ترک کلونازپام

کلونازپام

کلونازپام چیست؟

کلونازپام از دسته قرص های آرامبخش و خواب آور است که در خانواده بنزودیازپین ها قرار میگیرد و مانند هروئین نشئگی را برای مصرف کننده پدید می آورد.

حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟
کلونازپام با تاثیر بر روی سیستم عصبی مرکزی در فعالیت انتقال دهنده های عصبی اختلال ایجاد میکند و به همین جهت باعث بروز صدمه به فعالیت سیستم عصبی فرد میشود و استفاده از کلونازپام عوارض شدیدی را برای مصرف کننده پدید می آورد.
مواردی که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم از اصلی ترین عوارض مصرف کلونازپام می باشد:
حساسیت پوستی
تغییر میل جنسی
اختلالات تنفسی
اختلالات دیداری
درد عضلانی
کهیر و ورم
تکرر ادرار
سرگیجه

آیا کلونازپام اعتیاد آور است؟

کلونازپام تاثیر مستقیمی بر روی مغز دارد و اگر در مدت زمان طولانی به صورت مستمر در دوزهای مصرفی بالا استفاده شود بسیار اعتیاد زا می باشد و خواب‌آلودگی، فراموشی های کوتاه مدت، دردهای عضلانی و مفصلی و افزایش ترشح بزاق دهان برخی دیگر از عوارض مصرف کلونازپام می باشد.

قطع مصرف کلونازپام:

تاثیر این دارو بر مغز و سیستم عصبی می باشد و قطع ناگهانی مصرف آن باعث بروز علائم آزاردهنده ای در فرد میشود و به همین جهت است که توصیه میکنم تا برای ترک کلونازپام به کلینیک ترک اعتیاد آکسون مراجعه نمایید چرا که تمامی مراحل درمان تحت نظر کارشناسان و متخصصین انجام میگیرد و در زمان ترک کلونازپام هیچ کدام از علائم قطع مصرف مانند اضطراب و تحریک پذیری، بیخوابی و تشنج برای بیمار پدیدار نمیشود.
ترک اعتیاد کلونازپام

ترک کلونازپام:

کلونازپام وابستگی زیادی در مصرف کننده ایجاد میکند و ترک آن نیاز به برنامه ریزی و استفاده از نظر و کمک مشاورین و متخصصین این زمینه دارد به همین جهت مشاورین روانشناسی و روانپزشکی، پزشکان و متخصصین مرکز ترک اعتیاد آکسون آماده ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند تا بتوانید در کوتاه ترین مدت با استفاده از جدیدترین و بروزترین متدهای درمانی و برنامه درمانی مشخص اقدام به ترک کلونازپام کنید.