کلینیک ترک اعتیاد
بهترین روش ترک سیگار
۱۳۹۹-۰۸-۱۰
مرکز ترک اعتیاد
دلایل روانی اعتیاد
۱۳۹۹-۰۸-۱۰

مرکز ترک اعتیاد آکسون، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: شیشه محرکی بسیار قوی است و تاثیر مستقیمی بر روی سیستم عصبی و مغز مصرف کننده دارد که در مقاله شیشه چیست؟ به توضیح مفصل آن پرداخته ایم. تاثیر مستقیم شیشه بر عملکرد مغز است که باعث اعتیاد و وابستگی می شود، مصرف مت آمفتامین، باعث تحریک گیرنده های مغز، کاهش اشتها و بی خوابی می شود.

حتما مطالعه: شیشه چیست؟

مصرف محرک ها و مخدرها وابستگی ایجاد می کنند و در صورت قطع مصرف، علائم خماری و محرومیت در بیماران ایجاد می شود، به همین جهت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی علائم خماری شیشه بپردازیم.

کلینیک ترک اعتیاد

عوارض جسمانی مصرف شیشه

عوارض جسمانی مصرف شیشه:

اما در کنار علائم محرومیت، مصرف شیشه عوارض شدیدی دارد که بخشی از آنها بر روی جسم فرد و بخشی از عوارض آن روانی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • تعرق شدید
  • تهوع و استفراغ
  • افزایش ضربان قلب
  • تحریک پذیری شدید
  • اختلال تمرکز و حافظه
  • زخم های سطحی پوست
  • بیماری های گوارشی، تنفسی
  • پوسیدگی دندان ها و عفونت دندان
مرکز ترک اعتیاد

عوارض روانی مصرف شیشه

عوارض روانی مصرف شیشه:

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم بخش عمده ای از عوارض شیشه روانی است و علت آن صدمه به سلول ها و سیستم عصبی است که مهمترین آنها توهم و روان پریشی است که خود میتواند یکی از علت های ترک شیشه باشد. ترک شیشه نیازمند درمان برنامه ریزی شده توسط روانپزشک و روانشناس است و هرگونه خود درمانی یا ترک خارج از نظر پزشک می تواند عوارض مخربی بر سلامت بیمار داشته باشد، ترک شیشه در مرکز ترک اعتیاد آکسون تحت نظر مجرب ترین مشاورین روانپزشکی، روانشناسی و درمانگران مطابق آخرین متدهای جهانی انجام میگیرد.

حتما مطالعه کنید: ترک شیشه

علائم محرومیت از شیشه و خماری:

علائم ترک زمانی بروز می کند تا ضمن وابستگی روانی ایجاد شده، فرد اقدام به قطع مصرف خودسرانه کند اما اگر ترک شیشه در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مطابق نظر درمانگران انجام بگیرد نه تنها علائم ترک ظاهر نمی شود بلکه بیمار در کمال آرامش اقدام به درمان می کند.

اما در زمانی که فرد اقدام به درمان غیراصولی کند علائم ترک و محرومیت ایجاد می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • خستگی بیش از حد
  • وسوسه شدید مصرف
  • بی انگیزگی و افسردگی
  • خواب نا منظم
  • گیجی

باید بدانید برخی از علائم مخصوصا علائم جسمانی بعد از بازه زمانی کوتاهی از بین میروند اما علائم روانی آنها باید حتما تحت نظر پزشک درمان شوند که در مقاله درمان افسردگی بعد از ترک اعتیاد به توضیح یکی از این عوارض پرداخته ایم.

بهترین روش ترک شیشه:

همانطور که گفتیم، شیشه وابستگی شدیدی ایجاد می کند بنابراین ضروری است که ترک شیشه در مرکز ترک اعتیاد، تحت نظر مشاورین روانشناسی و روانپزشکی، درمانگران و پرستاری شبانه روزی انجام بگیرد تا نه تنها به سلامت فرد صدمه ای وارد نشود بلکه بیمار بتواند با سلامت جسمانی و روانی خود را بدست آورد. بنابراین ضروری است که بیماران اعتیاد به شیشه از هرگونه درمان خودسرانه و خارج دستور پزشک خودداری کنند.

سخن پایانی:

شیشه عوارض روانی و جسمانی شدیدی دارد و به علت تاثیری که بر سیستم عصبی و عملکرد مغز بیمار وارد می کند باعث ایجاد وابستگی شدیدی در فرد می شود و درمان آن نیاز به درمان روانی و جسمانی دارد بنابراین بهره بردن از خدمات مشاوره ای روانپزشکی ضروری است که در مرکز ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی با کادری با تجربه و متعد آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

22 Comments

  1. بهنام گفت:

    دامادمون یه صبح از خواب بیدارشد وسردرد شدیدی داشت وخواهرم بهش قرص سردرد داد وقبل از خردن قرص رو بو کرد وخرد دامادمون خواهرمو نمیشناخت وبچه هاشم همینطور به بیمارستان بردیم و ازمن فقط می‌پرسید اینجا کجاست این کی اون کی خیلی استراق کرد ولی هیچی جز تف ازدهنش بیرون نیومد خواستم بدونم آیا شیشه مصرف کرده

  2. مهسا گفت:

    امشب متوجه شدم شوهرم شیشه مصرف میکنه هنوز با خیانتش کنار نیومدم فهمیدم شیشه هم میکشه هنوز سه سال نشده ازدواج کردیم شوهرم فوق لیسانس آی تی داره مهندس قابلی هستش، کارخوب درآمد خوب وجه ی خوب من اصلا نمیفهمم چرا شیشه مصرف میکنه اصلا باورم نمیشه جاسازش و تو توالت فرنگی پیدا کردم واقعا گیج وسردرگمم آیا بهش بگم من میدونم که اعتیاد داره یا نه لطفا بگید من چیکار کنم

    • عسل گفت:

      نه بهش نگو اگر که بهش بگی من میفهمم دیگه واسش عادی میشه و ممکنه جلو خودت وسایلشو پهن کنه و بشه ?

    • فیروزه گفت:

      شوهرمنم شیشه میکشه متاسفانه چندشب چندشب خانه نمیره گوشیم نداره مدارکاشم گروگذاشته پیش موادفروشهادروغم خیلی میگه منم توعقدم حالم داره ازاین زندگی وبلاتکلیفی بهم میخوره چکارکنم بره ترک کنه چندباری بهم گفته میره ترک میکنه ولی هنوزهیچی ازش ندیدم چکارکنم ترک کنه خانه ماهم نمیادخانه خودشونم نمیرهباباش میگه ببریمش کمپ اجباری میگم اون فایده نداره بایدخودش بره توروخداراهنماییم کنیدنمیخوام نابودیشوببینم خیلی وسش دارم

      • میم اهواز گفت:

        سلام من چهار ساله ازدواج کردم شوهرم شیشه و ترباک مصرف میکنه پنج بار بردمش کمپ ولی ترک نمیکنه خسته شدم از این زندگی همش خونه اقامم خیلی هزیان میگه توهمی شدیده میگه خیانت کردی ابروتو میبرم ولی من دوسش دارم ننتونم ترکش کنم
        چکار کنم تورو خدا راهنماییم کنید

      • برنا گفت:

        سلام عزیزم شما عقدی هنوزچون سرخونه زندگی خودت نرفتی بهتره که ترکش کنی واحساسی برخوردنکنی خیلی هااحساسی برخوردکردن والان بابچه مجبورن که این مدل زندگی روتحمل کنن

  3. نارسیس گفت:

    سلام
    آیا توهم برای همه مصرف کنندگان پیش میاد
    و اینکه روش به قول خودش تفریحی مصرف کردن هم برای مصرف شیشه وجود داره؟
    نامزد من ادعا داره که گاهی مصرف کرده و اینکه اصلا دچار توهم نمیشه

  4. تاکاشی یوشیدا گفت:

    سلام به شما دوستان عزیز_حتما مطالعه کنید
    من محسنم،ابتدا باید بگم بنده نه دکتر متخصص هستم و نه مشاوره ترک اعتیاد اما قصد من فقط کمک به شما دوستان و هرکسی که مبتلا به این بیماری است هستش و شاید از خیلی از افراد حتی متخصص بتونم مفیدتر باشم
    احتمالا سوال پیس میاد که چطور؟ باید بگم من خودم مصرف کننده هستم و تا به الان غیر از کراک تقریبا تمامی موادارو مصرف کردم اما کاملا به خانمان سوز بودن مصرف کردن ایمان دارم حتی همین الان به خاطر نرسیدن شیشه از دیشب تا الان به بدنم درگیره خماری شدم و تیک عصبی لمسی و کلافگی پیدا کردم و زمانی که پیام شما دوستان رو دیدم با خودم گفتم اطلاعاتی که دارم جهت کمک به شما در اختیار شما بزارم به عنوان کسی که کاملا اشنایی و اطلاعات دقیق علمی در این موارد دارم و برعکس بسیاری از شما و خیلی از اونا که ادعا مشاور بودن دارن خیلی خوب شرایط این نوع بیمارهارو درک میکنم و این تفاوت خیلی بزرگیه،کاملا حق میدم و درک میکنم حتی اگه اعتمادی نسبت به حرفام نداشته باشین اما من همون موقع که مصرف داشتم و قصد ترک نداشتم هنوز به لطف خدا تونستم دوتا از دوستانم رو از بند مصرف هروئیین آزاد کنم و بهشون افتخار میکنم واقعا و خدا شاهد بود و این کاره منو بی جواب نزاشتو اول نیت ترک موادو کاملا جدی در سر من انداخت و مهمترین چیز اینکه یه جفت اراده قوی
    بهم بخشید،من سعی میکنم پاسخگو سوالات شما باشم و اگه فکر میکنین چی به من میرسه که اینکارو میکنم اول باید بگم شما بزارین پای اینکه با این کار منم حواسم پرت میشه و تیک عصبیِ لَمسیم‌که‌از خماریه‌فراموش‌وخوب بشه دوم اینکه من معتقدم کمک الان من به شما و عزیزانتون
    بی شک فردا روزی برای من خوبی‌هایی خواهد داشت چون من کسی و دوستی ندارم تو این راه با من باشه و کمکم کنه و حقیقت خیلیا نمیدون اما جالبه همون تعداد از دوستانم که میدونستن دقیقا بعد اینکه گفتم بودنه شما قوت قلبه و خیلی تاثیر داره منو تنها گذاشتن اما من کم نیوردم و نمیارم چون واقعا خودم میخوام برای همین مصرفم و کنترل کردم و توی یک ماه تقریبا مصرفم و به مرزه پاکی رسوندم(بجای روزانه ۳ الی ۴گرم هروئیین و ۲گرم شیشه)تبدیل کردم به(۲۰ الی ۹۰سُوت هروئیین در هفته و تقریبا ۱ الی ۱/۵گرم شیشه در هفته)
    ⛔یادتون نره این آمار و ارقام برنامه ترک اعتیاد نیست و فقط مربوط به شخصه بنده هستش لطفا سعی نکنین کپی کنین چون شرایط هرکی هرچقدر شبیه ‌به مصرف من بازهم از لحاظ بسیاری متفاوت هستش پس رعاییت کنین تا خدایی نکرده یوقت نجیته معکوس نگیرین⛔
    تمام سَعیَمو میکنم به‌سوالای شما بهترین جوابُ ‌بدم ، اما
    ⚠️دوستای عزیز دقت کنین از اونجاکه حرف های من یا کاملا نظرهای شخصی‌ خودمه فقط که تجربه این بیماری و دارم، یا اطلاعاتی که ‌علمی و عمومی‌ هستن ‌ک با مطالعه آزاد و تحقیق ‌بدست اوردم درنتیجه کاملا حق دارین اگه که نخواین گوش بدین و بهشون عمل کنین ولی بنظرم تحقیق کنین حرفامو همینجا هم متخصص داره فک میکنم رایگان مشاوره میدن

  5. رضا گفت:

    سلام.خب راستش من میشه گفت تعداد زیادی از مخدر هارو امتحان کردم تا متوجه شم چرا با این که ثابت شده خانمان سوزه خیلی ها تو این دام میوفتن.
    میبینم که خیلی ها سوالاتی دارن و واقعا دل نگرانن اومدم تا ی سری تجربه هارو که جوهب سوالاتتون هست باهاتون به اشتراک بزارم.
    اول از همه باید بهتون بگم شیشه توهم نداره و افرادی که میگن برای مثال شوهرمون شیشه میکشه و توهم میزنه بدونند که شوهرشون شیشه رو همزمان با موادی مثل هروئین مصرف میکنند.
    دوم اینکه کسی که شیشه میکشه خیلی خیلی پرحرف میشه و دوست داره راجع به یه مسئله ای مکالمه ی عمیق داشته باشه (Deep conversation) و حداقل تا ۲.۳ روز نمیخوابه که به همین علت معتاد های شیشه همیشه از تریاک و قرص های خواب اوری مثله کلونازپام و الپرازولام استفاده میکنند.
    علائم خماری شیشه هم اینه که فرد بیش از حد دستپاچه ست.اضطراب بی خود و لرزش دست.و اینکه اصلا نمیتونه کاریو درست انجام بده.سرعت و تمرکز هم بیش از حد پایین و حتی به صفر میرسه .
    پس با این حساب وقتی کسی برای بار دوم شیشه میکشه فقط میکشه برای اینکه خودش بشه باز نه این اینکه دوباره به سرعت و تمرکز قبلی برسه.
    فردی که شیشه مصرف کرده باشه مدام ضربان قلبش بالاست.
    باز هم میگم شیشه به هیچ عنوان توهمی نداره.هیچ بویی نداره که بخواید از طریق بو بفهمید کسی شیشه مصرف کرده.و کسی که شیشه مصرف میکنه همه رو میشناسه و این نیست که بگید یکی رو گوسفند دیده.
    اگه میخواید کسی رو ترک بدید بهتره الکی نفرستیدش این کمپ و ان کمپ.تا خودش نخواد هیچی درست نمیشه.
    ولی اگ میخواید خودتون ترک کنید این کمپ های محلی و این چیز ها فایده ای نداره.
    شیشه ب شدت اعتیاد اوره.
    من با اولین مصرف اونقدر بهش اعتیاد داشتم که تا ۱ هفته بعد از مصرف شیشه نمیتونستم حتی یه جارو بزنم تو خونه یا اصلا درست بتونم بخوابم از بس اظطراب داشتم.
    ولی اگه بخواین ترک کنید میشه.
    ب خودتون ۱ هفته زجر بدید.درسته خیلی خیلی بهتوت فشار میاد ولی مطمئن باشید جواب میگیرید.اگه راحت بود که جزئه اعتیاد اور ترین مواد ها نبود.بعد ۱ هفته اثرات بهبودی رو روی خودتون حس میکنید.
    به خودتون قول بدید که دوباره سمتش نرید چون توی هفته ی دوم یا سوم ترک دوباره وسوسه میشید و خاری و ذلت شیشه رو از یاد میبرید ولی قوی باشید و به تصمیمتون پایبند.
    اگه دنبال انرژی زیاد و قدرت و تمرکز بالا هستید تغذیه تون رو درست کنید و سعی کنید ورزش کنید نه اینکه شیشه مصرف کنید.
    شیشه مثل یه وام با سود نجومی هستش
    همش بدن خودتونه و فقط شیشه با تحریک مغزتون باعث میشه به اون سرعت و تمرکز برسید.
    بنرابراین همه ش پتانسیل مغز و بدنتونه.بجای شیشه با ورزش و مدیتیشن بهش برسید.
    موفق باشید.

    • نگار گفت:

      من مصرف كننده هستم و بشدت لذت ميبرم از مصرف يكساله هفته يي ي بار ميكشم اصلا هم توهم نميزنم فقط اينكه نميتونم غذا بخورم و خوب بخوابم ازار دهندست وگرنه مشكلي باهاش ندارم كلي هم لذت ميبرم فقط چون با دوست پسرم ميكشم اون تهيه ميكنه دلم ميخواست خودمم تو تنهاييام ميكشيدم …

  6. امیر گفت:

    سلام من زمان ترک دچار حمله پانیک میشم ،تنگی نفس شدید میشم،روزی ۱گرم هروئین میزدم حدود ۱ماهه که روزی یک پنجم گرم شیشه میزنم و۲گرم هروئین، اصلا دوستندارم کمپ یاجای دیگه ای ترک بکنم ،لطف کنیدراهنمایی بکنید.با تنگی نفس شدید وکمردردشدیدچیکاربکنم ،ایاپوکسایدبندازم؟لطفا لطفاراهنمایی کنید.ممنون

  7. حسین گفت:

    من دوبار پشت سرهم امتحان کردم و دفعه دوم به خاطر سردرد رفتم دوباره کشیدم. ایا با دوبار کشیدن ادم اعتیاد پیدا میکند؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

  8. javaf گفت:

    سلام من حدود 16سال هست که مصرف شیشه و متادون وهروین داشتم الان شکر خدا 8ماه هست ترک کردم تواین مدت مصرف همه مدل آدم معتاد رو دیدم معتادی که میگه تفنونی میزنم معتادی که خودشو با بقیقه معتادین فرق میزاره معتادی که میگه من کارتون خواب نمیشم من این روفهمیدم مواد مخدر یک خوبی داره که همه روبایک چوب تنبی میکنه پول دار رو کارتون خواب رو تعصیل کرده رو.براش فرقی نمی کنه توپسر کی هستی چقدر پول داری خانوادت کی هستن این به همه قول میدم کسی که بخواد مواد مصرف کرد خاطرجمع باشید مواد کاری میکنه که به کارتون خوابی بیفته ادم معتاد یا درحال گرفتن مواده یا درحال مصرف یا دنبال ساقی یا خماری پس به هیچی فکر نمیکنه جز مواد مصرفیش نه بچه نه همسر نه پدرومادر به هیچی جز مواد میخوام اینو بگم تا آدم مصرف کننده خودش خسته نشه هیچ فایدی نداره اگه هزار تاکمپ هم بره ترک نمیکنه من خودم 27تا کمپ رفتم ولی خدا روشکر میکنم که دیگه مصرف مواد ندارم والان دارم لذت میبرم بچه ها مواد از خدا یک بنده انگشت پایین تره اینقدر قدرت وزور داره اینو به کسانی که درحال عذاب هستن میگم بخدا اگه خوب بود همه مصرف میکردند میدونی معتادان امروز خیلی خوشبخت هستن چون با یک ساعت جلسه میتونی بیماری تومتوقف کنی این رو به کسانی میگم که با مصرف کننده دارن زندگی میکنند بهشون کمک کنید اونا بیمار هستن اگه واقعا دوستشون دارین پشتشون رو خالی نکنید من اخرین کمپی که رفتم 13روز بیشتر نبودم اما وقتی امدم خونه باور کنید تا 90روز از در خونمون بیرون نرفتم وحدود 70روز خماری کشیدم اگه یک نفر باشه به کسی که ترک میکنه تنهاش نزار 3ماه. مطمعین باشید بعد از اون تایم بندخدا خودش دیگه نمیره اینم بگم یک بار مصرف زیاد وهزاران بار مصرف کم کسی که یک بار بکشه مطمعن باشید باز دوباره درگیر میشه کسی که ترک میکنه باید ازهمون دود اول پرهیز کنه

  9. iman گفت:

    خانمیکه فرمودین من لذت میبرم وهفته ای یکبار با دوست پسرم میزنم همینکه دوست داری تو تنهاییتم بزنی یعنی معتادی ووابسته شدی بهش ای کاش زودتر بزاریش کنار وگرنه حاضرم قسم بخورم ۱ سال دیگه وابسته شدید شدی ودیگه این لذت رو نمیبری عزیز

  10. لیلا گفت:

    منو شوهرم دوتا عاشق معشوق بودیم که خیلیا حسرت زندگیمون رو میخوردن همه چی داشتیم ولی شوهرم رفت سمت شیشه و زندگیمون خراب شد دو ساله ازدواج کردیم بارها بردمش کمپ بردمش بیمارستان بستریش کردم ولی لغزش کرد از خانمها خواهش میکنم بخاطر عقلتون پار رو دلتون بزارین و فقط خودتونو نجات بدین وقتی چندبار لغزش داشته باشه یعنی نمیخواد خوب شه گول حرفشونو نخورین فقط طلاقو بگیرین من که پیگیر طلاقمم دیگه کم آوردم اینقد کمکش کردم

    • امیرحسین گفت:

      سلام خانوم من یه مصرف کننده هستم اینکه میخواید جدا بشید زندگیه خودتونه و تصمیمش با خودته ولی اینو مطمئن باش اونم خودش بیشتر از هرکسی تو دنیا میخواد ترک کنه و لغزش نکنه و من میتونم تضمین بدم با حرفاش سعی نکرده گولتون بزنه این قدرت مواده که باعث میشه لغزش اتفاق میوفته ای کاش اگه رابطتون الان دعوا و بحثی توش هستو یکدفعه تموم کنیو بهش عشق واقعیتو نشون بدی مثل روزای اول زندگیتون ولی جوری که بفهمه شماهم نیاز دارین به تعقیر کردن این چیزی که هست و تهدیدشم نکنید که میرم ایشالا درست میشه مشکلتون.والبته من به شما حق میدم که خسته شده باشین ازش چون ما مصرف کننده ها خودمونم از خودمون خسته شدیم ولی خوب لغزش لعنتی همه چیو خراب میکنه و اون حس خوب زندگیو که بعد ترک پیدا کردیو ازت میگیره دوباره و متاسفانه چون خودمم لغزش میکنم هر دفعه نمیدونم چطوری راهنماییتون کنم ولی من از هرکی که مدت طولانیه که دیگه مصرف نکرده شنیدم بهترین کار برای لغزش نکردن شرکت تو جلسات ان ای هست تازه خودتونم میتونید کنارش باشین اگه همسرتون بخواد تو جلساتم کنارش باشین.ولی از صمیم قلبم اول از همه امیدوارم این پیام منو بخونی و تاثیری تو تصمیمت بزاره.دوم اینکه همسرتون پاک بشه و دیگه لغزش نکنه و زندگیتون دوباره عالی بشه که شک نکنید میشه و سوم اینکه من ادم اعتقادی ای نیستم ولی اگه شما هستین و خداتون به حرفتون گوش میده ازش بخوایین یه قدرتیو تو منم ایجاد کنه که ایندفعه ترک کردم لغزش نکنم و خودمم ایندفعه روش جلسات ان ای امتحان میکنم من بیست و دوسالمه و شیش ساله درگیر این مشکلم مادرمو پدرم بیشتر از صدمرتبه موقع مصرف کردنم تو خونه مچمو گرفتن و همه کاری واسم انجام دادن ولی خوب…مادرم مشکل قلبی داره پیشم گریه کرد گفت تو قصدت اینه مارو بکشی و راحت کارتون خواب بشی برای خودت. ولی من حاضرم قلب خودمو بدم به مادرم که از من بیشتر زندگی کنه ولی خواب یه قدرتی بین منو و مواد هست که کارو سخت میکنه مطمئن باشین همسرتون عاشقتونه فقط اگه میبینید به حرفاتون مثل قبل گوش نمیده یا احساس میکنید براش مهم نیستین اینطوری نیست و اونم مثل همه مصرف کننده های دیگه یه قدرتی جلوشو داره میگیره فعلا ولی یروزی به اون قدرت غلبه میکنه پس چقدر بهتر میشه که شماهم تو این مسیر تا اخر کنارش باشین و عشق واقعیو بهم دیگه ثابت کنید شما با تحمل و اون با تعقیر ببخشید حرفام طولانی شد و بازم میگم درک میکنم شما تحملت لبریز شده و هرکاری هم بکنی تصمیم اشتباهی نگرفتی چون نظرخودت بوده منم فقط از دیدگاه یه مصرف کننده صحبت کردم که شاید بتونه حرفام تو تصمیم گیریتون بیشتر کمکتون کنه

  11. ملیحه گفت:

    من شیشه میکشیدم الان بیمار اسکیزوفرنی هستم و قرص رسپریدون میخورم ک باید تا آخر عمر بخورم

  12. یسنا گفت:

    سلام همسرم ۱۳ سال مصرف کننده شیشه و حشیش چند بار کمپ رفته ترک نکرده و لغزش داشته .
    ۴ روز تو خونه میگه دارم ترک میکنم ولی ایندفعه علائمش فرق میکنه لرز شدید داره همش سردش . با قرص خوای میخوابه .. همش سردرده…
    بی قرار و بی حوصله آیا اینا علائم‌ترک

  13. یسنا گفت:

    سلام مصرف کننده شیشه و حشیش چند بار کمپ رفته ترک نکرده و لغزش داشته .
    ۴ روز تو خونه میگه دارم ترک میکنم ولی ایندفعه علائمش فرق میکنه لرز شدید داره همش سردش . با قرص خوای میخوابه .. همش سردرده…
    بی قرار و بی حوصله آیا اینا علائم‌ترک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *