کلینیک ترک اعتیاد
اعتیاد در نوزادان
۱۳۹۸-۰۷-۲۷
مرکز ترک اعتیاد آکسون
کتامین چیست؟
۱۳۹۸-۰۷-۲۷

مرکز ترک اعتیاد آکسون، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: رپید تست‌ها (آزمایش سریع) تست نواری و یا کیت تست، برای تشخیص سریع اعتیاد و برخی بیماری‌ها و غربالگری اولیه انجام می‌شود، با استفاده از  این کیت‌ های تست اعتیاد دیگر نیازی به تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی نیست و روند تشخیص نیز بسیار کوتاه و سریع می‌شود.

این تست‌ها را شرکت‌های متعددی در جهان تولید و توزیع می‌کنند که سازمان‌های مانند اداره غذا و داروی آمریکا FDA، سازمان بهداشت جهانیWHO و یا سازمان استاندارد اروپا CE آنها را کنترل و ارزیابی می‌کنند. اگر روی کیت‌ها علامت هرکدام از این سازمان‌ها باشد نشان می‌دهد که حساسیت کیت در سطح بالای 98 درصد است زیرا اگر در بررسی کیفیت این کیت‌های تست کیفیت پایین از 98 درصد باشد آنها را تایید نمی‌کنند.

استفاده از این کیت تشخیص اعتیاد یکی از راه‌های ساده برای تشخیص سوءمصرف یا وابستگی به انواع مواد اعتیاد آور است. عملکرد این تست‌ها بر پایه تشخیص مواد، داروها یا متابولیت‌های آنها در ادرار است.
به طور کلی آزمایش‌های اعتیاد به دو روش انجام می‌شود:

  • تست کروماتوگرافی لایه نازک یا TLC که در بعضی آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود،
  • کیت تست یا تست نواری که در مطب یا خانه نیز انجام می‌شود و نیازی به تجهیزات آزمایشگاهی ندارد.

در بهترین مرکز ترک اعتیاد، آکسون همواره کیفیت را در نظر گرفتیم و از کیت تست‌هایی استفاده کرده ایم که بهترین کیفیت و سطح بالای استاندارد را دارند.

تست اعتیاد نواری چطور عمل می‌کند:

برای تشخیص اعتیاد به مرفین، حشیش، متادون و سایر مواد اعتیاد آور از این کیت‌های تست‌ می‌توان استفاده کرد. وجود آنتی بادی مونوکلونال علیه ماده قابل‌‌‌سنجش اساس تشخیص این تست‌ها است.

برای مثال در تشخیص مرفین از آنتی بادی مونوکلونال این ماده استفاده می‌شود. اگر در نمونه ادار فرد مرفین یا متابولیت‌های آن وجود داشته باشد به سمت بالا حرکت کرده و با آنتی بادی موجود پیوند یا باند می‌شود.
در چنین حالتی خط رنگی در نوار تست دیده نمی‌شود که به معنای مثبت بودن تست است، خط دیگری در تست وجود دارد که خط کنترل نامیده می‌شود و باید در تمام حالت‌ها دیده شود.

حتما مطالعه کنید: مرفین چیست؟

برای اینکه تستی مثبت شود باید میزان حداقلی از ماده در نمونه وجود داشته باشد، این مقدار برای هر ماده متفاوت است. مثلا در مرفین ng /ml 300 ، کانابیس (ماری جوانا و یا حشیش) ng/ml 50 و در شیشه ng/dl 1000 است.
با استفاده از کیت تست اعتیاد خیلی سریع مصرف ماده اعتیادآور در فرد تشخیص داده میشود، اگر فرد تست دهنده یکی از مخدرهای تریاک، هرویین، مرفین یا کراک را مصرف کرده باشد، تا 72 ساعت تست مرفین او مثبت می‌شود، توجه داشته باشید که هر ماده دسته بندی یا نوار تست مخصوص به خود را دارد.

برای انجام این تست مهم نیست چه ساعتی از شبانه‌ روز نمونه ادرار گرفته شود، حتی اگر نمونه گرفته شده در دمای 2 تا 8 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود تا 48 ساعت بعد نیز می‌توان تست را انجام داد که در این صورت باید نمونه فریز شود و بعد از یخ زدایی تست انجام شود.

مرکز ترک اعتیاد

کیت تشخیص اعتیاد نواری

انواع رپید تست‌های اعتیاد:

این کیت‌ها انواع مختلفی دارد که نوار تکی آن فقط برای تشخیص یک ماده استفاده می‌شود و تک پارامتر است، اما مدل‌های دیگری چند ماده را همزمان ردیابی می‌کند نیز وجود دارد.

کیت تست اعتیاد ده کاره:

همزمان 10 نوع ماد مانند کوکائین، اکستازی، فنسیکلیدین و بنزودیازپین‌ها را ردیابی می‌کند، هر استریپ تست یک نوع ماده خاص را تشخیص می‌دهد، این کیت ها دو رو هستند و هر طرف 5 نوار تست دارد، در این پنل تست‌های کیت قرص های آرامش بخش و خواب آور نیز گنجانده شده.

حتما مطالعه کنید: اکستازی چیست؟

کیت تست اعتیاد پنج کاره:

همزمان 5 نوع ماده را که بیشترین مصرف را دارند در نمونه تشخیص می‌دهد. این کیت موادی مانند مرفین، شیشه، متادون و THC که در موادی مانند ماری جوانا و حشیش موجود است را تشخیص می‌دهد.

حتما مطالعه کنید: متادون چیست؟
کلینیک ترک اعتیاد

کیت تست اعتیاد چندکاره

مدت زمان ماندگاری هر ماده اعتیادآور در ادرار

یکی از سؤالاتی اکثر مراجعین به کلینیک ترک اعتیاد آکسون دارند میزان ماندگاری مواد اعتیادآور در بدن است، باید بگوییم که سرعت خروج هر ماده از بدن متفاوت است و زمان تشخیص هر ماده نیز به عواملی مانند تعداد دفعات و چگونگی مصرف ماده و نوع ماده مصرفی وابسته است، اما بیشتر مواد اعتیادآور تا 72 ساعت بعد از مصرف در ادرار قابل‌شناسایی هستند.

به صورت تقریبی می توان زمان شناسایی مواد مختلف در ادرار را تخمین زد که در جدول زیر به بعضی از این مواد اشاره نمودیم:

حداکثر زمان تشخیص نام خیابانی مواد مخدر
2 ساعت الی 4 روز اسپید، امپر آمفتامین (AMP)
1 ساعت الی 4 روز کک، اسنو، کندی، کراک، بلو کوکائین (COC)
2 ساعت الی 4 روز ایکس، ای، اکس تی سی اکستازی (MDMA)
2 ساعت الی 4 روز کریستال مت، مت، اسپید، شیشه متامفتامین (MET)
2 ساعت الی 3 روز هروئین و مورفین اوپیات (OPI)
4 ساعت الی 14 روز انجل داست، راکت فوئل فن سیکلیدین (PCP)
2 ساعت الی 40 روز پات، گراس، علف هرز، دوبی، جوینت، روچ ماری جوانا (THC)
2 ساعت الی 4 روز مسکن بنزودیازپین (BZO)
2 ساعت الی 3 هفته مسکن، خار، شیطان قرمز باربیتورات‌ها (BAR)
3 ساعت الی 3 روز امدون، چاکلت چیپ، کوکی متادون (MTD)
1 ساعت الی 2 روز اّ اس، اّ ایکس، کاتتون، بلو اکسی کودون (OXY)
2 ساعت الی 3 روز دیامرفین هروئین
توجه داشته باشید که: مصرف سنگین گل و مشتقات ماری جوانا، حشیش، علف و … می تواند تا بیش از سه هفته در ادرار مانده و تست اعتیاد به این مواد را مثبت نماید

روش استفاده از کیت تشخیص اعتیاد

یک عدد از این نوار تست یا کیت‌های تشخیص اعتیاد را در درون مقدار مناسبی از نمونه ادرار فرد مورد آزمایش بگذارید و کمی صبر کنید حدود 15 ثانیه، مواد شیمیایی که در این نوار تست‌ها وجود دارد با ماده مورد آزمایش ترکیب شده و رنگ کیت در نقطه خاصی از آن تغییر می‌کند که با کمک این تغییرات میتوان به وجود یا عدم وجود ماده خاص را در بدن پی برد.

روش درست خواندن نوار تست اعتیاد

برخی افراد در خواند نتیجه تست دچار اشتباه می‌شوند که می‌تواند مشکلات و دردسرهای زیادی برایشان به همراه داشته باشد؛ به همین جهت از همکاران خود در کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد درخواست کردیم که روش صحیح خواندن نتیجه نوار تشخیص اعتیاد را بیان کنند:
اگر در نوار خط دو خط نمایان شود تست کاملا منفی است ولی اگر یک خط بالای خط تست نمایان شود تست مثبت است، اگر یک خط در پایین مشاهده شد یا اصلاً هیچ خطی نمایان نشد، نتیجه تست غیر قابل استناد است که می‌تواند به دلایل مختلفی مانند وجود آب زیاد در نمونه، تاریخ مصرف گذشته بودن نوار تست و یا استفاده از ترفند‌های که باعث می‌شود جواب تست درست نباشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم به هرحال باید توجه کرد که این تست‌‌های خانگی احتمال خطا دارند ولی می‌توان به عنوان هشدار جدی در نظر گرفته شوند.
تصویر زیر راهنمای خواند تست است:

کلینیک ترک اعتیاد

روش درست خواندن نوار تست اعتیاد

تداخلات دارویی کیت های تست اعتیاد:

برخی از مراجعین به کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد آکسون، از تدخلات دارویی که می‌تواند در نتیجه تست اختلال ایجاد کند اطلاعی ندارند، توجه داشته باشید که برخی از داروها میتوانند باعث بروز اختلال در نتیجه آزمایش کیت های تست اعتیاد شوند، به همین جهت در زمان مصرف دارو قبل از استفاده از کیت تشخیص اعتیاد با پزشک مشورت کنید.

مرکز ترک اعتیاد

نداخل دارویی با کیت تشخیص اعتیاد

درباره کلینیک ترک اعتیاد آکسون:

در مرکز ترک اعتیاد آکسون که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت برای بستری و درمان بیماران اعتیاد فعالیت میکند تمامی مراحل بستری و درمان زیر نظر روانشناس و روانپزشک متخصص و مراقبت شبانه روزی پرستاری انجام می‌شود.
کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مجهزترین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد در سراسر ایران است و به بهترین نحوه خدمات خود را به درمان جویان ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های شاخص و مهم این مرکز این است که از روش‌های جایگزین درمانی و نگهدارنده مانند متادون درمانی برای ترک اعتیاد استفاده نمی‌شود، بلکه روش درمانی کلینیک آکسون، حذف کامل ماده اعتیادآور از بدن بیمار است.
خدمات درمان فیزیکی شامل خدمات بستری، سم زدایی سریع و سم زدایی فوق سریع و درمان سرپایی اعتیاد است که باتوجه به شرایط بیمار به فرد ارائه می‌شود. افراد می‌توانند با مشاوره رایگان بستری قبل از مراجعه درباره روش درمانی مناسب اطلاعات لازم را کسب کنند، ما در کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی آکسون حتی بعد از ترخیص و بهبود فیزیکی، بیمار را به حال خود رها نمی‌کنیم و در جلسات مشاوره همراه او خواهیم بود، برای اطلاع از خدمات کلینیک آکسون با ما تماس بگیرید.

129 Comments

  1. بهرام مبینی گفت:

    باتشکر

  2. بهرام مبینی گفت:

    باتشکر . عالیست

  3. مرتضی گفت:

    عالی بود

  4. علی گفت:

    سلام خسته نباشید واقعا مطالب مفیدی بودن ممنون
    ی سوال داشتم
    ایا در تست اعتیاد موقع ازدواج متادون هم جزو کیت ها هست؟یعنی ازمایشی اعتیادی ک میگیرن متادون رو نشون میده؟
    چون به من گفتن واسه ازدواج تست متادون نمیگیرن

  5. یاسر گفت:

    سلام. برای آزمایش قبل ازدواج تست ماری جوانا هم شامل میشه یا روتینش فقط مرفینه. یعنی تو حالت معمول و بدون درخواست فقط مرفین ردیابی میشه؟

  6. محمد صادقی نژاد گفت:

    سلام خسته نباشید .
    آیا در تست اعتیاد برای سربازی تست THC هم جز موارد تست هست یا نه ؟
    با تشکر.

  7. رضا گفت:

    ایا28 روز بعداز قطع مصرف شیره ک به مدت5 سال بوده امکانش هست ازمایش رو مثبت نشون بده

  8. ناشناس گفت:

    سلام میخواستم بدونم تو کلیه مراکزی که تست اعتیاد واس ازدواج میگیرن کیت متادون توی برنامشون نیست؟درکل ممنون میشم راهنمایی کنید که متادون رو نشون نمیده یا تست نمیگیرن؟

  9. میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من یه مدت ناس مصرف میکنم ولی چند روز دیگه باید برم ازمایش برای سیگار و قلیان بدم که با توجه به این که میگن ناس نیکوتین داره ایا توی ازمایش نشون میده که من ناس مصرف میکنم یا حتی نشون میده که توی بدنم نیکوتین وجود داره؟؟
    و اینکه چه مدت طول میکشه که این ناس کامل از بدنم پاک بشه و در ازمایش دیگه نشون داده نشه؟؟

  10. علی گفت:

    ایا قرص ب۲ نشان داده میشود در ازمایش ازدواج

    • محمدامین گفت:

      سلام دوست عزیز من ان ای هستم و الان خداروشکر ۱ ماهه پاکی دارم تروخدا ب۲ مصرف نکن این قرص واقعا تخریب روحی و جسمی بالایی داره مغز رو میترکونه ۱۰۰ برابر خطرناک تراز هروئین هست . کبد.دستگاه گوارش.کلیه.تمایل جنسی.مغز و تمام سیستم بدن رو از بین میبره این قرص توی بازار معلوم نیست از چیا ساخته شده که توی تمام ازمایشات مرفین.امفتامین.اپیات.دیامرفین رو مثت میکنه و توی ازمایش ازدواج نشون میده خودتون هم میتونید از داروخانه یک کیت ۵کاره بگیرید با ادرار تست انجام میشه میبینید که حداقل ۳تست رو مثبت میکنه

      • مصطفی گفت:

        بله واقعا حرف شما درسته

      • Yasna گفت:

        سلام دوست عزیز با نظر شما کاملا هم عقید ام این قرص اثرات سو و خیلی مخربی روی مغز و اعصاب و روان داره حتی تا مرز خودکشی هم میتونه فرد رو برسونه که عینا این مورد در محل زندگیم برای یکی از بستگانم اتفاق افتاد انشاالله خدا پشت و پناهتون باشه به امید پاکی ابدی

      • پیمان گفت:

        دوس عزیز اطلاعات غلط نده ب۲ هیچ آزمایشی رو مثبت نمیکنه . به جز آزمایش مخصوص بپرونورفین . اونم بعد دو روز پاکی اونم نشون نمیده

        • زانیار گفت:

          موافقم ممنون

        • علی گفت:

          کاملا با نظر دوست عزیزم موافقم. من نمیدونم چرا بعضی ها دوست دادن ارسطو بازی در بیارن و در مورد چیزی که اطلاع ندارن، اظهار نظر کنن. قرص ب۲ برای ترک اعتیاد است و اگر شخص اراده برای ترک داشته باشه، علاوه بر ترک مواد مخدر با قطع چهار روزه قرص ب۲ میتونه اونم ترک کنه. فقط اراده و تحمل میخواد. ولی اینکه بعضی ها از خودشون مضراتی که در مورد این قرص اصلا صدق نمیکنه رو بیان می کنن؛ من واقعا تعجب می کنم. یکی میخواد بگه آخه تو دکتری!!!

        • کیا گفت:

          بله دوست عزیز ب۲ فقط تست خودشو داره اونم در تستهای ازدواج و کار گرفته نمیشود

        • پرهام گفت:

          داداش سلام.من برا پایه ۱ میخام برم دوسالیه تریاک مصرف میکنم.چند روز ب۲ مصرف کنم منفی میشه تستم؟

      • علی گفت:

        چرا اطلاعت غلط میدی ؟ خوبه اسم بوپرنورفین روشه و ضد مورفین هست چطوری مورفین را مثبت میکنه ؟ کمترین اعتیاد و وابستگی را بین هروئین و کراک و ترامادول و متادون و تریاک داره اینهایی که قبل از ترک مصرف میکردم، من با همین قرص یکبار برای ۷ سال تونستم ترک کنم و دوباره لغزش کردم از حماقت بدون اینکه هیچ وسوسه ای داشته باشم دوباره شروع کردم به مدت ۲ سال و دوباره با همین قرص با روش کم کردن تدریجی تو ۳ ماه بدون درد و خماری ترک کردم تو مدت مصرفم هم تست ۱۰ گانه دادم برای استخدام فقط بوپر مثبت شد الان هم حدود ۲ سال هست ترک کامل هستم، ترو خدا بدون اطلاع حرفی نزنید، فقط دوستانی که غیر از تریاک مصرف های دیگه دارن باید از اخرین مصرفشون ۲ روز بگذره ار تریاک ۶ ساعت و گرنه بجای اینکه حالت سرخوشی و نئشگی پیدا کنن بدجور خمار میشن من خودم هر دوباری که امدم روی بوپر ۲۰ روز تریاک مصرف کردم خواهشا مستقیم از هروئین و متادون نرید روی بوپر چون بدجور حالتون خراب میشه امیدوارم این حرفها به درد افرادی که میخوان از شر اعتیاد خلاص بشن بخوره

        • S گفت:

          سلام. اتفاقا من جواب اون عزیز رو میدادم نوشتم ک کسیکه سالهاس مصرف میکرده نمیشه با یمدت کوتاه کامل ترک کنه شما ۷ سال ک هیچ اگر ۱۷سال هم مصرف نمیکردی ولی هر روز ذهنت درگیرش بود چون زمان کوتاه برای درمان این بیماری وجود نداره حداقل ۱۰ماه عزیز من.
          دوستان اشتباه نکنید اعتیاد یک بیماری هستش ربطی ب غیرت نداره وقتی بدن درگیرش شد دیگه میخواد دست منو شما نیست ک بدیم بهش یا ندیم نرسه بیچاره میکنه اون شخصو ولی با ۱۰ماه کم کم میتونی درستش کنی اونم با داروی خود تریاک ولاغیر چون بیشترین مواد داخل تریاک ب مواد ترشح شده در بدن نزدیمتر و شبیه تره

      • Mohsen گفت:

        کل علم پزشکی رو بردی زیر سوال. اگه FDA بهفمه چی گفتی تمام کارکنانش خودکشی خواهند کرد. بوپرنورفین یک ترکیب خالص هست چه ربطی به مورفین و بقیه داره؟ اتفاقا بوپرنورفین اگر درست استفاده بشه برای درمان اعتیاد بسیار موثر هست

  11. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید مطالبتون عالی بود ?در کیت تشخیص اعتیاد استفاده از قرص سردرد مانند ژلوفین وقرص های دیگه مثل این هم مورفین رو مثبت نشون میده یا تاثیری نداره؟خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم

    • محمدامین گفت:

      سلام با توجه که توی کلینیک ترک هستم و خودم ان ای هستم توی کیت ها استامینیفن کدئین ننشون داده میشه ژلوفن.استامینیفن ساده توی ازمایش خون نشون داده میشه

      • Beby گفت:

        سلام ببخشید قرص ب۲ هم امکان داره تست مرفین رو مثبت کنه؟

      • ناشناس گفت:

        سلام . ممنون از مطالب خوب تون. تروخدا بگید شیشه رو میشه ترک کرد؟ چون من شنیدم با یه بار معتاد میکنه و اصلار اه ترک نداره

        • آکسون گفت:

          بله/ می توانید ترک کنید/ فقط باید زیر نظرپزشک اقدام به انجام این کار نمایید

          • روناک حسینی گفت:

            ببخشید این تست های پنج کاره چطوری باید بدونم هر نوار برای تشخیص چه ماده ایی هست؟
            چه موادی مورفینو مثبت نشون میدن؟

        • ناشناس*** گفت:

          سلام دوست عزیز قطعا که میشه ترک کرد فقط اول باید خود شخص بخواد حتما و دوم زیر نظر دکتر روانپزشک باشه که بهترین راه و قطعی ترین راهی هم که دکتر میده بستری شدن هست، اگر ۲۰ روز تو کلینیک بستری بشین حتما به راحتی میتونید ترک کنید.

        • کرم گفت:

          سلام دوست عزیز من خودم مدت زیادی مصرف شدید شیشه داشتم اتفاقا بر خلاف دیگر مخدر ها شیشه خماری جسمی نداره فقط ادم تا چند روز همش میخوابه و بی حاله

          • Hossein گفت:

            سلام ببخشید یه سئوال داشتم من دیابت دارم و ماری‌جوانا مصرف میکنم بعد برای دیابتم باید یه آزمایش خون و ادرار بدم ولی آزمایش مربوط به اعتیاد نیس میخواستم ببینم thc نشون میده یا حتما باید آزمایش اعتیاد باشه

        • حمید گفت:

          فقط مرگ علاج نداره باید سم زدایی کنین و متعاقبا از عوامل زمینه ای و تشدید کننده بیماری اعتیاد پرهیز نمایید … پیام ما امید ، وعده ما آزادی

      • Mohammad گفت:

        دوست عزیز آزمایش thc واسه ازدواج گرفته میشه؟ لطفا جواب بدین

      • بهزاد گفت:

        سلام داداش من ۲ماه بود گهگاهی مثلا هفته ای یبار تریاک یا شیره با بافور تو مراسمات کشیدم الان نمیخوام ادامه بدم چند روزه تست مورفین برام منفی میشه

    • محمد.م گفت:

      با سلام. ژلوفن و کدئین ها و خانواده پام مثله اگزازسپام و دیازپام ،آزمایش رو مثبت میکنه .

    • Shahram گفت:

      سلام عزیز من الان 8روزه متادون رو ترک کردم به خاطر استخدام ولی دیگه نمیتونم دوام بیارم اومدم ب2 بگیرم آیا تو استخدام آزمایش ب2 هم هست؟ اگه هست واگه مثبت دربیاد چی میشه؟ ضمننا به نظرت درد ب2 مثله متادونه؟

  12. علی گفت:

    سلام ایا بعد از مصرف ۵ ماه و‌ دوز کم‌ شیره ، اگه ۹ روز از آخرین مصرف بگذره و کیت مورفین منفی نشون بده ، آزمایش اعتیاد هم‌ منفی میشه ؟ چون‌ من شنیدم این کیت ها نهایتا تا ۷۲ ساعت نشون میدن ولی آزمایشگاه ها تا ۲۰ روز

  13. معین گفت:

    دوستان ب ۲ تست و مثبت نشون میده بنظرتون تورو خدا زود جواب بدین بحث زندگیمه

  14. سولماز توکلی گفت:

    من قرص لاغری گلوریا و قرص خواب کلونازپام مصرف می کنم چند روز قبل نباید مصرف بشه تا تست اعتیاد منفی شود

    • آکسون گفت:

      ایا زیر نظر پزشک مصرف می کنید؟ حداقل 14 روز قبل از ان ترک مصرف کنید

      • Naz گفت:

        منم قرص گلوریا مصرف کردم امروز تست اعتیاد م واسه ازدواج مثبت شد . یعنی به خاطر این قرص بوده ؟ گفتن چهارشنبه بیاین دوباره .اکی میشه نه؟ نیازی هست نگران باشم ؟ البته یادم رفت بهشون بگم که گلوریا خوردم

    • Zahra گفت:

      سلام وقت بخیر.
      منم قرص گلوریا مصرف کردم الان داشتم عوارض مصرف شیشه رو میخوندم تمام علائم این قرص رو داره. یعنی تو این قرص شیشه استفاده شده؟

  15. بهنام گفت:

    سلام تو کیت ده کاره
    آیا متادون نشان داده میشه.اونم تو دوز استفاده خیلی پایین.ممنون میشم جواب و بدین

    • آکسون گفت:

      بله. اگر کیت متادون از شما گرفته شود مشخص خواهد شد

    • Yasna گفت:

      سلام دوست عزیز با نظر شما کاملا هم عقید ام این قرص اثرات سو و خیلی مخربی روی مغز و اعصاب و روان داره حتی تا مرز خودکشی هم میتونه فرد رو برسونه که عینا این مورد در محل زندگیم برای یکی از بستگانم اتفاق افتاد انشاالله خدا پشت و پناهتون باشه به امید پاکی ابدی

  16. علی گفت:

    سلام، ایا ترامادول هم تو تست مرفین تست را مسبت میکنە و نشون میدە؟ با سپاس

  17. شیما گفت:

    سلام
    ببخشید من نگران همسر آیندم هستم و حس میکنم یه چیزی رو ازم مخفی میکنه
    ممکنه تست اعتیاد ازدواجش منفی بشه ولی معتاد باشه؟؟
    مثلا ممکنه اکسی کدون یا پتیدین یا ترامادول مصرف کنه و تست اعتیاد قبل ازدواج منفی بشه؟؟

  18. مصطفی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده امشب داخل یه لیوان چای خوردم که بعدا متوجه شدم ته ان لیوان کمی تریاک حل شده و یک مقدار خیلی کمی مانده بود که من بعد از خوردن چای لکه ان را دیدم
    چند روز دیگر هم تست استخدامی دارم ایا مشخص میشه لطفا جوابم را بدهید خیلی نگرانم

  19. امیر راهی گفت:

    سلام آبلیمو باعث دفع کدیین میشه؟

  20. علی احمد آبادی گفت:

    سلام جناب یکی از بستگان بنده به خاطر بیماری تریاک مصرف میکرد که الان حدود یکی ۲ سال هست که مشکوک هستم شیشه مصرف میکنه و موقع خماری تریاک مصرف میکنه و میره بیرون شک کردم که شیشه مصرف میکنه
    کیت مت امفتانین فقط مصرف شیشه رو نشون میده؟

  21. مهدی حسینی گفت:

    سلام.بنده میخوام ازمایش بدم برای ازدواج .مصرف متادون دارم در کلینیک تحت نظر درمانگر .و ایشون میگه متادونی که به ما میدن خالص هستش و در ازمایش منفی نشون میده و اگر کسی ازمایش اعتیادش مثبت بشه متادونش از بیرون تهیه کرده و داخلش شربت سینه و قرص ریخته شده حالا بنده چیکار کنم .برم ازمایش بدم .منفی میشه یا مثبت صحبت ازدواج و زندگیمه و ابروم ممنون

    • آکسون گفت:

      سلام. اگر در آزمایش از شما تست متادون بگیرند قطعا تست شما مثبت می شود.

      • سروش گفت:

        سلام من خودم چند بار تست دادم تستم منفی بود و مشکلی نداشتم در صورتیکه ک نیم ساعت قبل از تست متادون مصرف کردم و تست دادم…
        البته بستگی ب ازمایشگاه هم داره

    • درد کشیده گفت:

      چرا میخوای با زندگیه یه دختر بدبخت بازی کنی؟ کاری که شوهر من کرد. بعد از ازدواج هم هیچی تغییر نمیکنه فقط غیر از خودتون یکی دیگه هم گرفتار می کنید.
      اول مرد باش و بذار کنار دوسال بگذره ازش اگر دیدی حتی اگر در معرض هم قرار بگیری وسوسه نمیشی برو اون دخترو بگیرو خوشبختش کن به خدا ظلمه

  22. مریم گفت:

    سلام و خسته نباشید من چند روز دیگه میخوام برم ازمایش ازدواج میخواستم ببینم ایا قرص b2 نشون میده یا نه و اگر نشون نمیده چطوری بفهمم که همسرم b2 مصرف میکنه یا نه

  23. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    آقا من مصرف متادون دارم و قراره برای بیمه شدن توی محل کارم بیمه تامین اجتماعی برای تکمیل مدارکش ن آزمایش اعتیاد هم ازم بگیرن
    آیا تو این آزمایش اعتیاد متادون هم جزء ازمایشاتشون هست یا نیس؟؟؟؟

    • آکسون گفت:

      سلام. نوع آزمایش سازمان ها متفاوت است و با آزمایشگاه با توجه به درخواست سازمان ها تست های مختلف میگیرند. در نتیجه باید از سایر همکاران که آزمایش داده اند این موضوع را سوال کنید

  24. علی گفت:

    سلام از من سه تا تست گرفتن که هر سه تا دو خط نشون داد میشه بگید این یعنی من مصرف کننده هستم یانه من از منفی مثیت بودن سرم نمیشه لطفا بهم بگید

  25. حمید گفت:

    با سلام و تشکر بابت سایت و اطلاعات مفیدتون
    میخاستم بدونم این نوع کیت ها از چه قسمت هایی تشکیل شده؟ منظورم جنس قسمت های مختلفش هست.
    با سپاس فراوان.

  26. محمد گفت:

    سلام
    داروی کلونازپام در آزمایش و تست قبل ازدواج باعث مثب کاذب شدم میشه و تاثیری داره؟ اگر داره چند روز قبل نباید مصرف کرد؟

  27. mina گفت:

    سلام من ۳ روز پیش ماری حوانا مصرف کردم و باید برای کاره بیمه ام تست اعتیاد بدم ایا مثبت میفته تست اعتیادم؟ خواهش میکنم جواب بدید

  28. محمدرضا گفت:

    سلام من برای تست اعتیاد به نیکوتین و دیگر مواد کلا 10 روز پیش 1 نخ سیگار کشیدم که اصلا دودش رو به ریه هام هم نرسوندم. میخواستم بدونم چقدر احتمال داره تست من مثب بشه؟

  29. رضا گفت:

    سلام،پتدین از کدوم دسته مخدرهاست و چه کیتی رو مثبت میکنه؟

  30. علیرضا گفت:

    من روز از صبح چهار شنبه دیگه شیشه و ترامادول مصرف نکردم میخوام فردا تست ادرار بدم میخواستم ببینم کیتم مثبت میشه خواهش میکنم یکی جواب منو بده

  31. Kazem گفت:

    سلام تست متادون تو ازمایش ادرار واسه ازدواج‌نشون نمیده من خودم تست دادم متادون خورده بودم در صورتی نشون میده که خانواده ای دختر یا پسر بخوان از ازمایشگاه که یک هزینه ای جدا گانه پرداخت باید کنید
    مرفین تو بدن تا سه روز می مونه

  32. وحید گفت:

    سلام کمک کمک مصرف مواد شیره شیشه متادون داشتم الان یک ماه است ترک کردم ولی تست میزنم هفته دوم متادون مثبت هفته سوم متادون و شیره مثبت تنها قرص که مصرف میکنم گاباپنتین برای درد آن هم روزی یکی و وازونیدین ۲ آن هم روزی نصف اگردرد بدنم زیاد باشه یک عدد استامینوفن میخورم آخه چرا مثبت میشه جان هرکسی دوست دارید جواب

  33. گل گفت:

    سلام ایا ممکنه با بوی تریاک شخص دیگه ای جواب آزمایش مثبت دربیاد مثلا کسی تو خونش تریاک بکشه اونم پیشش باشه با بوی اون میتونه جواب آزمایش مثبت بشه چون گول خوردم بعد علائم کسی که تریاک مصرف میکنه چی هست خواهشا جوابمو بدید خیلی برام مهمه لطفا دارم میمیرم از نگرانی

  34. سالم گفت:

    سلام من مصرف تریاک و شیره داشتم الان سه روزه گذاشتمش کنار روز اخری هم ی متادون 5 خوردم .تو ازمایش اعتیاد برای ازدواج تا چن روز بعدش نشون نمیده ممنون میشم جواب بدین.توروخدا جوابشو بدین

    • بهنام گفت:

      تا جایی میتونی مایعات اب ابمیوه بخور یعنی جوری ک بالا بیاری ولی بازم‌بخور و حتما حتما از داروخانه یهوقرص ادرار اور بگیر قدیما المانی بود حرف نداشت الون نمیدونم و شب قبل تست جوهر لیمو بگیر بریز تو یه پارچ همشو بخور تا صبح و قرص ادار اور اب کاربن هم تاجتیی میتونی بخور راحتوبرو تست بده تا سه روز تو بدن هست نیرهونهایت چهار روز و قبلش تست بده ددتا قرص دورنگ‌هم بخور..موفق باشی

  35. مهدی گفت:

    سلام من به مدت ۶روز در ایام عید امسال در کلنیک آکسون بستری بودم وسم زدائی هم شدم .دکتر برام یک سری قرصهای ضد اضطراب داده که با مصرفش در صبح دچار خواب آلودگی زیاد وکرختی بدن میشم در ظمن برا شروع داروی نالتروکسون باید مرفینم منفی بشه مصرف کلونودین نتیجه رو مثبت نمیکنه؟لطفا پاسخم رو بدین.ممنون

  36. لیلا گفت:

    سلام ببخشید میشه لطف کنید بمن بگید چند روز بعد از مصرف شیشه تست ادرار بدیم منفی میشه ممنونم اگه پاسخ بدید..

    • آکسون گفت:

      سلام/ مدت زمان تشخیص آزمایش ادرار آمفتامین‌ها از ۳ تا ۵ روز پس از آخرین مصرف است و برای کسانی که مقدار بیشتر مصرف می کنند یا طولانی مدت مصرف می کنند تا 14 روز بعد ازاخرین مصرف

  37. نظر گفت:

    سلام چند روز بعد از مصرف شیشه تست ادرار نشون نمیده ایا میشه کاری کرد که زودتر از بدن بیرون بره ممنونم اگه جواب بدید.

  38. لیلا گفت:

    سلام .چند روز بعد از مصرف شیشه ادرار نشون میده؟
    چکار باید بکنیم که زودتر از بدن بیرون بره؟
    اگه لطف کنید جوابمو بدید ممنون میشم.

  39. امیرعلی گفت:

    سلام وقت بخیر من از خودم کیت گرفتم هر دوتا خط معلوم شد اما خط پایینی کم رنگ هستش این به چه معنیه؟

  40. شهرام گفت:

    سلام مخدر کمیکال کیت داره؟

  41. علی گفت:

    سلام برای استخدامی نیرومسلح تو تست عدم اعتیاد b2نشون میده؟

  42. مهرداد گفت:

    سلام
    من روزی چهار تا متادون 20 میخوردم الان میخوام ب2 جایگزین کنم به نظرتون چند روز باید متادون نخورم
    الان 6 روزه که نمیخورم

    • علی گفت:

      سلام ۶روززززززززززززز نخوردی خب تموم شد دیگه اگه میخوای حال کنی که روز دوم می تونستی ولی تموم شد رفت راحت شد ی ۶ روز خیلیه من که از خدامه

      • Shahram گفت:

        سلام عزیز من الان 8روزه متادون رو ترک کردم به خاطر استخدام ولی دیگه نمیتونم دوام بیارم اومدم ب2 بگیرم آیا تو استخدام آزمایش ب2 هم هست؟ اگه هست واگه مثبت دربیاد چی میشه؟ ضمننا به نظرت درد ب2 مثله متادونه؟

  43. Mohadese گفت:

    اگر یک خط کمرنگ تر از اونیکی خط باشه چطوره؟

  44. باران گفت:

    سلام
    میشه راهنمایی کنید.
    من کیت تشخیص متادن گرفتم.ولی هیچ چیز نشون نداد حتی یک خط هم ننداخت.چند بار هم امتحان کردم به نوارهای مختلف.
    میشه راهنمایی کنید مشکل از کجاست.خواهش میکنم زودتر راهنمایی کنید.

  45. Kmj گفت:

    ازمایش اعتیاد ترامادول روهم نشون میده؟

  46. علیرضا یزدی گفت:

    این چه حرفی هسته کیت متادون مثبت نشون میده برای شما

  47. حسين گفت:

    سلام
    تستهاي ازدواج شامل مورفين،امفتامين،مت امفتامين و متادون هست
    قرص ب٢ درتست معلوم نميشود
    اگر كسي متادون مصرف ميكنه بايد حداقل ١٢ روز از مصرفش بگذره تا نشون نده

  48. محمد گفت:

    سلام
    من از این کیت ها خریدم
    مدتیه متادون را ترک کردم ولی در تست دو خط را نشان می دهد که خط پایینی کمرنگ است
    آیا هنوز تستم مثبته؟

  49. سید علی موسوی شکوه گفت:

    با سلام بنده ونلافاکسین ۷۵ مصرف میکردم و دیروز مصرف نکردم و تا یکشنبه تست اعتیاد دارم ، قرص b2 خوردم ، اگه از امروز تا یکشنبه چیزی استفاده نکنم تست اعتیاد برای گواهینامه پایه ۲ این هارو تشخیص خواهد داد؟

  50. سعید گفت:

    سلام من ۴روز دیگه باید برم طب کار منتها یه هفته ای هست دارم هرویین میکشم اگه از الان تا ۴ روز دیگه فقط ژلوفن استفاده کنم میتونم سربلند از آزمایش بیام بیرون؟؟؟؟
    لطفاً زود جواب بدید بهم،خیلی مهم واسم

  51. جوان ایرانی گفت:

    سلام.وقتبخیر.من مدتیه تریاک میکشم اما واسه آزمایش طب کار حدودا ۴روزه نکشیدم و ب۲دو استفاده کردم.قبل از رفتن به آزمایشگاه تو خونه تست گرفتم منفی شد اما تو آزمایشگاه مثبت دراومد.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم چون کاری رو که با سختی پیدا کردم رو ممکنه از دست بدم.
    ممنون

  52. Nader گفت:

    باسلام من مشکل کلیه دارم سرکار بودم تو بیابون خیلی درد داشتم مقداری شیره با چایی دادن تا آروم بشم الان باید آزمایش عدم مصرف مواد بدم چند روز طول میکشه تین مواد از یدنم بره تا بتونم آزمایش بدم؟

  53. علی گفت:

    تو تست اعتیاد ازدواج thc یا همون گل تست میشه ؟

  54. حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید در تست اعتیاد ازدواح از کیت استفاده میشود یا از خون ؟

  55. فرید گفت:

    سلام من سه ماهه ترامادول مصرف نکردم ولی جواب کیتم مثبت شد و خانوادم دوباره بهم شک کردن و قبل تست اصلا مسکن یا داروی دیگه ای استفاده نکرده بودم

  56. میثم گفت:

    اون داداشی که میگه ب2نخورید تخریب بالایی داره حرفش تا حدودی درست ولی کل حرفات نقصی داره من 13سال مصرف هرنوع موادیو بگی داشتم اولا تو ازمایشات ب2اصلا نشون نمیده جز از نوپر خودش که مخصوص ب2 هست دوما مثلا بنده شیشه باهرویین مصرف داشتم اول قطع اشتها دوم یبوست سوم تخریب فکر ذهن ونهایتا بستری در قسمت اعصاب روان خلاصه گفتم الان ب2مصرف دارم میدونم ترکش واقعا کلافه کننده است ولی تو زندگیت مسلط هستی اشتهاتو مثل شیشه پایین نمیاره معده با کبد ودستگاه ادرار بهتر عمل میکنه صد درصد تخریبش از مواد پایین تره

  57. Jalil گفت:

    با سلام من زندانی بند باز هستم ازم میخان آزمایش با کیت هفت کاره بگیرن فقط ب۲ اونم بمقدار یک چهارم قرص میخورم شنیدم تو این تست ب۲رو رو تست شیشه مثبت نشون میده البته به مثبت نشون دادنه متادون وب۲ زندان اهمیت نمیده لطفا راهنمایی کنید

  58. فرهاد گفت:

    اطلاعات بسیار خوبی داشتید ممنونم از شما
    خواهش میکنم در مورد تداخل دارویی یا داروهایی که فرد استفاده میکنه و باعث مثبت شدن تست اعتیاد میشود و بالعکس دارویی که فرد مصرف کننده به مواد مخدر جهت منفی یا غلط شدن تست اعتیاد میشود اطلاع رسانی کنید تا آگاهی خانواده ها و افراد نسبت به این مقوله هم بالا برود.با تشکر از سایت شما

  59. م گفت:

    من 1 ماه هست دوباره لغزش کردم هروئين مصرف میکنم میخواستم بدونم تا چند روز در تست اعتیاد ادراری مثبت نشون میده

  60. امین گفت:

    با سلام من 5روز ب2 مصرف نکردم و روز یازدهم تست tlc و دکتر برای خوابم شبی یک عدد گاباتین و بگین گاباتین مشکل سازه؟؟؟چند روز هردو از بدن خارج میشه

    • Ayhan گفت:

      سلام جناب امین.
      خیر این دو خودشون برا کم کردن درد خماری مواد مخدره وخالی ازهرگونه مخدرن تو تست مشکلی پیش نمیارن

  61. امیر گفت:

    سلام من بعد هفت روز ترک تریاک کیت مورفین گرفتم باز مثبت نشون میده چرا اخه ؟ مصرفم در حد ربع گرم هم کمتر بوده سنم سی و شش و چاق هم نیستم …فقط روز اول یک چهارم ب دو خوردم و روز دوم هم یه کدیین فقط ..پنج روز هیچی مصرف نداشتم قهوه فقط استفاده کردم همین …ممکنه ب خاطر ب دو بعد شش روز مثبت نشون داده مورفینو یا ن …؟

    • محسن گفت:

      خیر، بوپرنورفین، مورفین رو مثبت نخواهد کرد. تریاک تا 8 روز ممکنه مثبت نشون بده 5 روز دیگه مجدد تست کن هیچی هم نزن

  62. همدرد گفت:

    سلام به مدت چند سال هست که شیشه مصرف میکنم البته این چندسالی که میگم شما اگر فرض کنی پنج سال شاید به طور مفید یکسال مدام مصرف داشتم چهار سال باقیش و یا توی کمپ بودم -یا پاک بودم -نمیزدم اما فکر کنم نزدیک بیست بار رفتم کمپ مدتی پاک بودم نهایت با NA شش ماه پاک بودم اما بعدش لغزش کردم و یک بار هم بخاطر بارداری به مدت یک سال خودم خواستم و ترک کردم بدون هیچ کمکی فقط انگیزه ام پسرم بود اما بعد یکسال بازم لغزش کردم 😣الان دیگه پسرم ده سالشه بزرگ شده -زندگیم بهم خورد… آبرو اعتبارم جلو همه رفت ..،الان دیگه دوست دارم پاکی و مادالعمر تجربه کنم اما فقط دنباله یه راه حل مطمئن و تضمینی میگردم که بدونم اگه این سری رفتم برای ترک دیگه لغزشی وجود نداره چون واقعا باورام نسبت به خودمم خراب شده با خودم خیلی تو جنگم و درگیر و هیچ از خودم راضی نیستم تو رو خدا اگه کسی کمکی میتونه کنه راهنماییم کنه که واقعا نیاز دارم به پاکی 🥺🥺🥺الهی پاکی قسمته همه امون 😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *