کلینیک ترک اعتیاد آکسون: فقط چند روز تا شروع سال جدید باقی مانده، با نو شدن سال بهتر است که حال و زندگی خودمان را هم نو کنیم و سال جدید را با روح و جسمی شاد و سالم شروع کنیم و سالی پر از حالِ خوب برای خودمان رقم بزنیم. پویش سال نو، زندگی نو کلینیک ترک اعتیاد آکسون فرصت خوبی برای افرادی است که نتوانسته اند تا این لحظه از سال نسبت به درمان اعتیاد خود اقدام کنند. کمپین سال نو، زندگی نو هرسال از 13 اسفند شروع می‌شود و تا پایان روز 29 اسفند ادامه دارد.اما امسال به دلیل استقبال شگفت انگیز بیماران اعتیاد و در راستای خدمت رسانی بیشتر به بیماران در شرایط فعلی پیش آمده، پـویـش سـال نـو، زندگی نو تا تاریخ 31 فـروردیـن تمدیـد شـد افرادی که در این کمپین شرکت می‌کنند بسته به نیازشان یا نوع خدماتی که انتخاب می‌کنند از تخفیف پویش سال نو، زندگی نو برخوردار می‌شوند. دو بسته درمانی با شرایط متفاوت شامل این تخفیف می‌شود که بسته اول درمان سم زدایی و بسته دوم درمان تدریجی است.

شرح بسته خدمات پویش سال نو، زندگی نو کلینیک ترک اعتیاد آکسون:

sale icon 1

بسته اول تخفیف درمان سم زدایی فوق سریع UROD:


درمان سم زدایی فوق سریع، پس از انجام معاینات و آزمایشات و بر اساس میزان مصرف و نوع مخدر مصرفی تحت نظر پزشکان متخصص، مشاورین روانشناسی و روانپزشکی انجام میگیرد.
sale icon 2

بسته دوم تخفیف درمان تدریجی و بستری:


در روش ترک اعتیاد تدریجی بیمار در کلینیک بستری و تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد، روانپزشک و مراقبت شبانه روزی پرستاران قرارمیگیرد.
 
icon 1

تلفن تماس در ساعات اداری( 09 الی 23):

021-22226222

 
icon 2

تلفن تماس شبانه روزی:

0912-1009965