علائم ترک کوکائین
علائم ترک کوکائین
۱۴۰۲-۱۲-۰۵
کلینیک ترک اعتیاد
ترک الکل چند روز طول می کشد؟
۱۴۰۲-۱۲-۰۵

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: انتخاب بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران، گامی حیاتی در مسیر رهایی از اعتیاد و بازگشت به زندگی سالم است. با توجه به تنوع مرکز ترک اعتیاد در پایتخت، انتخاب مرکز مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین جهت در این مقاله به بررسی فاکتورهای کلیدی در انتخاب کلینیک ترک اعتیاد و ارائه نکاتی برای انتخابی آگاهانه می‌پردازیم اما پیش از آن باید بدانید که کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی آکسون، مجهزترین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد و تنها مرکز تخصصی ترک اعتیاد با مجوز رسمی بخش بستری درمان و ترک اعتیاد از وزارت بهداشت می باشد و خط مشی کلینیک ترک اعتیاد آکسون بر پایه صداقت و تعهد پایه ریزی شده است.

حتما مطالعه کنید: ترک اعتیاد

این تفکر همراه با سال ها تجربه در زمینه درمان اعتیاد ، ارائه خدمات در سطح بسیار بالا به بیماران و خانواده آنها و داشتن پزشکان متخصص و با تجربه، سبب شده این مرکز به عنوان مجهزترین و بهترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در ایران شناخته شود. آکسون بهترین مرکز درمان سرپایی و بستری بیماران سوء مصرف مواد و اعتیاد و بیماران اختلالات اعصاب و روان در کشور است که دارای دو بخش بستری مجزا برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد کلیه خدمات ارائه شده در این کلینیک تحت نظر مجرب ترین روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی مطابق جدیدترین متدهای درمانی جهت درمان اعتیاد و بیماری های اعصاب و روان در سریعترین زمان ممکن و بدون بازگشت همراه پرستاری شبانه روزی می باشد تا بیماران این امکان را داشته باشند با خیالی آسوده بدون تجربه کوچکترین ناراحتی اقدام به درمان بیماری و شروع زندگی تازه نمایند.

فاکتورهای کلیدی در انتخاب کلینیک ترک اعتیاد

مجوز و اعتبار

اولین و مهم‌ترین فاکتور، بررسی مجوز رسمی مرکز از وزارت بهداشت و درمان است.

سابقه و تجربه

سابقه فعالیت و تجربه تیم درمانی در زمینه ترک اعتیاد، نشان‌دهنده تخصص و کارآمدی مرکز است.

روش‌های درمانی

تنوع روش‌های درمانی و به‌کارگیری متدهای نوین و علمی، از مزایای یک کلینیک خوب است.

کادر درمان

حضور متخصصان مجرب، شامل روانپزشک، روانشناس، مددکار و پرستار، نقشی حیاتی در روند درمان دارد.

امکانات و خدمات

تجهیز مرکز به امکانات رفاهی مناسب، خدمات روان‌شناسی و مددکاری، و برنامه‌های ورزشی و تفریحی، در بهبود کیفیت درمان مؤثر است.

هزینه‌ها

تناسب هزینه‌ها با خدمات ارائه شده و شفافیت در تعرفه‌ها، از نکات قابل توجه است.

برخی از مزایای بستری در مرکز ترک اعتیاد آکسون

خدمات روانپزشکی

خدمات روانپزشکی در زمینه مراقبت‌های ویژه

این واحد برای بزرگسالان مبتلا به بحران‌های سلامت روان مانند کسانی که خودکشی کرده‌اند و یا روان پریشی دارند، خدمات ارائه می‌دهد.

خدمات روانپزشکی در زمینه اختلالات رفتاری

درمان ممکن است شامل گفتار درمانی، روان درمانی، درمان رفتاری شناختی، درمان رفتاری دیالکتیکی، پذیرش و تعهد درمان یا فعال سازی رفتاری باشد. درمان روانپزشکی همچنین ممکن است شامل داروها، درمان خانوادگی و گروه درمانی، فعالیت‌های شغلی، فعالیت‌های آرام سازی و در صورت لزوم درمان الکتروشوک (ECT) یا تحریک مغناطیسی ترانس مغناطیسی (TMS) باشد.

 خدمات روانپزشکی در زمینه درمان اعتیاد و سوء مصرف مواد

خدمات روانپزشکی در این کلینیک آکسون با خدمات درمان اعتیاد ارتباط مستقیمی دارد. در این مرکز شبانه‌روزی، افراد مبتلا به سوء مصرف مواد، مواد مخدر و محرک، الکل، سیگار و … به شکل اختصاصی و فردی در محیطی آرام، ایزوله و با امکانات رفاهی درمان می‌شوند. تیم مراقبت‌های چندگانه شامل روانپزشکان و روانشناسان اعتیاد، مشاوران دارویی، کارشناسان پزشکی بالینی مجاز، پرستاران و سایر متخصصان به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

حتما مطالعه کنید: خدمات روانپزشکی  

خدمات روانشناسی

بهترین متخصصان کلینیک ترک اعتیاد آکسون در مورد بیماری اعتیاد به بررسی و شناخت علائم ثانویه به مصرف مواد نیز می‌پردازند.

بر همگان مشهود است که وابستگی به هر نوع ماده‌ی مخدر و یا محرک، عوارض جسمانی و روانی شدیدی را در پی دارد که باید به صورت کاملاً علمی مورد درمان قرار بگیرند و تا زمانی که این عوارض ثانویه تحت کنترل و درمان باشند می‌توان امیدوار بود که میزان وسوسه و احتمالاً عود و بازگشت به مصرف مواد بسیار پایین است. ابتدا سم زدایی برای پاک شدن بدن بیمار انجام میگیرد و روان درماني بعد از سم زدايي جهت كاهش و يا از بين بردن مصرف مواد و كمک به جلوگيري از مصرف مجدد استفاده مي‌شود. اين نوع درمان به ويژه در مواردي كه وابستگي رواني شديد وجود دارد به كار مي‌رود.

حتما مطالعه کنید:  خدمات روانشناسی

بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران

اعتیاد علاوه بر جسم بیمار تاثیرات متعددی بر ذهن و سلامت روان مصرف کننده دارد، همچنین مصرف مواد اعتیاد آور علاوه بر وابستگی جسمانی مصرف کننده باعث ایجاد وابستگی روانی در بیمار می شود به همین جهت یک برنامه درمانی کامل نیازمند انجام خدمات روان درمانی درکنار درمان جسمانی می باشد.

در همین راستا خدمات درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران تحت نظر مجرب ترین روانشناسان و روانپزشکان مطابق جدیدترین متدهای روز همچون علوم اعصاب شناختی، تحریک مغناطیسی مغز RTMS، رفتار درمانی شناختی CBT، الکتروشوک درمانی، نوروفیدبک و در نهایت در راستای کاهش میل و وسوسه مصرف کننده تجویز نالتروکسان انجام می شود. از دیگر خدمات کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی آکسون می توانیم به انتقال بیماران اعتیاد به کلینیک اشاره نماییم که توسط آمبولانس اختصاصی و تیم انتقال حرفه ای و مجرب انجام می شود و باعث می گردد تا بیماران با رضایت خود به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمایند.

2 Comments

  1. حمید گفت:

    بدبختانه شب ب۲ مصرف میکنم اصلا خابم نمیبره،،حتی یه ذره بزارم زیر زبونم،،لامسب تا صبح شنگولم،خابم نمیبره،،نخورمم از خماری خابم نمیبره،،دهنمو آسفال کردع،نمدونم چ کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *