انتقال بیماران اعصاب و روان

انتقال بیماران اعصاب و روان به کلینیک اعصاب و روان آکسون

کلینیک ترک اعتیاد و اعصاب و روان آکسون به عنوان بهترین مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان در خاورمیانه با بکارگیری نیروهای متخصص و با سابقه در این امر توانسته تا محیطی ایمن برای درمان افرادی که متاسفانه کنترل آنها حتی برای خانواده نیز دشوار است پدید آورد.
درمان این بیماران مراحل گوناگونی دارد اما یکی از اصلی ترین مراحل، انتقال بیمار اعصاب و روان به کلینیک درمان بیماران اعصاب و روان می باشد. افراد درگیر با این نوع از بیماری، روحیات خاص و متفاوتی نسبت به سایرین دارند و بسیاری از آنها دربرابر مراجعه به مراکز درمانی مقاومت های مختلفی از خود نشان میدهند، اما در کلینیک اعصاب و روان آکسون به همت متخصصین، پزشکان و مشاورین روانشناسی و روانپزشکی با سابقه، دیگر نگرانی برای انتقال بیماران اعصاب و روان وجود ندارد چرا که تلفیق علم و تجربه باعث بروز تیم انتقال حرفه ای شده است که ارائه خدمات آنها باعث اطمینان خاطر و کاهش دغدغه خانواده ها خواهد شد.
همانطور که اشاره کردیم، اصلی ترین چالش خانواده ها، متقاعد کردن بیماران به جهت مراجعه به مراکز درمانی است اما این امر به لطف دانش و تخصص پرسنل کلینیک اعصاب و روان آکسون، به بهترین صورت انجام پذیر است و خانواده ها میتوانند با خیالی آسوده اقدام به درمان عزیزان خود کنند.
icon-1

اما بیماری روانی چیست و برای چه دسته بیماری هایی نیاز به بستری است؟!

بدیهی است که این دسته از بیماری ها با تاثیرات مخرب و غیرمعمول خود بر تفکر و رفتار مبتلایان باعث ایجاد ناراحتی های مختلفی در فرد میشود. ابتلای به این بیماری عوامل مختلفی دارد و طبیعی است که بخشی از آن مربوط به عوامل ژنتیکی میشود. به همین جهت انتقال بیمار اعصاب و روان کاری بسیار تخصصی است و باید توسط کادر مجرب و آمبولانس اعصاب و روان مخصوص جابجایی بیمار انجام شود.
این بیماری میتواند بر اثر اضطراب و استرس های طولانی مدت ایجاد شود و زمینه ساز ابتلای افراد به افسردگی، وسواس، اختلالات دو قطبی، اسکیزوفرنی یا سایر بیماری های روانی شود.
بیماری های اعصاب و روان طیف گسترده ای از رفتارها را شامل میشود و به همین جهت دسته بندی کردن این بیماری ها بسیار دشوار است اما به صورت کلی میتوانیم به چند مورد از اصلی ترین این بیماری ها اشاره کنیم.
بیماری های اصلی اعصاب و روان را روان پریشی می نامند. که متاسفانه در این حالت شخص توانایی احساس واقعیت را ندارد و به چند نوع تقسیم میشود که در ادامه به بررسی این بیماری ها خواهیم پرداخت :
icon-2

روان گسیختگی یا اسکیزوفرنی از اصلی ترین بیماری های روان پریشی می باشد که در آن شخص بیمار در دنیای خیالی خود زندگی میکند و ارتباطی با دنیای بیرون ندارد.

سوء ظن شدید یا پارانوریا از دیگر بیماری های اعصاب و روان است که باعث میشود شخص بدون هیچ دلیلی به همه ی جهان مشکوک باشد و زندگی آن در چهارچوب توهمات سپری شود.

روان پریشی افسردگی-سرخوشی این بیماری که با نام Manic-Depression در میان روانشناسان و روانپزشکان شناخته میشود باعث افسردگی ژرف و هیجانات شدید در فرد مبتلا میشود.
بیماری های که پیشتر به آنها اشاره کردیم از اصلی ترین بیماری های اعصاب و روان می باشند اما به لطف پیشرفت علم بسیاری از این نوع بیماری ها با تشخیص به موقع و مراجعه به روانشناس و روانپزشک و بستری در مراکز درمانی قابل درمان هستند. اما متاسفانه در کشور ما مراجعه به روانپزشک جلوه بسیار خوبی ندارد. اما کلینیک اعصاب و روان آکسون با تیمی مجرب و متخصص سعی بر شکستن و برهم زدن این تابو اشتباه دارند.
مشاورین، پزشکان، روانشناسان و روانپزشکان کلینیک اعصاب و روان آکسون، از ابتدایی ترین مراحل درمان که انتقال بیمار اعصاب و روان به کلینیک اعصاب روان آکسون است تا زمان بهبودی کامل همراه شما خواهند بود تا بتوانید ضمن اطمینان خاطر از حفظ سلامتی آنها، به بهبودی کامل آنها امیدوار باشید.