کلینیک ترک اعتیاد
مصرف ماری جوانا و اختلال دو قطبی
۱۴۰۰-۰۵-۰۲
کلینیک ترک اعتیاد
مصرف کوکائین و از دست دادن حافظه
۱۴۰۰-۰۵-۰۲
مرکز ترک اعتیاد

مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: در این مقاله اطلاعات بیشتری را در مورد هروئین و ماری جوانا بطور جداگانه و همچنین جزئیاتی را در مورد نحوه تشخیص هروئین ترکیب شده با ماری جوانا در اختیار شما قرار خواهیم داد. هروئین و ماری جوانا در مقایسه با یکدیگر دو ماده مخدر بسیار متفاوت هستند. هروئین یک کاهش دهنده فعالیت سیستم عصبی است که به گیرنده های مواد افیونی در مغز متصل می شود و باعث اعتیاد شدید نسبت به آن می شود. هروئین همچنین بسیار خطرناک است و سالانه میلیونها نفر به دلیل اوردوز ناشی از آن، جان خود را از دست می دهند به همین جهت در این مقاله به بررسی مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا خواهیم پرداخت.

وابستگی به هروئین و ماری جوانا روانی و جسمانی است به همین جهت، ترک هروئین و ترک ماری جوانا، نیازمند دریافت خدمات روان درمانی در کنار درمان جسمانی می باشد و به همین جهت کلیه برنامه درمانی در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران، تحت نظر مجرب ترین روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا

از طرف دیگر، ماری جوانا ملقب به علف هرز، یک محرک تفریحی است که معمولاً  مصرف می شود و در چندین کشور هم از لحاظ دارویی و هم از لحاظ تفریحی مجاز و قانونی است. بیشتر محققان بر این عقیده هستند که این ماده به اندازه هروئین عوارض جانبی ندارد، زیرا اوردوز ماری جوانا، منجر به مرگ نخواهد شد. متاسفانه، افرادی که تصمیم می گیرند در خیابان ماری جوانا را خریداری کنند، در واقع متوجه خواهند شد که این ماده با مواد خطرناک و اعتیاد آور دیگری مانند هروئین، ترکیب شده است.

نکته ای باید از آن اطلاع داشته باشید این است که ترک اعتیاد، در مرکز ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران، تحت نظر مجرب ترین روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی همراه پرستاری شبانه روزی انجام می گیرد به همین جهت علاوه بر درمان جسمانی، امکان روان درمانی و درمان صدمات روانی وارد شده بر مغز بر اثر سوء مصرف این محرک را به بیماران می دهد.

حتما مطالعه کنید: ترک اعتیاد
مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

علائم ترکیب ماری جوانا با هروئین

ماری جوانا اغلب با مواد دیگر، نه فقط هروئین بلکه مواردی مانند کوکائین و LSD ترکیب می شود. بعضی اوقات افراد از اینکه ماری جوانا با مواد دیگر ترکیب شده آگاهی دارند زیرا به دنبال سرخوشی و لذت بیشتری هستند، اما بسیاری از اوقات مردم از این موضوع اطلاع ندارند.

یکی از دلایلی که ممکن است یک فروشنده مواد مخدر به فرد اطلاع ندهد که ماری جوانا را با سایر مواد ترکیب کرده است، این است که ماری جوانا کیفیت پایینی دارد و برای افزایش میزان لذت و سرخوشی، به مواد افزودنی نیاز دارد. برخی از فروشندگان مواد مخدر نیز ممکن است هروئین و ماری جوانا را با هدف ترک اعتیاد مصرف کننده با هروئین ترکیب کرده و تجارت بیشتری داشته باشند.

علائم مصرف ماری جوانا و هروئین ترکیب شده ممکن است شامل احساس خواب آلودگی یا بی حالی بسیار زیاد پس از مصرف ماری جوانا باشد. علائم دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده ترکیب ماری جوانا و هروٸین است که شامل کندی تنفس و ضربان قلب، گیجی و از دست دادن هوشیاری می باشد.

اگر فردی بطور ناخواسته هروئین و ماری جوانا را مصرف کند درصورتی که قبلاً هرگز هروئین مصرف نکرده باشد، تحمل مصرف این دارو را ندارد و به راحتی ممکن است دچار اوردوز شود. به طور کلی، عوارض ترکیب ماری جوانا با هر چیز دیگری عبارتند از حالت تهوع، استفراغ و اسهال.

بنابراین برای جلوگیری از بروز علائم ترکیب ماری جوانا و هروٸین، چه کاری می توانید انجام دهید؟

در نهایت تنها راه برای محافظت از خود در برابر ترکیباتی مانند هروئین و ماری جوانا مصرف نکردن داروهای غیرقانونی و غیر مجاز است. به دلیل اینکه در برخی ایالات های خاص، مصرف ماری جوانای تفریحی تحت قاعده و قانون خاصی تنظیم و قانونی شده است، افراد می توانند از بروز علائم ترکیب ماری جوانا و هروٸین جلوگیری کنند، اما در بیشتر ایالات اینگونه نیست.

مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

سخن پایانی

اگر قبلا هروئین مصرف نکرده اید و ترکیبی از هروئین و ماری جوانا را مصرف کنید، علائم آن بسیار آشکار خواهد بود. ممکن است نوع متفاوتی از سرخوشی را فقط با مصرف ماری جوانا احساس کنید و سایر علائم مصرف ماری جوانا و هروئین ممکن است شامل حالت تهوع، استفراغ و خواب آلودگی شدید باشد. حتی ممکن است چرت بزنید. نتیجه مصرف هروئین و ماری جوانا در افرادی که هیچ گونه تحملی نسبت به مواد افیونی ایجاد نکرده اند، ممکن است اوردوز باشد و آگاهی از این عوارض جانبی بسیار مهم است.

ترک هروئین و ترک ماری جوانا از خدمات ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی آکسون، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران می باشد و کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد و به بیماران این امکان را می دهد تا علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی خود نیز بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *