.چپ و راست آب بخورید و برید بدوید.سالن فوتبال پیدا کنید برید طول و عرض و ارتفاع زمین رو بدوید.اب بخورید بدوید.من پدر خودم رو در آوردم.سه روز اول پنج سانس فوتسال میرفتم.اینقدر میدویدم که جنازه توی ماشین میرفت خونه.فقط آب بخورید بدوید.خدا کمک کنه هر کی گرفتار اعتیاده رها بشه.وقتی رها شدی تازه میفهمی دنیا چقدر قشنگه.برام دعا کنید.کائناتم پاسخ دعاتون رو میده.منم دعاتون میکنم.

  86. یونس گفت:

    سلام من 4سال ترامادول مصرف میکردم بعدش زدم به تریاک وشیره 10سال تریاک شیره مصرف کردم فقط بینش یه مدت زندان بودم تو زندان ب2مصرف میکردم ولی این اواخر چون بعضی وقتا شرایط کشیدن نداشتم ب2مصرف میکردم باز روز بعدش دوباره شیره می‌کشیدم که خیلی هم خطرناک بوداحتمال اور دوز داشت ولی کم کم دیگه جوری شد که شیره می‌کشیدم حالم بده میشد یک روز صبح ب2خوردم باز شب شیره کشیدم حالم حسابی بدشددیگه شیره رو گذاشتم کنار زدم به ب2 یه مورد هم بگم واسه اینایی که شیره تریاک مصرف میکنن بعد می‌خوان با ب2ترک کنن اینکه اولش که ب2مصرف میکنین چون ب2سم زدایی می‌کنه هی خمارتر میشین هرچی بیشتر ب2مصرف کنین ولی عیب نداره بخورین تا وقتی که نعشه بشین بدونین که فقط دو سه روز اول اینجوریه ولی بعدش شاید با نصف یا یک عدد قرص حالتون خوب بشه و خمار نباشین و به بعد کم کم میتونین با کم کردن مصرف ب2راحت ترک کنین ولی مواظب باشین به ب2عادت نکنین اگه می‌خوان ترک کنین اگر هم نمیخوان ترک کنین به نظر من البته در مورد من این مورد صدق می‌کنه که ب2نسبت به تریاک شیره بهتره وخیلی حال منو خوب کرده
    هم قیافه هم خورد و خوراک هم هزینه هم وقت ازهمه لحاظ واسه من خوب بوده الان نزدیک2ساله ب2مصرف میکنم اونم به صورت دماغی توی آب حل میکنم نصف شب نصف شب با قطره چکان میریزم تو بینی ولی خب کم کم قصد دارم اینم ترک کنم واینم بدونین ترک ب2خیلی راحت تره از تریاک شیره

  87. سمیه گفت:

    عوارض قرص b2چی هست؟؟چرت زدن؟؟خراب شدن و زرد شدن دندان هست؟؟میشه لطف کنید حالات کسی ک به این قرص اعتیاد تاره بگید؟؟

  88. محمد گفت:

    سلام.من محمدهستم ۱۵سال پاک بودم بدون هیچ جایگزین وسیگار.متاسفانه اگاهانه دوباره رفتم متادون خوردم که خستگی عظلانی روواسه ۳روزکارکردن سخت کاهش بدم وبزارمش کنار ولی الان۲ساله که یکسره متادون میخورم وحدود۱۰روزه که متادون نمیخورم ویدفه روزی ۱چهارم b2 مصرف میکنم.وفهمیدم این قرص جایگزین مخدرنیست ومخدرروازبین هم نمیبره فقط فلج کننده قسمت عصبی مغزه که جلوی واکنشای عصبیتون روبگیره ولی دروااقع همون علائم خماری درماهست مثل عرق.گرمای یهویی.بیقراری وبی خوابی خصوصا دردپا.ولی بهترین حالت برای ادامه مسیر وبتدریج پاکسازی حتی ب ۲ دوش اب سرده روزی ۵تا۶بار .هم فاله هم تماشا😅کلا سیستم بدنت رونرمال نگه میداره.امیدوارم همه ما بتونیم کنارهم شادوسلامت مثل انسانهای عادی دیگه زندگی لذت بخشی داشته باشیم.

  89. حامد علیزاده گفت:

    سلام خوبین خسته نباشید من روزی ۶تا قرص متادون۲
    مصرف میکنم الان یکماه گذشته قرص ب۲ گزاشتم نمیدونم چرا حتی راه برم از بس درد داشتم میشه راهنمایی کنید چرا اینطوری شدم

  90. Amir گفت:

    سلام دوستان من چندین بار ترک کردم تو مراکز کمپ ترک‌ اعتیاد و چندین سالم گذشت و پاک‌بودم تا دوباره مصرف کردم همه درد خماری از نظر من ذهنی هست آخرین باری که ترک کردم نزدیک ۳ گرم شیره تریاک همیشه کنارم بود و به خودم‌میگفتم یه ساعت دیگه حالم بدتر شد میزنم هی با تکرار همین حرکت درد خیلی کمتری کشیدم شاید یک سوم درد خماری چون میدونستم هر لحظه اراده کنم‌میزنم بعد ۴ روز سختی اول تموم شد و اونم انداختم دور و تموم شد رفت میخام بگم ۹۰ درصد خماری و درد مال ذهنه بتونی ذهنتو درست کنی درد کمتری میکشی

  91. نیما گفت:

    بعنوان تجربه کسانیکه متادون ب مدت طولانی با دوز بالا مصرف کردن باید حتما حتما مصرف متادون رو ب زیر ۲۰میل برسونید وحتماحداقل ۱۲ساعت صبرکنید تا کاملا آثار خماری متادون پدیدار بشه بعد برید سراغ بی۲ وگرنه کلا سیستم عصبی بدن قاطی میکنه و تشنج وکما همراه داره اول نصف بخورید اگر بعد از دوساعت احساس خماری کردید بیشتر کنید بعد از دوساعت نیاز شدید ب دستشویی پیدا میکنید وهرچی فضولات در بدن هست دفع میشه وبمرور بی۲ جذب میشه و آروم میشن اگر خانوادهدرجریان باشن بهتره اما اگر سکرت مصرف میکردید لااقل همراه یک دوست باشید تا اگر علائمی مثل لرز، احساس گرما یا سرمای لحظه ایی و بیقراری سراغتون آمد باید ب پزشک مراجعه کنید چون ب احتمال زیاد تداخل دارویی بوجود آمده.(هیچکدوم از این موارد رو دکتر بمن نگفت و وقتی تشنج کردم پزشک اورژانس راهنماییم کرد) البته ممکنه روی هر فرد تاثیر متفاوت داشته باشه ولی رعایت نکاتی ک گفتم ضرری نداره، بعد هم بی ۲ رو با سوهان ناخن سوهان کنید و بمرور کم کنید تا تقریبا ب صفر برسه وبعدش با مسکنهای معمولی علائم خماری روانی رو از بین ببرید بی۲ برای کسانی خوبه ک میخوان آزمایش بدن وگرنه همین حرکت کم کردن تدریجی رو با متادون هم میتونید انجام بدیدوبدون ترس وخطر وبراحتی ترک کنید بعد از هشت سال بدون درد و خونریزی ترک کردم البته گفتم دفعه اول ک از متا رفتم سراغ بی۲ تا دم مرگ رفتم بقول دوستان باید سینه سوخته باشی وگرنه دکتر ک چندتا مقاله خونده نمیدونه خماری بیقراری اضطراب بیخوابی یعنی چی با آرزوی نجات تمام مریضهای جسم و روان.

  92. Soltani گفت:

    من ۴۰ سال سنم و تونستم بعد از ۵ سال مصرف تریاک ترک کنم دو نوبت واسه ترک اقدام کردم دفعه اول با شربت اپیوم یا همون شربت تریاک داروپخش بود که متاسفانه فقط طریقه ورود مورفین به بدنم رو تغییر دادم ، اینم بگم توی ۵ سالی مصرف داشتم فقط وافوری می‌کشیدم و تریاک هم عمده می‌گرفتم که طول سال حیرون نباشم خلاصه همیشه دم دستم بود ، نوبت اولی نیت ترک کردم با شربت تریاک مصرفم رو به شیوه کنگره ۶۰ آوردم پایین از روزی ۲۰ سی سی شربت اوردمش رو ۵ سی سی که بدنم پس زد دوباره تریاک رو شروع کردم ، نوبت بعد از تجربه بدست اومده خودم و کسانیکه مشابه وضعیت خودم بودم استفاده کردم از ب۲ استفاده کردم یک روز از صبح تا شب کشیدم از وافور و منقلم خداحافظی کردم ۴ روز پشت بندش از شربت تریاک ۵ سی سی صبح ۵ سی سی شب ، شب چهارم که شربتم تموم شد حدودا ۲۰ ساعت خماری وحشتناکی کشیدم عرق سرد و لرز افتاد بجونم بعد ۳ تا قرص زیر زبونی گذاشتم و تا سه روز اول ۳ تا صبح ۳ تا شب از روز چهارم شد ۲ تا صبح ۲ تا شب و از روز دهم یکی صبح یکی شب البته در کنارش گاباپنتین و الفن ایکس یا همون دیکلوفناک سدیم هم استفاده میکردم برای کاهش درد عضلانی و کاهش بی‌قراری مخصوصا گاباپنتین قبل خواب همینجوری تو مدت ۲۰ روز تونستم قرص ها رو هم بزارم کنار
    دکترها خماری رو نمی‌فهمن فقط دستوراتی تجویز میکنن برای ترک از تجربه دیگران که موفق به ترک شدند استفاده کنید کسانیکه مشابه وضعیت شما هستند خلاصه که سینه سوخته باید باشی تا بفهمی و درک کنی خماری یعنی چی، من روزی ۱/۵ الی ۲ مثقال تریاک پر مورفین می‌کشیدم گاهی تریاک به تریاک هم میکردم که نئشگیمو ببره بالا
    با آرزوی موفقیت و بدست آوردن سلامتی و پاکی برای همه عزیزان هموطنم که درگیر افیون شده اند

  93. Mohamad گفت:

    سلام من محمد ۲۵ سالمه ۵ سال اعتیاد داشتم از گل و قرص اکس شروع شد رسید به هرویین و شیشه یا بقول خودمون دوا و شیشه
    حقیقتا مواد روانگردان مث اکس و گل و ال اس دی توی سالهای اول بعد یه مدت مشکلات روانی زیادی برام درست کرد تا پای دیوونگی کشوند منو دوسال با انواع بیماری های روانی سر کردم بعدش بخاطر سرکوب حال بد روانی رفتم بسمت هرویین و مواد نعشه اور ولی بخودم اومدم هم زنمو از دست دادم هم خونمو هم زندگیمو هم اعتبار و شخصیتمو بین آشناها یجوری شده بود دوست نداشتم کسیو ببینم یا با کسی در ارتباط باشم فقط مواد حالمو خوب میکرد و ولو هیچی
    چندبار به اجبار کمپ رفتم کلاس های ان ای رفتم ولی نتونستم جوابی بگیرم اینا همش چرندتیاته کمپ و کلاس و اینا تا اینکه خودم خسته شدم از همه چیز واقعا زجر میکشیدم تصمیم گرفتم
    ترک کنم هرجور شده تو خونه نشستم گوشیمو خاموش کردم
    دور همه دوستای معتادمو خط کشیدم ۱۵ روز ترک متادون مصرف کردم ۱۵ روز دوم هم b2 و کم کم کمترش کردم ۱۵ روز هم بدون هیچی تحمل کردم کلا ۴۵ روز به لطف خدا تونستم پاک بشم و دیگه سمتش نرفتم چون واقعا از ته قلب تصمیم به ترک گرفته بودم با قرص و شربت خودتونو گول نزنید بخاطر دوروز مصرف تریاک سوخته داشته طرف میاد اینجا میگه ۳۰ سال تریاک کشیدم
    مواد ادعا نداره خاری داره قرص و شربت هم برای ترک کردن خوبه فقط نه نعشه بازی و … اینا کار ادماییه که تازه معتاد شدن قبلش هیچ موادی نزدن اگثرا مستقیم افتادم توی دام متادون و b2 اینارو اسم ب ۲ رو پیش یع معتاد ببری بهت میخنده خودتونو گول نزنید با این چیزا اینا همه قصص جواب راست رو میزه اگ تصمیم داری ترک کنی خسته شدی واقعا به تهش رسیدی بشین خونه ترک کن و اگر تونستی هیچوقتم سمتش نرو اگ غیر از اینه خودتونو با این حرفها گول نزنید تا سلامتی رو دارید تا خانوادتون رو دارید زن و بچتونو دارید زندگی خودتونو خراب نکنید مث مرد ۴۰_۵۰ روز بمون خونه بدون دوز و کلک و نیرنگ اخه ما معتادا یه عادت بد داریم موقه خماری سر خدا هم کلاه میزاریم بخاطر تهیه مواد هرجور شده به بهانه هرچیزی شده میریم برای تهیه مواد
    اگ هم خمار شدی تحمل کن مرد هم باید سختگی بکشه کسی با ناز ترک نمیکنه

  94. وطنخواه گفت:

    باسلام ودرودخدمت تمامی خوانندگان عزیزوگرامی فقط یک نکته خواهروبرادران عزیزم تنهازمانی میتونی بزاری این اعتیادراکناروموفق میشی۱-تاخودت نهایی استغفرالاه خداهام بیادنمیزاری کناراماسخت هست ولی چاره داره بنده فوق لیسانس شیمی ازبهترین دانشگاه های دولتی ایران هستم نه ازاددولتی و۱۵سال پیش زده شدم ازمواداول تریاک میکشیدم بعدازچندسال حل درچای وبعدهم اخرکارنیم مثقال شیره میخوردم تاکه زده شدم وفقط خداشاهده باقرص یکماه تمام شدالان هم بوی موادبه مشام من بخوره بی ادبی نباشه استفراغ بهم دست میده نه سمزدایی نمودم نه بستری دربیمارستان درمنزل درمان شدم راه داره هرچیزی وچاره هست برایش گول این واون وتجویزهای الکی وفریبانه نخورید بازم میگم شجاع وامیدبه بالاسری باشیددرست میشه درخدمت سروران بودم معذرت بابت اظهارنظرنابجااگه انجام گرفته قصدوقرضی نبوده حلال کنید

  95. امین گفت:

    بی ۲، متادون، ترامادول هیچکدوم اینا نمیتونه شمارو پاک کنه، نمیگم برین درد بکشین تا ترک کنین، ولی مثل یه مرد تاوان کارتون رو بدین. و تاوان کار ما ک به دام اعتیاد افتادیم فقط چن روز درد کشیدن،
    ۱۷سالم بود هنوز نمیدونستم نعشگی و خماری چی هس ترامادول خوردم با روزی نصفی ۱۰۰، و روز اخری که تشنج کردم و از مرگ برگشتم با ۱۲تا تموم کردم، ، رفتم سراغ تریاک، شیره، و هرچی‌کوفت و زهرماری ک بود. لذتاشون رو کشیدم ولی دیدم گذری هستن، هیچ لذتی مثل پاکی نیست. ، البته لذت خلاف هم کم نیست ولی موندنی نیس. اگه موندنی بود من خودم تا روز اخر عمرم مصرف میکردم، ، دلتون رو بزنین به دریا و با کمک یه مشاور خوب ترک کنین.. از قدیم میگن چیزی ک زیاد و فراوون گیر میاد،یه جاش میلنگه..
    وقتی فکر میکنم ک وقتی مادرم بخآطر اعتیادم اشک میریخت ،وقتی بار اول ازم قرص دید چ حالی داشت از خودم متنفر میشم واقعا هیچ خلاف و لذتی ارزش اشک مادر رو نداره.. علی نگهدارتون

  96. علیرضا گفت:

    سلام رفقا. من حدود پنج سال ترامادول مصرف کردم. بیشترین دوز مصرفم در روز هم تقریبا بین دو تا سه تا ترامادول ۲۲۵ بود. پیش متخصص رفتم برای ترک بهم ده تا ب۲ داد ک روزی یکی استفاده کنم تا بعدش روند بعدی خودشو بهم بگه تا انجام بدم ولی من از همون روز دوم ب۲ رو نصف کردم خودم و در ادامه هم فقط روزی یک چهارم استفاده کردم. از اون ده تا فقط پنج تا مصرف کردم کلا دیگه گذاشتم کنار. فقط نمیدونم چرا چن وقته اصلا شبا خوابم نمیاد. تا چهار صبح بیدارم حداقل.

  97. محمدرضا گفت:

    سلام.من بخاطر اینکه واریس داشتم وشب ازدردپانمیتونستم بخوابم.به قرص ب۲روآوردم.حالا فقط یک سوال چه چیزی روجایگزین تلخی این قرص کنم.من فقط به تلخی قرص عادت کردم.لطفا راهنمایی کنید

  98. امین گفت:

    سلام من مصرف ب2 دارم آیا برای دندانپزشکی رفتن و آمپول سر کننده مشکلی برام پیش میاد اگر کسی میدونه لطفا اطلاع بده

  99. مصیبتت گفت:

    سلام من فقط پاهام مور مور میشه و بیرمقم حس راه رفتن ندارم چی بخورم خوبه کلونیدین ۰/۲ داده یکی میخورم اصلا فایذه نداره هشت بار ترک کردم خدا نکنه کسی درگیر متادون شه دوستان شمت متادون نرید خدا لعنتشون کنه به جان خودشان بیوفتن

  100. مهدی گفت:

    سلام به دوستان
    من یه جوان 40ساله هستم 20سال تریاک مصرف میکردم مشکل مالی هم نداشتم .یه خط در میان نماز می‌خوندم ماه رمضان هر طوری بود روزه رو کامل می‌گرفتم شب موقع سحر هم می‌کشیدم و هم تریاک می‌خوردم تا طی روز اذیت نشم . الان ایمانم یه کم بیشتر شده نمازم رو اول وقت میخونم .باور کنید یه لذتی داره وقتی با الله صحبت می‌کنید.شاید بعضیا بگن این عمو دلش خوشه نفسش از جای گرم میاد این حرفا چیه . هر کی میخواد هر فکری کنه بکنه … بچه‌ها به خودم گفتم چرا این مواد رو مصرف میکنی .این همه سال کشیدی چی شد .به کجا رسیدی . چهرتو خراب کردی .مردم چی میگن و
    آیا خدا دوست داره تو خودتو بندازی کنج خونه و نعشه کنی . پیش خودم هر چی فکر میکردم میدیدم حق زن و بچه رو دود میکنم و الله به این کار راضی نیس .قبلاً شاید این فکر رو میکردم هیچ تاثیری رو نداشت چون ایمانم ضعیف بود….
    قرآن رو با صوت ترتیل گوش میکردم و من معنی قرآن رو می‌خوندم و اشکم در میومد.عظمت خدا رو میدیدم حقیر میشدم. این قرآن گوش کردم چنان تأثیری روم گذاشت
    والان رفتم تو ترک و از الله می‌خوام کمکم کنه و نورش رو در قلبم بیشتر کنه که اون همه چیز منه و خالصانه دوستش دارم
    فقط به شما برادرم میگم هر کی میخواد ترک کنه ایمانش باید قوی باشه که هر موقع وسوسه شد بگه من واسه چی ترک کردم .بچه ها
    قرآن رو با صدای ماهر العقیلی گوش بدید و حتما معنی رو بخونین .ببینین قرآن چکار می‌کنه
    واقعا معجزه می‌کنه و میفهمید بنده چه کسی هستید .نماز اول وقت تاثیر عجیبی تو زندگیتون می‌ذاره و قربان عظمت الله بشم وقتی خالصانه صداش میزنی عجیب جوابتو میده
    با قرص ب2 هم میشه ترک کرد روزی یه دونه ولی بعد از یه هفته نصفش کن و هفته بعد نصف رو نصف کن
    خلاصه ترک خماری و درد داره
    انشاالله همه معتادها سلامت بشن
    یاالله

  101. فرهاد ر گفت:

    منم ده سال دارم بی 2 میخورم اما از روزی یکی بیشتر نشده بعضی روز ها که مشکلات و فکر و کار زیاد بود یکی میخوردن البته یک چهارم میکردم طی چند مرحله صبح و ظهر و بعداز ظهر و غروب و شب ولی بعضی روزها سه چهارم قرص میخوردن الآنم پنج روز دارم کم میکنم الان روزی یک چهارم میخورم ولی خدایی سخته چهار روز نخوابیدم دست و پاهام یخ میزنه بعد میام یک تیکه خیلی کوچیکه میکنم می‌زارم دهنم جوری نعشه می‌کنه که از ترس میگم برم آبلیمو بخورم ولی دو ساعته میپره نعشگیش.
    خود کرده را تعبیر نیست من دخترم هشت سالشه بخاطر اون می‌خوام بزارم کنار تا باباش معتاد نباشه سخته خیلیم سخته ولی میشه ایرانی با این سختی ها آشناست من مرد روزای سختم شما هم مثل من هستین بزار کنار تا خودت خودت به چشم آدم ضعیف نگاه نکنی

  102. مبین گفت:

    درود بر شما وقت بخیر
    داداش ها و آبجی ها ما ایرانی ها آدم روزهای سختیم.
    بهترین دارو ورزش هستش..
    به قرآن مجید هیچ چی بهتر از زندگی سالم نیست.
    من دوستان معتاد زیاد دارم اما هیچ وقت سمت اعتیاد نرفتم چون سالهاست دارم ورزش می کنم
    با ورزش بدن نیکوتین و مرفین تولید میکنه
    بخاطر همین میگن (ورزش دشمن اعتیاده).
    پسرم ۱۴ ساله ست ، تازگی‌ها بردمش سمت ورزش
    چون مملکت ما جو مسمومی داره،
    به فکر بچه هاتون باشید اونا رو به سمت ورزش هدایت کنید

  103. امیر گفت:

    سلام دوستان از پیاما دمتون گرم
    شاید این متن من نسبت ب بقیه متن ها یچیز الکی باشه ولی خب میخواستم راهنماییم کنید .
    من ۲۲سالمه پسرم ، حدود ۴ ماه تریاک و شیره مصرف کردم و تقریباً دوهفته هم همزمان با شیره قرص ترامادول ۱۰۰ خوردم و روزای آخر این دوهفته کردمش ۲۰۰ ، ی شب ۶ تا ترامادول ۲۰۰خوردم و اور دز کردم و خوش شانس بودم کسی ک باهاش بودم بلد بود چکار کنه ،الان پنج روز از اون ماجرا ی اوردز کردنم میگذره و تو این ۵ روز من فقط دوبار قرص ب۲ رو اونم یک چهارمش مصرف کردم ، بدنم لرز می‌گیره و نمیتونم شب بخوابم ، بنظرتون لازمه هرروز ب۲ مصرف بکنم یا اینکه همین چند روز یبار مصرف بکنم یا اصلا این اعتیاد من تا حدی نیست ک لازم باشه مصرف کنم و اینکه مدت زمان ترک برای من چقد میشه باز هم کسانیکه خودشون دیدن میفهمن چی میگم ،حقیقتن ترس دارم از اینکه بخوام هرروز ب۲ رو یک چهارمش مصرف کنم میترسم ب همین باز اعتیاد بیارم ،هیچی بهتر از بدن سالم نیست واقعا ۵ روزه همه نوع دردی رو تجربه کردم از گرفتن شدید عضلات کمر و ران و پا بخاطر آور دز تا زخمی شدن و ابثه کردن زبونم بخاطر گاز گرفتن اون لحظه زبونم تا آبریزش بینی و حالت سرماخوردگی ک چندروزه تومه، لطفاً ینفر کمک بکنه ببینم دارم درست میرم یا برم دکتر تحت نظر اون بذارم کنار
    انشالله ک خدا ب همه گوشه چشمی داشته باشه و مارو ب حال خودمون نذاره ممنون رفقا پاینده و پیروز باشین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *