کلینیک ترک اعتیاد
رابطه اعتیاد و خودکشی
۱۳۹۸-۰۸-۱۸
مرکز ترک اعتیاد
مواد اعتیادآور جدید – بخش اول
۱۳۹۸-۰۸-۱۸

مرکز ترک اعتیاد آکسون ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون : تنتور افیون و مخلوط افیون از نام‌های دیگر شربت تریاک هستند، این ماده در حقیقت یک داروی گیاهی با رنگ قرمز مایل قهوه‌ای و دارای طعم بسیار تلخی است.

شربت تریاک تمامی آلکالوئید‌های کدئین ، مرفین و تریاک را دارد و از‌آنجایی‌که غلظت مرفین در آن بالاست به عنوان یک مخدر نیز شناخته می‌شود، هرچند در گذشته از آن برای درمان برخی بیماری‌ها مخصوصا به عنوان ضد درد و رفع سرفه استفاده می‌شد.

به این شربت به این دلیل که تمامی آلکالوئیدهای تریاک را دارد، تریاک هم می‎‌گویند. پزشکان در انگلستان و آمریکا این شربت را با اسم لادانوم و به شکل دارو برای بعضی بیماران تجویز می‌کنند.

حتما مطالعه کنید: تریاک چیست؟

با اینکه این دارو به‌صورت محدود مصرف می‌شود و بیشتر برای درمان بیماری اسهال و کم کردن اثرات قطع مصرف در نوزادان معتاد و به دنیا آمده از مادران مصرف‌کننده مواد مخدر است ولی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA اعلام کرده که میزان دسترسی به این دارو در آمریکا مخاطره‌آمیز شده است.

تاریخچه لادانوم

پاراسلسوس کیمیاگر متولد اتریش شهر سالزبوگ اولین کسی بود که متوجه شد آلکالویئدهای تریاک در الکل بسیار بهتر حل می‌شوند نسبت به آب. او با توجه به تجربه زیادی که در محلول تریاک داشت به محلول اوتی دست یافت که برای تسکین درد به استفاده کرد، لادانومی که پاراسلسوس ساخت متفاوت از دیگر شربت‌های تریاک بود.

حتما مطالعه کنید: الکل چیست؟

تا قرن نوزدهم از این دارو برای تسکین درد و یا خواب‌آوری استفاده می‌شد اما قرن بیستم که اعتیادآور بودن تریاک و مشتقاتش بیشتر مورد توجه قرار گرفت برای مصرف آن محدودیت‌های قائل شدند و بعدازآن بود که وجود برچسب شامل مواد افیونی برای این داروهای الزامی شد. در اواخر قرن بیست از این دارو برای درمان اسهال شدید نیز استفاده می‌کردند.

کلینیک ترک اعتیاد

شیشه حاوی لادانوم یا شربت تریاک

مهم‌ترین نگرانی در مورد تجویز این دارو، مصرف نادرست این شربت است، ممکن است برخی افراد برای درمان و تسکین درد از شربت تریاک استفاده نکنند بلکه از این شربت برای تفریح و لذت‌جویی استفاده کنند، به همین دلیل مسئله نظارت دقیق روی توزیع این دارو مطرح است و باید یک پزشک دوره‌ دیده این دارو را برای بیمار تجویز کند.

تأثیرات و عوارض شربت تریاک

اثرات این دارو مشابه اثرات مرفین، کودئین، اکسی کدون، هروئین و متادون است. اگر از این دارو به‌عنوان مخدر و با میزان زیاد استفاده شود احساسات سرخوشی و لذت به فرد دست می‌دهد. این دارو باعث تسکین درد و کاهش اضطراب می‌شود.

حتما مطالعه کنید: مرفین چیست؟

بعضی مصرف کننده‌گان عوارض زیر را تجربه می‌کنند:

  • خارش
  • سرگیجه
  • استفراغ
  • حالت تهوع
  • یبوست
  • کسالت
  • از دست دادن اشتها
  • خشکی دهان
حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟

سوء‌مصرف شربت تریاک

سوءمصرف مواد به مواردی گفته می‌شود که فرد دوز بیشتر از میزان در نظر گفته‌شده دارد، استفاده مکرر و بیش ازآنچه پزشک توصیه کرده یا حتی مصرف بعد از درمان می‌گویند. فردی که به این ماده سوءمصرف دارد شاید به برخی رفتارهای که اشاره خواهیم کرد دست بزند:

  • ممکن است برای تهیه نسخه آن به چندین پزشک یا داروخانه مراجعه کند.
  • شربت تریاک را از کسی که با تجویز پزشک آن را مصرف می‌کند بگیرد.
  • آن را با قیمت بالا از بازار سیاه تهیه کند.
  • اعتیاد به شربت اپیوم.

وابستگی به این شربت تحمل مصرف کننده را نسبت به این دارو و حتی دیگر مخدرها افزایش می‌دهد. افزایش تحمل یعنی مغز مصرف کننده با این مواد شیمیایی سازگار شده و دیگر نمی‌تواند همچون گذشته فعالیت کند و فرد مجبور است برای رسیدن به احساس خوب دوز مصرف را بالا ببرد.

فردی که به لادانوم معتاد است در زمان محرومیت و محدودیت مصرف این ماده احساس ولع شدید نسبت به مصرف پیدا می‌کند و اگر این مدت زمان کمی طولانی‌تر شود دچار علائم خماری می‌شود. مصرف لادانوم علاوه بر اعتیاد جسمی اعتیاد روانی نیز دارد. در اعتیاد روانی فرد عادت به مصرف ماده مخدر دارد و تصور می‌کند که ترک این مواد بسیار سخت است.

این شخص تصور می‌کند که برای آرام کردن و دور شدن از فشار روانی و مشکلات باید از این مواد استفاده کند. شاید مصرف‌کننده قبل از شروع مصرف شربت اپیوم بیماری مزمنی داشته و ترس دارد با قطع این شربت، دوباره درد و ناراحتی‌اش شروع شود.

حتما مطالعه کنید: ترک شربت اپیوم
بهترین مرکز ترک اعتیاد

فشار روانی یکی از علل روی آوردن به شربت تریاک

در آکسون ، بهترین مرکز ترک اعتیاد ، برای اینکه درمان‌جویان بتوانند با فشارهای روانی و مشکلات خود روبه‌رو شوند خدمات روانشناسی و روانپزشکی ارائه میشود که این جلسات متعدد به عنوان مشاوره فردی، خانوادگی و یا گروهی مهارت‌های موردنیاز را به آنها آموزش می‌دهند.

اعتیاد به این شربت می‌توانید تمامی جنبه‌های زندگی فرد از زندگی شخصی، تحصیلی یا شغلی تا زندگی اجتمای او را تحت تاثیر قرار دهد و دیگر نمی‌تواند تمرکز کافی برای انجام فعالیت‌هایش داشته باشد. در لحظات بیداری به فکر مصرف دوباره شربت است اینکه چه ساعتی و کجا مصرف کند. تفریحات و سرگرمی‌هایشان کنار می‌گذارند تا پول بیشتری برای خرید شربت داشته باشند.

برخی افراد مبتلا به اعتیاد به‌دفعات سعی کردند که مصرف این دارو را ترک کنند اما در این راه شکست خورده اند، همه افرادی که اعتیاد دارند تمایل ندارند بپذیرند که باید درمان شوند. برای درمان این افراد باید یک گام اساسی و بزرگ برداشته شود. درهرصورت با روش‌های متخصصین درمان اعتیاد در یک مرکز ترک اعتیاد معتبر ارائه می‌دهند می‌شود اعتیاد به این ماده را درمان کرد.

بیش‌مصرفی یا اودوز با شربت اپیوم

گرچه شربت تریاک یک مسکن عالی و فوری برای بسیاری از دردها و ناراحتی‌هاست ولی نباید بیش‌ از اندازه مصرف شود زیرا منجر به علائم کشنده می‌شود در ادامه شایع‌ترین علائم اوردوز یا لادانوم را معرفی می‌کنیم:

نارسایی تنفسی:

شربت اپیوم مقدار زیادی الکل مخصوصا اتانول دارد، مصرف زیاد این ماده می‌توان باعث سیستم تنفسی را با مشکل مواجه کند.

سرخوشی:

منظور همان نشئگی و احساس نیروی جسمانی زیاد است که یکی از مهم‌ترین دلایل رواج لادانوم و اعتیاد بسیاری در دوره ویکتوریا بود.

تنگی مردمک چشم:

یکی از تأثیرات مخدرهایی مانند شربت اپیوم این است که حتی در تاریکی موجب تنگ شدن مردمک چشم می‌شود.

یبوست:

این مواد به دلیل وجود تریاک که روی گیرنده‌های خاص در سیستم گوارشی تأثیر می‌گذارند حرکات لوله گوارش را مهار می‌کند، به همین دلیل در درمان اسهال از این دارو استفاده می‌شود. مصرف زیاد این دارو می‌تواند اجابت مزاج را در مصرف‌کننده دشوار کند.

بی‌قراری:

این شربت می‌تواند نظم شیمی مغز را نیز بر هم بزند و مصرف‌کننده بعد از احساسات سرخوشی دچار افسردگی عمیق شود، معمولاً این افراد دچار نوسانات خلقی شدیدی هستند و برای رهایی از احساسات منفی مجبور به مصرف دوباره هستند.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد

بی‌قراری و تشویش

درمان اعتیاد به شربت تریاک

همان‌طور که اشاره کردیم درگذشته از شربت اپیوم برای درمان برخی بیماری‌ها و یا تسکین درد استفاده می‌شد، ولی در حال حاضر مسکن‌های عرضه‌شده که بسیار ارزان‌تر هستند و در دسترس همگان قرار دارند. امروزه از این شربت بیشتر برای پیشگیری از علائم خماری در نوزادان معتاد و یا درمان اسهال در بزرگ‌سالان استفاده می شود. این ماده مثل همه مخدرها بسیار اعتیادآور است و در مصرف آن باید دقت زیادی کرد.

حتما مطالعه کنید: اعتیاد در نوزادان

سه مورد زیر از راه‌های اصلی ترک اعتیاد به این شربت عبارت هستند از:

بستری در بیمارستان:

فرد معتاد باید بیست و چهار ساعت در بیمارستان بستری شود تا در این مدت تحت نظر باشد. اگر دفعات قبلی که برای درمان اعتیاد اقدام کرده با شکست مواجه شده یا علائم ترک شدید باشد بستری شدن الزامی است.

درمان بستری:

در این درمان فرد برای مدتی در کلینیک ترک اعتیاد خصوصی یا عمومی زندگی می‌کند یا بستری می‌شود. این مراکز امکاناتی دارند که فرد بتواند برای مدتی در آن زندگی کند مانند یک استراحتگاه. مدت‌زمان بستری بودن در این اقامتگاه به الگوی مصرف، مدت‌زمان و نیازهای خاص او بستگی دارد.

با توجه به امکانات و خدمات رفاهی و درمانی مرکز ترک اعتیاد آکسون مانند سالن ورزش، پرستاری بیست و چهارساعته و در فضای لوکس این مجموعه را به بهترین کلینیک ترک اعتیاد در ایران و خاورمیانه تبدیل میکند، از خدمات کلینیک ترک اعتیاد آکسون میتوانیم به سم زدایی سریع و سرم زدایی فوق سریع اشاره کنیم که با توجه به شرایط فیزیکی و هر فرد به او ارائه می‌شود.

کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد

درمان بستری ترک اعتیاد

درمان سرپایی:

در شرایطی که بیمار نیاز داشته باشد به فعالیت و کارهای روزانه‌اش رسیدگی کند از این روش درمانی استفاده می‌کنند. در این روش بیمار باید گزارش روزانه‌ای بر اساس یک اصول منظم از شرح‌حال خود تهیه و به پزشک ارائه دهد و برای اینکه اطمینان حاصل شود بیمار درمان را ترک نکرده به‌طور منظم آزمایش مخصوص مواد مخدر انجام می‌دهد.

سخن پایانی:

هرچند شربت تریاک می‌تواند در درمان یا تسکین برخی دردها مفید است ولی امروزه بیشتر به عنوان ماده مخدر مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ماده به دلیل ساختار شیمیایی که دارد بسیار اعتیادآور است. این شربت را فقط با تجویز و نظارت پزشک مصرف کرد.

کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون با مجوز رسمی بستری از وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و فضایی فراهم آورده تا درمان جویان بدون هیچ دغدغه و نگرانی اقدام به درمان اعتیاد کنند، همچنین کلینیک ترک اعتیاد آکسون فضایی جداگانه و مختص بانوان تدارک دیده که برای اطلاع از خدمات و مشاوره رایگان بستری میتوانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

74 Comments

  1. ح د از ابادان گفت:

    سلام من اعتیاد به تریاک هستم و نزدیک به ۱۰ سال مصرف دارم و دوست دارم مواد را ترک کنم اما نمیتونم از کجا شروع کنم و از این ماده مخدر رهایی یابم لطفا میشه راهنمایی کنید

    • کلینیک ترک اعتیاد آکسون گفت:

      با سلام
      با مشاورین مجموعه تماس بگیرید به بهترین صورت راهتماییتون میکنند.

  2. گمنام گفت:

    ای کاش که از حال دل من خبرت بود
    ای کاش دمی از سر کویم گذرت بود
    من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز
    ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود

  3. عباس گفت:

    آی خدا دارم میمیرم. یکساله شربت تریاک میخورم چندوقته کلینیکمو عوض کردم انگار از همون موقع بهم نمیسازه. همینجوری میخورم نمیسازه خصوصا الکلش معدمو اذیت می‌کنه… میجوشونم الکلش میپره بازم نمیسازه… یه نوع عفونت می‌ره تو خونم. بدن درد .کوفتگی. حالت تهوع بی اشتهایی . کم انرژی. خواب آلودگی. الان چندروزه سفیکسیم۴۰۰میخورم بهترم

    • مهرداد گفت:

      من هم دقیقا مثل شما عفونت تمام بدنمو گرفته

    • حامد گفت:

      سلام دوست عزیز شربت اوپیومی که می‌خورید روداز کجا تهیه کردید فکر کنم تقلبی هست.جنس تقلبی هست که میل می‌فرمایید و مشکل از جای دیگه هست وگرنه امکان نداره از طریق شربت اپیوم عفونت بگیری

      • بلللل گفت:

        درسته عفونت ميده ، من ٢٠ روز كردم همه بدنم عفونت كرد ، ولش كردم خوب شدم

      • شهرام گفت:

        من هم به شدت عفونت کردم و این شربت تریاک نیست و شیمیاییه به نظرم و اگر خود تریاک را بدهند خیلی بهتره من از زمانی که از این شربت بصورت جوشاندن و کشیدن استباده میکنم پاهام و گوشهام عفونت کرده

        • علی شیخ زاده گفت:

          باسلام آقا شهرام شربت اوپیوم تقریبا روی هه آدم ها تاثیر مشابه ای ندارد درست است بعضی بدنشان راعفونت میگیره پاول نشانه هایش مشکل تنفسی و سینوس ها که می‌بایستی سریعا شربت تونیک رابطه کنی چون من هم ازکلینیک گرفتم و همین مشکل را داشتم واگر زودتر اقدام نکنی مشکلات دیگری هم بوجود میآورد و ممکن روی شخص دیگری چنین اثری را نداشته باشد چون سیستم بدن هر شخصی بازیگری یکسان بست

      • ابوالفضل گفت:

        سلام حدود 35 سال فقط مصرف تریاک و مشتقات آن را داشته و بعد از سال 94 بدلیل جراحی انسداد آئورت به مرکز دانشگاه پزشکی مراجعه و در ابتدا روزانه 70 سی سی و بعد از یک سال به40 سی سی وبعدش 30 سی سی مصرف شربت اپیوم تحت نظر دانشکده پزشکی داشته ام. مصرف زیاد سبزی و میوه و بخصوص آب جوشیده سرد داشته و با توکل به خدا تاکنون عارضه ای نداشته ام و در 7 سال گذشته مستمر آزمایشات خون و اسکن کبد و کلیه و سایر متعلقات را انجام داده ام و اگر خدا بخواهد به سلامتی از این گردنه عبور کرده ام. نکته سنجی و زمان سنجی و عدم سو « مصرف و زیاده خواهی از عوامل سلامت و پایداری می باشد… آرزوی موفقیت و تندرستی در کنار خانواده محترم را از درگاه خداوند متعال جهت کلیه دوستان خواستارم.

    • ایضوان گفت:

      دقیقامنم مثل شمام.نمیدنم چی داره شربت.اپیوم.معدم داااغون شده هم عفونت میاره .بدنمم.خییلی کسله.بی حالم.تریاک میکشیدم اینجوری نبودم

    • علی شیخ زاده گفت:

      باسلام شربت تونیک اگر مشکل قلبی یا ریوی داشته باشید به احتمال زیاد عفونت درمجرای تنفسی و سینوس ها به شکل حادی خودرانشان میدهد که بایستی از مصرف کن خودداری کرد البته این شربتی که توسط کلینیکها داده میشود تقلبی که وحشتناک است اگر کوچکترین عفونتی دیدید اصلا مصرف نکنید که باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدمیشود اگر کسی اطلاعات بیشتری دارد می‌تواند درمیان بگذارد باتشکر

  4. حبیب گفت:

    سلام…ای کاش ازدرد دل ما معتادین خبرداشتند بماند من الانه ۲ ماهی هست که معتاد به تریاک شدم واصلآدوست ندارم معتاد باشم و امروز رفتم دکتر واو تجویز کرد شربت تریاک مصرف کنم ولی من دوست ندارم حالا شما به این حقیر میشه بگین چه کنم لطفآزنگ بزنید

    • پرویز گفت:

      سلام شربت رو تدریجی بیار پایین تا به قطع مصرف برسی خیلی با حوصله مطمعا باش که نه ترک بلکه درمان میشی من خودم این راه رو رفتم

    • Mohamadooo گفت:

      من ۳۷ سال مصرف کردم روزی ۲۰ گرم تریاک‌ با وافور میکشیدم رفتم کنگره ۶۰ درکان شدم به صورت رایگان به خودتون رحم کنید برید کنگره

    • سعید گفت:

      سلام دوستان
      تحت هیچ شرایطی بی دو مصرف نکنید
      تا میتونید سعی کنید با خود تریاک یا شربت مصرفتون رو به کمترین مقدار برسونید .
      اثرات قرصهای بی دو و متادون جبران ناپذیر هست

  5. علی اکبر گفت:

    سلام.آیا عفونت می تواند از عوارض مصرف شربت تریاک باشد؟
    همانگونه که آقای عباس هم گفتند.پدر بنده شربت تریاک مصرف می کنند وظاهرا موجب عفونت و افزایش یک نوع آنزیم احتمالا گاما درکبد وی شده است.لطفا به نقش شربت در ایجاد عفونت پاسخ دهید.سپاسگزارم

  6. علی گفت:

    اپیوم بسیار مواد خطرناکی هستش ، بنظر میرسه صرفا اسانس تریاک هستش ، کاملا شیمیاییه و مستقیم روی اعصاب و ضعف جنسی اثر داره

  7. amirabbaskazemy گفت:

    سلام من سه روزه ترک کردم با شربط ot هر روز یه خورده کم می کنم ازش تا الان که جواب داده خماری کم کم پس می دم

  8. گمنام گفت:

    سلام به همسرم مشکوکم علایمی داره که استرس کرفتم مثل خماری شبانه کم خوابی در سپیده دم جرم قهوهای دندانها استیل سیستین زیاد مصرف میکنه و یه شربت قهوهای رنگ با بوی تلخ شبیه قهوه تو کیفش پیدا کردم که تو شیشه شربت پلارژین هست ولی بوش فرق داره چطوری مطمئن شم این شربت چیه واقعا ؟میشه کمکم کنین من به بچه ۲.۵ ساله دارم دارم دق میکنم همسر من آدمی بود که حتی قلیونم نمیکشید !!!!!

    • ارجمند گفت:

      خونسردی تونو حفظ کنید؛احتمالا شربت اپیوم مصرف می‌کنند. اگر احساساتی عمل کنید نتایج مثبت نخواهید گرفت.و اگر مطمئن شدین که اعتیاد داره ولی به روند زندگی تون لطمه‌ای نمیزنه باهاشون مدارا کنید چون یک معتاد دلش نمی خواد که توی این شرایط بمونه و خودش منتظر فرصت برای ترک هست

    • حمید گفت:

      همسر شما چیز دیگری مصرف کرده که وابسته اش شده برای همین الان شربت تریاک داره مصرف میکنه که بتونه اولی رو ترک کنه ،دکترها برای ترک متادون و ترامادول و شیشه شربت تریاک رو برای یک ماه تجویز میکنن بعد با سم زدایی سریع اثرات شربت تریاک رو از بدن خارج میکنن،بنظرم باهاش صحبت کنید با نرمی و دلسوزانه بگین اگر اشتباهی کردی کمکت میکنم تا خوب بشی و به کسی از فامیلاتون هم نگین فقط خودتون بهش بگین که حاضرین بخاطر بچه و زندگی تون از اشتباهش چشم پوشی کنین و کمکش میکنین که ترک کنه مطمئن باشید جواب میده اگر زیر بار نرفت تست اعتیاد بگیرین مجبورش کنید که جلوتون تست بده،ان شاءالله که جواب میگیرین و حل میشه مشکلشون.

      • ک.ر گفت:

        درود بر شرف شما نصیحت بسیار عاقلانه ومبتنی از روشهای علمی روانشناسی.
        قطعا با هیاهو وداد وبیداد وبرون ابرویش پیش اقوام .دیگه چیزی برای از دست دادن ندارد وممکن است بدتر هم شود.یاد یه کار ناپسند از دوستی افتادم
        دوستم که سنی حدود 50سال داشتوخانمش بسیار عاقل وصبور ومدیر مدرسه بود.مرد یه روز در غیاب همسرش در دام شیطان می افتد وخانمی را به منزل میبرد همگامی که منزل بودن تصادفی خانمش بر میگردد و وقتی کفش زنانه را جلو درب ههال می بیند بدون هیچ عکس العملی بدون رفتن بهه داخل از خانه بیرون میرود دوستم بارها پیش من میگفت از نجابت وسعه صدر همسرم که به روم نمیاره انگار چیزی ندیده ود رهمون موقع موجب ابروریزی در محل نشده همیشه از خودم خجالت میکشم وهمین رفتار همسرش باعث شد که دیگر چنین رفتاری نکند واین مسائل را همیشه کنار بگذارد.باید بهه چنین زنی درود فرستاد واقعاخیلی سخت است با کارش شوهرش را همیشه شرمنده کرده.پس نتیجه اینکه شما خانم محترم کیان خانواده را در نظر بگیری ونکند کاریی کنی که حرمتها شکسته وعادی شود.درود بر شما

        • مهدی گفت:

          با سلام بنده مدت ۱۰سال تریاک مصرف میکردم مصرفم این اواخر ۵گرم تریاک با سیخ وسنگ بود خسته شده بودم رفتم پیش دکتر اشنا وترک کردم حدود ۱۲سال پاک بودم دوباره به دلایلی گهگاهی شیره تریاک مصرف کردم لابلاش شیره سوخته اضافه شد تا ۶ماه پیش رفتم کلینیک شربت اپیوم تجویز کرد ۵ماهه دارم مصرف میکنم روزی۱۰سیسی تجویز شده مصرفم رواوردم روی۶سیسی اگه B2 مصرف کنم بهت نیست به منشی کفتم گفت بعد عید۱۴۰۰به دکتر بگو الان سهمیه نداریم مصرف اپیوم رو هم باید به ۴سیسی کم کنی نظر شما چیه ممنونم ظمنا شربت های اپیوم هر سری با هم فرق میکنه گفتند شرکتش عوض شده ممنونم

          • مرتضی گفت:

            اصلا عوض نکن رو همون شربتت بمون داش
            سعی کن کمش کنی ولی سراغ ب۲ نرو
            برادرانه دارم بهت میگم

          • ج ب گفت:

            سلام دوست عزیز به هیچ وجه b2مصرف نکن.واقعا برادرانه بهت میگم.همون شربت اوپیوم رو مصرف کن و با خودش سعی کن کم کنی وبه امید خدا ترکش کنی.قرص b2عوارض وضررش ۲۰ برابره شربت اوپیوم هستش شما زیرنظر همون پزشکتون باهمون شربت اوپیوم مصرفتونو بیارید پایین و ایشالله بهبودی.موفق باشین.

    • حامد گفت:

      سلام احتمال زیاد شربت تریاک هست داره مصرف میکنه چون من خودم مصرف میکنم رنگش قهوهای هست کمی بوی الکل داره وکمی هم شبیه بوی قهوه

    • Mohadi گفت:

      شربت تریاکه منم دارم مصرف میکنم تریاک با الکل قاطی هست و اعتیاد زیادی هم داره

  9. Amir گفت:

    سلام من حدود دوسال اپیوم مصرف کردم و رسیده به ۹ تا درب قوطی که حدودا میشه ۴۵ سی سی الان روز سوم که مصرف نکردم دارم میمیرم یکی کمکم کنه دیگه نمیخام لب بزنم

    • مهدی گفت:

      برادرعزیز من هم دارم کمش میکنم،باسرنگ روزی یک دهم سی سی کم میکنم یعنی ماهی۳سی سی،اذیت هم نمی شم
      دور سرنگ رو چسب بزن شماره هاش پاک نشه
      من از روزی ۲۵ سی سی آمدم روزی ۵ سی سی اذیت هم نشدم سرخوشم هستم برادرخودمم بااین روش ترک دادم
      روزی ده گرم تریاک وشیره مصرف داشتم
      گورپدرمواد دیگه

    • مهران گفت:

      امیرجان ازشبی۴۵سی سی به یکباره قطع مصرف برای کل سیستم جسمی وعصبیت خطرناکه اول مصرفتو به حداقل برسون بعد ولش کن.ترک یابویی فقط باعث میشه ازکار افتاده بشی.عاقلانه ومنطقی با این معزل برخوردکن

      • ابوالفضل گفت:

        سلام حدود 35 سال فقط مصرف تریاک و مشتقات آن را داشته و بعد از سال 94 بدلیل جراحی انسداد آئورت به مرکز دانشگاه پزشکی مراجعه و در ابتدا روزانه 70 سی سی و بعد از یک سال به40 سی سی وبعدش 30 سی سی مصرف شربت اپیوم تحت نظر دانشکده پزشکی داشته ام. مصرف زیاد سبزی و میوه و بخصوص آب جوشیده سرد داشته و با توکل به خدا تاکنون عارضه ای نداشته ام و در 7 سال گذشته مستمر آزمایشات خون و اسکن کبد و کلیه و سایر متعلقات را انجام داده ام و اگر خدا بخواهد به سلامتی از این گردنه عبور کرده ام. نکته سنجی و زمان سنجی و عدم سو « مصرف و زیاده خواهی از عوامل سلامت و پایداری می باشد… آرزوی موفقیت و تندرستی در کنار خانواده محترم را از درگاه خداوند متعال جهت کلیه دوستان خواستارم.

  10. حامد گفت:

    سلام احتمال زیاد شربت تریاک هست داره مصرف میکنه چون من خودم مصرف میکنم رنگش قهوهای هست کمی بوی الکل داره وکمی هم شبیه بوی قهوه

    • بهروز گفت:

      باسلام ادب دوستان یهویی ترک نکنیدفشارمیاره خدانکرده سکته میاره من 17سال تریاک مصرف میکردم توخونه خودم هم راحت بودم مشکلی نداشتم الان حدود12سال قرص متادون میخورم متاسفانه ترک کردن تریاک توسن بالا جزو سکته مریضی چیزی نمیاره معذرت میخام سکته بکنیم کی میخادمارونگه داره به امیدبچههای امروزی نباش یاتریاک بکش یاشربت ادامه بده اما کمش کن که زیاد خوب نیست انشاالله کشورمون به جایی برسه کسی معتاد به چیزی نشه اگرتوسن بالای 50 تریاک بکشیند یاشربت تریاک کم بخورین امراض دورمیکنه

  11. ک.ر گفت:

    سال یه بنده خدایی حدود 15ساله تریاک وشیره سوخته استفاده میکند از نظر مالی مشکلی نداردو خانواده راحت زندگی میکنند بطوریکه خانواده 3نفره در 300مت زیر بنا شخصی زندگی میکنند همسرش
    هم مشکلی با او ندارد حتی تا قبل ااز امدن از سر کار تمام امکانات را برایش مرتب واماده میکند .اکنون مدتی است که تریاک خوب با سوخته خوب پیدا نمیشود واکثرا بهه ان اشغال اضافه میکنند علی رغم تبود مشکل مالی اما تریاک خوب پیدا نمی کند لذا ناچارا شربت تریاک میگیرد وآن را به شیره تبدیل میکند واستفاده میکند حال سوال این است
    سوال؛ایا افزودنیهای شبمیایی به شربت هنگام ساخت ممکن است برلش ضرر داشته باشد یا اینکه خاصیت ومواد تشکیل دعنده ان همان تریاک است؟
    ممنوون میشم راهنمایی بفرمایید

  12. سعادت گفت:

    سلام من هم مشکل این آقا که گفته یکی حدود ۱۵ سال تریاک مصرف میکنه الان شربت با جوشاندن مصرفش میکنه من هم ۲۰ سال است تریاک پاک میکنم شیره میکنم مصرف میکنم بعلت گرانی تریاک ای به روش اون آقا شربت تریاک بجوشانم بکشم مشکل نداره

  13. بی نام گفت:

    سلام من همسرم سال اول قرص متادون میخورد بعد شد شربت متادون و الان سه ساله شربت اپیوم مصرف میکنه خیلی تلاش کردم ترک کنه یه سوال داشتم دروغ گفتن توهم زدن بعد رفتارهای زشت و فحش و بی توجهی به من و …همش نشانه ی مصرف اپیوم هست؟؟؟
    من دیگه کم آوردم دارم طلاق میگیرم فقط میخوام ببینم اینا همش عوارض لعنتیه الان سه هفته است رفته خونه ی مادرش بعد جالبه خانوادش قبول ندارن اعتیاد داره به شربت میگن واسه ترکه

    • مسعود گفت:

      خانم محترم باعرض معذرت کسی که سه سال قرص و شربت میخوره دنبال ترک نیست
      یا شما داری فشار میاری که مصرف نکنه و از ترس شماست یا اینکه شوهر شما جایگزین کرده که خیلی خطرناکه همون تریاک مصرف کنه مطمئنا حالش از این که هست بهتر میشه آدم باید خودش بخواد که ترک کنه

  14. رضا گفت:

    سلام نه عزیزان به هیچ عنوان قبول نکنین که درداخل شربت اپیوم عفونت ویاچیزدیگری هست دلیلش هم اینه که توی کارخانه وباکلی متخصص ودکتراین کار انجام میشه امکان داره شخص به کراک ویادیگرمخدره وابسته گی داره که دربعضی ازاعضای بدن احساس عفونت داره درداخل تریاک امکان هرچیزی هست برای اضافه شدن وزن مواد این حرکت زشت انجام میشه ازجگرمرغ وروغن سوخته وهزاران کثافتکاری دیگه وچنانچه وابسته گی به شربت دارین سعی کنین هرشیشه شربت راتبدیل به دوشیشه کرده وسرهرکدام کمی اب قاطی کنین که بعدا هم که دیگه نخواهین استفاده کنین زیادفشاربالاتون نباشه درپناه حق موفق باشین

  15. فرهاد گفت:

    سلام ببخشید برای ترک اعتیاد شربت متادون بهتره یا شربت تریاک؟ ممنون از راهنماییتون

  16. فرهاد گفت:

    سلام برادر من برای ترک اعتیاد شربت متادون استفاده میکنن روزی 2سی سی برای ترک متادون میخواد شربت تریاک استفاده کنه..بنظرتون اشکالی نداره؟

  17. مهدی گفت:

    برادرعزیز من هم دارم کمش میکنم،باسرنگ روزی یک دهم سی سی کم میکنم یعنی ماهی۳سی سی،اذیت هم نمی شم
    دور سرنگ رو چسب بزن شماره هاش پاک نشه
    من از روزی ۲۵ سی سی آمدم روزی ۵ سی سی اذیت هم نشدم سرخوشم هستم برادرخودمم بااین روش ترک دادم
    روزی ده گرم تریاک وشیره مصرف داشتم

  18. علی گفت:

    شربت اپیوم عفونت نداره.مصرف باید به طور روزانه و تدریجی کم بشه.هر روز ۱سی سی کم بشه .میشه ترک کرد.الکل موجود مخدر و پاک میکنه

    • نادر گفت:

      سلام ببخشید دوستان کسی میدونه چرا بعد از خوردن شربت اپیوم غلیظ سر درد میشم ولی یه مدل طلایی رنگه آبکی هستش اون خوبه هیچ مشکلی ندارم…

      • خودم کردم گفت:

        سلام برای اینه که بیشتر از اندازه داری مصرف میکنی ،آب جوشیده سرد شده دم دست داشته باش هر بار که از شیشه شربتت بر میداری و مصرف میکنی همون اندازه آب جوشیده سرد شده توش بریز،آب شیر بریزی لجن میبنده و میگنده.اینجوری دوزت پایین میاد.من با دارو گیاهی ترک کردم کامل منتها سندروم پای بیقرار دارم وقتی بیس روز نکشیدم سندروم اومد سراغم و مجبور شدم برا تسکین اون باز بکشم،فهمیدم تریاک راه برا ترک داره اگر سندرومم بزاره.بگین سندروم رو کسی داشته و آیا درمان شده

  19. مصطفی گفت:

    سلام من چهار ساله اپیوم مصرف میکردم اخراش به روزی چهل سی سی رسیده یود حالت تهوع خیلی دارم الان شربت رو میجوشونم و مثل شیره تریاک میکشم بازم حالت تهوع معده درد دارم نمیدونم چی کنم همش حس میکنم سرطان گرفتم یا کبد یا معده ام از کار داره میافته حال بدی دارم کمکم کنید لطفا..

    • علی گفت:

      چه قدر چه قدر؟ من روزی سه سی سی میخورم اما بیشتر روانی اذیت میشم چجوری سه سی سی و به یک سی سی تو روز برسونم
      دوروز روزی دوبار مصرف کنم روز سوم شب پادرد دارم
      و تمرکزم و از دست میدم
      دوزم روزی ۲/۵ سی سی باشه اما چند روز یکبار کم کنم چقدر
      کی یهو بزارم کنار؟ باید برم بستری شم؟

      • شهرام گفت:

        معده رو داغون میکنه این شربت ومن بخاطر گرانی تریاک همینو شیره میکنم ولی بشدت عفونت کرد همه بدنم ایکاش خود تریاک رو بدن مثل قدیم که کوپن بوده

  20. حامد گفت:

    سلام شربت تریاک آزمایش رامثبت میکند؟

    • خودم کردم گفت:

      بله فقط B2 دیده نمیشه

      • ایرج شریفی گفت:

        سلام وقت بخیر بنده ۴سال است که هرویین مصرف میکنم و دقیقا ۱۵ روز دیکه ازمایش‌دارم آیا قرص b2 بخورم و به وسیله این قرص مخدر هروئین را ترک کنم…قرص B2 در ازمایش دیده میشه یا‌نه؟؟

  21. سیما گفت:

    سلام همسر من ده ساله قرص B2 میخوره حدودا روزی نیم یا یک قرص.با اپیوم میتونه ترک کنه ؟؟

  22. مسعود گفت:

    هیچی بهتر از سلامتی نیست هیچ موادی خوب نیست 20 سال شیره وتریاک کشیدم لعنت خدا بر مافیای مواد اگه داخلیشون زیاد نبود سراغ اپیوم نمیرفتم چون بسیار طبعش سرده با حال من که مشکل اعصاب هم دارم سازگار نیست موندم نه میتونم ترک کنم نه شربت میسازه بهم نه تریاک خوب گیر میاد زن وبچه ام را دیوانه کردم با بهانه وبد اخلاقی لعنت به خودم اول که سراغ مواد رفتم بعد به مافیای بی شرف که بخاطر پول مواد سنتی را خراب وقاطی کردند کاش بمیرم تو رو خدا سراغ هیچ مدل مخدر نروید که مثل من الاغ تو گل گیر نکنید نه راه پس نه پیش.

  23. حیدری گفت:

    باسلام من حدود ۱۵سال شیره مصرف میکردم بعداز مدتی رفتم برای ترک اعتیادم و دکتر مرکز ترک اعتیاد بمن شربت اوپیون داد چطور میتوانم از شر اینهم نجات پیدا کنم تشکر از اصفهان هستم

    • امیر گفت:

      من 34 سالمه 10 سال تریاک بافوری 2 سال هم ب2 فقط بگم اوپیوم 3 سال کمرمو خم کرد 90 کیلو وزنم بود داغونم کرده الان 3 ماه ترکش کردم خدا میدونه کشتتم روزی 25 تا 30 سیسی دیگه از اوپیوم بدتر هیچی نیست من تجربه همه رو دارم فقط ولش کنید اگر میخوایین زندگیتون به فنا نره من مردمو زنده شدم 3 ماه اسهالم وای نمیسته سمزداییش طولانی هست ولی شدنیه امید به خدا داشته باشین یک دکتر شیرازی هست خدا هرچی میخواد بهش بده من ازش کپسولای کمکی گیاهی گرفتم خماری میکشی همراش ولی بدون کپسولا نمیشد خیلی بدن وابسته این شربت میشه

  24. کاظمی گفت:

    سلام این دارو را من از دکتر گرفتم نزدیک ۱۰ روز خوردم مردم داشت داغون میشد بیچاره شدم رفتم رانیتیدین پیدا کردم حریف نمیشد ترش میکردم مردم میسوخت و میخواستم بالا بیارم دو روزه یک کم تریاک جوشانده و از اون میخورم الان خوب شدم من روزی دوبار و هر بار ۲ سی سی مصرف میکردم دیگه از زندگی سیر شده بودم این نظر شخصی من بود و شما خیلی مصرف میکردی این برای ترکه نه نشئگی لطفا دقت کنید

  25. بنده خدا گفت:

    من 20 سال تریاک و شیره میکشیدم . مشکل مالی نداشتم ولی از کار افتاده شده بودم . خواب و بیداری درستی نداشتم و توان بدنی م خیلی کم شده بود قیافه م هم بهم ریخته بود .چند بار با روش های مختلفی ترک کردم ولی برگشتم . تا آخر سر با شربت متادون یه چند سالی سرکردم ولی دوزش بالا و پایین میشد و حالم خیلی خوب نبود. بعد شربت تریاک گرفتم اولاش خوب بود بهتر شده بودم ولی بقدری مصرفش سخته که نمیشد با خودم ببرم همراهم . بدمزه و تلخ بود . جند باری ریخت روی لباسم و نزدیک بود وی محل کار و تجمعات ابروم بره . برای همین به قرص متادون رو آوردم و الان 15 سالی هست که روزی نصف قرص 40 متادون میخورم . تا بحال مشکلی نداشتم و کم کم اوضاعم خوب شده . از لحاظ بدنی و خواب و خوراک و اینا فعلاٌ هیچ مشکلی ندارم و سالهاست دیگه احساس معتاد بودن را ندارم ورزش میکنم و همراه بقیه قرصام این نصفه را هم میخورم ولی قدری نگرانم که بالاخره باید چکار کنم .اگر روزی نتوانم متادون گیر بیارم یا مسافرت برم چه خاکی باید به سرم بریزم . میترسم . چند باری هم تلاش کردم این نصف قرص را هم کنار بگزارم ولی به 2 روز نکشیده طاقت نیاوردم و مجبور شدم دوباره مصرف کنم. به این روش های ترک یابویی و سم زدایی سریع و اینها اعتماد ندارم و اصلاٌ با 61 سال سن نمیتوانم برای ترک این شکلی ماجراجویی کنم بنظر شما چکار کنم. ممنون از اینکه به حرف دل مردم گوش میدهید

    • کسی گفت:

      ، داداشم سوهان ناخونگیرو بزار تو جیبت روز اول 1بار بکش رو قرص روز دوم دوبار تا جایی که بتونی به حدی برسی که سوهان زدن به 50تا برسه اونوقت سوهان رو بزرگتر کن کم کم میبینی قرصت نصف شده و دیگه سوهان نمیزنی و قرص (اندازه مصرفتو) رو با دست نصف میکنی، ودوباره شروع به سوهان زدن اون نصف قرص میکنی و به تدریج اونم دوباره نصف میشه من با این روش روزی3تا قرص چهل رو طی 2سال کردم 2تا 5 اما اومدم اون دوتا 5 روبا اوپیوم بزارم کنار که گرفتار شدم حالا اوپیوم اسیرم کرده

      • بهروز گفت:

        عزیزدلم قربونت بشم من الان 12سال دکترمیرم دوزخودم قرص میگیرم روزی یک 20 میخورم برو دکترثبت نام بکن همیشه داری هیچ جامشکلی برات پیش نمیاد من خودم کارمنددولت هستم دنبال شربت نرفتم چون مصرفش توجمع سخته اما قرص میزاری توشیشه قرص امپرازول هیچوقت هم کسی بهت شک نمیکنه عزیزدلم ترک نکن ترک بکنی عواقب بدی میافته تون سن من شما

  26. ج ب گفت:

    سلام دوستان .من ۱۲ سال است که شربت متادون مصرف میکنم.اول روزی ۲ سی سی ولی بعدا یواش یواش مصرفم رفت بالا تا جایی که روزی ۳۵ سی سی شربت متادون‌میخوردم.قبل ازخوردن شربت متادون هم ۶ سال شیره وتریاک مصرف میکردم که متاسفانه خواستم ترک یابویی بکنم که بعد از۵۰ روز خماری ودردوبی خوابی شربت متادون خوردم.خلاصه ۷ ماه پیش دیگه واقعا خسته شده بودم.طوری که دیگه نعشه گی نمیفهمیدم وواقعا خسته ازمصرف موادمخدر شده بودم.تصمیم به ترک گرفتم.شروع کردم به کم کردن شربت متادون وطی ۶ ماه مصرفمو رسونندم به روزی ۶ سی سی .بعد رفتم پیش دکترم شربت اوپیوم گرفتم که با شربت اوپیوم اون ۶ سی سی روهم بزارم کنارولی اصلا شربت اوپیوم بهم نمیساخت مخصوصا الکلش به علاوه ی اینکه همش خمار بودم و درد داشتم و شربت اوپیوم جوابمو نمیداد.خلاصه دوباره شروع به مصرف شربت متادون کردم ولی بامصرف ۴ سی سی روبه راه میشدم.یکی ازدوستان توسیه کردبهم که شربت اوپیوم وصافش کنم و بعد بکشم یا بخورم و کم کم متادون وترک کنم.این کارو کردم اما روزی ۲ گرم شربت صاف شده میخوردم ولی همش بی حال بودم وخمار حتی روز شیشم به بعد بی حالی وخماریم بدتر شد.روز دهم دیگه واقعا توان بدنیم خیلی کم شدو دوباره الان شربت متادون میخورم.دوستان تورو خدا راهنمایی کنید چا جوری ازشر این متادون لعنتی خلاص بشم من کلا میخوام پاک بشم.۴۰ سالمه ارزوی ازدواج و مخصوصا بچه دار شدن به دلم مونده .وضع مالیم بدنیست ولی میخوام پاک بشم واقفا خسته شدم.دندون برام نمونده .همش یبوست دارم.افسردگی گرفتم همش گریه میکنم دوستان توروخدا راهنماییم کنید خلاص بشم ازشر مواد.خداوند ایشالله به همتون خیر بده و کمکتون کنه.???

  27. بهروز گفت:

    باسلام ادب خدمت دوستان عزیز بنده 17سال تریاک استفاده میکردم سال 88 روزی 5گرم تریاک میخوردم متاسفانه قیافه من تابلو شد الان 12سال متادون استفاده میکنم چاق شدم صورتم چاق شده قیافه من تابلو نیست اما دوستان سعی کنید مواداستفاده نکنید اگرقراربرترک گرفتین سنتون بالای 50سال هست اوپیوم یا متادون استفاده کنید بهتر ازاینه تریاک اشغال توایران خاک سرب میریزند بیشتر ادمها گرفتار مریضیها بدی بشه میگن تریاک خالص اگر 1گرم نیم بکشین اوردوزخواهید کرد ببینید توایران سودجویان یک کیلوتریاک به 3کیلومیرسونند به مردم میفروشند اوپیوم خالص تریاک هست یا متادون نه بدن دردداری نه مشکلی براتون پیش میاد هم اینکه اشغال بنام تریاک استفاده نمیکنید پول جونتون باید بدین الان تریاک شده گرمی 15هزارتومن مرکزکشور درجه یک نیست اشغال بخورد مردم میدهندهیچی بهترازسلامتی نیست تمام

  28. میرجوش گفت:

    سلام من حدود سه ساله دارم از این شربت اوپیوم مصرف میکنم البته نه مثل شماها من میجوشونمش الکلش با فندک میسوزونم میشه بیست گرم شیره
    روزی پنج گرم از این شیره میکشم
    بنحویکه دیگه نعشه نمیشم روزی سه چاربس هم میخورم
    خسته شدم دیگه چکارکنم

  29. پرواز گفت:

    سلام دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنین
    برادر من اعتیاد شدیدی داشت که الآن حدود ۷ساله روزی ۱۰میلی متادون میخوره. یعنی به ۵ صبح و یه ۵ غروب. شکر خدا هم هیچ مشکلی نداره و داره راحت زندگی میکنه. ولی دوست داره از بند همین هم آزاد شه چون وابستگی وابستگیه. ۳۶سالشه میگه تا واقعا ترک نکنم ازدواج نمیکنم. یکی از دوستان بهش پیشنهاد داده که برو کنگره۶۰ و با شربت تریاک خیلی راحت درمان میشی. خواهش میکنم راهنماییم کنین که از نظر سلامتی کدوم بهتره. آیا راضیش کنیم که همین ۱۰میل متادون رو بخوره یا با شربت تریاک ترک کنه؟
    ما همه به کمک هم نیاز داریم. امیدوارم همه عزیزان به آرزوی قلبیشون برسن. یا حق

  30. مهدی گفت:

    سلام من ده سال معتاد به شیره وتریاک بودم بعد رفتم سراغ متادون هشت سال متادون می‌خوردم خیلی راحت شده بودم ولی متادون رو ضربان قلبم اثر گذاشته بود ناچار رفتم سراغ شربت تریاک ولی از وقتی شربت تریاک میخورم معدم نابود شده شدیداً دل درد می‌گیرم الان دوروزه رفتم سراغ همون تریاک و شیره نمیدونم چکار کنم

  31. ابوالفضل گفت:

    سلام حدود 35 سال فقط مصرف تریاک و مشتقات آن را داشته و بعد از سال 94 بدلیل جراحی انسداد آئورت به مرکز دانشگاه پزشکی مراجعه و در ابتدا روزانه 70 سی سی و بعد از یک سال به40 سی سی وبعدش 30 سی سی مصرف شربت اپیوم تحت نظر دانشکده پزشکی داشته ام. مصرف زیاد سبزی و میوه و بخصوص آب جوشیده سرد داشته و با توکل به خدا تاکنون عارضه ای نداشته ام و در 7 سال گذشته مستمر آزمایشات خون و اسکن کبد و کلیه و سایر متعلقات را انجام داده ام و اگر خدا بخواهد به سلامتی از این گردنه عبور کرده ام. نکته سنجی و زمان سنجی و عدم سو « مصرف و زیاده خواهی از عوامل سلامت و پایداری می باشد… آرزوی موفقیت و تندرستی در کنار خانواده محترم را از درگاه خداوند متعال جهت کلیه دوستان خواستارم.

  32. محمد گفت:

    شرمنده من این میکم این شربت مکه از تریاک درست نمیکنند خوب ادم خودش از تریاک درست کنه بخوره به نظر من از این بهتر اما زیاده روی نکنه مثل هفتی به هفته هم ازش کم کنه راحت میتونه بزاره کنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *