مرکز ترک اعتیاد
بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد
۱۳۹۹-۱۰-۰۶
کلینیک روانپزشکی آکسون
اختلال خواب چیست؟
۱۳۹۹-۱۰-۰۶

مرکز ترک اعتیاد آکسون، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟ یکی از متداول ترین سوالات بیماران اعتیاد از درمانگران مرکز ترک اعتیاد آکسون می باشد که این پرسش به دلایلی مانند زمان انجام تست اعتیاد برای ازدواج به ذهن این افراد می آید. که در طول مقاله به بررسی آن پرداخته ایم.

ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد کشور تحت نظر مجرب ترین مشاورین روانشناسی و روانپزشکی انجام می گیرد که به بیماران این فرصت را می دهد تا علاوه بر ترک و درمان جسمانی با دریافت خدمات مشاوره ای و روان درمانی به اصلاح ساختارها و وابستگی روانی خود نیز بپردازند.

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

به طور کلی باقی ماندن مواد مخدر در بدن به چند عامل مهم زیر بستگی دارد:

  میزان مصرف

مسلما هر چه میزان دوز مصرفی ماده مخدر بیشتر باشد مدت زمان بیشتری در بدن باقی می ماند.

مدت زمان مصرف

برای افرادی که به تازگی به مصرف مواد اعتیاد آور رو آورده اند مدت زمان ماندگاری ماده مخدر در بدنشان نسبت به افرادی که مدت زمان بیشتری مصرف کرده اند کمتر است.

سن

هر چه سن فرد مصرف کننده مواد اعتیاد آور بیشتر باشد ماندگاری در بدنشان بیشتر است و ماندگاری مواد مخدر در بدن افراد جوان تر نسبت به افراد مسن کمتر است.

 وزن و سایز بدن

هر چه افراد وزن و سایز بدنشان بیشتر باشد به دلیل وجود توده های چربی و حل شدن مواد مخدر در آنها، ماندگاری مواد مخدر در بدنشان بیشتر است. بدین ترتیب برای افراد لاغر یا افرادی که وزن متعادل تری دارند ماندگاری مواد مخدر در بدنشان کمتر و برای افراد چاق دارای اضافه وزن بیشتر است.

متابولیسم (سوخت و ساز) طبیعی بدن

متابولیسم بدن هر فرد بسته به ژنتیکش متفاوت است. هر چه افراد متابولیسم بدنشان بیشتر باشد ماندگاری مواد مخدر در بدنشان کمتر است و برعکس هرچه سوخت و ساز بدن کمتر باشد ماندگاری مواد مخدر بیشتر است.

مصرف داروهای دیگر در زمان مصرف

مصرف برخی داروها در حین استفاده از مواد مخدر ممکن است مدت زمان ماندگاری ماده مخدر را در بدن افزایش دهد.

نوع تغذیه

به طور کلی تغذیه مناسب که حاوی میوه های سالم و تازه باشد و همچنین نوشیدن آب به میزان زیاد در کم شدن ماندگاری مواد مخدر در بدن موثر است.

سلامت عمومی بدن

ممکن است برای افرادی که دارای بیماری های زمینه ای ، قلبی ، کلیوی و گوارشی هستند مدت زمان ماندگای مواد مخدر در بدنشان بیشتر باشد. پس هر چه افراد از نظر جسمی سالم تر باشند مدت زمان ماندگاری مواد مخدر در بدنشان نیز کمتر خواهد شد.

فعالیت جسمی و ورزشی

فعالیت جسمی و ورزش کردن سبب افزایش متابولیسم بدن و کاهش ذخیره چربی اضافی میگردد که در این دو مورد به کاهش ماندگاری مواد مخدر در بدن منجر می شود.

نوع مواد مصرفی

نوع موادی که فرد مصرف میکند نیز در ماندگاری آن در بدن بسیار موثر است. ممکن است برخی مواد اعتیاد آور نسبت به برخی دیگر از آنها ماندگاری بیشتری داشته باشد که در ادامه مفصلا به آنها اشاره میکنیم.

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

سوء مصرف مواد تا چند روز در خون قابل تشخیص است؟

پس از مصرف مواد مخدر ابتدا وارد خون میشود و سپس بسته به نوع مواد و میزان مصرف از 6 ساعت تا 3 روز در خون قابل تشخیص است و بعد از آن وارد سایر اعضای بدن میشود. به همین دلیل آزمایش خون اعتیاد معتبرتر است ولی به دلیل ماندگاری پایین آن و نیاز به تجهیزات، دستگاه های پیشرفته و کارشناسان خبره ، کمتر استفاده میشود. برخی افراد برای این بازه زمانی از اصطلاح “زمان ردیابی مواد مخدر در خون” استفاده میکنند.

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

آزمایش خون اعتیاد

آزمایش خون اعتیاد

تجزیه و تحلیل آزمایش خون اعتیاد نسبت به ادرار سخت تر ولی دقیق تر و معتبرتر است که از طریق آزمایش و اندازه گیری سطح سرمی ماده مصرفی در خون انجام میشود ولی همانطور که گفته شد به دلیل ماندگاری کمتر مواد مخدر در خون و هزینه ی بالای آن کمتر انجام می شود.

کلینیک ترک اعتیاد

تست اعتیاد ادرار

تست اعتیاد ادرار

آزمایش ادرار برای اعتیاد که به کیت تست اعتیاد، رپید تست (آزمایش سریع) و تست نواری نیز شناخته میشود یکی از راههای تشخیص آسان و سریع اعتیاد به مواد از طریق کیت های تست اعتیاد است که عملکردش بر پایه تشخیص مواد یا دارو در ادرار است.

بعد از خروج ماده مخدر از خون، مواد مصرف شده به مرور وارد ادرار میشود که ماندگاری مواد مخدر در ادرار بین 2 تا 6 روز بسته نوع مواد و میزان مصرف می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد

تست مو اعتیاد

تست مو اعتیاد

تست مو اعتیاد یکی از روشهای نوین برای تشخیص اعیاد افراد به مواد اعتیاد آور است. آزمایش اعتیاد مو DNA Legal بر اساس جستجوی متابولیت ها (امضاهای شیمیایی) حاصل از مواد مخدر که در خون جذب می شود و در نتیجه مصرف دارو در موها قرار می گیرد ، کار می کند. آزمایش اعتیاد مو روشی دقیق است برای تعیین تاریخچه مصرف مواد در فرد. این آزمایش با نگاه به متابولیتهای دارویی که در خون جذب می شود و به موها رسوب می کند، کار می کند و مدت زمان تشخیص را بین 3 تا 6 ماه افزایش می دهد.

چند روز طول میکشد تریاک از بدن خارج شود؟

تریاک از مشتقات گیاه خشخاش است که یک ماده مخدر پرمصرف است. به طور معمول 8 ساعت در خون و تا 3 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

راه های منفی شدن تست اعتیاد تریاک:

یکی از سوالات برای افرادی که قصد آزمایشاتی همچون آزمایش ازدواج را دارند این است که چطور تست اعتیاد را منفی کنیم. بهترین راهکار ترک اعتیاد به روش اصولی است که به روش سم زدایی انجام میشود تا بدن کاملا از وجود مواد سمی ماده مخدر پاک شود. برخی افراد از اصطلاح اشتباه “شستشوی تریاک از بدن” برای سم زدایی استفاده میکنند. در کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کشور سم زدایی بدن از مواد مخدر با پیشرفته ترین متد های درمانی انجام می شود.

دفع سریع مرفین از بدن:

مرفین از مشتقات تریاک است که به صورت تزریقی نیز استفاده میشود. منظور دقیق تر از دفع سریع مرفین از بدن همان سم زدایی سریع (URD) و سم زدایی فوق سریع (UROD) است که انجام آن بستگی به میزان مصرف روزانه، وضعیت سلامت جسمی و تایید پزشک دارد. قابل ذکر است ماندگاری و تشخیص آن در بدن مانند تریاک تا 8 ساعت درخون، تا 3 روز در ادرار و تا بیش از 90 روز در تست مو است.

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

هروئین چند روز در بدن میماند؟

هروئین جزء دسته مشتقات افیونی (تریاک، مرفین، کدئین) است که به مراتب از همه آنها قوی تر و خطرناک تر است و به طور معمول تا 12 ساعت در خون و تا 4 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

شیشه چند روز در بدن میماند؟

شیشه یا همان مت آمفتامین جز پر مصرف ترین و زیان بار ترین مواد اعتیاد آور محرک است که بیشتر از سایر محرک ها در بدن باقی می ماند. به طور معمول بسته به میزان مصرف از 24 تا 72 ساعت در خون و از 3 تا 6 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص است و در بدن می ماند. این بازه زمانی برای افرادی است که فقط یک بار اقدام به مصرف شیشه کرده اند و برای افرادی که به مدت طولانی و با دوز بالا مصرف کرده اند مدت زمان ماندگاری شیشه بیشتر است.

متادون چند روز در بدن میماند؟

متادون جزء مواد اعتیاد آوری است که به شکل قرص یا شربت موجود است و از آن برای درمان و تسکین برخی دردها به تشخیص پزشک استفاده میشود که سوء مصرف آن باعث اعتیاد میشود. به طور معمول برای افرادی که متادون مصرف کرده اند 24 تا 36 ساعت در خون و 3 تا 4 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

کوکائین چند روز در بدن میماند؟

کوکائین نیز جز محرک های قوی است که مدت ماندگاری آن بستگی به میزان مصرف 1 تا 2 روز در خون و 3 تا 4 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

قرص ب2 چند روز در بدن میماند؟

قرص ب2 که برخی افراد به اشتباه برای ترک تریاک یا ترک هروئین از آن استفاده میکنند و بعد از مدتی به مصرف قرص ب2 اعتیاد پیدا میکنند قرصی است که نیمه عمری بین 24 تا 48 ساعت در بدن دارد تا تجزیه شود. این قرص تا دو روز در خون و تا 6 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

ماری جوانا چند روز در بدن میماند؟

ماری جوانا که متاسفانه امروزه یکی از پرمصرف ترین مواد به ویژه در میان جوانان است مدت زمان بسیار طولانی تری نسبت به سایر مواد اعتیاد آور در بدن میماند. بطوریکه تا 14 روز در خون و تا 30 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو  قابل تشخیص و ماندگار است.

ترامادول چند روز در بدن میماند؟

ترامادول نوعی قرص است که در بعضی موارد خاص پزشکان برای التیام دردهای شدید تجویز میکنند. ولی متاسفانه سوء مصرف آن در بعضی افراد منجر به اعتیاد به آن میشود که تا 48 ساعت در خون و تا 3 روز در ادرار و بیش از 90 روز در تست مو قابل تشخیص و ماندگار است.

کلینیک ترک اعتیاد

مواد مخدر چند روز در بدن می ماند؟

سخن پایانی:

همه ی افراد درگیر مواد اعتیاد آور با برخی از پرسش های بالا درگیر هستند. همچنین برخی از آنها به دنبال راهکارهای اشتباهی هستند که صرفا قصد منفی نشان دادن آزمایش های اعتیاد را دارند. این دسته از افراد به طور معمول پرسش های زیر را مطرح میکنند:

چگونه جواب آزمایش را منفی کنیم، راههای منفی شدن تست اعتیاد تریاک، روش های تقلب در تست اعتیاد و …

در ابتدا باید گفت که با پیشرفت دانش و انجام روش های جدید در انواع تست اعتیاد مانند تست مو، امکان منفی کردن کاذب آزمایش اعتیاد و تقلب در آن تقریبا غیر ممکن است. این افراد باید توجه داشته باشند که بهترین راهکار برای منفی کردن تست انواع اعتیاد بدون هیچگونه فریبی، ترک اعتیاد به روش اصولی در مرکز ترک اعتیاد است تا هم بتوانند تست اعتیاد خود را به شکل واقعی منفی کنند و هم برای همیشه از دام اعتیاد به مواد اعتیاد آور خلاص شوند.

کلینیک ترک اعتیاد آکسون با بهره گیری از بهترین روانپزشکان ترک اعتیاد، روانشناسان، متخصصان علوم اعصاب شناختی، پرستاری شبانه روزی، تجهیزات بیمارستانی و بهترین امکانات هتلینگ 5 ستاره آماده ارائه خدمات ترک اعتیاد با جدیدترین و بهترین شیوه ها و متدهای درمانی روز دنیا به افراد میباشد. همچنین برای خدمات پس از ترک اعتیاد جلسات مشاوره و روانشناسی فردی و خانوادگی برای جلوگیری فرد از رفتن دوباره به سمت اعتیاد انجام میشود.

228 Comments

  1. منوچهر بهرامی گفت:

    کسانی که به این مشتقات اعتیاد پیدا میکنند. روش غلط را دنبال میکنند .اگر مراکز ترک اعتیاد زیاد باشد .زندگی دوباره و دور از مواد مخدر بیشتر میشود

    • Sssd1122 گفت:

      این تست مو چیه از همه میگیرن یا از بعضی افراد

      • نرگس گفت:

        تو ایران اصلا وجود ندارد

        • بی نام گفت:

          سلام تست مو و ناخن در ایران هم هست و مربوط به پزشک قانونی هست اونم فقط به جهت جرم شناسی و اگر شاکی دولتی داشته باشی یا شاکی خصوصی سمج عین همسر قبلی خودم ک بزور میخواست بندازه گردنم ک هم طلاق بگیره هم مهریه و هم بگه بیگناهه

          • علیرضا گفت:

            سلام دوستان عزیز من روزی 5گرم شیره میکشم چند روز نکشم تا نشون نده برای تست عدم اعتیاد برای گواهینامه میخوام بدم

        • علیرضا گفت:

          آقا من پس فردا تست اعتیاد دارم دیشب بنگ زدم پریشب گل چیکار کنم نشون نده

          • سعید گفت:

            امشب هم بزن توفضا باشی تلقین کن منفی شدی حله مردمومن بالا نوشته دیگه حداقل شش روز نباید چیزی بزنی تازه بنگ همون ماری جواناست یعنی ازهمون خانواده هستش تایک ماه ممکنه نشون بده بزارش کنار به خدا کاری نداره یکم همت میخوادهمین موفق باشی دوست عزیز اول جمله هم شوخی کردم به دل نگیری رفیق میتونی یکم سعی کن

    • حامد گفت:

      من الان مدتی میشه هرویین و متادون مصرف میکنم میخوام هفته ی بعد ازمایش اعتیاد بدم،اگر مصرف نکنم و تا روز ازمایش ب۲مصرف کنم باز مثبت نشون میده؟

  2. مر گفت:

    اگه قرص کدیین بخورم دوروز قبل ازمایش ایا ازمایش مثبت میشود؟بعد اگه مثبت شود در ازمایش تفکیک هم ک مشخص شد قرث کدیین مصرف کردم باز هم ازپایش را مثبت میزنن؟

    • تابان گفت:

      دوست عزیز کدیین تا ۳ روز تست رو مثبت میکنه ولی در از مایش تفکیک نشون میده مواد مصرفیت چی بوده که تستت مثبت نشون داده یعنی میگه کدیین خوردی تست مرفینت مثبت شده نه مواد مخدر

      • بینام گفت:

        سلام دوستان میشه در مورد تفکیک بیشتر توضیح بدید،

        • ابن الرضا گفت:

          سلام ، من برای تا آخر عمر بکلی قید ازدواج رو زدم ، و تنها هستم تا لب گور ، بخاطر همین هرکاری دلم بخواد میکنم ، منظورم مصرف مواد هستش ، من حتی اگر بخوام هم اردواج کنم و پاک پاک هم باشم و مومن و باخدا و بااخلاق و مهربان هم باشم ، به دلایلی نمیتونم با یه زن زیر یه سقف باشم و باهاش بسازم ، و قطعا و صدرصد ازدواجم به طلاق منجر میشه ، پس مگه عقلمو از دست دادم که ازدواج کنم

    • حسام گفت:

      سلام.تفکیک سازی میکنم دوست عزیز.مشخص میشه ک آلکویدهای تریاک بوده یا کدیین

      • علی گفت:

        سلام من متادون یه ۱ ماه هست هر شب روزی ۱ عدد ۴۰ مصرف میکنم الان ۵ روز نخوردم ایا تو ازمایش نشون میدع ایا راهی هست که منفی بشه

        • محمد گفت:

          سلام داداش من همین امروز جواب ازمایشمو گرفتم مصرفمم روزی شیش سیسی شربت متادون بود شب قبل ازمایش متادون خوردنو رفتم ازمایش دادم منفی شد خیالت راحت داداش اوناییم ک استرس دارن اصلا نداشته باشن با خیال راحت ازمایش بدین تست اعتیاد ازدواج شامل مورفین شیشه امفتامین و مت امفتامین هست متادون نمیگیرن اصلا

          • e گفت:

            داداش برای کار رفتی آزمایش دادی؟
            من روزی دو تا ۴۰ میخورم با دیازپام مثبت میشه؟

          • bijan گفت:

            من حدود یکسال بعد از ترک دومم متادون ۴۰ میخوردم حالا احتمال داره سر کار تست اعتیاد بخوان من ۲۰ روزه نخوردم هنوز که هنوزه بعد از خماری شب به سختی خواب میرم بعدش هنوز بعد از این مدت کیت متادونم مثبت هست خیلی بد چیزی هست متادون سراغش نرین زیر یک ماه مثبت میزنه

          • محمد رضایی گفت:

            داداش گلم اطلاعات غلط به مردم نده اصلا متادون خودش کیت داره ربطی به مرفین نداره کیت مرفین جدا کیت متادون جدا من به خاطر شغلم مجبور هستم دو بار آزمایش عدم اعتیاد بدم

          • نعیمه گفت:

            سلام دوستان خسته نباشین همسر من الان 6روز تو خونه بدون هیچ داروی متادون نخور و داره ترک می‌کنه اما خیلی بی قرار چی بخور چکار کنه چند روز درد داره بهم بگین فقط چند روز بی حاله و درد داره

      • سی سی گفت:

        عمرتو به فنا نده با دیدگاه اشتباهت

        • م،م گفت:

          واقعا آشغال تر از هر ماده ای متادون است ، من سورچه رو مثل آب خوردن ترک کردم ،اما متادون چشتون روز بد نبینه شش روز بی خواب مطلق ، یک ماه خودم و می‌کشیدم ،تا یه مدتم بی جون بودم واقعا متادون فقط اوضاع رو بد تر می‌کنه ،فقط شما دیگه دوایی نیستی همین ، یه انگل دیگه هستی ،خودم و میگم البته

      • رضا گفت:

        بله انالیز میکنن معلوم میشه

    • محمدرضا نعمتی گفت:

      نه من آزمایش ازدواج دادم رفت تفکیک کدیین بود گفتن منفی شد

  3. کوروش گفت:

    سلام من الان نزدیک به سه سال هسته شربت متادون مصرف میکنم .یک هفته دگه آزمایش عدم اعتیاد دارم برای استخدام….چکار کنم خواهشأ یه را کار جلوی من بزارین…خواهش میکنم

    • پوریا گفت:

      تونستید آزمایش منفی بدید!

    • محمود گفت:

      اقا کوروش چند روزه منفی شدش؟

      • رضا گفت:

        من تست اعتیاد داشتم ۱ ساله ۲ تا قرص ۲۰ متادون مصرف میکردم بعد ۱۰ روز که استفاده نکردم هنوز مثبته متادون بدترین داروی ترکه زیر بیست روز اونایی که مصرفشون بالای ۱ ساله انتظار منفی بودن نداشته باشند…

    • حسین گفت:

      سلام دوستان تجربه خودمو می‌خوام در اختیارتون قرار بدم دوستان هر کسی بیشتر از شش ماه تا یک سال قرص یا شربت متادون مصرف کند حداقل با دوز بیست ،،،حداقل دو هفته نتیجه اش مثبت میشه شک نکنید اینی که میگن
      سه روز چهار روز همش دروغه

    • معین گفت:

      فقط ورزش کن اب فراوان شربت ابلیمو و میوه های ابدار و تازه البته متادون لعنتی خیلی قوی هست و قطعا هفته ی که قطع مصرف کنی باید حداقل دو تا ژلوفن چهارصد برای دردت مصرف کنی و باز هم با درد و بی قراری فراوان بسر ببری فقط ورزش کن تا بدن کاملا انرژیش تموم شه بعد یه دوش اب سرد بعد بخواب تا شبا رو اذیت نشی

      • وحید گفت:

        متادون در رگ ها شکرک می‌بنده می در قوطی که بعد ی مدت گردی مانند شکر دورش میاد این گرد در رگ ها میمونه و تنها راه دفع آن ورزش ورزش و مایعات هس و دوش با آب ولرم آب سرد ضرر داره سکته میاره

    • جواد گفت:

      سلام اصلا متادونهیچ گونه مثبتی نداره من دوبار تا سه بار بامتادون مواد مخدر رو ترک کردم وتاشب آزمایش هم متادون خوردم ولی منفی شده باخیال راحت برو…..

  4. کریم شیرازی گفت:

    با سلام خدمت شما
    واقعا ممنونم که اطلاعات خوبی رو در اختیارمون قرار میدید این اطلاعت باعث آگاهی هرچه بیشتر و راهکارهای صحیح از عملکردمون میشه
    واقعا ممنون خسته نباشید

  5. مشی خسرو گفت:

    سلام بیشتر دارو ها تست رو مثبت میکنن حتی دارو های معده تمام مسکن ها، شربت سینه بیخودی این در و اون در نزنید من خودم مثل شما یه هفته س استرس دارم تا امروز رفتم همه چی متوجه شدم چی به چیه مثلا قرص امپرازول تست حشیش رو مثبت میکنه یا پروفون مورفین رو مثبت میکنه، لیست دارو ها هم تو آزمایشگاه میزارن میتونید برید نگاه کنید اول از همه کیت تشخيص اعتیاد بخرید بعد متوجه خواهید شد که درست یا نه بعد اقدام به ازمایش کنید

  6. رامتین گفت:

    سلام من بعد ۴ ماه ۲۰ روز پیش ماریجوانا کشیدم میخوام بدونم الان که ۲۰ روزه گذشته جواب آزمایشم نشون میده با نه؟

    • داود گفت:

      سلام عزیز نه خیالت راحت اما تو را بخدا ترک کنید .من نظامی بودم بیست و اندی سال به خاطر ازمایشهای مستمر که جزو قوانین نیروهای صف استبیست و اندی سال با استرس زندگی کردم چند بار با درجه بالا ازمایشم مثبت درامد ،تو را بخدا تا جوان هستید کنار بزارید من الان بازنشسته شدم اما همچنان مصرف کننده ام با چهل چهار سال سن مجرد ماندم همچنان تو را بخدا نکنید

  7. حامد گفت:

    سلام
    قرص استامینوفن کدئین آزمایش ادرار را مثب میکند
    و من چهار پنج روزه که متادون مصرف نکردم
    آیا آزمایش ادرار من مثبت است؟؟

    • علی گفت:

      قرص کدئین آزمایش رو مثبت میکنه ولی در تفکیک آزمایش نشون میده کدئین خوردی و مشکلی نیست
      ولی برا متادون بستگی به زمان مصرف و دز مصرف داره
      ولی بالای ۲ هفته مثبت میزنه

  8. افسانه گفت:

    وقتی دارین چیزی مصرف میکنید بیخودی نرید ازدواج کنید.کسی رو که با هزار امید و آرزو داره میاد باهاتون زندگی کنه بدبخت کنید.این نهایت پستیه

    • مصطفی براهویی گفت:

      دمت گرم

    • علی گفت:

      وقتی توی این دوره کاری نیست همه مجبورن به یه چیزی رو بیارن…شما اول تحقیق کن بعد ازدواج کن…کسی مجبورت نکرده با یه ادم معتاد ازدواج کنی…تامام

      • الناز گفت:

        قربون دهنت

      • زهرا گفت:

        کسی قصد نداره با معتاد ازدواج کنه.همون اول مرد باش بگو معتادم.

        • داود گفت:

          خواهرم به عنوان کسی که ۲۵ساله اعتیاد دارم باید بگم برای معتاد در وقت خماری نه اخلاق مهم است نه راستگویی و هرچه مدت اعتیاد بیشتر شود این تعهد ها کمتر میشود این را به عنوان تجربه عرض کردم

        • Parham گفت:

          با سلام من اعتیاد به ب۲ دارم بعدشم هفته بعد آزمایشات استخدامی دولتی دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

          • ارسلان گفت:

            سلام.منم ۵سال بود میخوردم مشکلی خاصی هم نداشتم فقط خودم احساس میکردم ک واقعا اون آدم سابق ک واسه خیلیا الگو بودم نیستم و دارم عوضی میشم ک رفتم دکتر خوب و با دارو و بدون اینکه خانوادم بفهمند خوب شدم بدون درد زیاد فقط باید به خودت بیا و بری همه چیو با دکترت درمیون بزاری ک دوس نداری کسی بفهمه بعدش واسه همیشه این لعنتی رو میذاری کنار .دکتر بهت دارو میده ک میتونی بگی واسه اظطراب و استرس و ضعف بدن بهم داده

      • میثم گفت:

        چون تواین دورع کاری نیست بایدمواد مصرف کرد؟؟؟؟؟!!!! این دیگه چ توجیهیه

        • عباس گفت:

          آقا من 6سال پیش ازدواج کردم گفتم هفته ای 1بار تفریحی بافور میزنم گف اشکال نداره الان 1ساله سرهمونم مشکل داره
          به نظرم آقا صداقت بهترین چیزه ولی زنا حرفشون حرف نیس باید ازشون کتبی بگیری فردا میزنن زیرش
          الان 1ساله پاکم ولی دلم بعضی وقتا پر میکشه واسع بافور

      • مهدی گفت:

        جنابعالی داری این در اون در میزنی تستت منفی شه ولی بازم مصرف کنی اوندختر بدبخت از کجا میخواد بفهمه؟ مجبورن رو بیارن؟ چرا دری وری میگی برو خوب شو..
        الان شیش سال پاکی دارم بدون هیچ اجباری به مصرف هیچ چیزی مجبورم نیستم به هر چیزی رو بیارم

      • قادر گفت:

        سلام من حدودا 5 ماه خست تریاک میکشم الان 4 روزه نکشیدم به نظرتون آزمایش من که منفی میشه

    • وحید گفت:

      واقعا اینجوری

    • Hiva گفت:

      درود بر شما واقعاً حرفتون درسته

    • وحید گفت:

      دورود به شرفت حرفت رو باید قاب گرفت محکم با همون قاب باید بزنی تو سرشون سالم باشید روز خوش

    • ایمان گفت:

      بعد اون کسی که ترک کرده دیگه یعنی نباید ازدواج کنه اگه بگه که قبلش اعتیاد داشتم که هم دختر بهش نمیدن بعدش هم که ازدواج کنه از لحاظ روحی خیلی به همسرش احتیاج داره

    • حامد گفت:

      کیت تشخیص تو خونه داشته باش هرکی اومد خواستگاریت ازش تست بگیر همونجا

    • فائزه گفت:

      دمت گرم.گل گفتیییییی

    • عباس مجیدی گفت:

      آفرین افسانه خانم من برا اعتیاد قید ازدواج رو زدم دیدم بی وژدانیه یه دختر بیارم با هزار آرزو بعد خوردش کنم جوانی شو تباه کنم با اینکه چقددختر خوب تو فامیل داشتیم نکنید این کارو تو رو خدا نکنید

    • وطنپرست گفت:

      من هم مخالف اعتیاد هستم اما بسیاری از معتادها بعداز ازدواج معتاد میشن فقط هم بخاطر تاخیر چون غرور بیجا داریم وهم خانم ها وهم اقایون اطلاعات کمی دارن از خیلی مسائل وهمه مامردم از چند چیز شرم میکنیم یکی پیش روانپزشک ومشاوره رفتند ودیگری رفتن پیش پزشک مسائل جنسی مسائل جنسی ومسائل روحی مهمترین چیز در زندگی همه ماست اما چون پدرومادرانمان فرهنگ واطلاعات اموزش به فرزند رانداشتند تابه مایاد بدن ماهم مثل اونها بلد نیستیم تابه بچه هامون یاد بدیم مسئله بدی اینه که اعتیاد یک بیماری هست زن زندگی اونی هست که بتونه بایک بیمار ازدواج بکنه و اونو درمان بکنه ویک سوال؟؟اگر یک زنی بیماربشه وشوهرش بخاطر بیماری همسرش را رها کنه یاطلاق بده کسانی که میبینند ومیشنوند چی بهش میگن؟؟من میگم بی غیرت و بی معرفت مگر ادم بخاطر مریض پاره تنش را از خودش دور میکنه ؟؟اما شما خانم ها وقتی همسرتون معتاد میشه و طلاق میگیرید دیگران چی میگن ؟؟؟همه میگمن خوب کاری کردی طلاق گرفتی پس شیر همیشه ودر هرحالی شیره وروباه همیشه روباه پس ما مردها حتی بدترینمون از بهترین شما بهتره ومردتره !!البته این رابرای همه خانم هایی که دیدم پست گذاشتن و حرف های بی منطق زدم گذاشتم در حالی که من زن ستیز نیستم وبه حقوق خانم ها احترام میزارم وعلاقه شدیدی به همسرم دارم

      • بی نام گفت:

        آخه ندونسته حرف میزنید و قضاوت میکنید ،،،بنده خودم با پسر خالم که میدونستم قبلا اعتیاد داره و الانم بی۲ مصرف میکنه ازدواج کردم ،،،تمام خانوادم و رها کردم و پی عشق و دوست داشتنش به شهری که دلی نداشتم رفتم،،،۶بار خودم ترکش دادم جوری که نذارم درد زیادی بکشه،،،شبها با آب شیره ی تریاک کف پاهاشو ماساژ میدادم تا تسکین پیدا کنه،،،چون خودم میدونم اعتیاد چیه و قبلا هم مصرف داشتم و الان سالهاست بی ۲ مصرف میکنم و نمیتونم ترکش کنم پس میدونم خماری چیه و فکر فرد معتاد رو هم میشناسم،،،چند ماه پیش در حالی که به صداقت همسرم ایمان داشتم بالای پشت بوم در حال کشیدن مواد مچش رو گرفتم مچ کسی که خودم هم بزمش بودم و اگر بهم میگفت با دل و جون ترکش میدادم اما صداقت دوستان هیچ ربطی به اعتیاد نداره ،،چون من خودم در حال اعتیاد حتی یکبار در حد یه دروغ کوچیکم به همسرم نگفتم،،،همه جور سختی هم بخاطرش کشیدم،،۵سال بیکار بود با دوتا بچه حتی یکبار هم به روش نیاوردم و همه جوره دلداریش دادم اما اونی که صادق نیست یا ازدواج نکنه یا اگر ازدواج کرد دم از صداقت نزنه،،چون اونموقع دیگه واقعا بی ذاتی یه شخص هست.
        لازم به ذکر هست که بعد از اون قضیه ی بالا پشت بوم بعد از کلی قسم و ابراز پشیمانی و درخواست یه فرصت دیگه دو دفعه ی دیگه هم مچ آقارو گرفتم و الان واقعا یه شک بزرگ توی زندگی خوردم ،،کسی که هرگز باور نمیکردم بهم دروغ گفت و سر مواد لعنتی فروختم.

        راستی یه سوالکدوم مواده که با یه نی چوبی که با یه نی شیشه ای بستنی خوری حالت پیپ یا پایپ در آورده و سیم ظرفشویی میذاره داخل و با آتیش فندک میکشه،،،من نمیدونم این چه موادیه تریاک و هرویین و شیشه نیست فکر میکنم برای کشیدن کراک هست،،،لطفا لطفا اگر کسی اطلاع داره بهم بگه،،،چون حتی اگر باهاش زندگی نکنم میخوام بدونم و کمکش کنم ترک کنه،،،اگر کراک هست لطفا بگید تا از این بیشتر آسیب ندیده.،ممنونم

        • سعید گفت:

          سلام اون موادی که گفتی مثل نی شربت و سیم ظرفشویی استفاده میکنه هروئین است

        • توفیق گفت:

          دمت گرم زن ها خیلی زود قید همسرشان میزنن ویار روزهای سخت نیستن باید هنگام ازدواج گزینه غم را حذف و بگوییم آیا حاضری در شادی تا آخر عمر کنار من باشی

          • زهرا گفت:

            بردار همه رو به یه چشم نگاه نکن من خودم همسرم 30سالشه 6ساله به تریاک اعتیاد داره 2سال دوست بودیم الآنم دوساله ازدواج کردیم حاضرم جون بدم ترک کنه از این لعنتی ولی نمیشه با این وجود هر روز خودم براش ذغال میزارم و تا حالا نشده کوچیکترین حرف و طعنه ای بزنم که بهش بربخوره در عوض توی خماری جد و آباد منو میشوره ولی چه میشه کرد دوسش دارم وگرنه همون جد و آبادو میارم جلو چشاش

        • مهدی گفت:

          شما تا وقتی دنبال مچ گرفتنی هیچوقت ترک نمیکنه سرزنش میکنی یواشکی میری دنبالش بشین تا ترک کنه حدما به جلسات برین راهنما بگیرین تا بگه چطوری باید کمکش کنی

    • بی نام گفت:

      دقیقا بنده هم کاملا موافقم،،،،خودم بد بخت شده ی همین مواد لعنتی هستم،،کاش از همون روز اول که شک داشتم ازدواج نمیکردم

    • علی گفت:

      واقعا راست گفتی آبجی احسنت

    • حسین گفت:

      اونی که مصرف میکنه مریضه واقعا وگرنه قصد و غرضی نداره که

    • اشکان گفت:

      الحق و والنصاف که درست میفرمایید ولی خب چکار کنیم مثل خروس میشیم؟

    • علیرضا گفت:

      نه خداوکیلی بروات

    • سیدابوالحسن میری گفت:

      ایول دمت گرم راست میگی به مولا

  9. دادارضا گفت:

    زلیخا مرد ازاین حسرت که یوسف گشت زندانی
    چراعاقل کند کاری که باز آردپشیمانی.

    • حسین گفت:

      سلام ببخشید یه سئوال داشتم اگه بدونی thc گل تو آزمایش ادرار و خون که مربوط به آزمایش اعتیاد نیس نشون میده یا حتما باید مال اعتیاد باشه تا نشون بده ؟

  10. soroosh گفت:

    سلام خسته نباشین عزیز
    من تقریبن دوازده سیزده روزه ترامادول مصرف نمیکنم و ب2 مصرف میکنم، ولی هنور ازمایش ادرار ترامادولمو مثبت میزنه، درضمن یک ساله روزی چهار تا 225 میخوردم

  11. مهران گفت:

    سلام‌ من ۳۰ روزه تو ترک‌کامل هستم ( هروئین و کوکائین ) مصرفم بوده ، الان بعد این ۳۰ روز ۵،۶ روز هست که خیلی کم ( حدود روزی ۱ گرم هروئین و جایگزین کوکائین ، روزی یک‌ربعی شیشه مصرف کردم ) ، میخواستم بدونم که اگر دوباره از فردا دست‌بکشم از مصرفم ، همان حالت خماری و بی حالی و پریشونی روز های اول ترکم‌ رو خواهم داشت یا خیر ؟ و با توجه به اندازه و زمان مصرف دوباره ام ، کیت تست اعتیادم بعد چند روز ‌منفی‌میشه ؟ ممنون میشم‌جواب‌بدین

    • وطنپرست گفت:

      بابا دمتگرم شما که یک گرم هروئین و یک ربع شیشه رو هیچی حساب نمی کنید!!من بخاطر تصادف و کما و هزارتابدبختی چون دکترها جوابم کرده بودند وگفته بودند زنده نمی مونم برای کاهش درشدیدی که بعداز بیرون امدن از کما(23روزکما) بعضی از اطرافیان به برادرم که مخالف شدید همه نوع مواد و دود هست توسیه کرده بودند که حالاکه دکترها گفتند برادرت زنده نمیمونه یکم شیره تریاک بخر کم کم بده بخوره تا حداقل دردنکشه و بی درد بمیره اون هم بخاطر دلسوزی همین کارراکرده بود البته من قبل از تصادفم شاید سالی چندبار بادوست ورفیق ها جمع میشدیم ویا توی مراسم ها چند دود تا چند بست تریاک بابافور یا سیم وسیخ میزدم برادرم 50گرم شیره برام گرفته بود وروزی یکی دوبار به من میدادند اما دردم را کامل ساکت نمیکرد اما شاید 50درصد کم میکرد بعداز گذشت چند ماه من نمردم وزنده ماندم اما بدنم الوده به شیره شد و بعداز خوب شدن دیدم وقتی تریاک نمیکشم یا شیره نمیخورم خیلی حالم بدمیشه البته من خیلی غرورداشتم قبلا وبه معتادها میگفتم شما نفس واراده ضعیفی دارید که خودتون رامعتاد کردید جراپس من بعضی وقتها میکشم معتاد نشدم ونرفتم دنبالش یکوقت دیدم خودم شدم معتاد ازخودم بدم اومد به خانمم گفتم توچراگذاشتی به من شیره بدن تا الوده بشه بدنم گفت ما فقط به فکراین بودیم که تودردنکشی وزنده بمونی حتی اگر فلج میشدی هم ماراضی بودیم چه برسه به معتادشدن خلاصه رفتم دنبال ترک هرراهی راامتحان کردم نشد بجز کمپ چون بدم میاداز کمپ گفتند برو کلینیک های ترک اعتیاد رفتم شربت متادون داد خوردم نزدیک بود بمیرم چون مصرف من خیلی کم بود خلاصه قرص گرفتم والان چندین ساله روزی نصف قرص متادون 20میخورم وهرکاری میکنم این قرص راکنار بزارم نمیتونم چون دیگه طاقت درد راندارم به اندازه تمام عمرم توی تصادفم وبعداون درد کشیدم نمیتونم درد خماری وعدم مصرف را تحمل بکنم ازاینکه روزی نصف قرص رامیخورم همیشه خودم را سرزنش میکنم و فکرمیکنم زیاده و دنبال راهی میگردم این خوره رااز خودم دور کنم وقتی میبینم شما میگید بعداز ترکتون روزی یک گرم هروئین و یک ربع شیشه میکشید واین مقدار را خیلی کم میدنید هم ناراحت میشم هم خوشحال نارحتم برای شما خوشحالم که متوجه شدم نصف قرصی که من میخورم اونقدرکه من فکرمیکنم زیاد نیست پس امکاندترکش هست اما شما نمیدونم چندسالته وشغل وکارت چیه اگر قبلا زیاد میکشیدی و تونستی ترک بکنی پس ترک امکانپذیر هست هرچند مال شما فقط مرخصی بوده بعدش شما که کرده بودید چرا فکرابنو نکردید که اعتیاد بدترین دردهست حتی از سرطان خم بدتره چرا دوباره رفتی سراغش اگر من جای شما بودم همین الان تمام بساطم را میریختم سطل زباله و لب نمیزدم چون اگر واقعا 5روزه شروع کردی انگار مثل یک شخص سالم هستی که تازه میخواد شروع کنه ولی مغزت شدیدا معتاده امید وارم هم شما وهم من وهمه ایرانی ها از دو هیولای بسیار خطرناک خلاص بشیم یکی اعتیاد واون یکی جمهوری چسلامی اگربتونیم ازدست این دوهیولای خطرناک خلاص بشیم همه به سعادت میرسیم

      • سعید گفت:

        سلام دوست عزیزم بهترین راه ترک که خودم و خیلی از دوستانم انجام دادیم سم زدایی بوده شماهم برای سم زدایی اول قرص رو نخور به مدت یک الی دوماه تریاک یاشیره مصرف کن بعد برو سم زدایی چون سم زدایی برای افرادی که قرص میخورن جواب نمیده

      • محمد گفت:

        سلام اقای وطن پرست،هیچ وقت برای کسی منایی نکن که خودت میدونی درد بدیه،من تریاک و شیره مصرف میکنم،بارها ترک کردم،درد بدنیش یک چیزه اما درد ذهنی و فکریشه که ادمو دیوانه می‌کنه،الان دوباره ترک کردم و ۷ روزه که پاک هستم،اما خداوکیلی وسوسه این لامصب منو کشته،من طاقتم به درد زیاده،اما ضعف فکریم خیلی

  12. علی آقا گفت:

    سلام خدمت همه
    من مدت چهار پنج ماه متادون مصرف میکردم با دوز روزی پنج یا ده
    بعد شش روز مصرف نکردم واسه آزمایش استخدام جواب منفی شد ولی عذابی ک کشیدمو هیچوقت یادم نمیره. اضطراب و درد شدید و بی خوابی و ناامیدیو و…میدونم حال میده ولی همه ی حالشو یجا پس میگیره توروخدا مثل من ب بهونه تاخیر و تفریحی و… سمت این چیزا نرید
    در ضمن من با پسرعموم ک اعتیاد داشت هر مدل تقلبی ک میشد رو کردیم از کاربن بگیر تاااااا قرص ب2 هیچکدوم موثر واقع نشد الان آزمایش ها خیلی پیشرفته شده.
    اگه هم گل و بنگ و معجون زدید زیر سی روز اصلا نرید آزمایش که قطعا تی اچ سی مثبت میشه

    • عباس گفت:

      سلام. ببخشید من دقیقا مصرفم مثل شما بوده الان ٨روزه پاکم ولی با کیت متادون تست کردم هنوز مثبته. شما چه طوری بعد ۶روز منفی شدی؟

      • شهاب گفت:

        سلام من مصرفم روزی یک عدد قرص ۴۰متادون بود الان ۱۰روزه نخوردم دردم کمی کم شده ولی خیلی بیحالم اصلا جون ندارم برم تا اتاق برگردم آیا بعد ۱۰روز یک چهارم قرص ۴۰بخورم برمیگردم به روزهای اول خماری یا ن
        ممنون میشم اگه راهنماییم کنیید اساتید

  13. امیر گفت:

    سلام.من ۲ سال دارم تریاک و شیره مصرف میکنم.‌لاغر شدم بداخلاق شدم دوسال هیجا نمیرم مسافرت که بهانه کرونا رو میکنم من که ۱۸ ساعت تنهایی رانندگی میکردم الان ۱ ساعت هم‌نمیتونم.‌۳۴ سالمه ساکن زاهدان که مواد مخدر رو از دکه ها هم میتونی بخری. از ۲۰ اردیبهشت یکدفعه گذاشتم کنار با بدبختی و هزارتا قرص مسکن. چرا؟؟؟چون زنم بهم گفت برو معتاد و خیلی بهم برخورد چون‌ معتادها فکر میکنن معتاد نیستن و هروقت بخوان کنار میزارن.فقط انگیزه باعث میشه بزاری کنار و خلاص وگرنه همیشه به خودم میگفتم مگه چند روز زنده ایم بزار خوش باشیم.

  14. Amir S گفت:

    سلام من شیشه رو ترک کردم درست وقتی به خودم اومدم و گذاشتم کنار زنم هم منو گذاشت کنار راستی چرا؟

  15. امیر گلفرانی گفت:

    سلام میخوام از این طریق به همسرم بگم قشنگم من سمیرا خانوم من شیشه رو گذاشتم کنار تو منو کنار نذار اخه دوستت دارم
    خوش به حال هرکس که باعث پیوند دادن بشه نه جدایی.

  16. مجتبی گفت:

    مصرف مشروب هم آزمایش را مثبت می‌کند؟؟

  17. A.bbor گفت:

    سلام.من ۳ هفته روزی ۴ رول با دوستام چهار نفری ۳ نفری گل و بنگ کشیدیم،اخرین مصرفم دو روز پیش بود،برای کار چن روز دیگ باید ازمایش بدم،دقیق نمیدونم چند روز،به نظرتون نتیجه مثبته؟

  18. نایروبی گفت:

    سلام دوستان
    من یه سوالی داشتم توی هیچ سایتی جوابمو پیدا نکردم خیلی ممنون میشم سوالمو پاسخ بدید
    من به مدت ۴۰ روز ماده کمیکال مصرف کردم الان ۷ روزه که گذاشتم کنار ۳ ماه دیگه هم تست دارم برای استخدام میخواستم بدونم که از بدنم خارج میشه تا اونموقع یا نه؟
    یه کسی بهم گفت تا ۶ ماه نشون میده تست بگیرن ازت نگرانم کرد یه جورایی
    ممنون میشم کمکم کنید ?

    • آکسون گفت:

      سلام/ چون تست ادرار یا خون از شما گرفته می شود تا 3 ماه آینده مشخص نخواهد شد

    • علی رضا گفت:

      سلام من یک سال تریاک و شیشه مصرف میکردم
      پسر داییم منو اورد خونه ترک بده الان دو روزه نکشیدم
      من حتی شیره میخوردم
      شب اول خیلی درد کشیدم دیشب کمتر از شب اول بود ولی درد داره بی خوابی داره برا خواب. شبا یه شربت دیفین هیدرامین کامل میخورم میخوابم
      هنوز تا چند روز من باید درد بکشم ؟

  19. حسین گفت:

    سلام ببخشید یه سئوال داشتم اگه بدونی thc گل تو آزمایش ادرار و خون که مربوط به آزمایش اعتیاد نیس نشون میده یا حتما باید مال اعتیاد باشه تا نشون بده ؟

  20. مالکی گفت:

    سلام خسته نباشید من قبل عید کمپ بودم یک ماه بعد ۱ ماه یه چند روزی گل کشیدم الان ۸ روزی هست نمیزنم واسه گواهینامه ۱ میخوام برم روزی ۱ بار اونم چندتا کام میزدم. بنظر تا چندروز دیگه باید صبر کنم تا این بی شرف از بدنم بره بیرون برم دنبال زندگیم.خواهشن کمکم کنید

  21. کیان گفت:

    سلام.. من حدودا ۱۰ سال مواد مخدر استفاده میکنم..الان نزدیک به دو هفته هست ترک کردم..آیا آزمایش خون مشخص میکنه؟؟ لطفا جواب بدین خیلی واسم مهمه

  22. زهرا گفت:

    سلام برای خواستگارم رفتیم تحقیق گفتن ۵‌ .۶ماه پیش شیشه میکشیده اما خودش انکار میکنه
    میگه حاضره آزمایش بده آیا آزمایش قابل اعتماد هست

    • غفار گفت:

      آره قابل اعتماده ولی بعد ازدواج دیگه برنگرده سرجای اولش رو نمیدونم خودت باید تضمینش کنی و طرف.

    • امیر گفت:

      نخیر آزمایش فقط تا چند روز بعد از مصرف نشون میده. در ضمن کسی که قبلا کشیده ممکنه بازهم بکشه..

    • م.ر گفت:

      سلام،اگر نامزدتون کلاس های بعد از ترک اعتیاد که در کمپ ها و توسط افراد مسلط انجام میشه رو شرکت کنه، احتمال بازگشت به اعتیاد تقریبا یک درصد میشه.اقوام درجه یک بنده حدود پانزده سال شیشه مصرف میکرد،اما به طرز معجزه آسایی مدت دوسال پاکی داره.حتی به عزیزترینم قسم سیگار هم نمی‌کشه و آدامس ترک سیگار مصرف می‌کنه.یهذسر به کمپ ها و کلاسهای ترک اعتیاد بزنین افراد مشابه زیاد هستن و حرف بنده ثابت میشه.به امید روزی که توی کشور عزیزمان و کره خاکی شاهد ریشه کن شدن اعتیاد باشیم.

  23. علی گفت:

    سلام من به صورت تفننی هفتت ای یبار یک سوم بست شیره میکشیدم .اخرین بار هم کلا ۱۰ ۱۵ تا دود زدم.چند روز بعدش میتونم ازمایش بدم و منفی باشه ازمایشم.دیگه هم گوه بخورم بکشم.اقا تروخدا کمکم کنین.پای زندگیم وسطه

    • حمید صادقی گفت:

      هیچ نگران نباش البته به متا بولیسم بدن هم بستگی داره اما تا ۷۲ ساعت از ادرار میزنه بیرون اونجا هم آزمایش ادرار میگیرن فقط نگران هیچ چیزی هم نباش توی این دوسه روز تا میتونی هندوانه بخور که از راه ادرار سم زدایی کنه

      • رضا ضیاء گفت:

        من الان یک ساله که تریاک مصرف میکنم ۴ روز دیگه باید برم برای آزمایش قبل ازدواج،البته این یک سال مصرفم به خاطر تصادف وحشتناکی بود که کردم و متاسفانه درد وحشتناک کمر و پاهام مجبور به مصرفم کرد،و واقعا تصمیم دارم چون قراره ۶ ماه دیگه بریم سر خونه زندگیه خودم کلا نکشم،من تا امروز فکر میکردم اگر تا ۴ روز دیگه اصلا تریاک نکشم وبا خوردن قرص B2 تو آزمایش دیگه جواب منفی نشون میده اما امروز گفتن احتمال اینکه مثبت بشه زیاده،میشه لطفا راهنماییم کنید ؟چون نمیخوام آبروم بره،و اینکه اگر جواب مثبت بشه خود آزمایشگاه میفرسته جواب آزمایش رو برای تفکیک؟یا حتما خود طرف مقابلم یا خانواده باید درخواست آزمایش تفکیک بدن؟

    • Mr tanha گفت:

      هر کس، هرنوع آزمایشی داره باید مایعات (شربت آبلیمو، هندوانه) زیاد بخوره تا زیاد ادرار کنه وزودتر از بدنش دفع بشه. وبرای ادرارکردن زیاد قرص فروزماید که ادرارآور شدید هست مصرف کنه.

      • حامد گفت:

        سلام چند روز باید فروزماید باید بخوره بی ۲ مصرف میکنم چکار کنم

      • احمد گفت:

        فروزماید قرص فشار هستش.اگه کسی فشارش پایین باشه میریزه به هم.لطفا

        چنین چیزایی نگو

      • پرستار گفت:

        لطفا نسخه تجویز نکنید. قرص فروزماید باعث میشه که ادرار زیاد بشه اما دلیل نمیشه که کلیه تونسته تو اون مدت کوتاه خون رو تصفیه کرده باشه. پس برای دفعش تاثیری نداره اما اگه میخوایید قبل ازمایشتون ادرارتون غلیظ نباشه یکی توصیه میشه ولی قرص ویتامین ب کامل هم خورده باشید چرا که اون موقع که فروزماید میخورد بیشتر تو ادرارتون آب هستش و شما به طریق رقیق کردن نمونه در تست اختلال ایجاد کردید که اگه آزمایشگاه دقت کنه و تست تشخیصی بزاره چون ادرار شما خیلی رقیق هست ممکنه ازمایش رو تکرار کنه و با این کار فقط میشه کمی وقت خرید ولی ادرار دوم بعد از خوردن تست توصیه میشه که پاکتره و کراتین ادرار هم در حدی قابل قبول هست اما در نهایت بر میگرده به ازمایشگاه اما واقعا فروزمایید سر از خود تو خونه اونم تو دوران ترک مصرف نکنید که چرا که باعث تغییر فشارتون به صورت سریع میشه و اب بدنتون کم میکنه و جواب عکس میگیرید. لطفا فکر نکنید با دونستن اسم یه دارو و کاری که میکنه باعث نمیشه که بدون دستور پزشک متخصص برای خودتون خودسرانه مصرف کنید چرا که هر دارویی کلی عوارض هم داره و از طرفی هم اینو بدونید که مثلا همین فروزماید بخورید باز دوباره فشار به کلیه میاره برای دفع سموم همین دارو و باز کلیرانس کلیه شما نسبت به اون ماده مخدر کم میشه. پس لطفا در حد توانتون ورزش کنید و متابولیسم بدن بالا ببرید و مایعات هم در حد توانتون بنوشید که فشار بیشتر جواب برعکس میکنه منم درد شما کشیدم و از روز حالتون با خبرم ولی باور کنید تا دیر نشده ترک کنید. نگذارید خیلی دیر بشه و همه چی از دست بدید که اعتیاد یعنی اتیش زدن جان و مال . اگه کمپ دوست ندارید یه مرکز ترک برید و اگه اونم دوست ندارید یه پزشک متخصص اعصاب روان برید و اگه اونم دوست ندارید یه ویزیت تلفنی که الان امکانش هست انجام بدید و داروهاتون براتون تو دفترچه تون میزنه پس به خودتون وفادار باشید وگرنه انتظار نداشته باشید بقیه بهتون وفادار بموننند.. به سلامتی شما

  24. اصلان گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه ومدت۶ماه هروئین مصرف میکردم ۱۷روز توکمپ اجباری بودم وخیلی تجربه ی بدی بودخماری در حد مرگ کشیدم .متاسفانه امشب بخاطر بیخابی۵تا دم هروئین زدم خیلی کم ،الان بخاطر گواهینامه تست بدم تا چنروز قابل تشخیص است وچیکار کنم که دیگه مصرف هروئین رو کلا بذارم کنار ۱۷روزه شب وروز وسوسه کشیدنش روداشتم خواهشا کمکم کنید نمیخام دیگه اون درد خماری رو تجربه کنم الانم اسم کمپ میاد میترسم

    • داود گفت:

      دوست عزیز به عنوان کسیکه ۲۵ساله مصرف هرویین داشتم بهت میگم گلم الان جوانی همه زندگیت به فنا میرود خودت تصمیم بگیر و جماعت عملی جماعت را نبوسیده بزار کنار موفق میشی بیا این سایت ببین تجارب را بعد به خودت رحم کن

  25. حمید صادقی گفت:

    من ۴ ساله روزی ۲۰ سی سی متادون شربت میخورم آیا بعد از یو آر دی جواب تست اعتیادم مثبت میشه با زم؟؟؟؟؟

    • آکسون گفت:

      سلام. با توجه به میزان مصرف شما UROD به شما پیشنهاد نمی شود و باید بصورت تدریجی سم زدایی انجام شود. بعد از UROD تست اعتیاد شما مثبت است و باید مدتی صبر کنید تا منفی شود

  26. سهراب گفت:

    سلام. اعتیاد به تریاک و شیره داشتم، با بی دو و متادون ترک کردم، بی دو مصرف میکردم که رفتم آزمایش برای رانندگی ماشین سنگین و نشون نداد و دلم شاد شد! مرحله بعد با قرص دراگون ترک کردم و شب قرص دراگون خوردم، یه کم شربت سرکه خوردم صبح آزمایش دادم بازم برای کار و بازم منفی شد و کیف کردم! اما اما اما هشدار :برای ازدواج،با بی دو ترک کردم و روزانه اندازه یک چهارم قرص بیشتر نبود و بازم محض احتیاط سه روز همونم مصرف نکردم و با خماری رفتم آزمایشگاه اعتیاد اما مثبت شد! حالم بد شد سریع بی دو رو با دراگون گذاشتم کنار و مثل دقعه قبل که دراگون منفی شده بود رفتم اما بازم آبروم رفت و مثبت شد! دراگون رو کنار گذاشتم و روز هفتم ترکش رفتم بازم مثبت شد! اما همون موقع برای کار بازم تست دادم منفی بود!
    خلاصه بگم که برای ازدواج فقط یک راه داره :سه هفته ترک کامل مواد و حتی دارو خواب و دارو معده، نوشیدن آب زیاد، اونوقت سرحال و شاد برو آزمایش بده. در غیر این صورت بگم هیچ راهی برای فرار در آزمایش های کنونی ازدواج وجود نداره. ترک بعد از یکماه برو و فریب افراد نابلد رو نخورید که من آبرو و حیثیتم رفت.

    • Stano گفت:

      سلام اقا سهراب،ب2 و متادون ازمایش اعتیادو مثبت نمیکنه؟؟

    • امیر گفت:

      سلام داداش… الان من تمدید کارت هوشمند تموم شده دو تا دوماه دولت خودش تمدید کرده این ماه رو نکرده.. مصرفم روزی نزدیک 2گرم شیره خوراکی… سری قبل پنج روز متادون مصرف کردم تا روز پنجم آزمایشم مثبت بود نتونستم تمدید یکساله کنم شکرخدا باز خودشون دوماهه تمدید کردن ول کردم رفتم سرکار… اما الان تموم شده و دیگه تمدید نمیکنن باید حتما برم آزمایش بدم.. الان شیره نمی‌خورم و دارم قرص متادون مصرف میکنم. به نظرت تو پنج شش روز آینده میتونم تست بدم و منفی بشه؟ راهی میتونید بهم نشون بدید کلی قرض دارم باید کار کنم..

    • سید گفت:

      سلام چند وقت مصرف داشتی؟؟

  27. ایمان گفت:

    کلا برای هر کاری و برای تلاش برای سعادت و خوشبختی انگیزه نیازه دوستان . ولی باید خودت بخواهی اگر خودت ذهنت قلب و روح و روانت خسته شده درنگ نکن بذار کنار و توکل کن به بالا سری بذار کنار این اژدهای ویرار رو از خودت دور کن به امید پاک من تریاک به مدت یکسال مصرف میکردن روزی 20 گرم خدا کمک کرد فقط با توکل به خدا بدون هیچ دردی کم کردم و ترک کردم شما هم میتونید فقط توکل داشته باشید واز خدا بخواهید شک نکن تون خشکله تو رو بیشتر از خودت دوست داره… یا علی

    • سید گفت:

      چجوری بدون درد ترک کردی…خماری …استخوان درد ….استرس و اضطراب و اعصاب خوردی وووووو….داداش من دو ماهه دارم شیره و تریاک اندازه یه عدس حب میکنم الان گرفتارش شدم یه بار ترک گردم تو این دوماه اما این سری که میخاستم ترک کنم نشد که نشد حالم حیلی خراب شد اصلا نتونستم خودمو کنترل کنم دوباره رفتم ششیره خوردم لعنتی??

    • سعید گفت:

      داداش اینایی که گفتی همش ایشالله ماشالله بود ، درست بگو چطوری تونستی روزی ۲۰ گرم تریاک به صفر برسونی؟ با چه روشی؟

  28. Z گفت:

    سلام
    من هفته گذشته رفتم آزمایش ازدواج
    آقا تستش مثبت شده میگه مصرف نکردم آزمایشگاه میگه در معرض دود تاثیر داره واقعا صحت داره این موضوع چطوری ثابت کنه

    • افتاب گفت:

      سلام
      برای همه دوستان کلا روشن بشن
      تست اعتیاد الان تا 10 تا نوع ماده را شامل میشه ولی باید بدونید که برای هر موردی تست اعتیاد فرق میکنه
      برای کسی که فقط مورفین و امفتامین و مت امفتامین میتونه مواد دیگه مصرف کنه تا جلوی دردش را بگیره.
      بهترین کار گرفتن
      متادون بیشتر از 25 روز در تست ادرار هست
      مورفین تا 6 روز امفتامین ومت امفتامین (شیشه) 4 تا 5 روز ب2 از2 روز تا 6 روز ترامادول 3 تا 6 روز هشیش وعلف و ماری (thc) از 6 روز تا 12 روز برای کوکایین بیشتر از 12 روز برای بنزودیازپامت ها از 4 تا 8 روز برای boz هم از 4 تا 8 روز برای ضد افسردگی سه حلقه ای هم 4 تا 8 روز
      بهترین قرص برای نداشتن مصرف بعد از سم زدایی یا ترک متادون و ب2 کلوندین و باکلوفن است باکلوفن را هر وقت کلافه بودید بخورید .

  29. محمد گفت:

    سلام من اصلا چیزی مصرف نمیکنم فقط چهار پنج روز پیش برا تفریح متادن چهل خوردم حالم هم بد شد بعد مصرفش الان برا استخدام بعد چهار پنج روز تقریبا رفتم با دلخوشی تست اعتیاد دادم مثبت بود ابروم که رفت هیچ الان باز بهم گفتن تکرار ازمایش بده دو سه روز دیگه باید ازمایش بدم واقعا نمیدونم چکار کنم.؟

  30. عباس گفت:

    سلام. ببخشید همه سایتها نوشتن نهایتا 6 روز.
    من ٨ روزه شربت متادن مصرف نکردم. ۶ تا ٧ ماه روزی ٢میل با سرنگ مصرف میکردم. اما کیت تست متادون گرفتم هنوز مثبته! 40 سالمه و لاغر اندامم هستم. قرص تکرر ادرار هم ٣ روزه میخورم با مقدار زیادی آب. اما امروز هنوز مثبته. چیکار کنم. ممنون

  31. علی آقا گفت:

    سلام و عرض ادب من یک جوان تازه ازدواج هستم و هر شب قبل از نزدیکی یک شب نشینی می کنم آیا امکان اعتیاد هست ممنونم

    • امیر گفت:

      به اعتیاد سلام کن?همه از همینجا شروع کردند… به جای مصرف مواد تکنیک های رابطه رو یاد بگیر و تمرین کن به نتیجه میرسی

  32. اشکان گفت:

    سلام من ۱۵روز پیش یک چهارم قرص متادون خوردم و بعدش تقریبا روزی کمترازیک گرم تریاک میکشم حالا ۲روز دیگه آزمایش دارم برای بیمه ..میخواستم بدونم آیا مثبت نشون میده آزمایش یا نه؟برای اعتیاد آزمایش خون میگیرن یا ادرار؟ یا اصلا برای بیمه تست اعتیاد میگیرن یا نه؟

  33. مجی گفت:

    سلام من متا ۲۰مصرف میکنم چن وقت دیگ ازمایش دارم تقریبا ی ماهه روزی ی دونه چن روز تو بدنم میمونه

  34. علیرضا گفت:

    من الان 9 ماهه گل میکشم ۱ ماهه همه روز میکشم تست تست اعتیاد بدم تا کی معلوم میشه. لطفاً بگید

  35. حمب گفت:

    سلام من سالها هرویین مصرف کردم الان ۴/۵ماه میشه هس میذارم کنار هی میام چندروز میکشم درکل دیگ درد و خماریو خیلی حس نمیکنم ولی بعد ۲۰روز باز یمقدار کشیدم چتدروز دیگم ازمایش خون برا استخدام دولتی دارم توروخدا یکی که واقعا میدونه تجربه دلشته راهنماییم کنه ایا ازمایش خونم نشون میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید دقیق

    • شاهین گفت:

      نه عزیز سه روز تو ادارار هستش شرکتها هم فقط تست ادارار میگیرن تست خون گرونه نمیگیرن فقط حتما باید سه روز بگزره نگران نباش

  36. Ali گفت:

    کی میگ متادون تست اعتیاد ازدواج مثبت میکنه،تو ای هفته دوتا از دوستان تست دادن ک منفی شد؛روزی۲۰سیسی شربت میخوردن

    • Farbod گفت:

      داداش چرا الکی میگی این بنده خداها بخورن برن.یکم وجدان داشته باشین.اینا ی اشتباهی کردن توش موندن شماها دیگه الکی نگین بیشتر درگیر بشن .دوستان متادون تست و مثبت میکنه .فقط فقط b2از چهار روز قبلش بخورین سم زدایی میکنه تو تست نشون نمیده یعنی تست ازدواج و کار رو منفی میکنه .با خیال راحت b2بخورین چنروز قبل ازمایش برین منفی میشه .فقط در یک صورت مثبت میشه تستتون اونم اینکه خونواده عروس یا کارفرما درخواست تست تکمیلی کنن .تمااااام

      • علی گفت:

        آدم هروءین تزریق کنه ولی 1سی سی متادون نخوره عمل 5ساله هروءین روزی یک گرم با 4روز پاک شد آزمایشم ولی ای متادون کثیفو غلط کردم یه دونه خوردم بعد 6روز بازم مثبت میزنه

      • محمد گفت:

        سلام داداش میگم امروز دوشنبه هست و من روز شنبه میخوام برم واسه ازدواج و امروز من یکم شیره کشیدم اگر از من تسط ادرار و خون بگیرن باید چیکار کنم که آبروم نره بخدا یعنی شرفم میره.در ضمن هم خودتون هم اینکه من شنیدم که میگن ب ۲ تسط رو منفی میکنه.ولی چند نفر دیگه که من پرسیدم گفتن چون تسط ادراز و خون میگیرن واسه ازدواج صد در صد نشون میده که چه قرصی استفاده کردی هر چند خوده ب ۲ باید حداقل ۲ تا ۳ روز بگذره تا از بدن خارج شه اونوقت شما چطوری میگین ب ۲ بخورین تا منفی کنه؟؟؟خیلی برام مهمه تو رو حضرت عباس کمکم کنید بحث ابرو خودمو خانواده ی بدبختم وسطه کمکم کنید تو رو خدا…..من چیکار کنم؟ایا ب ۲ مصرف کنم یا نکنم بهتره؟اگر کلا هیچی مصرف نکنم نه قرص نه مروفین چند روز دقیق طول میکشه تا از بدنم خارج بشه و جواب منفی بشه؟؟؟چه از خون چه از ادرار..خواهش میکنم یکی که واقعا وارد هست کمکم کنه که بدبخت نشم.تو روپخدا یکی که میدونه الان من چی گفتم بهم کمک کنه.لطفاااااااا.چون زیاد وقت ندارم فقط بگید چند روز طول میکشه که از خون و ادرار خارج شه و ایا ب ۲ تسط ادرار و خون رو منفی میکنه و داخل تسط ب ۲ رو نشون میده یا نه؟کمکم کنید تو رو خدا تو رو قرااااان

      • رضا ضیاء گفت:

        سلام،میتونید لطفا اگر اطلاعات دقیق دارید کمک کنید؟چون هیچ کس رو نمیشناسم که کمکم کنه،من یک ساله به خاطر تصادف بدی که کردم و از ناحیه کمر و پاهام آسیب جدی دیدم تریاک مصرف میکنم که کمی دردم کم بشه چون قرصای مسکن تاثیری نداشتن و من با وجود درد زیاد نمیتونستم برم سرکار اصلا،من ۴ روز دیگه باید برم تست آزمایش قبل از ازدواج،تا امروز به من گفته بودن اگر تا ۳ روز مانده به آزمایش تریاک مصرف نکنی و قرص b2 بخوری تو آزمایش مورفین مشخص نمیشه،اما امروز چند نفر گفتن که حتی بعد از ۴ روز اگر قرص b2 بخوری تو آزمایش مصرف قرص b2 رو نشون میده،البته بگم که قصد ترک کردن دارم،اما تا روز ازدواجم نمیتونم چون دردها به من امان اینکار رو نمیدن چون امتحان کردم یه بار،اما بعد از این آزمایش میخوام یابویی ترک کنم بدون هیچ قرصی،میخوام بدونم اگر از فردا به مدت ۴ روز من قرص b2 بخورم و بعد برم تست ادرار و خون آیا ممکنه که آزمایش ها نشون بده و مثبت باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید

      • احمد گفت:

        یعنی متادون بخورم و b2 چهار روز برنم منفی میشه یا چهار روز نباید مصرف کنم ،فقط b2 بزنم

    • علیرضا گفت:

      سلام تو تست اعتیاد فقط تریاک هروئین ترامادول وتست گرفته میشود متادون هم مورد بررسی قرار میگیرد مگر اینکه طرف درخواست بیشتر بدهد خودش هم مورفین فقط نهایتا تا شیش روز تو ادرار میمونه مگر اینکه داروی که مواد مصرفیرو مثبت نشون بده مصرف کنیی اینا همش تجربه هستش

      • علی گفت:

        کثیف ترین چیز متادون هست بالای ۵ سال مصرف کردم ۴۰ روزه کنار گذاشتم هنوز آدم نشدم.تا ۳۰ روزی آزمایش ادرارم مثبت بود.تو رو خدا متادون نخورین

  37. حسین گفت:

    سلام من متادون و شیشه را الان شش روزه مصرف نکردم ولی چرا تست مثبت میزنه خوردن متادون من هم گاه گاه بوده ولی هردو مثبت

  38. اهورا گفت:

    سلام وقت همه بخیر چیکار کنیم ماری زودتر اثرش بپره واسه ازمایش

  39. علی گفت:

    سلام توروخداکمکم کنیدازمایش واسه استخدامی دارم چندساله شیره میخورم بنظرتون b2چهارروز مصرف کنم منفی میشه؟

  40. Farbod گفت:

    سلام .داداش من پنج روز پیش رفتم ازمایش ازدواج b2 مصرف کردم منفی زد ازمایشو .مصرفم تریاک بوده از 4روز قبلش ازمایش b2خوردم ازمایش منفی شد خیالت راحت.فقط این چهاروز اب زیاد بخور .فدا

  41. امیر گفت:

    سلام الکل تا چند روز توی تست ادراری میمون

  42. امیر علی گفت:

    قرص زولپیدم تا چند روز تست رو مثبت میکنه ؟

  43. faatiimaa گفت:

    سلام،
    من نزدیک چندماهه که زیرنظر پزشک متخصص بخاطر اضطراب سیتالوپرام و آلپرازولام مصرف میکنم و الانم آزمایش استخدامی قبول شدم و باید برم تست عدم اعتیاد بدم؟ حالا سوالم اینه که :
    اولا آیا این داروها تست اعتیادو مثبت میکنن؟
    دوم اینکه تاثیرشون تاچندروز توی بدن میمونه یعنی تاچند روز قبل نباید خورد تا ازمایشم منفی بشه چون تاریخ ازمایشم نمیدونم.
    وسوم اینکه آیا راهکاری وجود داره تا ازمایشم رو منفی نشون بده؟
    به راهنمایی خیلی نیاز دارم چون ازچندنفر پرسیدم جوابهای ضدونقیض شنیدم.خوااااههههههش میکنم راهنماییم کنید.

    • زهرا گفت:

      عزیزم من شیش ساله آلپرورلام و سیتالوپرام و فلوکسیتین استفاده میکنن اول اینکه اینا اصلا مخدر نیست داروی آرام بخشه منم بخاطر کارم سالی دو بار تست اپیوم و چن جور دیگه آزمایش انجام میدم اینا هیچ کدوم تست رو مثبت نمیکنه ولی هر نوع قرص معده و کدیین آزمایش رو مثبت می‌کنه که البته بعدش میتونن تفکیک کنن

  44. زهرا ۱۳۷۶ گفت:

    سلام ازمایش خون تا چند روز تست اعتیاد تریاک و شیره رو مثبت میکنه تروخدا کمکم کنین چند روز نباید بکشم برای تست ازدواج

  45. Mohadese گفت:

    سلام من حدود ۱ ماه میشه ک روزی نیم گرم هرویین میکشم ؟
    در صورت قطع مصرف بعد از چند روز تو ازمایش اعتیاد نشون نمیده ؟؟؟

  46. PEYMAN گفت:

    میری سمت هر چیزی یه کیت براش درست میکنن ولمون کنید بابا اعصابمون ضعیفه مجبوریم خودمونو با این چیزا گول بزنیم تا حدی ک بتونی خودتو جمع کنی باور کنید من قبلا متادن وترامادول بدجوری میخوردم حالا ک گذاشتم کنار مث آدم باb2کیت b2رم درست کردن سرکار گیر دادن ب تست ۱۰گانه این لامصبم هستش گرفتار شدیم

  47. موسی گفت:

    سلام بر عزیزان ، یکسالع دارم متادون مصرف میکنم صب یک 40و شبم 40 میلی ، الان پنج روزه ک مصرف نمیکنم بجاش از عطاری ،دارو گیاهی خریدم و دارم استفاده میکنم ، صاحب اعطاری میگه همش گیاهی هستند ، ایا بنظرتن مرفین ندارند ؟ که داره دردهامو تسکین میده البته صدرصد که نه تقریبن 70درصد خوبن ، قدم 185 و وزنم 94 هست ،بدترین روزای عمرم این پنج روزه ، الان طوری هست ک فک میکنیم سالم بودن حال نمیده، و فقط نعشه باشی ،
    ایا بی 2 تو تست نشون میده ؟

  48. امیر گفت:

    سلام میشه منو راهنمایی کنی

  49. مهرشاد گفت:

    واس طب کار و استخدام چ نوع آزمایشی میگیرن دقیقا؟
    خون یا ادرار؟

  50. سعید گفت:

    سلام دوستان من تست اعتیاد گواهینامه برا هوشمند دادم فقط مرفین امفتامین ومت امفتامینه من سه روز نکشیدم تریاک چند سال میکشیدم روز چهارم تست دادم ب 2روز نصف قرص دوروز خوردم،قبل ازمایشگاه نوار تست زدم یه خط پر رنگ یکی کمرنگ تست زد تکمیلی روز بعد هم منفی شد ب2نگران نباشید جز تست نیست اینو گذاشتم تا دوستان مثل خودم دنبال جواب بودن جواب بگیرن

  51. Mohsen گفت:

    سلام دوستان عزیز
    من بخاطر شرایط خانوادگی که دارم قرار تا ۳ روز دیگه تست بدم اگر مثبت بشه کاملا ب فنا رفتم همسر من بخاطر اعتیادم از من سواستفاده کرد و من تمام زندگیمو زدم بنامش و بعداز مدتی منو بیرون کرد الانم میخواد تست بگیره تا آبروی منو ببره آخه من اقدام کردم اموالم و ازش پس بگیرم اونم اینشکلی میخواد باهام معامله کنه ، بنده در روز به اندازه ی ۱۰ هزاری شیشه میزنم و مقدار کمی هم تریاک میخورم به اندازه ۲ تا عدس آیا تا ۳ روز آینده تستم مثبت نشون میده ؟ آیا قرص کلونازپام روی نتیجه تست تاثیر میزاره، دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید

  52. مرمر گفت:

    سلام دوستان من روزی ۷ تا دود فقط شیره مصرف میکردم میخواستم بدونم واسه آزمایش چندروز باید پاک باشم کمکم کنین ممنون

  53. R گفت:

    سلام من ۲ تا قرص چربی سوز خوردم و الان باید برم تست اعتیاد برا استخدام بدم میخواستم بدونم چند روز باید صبر کنم تا اثرش بره و تستم مثبت نشه خواهش میکنم جواب بدید واقعا نگرانم ?

  54. Alireza گفت:

    سلام دوستان من ۱۹ سالمه فکر کنم ۱ تا ۲ ساله که هروز مصرف گل دارم و الان دو سه روزی هست نکشیدم بخواطر تست نظام میخاستم بدونم چقدر طول میکشه از بدنم خارج بشه؟
    اگه راهی میدونید لطفا بگید چطوری تست اعتیاد رو منفی کنم خیلی فکرم درگیرشه

  55. ح گفت:

    سلام. من هیچ وقت اعتیاد نداشتم و دو روز قبل یک عدد قرص ۱۰۰ ترامادول خوردم. از شانسم جواب استخدامم اومده و باید برم تست اعتیاد بدم. تا چند روز بعد پاک میشم. فقط یک عدد قرص خوردم و هیچوقت سابقه مصرف نداشتم.

  56. حمید گفت:

    سلام دوستان
    من بعد از ۴ سال مصرف تریاک(وافور) یک هفته ترک کردم و فقط نصف قرص متادون ۲۰ خوردم،روز هشتم که تست دادم هم مورفین و هم متادون مثبت شد؛

  57. موسي گفت:

    سلام من چندين سال هر روز گل كشيدم، الان ١٢ روز نكشيدم، روزي يك چهارم ب٢ هم چند ماهه دارم ميخورم، براي تست اعتياد براي ازدواج قابل تشخيص هست؟

  58. farid گفت:

    این که میگن ونلافاکسین تست اعتیاد رو مثبت می کنه چند روز قبل از آزمایش نباید مصرف کنیم ؟

  59. farid گفت:

    آیا نوسکاپین تست رو مثبت می کنه ؟

  60. Nimahasani گفت:

    بعضی جاها مثل آزمایشگاه بعثت کرمان متادون تا بالای ۲۵ روز و حتی یکماه مثبت میزنه پس گول نخورید که بعد از سه روز منفی هست من سال ۹۶ فکرکردم سه روز هست که بعد از یک هفته فتم آزمایش که متادون مثبت زد و آبروم رفت.

  61. meyti گفت:

    سلام دوستان من دو سه ساله هروز مصرف تریاک ،دو تا ۳ گرم رو دارم و الان حدود یک هفته دیگ میخام تست ادرار برای پذیرش نظام بدم آیا اونموقه مثبت میشه تست یا منفی؟؟ و اینکه چون ماندگاریه متادون هم بالاست نمیتونم متادون درمانی کنم برای رفع خماری…لطفن یه راهکار بهم بدین دمتون گرررررررررم❤

  62. Mahsa گفت:

    سلام
    امشب تو جیب شوهرم m20دیدم نصفه بود
    گفت واسه خیلی وقت پیشه
    گفتم چرا میخوردی از تو انتظار نداشتم بهم میگه واس دیر انزالی میخورم با اینکه تو گوگل سرچ کردم زده بود زود انزالی میاره
    الانم میگه فردا بریم آزمایش میدم چیکار کنم راهی هست نشون بده؟آزمایش نشون میده؟

  63. Aisa گفت:

    من یه دختر ۱۸ ساله هستم که چندین ساله ورزش میکنم باشگاه میرم چند روز پیش یکی بهم گفت بیا مکمل بخوریم منم قبول کردم گفتم خب ۵ تاشو میخورم تموم میشه. دیروز خیلی حالم بد شد ضربان قلبم بالا دهنم خشکه خشک و یک کیلو و نیم کاهش وزن داشتم اما امروز حالم بهتره. به نظرتون کراکه؟
    یعنی ریسک نکنم و اون ۳ تا رو نخورم یا اینکه بخورم و دیگه تموم؟

    • Arsalan گفت:

      آیسا خانم دختر خوب ،واسچی بین اینهمه مخدر شک بردی به کراک، نخیر مطمئن باش کراک نیست، اما کلی مواد شیمیایی بدتر هستش که اضافه میکنن که کراک باید بره جلو بوق بزنه، نکنید ،شماکه ورزشکارین چرا، مثل آدمیزاد ورزش و تغذیه مناسب زیر نظر مربی داشته باشید تا اتفاقی نیوفته ،وسلام

  64. ذ گفت:

    کسی ک مصرف چندانی نداشته شاید و دو سه ماه درگیرش شده باشه آیا با مصرف نکردن دو هفته می‌توان گفت ترک کرده است؟

  65. Arvin گفت:

    سلام من روزی ۱۰ تا دونه ترامادول ۲۲۵ که به پول ایران قیمتش میشد دومیلیون پنجاه هزار تومن هر روز مصرفم بود ولی الان ۱۰ روزه استفاده نکردم ایا برای تست الان آماده هستم یا نه ؟ لطفا پاسخ بدهید دوستان ممنون

  66. Dr Moienniakan20 گفت:

    سلام، آشفتگی و استرس تو پیام خیلی از دوستان میشه مشاهده کرد واقعا ناراحت کننده، در ابتدا بگم برا عزیزانی که آزمایش عدم اعتیاد چه برای ازدواج چه برای کارت سلامت دارن در این آزمایش که به صورت ادرار در آزمایشگاهای دولتی هر شهری انجام میشه فقط 48 ساعت گذشته اون فرد تست میشه و قبل از آن و بعد آن زمان تعهدی ندارن حتی در برگه آزمایش هم این متن قید میکنن پس ملاک مصرف فقط 48 ساعت گذشته از لحظه آزمایش هست و مورد بعدی، عزیزان در این آزمايشگاهها 3 فاکتور مرفین، آمفتامین و مت آمفتامین مورد آزمایش قرار میگیره که اگر در 48 ساعت گذشته یا قبل تر از آن مصرفی داشتین خواهشا خواهشا به این توصیه های غلط و مخرب گوش نکنید مواردی همچون کاربن خوردن، قرص جلوگیری خوردن و توصیه های اشتباه دیگر فقط در 48 ساعت قبل از آزمایش آب زیاد مصرف کنید جهت کارکردن مکرر کلیه ها و آب پرتقال مداوم مصرف کنید، لیمو شیرین و شربت سرکه انگبین در روز 2 لیوان، آب لیمو به صورت شربت هم عالیه تا پاکسازی صورت بگیره و از طریق ادرار دفع بشه… عزیزان این 48 ساعت هم هیچ قرص مسکن هم استفاده نکنید،، مورد بعدی در این آزمایش اینه که سایر داروها و مواد سومصرف مانند اکستازی، ترامادول، متادون و بوپرتورفین(b2) در این آزمايشگاهها بررسی نمیشه به دلیل نبود کیت های این داروها، مگر اینه اصرار از خود طرف صورت بگیره برای انجام این آزمایشات… و فقط به صورت رابید /tlc از نظر وجود مرفین و ترکیبات آمفتامین مورد بررسی این آزمايشگاهها هست. و در آخر خواهشا به خودتون و اطرافیان خودتون رحم کنید و لذت ترک و حال خوش از خودتون دریغ نکنید در زمان ترک واقعا متوجه بهتر نفس کشیدن و بهتر زندگی کردن میشید… برای زمان ترک و درمان بی قراری و سندروم پای بیقرار که اکثرا بخاطر این موضوع بیخیال ترک می‌شوند از ماساژ مداوم پاها با کرم ویکس،، کمپرس سرد و دمنوش های زنجبیل و دارچین و دوش مداوم فقط 3 الی 4 روز با اراده قوی یا علی بگید و از زندگیتون لذت ببرید… یا حق.

  67. فاطمه زهرا گفت:

    سلام من یک دفعه تو مهمونی دختر خالم شرکت کردم و چون اونا میونه خوبی نداشتن و من توی مهمونی سرم خیلی درد میکیرد و اونا یک قرص بمن دادن گفتن کدئین است و چون مامانم بهشون اعتماد نداشت بعد از یک هفته منو واسه آزمایش برد و همین ازمایش واسه من خیلی بد شد و وقتی آزمون استخدامی معلمی قبول شدم و منو رد کردن گفتن تو یه دفعه ازمایش اعتیاد دادی خیلی سعی کردم اونا متقاید کنم که این ازمایش چیزی نبوده و ولی اونا قبول نکردن و منو انداختن فکر کردن من قبلا اعتیاد داشتم واسه همین ازمایش دادم

  68. علیرضا گفت:

    سلام من روزی ۱گرم تریاک مصرف میکنم میکشم .۴روز زمان دارم که تست بدم هم خون هم ادار چیکار کنم؟

    • مهدی گفت:

      هیچ راهی نداره آزمایش خون نشون میده،برا استخدام هم تست ده گانه میگیرند.برا ازدواج و گواهینامه هم سه گانه هست.فقط مایعات ودلستر ولیموترش و لیموشیرین وپرتغال بخور که سم زدایی بشه وشاید فرجی بشه.اما قبل از آزمایش هم کیت مورفین بگیر امتحان کن.چون آزمایشگاه هم از کیت استفاده میکنند بسته به مورد خواسته شده از سه گانه،پنج گانه وده گانه که ده گانه برا استخدام هست وتریاک،متادون،ترامادول،شیشه،کراک،حشیش،و…نشون میده

  69. مسعود گفت:

    منم که نه سیگار کشیدم و نه موادی مصرف کردم اگه برم تست اعتیاد بدم احتمالا میگن معتادم چون آسایشگاه روانی بستری بودم و قرص اعصاب مصرف میکنم شاید شغل بهم ندن میترسم تست اعتیاد بدم چه بدبختی از دست این دکترا گیر کردیم داروهایی مینویسند که اعتیاد رو مثبت کنه
    کسی نیست راهنمایی کنه؟!

  70. سلام بر همگی.
    من ۷ سال متادون مصرف میکردم،
    ۱۷ روز رفتم برای ترک متادون شب ۶ بهم شربت دادند وشب ۱۰ البته خیلی کم،
    اما متأسفانه بعد از ۲۶روز از از اولین روزی که رفتم برای ترک متادون امشب از روی درد و ناراحتی یک چهارم قرص ۴۰ مصرف کردم‌
    شرایطمم طوری که زیر ذره بین هستم و بخوام برم سرکار حتماً کیت متادون میگیرند ازم.
    خواهشاً لطفاً راهنمایی کنید که کیت تا چند روز مثبت هست.
    همه چیزم ب این کیت بستگی داره.
    آنقدر پشیمون شدم که نمیتونم از ناراحتی بخوابم.
    بااینکه این یک چهارم خوردم که امشب بخوابم چون ۲۶ شب من شاید ۱۵ساعت نخوابیدم.

  71. ممد گفت:

    سلام دوستان من 23 سالمه از سال 94 مصرف شیره تریاک داشتم 4 روزه گذاشتم کنار میخام ازدواج کنم واقعا دیگه خسته شدم
    بعد از یک ماه ازمایش بدم اوکیه دیگه

  72. جواد گفت:

    من روزی یک ب2مصرف میکنم آیا میشه با ناپرکس ونوراپادین 25 ترک کرد

  73. محمد گفت:

    من واقعا تعجب میکنم از افرادی که میان میگن ما برای آزمایش ازدواج چیکار کنیم منفی نشون بده،واقعا اگر مصرف کننده هستی که مث مرد بگو مصرف میکنم و حقیقت رو خانمت بدونه،من صبح وافور کشیدم ظهرم رفتم آزمایش دادم و مثبت شد،اما خانمم میدونست و اومد امضا کرد که با مصرف من مشکل نداره،اما الان واقعا خست شدم دیگه پ الان یک هفته هست که ترک کردم و فقط وسوسه کشیدنش منو دیوانه کرده،در حدی که روانی شدم بخدا،خدا کمکم کنه

  74. حسین گفت:

    سلام ی سوال داشتم بعد از چندروز مصرف شیره شیره تو بدن آدم مشینه ؟؟ آیا ۱هفته هر روز مصرف کنیم بعدش بخوایم مصرف نکنیم خماری درد باید پس بدیم یا نه چون طولانی مدت نبوده چیزی نمیشه؟؟؟!!!

  75. حسنی گفت:

    سلام خدمت دوستان
    من ازمایش عدم اعتیاد دادم واسه استخدام اما به دلیل اینکه شب قبلش استامنیفون خوردم مثبت شد که درخواست جداسازی دادم و بازهم نتیجه مثبت شد و حالا میگن باید یکماه صبر کنی و دوباره بیایی ازمایش.میگن تو ازمایشت علاوه بر م کدئین ، مخدر هم بود در حالی که من تا حالا لب به دودم نزدم چه برسه به مواد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید ؟؟؟؟؟

  76. سارا گفت:

    سلام . ما فردا قراره بریم آزمایش خون برای ازدواج .خودم به هیچ عنوان مصرف کننده نیستم .حتی درد شدید پریود هم دارم ولی قرص بروفن نخوردم دارم درد تحمل میکنم .نامزدم فامیلم میشه .پسر خوش قول و مسولیت پذیره .اعتیاد داره.بنظرم ذات مهمه .اعتیاد یه بیماریه که باید درمان شد .البته اگر اون طرف خسته باشه از اعتیاد .رفتیم کنگره ی ۶۰ از روزی ۱۰ سی سی هر وعده شده یک و نیم سی سی هر وعده .خدا را شکر بدون درد هم مراحل رو گذروند .اهل فیلم بازی کردن هم نیست .روز ۴ شنبه قرص متادون خورد و شربت نخورد-بنظرم اشتباه کرد چون دیگران گفتم متادون تو آزمایش خون نشون نمیده.روز ۵شنبه و جمعه که امروزه نخورده .حالا فردا میریم آزمایش بدیم جواب رو اعلام میکنم .البته آزمایشگاه با آزمایشگاه فرق میکنه .خود محضر دار گفت تا دو روز قبل -قهوه و چایی هم نخورید !!! بنظرم جواب مثبت میشه ولی بازم جواب رو میام میگم .

  77. سلام یه سوال من ۲۰ روز گل نکشیدم الن بعد ۲۰ روز گل زدم دیگ نزدم میخواستم ببینم چ مدت از بدنم بیرون میره

  78. محمد گفت:

    کیت متادون تو خون تا یکماه و تو ادرار۱۷روز نشون میده من خودم مصرف شدید متادون داشتم چندبار از طرف محل کارم منو بردن آزمایش ک تا ۲۰روزهم نخورده بودم ولی باز نشان داد .هیچ جا نتونستم جواب بگیرم واسه ترک کردن دست ب هر پزشک روانپزشک و کلینیک های ترک اعتیاد زدم ولی جواب نگرفتم تا آخر تنها جایی ک جواب گرفتم مرکز سم زدایی بود ک یه دوره رفتم واسه درمان متادون و قرصهای خاب ک خداروشکر بواسطه انجمن معتادان گمنام و جلساتش الان۸ماهه ک پاکم و بدون هیچ قرصی دارم زندگی میکنم .

  79. رضا گفت:

    سلام من چند ساله گل مصرف میکنم الان دو روزه مصرف نمیکنم هفته دیگه ازمایش دارم برا استخدام (کیت ده گانه) تا روز ازمایش میشه تقریبا یک هفته که چیزی مصرف نکردم کسایی که تجربه دارن یه راهنمایی بکنن ممنون

  80. ام گفت:

    من ۲ ماهه تریاک مصرف میکنم راهکاری داری ک ازمایش خون منفی نشون بده
    تا چند روز تو بدنم میمونه؟؟؟

  81. سارا گفت:

    سلام برای آزمایش گواهینامه ب ۲ نشون میده ؟ ممنون

  82. بنده بد خدا گفت:

    ای خدا به همه کسایی که اعتیاد دارن کمک کن مخصوصا جوانها‌…بخدا گناه دارن.و بنظرم هیچ چیزی مثل متادون مخصوصا شربت ترکش سخت نیست…الان دو هفته ای میشه نخوردم ولی هنوز بیحالم…ولی خب با توکل به خدا ترک آسان میشه…منی که یکی دو سال با نعشه بازی حال کردم باید حالا حداقل پونزده بیست روز تاوانشو پس بدم….بخدا درسته ترک سخته هم از لحاظ جسمی هم روحی اما این قانون خداست که بعد از هر سختی آسانی قرار داره

  83. ریحان گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    اگر کسی ۱۲ساعت قبل از آزمایش آمپول دیپندین استفاده کرده باشه ..تستش مثبت میشه؟اگر میشه بعد از تفکیک مشخص میشه یا نه ؟ یا اینکه ماندگاری آمپول دیپندین چ قدر است ؟

  84. صبا گفت:

    سلام من مدتی گل مصرف میکردم الان ده روزه مصرف نکردم تست اعتیاد برای استخدام دارمو.. نشون میده ؟؟؟؟

  85. م.ا گفت:

    سلام دوست همدرد، حقیقتش به خاطر متعهد بودن به روشن نگر داشتن چراغ خونه ات حسادت کردم
    دمت گرم که این چنین به همسرت عشق دادی
    مطمئن باش اگر به این زندگیت همچنان با عشق و تعهد نگاه کنی خدا هم کمک میکنه و اون روزم میرسه که با همسرت دوتایی بهم افتخار کنید
    در پایان بهت بگم الان دیگه واقعاً همسرت به عشق و محبتت الان نیاز داره و فقط با محبت خانواده اش بهش و کنارش بودن عزیزاش براش میشه درمان و مسکن برای این نوع موادی که پرسیدی ازش که چیه
    چون واقعا این مواد مثل تریاک و……. نیست دیگه
    نوع مصرف مواد همسرت کوکائین هست
    و درمانش فقط بودن کنارش و بهش عشق ورزیدن هست
    متاسفانه کرم مصرفش خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    زیاد هست و با هیچ نوع مواد دیگری قابل مقایسه نیست
    و پشت کردن به مصرف کننده این نوع مواد
    خیلی درد براش داره
    اگر قبلاً درک و عشق بهشو داشتی که خودتو مقید به بودن کنارش نگهداری الان توروخدا پشتشو خالی نکن
    خیلی به عشقت نیاز داره
    من دردشو کشیدم

  86. علی گفت:

    دوستان گلم سلام ،چرا بعضی از زنها بی وفا هستن ؟
    من تمام وجودم را به صورت صادقانه با عشق پاک و روح و روانم را تقدیم خانمم کردم تمام هر آنچه که ی زن برای خوشبختی لازم داره براش فراهم کردم از خونه و ماشین گرفته از هر کدوم دوتا ،،تا سفر خارج از کشور و خلاصه همه چی تمومه تمام دارایی و هست و نیستم را بنامش کردم بعد از بیست و دو سال زندگی الان رفته خونه مامانش میگه من طلاق میگیرم هی بهونه میاره آخه من بعداز شش سال با این همه عشقی که نثارش کردم فهمیدم که داره در زمینه مالی خیانت میکنه خدا میدونه چند صد میلیون تومان پول واریز کرده به حساب خواهر و مادر و بقیشون من من سوال کردم این همه پول بابت چی واریز کردی بخدا قسم فقط همین الانم میگه باید تست اعتیاد بدی خودش برام زغال را آماده میکرد من بافور میکشم و شیره میگه تست شیشه باید بدی منم چند باری کشیدم حالا چیکار کنم که بتونم تست منفی بگیرم حیف اون همه عشقی که من به خاطر کسی خرج کردم که با اولین دعوای خانوادگی پشتم را خالی کرد و رفت ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  87. علیرضا گفت:

    سلام دوستان بنده هفته ای یبار ۵ شنبه ها ترامادول میخورم، چندوقت دیگه باید ازمایش بدم، هم خون هم نواری، میخواستم بدونم ایا نشون میده یا نه، ممنون میشم یکی راهنماییم کنه با تشکر

  88. mahan گفت:

    باسلام خدمت دوستای گلم من اینجا میخوام یه خاطره تعریف کنم که شاید به افرادی که اعتیاد دارند کمک کنه من یکی از دوستام که اعطاری داشت و من میرفتم ازش قرص متادون میگرفتم بعد مدتی بدون اینکه بهم بگه جای قرص متادون یه قرص مسکن بهم میداد که من فکر میکردم خب متادونه که یه روز بهم گفت این کارو کرده و من دستشو بوسیدم و خیلی راحت خلاص شدم الان به عشق متادون شاید استامینوفن بدون کدئین بخورم دوستان منظور از این داستان اینکه برادرای گلم هرچی به مغزتون بفهمونید و گولش بزنید بگید مثلا این اسمارتیس متادونه واقعا همون حالو بهتون میده و اذیت نمیشید امیدوارم کمکتون کرده باشم درضمن شاید بگید من مدت کوتاهی مصرف کردم ولی ۴ سال من مدام هرشب متادون ۴۰ میخوردم پس قول نسازید تو ذهنتون ساده بگیرید. به امید رهایی از شر تمامی مواد اعتیاد آور که انسان رو بی آبرو بی غیرت وحتی سر انجام به مرگ منتهی میکنه .مممون که توجه کردید و وقت گذاشتید متن منو خواندید .و در آخر تشکر فراوان دارم از تیمی که این متن و آگاهی به افراد میده و ارزش انسانها رو میدونه و به افراد معتاد زندگی نو میبخشه .اگه مطالبم ضره ای مفید بود ممنون میشم برای تمامی عزیزای از دست رفته و در آخر پدر مرحومم فاتحه قرائت کنید .دست همتونو میبوسم خدا به همراهتون

  89. mahdi گفت:

    باسلام خدمت دوستای گلم من اینجا میخوام یه خاطره تعریف کنم که شاید به افرادی که اعتیاد دارند کمک کنه من یکی از دوستام که اعطاری داشت و من میرفتم ازش قرص متادون میگرفتم بعد مدتی بدون اینکه بهم بگه جای قرص متادون یه قرص مسکن بهم میداد که من فکر میکردم خب متادونه که یه روز بهم گفت این کارو کرده و من دستشو بوسیدم و خیلی راحت خلاص شدم الان به عشق متادون شاید استامینوفن بدون کدئین بخورم دوستان منظور از این داستان اینکه برادرای گلم هرچی به مغزتون بفهمونید و گولش بزنید بگید مثلا این اسمارتیس متادونه واقعا همون حالو بهتون میده و اذیت نمیشید امیدوارم کمکتون کرده باشم درضمن شاید بگید من مدت کوتاهی مصرف کردم ولی ۴ سال من مدام هرشب متادون ۴۰ میخوردم پس قول نسازید تو ذهنتون ساده بگیرید. به امید رهایی از شر تمامی مواد اعتیاد آور که انسان رو بی آبرو بی غیرت وحتی سر انجام به مرگ منتهی میکنه .

  90. Bb گفت:

    سلام دکتر حقیقت داره که فقط 48 ساعته گذشته ی فرد مورد بررسی قرار میگیره! یعنی اگه کسی یک هفته چیزی مصرف نکنه بره ازمایش بده برای ازدواج هم خون وهم ادرار منفی میزنه؟؟؟ میشه لطفا جواب بدین ممنون میشم 🙏🙏🙏

  91. حسین گفت:

    سلام دوستان من ۴۸ساعت قبل آزمایش اعتیاد برای یک ارگان دولتی ژلوفن و آموکسی سیلین خوردم. نگرانم که نکنه تستم مثبت بشه؟ کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه

  92. الیما گفت:

    سلام بر هم وطن های عزیز
    من یک دارو میشناسم ساخت المان هست که هرشخصی که احتیاط به مواد مخدر داشته باشه اینقدر قوی هستش اینقدر خوبه که انسان تنفر شدید به موادی که مصرف کرده را پیدا میکنه هیچ دردی احساس نخواهد کرد حتی ضد افسردگی هم هست (البته فقط برای ترک تریاک و مورفین از هرویین ) بعد از مصرف تو ازمایش نشون نمیده بازم میگم فقط فقط برای ترک مواد درست شده هر کس یک ماه استفاده کنه به هیچ عنوان نه سراغ مواد میره نه دردی میکشه به موقعه انسان میخوابه و بیدار میشه سرکار شغلش میره وزندگی روزمره را انجام میده.در کل منظورم اینه اگه کسی اعتیاد داره و تصمیم گرفته ترک کنه اولین روز این قرص را بخوره سرحال به کار زندگیش میرسه.تجربه من اینه که من 25 سال در اروپا زندگی میکنم یک برادر در ایران دارم زمانی که امدم خارج 5 سالش بود و اینکه تو این مدت هم ایران نیامدم مادرم پارسال گفت برادرت اعتیاد پیدا کرده هیچ ارزویی ندارم کمک برادرت کن ترک کنه اینقدر ناراحت شدم که تا یک هفته حتی سرکار نرفتم حتی نتونستم بخوابم گشتم تو سایتهای ایرانی خارجی در مورد ترک اعتیاد که اطلاعات بدست بیارم بعد پیش یک دکتر رفتم جریان گفتم اون گفت ما دارو داریم فقط به کسی میدیم که مصرف کنه خلاصه دوماه تمام هروز دنبال کسی میگشتم که این دارو را مصرف کنه اینقدر دنبال همون دارو گشتم تا پیدا کردم براش فرستادم ترک کرد اصلا باورش نشد نفرت پیدا کرد از مواد. من چون این سایتها را برای تجربه دنبال میکنم گفتم شاید بتونم کمکی به هم وطنهای گلم بکنم من اسم دارو را مینویسم شما به دکتر یا داروساز بگید حتما درست میکنن شاید داشته باشن اسمش BUPENSAN این قرص زیر زبونی هستش و خیلی قویه باید خیلی کم مصرف بشه صد درصد از دکتر برا مقدارش سوال کنید. امیدوارم تمام شیرمردان کشورم همیشه سالم باشن

    • رضا گفت:

      دارویی که شما معرفی کردید در ایران خودمون برای سرخوشی و زودانزالی جوانان مصرف میکنند و بهش اعتیاد پیدا کردند ، این دارو حتی در عطاری ها به راحتی پیدا میشه و متاسفانه بهش اعتیاد پیدا کردند ، البته اینجا بهش میگن B2

  93. مهدی گفت:

    دوستان سلام
    یاد داستان خودم افتاد با خوندن نظرات
    سه سال مصرف شیره داشتم روزی ۲ گرم به بالا . تا چند وقت اصلا برام مهم نبود چون هیچ جای زندگیم مختل نشده بود . یه روز به خاطر کار واجبی سر ساعت به مصرف نرسیدم و فهمیدم جهنم چه شکلیه. با خودم گفتم ای زارت معتادم. همون شب یه کاغذ قلم برداشتم یه برنامه هفت روزه مصرف هر ۶ ساعت برا خودم نوشتم . مصرفمو ۷ روز به صفر رسوندم بدون حتی یه قرص . حتی همسرم متوجه دردم نشد با عین حالی که داشتم تو جهنم قدم میزدم ولی عادت دارم به جنگیدن . تنها ضایع بازی که داشتم پرش پا تو خواب بود که البته خواب نبود چند شب اول بیشتر به خواب زدن بود . فقط خواستم اینو بگم مثل یه مرد جنگی بزارید کنار . یکماه سختی دارید . یکماه زندگی تون رو سیاه میکنه ولی تا آخر عمرتون می تونید یه زندگی روشن داشته باشید . موفق و سربلند باشید

  94. داود گفت:

    سلام و عرض ادب
    من بعنوان یک همدرد از صمیم قلب برای همه کسانی که به شکلی با این مسائل سروکار دارند آرزوی بهبودی کامل را دارم و باز هم بعنوان یک همدرد بهتون میگم که تنها راه مبارزه با این بیماری و کنار گذاشتن همیشگی اون اراده فردی و کمک خانواده و مخصوصا دوری از مکانها و کسانی است که درگیر این بیماری هستند.
    شک نکنید و مطمعن باشید که اگر بخواهید و موارد بالا رو هم رعایت کنید بدون هیچ گونه داروی جایگزینی و برای همیشه به زندگی سالمتون برمیگردید.

  95. کادر درمان ازمایشگاه گفت:

    ***توجه ***
    من کادر درمانم خیلی روی ترک و تست اعتیاد تحقیق کردم اینا حاصل کلی تحقیق علمی و عملی خودمه بهتون میگم واقعیته …
    تریاک و هرویین و متادون اگه تفریحی هفته ای یه بار بکشی دو روزه پاکی ادرارت البته اگه هر روز بکشی زیاد بکشی تا ۷ تا ۱۰ روز مثبتی ولی خون تا ۲ ماه تشون میده اونم کروماتو گرافی
    شیشه و گل و گراس و بنگ چون محلول در چربی اند دیر تر ۳۰ روز تو ادرار هست ۳ ماه خون
    متادون وبی ۲ در تست اعتیاد ازدواج و سر کار رفتن نمیگیرند فقط مورفین امفتامین و مت امفتامین شیشه و گل میگیرند وتنها تهران میگیره کیت ۱۰ تایی همه چی تا ۲ ماه میزنه بقیه شهرستانا خیر منفی نمیگیرن همه رو فقط اون سه تا

  96. شاهین گفت:

    سلام دوستان
    تست اعتیاد که میگیرن برای ازدواج همون تستی که با کیت ده گانه میگیرند؟
    قبل از ازمایش خودمون بگیریم ابرومون نره فقط

  97. Amir گفت:

    سلام دوستان من الان ۶ روزه ک پاکم مصرفم شیره بوده
    فردا باید تست اعتیاد بدم برا اداره
    لطفا راهنمایی کنین ایا منفی میشه
    بعد اینکه ادارارم هم بوی بدی میکنه امکان داره هنوز داخل بدنم باشه

  98. خوش شانس گفت:

    سلام عزیزای دلم، من بعد 3سال مصرف قرص متادون 40 اونم روزی 3تا همسرم فهمید و من خیلی شرمنده شدم خودم تصمیم به ترک یابویی کردم به خانوادم گفتن منو ببندین به تخت که هیجا نرم ،پدرم منو بست به تخت و 10روز بسته بودم حتما واسه دستشویی لگن زیرم میذاشتن ولی خدا واسه دشمنتون نیاره 10روز بیخوابی درد خماری عصبانیت ناامیدی و…… کاری باهام کرد که لذت همون نعشگی ها از سرم پرید،
    درآخر میخام بگم بدترین مواد متادون هست ترکش خیلی سخته ولی یه مرد با اراده میخاد و یه حامی که هواسش بهش باشه من همسرم اون ده روز رفت خونه باباش و قهر کرد ولی مادرمو دستشو میبوسم که عین دکتر بالا سرم بود و زیرمو تروخشک کرد تا بعد ده روز پا شدم و بعدشم خیلی ضعف داشتم ولی سعی کردم قوی باشم مرگو جلو چشمام دیدم با درد و دستوپای بسته به تخت و اروده هایی که میکشیدم و مادروپدرم فقط گریه میکردن،
    دوستان مرد باشین و یکبار برای همیشه بزارین کنار فقط تنهایی خیلی سخته باید یکی باهات باشه هواسش بهت باشه
    یاعلی

  99. . Mahdi گفت:

    تعثیر گذار و آموزنده بود تجربه گرفتم ممنون از راهنماییتون

  100. مری گفت:

    اکثر کامنت ها رو خوندم، چقدر اینایی که دنبال راه منفی شدن نتیجه تست اعتیاد ازدواج بودن پست و بی وجدان هستن.. با همین رفتارها باعث میشین خیلیا از ترس همین چیزا نتونن اعتماد کنن و قید ازدواج رو بزنن! کاش شرافت داشته باشین و خودتون یا خانواده تون وقتی میدونید درگیر همچین مشکل بزرگی هستین دختر مردمو تو بدبختی خودتون شریک نکنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *