کلینیک اعصاب و روان
اختلال شخصیت وابسته چیست؟
۱۳۹۹-۰۱-۱۶
کلینیک اعصاب و روان
اختلال شخصیت وسواسی جبری چیست؟
۱۳۹۹-۰۱-۱۶
مرکز ترک اعتیاد آکسون ، کلینیک ترک اعتیاد آکسون : متاسفانه هر روزه داروهای مختلف و متفاوتی به عنوان داروهای ترک اعتیاد در عطاری ها فروخته می‌شود که به هیچ وجه علمی و تایید شده نیستند و یا اینکه با دستورالعمل اشتباه مصرف می‌شوند که طی مقالات مختلف این مواد و یا داروها را معرفی کردیم. در مقاله پیش‌رو یکی دیگر از این داروها به نام قرص دراگون را بررسی می‌کنیم.

قرص دراگون چیست؟

ماده اولیه قرص دارگون میراگنین است که اثراتی مانند تریاک شادی بخشی و  ضد اضطراب دارد، البته مصرف این ماده آزمایش اعتیاد را مانند تریاک مثبت نمی‌کند به ویژه اگر قرص اصلی آن مصرف شود نه انواع تقلبی آن.
حتما مطالعه کنید: تریاک چیست؟
میراگینین از گیاهی به نام کراتوم بدست می‌اید، کراتوم درختی گرمسیری است که بیشتر در جنوب شرقی تایلند و فلیپین وجود دارد. مردمان این مناطق از گیاه این درخت به عنوان دارویی گیاهی استفاده می‌کنند.
اوایل کشاورزان برای افزایش انرژی از این گیاه مصرف می‌کردند ولی به تدریج جایگیزین تریاک شد، برگ‌های این درخت دارای ترکیبات روان‌گردانی است و انرژی مصرف کننده را افزایش می‌دهد و خلق و خو را بهتر و درد را کاهش می‌دهد.
قرص‌های دراگون معمولی مقدار کمتری میراگینین دارند که به طبع اثرات سرخوشی آن نیز کمتر است و برای اینکه اثرات قرص دراگون بیشتر شود باید ماده موثره میراگینین بیشتری در قرص استفاده شود.
دیگر ترکیبات این قرص مانند دیفنوکسیلات و مسکن های دیگر و وجود گیاه رزماری و آویشن با عطری و بویی قوی افراد را به اشتباه می‌اندازد که دارویی کاملا گیاهی و بی‌خطر مصرف می‌کنند.

دلایل مصرف قرص دارگون

بیماران اعتیاد در اثر تبلیغات پوچی که در مورد این دارو می‌شنوند این قرص را برای ترک اعتیاد تهیه می‌کنند، ولی متاسفانه بعد از مدتی فرد به این دارو اعتیاد پیدا می‌کند. حتی این ماده برای درمان مشکلاتی مانند زود انزالی نیز مصرف میشود.
متخصصین درمان اعتیاد در  بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران همیشه هشدار داده‌اند فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورید این داروها نه تنها خواص درمانی ندارند بلکه عوارض خطرناکی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

قرص دارگون در ایران

این قرص در ایران به صورت  2.1 تا 2.2 به فروش می‌رسد، رنگ اصلی دراگون قهوه‌ای یا نارنجی است ولی در ایران نمی‌شود بر اساس رنگ خلوص و قدرت قرص را مشخص کرد، این قرص در خارج از ایران به شکل پودر و یا کپسول وجود دارد.
کلینیک ترک اعتیاد

رنگ اصلی قرص دراگون

عوارض مصرف قرص دراگون

عوارض قرص دراگون شامل موارد زیر میباشد:
  • وابستگی شدید جسمانی
  • علائم خماری مشابه به تریاک
  • کم خوابی یا بی خوابی
و عوارض زیر ممکن است در صورت مصرف افراطی و بیش از حد بروز کند:
  • تشنج
  • کما
  • اوردوز یا مرگ
افرادی که با مصرف این داروی اعتیادآور دچار تشنج شده‌اند باید از مصرف دوباره آن پرهیز کنند زیرا امکان دارد حتی با مصرف در دوز پایین نیز دوباره درگیر تشنج شوند که سلامتشان را به شدت به خطر می اندازند. توصیه پزشکان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران عدم مصرف این دارو است زیرا به شدت سلامتی فرد را به خطر می‌اندازد.
حتماً مطالعه کنید: اوردوز یا بیش مصرفی چیست؟
باید توجه داشت هرچه میراگنین موجود در قرص دراگون بیشتر باشد خطر تشنج و کما در مصرف کنند بیشتر می‌شود و ریسک مرگ نیز بالا می‌رود. تشنج با این ماده شباهت زیادی با تشنج در اثر مصرف ترامادول دارد که این مسئله پزشکان را به اشتباه می‌اندازد. تشنج در اثر مصرف دراگون به سلامت و وضعیت کبد مصرف کننده نیز بستگی دارد.
این قرص با داروهای مانند، ترامادول و مواد اعتیادآور مانند الکل تداخل دارویی دارد و نباید مصرف شود.
در تحقیقی که در کشور سوئد انجام شده نشان می‌دهد که داروهای گیاهی که حاوی کراتوم مثل میراگنین هستند اگر با ترامادول مصرف شوند باعث اوردوز می‌شوند و در نهایت خطر مرگ برای مصرف کننده به همراه دارد.
حتماً مطالعه کنید: الکل چیست؟
بهترین کلینیک ترک اعتیاد

اوردوز در اثر مصرف قرص دراگون

قرص دراگون اعتیادآور است؟

مصرف قرص دراگون مانند دیگر مواد اعتیادآور برای مصرف کننده  را دچار وابستگی جسمی و روانی بالایی می‌کند، اعتیاد به این ماده بسیار خطرناک است و می‌تواند به کبد و کلیه مصرف کننده آسیب جدی وارد کند.

ترک اعتیاد به قرص دراگون

همانطور که بیان شد این ماده فرد را هم از نظر روانی و هم از نظر جسمانی وابسته میکند به همین دلیل ترک اعتیاد به این قرص دشوار است و نیاز به کار تخصصی و زیر نظر فردی حرفه‌ای دارد. برای درمان اعتیاد به این ماده بهتر است به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنید.
قطع ناگهی قرص دراگون می‌توند پیامدهای زیادی برای فرد داشته باشد مانند:
  • بد خلق شدن
  • بهم خوردن تعادل روحی
  • احساس درد
  • لرزش بدن
به همین دلیل است که باید برای ترک اعتیاد به قرص دراگون حتما با پزشک این مسئله را مطرح کنید تا بهترین روش درمانی برای فرد در نظر گرفته شود.

ترک جسمانی اعتیاد به قرص دراگون

متخصص درمان اعتیاد وضعیت جسمانی و شدت و مدت اعتیاد فرد را بررسی می‌کند، سم زدایی یکی از روش‌های درمانی است که فرد بیمار می‌تواند از آن بهره مند شود که باید زیر نظر فرد متخصص انجام شود.
کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون، خدمات سم‌زدایی سریع و سم زدایی فوق سریع را زیر نظر افراد متخصص در این زمینه که با مواد اعتیادآور و عوارض آن آشنایی لازم را دارند ارائه می‌دهد.
در صورت نیاز متخصص داروهایی برای کمتر شد عوارض ترک اعتیاد تجویز می‌کند که بیمار باید داروها را طبق دستور مصرف کند، این داروها به‌گونه‌ای تجویز می‌شوند که نه‌تنها آسیبی به‌سلامتی فرد وارد نکند بلکه حتی صدمات وارد شده به جسم فرد نیز بهبود پیدا کند.

ترک روانی اعتیاد به دراگون

در درمان اعتیاد به‌ویژه چنین موادی، بهره‌مندی از خدمات روانشناسی و روانپزشکی نقش بسیار مهمی در روند درمان دارد. درمانگر برای درمان اعتیاد فرد طی جلسات متعددی که دارد بهترین روش درمانی را برای او در نظر می‌گیرد.
بهترین مرکز ترک اعتیاد

درمان اعتیاد به قرص دراگون

امروزه روش‌های روان‌درمانی متفاوتی وجود دارد که بسته به شرایط و وضعیت هر فرد به او پیشنهاد می‌شود مانند: گروه‌ درمانی، خانواده‌ درمانی یا روان‌درمانی مبتنی بر روانکاوی.
درمانگر نیز با بررسی شرایط روحی و جسمی فرد در صورت نیاز برای فرد داروهایی را تجویز می‌کند، این داروها برای کنترل عوارض ناشی از ترک مانند افسردگی یا تغییرات خلق‌وخو است.
سخن آخر:
با قرص دراگون و عوارض آن آشنا شدیم همان‌طور که در مقاله داروهای گیاهی ترک اعتیاد بیان کردیم بسیاری از این داروها برای ترک اعتیاد و یا درمان دیگر مشکلات به‌صورت قاچاق آن‌هم در عطاری‌ها به فروش می‌رسد حاوی ترکیباتی از ترامادول یا دیگر مواد مخدر است که نه‌تنها تأثیری در بهبود اعتیاد ندارند بلکه عوارض جبران‌ناپذیری برای مصرف‌کننده به همراه دارد و حتی به مرگ مصرف‌کننده منتهی می‌شود، مخصوصاً که ترکیبات این قرص‌ها که به‌عنوان داروی گیاهی به فروش می‌رسد. توجچه داشته باشید که همواره بهترین روش برای ترک اعتیاد مراجعه به مرکز ترک اعتیاد معتبر است.
ترک اعتیاد و تحمل مشکلات آن به‌تنهایی امری دشوار و فرسایشی است که با مراجعه به یک کلینیک ترک اعتیاد تخصصی و بهره‌مندی از تخصص درمانگران اعتیاد می‌تواند راه را برای بیمار هموار کند.
کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون آمادگی خود را برای همراهی شما در این مسیر پرفرازونشیب را اعلام می‌کند، کلینیک ترک اعتیاد آکسون به‌ عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد با فراهم آوردن امکانات ویژه و هتلینگ بهترین گزینه انتخابی برای شروع درمان اعتیاد است.
امکانات این مرکز ترک اعتیاد شامل سالن ورزش، پرستاری بیست‌وچهارساعته و محیط مجزا برای بانوان و حضور مستمر درمانگران است که این نیز بخشی از خدماتی است در مرکز ترک اعتیاد آکسون ارائه می‌شود. برای اطلاع از دیگر خدمات با مشاورین کلینیک تماس بگیرید.

40 Comments

  1. گلریز گفت:

    سلام خسته نباشید من چند سالی هست قرص دراگون مصرف میکنم قبلآ روزی 2 تا میخوردم ولی الان کردمش 1 دونه میخوام باز کمترش کنم از نظر روهی هم مشکلی ندارم الان میخواستم بدونم من قرص رو کم کردم بعد یه مدت قطع کنم مشکلی برام پیش میاد یانه.یا راه دیگه ای برای ترک کردنش هست با تشکر.

    • كوين گفت:

      سلام دوست من ، همينكه الان سرچ كردى و اينجا امدى نشان دهنده اراده اى است كه كمى پيدا كردى براى دوست داشتن بدن خودت با كم كردن دوز موافقم ولى به شرط اينكه وسوسه و يا در جمع دوستانه و تفريح دوباره مصرف نكنى ورزش مورد علاقه خودتو پيدا كن و هدف و وقتت رو متمركزش كن اينو بدون هيچكس ادم معتاد رو دوست نداره من ٣٧ سالمه و ٥ ساله رو تصميمم موندم و خدا رو شكر به خودم ميبالم تو هم ميتوانى

      • سهیل گفت:

        سلام من یکبار موقع سکس استفاده کردم اصلا خسته نمیشیدم و‌رزشکارم میخوام یکبار دیگه هم قبل مسابقه مصرف کنم چون انرژی رو بالا میبره اشکالی نداره خواهشن جواب بدین

    • رضا امری گفت:

      الان شما داری بهترین راه ترک پیش گرفتی و اصلش همین جوری هست پش برو و تو یک هفته دیگه مصرف نکن الانم و از زمانی خواستی مصرف نکنی فقط هر دو شب یک نصفه کم تر زمان خواب بخور تا راحت خوابت بگیره

  2. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر من قرص دراگون برای چاقی خوردم الان ک قطع کردم هم صورتم جوش زده هم درد دارم ایا از عوارض اونه ؟؟؟

    • كوين گفت:

      بله جوش زدن صورتتان براى كبد هست كه اين دارو روش اثر كرده و اين قرص بعد از مصرف اشتها رو بكلى مسدود ميكنه درد بدن هم ناشى از الوده شدن بدن شما به اين دارو و زياد شدن دوز بدنتان هست من جايه شما بودم به بدنم اهميت ميدادم و با ورزش بيشتر دوست ميشودم

  3. ali گفت:

    سلام من از قرص دراگون برای درمان زودانزالی استفاده میکنم معمولا هفته ای یه دونه میخوردم ایا این برای من مشکلی داره همین مقدار کم میتونه رو بدنم تاثیر بزاره

  4. ناشناس گفت:

    بهترین راه برای ترک قرص دراگون چی شما نمی‌دونید چه چیزی من پیدا نکردم تو یک روز ده تا ترامادول صد خوردم تکون ندا‌د منو روزی چهارتا مصرف میکردم ب سه تا رسوندم گرون شد لعنتی معلوم نیست چی دار مصرف می‌کنی اشتها‌ دو برابر میشه تا صبح‌ هم خواب نداری فقط دوست داری بخوری در عرض چندماه وزن بدنت تا بیست کیلو افزایش پیدا می‌کنه تپل میشی و صورت چاق و از خاب بیدار بشی باید مصرف کنید بزرگترین اشتباه زندگیم این بود برای زود انزالی رفتم سمت قرص دراگون واقعا هرکاری میکنم هیچ چیزی جایگزین این نمیشه وقتی هم خمار میشی‌ در حد جنون میشی خوهشا دراگون مصرف نکنید بیچاره می‌شید چند نوع قرص ترکیب کردن که نمیشه ولش کرد ترامادول در مقابلش قرص استامینوفن هرکس راهی دار بهم بگه‌چکار کنم خسته شدم من معتاد نبودم مواد مصرفی نمی‌کردم برای زود انزالی خودم‌ بدبخت کردم هر‌راهی‌باش حاضرم ترکش کنم کمکم کنید خواهش میکنم ب جیمیلم پیام بدید ممنون میشم کمکم کنید

    • کمال گفت:

      سلام
      خسته نباشی
      برایتون آرزو سلامتی میکنم
      پیام شمارو در اینترنت دیدم
      گفتین برای ترک دراکون کمک میخوای
      میتونم کمکت کنم
      اگه خواستین برایم پیام بفرست
      امیدوارم تا حالا ترک کرده باشی

      • ناشناس گفت:

        سلام لطفاًمن هم راهنمایی کنین چطور از دست دراگون خلاص شم نمیخام خانواده بفهمه پنچ ساله روزی ۳تا مصرف دارم میخام کم کنم تا به یکی برسم لطفاً اگه راهی داره کمک کنین ممنون

      • حسین گفت:

        سلام من روزی چهارتا دراگون میخورم الان سه روز کرونا گرفتم یه بار دیروز دوتا خوردم چیکار کنم ب کرونا بدتر میکنه

      • mostafy گفت:

        سلام اقا کمال من دوروز دراگون میخورم چطور میتونم ترک اش کنم.قبلن شربت تریاک مصرف میکردم اونو بایک بدبختی ترک کردم.روزی 30سی سی اپیوم را کروم یک عدد قرص دراگون.

    • علی گفت:

      هیچکس از اول معتاد به دنیا نیومده من با 30 سال سن و 14 سال تخریب مواد هم همینطور اول از مصرف قرص هایی مثل ترامادول و دراگون و کپسول دوغی شروع شد و به شیره ختم شد پیشنهاد میکنم سمت قرص نرید من دیدم وقتی که کمپ بودم اونایی که قرص مصرف میکردن چقدر اذیت میشدن
      روی سخنم با دوستانی هست که تازه شروع کردن بهتون بگم این راهی که میخواین برین من 14 سال پیش رفتم هیچ تهی نداره و دوستان مصرف کننده هم بهترین راه ترک به یکباره و مصرف نکردنه و اینو هم بگم های دونه دونه کم میکنم یک چهارم یک چهارم کم میکنم همش چرته چون کسیکه دنبال قرص و دود میره لذت جو هست و این حرفا سرش نمیشه
      اراده و نخور 5 روز 10 روز 20 روز اذیت میشی ولی یک عمر راحتی

  5. محمد گفت:

    سلام قرص دراگون رو از کجا میشه پیدا کرد من الان ۱۳ ساله به هدوئین و شربت تریاک اعتیاد دارم و دیگه خسته شدم میخوام تو یک هفته با قرص دراگون ترک کنم چون تحمل خماری رو ندارم .

  6. محمد گفت:

    سلام میشه یه قرصی دارویی درمانی به من معرفی کنید که تو خونه تو یک ماه ترک کنم که خماری رو خیلی کم کنه البته به جز متادون بی ۲ ترامادول شربت و غیره . دیگه خسته شدم . نزدیک به ۲۰ بار رفتم ترک ۲بار ترک فوق سری داشتم چند بار هم خووم ترک کردم ولی نشد الان هم از خماری میترسم ولی هزار درصد ترک میکنم تو این هفته فقط دنبال یه دارو هستم برای کاهش خماری . به نظرتون قرص کلونیدین و اگزازپام خوبه فقط برا یک هفته اول مصرف کنم تا بتونم شب ها بخوابم صبح مهم نیست هرچقدر که خمار میشم بشم . لطفا راهنمایی کنید . در ضمن من ۱۳ ساله دارم هروئین و شربت تریاک مصرف میکنم و متاسفانه بدن من یکی از بدترین بدن هارو داره تو ترک مواد سم خیلی دیر و طولانی مدت از بدنم خارج میشه لطفا راهنمایی کنید .

  7. مسیح گفت:

    سلام من عصبی شدم ۵تاقرص دارگون رو باهم خوردم چیزیم میشه یان

  8. علیرضا گفت:

    19 سال پیش بااین کپسول آشنا شدم، 2بار ترک کردم، بار اول با دارویی دست ساز دوستم که دیگه به ایشان دسترسی ندارم و بار دوم با تجویز چندباره پزشک، چون بخاطر عدم آشنایی ایشون با این کپسول که چقدر قوی هست چندبار نسخه عوض کرد و خوب شدم و متاسفانه ایشون هم از لحاظ جغرافیایی خیلی دور شده از من، هربار خودم خواستم ترک کنم مشکل پا درد و بیخوابی داشتم، بیخوابی دقیقا 6روز پیاپی، یعنی ثانیه ای در 6 شبانه روز نخوابیدم و تحمل نکردم و دوباره 7 سال مداوم هست که اعتیاد بهش دارم، خسته شدم، عوارض کپسول وتهیه و تا مالی و حتی اونهمه جلد کپسول نامرغوب و ترس از مسافرت و ایست بازرسی تا مخصوصا ترس از تجربه چندین شبانه روز نخوابیدن و درد پا، لطفا کمکم کنین، سپاسگزارم

  9. ۲۵ ساله گفت:

    من روزی ۵ تا ترامادول ۲۲۵ مصرف میکنم
    میخوام با کمک دراگون نصف نصف بزارمش کنار
    لطفا بهم راهنمایی بدین
    ممنونم

    • سهراب گفت:

      سلام. من تجربه ترک ترامادول روزی ده تا قرص دویست رو داشتم. با دراگون به پیشنهاد کسی اقدام به ترک ترامادول کردم. تونستم اما در عوض افتادم توی چاه عمیق و منجلاب دراگون. گرمی میکردم سراسر جوش شده بود بدنم. پرخاشگری و بی ادبی حتی با والدین که عزیزترین هام بودن. اما بالاخره کمش کردم تا روزی یکی صبح و نصفی شب. ناگهان یروز برای خرید رفتم عطاری که گفت از دونه ای سه هزار تومن شه دونه ای هفت هزار تومن. پول نداشتم و در نهایت ناامیدی یکباره دراگون رو کنار گذاشتم. چند روز کاملا بی‌خواب بودم، لرزش دست و پا، شبها بی‌خوابی و عرق سرد خماری، روزانه دوسه بار دوش گرفتم و فقط از ناچاری صبر کردم. فقط اینو بدونید که عوارض قطع دراگون هرچقدرم زیاد باشه، میتونید ترکش کنید چون خماریش مثل تریاک و این‌چیزها شدید نیست و قابل تحمل. اما سه روز اول باید کسی حواسش باشه بهت چون خودت نیستی و در جنون به مواد فکر میکنی. اما بعد از سه روز نشاط و شادابی گذشته با گوش دادن به آهنگ های شاد، استراحت، و به خصوص فکر کردن به این موفقیت دل انگیز که بالاخره پاک شدی بهت کمک میکنه خماری فراموش.
      ترامادول و بی دو و دراگون و متادون باور کنید یکی از یکی هولناک تر هستن. در سن من (چهل سالگی) پوکی استخوان و مشکلات کبد ناشی از سال‌ها اشتباه، خودشونو نشون میدن. هرچه زودتر بهتر. ترک کنید و ترک باقی بمونید

    • مرتضی گفت:

      به نظر من شما چون جوان هستی احتمال قوی سم زدایی یو آری دی بهتون جواب میده اگه هزینه شو داری پرداخت کنی با یک متخصص خوب مشورت کن من ۱۸ساله با این روش ترک کردم الانم خوبم موفق باشی

  10. علی گفت:

    سلام
    آیا دراگون به کلیه آسیب میزنه یا نه.
    من روزی نصف یا کمتر مصرف میکنم
    ناراحت نیستم‌. ولی کلیه م انگار اسیب دیده
    میتونه علتش قرص باشه‌؟

  11. با سلام من دختری هستم 40ساله که حدود 7سال است که قرص متادون استفاده میکنم همراه کلو نازپام در این 7 سال من دوز قرص متادونم 40بوده و الان هم همان دوز 40 است وروزی 1عدد کلونازپام من تا به حال تریاک استفاده نکرده ام در واقع وجود اضطراب شدید در من و احساس خستگی و بی حوصلگی باعث شد تا من بدونه اینکه اطلاع داشته باشم اصلأ این قرص چیست فقط بخاطر آرامشی که به من میداد استفاده کردم ومن اصلأ اهل استفاده از هیچ مواد مخدر و محرک نیستم حالا با تمام وجودم حدود 4/5 است که تصمیم جدی دارم برای کنار گذاشتن ان من چون خودم تحصیلاتم روانشناسی هستش و علاقه شدیدی هم مخصوصاً روانشناسی یونگ دارم می دانم که خیلی راحت می توانم با رفتن به یک کلینیک مجهز (که خانواده ام هم خیلی اصرار دارند ) وبا اینکه حتی کوچکترین مشکلی در مورد اینکه دوباره برگشتی داشته داشته باشم اما برای من مهم این است که این مسئله را ریشه ای حل کنم یعنی در واقع انچه باعث شده که من به این دارو پناه ببرم برایم مهم است.لطفا تا انجا یی که امکان دارد کمکی که به من می کنید ریشه‌ای باشد به شکلی که من بتونم جواب سوالاتم را بگیرم راه حل اسان بدرد من نمی خورد چون من تگر بدنبال این بودم که به قول معروف قاله غضیه رابکنم خیلی وقت پیش اینکار را میکردم من راه حلی می خواهم که نه تنها این قرص را کنار بگذارم مشکلات دیگرم هم که حتی می‌تواند از یک اعتیاد شدید تر باشد تا جاییکه زندگی ام را فلج کرده را حل کند ممنون

    • علی گفت:

      سلام عزیز من ۳۸ سالمه . درد ترک و زیاد چشیدم
      شما نوشتی که رشته فلسفه هستی … چس درکتون بالاست
      من نزدیک ۱۰ سال متادون و سه سال ب۲ مصرف میکردم با کلی قرص افسردگی و خواب
      سه سال پیش زد به سرم همه رو با هم ترک کردم . تا پای مرگ رفتم و فقط میتونستم رو زمین تا حموم قل بخورمو و برعکس
      باور کن کل سه یال و درد کشیدم با بیخوابی
      حقیقت منم برام مهم نیست خانواده یا کسی چه فکری درموردم میکنه … عمرمونو برای اینکه کی چی در موردمون فکر میکنه به باد دادیم
      الان یک ساله تریاک میخرم و تو خونه جلوی همه با افتخار تریاک بافوری میکشم … اما از همه اینا خسته شدم و احتمالا شما خوب میفهمی خستگی یه معتاد به هر موادی چه معنی عمیقی داره … راستش منم میخوام کلا ترک کنم اما هر شب که وقتش میشه به خودم میگم که چی
      فکر میکنم زیادی افسردگی با گوشت و خونم یکی شده .حتی بعضی وقتا فکر میکنم که احتمالا افسردگی با رشته های RNA و DNA م یکی شده
      من یه زمان تو تیم ملی شنا بودم . پیانیست بودم . کلی برا خودم کسی بودم … ای دل غافل …شدم مث این پیرمردا که هرجا میشینن میگن ما جوون بودیم فلان بودیم و بهمان و کوه و جابجا میکردیم
      شاید اگه یه زمان ورزشکار نبودم الان از نظر روانی کمتر اذیت میشدم آه … بگذریم
      سرتو درد آوردم … در کل میخواستم به نتیجه ای که بهش رسیدم درمورد ترک بهت بگم
      احساس میکنم بهترین راه برای من یا شما یا بقیه این باشه که دست از سر گشتن تو اینترنت و اینا برداریم
      و بریم یه بیمارستان یه مدت بخوابیم و اونجا ترک کنیم … بهترین چیزش اینه که ازمون آزمایش میگیرن و تحت نظر دکتر بهتر و قوی تر و راحت تر میتونیم ترک کنیم
      نظرت چیه … راستش از فکر کردن و گذاشتن انرژی نداشته در مورد ترک خسته شدم ….

    • Afshin09014112093 گفت:

      خواهر گلم من 35سالمه 20سال عمرمو با قرص و مواد سپری کردم والان نزدیک سه ساله که هیچگونه قرص یا مخدری استفاده نکردم.
      حالا شما از روی لذت طلبی رفتین سراغ این قرصها،نه چیز دیگه ای.پس با همتی قوی وا اراده ای محکم مثل خود من یا علی بگو یکدفعه وبدون هیچگونه جایگزینی به ترک بپرداز.بعدش ببین چه زندگی زیبایی برات به وجود میاد

    • احسان گفت:

      سلام الان در چه مرحله‌ای هستید بگید چیکار کردید

  12. مهرداد گفت:

    سلام و درود بنده خودم بعد از ۱۲ سال ورزش بعد فوت مادرم۴سال میشه که اسیر قرص درگاون شدم چون هیچ تجربه ای از نعشجات نداشتم و فکرم نمیرسید و فقد و فقد سر همان ارومی که بهم میداد خوردن مداومش برام تکراری شد و واقعا به یک سری عصبانیت جنون اور رسونده بود منو که باعث از هم پاچیدن زندگیم داشت میشد الان بنده بعد از ۱۸ روز گذشت زمان که کلا من روزی ۲و یا ۳ ساعت خاب دارم اونم بعد از ۶ روزه اول هنوز در عذابم و فقد و فقد اینو میخام ارز کنم که این قرص یا هر موادی رو خودت و ارادت باید از مغز خودت ریششو بکنی
    ودر نهایت ارزوی بهبودی کامل دارم برای شما وهمه اونایی که گرفتار هر چیز اعتیاد اوری هستند

  13. مجتبی گفت:

    سلام من از سال اول دبیرستان ترامادول استفاده کردم.والان 29ساله ام متادون مصرف میکنم .زندگیم داره نابود میشه

    • سعید گفت:

      سلام. انشالله که تا الان ترک کردی. ولی اگه نکردی یه راهی بهت میگم که عالیع. مثلا اگه روزی بیست سی سی شربت متادون میخوری در عرض بیست روز ترکش کن. روزانه یک سی سی کم کن اصلا متوجه نمیشی. من به راحتی به همین روش ترک کردم. فقط باید دنباله نعشگی نباشی. اینجوری آروم از بدنت میره

  14. محمد گفت:

    سلام ..تروخدا اونی که از قرص ب۲ اطلاعاتی داره بهم یه کمکی کنه..من بعد از ۷سال مصرف تریاک اونم با روزی ۶گرم رفتم پیش یه دکتری یه کپسولی شبیه نالترکسون داد بهم و بعدشم دوتا کلونیدون و یه دوتا امپول نوروبیون اومدم خونه روز دومی که از نکشیدنم گذشت عذاب قبرو کشیدم و یه نفر که دسترسی داشتم بهش برام یه بی ۲ اورد اونروز یه چهارم صبح یه چهارم ظهر یه چهارم شب انداختم روز بعدش یه چهارم صبح یه چهارم شب و دیروزم دوباره یه چهارم انداخته بودم که تا الان رسیدم ولی مطمعنم رومن تاثیری نکرد چون همون درد و داشتم حالا به نظرتون دیگه استفاده نکنم خماری اونم به خماری تریاکم اضافی میشه یا نه ..چیکار باید کنم

  15. جمشید گفت:

    سلام یه قرص از تو جیب پسرم افتاد ولی نمیدونم چیه یه قرص قرمز رنگ حدودا ریز با نوشته T O کسی میدونه قرصه چیه ؟ ممنون ?

  16. ساغر گفت:

    میشه بمنم کمک کنیدهمسرم ۲۰روز کم کرد مصرفش ۹ماهه روزی یدونست برای زودانزالی بود.الان یهفتس میگه قط کردم اماجز بیخابی مشکلی نداره ن درد ن چیزی این میترسونتم نکنه الکی میگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *