ترک اعتیاد با شوک درمانی
۱۳۹۹-۰۴-۲۱
مرکز ترک اعتیاد
رایج ترین بیماری های اعصاب در میان بیماران اعتیاد
۱۳۹۹-۰۴-۲۱

مرکز ترک اعتیاد آکسون، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: متاسفانه این روزها میزان مصرف سیگار در میان اقشار جامعه افزایش چشمگیری داشته است به همین جهت ترک نیکوتین یا ترک سیگار یکی از اصلی ترین مواردی است که روزانه بسیاری از افراد تصمیم به انجام آن می گیرند. اما مصرف نیکوتین نیز مانند سایر مواد اعتیاد آور باعث ایجاد وابستگی های مختلفی می شود و ترک آن نیز باید مطابق برنامه ریزی خاصی انجام بگیرد.

بدیهی است که تا کنون افرادی را دیده اید که اقدام به ترک نیکوتین گرفته اند اما در مدت زمانی کوتاه و پس از ظاهر شدن علائم ترک توان مقابله با آن را نداشته اند و اقدام به مصرف مجدد سیگار می کنند.

برای ترک سیگار روش های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین روش های ترک میتوانیم به استفاده از برچسب ترک نیکوتین اشاره کنیم. همچنین امکان ترک سیگار و نیکوتین در مرکز ترک اعتیاد نیز وجود دارد که در این زمینه مشاورین و متخصصین مرکز ترک اعتیاد آکسون آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حتما مطالعه کنید: ترک نیکوتین
کلینیک ترک اعتیاد

ترک سیگار

اما همانطور که گفتیم ترک غیراصولی سیگار عوارض و علائم ترک دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از: سر درد، بی قراری، اضطراب، اختلال خواب و مشکلات گوارشی

در ادامه به معرفی و بررسی یکی از موثرترین روش های ترک نیکوتین خواهیم پرداخت.

چسب ترک نیکوتین چیست؟

چسب نیکوتین یک روش بسیار ساده برای ترک سیگار می باشد و استفاده از آن باعث میشود تا فرد بتواند بدون هیچگونه سختی و مشکل اقدام به ترک سیگار کند.

این روش ترک به کمک برچسبی ساده که از گیاهان دارویی ساخته است انجام میگیرد و تنها لازم است که بیمار این برچسب را روی دست خود قرار دهد. استفاده از این برچسب باعث میشود تا فرد با علائم سنگین ترک سیگار رو به رو نشود و به آرامی اقدام به ترک نیکوتین کند.

چسب ترک نیکوتین

چسب ترک نیکوتین چیست

اما نکته ای که باید نسب به آن آگاه باشید این است که استفاده از این روش تضمینی بر ترک کامل اعتیاد نیست و ترک سیگار مانند سایر مواد اعتیادآور نیاز به همراهی و خانواده دارد.

چسب ترک نیکوتین از چه ساخته شده؟

عمده مواد تشکیل دهنده برچسب ترک نیکوتین گیاهان دارویی مانند تنباکوی هندی و گیاه درخت گنه گنه می باشد همچنین در ساخت آن از دیگر گیاهان داروی مانند:Inflata, Nux Vomica ,Staphysagria  Phosphoricum, Calcarea Phosphorica استفاده شده است.

روش استفاده از برچسب نیکوتین:

استفاده از این برچسب های روزانه است و بیمار باید هر 24 ساعت برچسب نیکوتین خود را تعویض کند و از آنجایی که برچسب نیکوتین حس و درد بدی بر سطح پوست فرد ایجاد نمی کند در طول روز مشکلی برای فرد ایجاد نمیکند و ظاهر ان بگونه ای است که اصلا دیده نمی شود.

مرکز ترک اعتیاد

روش استفاده از برچسب نیکوتین

اما آیا استفاده از برچسب نیکوتین روند ترک اعتیاد سریع تر میکند؟

باید بدانید در ترک مواد اعتیاد آوری همچون ترک نیکوتین و ترک الکل روحیه و اراده فرد بسیار موثر است و استفاده از این برچسب ها تنها بخشی از فرایند درمان را انجام میدهد. بنابراین بهتر است با روحیه مثبت و اراده بالا اقدام به ترک سیگار کنید.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

دوره درمان اعتیاد با برچسب نیکوتین چندروز است؟

دوره درمانی ترک سیگار با استفاده از برچسب نیکوتین بین 30 الی 50 روز بسته به میزان مصرف سیگار می باشد اما برای اطمینان بیشتر بهتر است بعد از اتمام دوره درمان نیز تا مدتی از این برچسب ها استفاده نمایید.

آیا استفاده از برچسب ترک نیکوتین عوارضی به همراه دارد؟

با توجه به اینکه در ساخت این برچسب ها از گیاهان دارویی استفاده شده استفاده از آنها هیچ گونه عوارضی ندارد و تنها ممکن است در محل اتصال برچسب با پوست التهاب و قرمزی سطح پوست را تجربه نمایید.

ترک نیکوتین و سیگار در مرکز ترک اعتیاد:

همانطور که در ابتدا گفتیم یکی از روش های ترک سیگار مراجعه به مرکز ترک اعتیاد می باشد. به همین منظور ترک نیکوتین در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، با بهترین مشاورین و متخصصین روانشناسی و روانپزشکی آماده ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی به شما عزیزان می باشند.

ترک سیگار در مرکز ترک اعتیاد

سخن پایانی:

برای ترک سیگار و نیکوتین روش های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین روش های آن استفاده از برچسب ترک نیکوتین می باشد. این برچسب ها برپایه مواد گیاهی ساخته شده اند و هیچگونه عوارضی ندارند اما بهتر است بدانید که استفاده از این برچسب تنها یک راه میان بر برای ترک اعتیاد است و اراده فرد و همراهی خانواده تکمیل کننده فرایند درمان اعتیاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترک نیکوتین بصورت بستری در مرکز ترک اعتیاد و کسب مشاوره بستری رایگان با مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *