کلینیک ترک اعتیاد
آب درمانی ترک اعتیاد
۱۳۹۹-۰۹-۱۵
کلینیک ترک اعتیاد
برای ترک اعتیاد چه بخوریم؟
۱۳۹۹-۰۹-۱۵

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: شربت اپیوم مخدری بسیار اعتیاد آور است که تمامی آلکالوئید‌های کدئین، مرفین و تریاک را دارا می باشد به همین جهت مصرف آن عوارض متعددی برای مصرف کننده به همراه دارد و ترک شربت اپیوم نیازمند درمان تخصصی در مرکز ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی تهران، تحت نظر مشاورین و روانشناسی و روانپزشکی می باشد. همانطور که در مقاله شربت تریاک چیست؟ به بررسی مفصل آن پرداخته ایم اما با توجه به اهمیت این موضوع و افزایش مصرف این مخدر و سوالات متعدد شما عزیزان در رابطه با ترک شربت اپیوم از مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون در این مقاله به بررسی نحوه ترک این مخدر پرداخته ایم اما برای داشتن اطلاعات کافی از نحوه ترک شربت اپیوم ابتدا ضروری است که با این مخدر و دلایل و موارد مصرف آن آشنا باشید.

حتما مطالعه کنید: شربت تریاک چیست؟

شربت اپیوم چیست؟

اپیوم که با نام هایی همچون تنتور افیون یا مخلوط افیون نیز شناخته می شود از ترکیب تریاک، الکل و آب ساخته شده و به اشتباه در میان عموم مردم به عنوان یک داروی گیاهی ترک اعتیاد شناخته شده است اما در واقع به دلیل بالا بودن غلظت مرفین خود یک ماده مخدر به حساب می آید و مصرف آن می تواند باعث اعتیاد و وابستگی مصرف کننده شود.

شربت اپیوم

شربت اپیوم

حتما مطالعه کنید: ترک اعتیاد

دلایل و موارد مصرف شربت اپیوم چیست؟

این دارو به دلیل دارا بودن تمام آلکالوئیدهای مرفین، کدئین و تریاک حالت سرخوشی ایجاد میکند و از این نظر یک داروی مُسکن به حساب می آید و بنا بر تشخیص پزشک برای رفع درد و همچنین در بعضی موارد درمان اسهال در بزرگسالان نیز تجویز می شود.

برخی افراد که به مواد اعتیاد آور دیگر مانند تریاک یا هروئین اعتیاد دارند برای ترک ماده مخدر قبلی، خودسرانه و بدون تجویز پزشک اقدام به مصرف این شربت میکنند و پس از مدتی به دلیل مصرف نامنظم و بی رویه آن دچار سوء مصرف می شوند. در واقع این دسته از افراد با این کار یک ماده مخدر را با یک ماده مخدر دیگر جایگزین کرده اند که عوارض جسمی جبران ناپذیری نیز به همراه دارد. در مواردی هم دیده شده که برخی افراد برای تسکین دردهای خود بطور خودسرانه و بدون تجویز پزشک از این شربت استفاده کرده اند و پس از مصرف طولانی مدت دچار سوء مصرف شده و درنتیجه دچار اعتیاد به مصرف به این شربت شده اند. در هر دو مورد بالا استفاده خودسرانه و بدون تجویز پزشک باعث اعتیاد به مصرف این مخدر شده است. نتیجه این که هرگونه مصرف این شربت بدون تجویز و نظارت پزشک توصیه نمیشود.

حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟
کلینیک ترک اعتیاد

عوارض مصرف شربت اپیوم

عوارض شربت اپیوم چیست؟

مصرف اسن مخدر عوارض مخرب و جبران ناپذیری برای مصرف کننده به همراه دارد که این عوارض بسته به شرایط جسمانی و سلامت مصرف کننده، دوز و مدت زمان مصرف بسیار متفاوت می باشد اما برخی از متداول ترین عوارض مصرف شربت اپیوم عبارتند از:

خارش

سرگیجه

حالت تهوع

یبوست

بی اشتهایی

خشکی دهان

نارسایی تنفسی

اوردوز

افت فشار خون

تاری دید

مشکلات حافظه

اختلال تمرکز

کاهش میل و ناتوانی جنسی

حتما مطالعه کنید: عوارض مصرف شربت اپیوم
مرکز ترک اعتیاد

ترک اپیوم

عوارض شربت تریاک بر روی کبد

کبد بزرگترین و پرکارترین عضو داخلی بدن است که مواد مغذی دریافتی بدن را به انرژی تبدیل میکند . همچنین نقش مهمی در حفظ تعادل و تنظیم هورمون ها و سم زدایی از بدن انجام میدهد.  مصرف شربت تریاک یا استفاده از تریاک به شکل کشیدنی ممکن است خود به تنهایی باعث بیماری های کبدی مانند کبد چرب نشود ولی احتمال ابتلای افرادی که مستعد بیماری های کبدی هستند را تا 3 برابر افزایش میدهد و برای افرادی که در معرض بیماری های کبدی هستند بیماریشان را تشدید میکند.

مصرف شربت تریاک برای درمان کبد چرب

یکی از باورهای سنتی و اشتباه افراد برای درمان بیماری کبد چرب استفاده از تریاک چه به صورت شربت و چه به صورت کشیدنی است. استفاده از شربت تریاک علاوه بر تشدید کبد چرب ممکن است باعث بروز بیماری های سرطان نیز شود.
ضروری است که بدانید یکی از موارد منع مصرف شربت اپیوم برای افراد دارای بیماری های کبدی مانند کبد چرب است.

ترک شربت اپیوم چقدر طول می‌کشد؟

همانطور که توضیح داده شد شربت اپیوم به دلیل وجود آلکالوئید های تریاک، بسیار اعتیاد آور است و درمان و ترک شربت اپیوم نیازمند بستری در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد می باشد. میزان مصرف این شربت هر چقد که باشد برای ترک آن باید به پزشک متخصص و مرکز ترک اعتیاد مراجعه تا مدت زمان بستری با توجه به نظر پزشک تعیین شود. مرحله ابتدایی ترک شربت اپیوم، سم زدایی می باشد. مدت زمان بستری برای ترک شربت اپیوم با توجه به میزان مصرف شربت و نظر پزشک تعیین می شود.

سم زدایی در مرکز ترک اعتیاد آکسون تحت نظر روانپزشکان متخصص ترک اعتیاد به سه روش سم زدایی تدریجی، سم زدایی سریع (RD) و سم زدایی فوق سریع (UROD) انجام میشود.

حتما مطالعه کنید: سم زدایی

همانطور که گفته شد مدت زمان بستری با توجه به نظر پزشک تعیین میشود که در اینجا مدت زمان تقریبی بستری برای سم زدایی شربت اپیوم به شرح زیر است:

  • مصرف کمتر از 1.5 گرم در روز درمان به صورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • مصرف بین 1.5 الی 2 گرم در روز درمان به صورت سریع (URD) و 1 شب بستری اضافه
  • مصرف بین 2 الی 3 گرم در روز درمان به صورت سریع (URD) و 2 شب بستری اضافه
  • مصرف بیش از 3 گرم در روز درمان به صورت تدریجی  10 الی 14 روز بستری

در خصوص سم زدایی فوق سریع باید به این نکته توجه داشت که این روش فقط برای افراد زیر 40 سال و بدون هیچگونه بیماری قلبی و گوارشی باشد. خدمات سم زدایی بدن یکی از خدمات کلینیک ترک اعتیاد آکسون می باشد که زیر نظر متخصصان درمان اعتیاد و پرستاری شبانه روزی انجام میشود. درمان جسمی مرحله اول درمان اعتیاد است، در کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی تهران علاوه بر درمان جسمی متخصصان روانشناسی اقدام به درمان روانی فرد بیمار حین درمان میکنند و این جلسات مشاوره و روان درمانی به جهت جلوگیری از لغزش و برگشت دوباره فرد به مصرف شربت اپیوم ادامه خواهد داشت.

قطع ناگهانی و خودسرانه شربت اپیوم چه عوارضی دارد؟

ترک اعتیاد یک درمان تخصصی است و ترک خودسرانه و غیراصولی آن عوارض جسمی و روحی به مراتب شدید و جبران ناپذیری بر سلامت فرد دارد. افرادی که اقدام به قطع مصرف ناگهانی میکنند علاوه بر آسیب های جسمی ناشی از ترک خودسرانه در معرض خطر مصرف مجدد یا همان لغزش دوباره به سمت اعتیاد هستند و افرادی که به مصرف دوباره این شربت اقدام میکنند نسبت به دفعه اول میزان بیشتری مصرف خواهند کرد.

از کجا بفهمیم به مصرف شربت اپیوم اعتیاد پیدا کرده ایم؟

اگر فردی دچار سوء مصرف شربت تریاک شود پس از مدتی بدون مصرف این شربت نمیتواند به روال عادی زندگی خود ادامه دهد و برای تهیه این شربت به هر اقدامی دست میزند. اگر فرد پس از مصرف نکردن این شربت دچار تشویش ذهنی، بی قراری، عدم تمرکز، بدن درد و خماری شود به این معناست که فرد به آن اعتیاد پیدا کرده است و باید برای ترک شربت اپیوم اقدام کند. ولی برای هرگونه تشخیص به اعتیاد میبایست به مراکز معتبر ترک اعتیاد مراجعه نمایید تا با انجام آزمایش های مختلف و بررسی روانپزشک متخصص ترک اعتیاد میزان اعتیاد شما بررسی و روند درمان آغاز شود.

ترک شربت اپیوم در کلینیک ترک اعتیاد آکسون با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی تحت نظر متخصصین و درمانگران مجرب انجام میشود.

بهترین روش ترک شربت اپیوم چیست؟

بهترین روش ترک شربت اپیوم به روش بستری در مراکز ترک اعتیاد و زیر نظر متخصصان روانپزشکی و روانشناسی میباشد تا فرد بیمار علاوه بر درمان جسمی از طریق جلسات مشاوره ، روان درمانی نیز شود. همانطور که در بخش بالای مقاله توضیح داده شد ترک ناگهانی، غیر اصولی و خودسرانه شربت اپیوم دارای عوارض جسمی و روحی است و امکان بازگشت دوباره به اعتیاد و مصرف بیشتر از دوره قبل نیز وجود دارد.

کلینیک ترک اعتیاد

شربت اپیوم

عوارض جوشاندن شربت اپیوم

برخی افراد به اشتباه تصور میکنند اگر شربت اپیوم را بجوشانند عوارض آن کمتر میشود در حالی که ناخالصی های موجود در داخل خود تریاک همچنان باقی میماند که باعث رسوب در پرزهای معده و روده میشود و ترکیبات چسبناک قیری شکل در معده و روده ایجاد میکند.

آیا جوشاندن شربت اپیوم تاثیری در کم کردن عوارض آن دارد ؟

به هیچ وجه. جوشاندن شربت اپیوم فقط باعث تبخیر آب و الکل موجود در شربت تریاک میشود و عوارض آلکالوئید های موجود در تریاک مانند مرفین همچنان باقی خواهد ماند.

شربت اپیوم بهتر است یا متادون

این سوال هم یکی دیگر از باورهای اشتباه در میان عموم است که تصور میکنند یکی از این دو شربت از دیگری بهتر است یا عوارض کمتری دارد. در حالی که هر دوی این دارو ها به عنوان داروهای نگه دارنده اعتیاد شناخته شده اند و هر کدام وابستگی ها و عوارض خود را دارند و حتی ممکن است شربت متادون خطرات و عوارض بیشتری هم داشته باشد. پس این سوال اساسا اشتباه است و برای ترک اصولی اعتیاد به هرگونه مواد مخدر میبایست به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کرد. مشاوران ما در کلینیک ترک اعتیاد آکسون آماده ارائه خدمات مشاوره برای افرادی که به مصرف شربت متادون یا اپیوم اعتیاد دارند می باشند.

سخن پایانی:

مصرف شربت اپیوم تحت هر عنوان بدون تجویز و نظارت پزشک توصیه نمیشود. چرا که این دارو اعتیاد آور و دارای عوارض است. کلینیک ترک اعتیاد آکسون با بهره گیری از بهترین روانپزشکان ترک اعتیاد، روانشناسان، متخصصان علوم اعصاب شناختی، پرستاری شبانه روزی با جدیدترین شیوه ها و متدهای درمانی و تجهیزات بیمارستانی در محیطی امن و آرام آماده ارائه خدمات به تمام افرادی است که قصد ترک اعتیاد دارند.

140 Comments

  1. توکلی گفت:

    واله من همه راهرفتم نشد اینقدر خودم زجر دادم که تمام موهام سفید شد نکنید فایده ندارد این اشتباه را من خیلی امتنان کردم

    • مرآتی گفت:

      داداش مثل آب خوردن میشه ترک کرد فقط روزی یک قطره کم کن اخرش میشه صفر چرانمیشه

      • علیرضا گفت:

        سلام دوستان من در سال ۸۶ دچار بیماری اعتیاد شدم مصرف کرک از انجا که سن کمی داشتم پدرم من رو برد کمپ وترک کردم چندماه قعط مصرف داشتم بعد دوباره دچار شدم دنبال راهی برای ترک میگشتم ولی چیزی که بدرد من بخور ندیدم و رنج میکشیدم یک عده میگفتن کنگره ۶۰ یک عده دیگه میگفتن aaولی فقط وفقط یکی کمکم کرد اون هم خدا بود ازش بخواهید کمکتون میکنه بهش باورداشته باشید من ۵ ساله که هیچی مصرف نمیکنم حتی سیگار حتی پرخورینمیکنم بجاش و ورزش میکنم فقط ۵ سال پیش با چشم گریه ازش خواستم خودش جواب داد زندگیم تغییر کرد اینو گفتم تا بهش بگم ممنونم خدایا دوستت دارم کوچکتم من ازون منجلاب دراوردی همه میگفتن انجمن اما تو گفتی انجمن خرکیه من خودم کمکت میکنم بدونه جلسه وراهنما درت میارم حالا میگم نوکرتم

    • احسان گفت:

      سلام من روزی ۴۰ سی سی میخورم دیگه خسته شدم راهنمایی میخوام چه کار کنم ترک کنم

  2. ت.کلی گفت:

    خیلی تلاش کردم خیلی رنج کشیده م خدایا کمکم کن . بیخود خودم انداختم تو چاه وحشتناک لطفاً به دیگران بگید نکشند نکشید آخرش هیچ هیچ

    • پرویز گفت:

      باید به ارامی دارو رو کم کنی تا به صفر برسه من روزی چهل سی سی میخوردم بعد ده ماه درمان شدم بیست هفت سال هم تخریب داشتم

      • پیمان گفت:

        سلام روزی چند سی سی کم می کردی

      • امین گفت:

        سلام دوستان من ده سال اعتیاد به ترامادول داشتم بعد الان دوساله که اعتیاد به اپیوم دارم مصرفمم بالاس سه وعده در روز هر وعده ۳ میل مصرف میکنم ممنون میشم برای ترک راهنماییم کنید شغلمم سنگینه بخاطر کارم نمیتونم بستری بشم یا کمپ برم اگه راهکاری دارین ممنون میشم کمکم کنید

        • امید گفت:

          سلام …دوست عزیز راه اصولی اینه که شما اولا اندازه و مقدار مشخص کنید بعد تایم ……………… و بعد تجویز مثلا 10 سی سی 8الی 10 روز همون ده سی سی خورده بشه سر تایم مشخص فقط یک بار در طول روز بعد 8 روز یک سی سی از دارو کم بشه و باز هم به مدت 8 روز و ه مینطور ادامه تا انشالله بدن به راحتی بپذیره دیگ چیزی مصرف نکنه هر چند روز اخر که دیگه نمیخوری قطعا یه حالات خماری ابریزش بینی خمیازه دارید که قابل تحمله………….به امید پاکی طولانی شما

      • رضا گفت:

        برنامه کم کردن ده ماهه خودتو به اشتراک نمیزاشتی داداش

    • Sina.z گفت:

      دوست عزیز نه خودت را بباز و نه جو نمیشه و غیرممکنه بده ، فقط کمی اراده میخواهد
      خواستن و خواستن و در نهایت توانستن…
      خودم بیست وهفت سال اعتیاد داشتم و طی شش ماه به مرور زمان و تحت نظر پزشک و با کمترین هزینه این لعنتی را ترک کردم و حتی کلاس NA و غیره را هم نرفتم و به لطف الهی و همت خودم الان 13 سال میشه که پاکه پاکم.
      برای شما هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
      SINA.z

      • مهران گفت:

        دوستان سلام
        من الان روزی ۳ سی سی در سه نوبت مصرف میکنم در واقع ۱سی سی هر هشت ساعت بنظرتون اگه قطعش کنم خیلی خماری میکشم؟

        • رئوف گفت:

          نه عزیزم هیچ دردی نداره.
          هفته اول یه سی سی کم کن
          هفته دوم یه سی سی
          هفته سوم که یک سی سی خوردی، نهایتا ۷۲ ساعت بخواب.
          البته من میگم ۷۲ ساعت ولی بیشتراز ۲۴ ساعت کسلل نمیشی.
          فقط کسل هستی ولی درد اصلا نداری

        • امیر گفت:

          سلام دوست عزیز شما که چند سال ترک هستین دیگه چرا اچمدین اینجا نظر میدین کسانی که مصرف میکنن یا تازه ترک کردن میخان کمک کنن لطفا از رو خودتون مطلب نزارین

        • Amirali گفت:

          داداش تو ک اصن مصرف نمیکنی..پس تا دیر نشده و دوزت بالا نرفته بذارش کنار..معلومم هس تازه اومدی تو خطش..من ۲۸ سالمه از ۱۵ سالگی زدم تو این خط اوایلش تا اراده میکردم میذاشتم کنار و نهایتا فقط ۱روز خماری پس میدادم اونم خیلی کم بود عوارضش ولی الان خودمو کشتم نتونستم بذارم کنار..تا تو بدنت ننشسته و بهش عادت نکردی تورو خدا بذارش کنار سنت بره بالاتر و دوزت بره بالا خیلی سخت میشه کنار گذاشتنش

      • عادل گفت:

        با سلام خدمت مسئولین محترم سایت اکسون بنده از شربت اپیوم استفاده می کنم از طرف مراکز ترک اعتیاد . از انجاییکه در اینده نزدیک قصد دارم از دولت
        مجوز کاری رو بگیرم آیا اسم و فامیلی بنده در اختیار دولت قرار می گیره .

      • پژي گفت:

        سلام تروخدا بهم بگو ميتونم هر چقدر كه ميخورم از شربت توش آب بريزم بعدش تراك رو با همين روش ترك كنم؟؟؟شربت ترياك از شيره ترياك و خود ترياك بدتر نباشه

  3. امید گفت:

    ای.مردم از جوانان نخوریداین شربت اپیوم لعنتی رو.ازهرویین بدترووحشتناک تره اعتیادش.کبدکبدکبدم داغون نابودمیکنه عیناباچشام بچه محلامون دیدم کبدشون خراب شدزردی گرفتن به رحمت خدارفتن

  4. پرویز گفت:

    دوستان به صورت تدریجی میشه کنار گزاشت یه شبه نمیتونی خلاص شی فقد صبور بودن راه حل این موضوع هست

  5. حامد گفت:

    آیاشربت تریاک آزمایش رامثبت میکند؟

    • محسن نجفی گفت:

      بله مثبت می کنه .برخی از ترکیبات شربت تریاک (یا بطور کلی خود تریاک )به شرح زیر هستند :
      مرفین
      کدئین
      نیاسین
      پاپاورین
      کدامین
      کتامین
      نارسئین
      تبائین
      لودانین
      لودانیزین
      و …..تقریبا بین ۲۵ تا ۵۰ نوع ماده که جزء مشتقات و آلکالوئید های تریاک هستند .
      همینطور که ملاحظه می فرمایید یک داروی کامل و قویه که همه نوع ماده مخدر اعم از سنتی یا صنعتی رو پوشش میده .پس بهترین و مناسبترین و ارزانترین دارو برای درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر محسوب میشه ..
      نکته مهم اینه که :این دارو باید توسط فرد متخصص،به بیمار داده بشه ..در طول حدودا ۱۱ ماه و با یک ضریب مشخص و میزان معینی از دارو ….که بعد از ۱۱ ماه دارو کاملا قطع میشه و نیازی نیست که تا آخر عمر مصرف بشه .

    • احمد گفت:

      با سلام بنده ۵۲ سال دارم ۲۵ سال به خاطر درد عضلانی ارتروز مجبور شدم تریاک مصرف کنم ۳یا۴ سال بود که شیره تریاک مصرف میکردم آلان هم یک سال است شربت اپیوم را شیره اش را در میارم روزی دو گرم در دو وعده می کشم الان واقعا خسته شدم ترک کردن برایم خیلی سخته هم تمام بدنم ارتروز داره و هم درد عضلانی خواهشن کمکم کنید چطوری میتوانم ترک کنم

    • یدی گفت:

      صد در صد

  6. علی گفت:

    دوست عزیزی که نوشتی برای ترک اعتیاد به مراکز ترک مراجعه کنید خود این مراکز اپیوم یا متادون ارائه میدن

    • آکسون گفت:

      سلام/ خیر/ کلینیک های ترک اعتیاد که مجوز بستری از وزارت بهداشت و درمان دارند از متادون و ب 2 استفاده نمی کنند

    • خشایار گفت:

      تریاک محلول در آب کپک میزنه

    • محمد گفت:

      سلام‌ دوست‌ عزیز‌ والله‌ دلیل‌ آسونی‌ ترک‌ اولت‌ و‌ میگن‌ دوران‌ طلایی‌ مصرف‌ الانم‌ ک‌ میبینی‌ ترک‌ برات‌ سخت‌ شده‌ یعنی‌ اینکه‌ بدنت‌ بهش‌ عادت‌ کرده‌‌ ماهم‌ گول‌ همون‌ دوران‌ طلایی‌ رو‌ خوردیم‌ ۳ماه‌ میکشیدیم‌ یهو‌ قط‌ میکردیم‌ و‌ خلاصه‌ من‌ از‌ سال‌ ۹۴دیگه‌‌ دوران‌ طلاییم‌ تموم‌ شد‌ و‌ سال‌ ۹۶تریاک‌و‌شیره‌و‌ترامادول‌ و‌متادونو‌ ترک‌ کردم‌ تا‌ سال‌ ۹۸‌ ک‌ این‌ مریضی‌ نحس‌ اومد‌ و‌ بخاطر‌ کرونا‌ دوباره‌ شرو‌به‌ مصرف‌ کردم‌ بعد‌ از‌ مدتی‌ ک‌ میخواستم‌ میتونستم‌ ترک‌ کنم‌ سخت‌ بود‌ ولی‌ بازم‌ میتونستم‌ تا‌ اخرین‌ باری‌ ک‌ دوباره‌ شروع‌ کردم‌ به‌ مصرف‌ ایندفع‌ رفیقم‌ بهم‌ گفت‌ خودتو‌ عذاب‌ نده‌ اپیوم‌ لعنتیو‌ بهم‌ معرفی‌ کرد‌ الان‌ ۸‌ماهه‌ ک‌ دارم‌ مصرف‌ میکنم‌ هربار‌ مصرفمو‌ کم‌ میکنم‌ ولی‌ بازم‌ شرو‌ میکنم‌ ب‌ مصرف.از‌خدا‌ میخوام‌ هیچ‌کس‌ به‌ سمت‌ این‌ مواد‌ نره‌ خدا‌ میدونه‌ زندگیمو‌ مختل‌ کرده‌.ن‌ به‌ کارم‌ میرسم‌ ن‌به‌ زندگیم‌ خلاصه‌ از‌ خدا‌ میخوام‌‌ به‌ خودمو‌ هم‌ دردام‌ کمک‌کنه‌.خداوندا‌آرامشی‌عطا‌فرما…
      به‌امید‌روزی‌ که‌ هممون‌ پاک‌ زندگی‌ کنیم

  7. نفس گفت:

    مصرف هر دارویی عوارض خاص خودشو داره.توصیه می کنم اهسته اهسته کم اش کنید و ورزش و جایگزین کنید من این راه رفتم.وبرگشتم.اما دلیل استفاده ام سرخوشی نبود بلکه استرس بود که بحران اقتصادی باعث اش بود وصددر صد دولت ونقصر می دونم که جوان ها مبتلا می شن

  8. منوچ گفت:

    تریاکای الان اتواشغال زیاد دارن ولی اوپیوم بهداشتی تره چون زیر نظر کار شناسان دارو کشور ساخته میش برای ترک بهتر از اوپیوم استفاده کنی ولی طی دوماه با سرنج اندازه بگیری و آروم آروم کم کنید خدا کمکتان میکنه فقط خودتونم باید بخواهید خدا کمکتان میکنه من با این روش نتیجه گرفتم ( هوا لشافی)

  9. Tmehdi گفت:

    سلام
    الان من نمیدونم چقدر من نصف در نوشابه میخورم اینو سی سی بگیرم چند وقت چندوفت 1سی سی کم کنم ک اصلا متوجه ترک نشم

    • علی گفت:

      سلام من ازشربت اپیوم استفاده کردم وترک کردم شمااگرمیخوای اصولی وبی دردسرترک کنی اولا انقدر بخورکه حالت خوب شه نه که نعشه کنی دوم سعی کن هروعده راسروقت بخور وهر21روزنیم سی سی کم کن چون سیستم بدن طوریه که هر21روزبه هرچیزی عادت میکند موفق باشید

      • حامد گفت:

        احسنت
        فوت آخر کوزه گری رو گفتی
        دقیقا همینطوره هر ۲۱ روز نیم سی سی کم کنید و در نهایت به صفر برسونید.
        خواستن توانستن است اول تصمیم جدی بگیرید برای ترک کردن بعد اقدام کنید پله ای کم کردن.
        کسانیکه میگن نمیشه و به هر دلیل بهونه میارن چون نخواستن قبول کنن که بزارن کنار یک اراده قوی میخواد و زمان و تمام
        انشالله که همه دوستان از این بلای خانمان سوز رها بشن و به زندگی عادی برگردن.
        الهی آمین

    • رئوف گفت:

      هفته ای یه سی سی کم کن

    • Hesam گفت:

      هر در نوشابه ۴سیسی میشه هر در خود بطری اوپیوم۷سیسی ؛ با سرنگ بخور و با اب قاطی کن یه در نوشابه در ۲۴ساعت چیزی نی ؛ وقتی کاری نداری ۲تا گاباپنتین۳۰۰بخور شبم یه نصف کاوناز اگر خوابت نبرد

  10. Ali گفت:

    سلام با شربت تریاک به راحتی ترک کردم ۳ ماه طول کشید فقط هر وقت حالم بهتر بود به جای ۱ قطره ده قطره کم میکردم اگه بهتر نمیشدم ۲ قطره میخوردم باید خودت دکتر خودت باشی بهتر از هر کی از تحمل ونیاز بدنت خبر داری

    • اس گفت:

      ۱هفته شربت نخوردم ولی هنوز کمردرد پا درد دارم

      • رضا گفت:

        سلام من ۷ساله مصرف تریاک وشیره دارم خیلی ترک کردم مدت زیادی که پاک بودم ۸ ماه بوده دوتادختر دارم یکی۳ سالشه یکی ۲ماهشه خانومم خیلی استرس و عذاب میکشه از مصرفم امشب شربت تریاک گرفتم هرسری یا با متادون ترک کردم یا یابویی تجربه ترک با شربت تریاک رو نداشتم درباره روش استفادش خیلی سوال کردم از فردا میخوام به امید خدا ترک مصرف کنم و شربت بخورم یه مقدار ناراحتی معده و روده دارم اونم فقد بخاطر مصرف شیره اینجوری شدم چند ساعتی که نمیکشم کمتر ناراحته میخواستم بدونم یکی که برام ضرر نداره یکی هم کارم جوشکاری این روزا هم هوا خیلی سرده میتونم شربت بخورم سر کار هم برم ممنون میشم راهنمایی کنید

        • معتاد تازه متولد شده گفت:

          شروع کن داداش
          من خودم در حال درمانم با همین دارو
          شغلم آزاده
          سر کارم میرم
          حتی لحظه‌ای به مصرف فکر نکن
          بسته به حال جسمی و روحیت یک سی سی کم کن
          اگه از پزشک کمک بگیری هم که دیگه عالی تر میشه
          اعتیاد غول ترسناکی نیست فقط در زمان مصرف و به دلیل نعشگی خیلی واسه خودمون ترسناکش کردیم
          مصرف شیره تریاک ترکش راحته
          خیلیا دوا و هروئین مصرف داشتن و ترک کردن
          نترس و به اینکه باید حتما یه چی بکشی یا حتما نعشه بشی فکر نکن
          قطعا خدا با ماست

      • اصغر گفت:

        هر 21روز یک پنجمش را کم کنید نه نیم سی سی

      • کیو گفت:

        داداش سلام. اگه یک هفته هیچی مصرف نکردی، به خدا که سربالایی رو رد کردی. یه کم تحمل کن، به خدا سربلند ازش خارج می‌شی. لعنت به مواد مخدر

  11. اس گفت:

    سلام من از قرص الپارازولام استفاده میکنم که فقط شب بتونم بخوابم الان ۱هفته شربت نخوردم ولی درد وحشتناکی دارم میام اینجا حرفای دوستانو میخونم حالم بدتر میشه گریم میگیره طرف میگه ۱۰ماه طول کشید من باید ازمایش عقد بدم نمیدونم چیکار کنم

    • علیرضا گفت:

      شما لطفا به جای این کارا دختره مردم و بد بخت نکن برو راستشو بهش بگو یا میخواد یا نمیخواد!!اگر نخواست با یکی مثل خودت ازدواج کن که این استرسارو نگیری!!ادما خودشون پنهان کاری میکنن توقع راستی و پاکی طرف رو هم دارن!خودت بعدا بفهمی اون ازدواج کرده بچه هم داشت نگفته خوشت میاد؟!!

    • امین گفت:

      سلام، اینکه میگن ۱۰ ماه برای کسی هست که خواسته خیلی تدریجی بدون درد کنار بزاره ، شما اگر یک هفته مصرف نداشتی تا یک هفته دیگه آروم میشی، فقط دیگه اونوقت باید با وسوسه بجنگی نه خماری

    • saeid گفت:

      داداش من دردش ۱۸روزه ن ی هفته یکم دیگه تحمل کن خوب میشز

    • هیربد گفت:

      دوست عزیز تا یکسال بعد از پاکیت ازدواج نکن. اول از خودت مطمین شو اراده پاک موندن داری بعد زن بگیر . اما اگه فقط میخوای دختر مردم با ازمایش گول بزنی و بعد عقد بری مصرف کنی خدا نمیگزره ازت. تا عمر داری باید جواب پس بدی. تو هنوز تو فیزیکی هستی چجور میخوای سر سفره عقد بشینی. حداقل دو ماه پاک بمون الپرازولام هم نخور. اینجوری بشینی سر سفره عقد زیر کولرم باشی سر و کولتو عرق میگیره آبروت میره. به آینده دختر مردم فک نمیکنی فکر آبرو خودت و خونوادت باش .‌ اسم کلک زدن تو ازدواج نبود کمکتم‌ میکردم ولی این روشی که نزنی تا بعد عقد که اصن زن نگیری سنگینتری

    • مصی گفت:

      سلام داش ی راه قدیمی داره ک خیلی موثره بدون درد و بدون تلقین شما ب هراندازه ک میخوریب همون اندازه بهش اب اضافه کن همین روشو ادامه بده ن قرص میخای ن فشار بخودت میاری کم کم دوز مصرفت میاد پایین

      • امیر لو گفت:

        مطمئنی من چند روز هست اینکار ومیکنم یکی گفت نکن مصرفت میره بالا یکی میگه آب و اپیوم قاطی کنی دومواد تشکیل میشه و دوتا ترک داره یکی میگه کپک زده میشه ولا نمیدونیم چیکار کنیم خواهشا کسی اطلاع نداره از رو خودش نگه چیزی من به مقدار مصرفم آب بگیرم سرش یانه؟

      • صدف گفت:

        میگن نباید اب معمولی اصافه کنی باید اب جوسیده بریزی . البته بازم با نظر پزشک باشه این رپش. یه اسنامون انحام داد با اب معمولی همش بالا میورد . فکر کنم کلا این روش اصولی نباشه .

  12. رضا گفت:

    برای ترک شربت تریاک بهتره اول مقدار مصرف را مشخص کنید. به کمک سرنگ مقدار سی سی که مصرف میکنید را اندازه بگیرید. تعداد بار مصرف را سه بار در روز کنید. مثلا اگر ۶ سی سی مصرف روزانه دارید بکنید سه تا ٢ سی سی. هر سه هفته ٢٠ درصد از مصرف هر وعده را کاهش بدید. یعنی هر وعده 1/٨ سی سی. دوباره سه هفته بعد ٢٠درصد یا یک پنجم کاهش بدید. یعنی هر وعده 1/۵ سی سی. و این روند را هر سه هفته یکبار با کاهش ٢٠ درصد یا یک پنجم تکرار کنید تا به هر وعده 0/3 سی سی برسید. سه هفته در هر روز دو وعده 0/3 سی سی. در سه هفته آخر هر روز یک وعده ٠/٣ سی سی.
    تبریک
    با تشکر

    • داریوش گفت:

      کاملا درسته راهش همینه.

    • جواد گفت:

      فقط هر ۲۱روز یک پنجم کاهش والسلام

    • مهدی گفت:

      احسنت به شما
      دقیقا همینه ،فقط نمیدونم بجای هر گرم تریاک ،چند سی سی باید مصرف بشه ،که اونم اگه اشتباه نکنم هر گرم ۳ سی سی باشه ،فقط از کجا باید تهیه کرد این شربتو

      • Key1 گفت:

        با سلام هر ۹cc تا ۱۰cc معادل ۱گرم تریاک هست.یعنی وقتی هر۳هفتهروز ۱پنجم از میزان کاهش میدی و به روزی ۳il میرسی در واقع معدل مصرف یک گرم فقط در ۳۰روز هست و این مقدار هم آزمایش منفی درمیاد وهم خماری نداره،نکته مهمی که نباید فراموش کرد غدد تولید شبه مرفین طبیعی حداقل بعد از ۱۰ماه استفاده تدریجی به تعادل وتولید خواهند رسید.زمان شکل گیری اعتیاد و درمان برابر ۱۰ماه حداقل میباشد.به امید وطنی پاک و سربلند

  13. میثم نوروزی گفت:

    سلام دوستان من خودم به راحتی شربت ترک کردم یه شیشه تهیه کردم و هروز نصف مصرفم اب در شیشه ریختم و بد از چند روز بدون درد و خماری به راحتی ترک کردم الان دقیقا ۲ سال ترک کردم

    • حسن گفت:

      دوستان بجوشونید الکل وآبش بپره مرفین هم ضعیف مبشه مصرف به روزی بک سوم گرم برسون بعد بزار کنار ولی حتما کلاس روانی برید که وسوسه نشید

    • مریم گفت:

      سلام وقتتون بخیر ،طعم و بوی این شربت چجوریه ممکنه کمکم کنید ؟ تو خونه یه نوع شربت پیدا کردم ک داروخانه ها نمیدونن چیه و همسرم با سرنگ اندازه میگیره و میخوره و میگه از عطار میگیرم تقویتی هست اما عطارها هم نمیدونن چیه

      • شاهرخ گفت:

        بوی الکل میده رنگ سیاه ومزه شدیدا تلخ اگر به زبون زدید حتما سریعا با اب بشورید دهانتون رو روی شیشه هم زده شربت اوپیوم حالا یا متعلق به فاران یا دارو پخش

      • رضا گفت:

        بهترین راه اینه که طوری باهاش رفتار کنی که اعتمادبه همدیگر کنیداو به کمک احتیاج داره واگر اعتماد کرد خودش میگه که چی میخوره اپیوم رنگ قهوه ای داره تلخ مزه ولی متادن سفیدرنگ وبا غلظت است هردو برای ترک زیر نظر پزشک باید باشه خدا را فراموش نکن تا خدا نخواهد برگ از درخت جدا نمیشه

      • بهروز معصومی گفت:

        سلام مثل زهر ماره. 5 ساله دارم میخورم. هر وعده که میخورم یه نفرین حواله میکنم به باعث و بانیش

  14. محمود گفت:

    من هرویین مصرف میکردم اونم از نوع تست سال ۸۶ پاک شدم بعد از ۸ سال پاکی باز زدم فکرشم نمیکردم ک بعد از لغزش انقد بدبختی بکشم هرویین و شربت وشیشه همرو قاطی کرده بودم شبا هم واسه اینکه بخام قرص خواب میخوردم خداروشکر باز پاک شدم اونم ترک یابوی تو کمپ…خلاصه ک هر کی تازه شروع کرده نکنه ک تهش بن بست….فقط اوستا کریم

  15. وحید گفت:

    متادون نخور میوه بزن

    • علیرضا گفت:

      خیلی بی شخصیتی اینجا اومدن مردم با هزار تا گرفتاری و مشکلات که این داستان اعتیاد رو کنار بزارن بعد بعضیا میان میگن نمیشه یکی میگه میمیره هرکی بخوره یکی مثل شما مسخره میکنه نکنید این کارا رو خدارو خوش نمیاد از خدا بخواید خودش کمکتون میکنه

  16. الی گفت:

    سلام من تو ترک اوپیوم هستم ۳روز گذشته لرز شدید دارم دیگه نمیتونم بخورم مادر یه بچه ی ۲ساله ام
    یک ساله دارم مصرف میکنم داغونم توروخدا بگید چکار کنم دعام کنید این چند روز تموم شه
    من یهویی تو دامش افتادم‌نتونستم‌کمش کنم روزی ۳سیسیمیخوردم

    • هادی گفت:

      سلام ابجی انشاالله خدا کمکت میکنه منم دگیر همین مواد هستم دوسه بار چند روز نخوردم تقریبا شیش سال لب به هیچ موادی نمیزدم با خانمی دوست بودم پسرش هرویین مصرف میکرد وبراش میرفتم شربت اپیوم میگرفتم یبار خوردم همون شد که دوساله میخورم ولی چند روزه کم کردم تا به امید خدا باهرمشکلو دردی که باشه از فردا بزارم کنار همیشه ترس از ترک سخت تر از ترکه امیدوارم همه از دام این مواد تا اخر عمر رها بشیم
      برعکس من میگم ترک یابویی باعث میشه دیگه سمت مواد نریم بااین که خانوادم هنوز نفهمیدن ولی همه
      برنامه زندگیم بهم خورده خدا بشما ابجی گلم وهمه دوستان صبر بده تا تموم بشه این کابوس

    • allireza.moghadam51@gmail.com گفت:

      پدر من ۷۰ سال سن داشت یک بنده خدایی بهش گفت اگه میخوای درد نکشی یکی بخور یکی اب بریز این شد که خودش راضی بود میگفت خیلی راحت ترک کردم شما بچه داری بخاطر بچه ات نکن

    • hamed گفت:

      خیلب راحت میتونی تمومش کنب.. فقط خودت.. وخدا.. وهیچ.. کاش یدفه ولش نمیکردی وکم کم خلوصشوکم کنی،یدفه میبینی ک بااراده خودت وکمک خدا،تموم شده رفته.. انگارنه ک روزی وابستش بودی.. براتون دعامیکنم

  17. رسول گفت:

    سلام من روزی ۱۴سی سی در۲ مرحله اپیوم مصرف می کنم چه کارکنم ترکش کنم ازعوارضش وحشت دارم راهنمایی کنیدلطفا

    • امین گفت:

      شما که مادری ، باید اعصابت سر جاش باشه و به بچت برسی، یابویی ترک نکنید ، فقط روزانه چند قطره کم کنید ، اگر اوکی بودید بیشتر کم کنید

    • امین گفت:

      ۱۴ سی سی خیلی زیاده، مواظب باشید، هر چه زودتر کم و کمتر کنید، با روس کم کردن قطره ای تو یکماه کم کنید ، و بعد در ماه دوم ترک کامل

  18. رسول گفت:

    بین مصرف اپیوم ومتادون گیرکردم هرچندماه یکبار تغییرمیدم نمی دانم عوارض کدام کمتره که بوسیله اون ترک را ادامه بدم

    • امین گفت:

      اپیوم بهتره برای ترک ، متادون وحشتناکه

      • معین گفت:

        سلام.من دوسال روزی هشت سی سی متادون میخوردم که الان واسه ترکش شربت اپیوم تریاک جایگزین کردم.امروز روز ششم هستش و ۱۲سی سی اپیوم رو در دو وعده میخورم ولی هنوز عوارض خماری متادون دارم.نمیدونم چیکار کنم.):

      • مهدی گفت:

        فقط سعی کن آب نخوری یا میوه های آب دار نخوری که دفع نشه خمارت کنه مراعات کن دیگه که مصرفت نره بالا

    • حسین گفت:

      دادش هرروز که میخوری آب به جاش بریز داخل شربت اینجوری میشه ترک کرد

  19. علی گفت:

    سلام شربت تریاک رو از کجا میشه تهیه کرد؟؟ آیا اپیوم همون شربت تریاکه؟

  20. hissein گفت:

    سلام دوستان من هم الان 1سالی میشه که دارام اپیوم مصرف می کنم اوایل مصرف روزی 3وعده هروعده هم 6 سی سی مصرف می کردام وهر سرید کمترش کردام والان رسوندمش به 3 سی سی این عوارضی که می گند داره به سوراغ من هم امده و خیلی خیلی هم ازش خسته شدام دوستان شما هم سعی کنید هروز کمترش کنید ببینید حال وضع بدنیتون چه طوریاست وتحملتون طبق همین کمش کنید منم همین کار را خواهم کرد نگران نباشید هفته اول که شروع به کم کردن کرداید علایم خماری بی هصی میاد سروراغتون سعی کنید که دل بهش ندید سرتون را گرام کنید به کاری چیزی استراحت کنید که بدنتان بهش عادت کنه چون دوزش را اورداید پایین کنارش ورزش هم بکنید اسنخر خیلی خیلی عالیه یه برنامه عالی براش بچنید من یهتون قول میدام که به صفر می رسودنیدش دمتون گرام دوستان زندگیه ازاد وراحت وبدون هیچ موادی وپاک بودن مال ما هم هست باورکنید مال ما هم هست ازش استفاده کنید

  21. سعید سالاری گفت:

    خداوندا ارامشی عطا فرما

  22. محمد ........SHHHH گفت:

    سلام من خانومم دندانپزشکه دوساله که ازدواج کردیم تازه فهمیدم روزی30سی سی متادون میخوره چون خودش پزشکه و از نظراقتصادی بهم وابسته نیست قانع نمیشه که ترک کنه میگه اصلا نمیخوام وضع ظاهرشم خوبه اصلا معلوم نیست باشگاه ورزشی هم میره به گفته خودش 4ساله میخوره هر دومونم 30ساله هستیم وضع زندگیمونم خوبه اصلا کم نداریم میخواستم ببینم اگه رفته رفته بدترمیشه طلاقش بدم یا همینطوری میمونه میشه کنترلش کرد اگه بفهمم همینطوری میمونه مشکلی ندارم باهاش راحت کنارمیام چون خیلی دوسش دارم

    • محمد گفت:

      خدایا فقط کمکم کن تا کاری شرافت مند گیر بیارم تا از شرش خلاص بشم و خودم و خانمم و بچمو نجات بدم

    • محمد گفت:

      سلام محمد عزیز مطمعن باش خیلی خیلی بدتر میشه من تجربه ۲۵ساله از اعتیاد دارم ۵۳ سالم هست و در جوانی تریاک میکشیدم بعد مجبور به خوردن تریاک شدم چندین بار ترک کردم ولی اخرش نتونستم خلاصه ۱۳ سال تریاک مصرف کردم بعد رفتم مراکز ترک اعتیاد و اون نامردا به من شربت متادون دادن به همین نامو نشون حدود ده یازده سالم متادون خوردم و از بهمن پارسال افتادم تو شربت تریاک که به حول و قوه الهی دارم کم میکنم از خانمت جدا نشو به هیچ عنوان فقط کمکش کن خودش اگر الانم متوجه نمیشه که دست به چه کار خطرناکی زده ولی در اینده حتما عوارضش میاد سراغش اون موقع به کمکت احتیاج داره طلاق چیز خوبی نیست .
      منم الان خیلی کمش کردم فقط مشکلم بیکاریمه چون من در سن ۵۰ سالگی ازدواج کردم و الان یه بچه پسر ماه خدا بهم داده بخاطر گل پسرمم که شده ترکش میکنم فقط دعا کن یه کاری ابرومند گیرم بیاد اخه من ۱۸ سالم که بود پدرم فوت کرد و پول زیادی به ارث بردم کارخونه زدم و بعد از چند سال ورشکست شدم و دشمن به شاد خدا واسه دشمن ادمم نخاد دشمن به شادی بدترین چیزه یه روزی همه فامیل دورم بودن و در قبالم استفاده میبردن الان باورتون نمیشه که حتی بچه دارم که شدم نیمدن خونمون از این بخدا دارم میسوزم

    • محمدرضا گفت:

      نمیدونم اینو میخونی یا نه، ولی متادون رو هرکسی نمیتونه ترک کنه. من که ندیدم کسی بتونه، مشکل خانوم شما کارشه، چون پول زیاد در میاره بخاطر همین احساس نمیکنه که به بن بست رسیده، متاسفانه متادون انرژیه زیادی داره. من خودم اپیوم میخورم، هروقت میخام خیلی سرحال باشم ده سی‌سی متادون میخورم، که این متادون خوردن بدبختم کرد نذاشت ترک کنم. متادون مثل مواد دیگه نیست به بعضیا میسازه و ظاهرشون نشون نده. لذا شاید سالها متوجه اعتیادشون نشن، ولی اون وقت که متوجه بشن دیگه نمیتونن ترک کنن. شیش ماه فقط ترک یابویی متادون طول میکشه، درحالیکه ترک تریاک۲۱روز طول میکشه، خودت عمق فاجعه رو ببین. یعنی متادون از هروئین هم بدتره. اگه خانومت به اپیوم رو بیاره خودش یه برده ولی بعیده. باید حتما اول خودت بری پیش روانشناس یه مشورت بگیری برای اینکه با خانومت چطور رفتار کنی. طبق گفته خودت هم مشکل مالی نداری. پس برو پیش یه روانشناس خوب و باسواد. وبعد باید خانومت رو راضی کنی ببری تا از جهات روانی بپذیره که معتاده و معتاد فرقی نمیکنه کارش چیه، درامدش چقدر، خوشگله یا زشته، باید بفهمه که معتاد معتاده. پس حتما از یه مشاور مشورت بگیر. دوستان اینجا مشکل تو رو ندارن که بخان مشورت بدن، و مواظب باش هیچوقت حتی یک قطره هم نخوری. ینی اگه طلاقش بدی هزاربار بهتر تا اینکه بخای خودت رو آلوده کنی که باهم ترک کنید. هیچ چیزی تو دنیا ارزشه معتاد شدن رونداره اونم به متادون. دمه همه ی اونایی که ترک کردن گرم. خیلی مردن و باغیرتن. برا ماهم که میخایم ترک کنیم دعا کنید. بخدا مادرم پیرشد هروقت میرم پیشش میگه پسرم لاغرتر شدی مبادا مصرفت رو زیاد کنی. پیرشدم انقد پیرشدن مادرم رو دیدم. یا امام حسین خودت دستگیری کن شفامون بده بحق علی اصغرت.

      • dizicheh.eshaghi@gmail.com گفت:

        بخدا اشکم رو در آوردی

      • بابک گفت:

        سلام به همه داداش من 8 سال متادون میخوردم روزی دو تا قرص 40 بعد سال 95 رفتم کمپ 26 روز تو کمپ بودم خیلی سخته ترکش بدن درد داشتم خواب و خوراک نداشتم اعصاب و روانم بهم ریخته بودولی گذشت بعد 26 روز اومدم خونه ولی تا یکماه از خونه نمیتونستم برم بیرون ترس داشتم فراموشی گرفته بودم حتی از خونمون تا مترو رو یادم رفته بود ولی گذشت یکماهه خوب شدم جلسات معتادان گمنام میرفتم دیگه هم هیچوقت متادون نخوردم همه چیز شدنیه از صمیم قلبم برای همتون آرزو میکنم که پاک بشید و پاک بمونید چون پاک موندن سختتر از ترک کردنه و روزهای قشنگ زندگیو ببینید.

    • mehdibargh53@gmail.com گفت:

      سلام محمد دوست عزیز
      برای یک باور روزی ازدواج کردی و همسری و برای همراهی خودت در زندگی انتخاب کردی
      اینکه بخاطر مصرف متادون همسرت و کنار بزاری باید با عرض معذرت و رک بگم هیچ از زندگی نفهمیدی
      جسارتا اگر اتفاقی برای تو از این بدتر بود ایا اون زن رهات میکرد؟
      تو فرار کردن و انتخاب کردی
      درد بیماری اعتیاد دردی جدا از همه بیماریهاست
      هیچوقت بیماری که اعتیاد داره باهاش مستقیم وارد گفتگو و همدردی نشید چون همون اول راه غیراعتماد میشه
      اولا خودت باید مشاوره جدی بری بدون اطلاع همسرت و اصلا در زندگیت که باهم هستید به مصرفش و چرای مصرفش نباید توجه کنی
      اینکه مصرف کننده شده شاید باعثش تو بودی یا تنهای و مشکلاتی و بهش باعث شدی که اون برای خلا خودش انتخاب به مصرف و خواسته
      باید جدی مشاوره بری و خلا زندگیت و همسرت شاید خودتو به اصلاحش تلاش کنی
      محمد با عرض معذرت خودت بیماری اعتیاد و داری چون فرار و پاک کردن صورت مسله انتخاب کردی
      اعتیاد فقط مصرف نیست بلکه ۳ درصد از ۱۰۰درصد کلیت اعتیاد مصرفه باقی عادتها و افکار اشتباه….هست که ۹۷درصد و تشکیل میده
      دعا میکنم که ستون زندگیت حفظ و در راهی قراربگیری که بتونی به همراه زندگیت یارت و همسرت به درستی کمک و نجاتش بدی
      دردش و بشناس خیلی مهمه تا از همون زبان درکش کنی
      نخواه رها کنی اونو چون آسیب‌های که میتونه بعد بهش وارد بشه دقیقا مرگی خاموشه که الان متوجهش نمیشی
      دورشدنت و نبودت درباتلاق اعتیاد بیشتر فروش میبره.
      همدردش باش محبت واقعی روزهای اول زندگیت و بهش بده نه از سر دلسوزی
      مصرف کننده و کسی که دچار بیماری اعتیاد شده هیچ عنوان راه نمیاد در حرف و ستیز دست انکار میزنه و دلسوزی و اگر به خودش ببینه که توجه میشه به بدترشدنش کمک کردید
      جستجو نکن و مراقبت و تموم کن فرصتی بده تا خسته بشه و خودت هم اون مدت به مشاورهای اعتیاد بره
      گفتم مشاوره اعتیاد نه زندگی ….
      اعتیاد باید از کسانی که درد بیماری و میشناسن کمک گرفت
      امیدوارم تونسته باشم تا حدی متوجه خیلی مطالبت کرده باشم
      دعای خیر و پابرجا بودن زندگیت و سالم شدن همسرت در بیماری که داررو ارزو و از خدا میخوام

    • شاهرخ گفت:

      لااقل بگو کمش کنه ۳۰ سیسی متادون برای یک خانوم یعنی اعتیاد شدید والا تا جایی که ما دیدیم بعضی از دوستانی که شیشه مصرف میکردن روزی بیست سیسی متادون جایگزین کردن و ندیدم کسی اینقدر مصرف کنه بالاترین مصرفی که من دیدم ۲۵ سی سی بوده ولی طلاق هیچ وقت چاره کار نبوده درمان نبوده طلاق فقط و فقط خودتو و بچه ات رو دربدر این خونه واون خونه میکنه خانمتم که میگی وضعش خوبه وهیچ مشکلی نداره میره با یکی دیگه ازدواج میکنه تنها کسی که میسوزه خودت و بچه ات

    • پیام گفت:

      عجیبه که پزشکه و ترک نمیکنه متادون سم و مرگ تدریجیه فردا که دندوناش از داخل پوسید و ریخت و کبد و کلیه‌ش از کار افتاد پشیمون میشه و از قیافه هم می‌افته و چاقی پف آلود و شدید میگیره بعضی ها عمری رو با تریاک کشیدن سپری میکنند و عوارضی هم زیاد نمیبینند اما اپیوم یا متادون رو نمیشه چندوقت بیشتر ادامه داد چون عمر آدم اجازه نمیده چون از داخل و بیرون همه ارگانها رو از کار میندازه خدا کنه زودتر ترک کنه چون میگفتند تریاک و هرویین یه بیراهه‌ی تاریکه اما متادون و … حتی بیراهه نیست بلکه بن‌بسته بن بست

  23. امیر علی گفت:

    سلام دوستان ، من 37 سال دارم و متاسفانه برای بهتر شدن رابطه جنسی 4 سال از شیره تریاک استفاده کردم (البته نمیکشیدم بلکه میخوردم ). از چند نفر پرسیدم گفتن برای ترک از شربت اپیوم استفاده کنم . میزان مصرف شیره تریاک هم روزی 2 گرم هستش . به نظرتون با این شربت میتونم کنار بزارم ؟ لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم

  24. سعید. خ گفت:

    محمد جان من خودم اعتیاد داشتم و الان دارم اپیوم مصرف میکنم و انتظار دارم همسرم کنارم باشه و ترکم نکنه. تو هم اگه همسرت رو اینجور که میگی دوست داری کنارش باش و کاری کن انقدر دوستت داشته باشه که بخاطر تو کمش کنه. اگه نکرد هیییییچ طوری نمیشه. خیلیا متادون بهشون میسازه خیلیا هم نمیسازه. ولی شما خانمت ورزشکاره حالا این کارو هم میکنه شاید اینجوری حالش قشنگه. بزار باشه. تو هم حالت رو مثل اون با روش خودت قشنگ کن و زندگیت رو بکن.
    البته اگه واقعا دوستش داری و اونم دوستت داره
    واسه بچه دار شدن مشاوره پزشک

  25. پویا گفت:

    سلام من 4 ساله تریاک میکشم والا یک ساله شربت اپیوم میجوشونم و شیره شو میکشم الا روزی 5 گرم مصرف شیره دارم و نمیتونم ترک کنم تروخدا نکشین از 7دا میخوام همه رو کمک کنه و منم از این بدبختی نجات بده

  26. دوستانی که میگن اپیوم رو توی دو سه ماه ترک کردن. میشه بگن چطوری؟ و اینکه خماریشون چقدر بوده؟ چندوقت مصرف داشتن؟ و چی مصرف میکردن؟
    من الان نزدیک دوساله شربت اپیوم میخورم. از این دوسال تقریبا شیش ماه متادون خوردم. ولی الان اپیوم میخورم تقریبا روزی بیست سی سی. که راحت میتونم بیارم به روزی 9سی‌سی ولی ایا از روزی 9سی‌سی میتونم سه ماه ترک کنم؟ اخه دوره‌ای که برای ترک اپیوم میدن۱۱ماه هستش که هرسه هفته نیم سی‌سی کم میکنن. چطور تونستید توی دوماه یا سه ماه ترک کنید؟ مگه اینکه ادم قبلش مصرف خاصی نداشته باشه. مثلا من چهارسال پیش شروع کردم تریاک کشیدن و بعداز یکسال کشیدن، به راحتی ترک کردم، بعد از یه هفته خابیدن روز هفتم انگار که اصلا معتاد نبودم. ولی بعد یه مدت دوباره شروع کردم یکسال دیگه کشیدم، مصرفم خیلی پایین بود و راحت میتونستم یابویی ترک کنم ولی خانواده نذاشتن گفتن نمیتونی باید بری کنگره ۶۰ تا ترک کنی. رفتنم همانا با اپیوم اشنا شدم و بدبختی اپیوم چون خالصه از تریاک خیلی قوی تره. بعد از یکسال استفاده از اپیوم اومدم یابویی ترک کنم. چشمتون روز بد نبینه، ۱۸روز مصرف نکردم، انگار نه انگار مثل روز دوم ترک خمار بودم. از بی خوابی داشتم میمردم دیگه مجبور شدم دوباره مصرف کنم. باخودم میگم کاش تریاکی میموندم خیلی بهتر میشه ترک کرد. خلاصه بعد اون ترک یکسال دیگه دارم اپیوم میخورم البته گاهی هم متادون. اما باید خیلی زود ترک کنم چون دانشجو هستم و ساله دیگه ازمون قضاوت باید بدم. که اونجا ازمایش سختی میگیرن. میخام قبل ازمون حداقل یکسال پاک باشم، سروضعم بهم ریخته، هرکس معتاد باشه میفهمه معتادم. ولی رفیقام چون حتی اهل قلیون و سیگارم نیستن فکرشو نمیکنن که اینکاره باشم. البته میگن لاغرشدی ولی میذارن به حساب کم خونی و… شرمنده شد یه کتاب. باید چاپش کنم. اما توکل به خدا تو ترک و توسل به امام حسین و امام زمان خیلی کمک میکنه. روحیه ادم رو تغییر میده. یه رفیق داشتم میگفت معنویات خیلی کمک میکنه تو ترک. حتما توکل کنید بخدا و از امام زمان کمک بگیرید. من ادم مذهبی نیستم ولی امام حسین واقعا جوابه. ایشالا همه معتادا ترک کنن مخصوصا اونایی که به ته خط رسیدن و جز خدا هیشکی رو ندارن. دوستان یادتون نره اولش یه سوال پرسیدم خواهشا ج بدید

    • محمدرضا گفت:

      سلام،عزیزدل احسنت،جواب سوالتون هم میشه ۳ماه فقط یه کم درد و خماری داره مثلا اگر شما ۹سی سی در۳وعده میخوری ۹سیسی درروز بعدکه سازگارشد بدنت بیا رو ۲سی سی، دوروز بخور ولی خماری ،روزسوم سقوط ازاد برو یعنی بکن هروعده یک سی سی، دوروزسه روز بخور دوباره برگرد رو ۲سیسی ،بییت چقدر جوابتو میده حال میکنی تو ۵ روز اوکی میشی ،بعد دوباره بعد ۳روز دوباره برو ۱/۵سی سی ، دوروزبعد برو رو ۵/.هروعده دوروزسه روز نیم دهم ،ریست شد بدنت برو رو ۱/۵هروعده ۴روز بخور ،بعد دوباره برو ۱سیسی دو روز بخور بعد برو ۳/. سه روز بخور برگرد رو ۱سی سی ،، که بدن ریست بشه و کارخونه یی میگن … یجورایی با کمترین خماری زود به صفرمیرسونی مطمئنا ولی کلا و قانونش یکسال باید کم کم کاهش بدی

  27. داود گفت:

    سلام روزی بیست سی سی مصرف دارم چطور بزارم کنار

    • شاهرخ گفت:

      دوست عزیز فقط و فقط اراده من تاروزی صد سی سی رسیدم ولی روزانه یه سی سی کم کردم شما کمتر میخوری کمتر کم کن بسته به توان وتحملتهمین وبس

  28. حسین گفت:

    سلام دوستان .هر شخص چون در ابتدا اطلاعات لازم رو در زمینه مواد مخدر نداره، در مسیر زندگی میتونه دچار اعتیاد بشه بدترین دوره جهت شروع مصرف،رفاقتهای دوره سربازی و دانشجویی است یا خیلی از جوانها به خاطر طولانی کردن لذت جنسی به مصرف قرص یا ماده مخدر روی میاورند من ۵۰سال مه از ۲۳سالگی ابتدا به شکل تفننی بعد از چندسال به شکل مداوم تریاک مصرف میکردم بعد از حدود ۱۰سال مصرف اقدام به ترک در کلینیک کردم حدود دو سال پاک بودم ولی برای کسی که لذت بزم های تریاک رو چشیده زندگی عادی جذابیتی نداره این بار به مدت ۵سال شروع به مصرف ترکیب اب و الکل سفید کردم دیدم کبدم جواب کرده و نمیتونستم سرخ کردنی و گوشت بخورم و فقط قادر به خوردن غذاهای اب پز بودم برای ترک الکل به شربت متادون روی اوردم متادون قدرت باوری اسپرم رو نابود میکنه الان تصمیم گرفتم اوپیوم استفاده کنم حدود ۳-۴سی سی در روز.الان هم چون قصد مهاجرت به اروپا رو دارم با برنامه دارم کم و کمترش میکنم تا برای همیشه کنار بزارم کنار و زندگی جدید در سرزمینی جدید شروع کنم چند درس بزرگ گرفتم اولا اگه احساس میکنید نمیتونید زندگی عادی داشته باشید با کسی ازدواج کنید که دیوانه وار عاشق تون باشه و به هیچ عنوان حاضر به جدا شدن از شما نباشه دوما اگر هر ماده ای مصرف میکنید عوارضش را بشناسید سوما خواست توانستن است ترک کردن خواست و اراده و عمل میخواهد اول خودت وسط خودت اخر خودت و فقط خودت .
    اما در مورد ترک عجله نمیکنم و با برنامه و کم کم میزارم کنار
    رهرو ان نیست گهی تند و گهی خسته رود .رهرو انست که اهسته و پیوسته رود

  29. fatme گفت:

    من سه ساله دارم اپیوم
    مصرف میکنم
    کلینیک میرم میگیرم
    البته بدون شرکت در na

    منشی گفت دیگه بهت نمیدم
    یا برو کنگره
    یا قطع!!
    کنگره رو نه میرم
    نه اعتقادی دارم
    کسی بخواد ترک کنه
    تنهایی هم میتونه ترک کنه

    کنگره سه ماه رفتم
    موارد بیخود رو زیاد دیدم
    به نظرم دکون باز کردن
    مسیرم هم بسیار دوره
    وسیله هم ندارم
    ساعتهاش هم بد ساعته
    کلا نه اعتقادی به کنگره دارم
    نه میرم

    واقعیتش بهم بر خورد
    منشی اینو گفت
    و
    اخرین ۲۵۰ سی سی رو داد
    گفتم باید کم و ترک کنم
    ۱۲ سی سی مصرف میکردم
    روزی نیم سی سی دارم کم میکنم
    الان به ۶ رسیدم

    به نظر میرسه
    اونقد گفتن ۲۱ روز یک سی سی
    که همه شدیدا باورشون شده
    چه خبره؟؟!!
    شما روزی نیم سی سی
    یعنی ده قطره کم کنی
    تمامه

    اذیت میشم
    ولی به دست و پا زدن نمیرسه

    البته سیستم بدن هر کی
    مثل اثر انگشت با دیگری تفاوت داره
    در برابر مواد و ترک مواد

    • امیرلو گفت:

      سه روز مصرف کردی یه اندازه روز چهارم نشه میشی یا همون دوز مصرف سه روزی یک پنج میل کم کنی خیلی بهتر و سریعتره

  30. محسن نجفی گفت:

    بله مثبت می کنه .برخی از ترکیبات شربت تریاک (یا بطور کلی خود تریاک )به شرح زیر هستند :
    مرفین
    کدئین
    نیاسین
    پاپاورین
    کدامین
    کتامین
    نارسئین
    تبائین
    لودانین
    لودانیزین
    و …..تقریبا بین ۲۵ تا ۵۰ نوع ماده که جزء مشتقات و آلکالوئید های تریاک هستند .
    همینطور که ملاحظه می فرمایید یک داروی کامل و قویه که همه نوع ماده مخدر اعم از سنتی یا صنعتی رو پوشش میده .پس بهترین و مناسبترین و ارزانترین دارو برای درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر محسوب میشه ..
    نکته مهم اینه که :این دارو باید توسط فرد متخصص،به بیمار داده بشه ..در طول حدودا ۱۱ ماه و با یک ضریب مشخص و میزان معینی از دارو ….که بعد از ۱۱ ماه دارو کاملا قطع میشه و نیازی نیست که تا آخر عمر مصرف بشه .

  31. ناصر گفت:

    بوش شبیه بوی الکل هستش زبون بزن اگه خیلی تلخ بود این شربته

  32. صفایی گفت:

    سلام من تازه از امروز میخام مصرف شربت اپیون رو شروع کنم مدت ۱۰ ساله هروئین و شیشه مصرف میکنم مصرفم روزی دو یا سه گرم هروئینه ولی شیشه خیلی کم مصرف میکنم خیلی خسته شدم خیلی. قصد کردم ترک کنم فقط امیدوارم خدا کمکم کنه با پیامای که اینجا از دوستان میخونم بتونم انرژی بگیرم و تو مدت کوتاه کم کنم و ترکش کنم به خودم میبینم که بتونم ترک کنم . تو خونه مشکلی ندارم خانواده برای ترک مواد بهم کمک میکنن فقط ازدوستان راهنمایی میخام که بدونم باید شربتتریاک(اپیون) چطور مصرف کنم ایا باید با اب قاطی کرد یا فقط چند سی سی شربت اپیون بدون اب با سرنگ بخورم. برای منم دعا کنید امیدوارم خیلی زود پیام پاکیمو همینجا بدم و به جمع پاک و سلامت شما بپیوندم انشاالله

    • آرش گفت:

      سلام بچه ها شربت اوتی رو میل جنسی ام تاثیر میزاره؟؟
      من قطعش کردم دوماهه ب ۲ میخورم میل جنسیم بهتر شده ولی بازم مثل قبل نیس چیکار کنم؟

  33. موسی گفت:

    خودت تریاک رو بجوشون بزار یخچال روزی یه مقدار مشخص با سرنگ بخور و همون مقدار یا نصفش آب جوشیده که سرد شده و از قبل اماده کردی بزن بجای اونی که از اب تریاک کشیدی.بعد از چند ماه میبینی بطری آب فقط مونده ازش و بی درد و خماری و خونریزی ترک کردی. فقط زمان میخاد که ماها زیاااد داریم

  34. عل گفت:

    بنده بعد از سیزده سال لغزش کردم و شربت تریاک مصرف کردم یک سال بعد روزی هشتاد سی سی عمل پیدا کردم و در آخر بیست روز درد کشیدم تا ترکش کنم شربت تریاک فوق‌العاده مخرب هست خدارو شکر پاکم

  35. .... گفت:

    سلام دوستان. پدرم از این شربت استفاده میکرده روزی بیست سی سی و الان بصورت ناگهانی گذاشت کنار چون واقعا دیگه نمیتونست بخوره و معدش داغون شده بود و الان درد شدیدی داره. دوره ترک چند روزس؟ و اینکه بصورت ناگهانی کنار گذاشتن عوارض داره؟ چون واقعا معدش از کار افتاده بود و اصلن حتی یه سی سی نمیتونست بخوره

  36. شاهرخ گفت:

    زمانی تریاک میخوردم روزی پنج گرم هرچیزی که بدستم میرسید میخوردم دوتا لیسانس داشتم ویه بارم دانشکده پزشکی رو بخاطر عشق یه دختر رها کردم در شهر ما همه چی فراوونه قرص تریاک شیره هرویین و هرچیزی که فکرشو بکنی یه مدتم شیره میخوردم ولی بالاتر از شیره رو هیچ وقت جرات نکردم امتحان کنم همشم بخاطر یه دختر بود خلاصه گذشت تازمانی که سرب کردن تو تریاکا از درد دل وپا واز انسداد روده افتادم تو بیمارستان زن وبچم خیلی زجر کشیدن بخاطر من دخترم اون موقع چهارساله بود وخونه برادرم وخانمم کنارم تو بیمارستان یه بارم بخاطر همین تریاک کیسه صفرامو تخلیه کردن بعدش گرفتار اوپیوم شدم وبه روزی ۸۰تا ۹۰. سی سی رسید یه شیشه فقط دو روز ونیم یا سه روزه تمام میشد دکتر ترک اعتیاد هم اوایل میگفت برای ترک باید تا ۵۰ سی سی در روز بخوری تا بعد کم کنی واین شد دلیل زیاد کردن اوپیوم و الان طوری شدم با خوردن اوپیوم البته بگم خودم کمش کردم ودوباره رسوندمش به روز سه وعده ده سی سی با خوردن اوپیوم چنان حال بدی پیدا میکنم که هر لحظه احساس میکنم الان میمیرم ولحظه اخر عمرمه زندگی و جوانی و همه چیزم رفت رو همین مواد اینو نوشتم تا بفهمید که مواد از هرنوع که باشه داغونتون میکنه یه عده میکن ما سنتی مصرف میکنیم سنتی وصنعتی هیچ فرقی با هم ندارن فقط نباید بری سراغشون برای یه لحظه خوشی ویا فراموشی زندگی وعمر وجوانیتون رو بباد ندین از خود تعریف کردن گفتن شکر خوردنه ولی خوشگلترین جوان طایفه ام بودم بخاطر همین زیبایی یوسف صدام میکردن ولی الان بعد چهل وپنج سال زندگی هیچی ازم نمونده تو رو هرکسی که میپرستید نرید دنبال مواد

  37. Khatereh گفت:

    من الان نزدیک به دوساله دارم اوپیوم میخورم ،قبلا همسرم استفاده میکرد ،یکی دوبار به خاطر دندون دردایی که داشتم بهم داد خوردم ،کم کم بهش اعتیاد پیدا کردم ،بعدازاون به اسم همسرم از کلینیک میخریدم ،حالا فهمیدم باردارم الان سه ماهه هستم وشدیدا حال بدی دارم از یه طرف حال بد بارداری از یه طرف نمیدونم چطوری کم کنم که تموم بشه ،از ترس دارم سکته میکنم ،واسه بچه میترسم ،لطفا کمکم کنید ،کاملا خودمو باختم ،اول خدا بعد شما

  38. بهروز گفت:

    باسلام ادب بهترین ترک ترک موتورگازی بوده دوستان 17سال تریاک مصرف کردم رفتم بامتادون ترک کردم دوستان کافی شما اعتیاد داشته باشین فقط یک روز استفاده نکنید کل یوم بدنتون بهم میریزه بماند هرانی احتمال سکته زیاد هست پس کسی سنشون بالاست به هیچ عنوان نگویند ترک کنیم که خدای نکرده فردا سکته مغزی اتفاق بیافته کسی نگهداری ازت نخواهد کرد حتی زن بچههات من پدرم 75سال تریاک اشغال شده رفتم دکترگفته اگر میتونه قرص متادون بخورند که خوشبختانه باقرص سرحال سلامت هست خواهشن خانوادههای محترم معتاد بیمار هست به چشم بیمارنگاه کنید کمکش کنید تا بهترین کاری که به نفعش هست همون کارانجام دهید

  39. حمیدباقری گفت:

    سلام میخواستم‌ بدونم ایاشربت اپیوم‌ به اسپرم‌ هم اثرداره

  40. پوریا حامدی گفت:

    سلام من ۳ سال شربت تریاک میخورم ،دو ماهه ترکش کردم ولی اصلن خماریم از بین نرفت و رها نشدم،ترو خدا کمکم کنید حاضرم هر چقدر هزینش میشه بدم ولی رها بشم

  41. حسین ترکاشوند گفت:

    سلام ۲۷ سالمه امسال چهاربار ترک کردم مصرفم متادون بود هربار بعد چندماه بخاطر دردطولانی لغزش کردم این بارهم متاسفانه متادون خوردم وبعد دوماه تصمیم گرفتم با شربت تریاک ترک کنم الان یک ماهه شربتتریاک میخورم میخاستم بدونم اگه تا شش ماا بعد ازچهار سی سی به صفربرسونم بازهم علاعم ترک طولانی دارم؟دوستان عاجزانه درخواست میکنم کمکم کنید دیگه جان برام نمونده

  42. مرتضی گفت:

    سلام برهمه داداشام وآبجی های محترم مصرف قرص داشتم قرص گاباپنتین. چهارده روز ازشربت استفاده کردم هرروز یک در نوشابه مصرف کردم وآب ریختم حالا دوشب ودوروزه که خماری دارم اماخماریش مثل ترک مواد نیست که داخل کمپ انجام میشه خیلی ضعیفه. فقط یک چیزی باید باشه تا بتونی ترک کنی اونم اینکه خسته شده باشی. باید صبر وتحمل داشته باشید انشاالله که همگی موفق باشید قرصی که برای ترک هرموادی لازمه صبر صبر صبر

  43. Mahdi گفت:

    سلام به همه دوستان من اسمم مهدی هست الان روزی ۲۵سی سی مصرف میکنم من هیچ اعتیادی نداشتم تا اینکه یه دوستی پیدا کردم که اپیوم مصرف میکرد قبل از دادن اپیوم به من گفت که درد کمرتو خوب میکنه (من کمر درد زیاد میگرفتم)داروی خوبیه من هم مصرف کردم که بعد چند ماه به خودم اومدم دیدم بعله شدم یک مصرف کننده قهار که حتی نمیتونم ۸ ساعت مصرف نکنم الان هم روزانه کم کردم و تمام شد این درد و رنج بی نظیر …دوستان این دوستی که به من اپیوم رو معرفی کرد کنگره شصتی بود و از کرامات اقای دژاکام میگفت که با اپیوم نه تنها درمان شده بلکه تمام مریضیها و مشکلات روحی رو هم درمان میکنه وکرامات دیگر که من احمق هم قبول میکردم و…دوستان عزیز من الان کلا با این دوستم قطع رابطه کامل کردم و به لطف خداوند دیگر مصرف نمیکنم یه نصیحت شاید بشه گفت به همه دوستان دارم که از گنگره شصتی ها به شدت دوری کنید که اندیشه خیلی فاسدی دارند اینها اندیشه دارند که همه انسانها باید مصرف کننده بشوند بعد پاک بشوند تا یک انسان بشوند بخدا دوری کنید و در امان خودتان را نگه دارید من ساده لوح فریب خوردم و با حماقت خودم بالغ بر یکسال درگیر این اپیوم یا شربت تریاک بودم به درگاه خداوند منان دعا میکنم به ابروی حضرت زهرا وبه اشکهایی که خانم زینب تو کربلا ریخته همتونو نجات بده و هرجایی که هستید با خانوادتون خوشحال و شاد زندگی کنید امین موفق باشید

  44. پیمان گفت:

    درود بر شما
    بنده ده سال متادون مصرف می کنم هر کاری کردم نمی تونم ترک کنم میشه بجای متادون شربت تریاک مصرف کرد و کم کم ترک کرد مشکلی نداره من روزی ۱۰۰ سی سی متادون می خورم میشه شربت هم خورد

    • مهدی گفت:

      صد سیسی قرص ۲۰ سیسی شربته و اوپیوم با درد یک هفته ای حتما خواهی داشت چون متادون خیلی مخدر قوی ای هست و آدم رو سرر میکنه ولی اوپیوم نه، و متادون صبح بخور تا فردا صبح نگهمیداره ولی اوپیوم نه باید روزی ۲ بار استفاده کنی

  45. محمدرضا گفت:

    سلام،بنده چندسال اعتیاد داشتم و بعد پاک شدم ودوباره لغزش کردم ودوباره با داروی اپیوم تریاک به صفررسوندم وحالم خوبه.یه برنامه خوب مبخوادوصبوری،یه کم اوایلش سخته ولی امکان پذیره، ابتداهرماده یی شربتی میخورید به فاصله ۱۰الی۱۴روزبه صفربرسونید و شربت تریاک جایکزین کنید،هرچقدرخواستیدشربت اپیوم بخورید تانشابشویدواندازه و عمله دوزمصرف فهمیدید۲۱روزباسرنگ ۳وعده(مثلا ۳وعده ۵سی سی ادامه بدیدو بعد۳هفته بدن عادت میکنه ونشاس رو ۱۵سیسی،۲۰درصد کم کنیدهروعده۴سیسی،بعد۳هفته بازتوپ هستید،برنامه بعدی ۳سیسی وعده یی و۳هفته بازبدن عادت میکنه، دوباره کم میکنیدوعده یی ۲/۵ سیسی ۲۱روز مصرف کنید،ودوباره ۳وعده ۲سیسی و پله بعدی ۳وعده ۱/۵و دوباره پله کاهش وعده یی ۱سیسی ۲۱روز و بعد ۵/. سی سی هروعده (باسرنگ)و پله بعدی هروعده ۳/.و پله بعدی وعده ۲/.، بدن کاملا سازگارمیشه ،بعد دووعده ۲/.و۳هفته بخورید و بعدی ۲/.یک وعده درروزکاملا بدن عادت میکنه ولی به همون ۲/.اعتیاد دارد یجورایی میشه ۱گرم تریاک در۵۰ روز… وبعد ۳هفته امادگیشو داشتید قطع کامل.۷روزتا۱۰روز بعدقطع یه کم عادت نداریدبدون هیچی ولی غذا بخورید جایگزین میشود و بعد غذا بجای شربت نشا میشی و بعد۲۱روز قطع حالتون توپه.. سعی کردم کامل بگم هرکی سوالی داشت درخدمتم منو دعا کنید همین

  46. مسعود گفت:

    بنده نزدیک به یک سال از اپیوم به جای تریاک استفاده کردم. آثار فاجعه باری روی بدنم گذاشت و دل درد های جانکاه و خستگی و کسالت بیش از حد نتیجش بود. تحصیلات فوق لیسانس فنی دارم و بشدت از مصرف اپیوم پشیمان هستم. خواهش می کنم اگر بدن خودتون رو دوست دارید شربت هایی مثل اپیوم و متادون را به هیچ وجه مصرف نکنید. چون بعد از مدتی خبری از نعشگی نیست و فقط بیماری های مختلف رو روی بدنتون به یادگار خواهد گذاشت!!!!

  47. امیر لو گفت:

    سلام بنده آخرای مصرفم روزی ۱۵ تا متادون ۴۰ میخوردم دیگه جایی رسیده بود قرص میدیدم حاام بهم میخورد مجبوری با دوغ و شرکاکائو و آبمیوه میخوردم بعد چندسال مصرف یه نفر اپیوم معرفی کرد گفت راحت ترک میکنی من سه هفته روزی سه وعده ۵ میلی خوردم اذیت بودم ولی قابل تحمل بود پادرد ولرزش .بعد سه هفته باهربارمصرفم با۵ میلی نشه میشدم چند ساعتی نزدیک یک هفته باعجله میخاستم کمش کنم دیدم مصرفم رفت بالا دوباره روزی دووعده ۵ میلی کردم ولی به جاش آب میریزم روش الان چهار روزی یکبار با مقدار ثابت که مصرف میکنم نشه میشم هرچند کمرنگ شده شربتم که خودش نشونه پایین تومدن مصرف میشه آب بگیری خوبه به نظرم اما به هیچ عنوان نباید مصرف رو یکدفعه پایین بیاری چون بیفایدس من هزار مسیر رفتم اینم مسیر آخرمه که انشالا اپیوم رو آب قاطی کنم تموم شه بره بمبی کردن مواد یا قرص یا هرچی بعد یه مدت باد میکنه آدم شکم و پهلو و صورتش من ۵۵ کیلو بودم لاغر بعد مصرف بمیی شدم ۸۲ کیلو که فقط شکم گرفتم پاهام لاغر اصلا ادم و نابود میکنه متادون فقط برای کسانی هست که مواد رو میکشن متادون۵ میخورن که از حال و هوای کشیدن بیان بیرون وگرنه متادون نابود گریه واس خودش ۱۵ تا قرص چهل هرکس رومیگم خوردم میگه چه طور زنده ای

  48. مجید گفت:

    سلام من مصرف اپیوم دارم و روزانه چهل سی سی استفاده میکنم میخام ناگهانی بزارم کنار من تریاکو به همین صورت ترک کردم ولی متاسفانه بعد چندین سال گرفتار این شربت شدم خدا وکیلی کسی میتونه راهنماییم کنه اگه تلفنمم خواستید میفرستم

  49. عظیم گفت:

    من با یک شربت اپیوم دوماهه ترک کردم یک سومش الان بعد سه ماه داشتم دادم به بنده خدایی.. دوستان اصل نیته.. اولش همینقدر مصرف کنید که مریض نباشید دنبال نعشه نباشید.. من 6سی سی شروع کردم بیست سی سی بیشتر آب بهش اض کردم.. طی دوماه اندازه طاقتم روزا کمی خماری میکشیدم.. شبها آبتنی.. دوماهه پاک شدم.سخت بود ولی میارزه. نیت کنی میشه… برای همه آرزوی پاکی میکنم ان شاء الله ❤️

  50. محمد گفت:

    اگه هزینه بستری در آکسون مثلا” دومیلیون بود من همین فردا میرفتم. خیلی بی انضباط مصرف شربت اپیوم دارم. قبلش متادون میخوردم ولی با یکهفته تحمل تبدیلش کردم به اپیوم. تاحالا تصمیم به ترک نگرفتم. ولی آکسون در تمام کشور نمونه س… مرکز آکسون بدون دارو شمارو تحویل جامعه میده ……برخلاف مراکز دیگه. ولی ترک خودسرانه روی چهره تاثیر منفی میذاره. و این برای کسانی که به چهره خودشون حساسن مهمه. فردا با آکسون برای سم زدایی فوق سریع تماس میگیرم فقط چون بالای پنجاه سالمه سخت قبول میکنن که یو.آر.او.دی کنن. البته آکسون بهتر از ما بلدن. در کل اگه دومیلیون باشه فردا تماسو شروع میکنم

  51. کامران گفت:

    دوستان دقت کنید شربت اپیوم در صورت چند روز ثابت ماندن باید ته نشین بشه و هر بار قبل از مصرف تکان دهید . در صورت ته نشین نشدن بهش شک کنید که عوارض چندیدن برابری داره (که جدیدا خیلی زیاد شده )

  52. ملیحه گفت:

    سلام میخواستم بپرسم هر ۱ گرم شیره معادل ۲ گرم تریاک میشه ؟ و هر ۱ سی سی متادون معادل چقدر تریاکه؟

  53. ملیحه گفت:

    سلام اینجا کسی هم هست کلینیک آکسون بستری شده باشه و نتیجه گرفته باشه ؟

  54. امیر گفت:

    سلام بنده روزی ۴۰سیسی مصرف شربت تریاک داشتم،الان ۲۸روز پاکم،درد کف دست و کف پا دارم و بیخوابی شدید،ببینید دوستان من اومدم دونبال راه حل بی خوابیم ولی وحشت و استرس از ترک رو داخل پیام های شما دیدم.ترسی نداره فقط تحمل و صبوری میخاد. تنها چیزی که باید ازش بترسیم همین مصرف مواد که ببینید کار ما رو بکجاها کشونده.دوش اب سرد یا ولرم بهنرین روش برا از بین بردن درد.یک ساعت هم برا خودت باشی و دور از مواد خیلی ارزش منده.توکل کنید به خدا و استرس و اضطراب برزید دور تا ازادیتون فقط یک تصمیم فاصله هست

  55. حسام گفت:

    سلام شربت اپیون بهتر یا ب2 با کدام ترک کنیم

  56. Star گفت:

    سلام به همگی
    من دوبار این شربت و ترک کردم یکبار بیشتر از شش ماه میخوردم بکبار کمتر از دو ماه ولی اینکه چقدر میخوردمو اصلا نمی دونم هر وقت دلم میخواست یه قلپ میخوردم بعضی روزا بالای پنچ شش بار هر دو بارم یهویی ترک کردم اما تجربیات من که مسلما هیچجوره تخصصی نیست فقط تجربه اس
    یه هفته اول سخته ولی میشه گذروند غیرقابل تحمل نیست علایم ترک به علایم انفولانزا خیلی شبیه پس پیش خانواده می تونید تظاهر کنید به مریضی یا حتی از محل کار مرخصی بگیرید من با یه دکتر و یه مشاور صحبت کردم چون اصلا شرایط بستری نداشتم من یه خانم هستم و یه پسر ۹ ساله و یه همسر خیلی حساس دارم
    ۲۴ ساعت اول درد چندانی نداره فقط میل شدید به استفاده دوباره اس ولی بعدش درد شروع میشه همراه با لرز،تعرق،ابریزش بینی و بدن درد
    برای بدن درد به من گاپانتین۳۰۰+ سلکسیب دادن که بعد از ۴روز واقعا معجزه بود ۳ روز اول واقعا تاثیری نداره هیچ مسکنی فقط تحمل
    برای بی خوابی و بی قراری به من ترازادون۵۰ داد دوتا با هم برای شب و چون من از قبل مشکل خواب داشتم الپرازولامم باهاش میخوردم و شبا تقریبا بدون مشکل بود
    برای تغذیه چون بدن موقع ترک همه انرژیشو از دست میده نوشیدنیه قندی عالیه مثل نوشابه،انرژی زا،کمپوت و چاییه خیلی خیلی شیرین هر چقد که میخوایید من جای اب اینا رو می خوردم البته ابم میخوردم ولی غذا نمی تونستم بخورم اینا باعث میشه با دستشویی رفتن سم زدایی ام سریعتر بشه
    من میدونم کار سخت و ترسناکیه کنار گذشتن این شربت ولی شدنیه من با اینکه مجبور بودم هر روز کارایه خونه و مدرسه پسرم و انجام بدم بازم شد حتی بیشتر وقتا نشسته کار میکردم چون توان ایستادن نداشتم اما غیر ممکن نیست من خیلی تحقیق کردم کلا ترک برای خانوما بیشتر دردناکه چون از لحاظ بدنی ضعیف ترن
    وقتی من تونستم پس شما هم می تونید روزایی که داشتم ترک میکردم مدام نظراتتنو می خوندم بهم کمک میکرد و انگیزه میداد مسلما اگه شرایط بستری شدن یا کلینیک رفتن و داشته باشید اسون تره ولی اگه هم نداشتید بدونید که میشه من شاید مدت مصرفم کمتر بود ولی مقداری که میخوردم واقعا زیاد بود انقد که با ترک تدریجی خیلی طول میکشید
    امیدوارم تجربه ام یه کم مفید باشه
    برای همه ارزوی موفقیت میکنم🫶

  57. مهدی گفت:

    سلام
    خیلی وقته معتادم و الان حدود یک ساله شربت مصرف میکنم روزی 50 سی سی
    شدیدا میخوام برگردم به قرص زیر زبانی .
    ده روز پیش پنجشنبه شب سربت رو تموم کردم و نخریدم و گفتم فردا قرص میخورم و میدونستم که خماری میاره
    جمعه ظهر ساعت یک شروع کردن قرص خوردن. نمیدونستم باید چند تا بخورم.
    تا ساعت 5 عصر 7 تا قرص خورده بودم .
    مرگ رو جلوی چشمام دیدم. با هر زحمتی بود حدودای ساعت هفت عصر کمی تریاک تهیه کردم و اونو خوردم. شاید باورتون نشه ولی بیشتر از پانزده گرم تریاک به صورت خوراک مصرف کردم تا تونستم دوباره خودم رو از زمین بلند کنم.
    شدیدا و شدیدا از شربت متنفرم ولی نمیدونم چجوری بزارمش کنار .
    نمیخوامم کامل بزارم کنار . فقط میخوام برم رو زیرزبانی فعلا.
    بالاتر یکی نوشته بود باید قرص رو یک چهارم مصرف کنی و بیشتر از یکی میشه سم زدایی و خماری و …
    کسی میتونه کمکم کنه از این زهر ماری رها شم؟
    فقط با عرض معذرت نگین ترک کن و اینا. الان تو وضعیتی نیستم که ترک کامل داشته باشم.
    تنها خواستم اینه که برگزدم به زیر زبانی.
    با نصف قرص زیر زبانی روزامو سپری میکردم ولی وقتی با شربت آشنا شدم هر شیشه رو پنج روزه تموم میکنم و اصلا هم دوسش ندارم.
    لطفا و لطفا راهنماییم کنید
    کارمند جای حساسی هم هستم و مثل چی گیر کردم.
    اگه نتونم برگردم زندگیم بر باد میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *