ترک کلونازپام

کلونازپام

کلونازپام چیست؟

کلونازپام از دسته قرص های آرامبخش و خواب آور است که در خانواده بنزودیازپین ها قرار میگیرد و مانند هروئین نشئگی را برای مصرف کننده پدید می آورد.

حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟
کلونازپام با تاثیر بر روی سیستم عصبی مرکزی در فعالیت انتقال دهنده های عصبی اختلال ایجاد میکند و به همین جهت باعث بروز صدمه به فعالیت سیستم عصبی فرد میشود و استفاده از کلونازپام عوارض شدیدی را برای مصرف کننده پدید می آورد.
مواردی که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم از اصلی ترین عوارض مصرف کلونازپام می باشد:

حساسیت پوستی
تغییر میل جنسی
اختلالات تنفسی
اختلالات دیداری
درد عضلانی
کهیر و ورم
تکرر ادرار
سرگیجه

آیا کلونازپام اعتیاد آور است؟

کلونازپام تاثیر مستقیمی بر روی مغز دارد و اگر در مدت زمان طولانی به صورت مستمر در دوزهای مصرفی بالا استفاده شود بسیار اعتیاد زا می باشد و خواب‌آلودگی، فراموشی های کوتاه مدت، دردهای عضلانی و مفصلی و افزایش ترشح بزاق دهان برخی دیگر از عوارض مصرف کلونازپام می باشد.

قطع مصرف کلونازپام:

تاثیر این دارو بر مغز و سیستم عصبی می باشد و قطع ناگهانی مصرف آن باعث بروز علائم آزاردهنده ای در فرد میشود و به همین جهت است که توصیه میکنم تا برای ترک کلونازپام به کلینیک ترک اعتیاد آکسون مراجعه نمایید چرا که تمامی مراحل درمان تحت نظر کارشناسان و متخصصین انجام میگیرد و در زمان ترک کلونازپام هیچ کدام از علائم قطع مصرف پدیدار نمی شود، این علائم عبارتند از:

تشنج و رعشه
اضطراب و پریشانی
تحریک پذیری و حملات هراس شدید

ترک کلونازپام در خانه:

بسیاری از مصرف کنندگان سعی می کنند تا با خود درمانی و در منزل میتوانند اعتیاد و وابستگی خود به کلونازپام را ترک کنند، اما باید بدایند که با توجه به وابستگی روانی ایجاد شده در اثر مصرف این دارو ترک خودسرانه آن بسیار خطرناک می باشد و می تواند عوارض به مراتب جبران ناپذیری بر سلامت مصرف کننده داشته باشد به همین جهت ضروری است که بیماران برای ترک کلونازپام به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمایند به همین منظور کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد ایران با کادری مجرب و مشاورین روانشناسی و روانپزشکی با تجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

جایگزین قرص کلونازپام:

هیچ جایگزینی برای برای قرص کلونازپام وجود ندارد و هرگونه تجویز و تغییر دارو خلاف نظر پزشک می تواند عوارض شدیدی بر سلامت مصرف کننده داشته باشد با توجه داشته باشید که شباهت نام داورهایی دیازپام یا لورازپام به معنی هم خانواده بودن واجازه مصرف آنها بجای کلونازپام نمی باشد و جایگزین کردن این نوع داروها تنها باعث بروز عوارض و وابستگی در مصرف کننده می شود.
سم زدایی اعتیاد

خدمات درمان و سم زدایی کلینیک ترک اعتیاد آکسون

خدمات درمان و سم زدایی اعتیاد درکلینیک ترک اعتیاد آکسون به روش زیر می باشد:

درمان بصورت ترک تدریجی با 7 روز بستری و درصورت وجود علائم، با نظر پزشک ممکن زمان بستری افزایش پیدا کند.

درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، تحت نظرمتخصصین ترک اعتیاد، روانشناسان ، روانپزشکان ، متخصصین علوم اعصاب شناختی و پزشکان متخصص قلب، ریه، عفونی با مراقبت شبانه روزی توسط پرستاران انجام میگیرد تا علاوه بر حفظ سلامتی مراجعه کننده بهترین نتیجه که ترک اعتیاد بدون بازگشت است حاصل شود ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون با امکانات بیمارستانی نظیر ICU و تجهیزات پزشکی مدرن ، هتلینگ 5 ستاره و فضای درمانی مجزا برای بانوان با تمامی امکانات رفاهی ، ورزشی و درمانی بهترین و مجهزترین کلینیک ترک اعتیاد ایران و خاورمیانه می باشد.
ترک اعتیاد کلونازپام

ترک کلونازپام:

کلونازپام وابستگی زیادی در مصرف کننده ایجاد میکند و ترک آن نیاز به برنامه ریزی و استفاده از نظر و کمک مشاورین و متخصصین این زمینه دارد به همین جهت مشاورین روانشناسی و روانپزشکی، پزشکان و متخصصین مرکز ترک اعتیاد آکسون آماده ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند تا بتوانید در کوتاه ترین مدت با استفاده از جدیدترین و بروزترین متدهای درمانی و برنامه درمانی مشخص اقدام به ترک کلونازپام کنید.