مرکز ترک اعتیاد
تاثیر اعتیاد بر سلامت دهان و دندان
۱۳۹۸-۱۰-۰۷
کلینیک اعصاب و روان
بیماری روانی چیست؟
۱۳۹۸-۱۰-۰۷

مرکز ترک اعتیاد آکسون ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: با توجه به اینکه اعتیاد یکی از مهم‌ترین معضلات جوامع است، راه‌های ترک اعتیاد نیز مورد توجه مردم به خصوص افراد معتاد قرار می‌گیرد، روش‌های مختلفی برای ترک اعتیاد تبلیغ می‌شود که در مقاله‌ داروهای گیاهی ترک اعتیاد این روش ها را بررسی کردیم. در این مقاله یکی دیگر از این روش‌ها را بررسی می‌کنیم؛ ترک اعتیاد در منزل یا خود درمانی اعتیاد.

حتما مطالعه کنید: داروهای ترک اعتیاد

شاید این سؤال برای شما هم پیش‌آمده باشد که چرا فرد مبتلابه اعتیاد مصرف مواد را ترک نمی‌کند؟ چنین سؤالاتی به دلیل عدم آگاهی نسبت به ماهیت اعتیاد و مراحل ترک اعتیاد به شیوه اصولی برای ما پیش می‌آید.

افرادی که اعتیاد دارند برای اینکه بتوانند به وسوسه مصرف غلبه و برای بهبود بیماری تلاش کنند نیاز به کمک‌های تخصصی دارند و به‌تنهایی نمی‌توانند بر اعتیاد غلبه کنند. افرادی هم که به‌تنهایی سعی در ترک اعتیاد دارند احتمالاً درک و دانش صحیحی از اعلائم روانی-جسمانی ترک و درد خماری ندارند به همین دلیل تصمیم به ترک اعتیاد در منزل و یا به صورت خوددرمانی می‌گیرند.

فردی که تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی اعتیادش را درمان کند باید در تمام مراحل ترک اعتیاد و حتی سم زدایی را بدون کمک و یاری دیگران انجام دهد و به تنهایی در برابر همه مشکلات موانع و علائم ترک مقابله کند که به‌هیچ‌وجه چنین چیزی منصفانه نیست و به بیمار فشار زیادی وارد می‌شود.

مشکلات خود درمانی اعتیاد یا ترک اعتیاد در منزل

برای اینکه مراحل درمان اعتیاد موفقیت‌آمیز باشد و بیمار به بهبودی دست یابد، باید از متخصصین درمان اعتیاد متعهد که بر فرآیند ترک مسلط هستند کمک گرفته شود. متخصصین درمان اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد آکسون با بهترین و قابل‌اعتمادترین درمانگران اعتیاد همکاری می‌کند، همکاران ما بر تمامی مراحل ترک تسلط دارند و برنامه ترک را با توجه به شرایط روانی-جسمی فرد می‌نویسند.

اگر شما یا عزیزتان تصمیم به درمان اعتیاد در منزل و به‌صورت خوددرمانی گرفته‌اید بهتر است ادامه مقاله را بخوانید تا نسبت به خطرات و موانع آن آگاه شوید.

مشکلات، زیربنایی و ریشه‌ای حل نمی‌شود

اگر فردی تصمیم بگیرد تنهایی برای درمان اعتیاد اقدام کند، شاید در نگاه اول در وقت و زمان صرفه‌جویی شود، اما با این روش مشکلات به‌صورت ریشه‌ای حل نمی‌شود.

مسائلی مانند اضطراب ، افسردگی بیماری‌های روانی و مشکلات خانوادگی که درگذشته فرد را به مصرف مواد اعتیادآور سوق داد بدون اینکه بهبود یابند رها می‌شوند. در حالی که متخصص درمان اعتیاد تمامی این مسائل را به‌صورت ریزبنانه مورد بررسی قرار داده و با مشارکت بیمار حل می‌کند.

نداشتن خودآگاهی

در یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر در طول دوره درمان با بیمار گفت‌وگوهای انجام می‌شود که می‌تواند برای فرد روحیه و انگیزه‌بخش باشد و به‌مرور او را به خودآگاهی برساند.

شاید اوایل انجام این گفت‌وگوها سخت و ناراحت‌کننده باشد ولی به‌تدریج و با تلاش و متخصصین این کار بهتر می‌شود و فرد به خودآگاهی می‌رسد. فردی که در منزل ترک می‌کند خود را از داشتن چنین مزیتی محروم می‌کند.

بهترین مرکز ترک اعتیاد

گفت و گو با مشاور و رسیدن به خودآگاهی

نداشتن مهارت مدیریت استرس

ممکن است بیمار در دوران ترک دچار استرس شود و نداشتن مهارت لازم برای مدیریت استرس روند درمان اعتیاد را دچار مشکل می‌کند و حتی می‌تواند باعث برگشت دوباره اعتیاد شود.

در حالی اگر تمامی مراحل درمان زیر نظر پزشک متخصصین ترک اعتیاد باشد مهارت مورد نیاز برای روبه رو شدن با چنین شرایط سختی را به بیمار آموزش می‌دهند.

بدون پزشک برنامه ترک کامل نخواهد بود

افرادی که تصمیم به ترک اعتیاد در منزل یا خوددرمانی اعتیاد دارند، مسیر سخت و خطرناکی را انتخاب کرده‌اند، گاهی چنین تصمیمی باعث می‌شود که اعتیاد نه تنها درمان نشود بلکه شدیدتر شود.

برخی روش‌ها برای سم‌زدایی مناسب نیستند و حتی امکان دارد مقداری مواد اعتیادآور مصرفی در بدن فرد باقی بماند و باعث علائم ترک و خماری در فرد شود.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد

سم زدایی

در بهترین مرکز ترک اعتیاد، آکسون، خدمات سم زدایی سریع و سم زدایی سریع توسط متخصصین حرفه‌ای ارائه می‌شود که این خدمات با توجه به وضعیت جسمانی فرد، ماده مصرفی و مدت زمان مصرف برای بیمار تجویز می‌شود تا سموم به صورت کامل از بدن او دفع شوند.

معتاد نمی‌تواند مشاوره خودش باشد

تفاوتی ندارد فرد بیمار چه نوع اعتیادی دارد و به کدام یک از مواد اعتیادآور وابسته است، در هرصورت این فرد توانایی و دانش لازم برای مشاوره دادن به خود برای رهایی از این وضعیت را ندارد.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند و برای درمان اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند و از خدمات روانشناسی و روانپزشکی  بهره‌مند می‌شوند و شانس خود را برای رسیدن به بهبودی کامل و زندگی سالم را افزایش می‌دهند.

برعکس تصور در زمان صرفه‌جویی نمی‌شود

درمان اعتیاد نیاز به‌صرف زمان زیادی تعهد و پایبندی به برنامه درمان دارد، اگر زمان و وقت بیشتری را برای درمان اعتیاد بگذارید احتمال موفقیت در درمان اعتیاد بیشتر خواهد شد.

شاید در ظاهر فردی که به‌ تنهایی برای ترک اقدام کند زمان کمتری صرف می‌شود ولی به‌تدریج متوجه خواهد شد که مشکلات روزمره و فشارهای ناشی از آن نمی‌گذارند که فرد زمان مناسبی به درمان اختصاص دهد.

افسردگی

افرادی که در همان محل زندگی‌شان اقدام به درمان اعتیاد می‌کنند دچار افسردگی و احساس درماندگی شدیدی می‌شوند، خانواده‌ی بسیاری از این افراد هیچ اطلاعی از اعتیادشان ندارند و به طبع از ترک اعتیاد نیز باخبر نیستند، در بین اطرافیان فردی وجود ندارد که بیمار بتواند با او درباره فشارهایش گفت‌وگو داشته باشد رفته‌رفته بیمار افسرده خواهد شد.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد

افسردگی

اما در یک مرکز ترک اعتیاد شخص به‌راحتی می‌تواند با پزشک متخصص و مشاور درباره افکار و بیماری خود گفت‌وگو کند و از آنجایی تحت نظر است افسرده نمی‌شود یا در همان مراحل اولیه کنترل خواهد شد.

فشار از سمت گروهای دوستی یا اطرافیان

هرچند خود درمانی اعتیاد برخی مواقع می‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد ولی همواره خطر بازگشت به اعتیاد وجود دارد، به ویژه اگر فرد ارتباط خود را با گروهای دوستی و هم نوع های خود را که هنوز به مصرف ادامه می‌دهند را ترک یا محدود نکرده باشد.

در یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر آموزش لازم برای مقابله با وسوسه‌ها و فشارهای گروه دوستی به درمان‌جو داده می‌شود.

نیاز به تغییر برنامه درمان

گاهی لازم است برنامه درمانی بیمار تغییر کند و یا برنامه دیگری جایگزین شود. اگر فرد با نظارت یک متخصص درمان اعتیاد درمان نشود متوجه نمی‌شود که باید برنامه درمانی خود را تغییر بدهد یا خیر درحالی‌که مراجعه به متخصصین ترک اعتیاد می‌توانید مطمئن باشید که در چه از درمان هستید و آیا مسیر به‌درستی طی شده است یا خیر.

قرار گرفتن در محیط ناامن

برای مؤثر بودن درمان اعتیاد، روند درمان باید در محیطی امن انجام شود. ترک اعتیاد یک فرآیند بسیار حساس است و عوامل مختلفی روی آن تأثیر می‌گذارد هرکدام از این عوامل می‌تواند روی برنامه ترک تأثیر بگذارد و حتی موفقیت در درمان را مشکل مواجه کند.

اگر درمان در محیطی امن انجام شود، این عوامل تأثیر گذار مانند دسترسی به مواد تا حد زیاد کاهش میابد و موفقیت برنامه تضمین بیشتری دارد.

از دست دادن شغل

بسیار از افراد درگیر اعتیاد شاغل هستند و به دلیل و همیشه نگران این موضوع‌اند که در محیط کار اگر دیگر کارمندان یا کارفرما متوجه اعتیادشان شوند امکان دارد شغلشان را از دست بدهند و از طرفی نمی‌توانند مدت زمان طولانی از محیط کار دور باشند به همین دلیل تصمیم به ترک اعتیاد در منزل می‌گیرند.

کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد

ترس از از دست دادن شغل

اما اگر بیمار اعتیاد زیر نظر پزشک برای درمان اقدام کند و جلسات مشاوره‌اش را پیگیری کند، شانس بیشتری دارد که هم کار و شغلش را حفظ کند هم به بهبودی کامل دست پیدا کند.

امروزه روش‌های درمانی متنوعی برای درمان اعتیاد وجود دارد که روش درمان سرپایی اعتیاد برای افرادی که نمی‌توانند برای مدتی از محل کار یا خانواده دور باشند بسیار مناسب است. این روش یکی از ده‌ها خدماتی است که در بهترین کلینیک ترک اعتیاد ، آکسون به بیماران ارائه می‌شود.

مصرف خودسرانه دارو

برخی بیماران وقتی می‌خواهند اعتیاد را ترک کنند، به‌صورت خودسرانه اقدام به مصرف بعضی داروها مانند متادون، بوپرنورفین، شربت تریاک و … دیگر داروهای مسکن می‌کنند با این تصور که با کمک این داروها می‌توانند راحت‌تر ترک کنند. ولی متأسفانه بعد از مدتی به خود این داروها اعتیاد پیدا می‌کنند.

حتما مطالعه کنید: متادون چیست؟
حتما مطالعه کنید: بوپرنورفین چیست؟
حتما مطالعه کنید: شربت تریاک چیست؟

در بسیاری از موارد ترک متادون بسیار سخت‌تر از درمان اعتیاد به خود ماده مخدر است حتی درمان اعتیاد به این مواد نیاز به‌وقت و زمان بیشتری دارد.

حتما مطالعه کنید: ترک متادون

ناامیدی از درمان

افرادی در منزل و به‌تنهایی اقدام به ترک کرده‌اند و در این راه موفق نبودند دچار ناامیدی شده و از ادامه درمان مأیوس می‌شوند. ما در کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون هر روزه شاهد چنین مراجعینی هستیم که به دلیل موفق نبودن در خود درمانی اعتیاد تصور می‌کنند نمی‌توانند اعتیاد را ترک را کنند در این برخی از این افراد حتی دچار بیماری‌های روحی-روانی نیز شدند.

سخن آخر:

امیدتان را برای ترک از دست ندهید، موانع زیاد برای ترک اعتیاد وجود دارد ولی پیگیر و متعهد بودن در روند ترک اعتیاد بسیار مهم است، درمان این بیماری نیاز به زمان زیادی دارد به ویژه اگر مدت‌زمان زیادی است که فرد مصرف می‌کند.

اعتیاد یک بیماری و یک مشکل جدی است، و باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا اثرات مخرب اعتیاد را برطرف کند. شاید خوددرمانی برای مدتی مفید باشد، اما مراجعه به پزشک متخصص می‌تواند روند درمان را هم تسریع ببخشد و هم به‌صورت علمی و متناسب با نیاز فرد خواهد و درصد موفقیت و نیز بالاتر خواهد بود.

کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون، با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بستری و ترک اعتیاد بیماران همکاری متخصصین ترک اعتیاد بدون شک از بهترین مرکز ترک اعتیاد در سطح کشور است.

امکانات هتلینگ، مراقبت و پرستاری 24 ساعته، امکان ترک سرپایی تنها بخشی از مزایایی این کلینیک ترک اعتیاد است. برای کسب اطلاع از خدمات با مشاورین ما تماس بگیرد.

102 Comments

  1. سیاوش گفت:

    سلام من شهرستانم چه راهی برای ترک داریدسرپای باوقت کم باشه وهزینه هرچقدرباشه میدم

    • آکسون گفت:

      سلام. با شماره 22226222 تماس بگیرید راهنمایی می شود

      • رضا گفت:

        ده گرم‌تریاک جوش بدهید داخل یک بطری نوشابه ای روزی دوقاشق بخورن بجاش همین اندازه اب بریزن کم کم این بطری تبدیل به اب خالی میشه طی چندهفته وبدن شماهم مصرفش کم تااعتیاد پاک میشودبدون اینکه فشاری بیاد.کسانی که شربت متادون استفاده میکنن هرچقدرمیخورن همین قدراب داخل شربت بریزن کم کم این شربت تبدیل به اب خالی میشه وشمابدون اینکه دردی فشاری بتون بیاد ترک میشوید هرگزتعداد قاشق مصرف بالانبرید هراندازه که روزاول خوردین همین ادامه بدهید درکل دوره

        • اسماعیل گفت:

          عزیز نمیدونم تجربه چه مقدار وچه مدت مصرف مواد دارید ولی این روش یکی از صد روشی است ک بنده ودوستانم استفاده کردیم روی هر کسی جواب نمیده دراوایل اعتیاد مثلا کسی ک اولین بارشه ومثلا ۶ماه استفاده داشته ومصرفش هم بالا نباشه شاید باکمی صبر طاقت درد وخماری بتونه ولی بدون درد وخماری امکانپذیر نیست شما یه جور میگید بدون درد وخماری انگار پفک نمکی میزده طرف

        • مریم گفت:

          خدا خیرت بده رضا جان همین کارو کردم الان یه هفته ست انشالله جواب بگیرم دعات میکنم پسر

      • میمو گفت:

        با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان همدرد…
        دوستان من مصرفم تریاک هست اونم بصورت خوردنی تقریبا هر شش ساعت دوگرم میخورم، از یه هفته پیش ده گرم رو با یک سوم شیشه قهوه کوفی بریک جوشوندم و گذاشتم تو شیشه، دو سوم باقی قهوه رو هم بصورت قهوه خالی جوشوندم گذاشتم تو یک شیشه دیگه، هربار بصورت یه مقدار معین از شیشه که داخلش تریاک هست رو میخورم به اندازه همون مقدار از شیشه قهوه به آن اضاف میکنم الان تقریبا شیشه قهوه خالی رو به اتمام هست و قصد دارم باز قهوه بگیرم و به اندازه هربار مصرفم به اون قهوه جوش نده اضاف کنم، یکم حالت کسلی دارم ولی خداروشکر دارم به قهوه خالی میرسم، هرکس ترس از ترک یباره داره اینکارو انجام بده امیدوارم براتون مفید باشه منم دعا کنید پاک بشم

  2. عیسس گفت:

    سلام ایا امکانش هست در خونه اقدام به ترک مواد شیشه بشی با کمک. مشاوره های که بتونیم ازشون درخواست کمک و طبق برنامه همون مشاور به راه خود ادامه بدهیم

  3. علی گفت:

    مصرفم خوردن شیره بود
    ارواح عمه م خواستم با
    ترامادول ترک کنم
    ۵ ماه ترامادول دویست
    روزی سه تا میخوردم
    بعد ۵ ماه خواستم ترامادول روترک کنم کردمش شربت متادون
    اونم یک ماه خوردم
    باز خواستم متادون رو ترک کنم فایده نداشت مجبور به ترامادول شدم دوباره
    چهل روز پیش دوروز شیشه مصرف کردم آرزوی مرگمو از خدا میکردم تو اون دو روز نه خواب داشتم نه خوراک
    گذاشتمش کنار درکنارش ترامادولم میخوردم الان دیروز باز مثه الاغ هوس شیشه کردم مصرف کردم باز بخدا دارم دیونه میشم یک لحظه نزدیک بود مغزم منفجر بشه
    بخاطر خدا هرکی میتونه راهنماییم کنه همشونو ترک کنم
    مثه چسب دولایه میمونه که بخای با یه انگشتت پرتش کنه هربار میچسبه به یه جات ???
    خانواده م هم درجریان نیستن الان دوساله معتادم

    • پریسا گفت:

      خدایی زحمت کشیدی خداقوت پهلوون
      ببین علی اقامنم اول مشروب بعدترامادول بعدشیره وتریاک ومتادون مصرفم شدمثل توارزومرگ میکردم ولی دیدم گریه زاری فایده نداره اومدم باخودم منطقی نشستم فکرکردم دیدم ترک نمیتونم بکنم ولی میتونم که حداقل یکیشومصرف کنم نه همشوالبته تراومتاوشیره تریاک منظورمه بعدش به نتیجه رسیدم قرص باعث تشنج وازبین رفتن روان ادم میشه همون شیره روانتخاب کردم کلاهمه چیزوگذاشتم کنارفقط شیره مصرف میکنم الان ایناروگفتم بهت واسه بدونی مصرف یکیش بهترازمصرف همشه حالاتوهم ببین چی مصرف میکنی کم خطرترینش انتخاب کن مصرفتورویه نوع موادبیاربعدش راحت میتونی باکمک دکتریاحتی خودت ترک کنی بنظرمن ادم خودش فقط میتونه به خودش کمک کنه نه دیگران هیچکس توروبه اندازه خودت دوست نداره فهمیدی

      • مجید گفت:

        داداش خودت باید بخوای،خودتو ب چالش بکش،هیچ‌چیزی از تو قویتر نیست، هر لذتی یه ذلتی داره هرچقدر لذت بالاتر ذلت بعدش بیشتر ، یبار برای همیشه بگو دیگه تمومه، چند شب ب خودت سختی بده بخدا تمومه♥️از هیولا نساز بخدا انقدرها ک فکر میکنیم ترسناک نیست، اولین باری ک ترک کردی مواد رو یادته؟ چون هیچ شناختی از خماری و نسخی نداشتیم ترکشون خیلی راحت بود ولی چون یبار تجربش کردیم برای خودمون یه هیولا ساختیمش، فکر کن چند روز مریض شدی خوابیدی خونه تا سرما‌خوردگی و بدن دردت از بین بره.فقط ترو‌خدا فکرتو اول پاک کن بعد جسمت♥️ب امید روزی ک اعتیاد کلا ریشه کن بشه،

        • محمد گفت:

          اره من دقیقا یبار حدود یک ماه هر دو سه روز یکبار تریاک میکشیدم بعدش مصرفم کلا قطع شد چون خودمم تا حالا نخریده بودم و فرداش خمار شدم ولی نمیدونستم خماری چیه فکر میکردم انفولانزا گرفتم گذشت تموم شد رفت

    • هادی گفت:

      سلام ببین علی جان ۳۰ سالم ۱۲ سال مصرف دارم . پله اول هم سیگار بود به ترتیب ترامادول، بعد تریاک و بعدش شیره . بعدش میایم خود درمانی کنیم میریم سمت متادون که تا جایی که من میدونم سخترین ترک واسه متادون .۴سال ترامادول خوردم بعدش ۳سال تریاک شیره‌ اومدم ترک کنم با متادون بدتر قرق متادون شدم . دیگه به جایی رسید که گفت صد رحمت به تریاک. من از دوست و اشنا شنیده بودم که هرویین ترکش نسبت به تریاک یا متادون یا ترامادول راحتره یعنی به جای این که ۴۰ روز ۵۰ روز بدن درد داشته باشی ۱هفته اول اوج بدن دردت هرویین ولی بعد از ۱هفته کم کم رو به بهبودی میری. الان خودم تو این ۱۲ سال ۱بار خودم تو خونه ترک کردم ولی یکی ۲۴ساعت بالاسرم بود . ولی بعد از ۸ ماه دوباره زدم . دوباره متادون خوردم . الان ۲ماه انداختم رو هرویین با وجوده این که از اسمش هم میترسیدم ولی ۲ماه دارم مصرف میکنم . حالا نمیدونم کاری که کردم درست یا غلط بوده ولی سعی کن هر وقت واقعا خسته شدی ‌تصمیم به ترک بگیری . الان من ۲ماه هرویین مصرف میکنم که مثلا به گفته دوستان با تجربه تو یکی دو هفته ترک کنم ولی با کمک پزشک در صورتی که کناره مصرفم همیشه باشگاهمو رفتم که یه وقت از قیافه نیوفتم . من از خیلی ها شنیدم که هرویین ترکش ۱هفتست ولی اون ۱هفته از شدت درد احتمال داره بیهوش شی . منم میخوام راهنمایی بگیرم از اکسون ولی به نظره من اگه الان هنور مصرف هرویین داری دیگه به تریاک یا متادون برنگرد. ایشالا که هممون برگردیم به زندگی پاک و سالم

      • یاشار گفت:

        داداش اخه کدوم ادم عاقلی میاد هروئینو جایگزین تریاک میکنه بنده خودم بچه ی زاهدانم وسطه هرچی تریاکو شیره و هروئینه افتادم ۲۸سال سنمه و از۱۶سالگی شروع ب مصرف کردم اونم بافور یاهمون وافور هرروز کمه کم ک تنها میبودم ۲۵گرم یعنی پنج مثقال مصرفم بود ولی اگه مهمان یا رفیقی پیشم میبود یاجایی دعوت میبودم این صدگرمو پودر میکردم خلاصه جونم بگه براتون حدوده ۴بار توخونه بدون حتی یک مسکن ترک کردم تمام دردم یک هفته الی ده روز بود بعدش تمام ولی خب هردفع ک ترک میکردم فوقش بزور خودمو نگه میداشتم یک ماه بود دوباره میومدم سره خط روز از نو روزی از نو…..ولی دفعه ی اخر یعنی دقیقا ۹۸٫۳٫۲۱تصمیم گرفتم دوباره بدون هیچی حتی یک مسکن واقعا مثل یک مرد بزارمش کنار و الان از همون تاریخ تا ب الان خداروهزار بار شکر ترکم و حتی دیگه وسوسه هم ندارم هر روز بین صدتا معتادم نشستم و رفاقت دارم باهاشون ولی خداروشکر اگه الان دنیارو هم بهم بدن بگن یک دود لب نمیزنم دیگه این چیه ک بخوای بری بشینی هروئینو کراکو شیشه رو جایگزین همدیگه کنی برای ترک اون یکی …همشون بلانسبت یک گوهن و این تریاک در مقابل مواد صنعتی هیییییچی نیست هیچی پس بدون هیچ ترس و نگرانی یکبار مثل یک مرده واقعی بگو یاخدا ب امید خودت وازت جات بلند شو همون طور ک باکشیدنش حال میکردی الان باترک و دردشم حال کن این همه از عمرو جوونیمونو گذاشتیم ب پاش چیشد هان جز نابودی و از بین بردنه خودمون و جوونیمون چی گیرمون اومد هیچی پس مطمعن باشید بااین یک هفته درد و ترکمون هم هییییچیمون نمیشه پس بسم الله کنید و بزاریدش کنار از هیچی هم نترسید و از هیچ دارو و جایگزینی هم استفاده نکنید اگه تمام دردش ۳روزه بعده ۳روز فقط چند روزی کسلی دارید دیگه درد ندارید فقط کسلی جمع کل درد و کسلی روهم ده روز بیشتر نمیشه ب امید سلامتیه همتون عزیزان دل

        • سیروس گفت:

          ماشاالله داداش کلی انرژی گرفتم از حرفهای خوبت انشاالله که همیشه پاک و سالم باشی

        • Nader گفت:

          ياشار جان هميشه موفق باشي از بين تمام پيامها وكامنتها ضمن احترام بقيه دوستان عزيز ، تنها حرفهايي كه از به دل نشست تو بودي ومعلومه خييلي مردي بنازم بهت كلي روحيه به آدم ميده حرفات حتي بيشتر از تبليغ دكترهاي ترك مواد!??

        • یاسر گفت:

          یاشار دمت گرم حرفات بسیار عالی و دلنشین بود به تو میگن یه مشاور عالی برای ترک. انشالله همیشه سالم بمونی

        • حمید گفت:

          دمت گرم خیلی حرفات بدردم خورد
          منم شروع کردم خیلی حالم بد میشه ولی تحمل میکنم دیگه خسته شدم ۳سال تریاک و شیره مصرف میکنم چندبار استارت زدم اما این دفعه تمومش میکنم به یاری خدا
          از روی مادرم خجالت میکشم

        • یلدا گفت:

          دمت گرم واقعا حرفات امیدوارترم کرد .الان توگوگل سرچ کردم چی خوبه چی بد که نوشته شما رودیدمو خوندم منم ۵ روزه توخونه توترکم ۵ سال مصرف کردم یعنی از۲۰ سالگی شروع کردم بماندکه طی مصرفی که میکردم چی گذشت وچی شد…خاستم بگم بخداقسم که فقط وفقط خودتون میتونیدبه خودتون کمک کنید من توی ۵ سال مصرفم ۲ بارکمپ رفتم ۳ بارتوخونه ترک کردم ولی به قول شما سریه ماه نمیشدکه دوباره روزانه…..ولی داغونم کرده بود زیبایم داشت داغون میشد افکارم شوروشوقم..حرفوحدیثای مردم .آزارخانوادت به خودم اومدم گفت آخه به چه قیمتی این نعشگی ارزش این خفت وخاری روداره یدفعه غروب بود جنسم داشتم نخوردم گفتم دیگه نمیزنم امیدبه خداکرموگفتم واسه همیشه پاکت میکنم خاستم بگم بخداقسم که میگذره یبار تصمیم محکم بگیرد وبگید نمیخام این موادلایق من نیست وبزاریدکناربدون هیچ داروودرمانی…این زندانی که خودمون وتوش حبس کردیم کلیدش دست خودمونه فقط وفقط باید خودت بخوای الان من ۵ روزم دردوفشارزیادی رومه ولی باعشق پس میدم ومطمنم که دیگه هیچ وقت اجازه نمیدم اسمی به نام موادتوزندگیم باشه به کمک الله انشالله که هرکی داره نوشتمومیخونه به این نتیجه برسه که فقط وفقط اراده خودت ….

        • هادی گفت:

          ایولا داداش منم دارم ترک میکنم ۳ سال شیره میکشیدم و سال اخر ۱ گرم میخوردم الان خیلی درد. دارم تب لرز افتاده ب جونم اشتها ندارم از دیشب چیزی نخوردم بدبختی اینه که من تهام هیشکی رو ندارم پدر مادرم فوت شدن خدایای ب دادم برس

      • عسل گفت:

        سلام.
        یعنی ب نظر شما هروئین سبک‌تر از تریاک هس ؟؟
        اره این حرف ک میگن حتی هروئین بکش ولی متادون نخور درسته
        چون ترک متادون از هر مواد صنعتی دیگری سخت تره
        شما توی پیامتون به اون آقا گفتین اگه هروئین مصرف داری ب سمت تریاک یا متادون نرو. اره متادون بدتر از هروئین هس ولی تریاک رو چرا قاطی میکنه.اتفاقا تریاک و شیره ک سنتی هستن از همه مخدر ها تخریبش کمتره

      • رها گفت:

        سلام.
        آقا هادی این چه حرفیه ک ب اون دوستمون میرنید میگید ک اگه مصرف هروئین داری دیگه ب سمت تریاک و متادون نرو. اره متادون رو درست گفتید از هر چی مخدره صنعتی هس سخت تره ترکش ولی تریاک ک سنتی و تخریبش خیلی خیلی کمتره برعکس میگید.

      • سلام، ب همه دوستان و همدرد های خودم،مخصوصا شما آقا هادی، من از شما کوچیکترم، و قصد جسارت، ندارم نصیحت، هم نمیکنم، و آلان ک ب این سن رسیدم، فهمیدم، هیچکس حق قضاوت دیگری نداره، ولی نتونستم جلو خودمو بگیرم وقتی این متن شمارو، خوندم، چون خیلی های دیگ مثل من میخون،و اکثرا، جون هستن، و اگ جواب نمیدادم، واقعا خودمو نمیبخشیدم، چون ما های ک بیماری اعتیاد داریم، ب شدت انسان های، راحت طلب و، لذت جویی هستیم، دوست عزیز بنده 26سال سنم،و از سال 92،در اوج جوانی، دچار مصرف هرویین شدم، در صورتی که من، دو سالی بود، ترامادول یا گاها تریاک مصرف میکردم،ولی هیچ اعتیادی نداشتم، چون ورزش میکردم، و در زمینه ورزشی خودم از نوجوانان ، جوانان چندین قهرمانی کشوری داشتم، وحتی تا زمانی ک 3سال از مصرف هرویین گذشته بود،بار کسی نمیتونست از بیرون خانواده و کسی بتونه بفهمه ک من هرویین مصرف میکنم، ولی شما ک داری پیشنهاد میدی ک هرویین خماریش 1هفته آیا تا حالا، خماریشو پس دادی؟ ترکش کردی؟ اون دوستانی ک بهت تجربه دادن بزار رک بگم بهت، میخواستن ی مدت از بغلت بکشن بیرون، آره عزیز، بله خماری هرویین کمتر از شیره تریاک و متادون، البته ک هیچ چیزی خماری متادون نداره،ولی آیا میدونی بیماری اعتیاد یک بیماری روحی، و فقط 5% جسمت، ابن ک گفتم علمی برو تحقیق کن، آیا میدونی، دق دقع فکری هرویین چیه، میدنی، 4ماه روز شب، ی صدای تو سرت بگه مصرف کنه، یعنی چی، تا حالا بخاطر اینکه صدای ک تو مغزت خاموش کنی سرت زدی، ب دیوار،و بگم من دیوانه نیستم بیماری اعتیاد ی بیماری سخنگو، میدونی تو این 8 سال، تک تک روش های ک فکرشو کنید و دوستان نوشتن، و جالبه ک بعضیا، ی جور تجویز میکنن انگار دکتر بعد تهش میبینی هنوز خودش داره مصرف میکنه، من از متادون درمانی، تا خونع درمانی، مسافرت رفتن، ووووو نوع مواد عوض کردن همه رو انجام دادم، ولی فقط هروقت، بیشتر فرو رفتم، روزی برای اینکه متادون بزارم کنار مجبور شدم، مصرف هرویین 3برابر کنم، دوستان عزیز، اولین قدم اینه که با خودمون صادق باشیم، اگ میری کلینیک متادون درمانی، چند روز گذشت مثل من نرو ی چندتا کام بگیری، من تو این 8سال فقط یکبار تونستم از این کلینیک های ترک اعتیاد، ی چندماهی جواب بگیرم، ک اونم واقعا حرف گوش دادم، و لایی نکشیدم، ولی الان میبینم باز داشتم یک چیزی می‌خوردم حتی اگ ی نصف قرص 4/. بوپره بوده باشه دوستانی ک تجربه دارن میدونن اون مقدار واقعا کمه، رسوندم چندین ماه قطع هم کردم، ولی نمی‌دونستم اعتیاد یک بیماری فکری و اگ اصول و راهش ندونی یعقه آت میکیره، کمپ هم رفته ام، هیچوقت درد فراموش نمیکنم، ولی باز نخواستم با واقعیت رو ب رو بشم شاید خیلی ها بگن خودت دلت نمی‌خواسته ن دوست عزیز، منم روزی میگفتم من اونطوری نمیشم، و فردا شب دارم میرم دوباره کمپ، ترک اعتیاد و ترک یابویی،منم از خماری میترسم، شاید بیشتر از شما، ولی ن ک اینقدر بی فکر عمل کنم که بخاطر ترس از خماری شنیده باشم ، ک مثل شما برای ترک متادون، برم هرویین، امروز دیگ میدونم ، ترک درد داره، و تو این دنیا باید تاوان ، کارها و لذت جویی هارو تو خماری پس بدی،منم دوستدارم بدون درد بزارم کنار ولی نمیشه، دیگ خانواده باورهاشون، از بین رفته، وقتی میگم، روشی اومده بیهوش میکنن ترک میدن ، میگنی باز، چ روسی داری، آقا خانم دوست عزیز ترو خدا، با عوض کردن و جایگزینی مواد های دیک فقط وقت خودتون میگیرید، بخدا از ترس ک دو شب ک قرار برم کمپ خوابم نمیبرع، حتی نمیتونم مصرف کنم چون می‌دونم باید از فردا شب تاوان تک ب تک این کام هارو بدم، ولی خداروشکر الان چند وقتی با انجمن های 12 قدمی آشنا شدم ، من سال ها میدونستم چنین جا هایی هست ولی می‌خندیدم، تا روزی ک، کسی ک مواد با من شروع کرد، و روزی رسیده بود ک من ک می‌کشیدم، از سرنگ داخل رگ اش حالم بهم میخورد، جشن پاکی یک سالگیش رو دیدم ، فهمیدم راه نجات هست، و بعد از رفتن و شرکت کردن در جلساتشون، دیدم چقدر شبیه من هستن،و چقدر عقیده های،مشابع داریم، چقدر. اینجا با اینکه سالم هستن، و می‌دونن من مصرف کننده هستم، بهم عشق میدن، چون تنها لازمه عضویت در جلسات تمایل ب ترک است، تمایل ب ترک ن اینکه باید حتما پاک باشی ، و بعد از مشورت گفتن یکبار دیگ برم کمپ، چون من بعد این همه سال خودمو میشناسم، تو خونه نمیتونم، چون روزی همه خانواده بودن، مراقب بودن ولی بار من یک جوری تعبیه کردم، مواد خودمو، چون می‌دونم جایگزین کردن فایده نداره جز اینکه ، دوباره درگیر متادون بشم، دوستان، ترو خدا مثل من 8سال زندگی خودتون، هدر ندید، تباه نکنید، من هنوزم شاید یکی منو ببینه نتونه بگه ک من هرویین مصرف میکنم، ولی می‌تونه بفهمه یک کاری میکنم، من تک تک موقعیت های خوب زندگیمو از دست دادم، شما وقتتون هدر ندید، تحقیق کنید، ببینید. انجمن های 12 قدمی باعث پاکی چند نفر در دنیا و ایران شده، دوست عریز آقا هادی برای شما هم آرزوی پاکی دارم، خواهش میکنم شما همون متادون بخوری بهتر تا هرویین، تا راه داره بکش بیرون، هرچند ک همین الانشم دیر چون اون لذت رو تجربه کردی، ببخشید سرتون درد آوردم، تا امروز ب زندگیم این همه تایپ نکرده بودم، ولی خواستم تجربه زندگی خودمو،در اختیار هم درد های خودم بزارم ک شاید ب درد کسی بخوره، شاید کسی با خواندنش، بتونه حداقل متوجه بشه، ک راه نجات وجود داره، من ب چشم، دیدم، چ کسانی با چ شرایطی، الان پاک هستن بدون خوردن ی قرص کدیین، ترو خدا از چاله نرید تو چاه، و خواهشن ، تجربه ای ندید ک شاید زندگی نابود کنه، من اگ راه نجاتی نوشتم، چون می‌دونم، امتحانش ن صررری داره ، ن ک هزینه ای داره، بلکه مطمعا هستم نجاتم، نده ولی دیگ میدونی، راهی هستش، برای تک تک شما آرزوی پاکی دارم، از خدا میخوام، این ترس ازم بگیره، و کمکم کنه که بتونم، بگذرونم،روزایی فیزیک رو،و برام دعا کنید، اینو میدونم یک شب خماری ب 100شب میزونی نمی ارزه، و در آخر انشالله،21 روز دیک ک اومدم، و هروقت وارد روز 30 شدم بیام پیام بدم، و قول ک تا یک سالگی هر ماه اعلام پاکی کنم، انشالله پاکی ابدی همتون

    • محمد گفت:

      سلام دوست عزیز نزدیکترین جلسهNAپیداکن خودتومعرفی کن بقیشو اونادرست میکنن واست همجوره روشنت میکنن که پاک بشی دست علی پشت پناهت انشالاپاک بشی ماروهم دعاکن

    • Mehdi گفت:

      اعتیاد مثل کشتی سوراخ در حال غرق شدن وشما درآ آن کشتی قرار دارد.برای اونکه خودتونو نجات بدید فقط دارید جاتون عوض میکنید ازاین موأدبانه اون مواد فرقی نداره فقط ترک کردن تونو به تاخیر میندازه قوی باش ترک کن بلاخره میگذره اینروزا

  4. محمد گفت:

    سلام
    پسرم دوم من۲۴ سال سن دارد عاذت به مصرف هرویین دارد. نزدیک به دو سالپیش نظر پزشک با مصرف متادون تصمیم به ترک گرفت ومدت یکسال وچندین ماه متادون مصرف می کرد. امروز متوجه شدیم که چند ماه گذشته شربت متادون را کنار گذاشته ومجددا در این چند ماه سراغ هرویین رفته بوده است. باور کنید امروز خانمان جهنم بود به او پیشنهاد کردیم برای ترک در خانه همراه با همه جوانب وتحت نظر روانپزشک وبدون مصرف شربت متادون در منزل اقدام به ترک کند البته خود او مصمم به این کار است. این تصمیم نیز به این علت است که ما در شهرستانیم وبه کلنیک شما هم دسترسی نداریم واز جانب دیگر آبروی خانوادگی مان هم در خطر است، تمنا می شود راهنماییمان کنید تا در مراحل ترک در این ۲ هفته در منزل به سهولت بیشتر وروش علمی تر به پایان برسد. میدانم که ترکدر منزل بسیار دشوار است ولی به کمک شما نیاز مبرم داریم. ضمنا هر هزینه ای که لازم باشد حاضر به پرداخت هستیم. کمکمان کنید. من سه پسر داشتم. پسر دوم من در مقابل چشمان او در رودخانه غرق شد وهمین فرزند بعد از آن دچار فشار روانی شد وبه طرف اعتیاد رفت ولی ظاهر او بسیار خوب ومعمولی هم هست واتفاقا همین ما را به اشتباه انداخت. ترت به خدا ما را یاری کنید چون نمی دانم این مشکل را با کی در میان بگذارم/ با تشکر از شما

    • آکسون گفت:

      سلام. لطفا با تلفن کلینیک تماس بگیرید و با سوپروایزر روانشناسی آکسون موضوع را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنید

      • مجید گفت:

        سلام. اگه بتونه چند وقت تریاک‌مصرف کنه بعد ترک کنه بهتره هروئین و کراک ده‌هزار برابر درد بدن داره.البته این هست ک خماری کراک و هروئین سه روز هست ولی تریاک چهل شبانه روز ولی در کل خماری هروئین بی‌نهایت سنگینه مثل خماری متادون میمونه،اگرم سعی کرد خونه ترک کنه چند چیز و همیشه بخاطر داشته باشید،دوش آب سرد مثل مسکن میمونه،شب‌ها چون درد فیزیکی داره تنها نزاریدش سعی کنید شب باهاش بیدار بمونید، بتونید یه قرص سفید رنگ ک ضرر نداشته باشه ب اسم مسکن بدید بخوره ک تلقین بشه براش عالیه، تو فیزیک ک همون درد بدن پس دادن هست حتی کشیدن سیگار براش سم هست درد بدن رو چند برابر میکنه قلیون ک خیلی خیلی بدتره،ولی راه‌هایی هم هست ک با کم کردن شربت متادون یا شربت تریاک ترک کنه ولی واقعا سخته، یچیز دیگه هم هست همیشه اینو بدونید قدرت مواد از قدرت خدا یه پله پایینتره فقط به شرطی ضعیفه ک خود فرد بخواد. ب امید روزی ک اعتیاد ریشه کن بشه،منم‌خودم یه معتادم

        • اسماعیل گفت:

          تمام این دردها تمامی داره بعد از نهایتا ۱۸روز دردهای عذاب اور مثل بی خوابی وبدن درد وتعریق و…ولی این پایان راه نیست صددرصد قبل وبعد ترک فیزیکی با مشکلات افسردگی واحساس پوچی و کلاهیچی برات معنایی نداره گوشهگیر میشی چیزی خوشحالت نمیکنه احساس غربت تو خانواده ودوستان میکنی بنده با۱۸سال تخریب انواعع مخدر وشاید۱۰بار ترک کردم ولی عدم آگاهی از مشکلات بعدترک باعث لغزشم میشد ولی الان حدود۶ماه بامصرف داروهای ضد افسردگی پاکم

    • سعید گفت:

      واقعا ک پدر، مادر ها فرشته هستن، من خودم پدر جان، متولد 1374 هستم، و متاسفانه، چندین سالی درگیر اعتیاد ب هرویین بودم، واقعا ک، امروز میفهمم ک چقدر، پدر و مادر خودمو عذاب دادم، ، البته ک، ن من و ن پسر شما، هیچوقت قصد آزار نداشتیم، ولی بیماری اعتیاد فقط کسی ک دچارش هست رو درگیر نمیکنه، بلکه، خانواده هم درگیر میشه، و عذاب، میبینه ، اول خداروشکر ک تصمیم ب ترک داره و مصمم، انشالله بتونه، ولی پدر دلسوز و مهربان، قبل اینکه بخوایید،پسرتون رو تو خونه تخت درمان قرار بدید، اول حتما خودتون،و بهتره با همسر محترمتون، باهم بدون اینکه پسرتون بدونه ب یک روانشناس در حیطه، اعتیاد،یا اگ در دسترس نبود، با ی کسی ک چندین سال،پاکه، و انجمن معتادان گمنام شرکت می‌کنه مشورت بگیرید، چون شاید ندونید، امکان داره هنگامی ک در خانه، درحال ترک ، یک رفتار شما ی حرف شما، ک از نظر خودتون مشکلی نداره، برای پسر شما مثل یک تیر خلاص و یک بهانه ای بشه ، برای مصرف دوباره، پس اول مهم خودتون بدونید چیکار بکنید و حتما اطلاعات خودتون راجب بیماری اعتیاد بالا ببرید، و کاش قبل اینکه 1سال و نیم برید متادون درمانی کنید، کمی تحقیق می‌کردید راجب متادون، و اینکه میدونستید، ک 1سال نیم خوردن متادون خیلی طولانی حتی کمش، و اینکه، باید تقریبا راه های ارتباطیش با بیرون رو قطع کنید، چون من خودم بارها زمان ترک در منزل، توسط تلفن همراه ، و از هر فرصتی استفاده میکرردم، و مصرف میکردم، ن از دلخوشی بلکه بخاطر درد و فشار روانی ک داشتم برام مهم نبودش، هیچ چیز هیچ کس در اون لحظه، شما نمیتوانید درکش کنید ولی من می‌دونم، پس بدونید کسی ک تازه داره ترک می‌کنه ، یکدفعه میگه من برم ی جا سریع میام ، یا که برم حوصلم سر رفته، ب احتمال خیلی زیاد، درد فشار آورده و دیگه نمیتونه، پس بدون اینکه تحریکس کنید بگید بیا باهم بریم ی دور بزنیم، و اینکه کسایی ک تو خونه و کسایی که تو کمپ ها درحال ترک هستن، چیزی ک کمک بزرگی بهشون می‌کنه، آب درمانی یا دوش آب سرد یا با سطل آب سرد ریختن، ک اوج درد هم باشی برای چند ساعت هم. شده ارومت می‌کنه ، البته قبلش نحوه آب درمانی بخونید.

    • حمید گفت:

      سلام
      پدرجان من ۳۵ سالم دلیل رو آوردن به اعتیاد فوت خاهرم بود.از این نظر پسرتون درک میکنم.یه مشاور و رفیق خوب باید داشته باشه که باهاش حرف بزنه مثل همین انجمن معتادان گمنام این خیلی خوبه از اون افراد یک نفرو پیدا کنید که بیاد به پسرتون مشاوره بده و کنارش باشه
      انشالا ترک میکنه امیدتون به خدا باشه
      من خودم شروع کردم واسم دعا کنید

  5. امیرعلی گفت:

    عزیزان خود درمانی میشه کرد اما خییلی مهمه که چی مصرف میکنین چون هر ماده ای موقع ترک عواقب خودشو داره… اینجا و هر جای دیگه گفتن که متادون و داروهای ترک اعتیاد سخت تر از ترک مواد یا چیزای دیگستو نمیشه ترکش کرد…به قران من حدود 10 ماه متادون مصرف میکردم دوزم 20 بود(نصف قرص40) اما یه ماه پیش ترکش کردم خییییییلی سخته خییییلی…. اما میشه در ضمن من خودم هیچکس نمیدونست معتادم همین الانم هیچکس نمیدونه چه اتفاقایی افتاده یکی از بهترین راهکارا اینه که تو خلوت با خودتون حرف بزنین یا حرفاتونو رو کاغذ بنویسین (هر چی که دلتون میخواد.. مثلا اینکه از اعتیاد خسته شدین و… هر چیز دیگه) در ضمن میوه جات و چیزای طبیعی زیاد بخورین مثل عسل و تنقلات و… ویتامین و پروتئین های داخلشون خیلی به بدنتون کمک میکنه تا سم زدایی و بشه و شادابیشو به دست بیاره.
    انشالله شما هم یه روزی پاکه پاک بشین?

  6. فرزاد گفت:

    زندگیم ازهم پاشیده تو زندگیم مشکل رو مشکل درست شد خانومم‌ رفته خونه پدرشو پسر۲/۵ساله رو انداختم سرمو طلاق میخواد توروخدا کمکم کنین که من سرپایی ترک کنم و به کارمم برسم‌

    • آکسون گفت:

      سلام. با شماره تلفن 22895893 تماس بگیرید و به مطب دکتر جهانبانی مراجعه کنید

    • Saeed گفت:

      سلام لطفا راهنمایی کنید برای ترک تریاک چن روز از قرص بی ۲ یا متادون استفاده بشه معتاد قرص نمیشی؟ میدونم بستگی به بدن فردداره ولی شما اگه تجربه دارین جواب رو اینجا بنویسین ..سپاسگذار

      • سامان گفت:

        سلام سعید ترک تریاک بسیار راحته خدارو شکر که متادون نخوردی وگرنه شبای ترکش از در چشمات از کاسه در میاد ..بهترین راه ترک یکباره هست روز دوم که اذیت شدی 2عدد قرص بی دو بخر روزی نصفش بخور تا روز پنجم دقت کن ب حدی بخورکه نعشه نشی وفقط دردت کم بشه و روز پنج ب هیچ وجه نخور و دردت کمتر میشه که با ژلفون اونم نهایت ی بسته تو چند روز حل میشه.به هیچ وجه متادون نخور .بی دو هم فقط دوتا فقط

  7. Younas گفت:

    انشا الله خداوند همه رو شفا بده
    چندین بار قصد ترک در منزل کردم تمام سختی و درد میکشیدم بعد از یک ماه وسوسه و بهانه مشکلات منو دچار اعتیاد میکنه
    از خدا میخوام هیچکس مبتلا به اعتیاد از هر نوعی نشه
    و روزی برسه یک فرد معتاد بتونه بدون ترس از آبرو راحت مراجعه کنه به مراکز ترک اعتیاد و از محیط کار و خانواده و اجتماع هم به ایشان کمک بشه تا ترک کنه

  8. فرشاد گفت:

    سلام وقت بخیر. من حدود بیست سال روزی شش گرم روزانه سه الی چهار بارمصرف شیره داشتم یک دفعه تصمیم ترک گرفتم و با دوش اب سرد موفق هم شدم تقریبا شش ماه و ده روز پاک بودم ولی متاسفانه تقریبا یک ماه هست شروع کردم روزی دو گرم و دوبار در روز میکشم خواهشا کمکم کنید چکار کنم بروز های خوش زندگی برگردم

  9. داریوش سلامی گفت:

    سلام .من تانورده سالگی یه محصل نمونه و کاملا بچه مثبت بودم .وقتی دانشگاهی در شهرستان قبول شدم و رفتم اونجا هنوز یک ماه نشده بود که دبدم هر شب دارم تریاک میکشم و این بود تا سن ۵۰ .از اون ببعد رفتم دنبال هرویین و شیشه و الان شصت و پنج ساله و معتاد به هرویین و شیشه هستم .پنج با رفتم کمپ ولی بیشتر از یک سال نتونستم دوام بیارم .من بازنشسته هستم و برای مصرف مشکل مالی ندارم و تو خونه هم مصرف میکنم .خودم و همسرم تو خونه هستیم .ولی من دیگه از خودم تنفر پیدا کردم .واقعا احساس میکنم ادم بد و بی مصرفی هستم .هم متادون و هر نوع داروی دیگه در دسترسم هست ولی نمیتونم بزارم کنار .اگر میتونید کمکم کنید این اخر عمری چند صباحی سالم زندگی کنم

  10. علی گفت:

    سلام.خسته نباشید.من از خود درمانی و ترک در منزل و این جور راهها خسته شدم و اصلا هم موفق نشدم.حدود ۶ ماه هست مصرفم هم کشیدن هست هم خوردن.از بس خسته شدم حاضرم به خدا قسم نصف زندگیم بدم ولی از این بلا و مصیبت رهایی یابم.خواهشا به وجدان و شرفتان قسم امر بفرمایید من باید چکار کنم.برای بستری شدن باید چکار کنم.الان دیگه خسته ی خسته شدم .ممنون میشم.

  11. حمید گفت:

    سلام وعرض ادب خسته نباشید.. من (حمید ) هستم 39سالمه الان نزدیک 17ساله مواد . از تریاک شروع شده والان هروئین. ترکهای زیادی داشتم آخرین ترکم 2پیش بود و3سال و8ماه بعد از اون دیگه نتونستم ترک کن.. کمپ اصلا نمیتونم برم….. اگه کسی از دوستان هستند که مشاوره در مورد تر ک داخل خونه ممنون میشم.. ممنون

    • علیرضا گفت:

      سلام حمیدجان، ببین سریع میرم سر اصل مطلب، شما چندین سال پاک بودین و تجربه تو ترک موندن رو داشتین، پس اگه بخای این مسیر رو دوباره ادامه بدی باید مشورت کنی و حرف گوش کنی و به حرفای ذهن بیمارت گوش ندی، اولین قدم سم زداییه، ببین جان من هرکسی نسبت به شدت بیماریش و شناخت روح و جسم خودش میتونه بهترین روش رو انتخاب کنه، ولی معمولا کسانیکه جلسه میرن و برنامه رو دنبال میکنن شانسشون خیلی خیلی بیشتره، سعی کن جلسه بری و راهنما بگیری و حرف گوش کنی قطعا موفق میشی

  12. مصطفی گفت:

    سلام . من از شهرستانم و مواد مصرف میکنم و به نوعی معتادان و خیلی خیلی دوس دارم ترک کنم چون یکبار ترک کردم و رفتم کمپ و فقط و فقط پدرم و مادرم میدونستن که من رفتم کمپ و ۱ سال پاک بودم و خودم از زندگی جدیدم لذت می‌بردم که دوباره از روی نادانی گرفتار مواد شدم. من ازتون خواهش میکنم التماستون میکنم چکار کنم که دوباره ترک کنم و دیگه نمیخام برم کمپ. تروخدا کمکم کنین. دستتون درد نکنه التماس دعا

  13. لهراسب گفت:

    سلام
    ۹ سال هست بصورت کیفی تریاک میکشم و اصلا بهش وابسته نبودم یعنی هر بار میکشیدم میرفت تا ۲ الی ۳ هفته شاید یکماه ،ولی تو سال ۹۹ مصرفم را زیاد کردم و جوری شد که هفته ای ۳ بار و جدیدا یک روز در میان و الانم دیگه اگه ۲ روز مصرف نکنم بدن درد و کلی مشکل دیگه دارم…..لطفا کمکم کنید بدون مراجعه به جایی و تو خونه بتونم ترک کنم …من خودم فک میکنم چون تازه وابستگیم شدید شده راحت بتونم ترک کنم لطفا راهنماییم کنید…

    • حسین گفت:

      شما بدنت زیاد وابسته نشده.اراده کن ترک میکنی داداش کاری نداره

      • رضا گفت:

        سلام من روز پنجم ترک تریاکم چند روز دیگه باید تحمل کنم

        • هادی گفت:

          رضا جان تنت سلامت داداش من بعد از ۶سال تریاک شیره کشیدن ترک کردم. نمیخوام تهه دلتو خالی کنم ولی تا ۱۵ روز بدن درد داری اذییت میشی ولی بهد از ۱۵ روز دیگه کم کم دردت کم میشه . صبح تا شب ۲۴ ساعت تو حموم باش زیره اب یخ. روزی ۴بار ۵بار هر وقت بدن درد گرفتی قابل تحمل نبود زود برو زیره اب یخ. قهوه اسپرسو هم عالی . ایشالا که هرچی زودتر پاک میشی . منم تو مصرفم تو عذابم ولی تو ابن چند روز تصمیم جدی گرفتم ‌ . همیشه به خودت بگو قراره درد بکشم دور از جونت قرار نیست بمیرم. موفق باسی داداش

  14. علی گفت:

    سلام من علی هستم می خوام بدونم هزینه درمان چقدره الان شهرستانم فردا شب راه می افتم مصرف من تریاک بود حالا شیشه هم می کشم ببینم پولم می رسه ممنون

  15. حسین گفت:

    فقط یه جو اراده میخاد تموم.ده سال اعتیاد داشتم.تریاک شیره ترامادول متادون.اگه مصرفتون متادون بخاطر تو بدن رسوب میکنه ترکش خیلی سخته دوسه ماه تریاک یا شیره مصرف کنین تا متادون از بدنتون خارج بشه.بعد ترک کنید ترک تریاک شیره خیلی از متادون راحتره.

  16. Ali گفت:

    سلام عزیزان دل برای ترک قرص خیلی اراده میخواد باید به همه سختیها ش تحمل کنی باور کنید بعد یک ماه راحت میشویدمن خودم هر روز4تا قرص متادون 40 میخوردم انقدر بین مردم دیدگاهم بد شده بود که یک روز بچه هامو فرصتادم رفت خونه مادرش که شهرستان بودند خیلی از این کار زده شده بودم با لطف خدا شروع کردم دوروز اول زیاد اذیت نشدم از روز سوم بد جور به خماری وپا درد اینا افتادم والی چون تصمیم قطعی بود همه این عذیتها راتحمل کردم بعد یک ماه الان کاملا بدنم سالم هستش. دوستان حتما بدانید بعد از بیست روز ترک باید کار سنگین نکنید که بدنتان به هم بخوره بلخره سه ماه از بابت کار سخت باید مواظب شد من این قولو میدم که هر کسی واقعا اراده کنه ترک میکنه سختی همون 20 روزه باامید روزی که هممون از این گرفتاری با اراده خودمون تموم کنیم

  17. نیما گفت:

    سلام دوستان من نزدیک به دوسال ترامادول ۲۲۵ میخوردم ب حدی رسیده بودم که دیگه روزی ۵عدد رو میخوردم تا اینکه ی روز تشنج کردم اعصابم رو بهم ریخته بود و اومدم سمت تریاک با تریاک اونو ترک کردم و دوباره یک سال تریاک فقط مصرف کردم تا اینکه خیلی خسته شدم و تصمیم به ترکش گرفتم و اومدم روزاول سه عدد اندازه ی عدس خوردم بعد روز دوم دو عدد و روز سوم یک عدد و روز چهارم نصف یک عدد و روز پنجم نصف دیگه رو خوردم یعنی دوز بدنم رو صفر کردم بعد روز ششم فقط روزی سه مرتبه دوش گرفتم و خودم رو مشغول فیلم و اینا کردم و تا الان یک ماه گذشته و بدنم پاک پاک شد فقط کافیه با خودت بگی میتوانم اول باید خودت بخوای باید بگی بمیرم هم ترک میکنم تا نجات پیدا کنی درد داره ولی همون روزای اول هست به این فکر کن ک چند سال هست مصرف داری ولی الان تو ۲۰ روز پاک میشی …
    به امید روزی که همه نجات پیدا کنن

  18. امین گفت:

    برا ترک کردن نباید چیزی رو جایگزین کنین من ۴سال بود دراگون با وید مصرف میکردم فقط با خوردن اب و حموم اب سرد تونستم ترک کنم الان ۵ماهه پاکم

  19. محمد رضا گفت:

    سلام دوستان من هم میخوام تجربمو بهتون بگم . لطفا برایه ترک یه مواد به مواد دیگه رو نیارین این بزرگترین اشتباهه من متادون مبخوردم بعد چند سال تصمیم به ترک گرفتم وقتی که زنم طلاق گرفت ۲۵ روز لب به شربت متادون نزدم ولی همچنان درد داشتم دیگه طاقتم تموم شده بود رفتم کیلینیک ترک اعتیاد اونجا منو بدبخت تر کردن چون به جایه مشاوره یا سرم و هر چیزی بهم ب۲ رو معرفی کردن با خوردن به ۲ دوباره بدنم عادت کرد ۲ سال ب ۲ خوردم بعدش دوباره افتادم تو شربت و الان دوباره تصمیم به ترک گرفتم به نظرم فقط و فقط به خودتونه که با زندگیتون میخوایین چیکار کنین اما اینو بدونین انسان قویتر از هر چیزی هست چون خدا پشت اونه

  20. شیرین گفت:

    سلام من الان به جایی رسیده ام که با خودم میگم خودکشی راه چاره ی من است و هم خودم خلاص بشم و هم منت شوهرم را نکشم الان فکر کنم حدود پانزده ساله اعتیاد به مواد مخدر شیشه از طریق شوهرم شده ام و تا به حال خودم از بیرون مواد تهیه نکرده ام خیلی سعی کردم حتی دکتر ترک اعتیاد مراجعه کردم و چندین بار پاک شدم بعد از چند ماه باز از طریق شوهرم به مواد روی می آوردم تا اینکه دکتر به من گفت تا زمانیکه شوهرت در خانه مواد مصرف میکنه تو دیگر نمیتوانی مواد را کنار بگذاری و هوس میکنی دیگه راهی ندارم به هر چیزی که نگاه میکنم میبینم کل زندگی من و شوهرم نابود کرد و یک فرزند دارم که او را هم پیش مادرم گذاشتم راهی دیگه نمونده سخته شدم زندگیم نابود شد از فرزندم به خاطراعتیاد م دور شدم دیگه زندگی کردن برام زنده مانی شده اگر کسی میتواند راهی پیش رویم بگذارد و اگر هم که نمی تواند که هیچ .

    • m گفت:

      سلام خیلی مشکل شما مث مشکل منه بااین تفاوت ک من شوهر ن دوست پسر 5 سالم دخترمو ده سال با چنگ ودندون نگه داشتم اعتیاد و حضور سمی این اقا ازم گرفت نفسمو . موندم همه چیم رفته جز عفت و اون نجابتای زنونه تا حالا خودم سیگارم نگرفتم الان یکساله سر همین من دارم خرج میدم و پول مواد رو میدم شروع کردم به فروختن اساسیه خونه یکساله خونوادمو ندیدم برااینکه منو بااین حال و وضع نبینن بنطر خودم خیلی تابلو شدم ولی خیایا نمیفهمن احه من عضو تیم بسکتبال زنان … بودم مدرس سنتور و
      اسب سواریم عشقی میرفتم الان حتی ی اشپزی ساده از دستم نمیاد یکساله تهرانم و حتی برا دیدن دخترم به شهرستان نرفتم این عاقا تا هست نمیتونم ترک کنم حالم ازش بهم میخوره و تا مصرف نکنم نمیشه تحملش کنم حتی ی دقه و از طرفیم هر بار خواستم نباشم در حد مرگ کتکم میزنه ی بار یواشکی خواستم جابجا شم بلای ب سرم اورد ک زیر کتکاش فقط دخترم میومد جلو چشمم و اینکه بمیرم چی بگه و بگه چیشد مامانم….
      بخدا من 15 سالگی ازدواج کردم تاالان ک 32 سالمه این مرد دومین مردیه ک من بهش نزدیک شدم ولی همش تهمت و توهماش . میخوام وسیله هامو بفروشم برم کمپ و بعدش بیام برم خوابگاهی جای کار کنم واروم اروم خراب شده ها رو درست کنم دوستامو برگردونم اخه بخازر اخلاقش نزاشتو کاری کرد هیشکیی کنارم نمونه و وخطمم عوض کنم و دیگه نباشم این اقا با کتک از من دستنوشته گرفته بهش 100 میلیون بدهکارم ایتم نگرانم کرده و دلیل موندن روز ب روز غرق شدنم هست . بنظرتون برای پاک شدن و موندن تصمیم درستی گرفتم اصلا رفتن به کمپ کار درستیه مناسب من هست؟؟؟

  21. محسن گفت:

    با درود من مدت سه سال است که سفید مصرف میکنم یکی دو بار با متادون ترک کردم دیدم ترکش راحته دوباره شروع کردم ولی هر روز از خدا طلب مرگ میکنم الان نزدیک بیست روزه که به دلایلی غیر از اعتیاد بیکار شدم و پنج روزه بدون مصرف هیچ دارویی خوابیدم خونه ترک کنم چون نمیتونم هزینه درمانم رو پرداخت کنم خواستم کمکم کنید خیلی دارم عذاب میکشم.

  22. مسعود گفت:

    درودبه همه دوستان عزیزمن الان تو حموم خونم نشستم و از دیروزش تصمیم گرفتم ترک کنم و الان دارم اخرین مصرفمو میکنم واقعا بریدم من من ۸سال مصرف شیره و تریاک داشتم اونم اینجور ک ققط و فقط اخر هفته پنج شنبها با دو تن از دوستان حسابی ب خودمون حال میدادیم با بافور بقران زندگی پادشاهی میکردم ولی ولی اخ اخ از اون روزی ک من لب ب این بیناموس هروین زدم و بعد شیشه از همون روز اول بدبختیا پشت سر هم اومد برام بد بیاری پشت بد بیاری و مصرف پشت مصرف ک اومده شده الان و ۲سال داره میشه دیگه کلا اعتماد اعتبارم بین همه از بین رفت بس ک دروغ پشت دروغ گفتم دیگه حالم داره از خودم زندگی سریالیم بهم میخوره زندگیم جوری شده ک امروز خودشو میبینم فردا تکرارش هروز تا لنگ ظهر خواب پامیشم چشام وا نشده میرم تو حموم نیم ساعت میکشم تا بیام ب روال ی ادم عادی بعد میرم ی لقمه غذا خورده نهورده میزنم بیرون از خونه و میرم پشت خونمون زمین خاکی میشینم اونجا تا خود ۱۲الی۱شب میام خونه یچی میخورم دوباره میرم حموم تا ۵ صب میام توجام سیگار میکشم میخوابم تا ظهر دوباره روز از نو روزی از نو دیه میخام نکشم من تا حالا اقدام ب ترکش نکردم و نمیدونم خماری نسخی چجوریه اصنم برام مهم نیست چجوری چون انقدر ارادم قویه ک اگه ۱۰۰درصدی باشه تصمیمم مث اب خوردن ترکش میکنم داداشا ابجیای گلم ما همه باهم هستیم ..خودتون دیدین این ادمای پخمه و بیعرض هیچوقت معتاد نمیشن چون از زندگیشون چیزی نفهمیدن مت هر معتادی دیدم ماشالا از هر انگشتش ی هنر میباره و همینم باعث بدبختیمون شده ماها همه از زرنگی زیاد افتادیم تو این راه پس همه باهم شعار بدین ک ما میتونیم ما میتونم بچها همیشه این تو ذهنتون باشه ک شما قبل مصرف چجور ادمی بودین حتما فکر کنید و ی عکس از گذشته قبل مصرف بزارید جلوتون ببینین چقد عوض شدین ولی عیب نداده شده دیگه غصه خوردن ب درد نمیخوره باید وارد عمل بشیم خواهش میکنم از همتون ک انقد سختونگیرین ترک کردنو بعدش مشتیا ما ادمیم ترکم مال موتور نکشم خداس پس چی ما فقط قرار چی کنیم یه تعقیر کوچیک کنیم برگردیم ب تنظیمات کارخونه اصلا سخت نیست اصلا سخت نیست ببینم دیه چیکار میکنید اینو بگم من ی ادمیم ک خیلی اهل دین اینجور مسایل نیستم یعنی اصل نیستم فقط در حد احترام گذاشتن همین ولی اینجور موقع فقط فقط از خدا کمک بخواین و از خودتون همین خیلی راحتر ترک میکنید سعی کنی نماز بخونید تو این بورهه زمانی حله عشقا میخوامتون ایشالا ب امید روزای بهتر و خوشتز انقدم ضعیفرنباشین خودکشی کار ادمای ضعیف توضیحم همینطور قوی قوی قوی باشین پس چیشد ما همه باهم هستیم ما میتونیم یا حق بدرود ب همه دوستان گلم

    • Mehdi گفت:

      اوضام خیلی بی ریخته ۳۳ سالمه تقریبا ۱۰ ساله مصرف کننده ترامادولم نمیدونم چکار کنم چند سالی هست میخوام ترک کنم ولی نشده دوزم چند سال قبل به ۳تا ۲۲۵ رسید اوردمش پایین الان از پارسال به بهونه بیماری کرونا موندم تو خونه که به ترکم برسم دوزم اوردم پایین پارسال تا ۱۰۰ میلی باز رفت بالا چون هوا سرد میشه وسوسه میشم بیشتر کنم برم بیرون راه برم سیگار چاق کنم ولی تو خونه با مادرم زندگی میکنم نمیدونه مصرف کنندم خلاصه از پارسال که تو خونم زمان داره خیلی زود سپری میشه کار ندارم توانایی هم دیگه ندارم به فرسودگی دارم میرم??الان بااینکه دوزم اوردم پایین تو این ۵ ماه از عید تا مرداد رسوندم به ۵۰ میلی گرم ترک کردم ولی چون همیشه ساعت ۳ الی ۴ قرص مینداختم بالا تو این ساعتا خیلی خستم اصلا علائم ترک اعتیاد رو ندارم فقط خستم حس کاری ندارم هروز تو خونم دلم گرفته حس بیرون رفتن دیگه ندارم دارم به فرسودگی میرم وسوسه زیاد میشم نمیدونم چه مرگمه کبد یا کلیه مشکل داره یا علائم مصرف نکردن منکه خسته شدم احساس میکنم زندگی بدون مواد دیگه واسم معنایی نداره بمیرم راحتترم زندگی خیلی تلخه??

  23. مرتضی گفت:

    سلام
    داداش میخوام ترک کنم چجوری بدون اینکه چیزی جایگزین کنم

  24. محمد گفت:

    سلام.من بعد 18 سال پاک بودن،بعلت حماقت و خریت با خودم فکر کردم که حالا که من پاک هستم چرا گاهی تفننی مصرف نکنم.و همین تفکر دوباره شروع ماجرا شد و من 3ساله معتادم.شیره و تریاک مصرف میکنم . چون نمیتونم و موقعیتشو ندارم بکشم،بصورت خوراکی مصرف میکنم و داخل چای حل میکنم.میخوام ترک کنم و دوباره به روزهای سلامتی و پر انرژی بودن بر گردنم.با مصرف مواد بی حال و کسل و افسرده میشم.اصلا از مصرفش لذت نمیبرم.یادمه 20سال قبل که تریاک مصرف میکردم خیلی سرحال و اکتیو و پرانرژی میشدم.نمیدونم بدنم تییر کرده یا مواد اینقدر آشغال شدن

  25. رامین گفت:

    سلام من مدتی تریاک مصرف میکردم خواستم تریاک رو بزارم کنار شروع کردم به خوردن دراگون بعد از چند وقت خواستم دراگون رو بزارم کنار، توی خونه از عهده درد خماری بر نیومدم، الان هم فقط و فقط به خاطر درد خماری نمیتونم بزارمش کنار وگرنه هیچ علاقه و وابستگی بهش ندارم، هر کدوم از دوستان تجربه ترک داره و دارویی برای از بین بردن درد و سرگیجه و …. دوره خماری داره ممنون میشم به من هم بگه و راهنماییم کنه.

    • یک نادان دانا گفت:

      سلام رامین جان .داداش تنها راهش اینه که پله پله به ملاقات خدا برویم . منظورم اینه که بجای کشیدن . بخور و پس از یک هفته خوردن (بدون کشیدن) تقسیم کن روز اول چهار وعده . روز دوم سه وعده .روز سوم دو وعده اندازه نخود بخور .و روال روز سوم که روزی دو وعده هست رو یکم ادامه بده بعد بکن روزی یک وعده و ادامه بده بعد بکن روزی نیم و ادامه بده و رب و ادامه بده و یک روز درمیون یک رب و بعد خلاص .به قدرت خدا خطلاصی .فقط از خونه بیرون باش تا هوس نیاد سراقت و تمام . همه دوستان این روش رو ادامه بدن حتما پیروزند انشالله

  26. مجتبی گفت:

    سلام دوستان عزیز من ۸ساله شیره تریاک میکشیدم یه دفه تصمیم گرفتم ترک کنم هرکسی یه روشی گذاش جلوم هرکی یه چی پیشنهاد دادبهم یکی ب۲ یکی متادون بکی قرص اما دوستان من خودم تصمیم گرفتم ک خودم تنهایی ترک کنم ب حرف کسی هم گوش ندم.شیره رو گذاشتم کنار و فقط تریاک رو شروع کردم ب مصرف فقط تریاک اما ن روزی ۴وعده ۵ وعده دوسه روز اول کردم دووعده فقط صب یه کم میزدم میرفتم بیرونی جایی سرگرم تاشب باز همونقد میکشیدم ک بتونم بخوابم ن اینک نعشه توپ کنم ک فرداش تا لنگ ظهر خواب باشم البته اینم بگم من صب ک میکشیدم ب ظهرنرسیده خماربودم اما خماری و دردشوتا شب تحمل میکردم چیزی نبود ک نتونم بهد چن روزی کردم روزی یک وعده روزا فقط سرگرم بودمو فلان شبا فقط همونقد ک بتونم بخوابم میکشیدم بعد چن روز دیگ کلا گذاشتم کنار همون یه وعده رم نکشیدم سه روز تحمل کردم دیگ از درد مخاستم بمیرم دوباره رفتم چن دود کشیدم ک فقط دردم کمتر بشه وبقیه جنسا و همچی رو انداختم تو چاه دسشویی .شبا تو خلوت بچه ها هرکدوم میتونین برا خودتون دعا کنین تو خلوت خیلی حال ادمو خوب میکنه ادم انگار یه نفرو داره ک دوسش داره و حواسش هست دیگ پاک شدم بعد ۱۴ روز دیگ هیچ دردی نداشتم و ۲۸ روز ک از ترکم گذشت دیگ چاق شده بودم خوراکم باز شده بود هرچی میخوردم سیر نمیشدم خوشتیپ سرحال دیگ فکرم باز شد و اینا الانم اصلا توفکرشم نیستم حتی بدم میاد ازش.دوستان فقط تنها کسی ک میتونه بهتون کمک کنه فقط خودتونین و ارادتون ن قرص و شربت و متادون و اینافقط و فقط خودتون دعاکنین براخودتون و عشق کنین سخ نگیرین این دوروز دنیاروخوب زندگی کنین پاک و سالم

  27. سید محمد گفت:

    سلام دوستان عزیز انشاالاه تمام کسانی که افتادن توی این منجلاب ودارن دست وپا میزنن هر چه زودتر نجات پیدا کنن من الان حدود هشت ساله که دارم شیره مصرف میکنم الان چند روزه که بد جور افتاده تو سرم ترک کنم خیلی با خودم ور رفتم که چطوری شروع کنم تا اینکه افتام تو گوگل واز تو این کانال به اون کانال شروع کردم به سرچ کردن که چه روشی مناسب منه دیدم من که نمیتونم برم کمپ باید تو خونه ترک کنم روشهای ترک کسایی که من مثل اونا بودم رو برسی کردم وبه این نتیجه رسیدم که سه چیز میتونه به من کمک کنه
    1 توکل به خداوند بزرگ وکمک خوا ستن از اقام امام زمان
    2 دوش اب سرد در زمان درد و خماری
    3 کم کردن مصرف به صورت پلکانی واندک اندک
    الان دو روزه که دارم این کارو میکنم فقط الان وقتایی رو که مصرف میکردم رو دارم زیاد میارم که بخاطر ضعف بدنی نمیتونم کاری بکنم از همه کسانی که این پیامو مطالعه میکنن خواهش میکنم برام دعا کنید که بتونم از این منجلاب نجات پیدا کنم
    منم از خدا میخام که بحق جدم حسین یه نگاهی به ما ادمهایی که میخاهیم پاک باشیم وبرامون سخته بندازه که براحتی از اینم مسیر رد بشیم وبتونیم دوباره تو جامعه مثل بقییه راحت زندگی کنیم
    اهای ادمایی که درگیر این مواد لعنتی هستید شمارا به جان اقا امام زمان قسمتون میدم هر وقت پاک شدید قول بدید دست یکیو بگیرید ونجاتش بدید
    از همتون معذرت میخام که وقتتون رو گرفتم التماس دعا
    کوچیک همه شما سید محمد

  28. محمد گفت:

    سلام خسته نباشین.بعد این ک خدمتم تموم شد با یکی از دوستام ک تازه باهاش اشنا شده بودم رفتیم مسافرت و اونجا دستش پایپ شیشه دیدم اول یکم نصیحتش کردم ک دست بکش و اون ادعا میکرد معتادش نیست هروقت دلش بخاد میتونه ازش دست بکشه بعد چند روز وسوسه شدم و گفتم میخام امتحانش کنم بهم گفت راه برگشتی نداره این چیزیه اگ یه دود ازش بگیری بعد اون اگ یه کیلو شیشه هم بزارن جلوت همشو میکشی(هرچند باعث اوردوز میشه) و الان حدود بیست روزی میشه هروز میرم شیشه مصرف میکنم و در طول روز حدود چند گرم حشیش مصرف میکنیم ب گفته رفیقم اینجوری باعث میشه شبا خاب بریم و بیخابی نکشیم و اشتهامون زیاد میشه ب خاطر خبره بازی دراوردن و عقل کل بودن رفیقم احساس میکنم دارم گرفتار شیشه میشم الان لسم ورم کرده و دندونم خیلی درد میکنه همش دلم میخاد ولش کنم ولی تا بیدار میشم یا رفیقم زنگ میزنه یا من بهش زنگ میزنم دوباره میریم مصرف میکنیم صورتم خیلی لاغر شده ایا امکانش هست از مصرفش بتونم جلوگیری کنم و دیگه نرم سمتش؟؟لطفا راهنماییم کنین من تازه خدمتم تموم شده نمیخام گرفتارش بشم??‍♂️

  29. محمد گفت:

    سلام دوستان من الان ۳ ماهه تریاک میکشم با وافور روزی ۵ یا ۶ گرم میتونم تو خونه ترک کنم یا برم کمپ ب نظرتون نمیخوام وسط راه برم باز بزنم بایس بزارمش کنار همش مزخرفه فقط میکسی ک حالت طبیعی بشه مثه بقیه ادما

  30. محمد گفت:

    سلام دوستان اول از هرچی خدا به همه کمک کنه بتونیم پاک بمونیم
    من۳۶سالمه۱۹سال مصرف هرچیزی که فکرشو بکنید داشتم این اواخر هم شیشه و هرویین باهم زنم میدونست و هرکاری میکرد کمکم کنه نشد هرکمپی رو حداقل۳بار رفتم دیگه تحمل نداشتم خسته شده بودم مصرفم تاروزی۱ملیون رسیده بود یعنی ای اواخر تانزدیکاری۱میلیاردفقط مصرف داشتم تا اینکه خانواده زنم فهمیدن و به خانوادم زنگ زدن وزنموبردن خونشون اون موقع بود فهمیدم زندگیم نابود شده داداشم وارد عمل شد کمکم کردفرستادم کمپ۲۱روزاونجابودم برگشتم یه ماه نشد باز شروع کردم دوباره فرستادم همون کمپ۱۰روز موندم اینبار خودم خواستم الان یکساله پاکم بدون حتی یه سیگاربهترین زندگیو داشتم آبروم برگشت تا اینکه کرونا گرفتم و گفتم شیره بکشی برات خوبه و دوسه باری کشیدم الان مث سگ پشیمون شدم و میخام کنار بزارم دارم تو خونه امتحان میکنم ببینم بدون کمپ میتونم کمکم کنید برام دعا کنید کنارش بزارم توروخدا هیج چیزی تو زندگی ارزش پاکی رو نداره ارزش خوشحالی و آبرو رو نداره فقط برام دعا کنید تحمل کنم این چندروزو التماستون میکنم

  31. آریا گفت:

    سلام به همگی اقا من اومدم یه درد دلی کنم با همه رفقای ک میخوان پاک باشن خلاصه بگم ک من شیش سال روزی چاهار تا پنج گرم شیره مصرف میکردم و هرچی کار میکردم میکشیدم و کلا ازین رو به اونرو شدم داغون بی روح بی حس بی ذوق اصن دیگه حس و حال جوونی و عشق و حال رفت و همش شد صبح رو ظهر کنم برم مصرف کنم ظهر دباره شب کنم برم مصرف کنم یا دنبال مواد بودم یا میخواسم بکشم دیگه خانواده و رفقا و زخم زبون بقیه ک چرا اینجوری شدی بماند خلاصه چندباریم میرفتم ترک کنم تحمل درد نداشتم تا دوماه پیش هم مثل خیلی شماها میومدم اینجا میخوندم ک چیکار کنم راه کار پیدا کنم و البته خیلی هم امیدوار شدم از حرف خیلی ها و خواستم این امیدواری رو به یکی دیگه منتقل کنم توی ک قصد ترک داری منم تا دوماه پیش مثل تو بودم ببین داداش گلم رفیق من ترک بدون درد نمیشه ولی میشه اون درد کمترش کرد با قرص ب۲ یا متادون اونم خودسر نه با برنامه ولی مهمتر ازینا فقط اراده خودته ک بخوای تا کی میخوایم ادامه بدیم به این کارمون برو تو آینه یه نگاه به خودت بنداز من اینکارو کردم ببین اصن همون ادمی ک قبل مصرفت بودی ببین چیزی ازت مونده دنیا رو باید با عشق و خوشی گذروند چند تومن مصرف میکنی خدا شاهده ترک کن برو نصف اون خرج خودت و عشق حال کن برو مسافرت برو بهترینا رو بگیر بخور برو کیف دنیا رو یه ماه ببر اگر دیدی مواد بهتره بیا هرچی میخوای به من بگو اون مواد عشق حال نداره بدبختی داره خودت خانوادت آشناهات دوستات همرو میرنجونی برو عشق کن برو زندگی کن از هرکی میخوای کمک بگیر برو کلاس برو خرج ترکت کن هزارجور راه هست بخدا فقط اراده میخواد ولی ترکش کن و چندماه رو تا میتونی عشق حال کن دیگه اگر حالت از مواد بهم نخورد ته حرفم داداشیا من خودم از هیجده سالگی کشیدم و هیچی تو زندگی هیچ خوشی ندیدم حتی رفیقم نداشتم دیگه رفیقم مواد بود پاتوقم مواد هیچکی دیگه حتی بهم اهمیت نمیداد ولی الان این دوماه فهمیدم زندگی چیه مزه زندگی چیه با اینگه بیشترشو درد خماری کشیدم ولی بازم فهمیدم ارزش پاک بودن چقدره.
    یه حرف دیگم بزنم به اون خانوما داداشا خانواده ها و کل جامعه ک آشنا هاشون مصرف دارن میخوان ترکشون بدن عزیز من اونی ک معتاده خودش دلشکسته تر از بقیس خودش روزی صد بار میزنه تو سر خودش ک چرا اینراه اشتباه رو رفته احتیاج نیست تو بزنی اون یه بیماره همینجوری ک به یه سرطانی نمیشه گفت خوب شو به اون معتادم نمیشه گفت خوب شو باید کمکش کرد و پشتش بود حامیش بود ما معتادا گناهی نداریم ما دلرحم ترینیم ما یه چوب دادن دستمون اون چوب بلند کردیم زدیم تو سر خودمون ولی مثل خیلیا نزدیمش تو سر نفر جلوی ما به خودمون بیشتر اسیب زدیم فقط کمک میخوایم از زخم زبون از اینکه تنهامون بزارید درحقمون ظلم کردید نه خوبی هرچیزی یه اصل و اصولی داره به راه به روش درستش برید به امید روزی ک تو جامعه معتادی نباشه و همه پاک باشن واسه همه ارزوی خوبی و خوشبختی دارم اگر بهت کمکی کرد حرفام منم دعا کنید من تنها بودم و کسی پشتم نبود ترک کردم ولی روی پای خودم واسادم تنهایی و تونسم شما هم میتونی رفیق من.
    بهترین های فردا با اراده های امروزن

  32. سما گفت:

    سلام چطوری میشه توخونه بدون اینکه کسی ازخانواده بفهمه ترک کردآخه هیچ کس نمی دونه

    • لیلا گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرمنده مزاحم شدم من لیلا ۳۸از شیراز هستم مصرف کننده هروئین و شیشه هستم ی بار تو کمپ ترک کردم ولی خیلی عذاب کشیدم میخوام ترک کنم ولی از خماری خیلی میترسم میشه کمکم کنید تورو خدا خدا خیرتون بده دوبچه دارم خیلی از لحاظ روحی داغون هستم

    • مصطفی گفت:

      سلام به همه دوستان عزیز بنده امروز که میشه 28 مهرماه با نام و یاد خدا دارم میرم که از شر مواد لنتی خلاص شم سه سال هست که ترامادول 225 مصرف میکنم 21 سالمه و امشبم باید برم مطب دوره درمان سم زدایی فوق سریع را شروع کنم باید یک روز قبل از انجام کار سم زدایی هیچی مصرف نکنیدو هیچی نخورید امیدوارم که همه کسایی که گرفتار این مواد لنتی ان از شرش خلاص بشن شماهم واسه من دعا کنید ممنونم از همه دوستایی که باهام هم دردن چون فقط خودمونیم که میتونیم درد همو بفهمیمو درک کنیم

  33. وحید گفت:

    سلام هم دردای عزیزم.
    من روزی ۴ تا ۵ گرم شیره مصرف میکنم. صبا میخورم و شبا میکشم. الان بعد یه مدت دیگه هرچی میخورم یا میکشم هیچ حسی ندارم. نشئه که نمیشم هیچی اصلا هیچ حالی نداره. از یه ادم معمولی هم بی حس و حال ترم.
    خیلی از رفیقام میگن چون صبا میخوری اینجوری شدی. مصرفم به شدت بالا رفته .واسه همین که هیچ احساسی ندارم میخوام ترک کنم چون فقط پولم میره. ولی جدا از ترک مشکلم چیه.؟؟ چرا نشئه نمیشم دیگه. دستون دارم داداشیا و آبجیای گلم. قسمت ما هم این بوده. یه داداشی بالا خوندم گفته بود که هرچی ادم زرنگ و ورزشکار به این درد گرفتار میشه. واقعادرسته .من خودم کمربند مشکی کاراته دارم. مربی هستم . ولی دوساله به بهانه کرونا….
    جسممون مریضه ولی هوای قلب پاکتون رو داشته باشین. یا حق

  34. هادی گفت:

    ۵سال ترامادول روزی ۵ تا ۱۰۰ استفاده میکردم ،برای ترک رو آوردم به دلتای هندی بعد به اون معتاد شدم و الکل ولی ۶سال کلا اعتیاد به قرص و مخدر و گذاشتم کنار الکل رو هم ترک کردم ولی خیلی افسرده بیحالم میگن بخاطر تخریب سلولهای مغز ،آخه ۶ سال هم کم نیست که ترک کردم یه مدتی قرصهای ضد افسردگی میخورم باز از هیچی بهتر خدا کمکمون کنه

  35. هادی گفت:

    لعنت بر کسی که ترامادول درست کرد 5 سال اعتیاد بهش داشتم ،الان 6سال ترک کردم هنوز افسرده یه مدتی قرصهای ضد افسردگی میخورم عجب غلطی کردم از داروخانه گرفتم لعنت به اون مسئول داروخانه که وجدان نداشت،خدا کمکمون کنه

  36. Sepidew گفت:

    سلام من یه خانم ۳۷ ساله هستم که بدلیل مشکلات زندگی و مصرف پدرم و در دسترس بودن مواد در منزل معتاد به شیره شدم
    هفت ماه مثل برق و باد گذشت و من اصلا نمیدونم چجوری روزام سپری میشدن
    واقعا فقط یکبار موقع حاضر شدن تو آینه به خودم نگاه کردم و دیدم چقدر از قیافه افتادم و تغییر کردم
    همونجا تصمیم به ترک گرفتم نه تدریجی نه کمپ یکباره مصرفمو قطع کردم
    شاید به نسبت دوستان هفت ماه مدت زمان زیادی نباشه و ترک راحتتری داشتم اما واقعا فقط کافیه به خودتون بیاید
    امروز ۱۵ روزه که پاکم و هرروز هررررروز خداروشکر میکنم
    وقتی میبینم مثل همه آدمها سالمم و وابستگی ندارم
    باور کنید لذتی نداره وقتی اسیرش باشی
    رها کنید خودتونو از اسارت
    یه روزی به خودمون میایم میبینیم ما موندیم و موادی که پولشم نداریم
    نذارید به اون روز برسه
    توی نظرتون بی خانمان ها بیان مگه اونا از اول این بودن معتاد ک باشین عزت و احترامتون همهجا ازبین میره
    واسه خودمون ارزش قائل باشیم
    میدونم درد داره بیقراری داره همه کم و زیاد کشیدیم اما کار نشد نداره
    به امید پاکی همه

  37. ارزوی مرگ گفت:

    سلام من اعتیاد ب هروئین دارم میشه کمکم کنید من ی بار با متادون ترک کردم تا دوهفته موندم با متادون ام باز بعد از دو هفته شروع ب مصرف کردم الان با دوباره شروع کردم چون نمیتونم دل بکنم میشه بگید چیکار کنم ک بتونم چون ازدواج کردم شوهرم میدونه اما خانوادش ن میشه کاری کنید ک خانوادش نفهمه چون من خونه ی خانواده ی شوهرم هستم چیکار کنم لطفا کمکم کنید

    • سعید گفت:

      درود به همه ی عزیزان هم درد.از هرکجا رسد درد درمان همانجاست.من هم از سن ۱۹ سالگی درگیر اعتیاد شدم و مراحل ترقی و نزول رو تا شیشه و هروئین طی کردم همه ی مواد مصرفی رو تجربه کردم و ترکشون رو چشیدم و فقط یک چیز رو فهمیدم.ابتدا اینکه خواست و قصد پاکی از ته قلب باشه و تماما خودمون رو بسپاریم به خدا و ایمان و توکلمون رو قوی کنیم.اگر به دین و خدا معتاد بشیم بهتر از اینه که به یه ماده هرچی که میخواد باشه.و ایمان داشته باشیم که خداوند ورای باورها و اعتقادات ماست.بعد اینکه تنها فاکتور برای ترک راحت تر مقدار ماده ی مصرفیه.یعنی هرچقدر کمتر ترک روانتر.به هیچ عنوان از ترامادول استفاده نکنید که درصد تخریبش بالاتر از هر ماده ی دیگه ایه و تشنجهای شدید ایجاد میکنه اگر هم در حال مصرفش هستید شیفت کنید روی یه ماده ی دیگه.اینکه برای ترک از متادون یا بپرونورفین استفاده میشه برای اینه که اون آداب و عادتهای کشیدن و مصرف کردن از شما فاصله بگیره و ذهنتون از فضای مصرف دور بشه.ترک هروئین هم مثل هر ترک دیگه درد و خماری داره و به مقدار مصرفتون رابطه ی مستقیم.پیشنهاد میکنم زیر نظر یک روانپزشک که برد و تخصصش ترک اعتیاد هست قرار بگیرید چون ما معتادها بستگی به طول دوران مصرف دچار افسردگی و اختلال در غدد درونریز هستیم.اینکه دوستان اشاره میکنند فقط خودت میتونی بخودت کمک کنی یمقدار جای بحث داره.خواست و تصمیم اول قطعا با شماست ولی از هر امکانی برای کمک گرفتن و مشاوره استفاده کنید.انجمنها ان ای جای خوبیه بشرطی که آگاهانه وارد بشید و قصدتون مشخص باشه.در نهایت ترک کردن درد و خماری داره و بقول دوستمون باید با دردش هم کنار اومد و پذیرفتش.پیک درد و خماری در هر ماده ای سه روزه که برای تسهیل اون هم روشها زیاده.حتما یک نفر در دوران ترک کنارتون باشه شب و روز و لطفا و لطفا ذهنتون رو تغییر بدید.فکر و زبان ما جاذب همه چیزه اشاره به اسمتون میکنم و اینکه همه چیز رو خوب و خیر بخواید.درمان اعتیاد یه نسخه ی جامع که برای همه کار بده نداره.اعتیاد یک بیماریه که شما رو از لحاظ روحانی و معنوی قوی میکنه اگر بخواید. قصد و هدف بلند مدتون برای پاکی گرفتن دست همدردهاتون باشه.خداوند همیشه همراه بنده هاشه و حاضر این ما هستیم که غایبیم.آرزوی پاکی میکنم برای خودم و همه ی همدردهام.

  38. Ss گفت:

    سلام … من وید مصرف دارم خیلی از دردش می ترسیدم تا پیامای شما ها رو خوندم همیشه فکر میکردم نمیشه و خیلی درد داره ولی الان امید وار شدم ک تا یک هفته دیگه پاک پاک میشم … یکی گفته بود یک هفته مریضی نمی میری ک…… فک میکنم یک هفته کرونا گرفتم اصلا بکس امروز یهو درد بکشیم بهتر عمری کم کم زجر بکشیم …التماس دعا

  39. علی ماندگاری جاویدان گفت:

    سلام دوستان .
    من حدود پنج ساله که هر روز ، روزی ده تا پانزده گرم تریاک لا باور میکشم .
    میخوام ترک کنم . فقط موندم که با متادون ترک کنم یا شیره بخورم و کم کم شیره را کم کنم ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین .
    کارمندم و کسی نمیدونه که اعتیاد دارم .
    چهره م هم نمیخوره .
    ولی نسبت به پارسال خیلی لاغر و نحیف شدم .
    لطفا بگین کدوم روش شروع کنم ؟
    از فردا میخوام شروع کنم .

    • سامان گفت:

      سلام علی اقا خوشحالم که تا الان متادون نخوردی به هیچ عنوان فکر خوردن قرص جماعت یا مواد جایگزین نکن یا همون تریاکو کم کم کن یا یهو کنار بزار و روز دوم ترک نصف قرص بی دو بخور و روز سوم تا پنجم هر روز نصف بی دو بخور دقت کن تعداد قرص های بی دو که تو 5روز اول ترک میخوری نباید از 3عدد بیشتر بشه وگرنه معتاد همون بی دو میشی که از تریاک سخت تر ترک میشهه.روز پنجم ب بعد با قرص کلونیدین شروع کن روزی دو تا بخور تا روز دهم .و از روز دهم دیگه هیچ قرصی نخور نهایت اذیت بودی ی ژلفون بخور اونم ن تکرار کنی

  40. آرش گفت:

    سلام دوستان تروخدا کمکم کنید به کمکتون احتیاج دارم من قبلا مواد سفید مصرف میکردم‌ و خانواده ام‌ به اجبار دادنم کمپ‌ و دوسال دقیق پاک موندم الان متاسفانه بیست روزه دقیق دوباره ادامه مصرف دادم‌ و میخوام ترک کنم چطوری میتونم باز ترک کنم راستش خیلی از درد خماری میترسم تروخدا اگه تجربه ای دارین در اختیارم بزارین ممنون میشم بخدا خسته شدم هر روزی هم که میکشم با گریه میکشم بخدا انقدر خسته شدم که میخوام خودم و بکشم اما دلشو ندارم لطفا لطفا راهنمایم کنین ممنونم

  41. امید گفت:

    سلام دوستان عزیزامیدهستم ۲۸سالمه نزدیک ب چهارساله ک تریاک شیره متادون مصرف کردم هربارک جایگزین کردم فقط گرفتارش شدم الان ۲ روزمیشه ک اراده کردم ب ترک این نوع بیماری خواستن توانستنه اگه اراده کنی همش یک هفتس بدازاون خودت ارادت قوی ترمیشه ب امیدپاکی همه ومن

  42. حمید گفت:

    سلام دوستان من ۳۵ سالم و ۳ سال که تریاک و شیره مصرف میکنم.واقعا دیگه خسته شده بودم از اینکه من که انقد موفق و مغرور‌بودم حالا باید به حال یه آدم عادی هم حسودی کنم.احساس حقارت میکردم.الان ۵ روز شروع کردم خیلی سخت اما شدنیه.اول اینکه اگه فک میکنین ترک یک باره نمیتونین پله ای انجام بدین.مصرف رو کم کنین اما جایگزین نکنین.مثلا متادون جایگزین تریاک نکنین همون تریاک تو بازه کوتاه کم کنین و تو یه تاریخ مشخص قطع کنین.
    الان دارم کم کم دیگه عادی میشم چون مصرفم کم بوده اما فقط ترسم از برگشتن
    اما خب زندگی عادی به دور از خماری و تئشگی خیلی بهتره
    منم‌ باشگاه میرفتم آدم شادی بودم اما الان شدم افسرده و گوشه گیر
    فقط اراده میخاد به امید پاکی و موفقیت همه دوستان

  43. محمد گفت:

    سلام محمد هستم 33 سالمه همه چی تقریبا از بیست سالگی وبعد خدمت سربازی شروع شد. دختری که عاشقش بودم و قرار بود باهم ازدواج کنیم یکدفعه زد زیر قولش و من شکست عشقی خوردم همین اتفاق باعث شد استارت مصرف موادم زده بشه. اوایل مصرفم خیلی کم بود ماهی یکبار، دوهفته ای یکبار تریاک میکشیدم تا چند سال همین روال ادامه داشت تا اینکه کم کم مصرفم زیاد شد و الان هر روز شیره میکشم.تو خونه هم نمیتونم مصرف کنم به خاطر همین همش دنبال مکان میگردم. یادمه چند سال پیش که پاک بودم و تو جیبام پر پول بود وقتی تو خیابون راه میرفتم و هرچیزی که تو ویترین مغازه ها میدیدم و ازش خوشم میومد رو میخریدم ولی الان بعضی وقتها لنگ بیست تومن پول میشم که برم جنسمو تهیه کنم. از این شرایط خسته شدم توروخدا کمکم کنید.یکی دوبارهم تو خونه ترک کردم ولی دوباره شروع کردم. انشالله من و همه اونهایی که گرفتار اعتیاد هستیم زودتر از این منجلابی که توش گیر کردیم رهایی پیدا کنیم ودیگه هیچوقت سراغش نریم.

  44. سعیده گفت:

    سلام خیلی خسته ام دیگه واقعا حالم از مصرف شیشه بهم میخوره عاجزانه ازتون کمک میخوام من خانمی ۳۴ساله ام دوتا بچه طفل معصوم دارم .من بارها ترک کردم با مرحله ی اول ترک مشکلی ندارم ولی بعدش که نرم دوباره سمتش منو از پا درآورده بخدا حالم از مواد بهم میخوره دیگه دلم یه زندگیه سالم می‌خواد کناره بچه هام ولی ککسی نیست کمکم کنه که موفق بشم التماس می‌کنم کمکم کنید

  45. رسول محمدی گفت:

    سلام دوستان.من۵سال ترامادول۲۲۵مصرف کردم یه بارم یابوی ترک کدم اما باز رفتم سراغش الان باز ۲روزه مصرف نمیکنم.دوستان۳روز فقط ۳روزسختی داره بخدا ارزش داره میدونم یکم فشار میاره اما ترکشم لذت داره چون داری با یه چیزی میجنگی که میخاد تورو از پا دربیاره.فقط دمنوش بخورید روزا خودتونو مشغول کنید اهنگهای پرانرژی گوش بدید.برا شبا یه قرص خاب اور استفاده کنید بهتره یه دکتر برید و در میون بزارید.من که نمیزارم یه قرص چند گرمی من ۷۵کیلیوی رو شکست بده .میرم تو دلش تحمل میکنم بخاطر خودم خانوادم.با ترک قول میدم میفهمی چقد میتونی قوی باشی

  46. Reza SaTaN گفت:

    با سلام و خسته نباشی به همدردانم
    کامنت هاتون رو دونه به دونه خوندم و دقیق فهمیدم مشکلتون کجاس من اسمم رضا و ۴سالو۱ماه پاکم و یه روزی مثل همه شما بودم مثل همه شما فکر میکردم مشکل من نوع موادی هست که استفاده میکنم و هعی تغییر مواد میدادم یا مقطعی ترک میکردم و به دوهفته میرسید مصرف میکردم تا اینکه فهمیدم مشکل من بیماری اعتیاد است یعنی ما بیمار هستیم و مواد مخدر مثل تریاک شیره شیشه و هروعین اینا حتی یه قرص ترامادول هم سوخت بیماریمونه من تو جلسات معتادان گمنام شرکت کردم و اونجا به این درک رسیدم واین هم واجبه تا خدت نخای خدا هم نمیتونه کمکت کنه فقط باید بخای الان بعد ۴ سال من یک راهنما هسم و به چند نفر دیگه هم کمک میکنم من ۲۵ سال سن دارم خدارو شکر میکنم تو این سن کم تونستم پاک بشم راه حلشو میدونم کسی خاست شماره تماسم رو میزارم زنگ بزنین کمک کنم با تشکر

  47. حمید گفت:

    سلام حمید هستم ۲۸ ساله خواهش میکنم کمکم کنید دوستان تو رو خدا جواب بدید تقریبا ۸ ماه تریاک مصرف میکنم تقریبا روزی میشه گفت ۱ گرم خیلی کمتر ولی وقتی که خمار میشم آب ریزش و زانو به پایینم درد میگیره و حالت تنگی نفس میگیرم تو رو جان عزیزتون کمکم کنید بخدا بذارمش کنار دیگه غلط بکنم سمتش برم از خودم بدم اومده دیگه بعضی وقتا تنها میشم خونه حتی گریه میکنم حتی بعضی از پیام های دوستان رو میخونم گریم میگیره ایشالله که هم من هم بقیه از شر این لعنتی خلاص بشن خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • سامان گفت:

      حمید تو از همه وضعت بهتره تو معتاد سختی نیستی مصرفت کم کن ب خدا پناه ببر چند روز خماری بکش بخدا پنج رو تحمل کنی دردش کم میشه ی کسلی میمونه تا ده روز .

  48. امین گفت:

    سلام دوستان میخوام یه کوچولو از تجربه ام بگم شاید بدرد یکی خورد من ۳۷ سالمه حدود ۳۴ ساله مواد مصرف میکنم البته بخوام خالص اشاره کنم در دوران مصرف بودم ۲۰ سال اما خوب بیماری اعتیاد از زمانی ک ذهن یاری میکته در تمام رفتارهای من دیده میشد تا به حال . دوستان از نظر ترک کردن و تجربه داشتن موادمخدر هیچ حرف تازه ی برای گفتن و اعلام وجود نداره تنها موجودیتش که همان کافیه ک منو به زنجیر بکشه وجودش ومصرفشه بااین حال همش تو ترس از خماری و توجیح و بهانه ها هی امروز و فردا میکنم چندسالیه با هرویین زندگی میکنم و هیچ موادی جوابگو نیست برام هیچ وقت انقدر عجز خماری روکشیدم ک ب مهارت رسیدم هرگز لنگ وخمارنمیمونم الانم کارم به جایی رسیده ک ۵۰ گرم ۶۰ گرم هرویین رو میخرم تو نزدیک بیست روز میکشم نزدیک روزی یک گرمو نیم مصرفمه عمل بالایی هم ندارم شیشه هم کنارش هست اما خیلی خیلی کم مصرف میکنم من عجزهایی به واسطه ی موادمخدر دارم ک روزی صدبار بکشنم نباید هرگز سمت دود برم نمیدونم این معجزه که رخ میده و واقعا دیگه تعطیلش کنم دعا کنید برام بلاخره تمامش کنم بسته دیگه . یک ثانیه پاک ارزشمندتراز صدسال درکناراعتیاد هستش . مثل من ترسو نباشید با توجیح و بهانه و دلیل امروزوفردا کردن خودتونو به بازی نگیرید دندونی ک دردمیکنه بندازید دور دندون ما روهم ک کلا کرم خالصه … برای من رفقا خیلی دعا کنید من وضعیتم خوب نیست.

  49. سامان گفت:

    سلامم به همه شمایی که عزم ترک کردید یا تو ترکیدو عذاب.
    متادون. اسمش لرزه ب جانم میاره اون روزی که رفیق صمیمیم بهم پیشنهاد داد و من نمیدونستم این قرص چیه.ازون روز 5سال شایدم 6سال میگذره ترس خماری و بیکاری از دس دادن کار و ابروم پیش خانواده نتونستم ترک کنم.سه سال پیش برا تست ازدواجم مجبور شدم 5روز نخورم دو روز اول هی نعشع بودم روز سوم شروع شد همیجور روز ب روز بدتر شد پمج روز تحمل کردم تستم گرفتم و درجا مصرف کردم .الان بعد سالها دوبار کنار گذاشتم شاید باورتون نشه شدت خماری تا روز 5هست بعد اون دیگه قابل تحمله فقط باید مرد باشی به غرورت ب خانوادت ب شرافتت فکر کن بقران با هیچ مواد دیگه ای مثل متادون ترامادول نمیتونی ترک کنی فقط بدبخت میشی .رفیق ی روز از خواب پا میشی میبینی احساس راحتی داری دیگه سختت نیست میتونی تحمل کنی اون روز اشک شوقت در میاد به خدا پناه ببر دستتو میگیره فقط و فقط خودت میتونی کاری کنی که اون صبح زیبارو ببینی.ب امید اون روز برای همه مردم وطنم که ب نااگاهی گرفتار مواد مخصوصا اژدهای متادن شدن.

  50. حسین گفت:

    سلام دوستان عزیزم.داستان اعتیاد خودم رو براتون می‌نویسم که شاید درسی باشه برای عزیزان که هیچوقت سمت مواد نرن وخودشون و تو این بلای خانمان سوز نندازن .الان که این دلنوشته رو می‌نویسم 37سال سن دارم.شاغل و زندگی به کام هستش با دوتا دخترم.سال 92تا سال 99من زندگیم به لجن کشیده شده بود.با افتادن در این دام بلا.اول از خودم قبل از اعتیاد میگم که جوانی خوشتیپ با 190قد .ورزش بدنسازی انجام میدادم.دوسه تا هم مدرک معتبر از دانشگاه معتبر داشتم.زندگی داشت خوب پیش می‌رفت همه چی داشتم از زندگی خوب تا ابرو واحترام پیش همه.ولی ای داد وبیداد از این گرفتاری .امان از اون شبی که من مهمون اومد واسم وبساط تریاکو برا مهمونا گذاشتم ومزه نأشگی که فقط همون بار اول بود و چشیدم.وای کاش هیچوقت همچین اتفاقی برا دشمنان هم پیش نیاد.همه چیم رفت و گوشه عزلت گرفتم و بکش وبکش تا از اون جوون خوشتیپ نود کیلو که روزگاری 140کیلو پرس سینه میزدم و بچه ها تو باشگاه با من عکس مینداختن.جز یه آدم لاغر وضعیف باقی نمانده بود.هشت سال خودمو خونه نشین کردم و بن کل با دیگران قطع رابطه نمودم.به طوری که اگه گهگاهی بیرون میزدم همه طوری بهم نگاه میکردن.انگار که از یه سفر خارجی برگشته بودم.انگ معتاد که بدترین چیزی هستش که به یه نفر که برا خودش یه روزی برو بیایی داشته بهم زده شد.غرق در افکار باطل و توهمات پوچ بساط تریاک شده بودم.دیگر آن جوان خنده رو با نشاط چیزی ازش جز آدم افسرده و مدام غمگین نمانده بود.بیماری قلبی گرفتم.کبد چرب گرید 3و4 که دیگه نزدیک بودم کبدمو از دست بدم.بماند آن همه درمان وبر وبیا به دکتر ودارو درمانی.دیگه داشت جانم وخانوادم رو هم از من می‌گرفت.بدتر از همه خانمم ودوتا دخترم که جلو چشمانم ذره ذره داشتن آب میشدن.عزیزان اینار می‌نویسم که بدانید وقتی میگن اعتیاد بلای خانمان سوزه .واقعیت داره.همه چه رو میسوزونه .آنقدر لاغر وقیافم بهم ریخته شد بود که انگشت نما شده بودم.منی که حدود نودکیلو وزن داشتم شده بودم 66کیلو.ابروم رفته بود دیگه از همه کس می‌شنیدم.از دوست ودشمن.انقدر برایم سخت بود که از خانه بیرون نمیزدم.اخه روم نمیشد.اعتماد به نفس دیگه نداشتم.بن کل اجتماع رو ترک کرده بودم.دوستان باور کنید وقتی به عکس های قبل اعتیادم نگاه میکردم دیوانه میشدم .چه بلایی سر خودم آورده بودم.مصرفم رسیده بود به روزی ده گرم وبیشتر.هر چی پول داشتم صرف مصرف این بدبختی میکردم .زندگی سخت میگذشت.بدتر اینکه دیگه بی آبرویی برات عادت میشه و جاهایی میری که آلان که فکرشو می‌کنی مغزت سوت می‌کشه که چطور روم شده رفتم اینطور جاهایی وشخصیت خودتو له می‌کنی.اخ صد آخ برای این روزی از دست رفته اوج جوانی. ولی آدم نباید نامید بشه وبدونه اون بالا سر یه خدایی هست که اگه آدم ازش بخواد دستشو میگیره.من با این همه سختی ها بعد از 8سال به خودم اومدم و با توکل بر خدا و همت وارده خانواده وخودم تونستم بر این بلا پیروز بشم الان که می‌نویسم دوساله که پاک پاک وتا ابد هم نزدیک نخواهم شد حتی اگر برای نجات جانم باشد.دوستان به خوشی های بعد ترک وپاک شدن فکر کنید .به زندگی که باید با دیگران بود و در اجتماع .نه کنج عزلت و گوشه نشینی .جهان زیباست وانسان باید از زیبایی ها لذت ببره.هیچ وقت دیر نیست یه جو اراده وهمت میخواد یا علی بگو خودتو وخانواد تو و نجات بده.درد وخماری یک ماه بیشتر نیست اونم سختیش همون روزای اوله .روزای اول چون سخت بود ودرد داشتم با قرص متادون اونم نه پشت سر هم.منقطع.زمانی که خیلی شدید بود یه ذره استفاده میکردم تا دوسه روز که بدنم سم زدایی بشه .البته با خوردن گیاهان دارویی دمنوش.میوه .سبزیجات.اب زیاد.سرم با امپول تقویتی..بعد چند روز درد بدن قابل تحمل میشه.شروع کنید به ورزش کردن و پیاده روی وعرق کردن.ونوشیدن آب طوری که همیشه یه بطری آب پیشتون باشه.از تکرر ادرار نترسید که این خودش نشونه سم زداییه.سعی کنید افکار منفی رو از خودتون دور کنید.بیکار نشینید یه جا.وقتی حالتون خوب نیست از خونه بیرون بزنید وخودتونو مشغول کنید.کلا یه ماه بدنتو پاک میشه میشیم همون آدم اول روزای خوش میاد زندگیت دوباره رونق میگیره.وابرو واحترام میاد سر جاش.همه ما انسان ها اشتباه میکنیم.ولی باید درس بگیریم که دیگر خطا نکنیم.لا یلدغ المومن من جرح المرتین.انسان از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه..این تجربه من بود از اعتیاد وترک آن امیدوارم که تاثیر بزاره وعزایزانی که به این بیماری مبتلا شدن راهگشا باشه.به روزای خوب و خوش فکر کنید واززندگی لذت ببرین.یا حق

  51. reza گفت:

    سلام
    منم مثل بیشتر شما دچار اعتیاد به قرص متادون b2 شدم.
    چند بار تصمیم به ترک گرفتم ک بعد از کلی خماری پس دادن دوباره لغزش کردم.

    میخوام مردو مردونه ترک کنم.
    برام دعا کنید لطفا

  52. علی گفت:

    سلام دوستان
    خواستم تجربه خودمو برا بقیه بگم
    یه جوون ۲۶ ساله ام که
    از سربازی درگیر تریاک شدم، گفتم تو سربازی میزنم ک روزام بگذره، ولی سربازی تموم شد و تو شخصی‌گری خماری کشیدم و دیدم نمیشه. یک سال ب صورت مداوم مصرف کردم. انقدی درگیرش شدم ک صب از خاب پا میشی، خماری تخصی داری و فقط ب فکر مکان بودم ک برم بزنم بعدش بیام ب زندگیم برسم. نه مسافرتی میتونی بری، ن با خونواده جایی میتونی بری، مث یه ماشین که باید اول بنزین بزنی، بعدش بخای حرکت کنی. خلاصه یک سال تریاک کشیدم و به مرور زمان دوز مصرفم رفت بالا. سر کار نمیتونستم برم و از قیافه افتادم، جوری شد که خونوادم فهمیدن.انقدی بهم سخت گذشت که حاضر بودم بمیرم ولی این روزارو نبینم. فقط باید خودت اراده کنی،هیچکس بجز خودت نمیتونه نجاتت بده. جوری که من ترک کردم،خیلی سخت بود ولی خب جواب داد. به صورت یابویی همه چیو قطع کردم و از خونه بیرون نرفتم. تا سه روز اول خماری میکشی ولی قابل تحمله.از آب سرد غافل نشید.بخدا مث مسکن عمل می‌کنه. روزی ده بار میرفتم زیر آب سرد.تاثیر هم داره و حالت روبراه میش.تا چهار روز هیچی بجز آب نتونستم بخورم، و از شب پنجم تازه تونستم ک بخابم.بخدا پنج شب اول و فقط تو خونه راه میرفتم و نتونستم بخابم. بدون هیچ قرص و دارویی،یهویی همه چیو قطع کردم و الان خداروشکر ۱۴ روزه که پاکم و یه قرص کدیین هم نخوردم.دوستان سخت هست، ولی ب خودت بستگی داره.اینکه بتونی بزاری کنار، استقامت خودتو هم محک میزنی. پس ناامید نباش،فکرتو از همه چی پاک کن، بیفت تو خونه، گوشیتو خاموش کن و بچسپ به آب سرد. چهارروز تحمل کنی، از روز پنجم میشی همون آدمی ک قبلا بودی. ب روز پنجم ک برسی،دیگ داری موفق میشی، درد‌هاتو کشیدی،خماری هارو کشیدی و الان وقت نفس کشیدنه. انقد حس خوبی داره ک صب زود بیدار میشی و میری پیاده روی، میای دوش میگیری و صبونه میخوری و میچسپی ب زندگیت. بخدا تازه دارم میفهمم ک زندگی چقد قشنگه، اگ راه اشتباه و نریم. ایشالا که خدا به همه کمک کنه و این بیماری اعتیاد ریشه‌کن بشه برا همیشه. بخدا پدر مادرامون گناه دارن، دلت برا خودت نمیسوزه، به حال مادرت بسوزه. لذت نئشگی از حال خرابیه مادرت بیشتره ینی؟ ایشالا که همه پاک بشن و پاک بمونن.
    مخلص همه هم دردام❤️

  53. داود گفت:

    سلام من یک فرد بیمار به اعتیاد هستم هرویین مصرف میکردم بعد قرص ب 2و بعد برای ترک ب 2بع کمپ رفتم اونجا نتونست م قرص رو ترک کنه دوباره شروع کردم ب مصرف هرویین ….
    من چندین تجربه ترک کردم میخام بگم ک از تجربیاتم استفاده کنید.
    ترک با تغییر محل ک. بگی برم مسافرت اونجا ترک میکنم نمیشه
    ترک تو منزل ب هیچ عنوان نمیشه بگی زن وبچمو میفرستم برن خونه باباش من ترک میکنم ..
    ترک با کم کردن نمیشه ….
    ترک فقط و فقط اراده میخاد باید کمپ معتبر و تمیز پیدا کنید ترک کنی و بلافاصله جلسه بری
    باید بعد ترک ورزش رو شروع کنی حالا هرچی فقط نباید بحث و جدلی کنی خودت رو تو مشاجره با خانواده مزاری ..
    قرآن زیاد بخونی
    جلسه خیلی ب من کمک کرد من دقیقا ساعتایی ک مصرف میکردم میرم جلسه
    خیلی تو زندگی خسارت زدم ماشینمو فروختم طلاهای خانمم رو فروختم همه چیم رفت ولی فقط یه چیز باعث شد ک من ترک کنم اونم صبر خانمم بود …
    میخام بگم من یک بیمارم و قبول کردم ک ممکنه بیماریم بدتر بشه …
    الان تا این لحظه 6سال و هفت روزه ک پاکم …. و هر روز جلسه میرم و هر هفته ب کمپی ک ترک کردم میرم و خدمت میکنم ک فراموش نکنم چه آسیب های ب خودم زدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *